Επιστροφή στο Forum : Σκέψεις για το Ε92/ 325,
skipperakos
03-02-15, 09:15
έκανα για λίγο, (καθώς μου αρέσει τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά, και είμαι και στην αναζήτηση καθημερινού αυτοκινήτου) μέχρι που διάβασα μερικά threads εδώ... και τελικά μάλλον αλλαξοπίστησα!
Απο ότι καταλαβαίνω όλοι είναι χαρούμενοι που έχουν το αυτοκίνητο γιατί μιλάει στην καρδιά τους (BMW γαρ), αλλά και παράλληλα δυστυχισμένοι γιατί τους μιλάει και στην τσέπη τους τόσο απο άποψη κατανάλωσης (υπερβολικής) όσο και ευπάθειας!!! Θα συνεχίσω το ψάξιμο και σε παλαιότερα threads, αλλα μάλλον μάταια! Κρίμα.
ωραια επιλογη για 8-10 χρονια πριν.σκεψου οτι τις επιδοσεις του 325 πλεον τις βρισκεις στο f30 με τον 1.6ed(με μικρη αποκλιση) με 150 τελη και οχι 880 με 7-8 λιτρα πραγματικη καταναλωση και οχι 12-13.
και εγω το 08 γιαυτο πηγαινα κ ευτυχως πηρα το 2λιτρο ed
γλιτωσα 7000 ευρω απο την αγορα,5000+ απο καυσιμα στα 7 χρονια και 1500 τελη
σουμα 13500(κουμπαρας για το επομενο)+ασφαλειες/φοροι πολυτελ. κτλ για να εχω το ιδιο αυτοκινητο 25% λιγοτερα δυνατο ασε την τιμη και την ευκολια μεταπωλησης
για μενα δεν αξιζει.δινεις 10 χηνες επιπλεον κ πας σε f30 ed 1.6 και σε 5 χρονια απο τωρα κανεις αποσβεση τα 10χιλ απο τελη κ βενζινες.και κατι τελευταιο
αν προκειται να το κρατησεις 10 χρονια.τι τιμη θα εχει σε 10 χρονια το f30 και τι το e92
και δεν λεω τι θα σου βγαλει το e92 σε σχεση με το f30 Λογω παλαιοτητας χλμ κτλ
Σαν κάτοχος Ε92 325 θα σου έλεγα ότι το αυτοκίνητο ακόμη και σήμερα είναι ένα καλό coupe. Επειδή πολύ πρόσφατα οδήγησα 316 F30 θα σου πω ότι το 316 δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το 325!
Και πιο γρήγορο είναι το Ε92 τόσο χαμηλά όσο και ψηλά που το 316 ψοφάει. Επίσης από οικονομικής άποψης προτίμησα να δώσω 10.000¤ λιγότερα και να πληρώνω υψηλότερα τέλη παρά το αντίθετο. Εξάλλου δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ βελούδινου 6κύλινδρου & 4κύλινδρου 1.6... Αν μου λέγατε για 2.0 με τα 245 άλογα εκεί άλλαζε η κουβέντα...
το οτι ειναι πιο βελουδινο το 6κυλινδρο απο το 4κυλινδρο το καταλαβαινω
απλα σε επιδοσεις ειναι πολυ κοντα κ το πακετο που προσφερει το ed επιδοσεις-οικονομια και ευκολη και οικονομικη βελτιωση ειναι ελκυστικο
ειναι επισης και sedan.αν ο φιλος θελει coupe και δεν εχει οικονομικο προβλημα
ας κοιταξει και το 330 που εχει μικρη διαφορα σε κοστος χρησης-αγορα και ειναι σαφως καλυτερο
skipperakos
03-02-15, 15:56
Μα το πρόβλημα του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο στο 325, αλλά γενικά στα Ε9Χ. Απο ότι είδα όλοι έχουν να πούν για τα αβίαστα, ανούσια και συνεχόμενα προβλήματα που βγάζει!!!
Ψάχνω για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, και είπα αντί να πάω σε λύσεις κλασσικές μικρου-μικρομεσαίου αυτοκινήτου να ανέβω λίγο και να πάω σε αυτό (325-330) για καθημερινό και προσωπικό αυτοκίνητο και ας το πληρώνω λίγο παραπάνω αλλά θα με ικανοποιεί κατα τα λοιπα (ιδίως αυτό το 6κύλινδρο μοτέρ)... Δυστυχώς όμως θα ήταν έτσι η κατάσταση αν ήταν αξιόπιστο (και όχι να πληρώνεις το αυτοκίνητο 2πλο μέσα σε 3-4 χρόνια απο τις αρρώστιες του).
Το budget, είναι βάση αυτών των δεδομένων και σίγουρα όχι στα επίπεδα F30.
