Επιστροφή στο Forum : ΑΥΞΗΣΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ 325 Ε90
Μετά από ολοκλήρωση κάποιων εξωτερικών βελτιώσεων ( ζάντες-λάστιχα, ανάρτηση , φρένα , εξάτμιση) σκέφτομαι να ασχοληθώ με την αύξηση ιπποδύναμης .
Βασικό κριτήριο αποτελεί αφενός η αξιοπιστία του μοτέρ αλλά και η όποια παρέμβαση να είναι του τύπου bolt on.
Οι λύσεις είναι δύο ..
1. Φιλτροκούτι - πρόγραμμα ( επώνυμα προϊόντα για το συγκεκριμένο μοτέρ)με αύξηση ιπποδύναμης περίπου στα 15 άλογα ( από 218 στα 230) και κόστος στα 1500-1600 ευρώ,
2. Kompressor kit ESES που φτάνει στα 270-280.Ειδικά σε αυτό το πακέτο έχει τοποθετήσει κάποιος φίλος το παραπάνω κιτ για να μου πει εντυπώσεις - παρατηρήσεις αναφορικά με λειτουργία, κατανάλωση, ,αξιοπιστία ή οτιδήποτε άλλο?
Panos 316T
10-02-15, 12:15
οι δύο λύσεις που αναφέρεις αφορούν δύο διαφορετικές ερωτήσεις.
δεν μπορεί να έχουν σχέση τα 10-15 με τα 70-80 παραπάνω.
και για να είμαι μέσα στο θέμα, το 1 είναι πεταμένα λεφτά και αντιστρόφως ανάλογα με την απόδοση.
οι δύο λύσεις που αναφέρεις αφορούν δύο διαφορετικές ερωτήσεις.
δεν μπορεί να έχουν σχέση τα 10-15 με τα 70-80 παραπάνω.
και για να είμαι μέσα στο θέμα, το 1 είναι πεταμένα λεφτά και αντιστρόφως ανάλογα με την απόδοση.
Ετσι ειναι, συμφωνω..
Ισως με ενα superchips (επωνυμο προγραμμα, δεν θυμαμαι κοστος 400-500 ευρω) να δει 5-8 αλογα τα οποια γρηγορα θα συνηθισει φυσικα..
ESS κιτ για αυτο το μοτερ εχει βγει?
Κατι λιγο ειχα δει σε θρεντ του εξωτερικου, αλλα νομιζω επισημα δεν εχει βγει καποιο κιτ προς πωληση..
325 ECU: Siemens MSD80
Στο μοντέλο 325i (E90) - 325, η αναβάθμιση προσδίδει + 12 ίππους και σημαντική ροπή κατά 15 ΝΜ (= 1.5 κιλά). Ο νέος χάρτης γίνεται δυναμικότερος στο χαμηλό και μεσαίο εύρος στροφών ενώ η κατανάλωση παραμένει +/- 1 λίτρο στα 100.
https://www.redhotpepper.gr/tuning_rhp_bmw.php
2. Kompressor kit ESES που φτάνει στα 270-280.Ειδικά σε αυτό το πακέτο έχει τοποθετήσει κάποιος φίλος το παραπάνω κιτ για να μου πει εντυπώσεις - παρατηρήσεις αναφορικά με λειτουργία, κατανάλωση, ,αξιοπιστία ή οτιδήποτε άλλο?
Δεν έχει βγει κιτ της ESS για το Ν52 μοτερ της 325!
Είναι under construction εδώ και 3,5 χρόνια...!!!
Γνώμη μου : μην πειράξεις τίποτα!!
ΔημήτρηςΜ3
10-02-15, 15:21
παρε ενα 330 μοτερ-σασμαν και ριξε το πανω! ψυγεια κλπ κλπ ειναι τα ιδια!
παιζει και αυτο
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=372973
παιζει και αυτο
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=372973
Αυτό γίνεται όταν το 325 είναι 3λιτρο και όχι 2.5...
παρε ενα 330 μοτερ-σασμαν και ριξε το πανω
Aυτο θα συνιστουσα κ εγω! απο 92αρι..
Ακόμη under construction..
https://www.esstuning.com/news/7/N51-%7B47%7D-N52-supercharger-system-coming-soon.html
ΔημήτρηςΜ3
10-02-15, 20:57
https://youtu.be/IVLkURmVS5M
Σε άθλια κατάσταση η εμφάνιση το μοτέρ. (και δεν εννοω βρώμικο!)
Ακόμη δεν το πήρες θα αλλάξεις μοτέρ;
Ας έπαιρνες κάτι πιο γρήγορο αμαρτία είναι να το πειράξεις, βάλε ένα πρόγραμμα και φίλτρο και θα είσαι μια χαρά.
Δεν έχει βγει κιτ της ESS για το Ν52 μοτερ της 325!
Είναι under construction εδώ και 3,5 χρόνια...!!!
Γνώμη μου : μην πειράξεις τίποτα!!
Αυτή αν θυμάμαι είναι και η επίσημη γνώμη της Alpina, απ΄ότι μας έλεγε πέρσι ο φίλος σου ο Johan στο Buchloe...στο συγκεκριμένο μοντέλο μεγάλη διαφορά βλέπεις με βελτιώσεις στο στήσιμο/ανάρτηση όπου εκεί υπάρχουν μεγάλα περιθώρια, γιατί μοτερικά το μοντέλο δεν είναι βελτιώσιμο. thumb
Μου φένεται ότι είσαι καλά με τους 218 τι να πούμε και εμείς με τους 170
Πάντως σε θέμα χρημάτων αξίζει να αλλάξεις μοτέρ από το να βάλεις κόμπρεσορα μπορείς να βάλεις και από 335
Sent from my iPad using Tapatalk
Μετά από ολοκλήρωση κάποιων εξωτερικών βελτιώσεων ( ζάντες-λάστιχα, ανάρτηση , φρένα , εξάτμιση) σκέφτομαι να ασχοληθώ με την αύξηση ιπποδύναμης .
Βασικό κριτήριο αποτελεί αφενός η αξιοπιστία του μοτέρ αλλά και η όποια παρέμβαση να είναι του τύπου bolt on.
Οι λύσεις είναι δύο ..
1. Φιλτροκούτι - πρόγραμμα ( επώνυμα προϊόντα για το συγκεκριμένο μοτέρ)με αύξηση ιπποδύναμης περίπου στα 15 άλογα ( από 218 στα 230) και κόστος στα 1500-1600 ευρώ,
2. Kompressor kit ESES που φτάνει στα 270-280.Ειδικά σε αυτό το πακέτο έχει τοποθετήσει κάποιος φίλος το παραπάνω κιτ για να μου πει εντυπώσεις - παρατηρήσεις αναφορικά με λειτουργία, κατανάλωση, ,αξιοπιστία ή οτιδήποτε άλλο?
218 και δεν σου φτανουν?πλακα κανεις ετσι?για μενα ειναι πεταμενα λεφτα να το αφησεις οπως ειναι
ΔημήτρηςΜ3
11-02-15, 00:02
Tα e9x δε θεωρούνται και λεπτοδιαιτα αυτοκίνητα !
Τελικά χθες το απόγευμα πέρασα πρόγραμμα στην chiptronic στο Ν.Κόσμο.
Τα παιδιά τα ξέρω από το 2004 αφού είχα περάσει πρόγραμμα σε VAG 20VT .
Το αμάξι μετρήθηκε πριν και έδειξε 206,2 άλογα στις 6.643 στροφές και 238,6 nm ροπή στις 5.977 με βενζίνη 95 άρα.
Αφού τραβήχτηκαν τα δεδομένα του εγκεφάλου στάλθηκαν στην Αυστριακή ACT και σε λίγη ώρα πήραμε το νέο πρόγραμμα.
Αποτελέσματα: 228.8 στις 6.649 και ροπή 264.4 nm στις 3.019.
Παρατηρήσεις:
Κοιτώντας το διάγραμμα της μέτρησης, από τις 3.000 έως λίγο πριν τις 6.000 στροφείς η διαφορά κυμαίνεται από +10-12 ίππους ενώ από 6.000 και μετά γεμίζει καλύτερα και η διαφορά βρίσκεται στους +18-22 ίππους.
Αν και θεωρώ ότι δεν έχει γίνει ακόμα adaptation σε πάτημα 2ας και 3ης σα να ανέβαζε καλύτερα από πριν.
Το Σάββατο του περνάω και ένα ποιο ελεύθερο φίλτρο της pipercross και τέρμα.
Κόστος προγραμματισμού και δύο δυναμομετρήσεις 450 ευρώ συν 60 το φίλτρο.
Αυτά:original:
Εσυ πως το βλεπεις στο δρομο? εισαι ικανοποιημενος;;;
Εντάξει δεν έχει τα ξεσπάσματα του turbo ούτε το περίμενα.
Για ατμο τσιπαρισμένο μια χαρά είναι:original:
Βέβαια λαμβάνοντας υπόψη την ιστοσελίδα της εταιρείας είμαι στα άλογα που υπόσχεται.
Με προβληματίζει η μέτρηση πριν το πρόγραμμα......
ΔημήτρηςΜ3
13-02-15, 13:21
ποσα περιμενες να βγαλει πριν το προγραμμα ?
Γύρω στα 218 όσα λέει ο κατασκευαστής.
Σύμφωνα με προγραμματιστή όσα έχει μετρήσει παίζουν στα 210 περίπου.
Απλά ενώ , όπως έγραψα παραπάνω, πήρε 10-12 χαμηλά και μεσαία , ψηλά ανέβηκε περίπου 20 που κατ΄ εμέ το θεωρώ ολίγον υπερβολικό.
Η άποψή σου ποια είναι?
ΔημήτρηςΜ3
13-02-15, 13:28
ξερεις οτι παιζουν πολλα...
ποιότητα βενζινης μαφ κλπ κλπ...
οταν ειχα το Μ3 46 με μια αλαγη που ειχα κανει στο μαφ πηρε σχεδον 20-25πανω
η μετρήσει εγινε σε δυναμομετρο .
Γύρω στα 218 όσα λέει ο κατασκευαστής.
Σύμφωνα με προγραμματιστή όσα έχει μετρήσει παίζουν στα 210 περίπου.
Απλά ενώ , όπως έγραψα παραπάνω, πήρε 10-12 χαμηλά και μεσαία , ψηλά ανέβηκε περίπου 20 που κατ΄ εμέ το θεωρώ ολίγον υπερβολικό.
Η άποψή σου ποια είναι?
Εγω στο 35αρι είχα δει 299 ...
Προκάταλυτες δεν έβγαλες?
Sent from my iPad using Tapatalk
Οχι γιατι δεν θελω θορυβο μεσα στην καμπινα.
Τελος μπηκε και το φιλτρο της pipercros.
προσωπικα στις αρχικες μετρησεις σου με το μανισιο προγραμμα βλεπω περιεργη ροπη, αφου κανονικα θα επιανε μαξ τιμες γυρω στις 3.000-4.500 στροφες κ οχι στις 5900 που αναφερεις.
σαν πολλα φαινονται τα αλογα....+22....+2.5kg ροπης....
εγω θα κανα τα εξης....
1)μετραμε τους λ....που ειμαι πλουσιος-φτωχος κτλ κτλ......φυσικα ακολουθω το μαμα προγραμμα-που ειναι πλουσιο φτωχο-...χωρις πολλες πολλες αποκλισεις....προφανως ο κατασκευαστης κατι ξερει παραπανω....μην πηγαινετε στα τυφλα...εχει κλαψει κοσμος ετσι....
2)πας σε αλλο δυναμομετρο ασχετο...και ξανακανεις τις μετρησεις-πριν και μετα....(αν θες να ασχοληθεις φυσικα) γιατι κατι μου μυριζει....
3)βρισκω ενα αλλο αμαξι μαμα και κανω πατημα...παντα δικαστηριο ο δρομος!
4)τελος....εμενα μου μυριζεται αρκετο αβανς στο μοτερ....αν πραγματι ειναι τοσα αλογα παραπανω....και η πιατσα γενικα φωναζει οτι αβανς=ωρες λειτουργιας πριν την σταδιακη πτωση συμπιεσης...
BILL ψαξου και μην αφηνεις τα πραγματα στην τυχη τους.....
Περιεργο το +22 απο το προγραμμα. Αν μετρησες σε δικο τους ψαξου, αλλιως κοιτα το αμαξι γιατι θα πηγαινει στεγνο. Και βρες ενα ιδιο ΟΕΜ να πατησετε για να δεις τι διαφορα εχετε.
Το ατμοσφαιρικο θελει στεγνα για να βγαλει αλογα
Επειδή αναφέρθηκε παραπάνω για μαφ κ.λ.π έχω να πω ότι το αμάξι έχει κάνει 107.000 χλμ. με τον ίδιο μαφ .
Όταν δε ανοίξαμε το φιλτροκούτι για να μπει το σφουγγάρι της pipercross ( μετά τον προγραμματισμό) το μαμά ήταν μέσα στη μπίχλα:ranting2:
Στο δρόμο πάντως μου αρέσει. Πατήματα , ειδικά από 3η και πάνω ανοίγει πολύ ωραία και γραμμικά:original:
Με την πρώτη ευκαιρία θα σηκώσω τη μέτρηση.
Πάντως μου φαίνεται παράξενη η μέτρηση πριν από το φλασάρισμα.
Τα νούμερα που έδειξε μετά έρχονται σ΄ αυτά του προγράμματοςthumb
Συγγνώμη όταν το πήρες δεν τσέκαρες - άλλαξες Φίλτρα, λάδια κλπ;
Αλλαχτηκαν λαδια και φιλτρο λαδιου.μπουζι και φιλτρο αερος συμφωνα με μηχανικο δεν ηθελαν.......:ranting2:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.