χμ, τα του αμεσου ψεκασμου βγαζουν θεματακια, ο εμμεσος ειναι πιο σταθερος κ πιο παλιος βασικα. 325 2,5αρι ή 3,0 λιτρο; το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας, ρουλμαν ενναλλακτη στα 68κ χλμ, 1 ακρομπαρο στα 72κ χλμ κ ανεμιστηρα a/c στα 79κ χλμ. επισης αλλαξα κ αισθητηρα υγρασιας καμπινας γτ το εσπασα μονος μου οταν χτυπησα τον μεσαιο εσωτερικο καθρεπτη οπως καθαριζα το παρμπριζ με ζηλο...
ΔημήτρηςΜ3
03-02-15, 17:19
Πέρα απο αντλία νερού δε εχει αλλο θέμα !!
Καλο μοτερ σκύλος μαύρος δλδ ...
Αλλα για εμενα παρε το 330 ιδιο σήμα με το 325
Αλλα διαφορα στα hp το ενα 218 το αλλο 270.
Πέρα απο αντλία νερού δε εχει αλλο θέμα !!
Καλο μοτερ σκύλος μαύρος δλδ ...
Αλλα για εμενα παρε το 330 ιδιο σήμα με το 325
Αλλα διαφορα στα hp το ενα 218 το αλλο 270.
Και διαφορά μεγάλη στο φόρο πολυτελείας Δημήτρη....thumb
σαν το εξακυλινδρο, δεν εχει....
αμα ειναι και N52B25 να μην εχει αμμεσο ψεκασμο και προβληματα με μπεκ και βλακειες, ειναι τελειο................
και σε επιδοσεις ΔΕΝ μπορει να συγκεριθει το 116ed, μην λεμε οτι θελουμε...
το πετρελαιακι εχει καλη εκκινηση αλλα μεχρι εκει.....
ιδιως μετα τα 120 χιλιομετρα, δεν υπαρχει συγκριση........
και εχω βαλει το δικο μου με 116ed..............
οποιος εχει οδηγησει εξακυλινδρο, καταλαβαινει
Το 325i e92 ειναι υπεροχο αυτοκινητο και δεν συγκρινεται με κανενα 4κυλινδρο.
Δεν ειναι μονο η ποσοτητα ειναι και η ποιοτητα της δυναμης..την οποια την εκτιμουν ..λιγοι!!!
Αν συγκαταλεγεσαι σε αυτους προχωρα στην αγορα του...
ΔημήτρηςΜ3
03-02-15, 18:29
Και διαφορά μεγάλη στο φόρο πολυτελείας Δημήτρη....thumb
Καταργούνται αυτα το είπε ο κύριος Τσιπρας!!!
Πέρα απο αντλία νερού δε εχει αλλο θέμα !!
Καλο μοτερ σκύλος μαύρος δλδ ...
Αλλα για εμενα παρε το 330 ιδιο σήμα με το 325
Αλλα διαφορα στα hp το ενα 218 το αλλο 270.
Αν είναι έτσι ας πάει στο 335!
Καταργούνται αυτα το είπε ο κύριος Τσιπρας!!!
Σωστά και θα μπει κανας άλλος φόρος....thumb
Μα το πρόβλημα του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο στο 325, αλλά γενικά στα Ε9Χ. Απο ότι είδα όλοι έχουν να πούν για τα αβίαστα, ανούσια και συνεχόμενα προβλήματα που βγάζει!!!
Ψάχνω για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, και είπα αντί να πάω σε λύσεις κλασσικές μικρου-μικρομεσαίου αυτοκινήτου να ανέβω λίγο και να πάω σε αυτό (325-330) για καθημερινό και προσωπικό αυτοκίνητο και ας το πληρώνω λίγο παραπάνω αλλά θα με ικανοποιεί κατα τα λοιπα (ιδίως αυτό το 6κύλινδρο μοτέρ)... Δυστυχώς όμως θα ήταν έτσι η κατάσταση αν ήταν αξιόπιστο (και όχι να πληρώνεις το αυτοκίνητο 2πλο μέσα σε 3-4 χρόνια απο τις αρρώστιες του).
Το budget, είναι βάση αυτών των δεδομένων και σίγουρα όχι στα επίπεδα F30.
Είναι το 2ο BMW με μοτερ Ν52 στην κατοχή μου και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα προς το παρόν!
7.5 χρόνια νομίζω είναι καλό δείγμα.
Επίσης και με άλλους κατόχους με Ν52 μοτερ που έχω ανταλλάξει απόψεις δεν μου έχουν αναφέρει κάτι...
Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι βγάζει προβλήματα αυτό το μοτερ, εκτός αν μπερδεύεσαι με τα 316/320 με τα γνωστά προβλήματα σε πολλαπλασιαστές
απλα σε επιδοσεις ειναι πολυ κοντα κ το πακετο που προσφερει το ed επιδοσεις-οικονομια και ευκολη και οικονομικη βελτιωση ειναι ελκυστικο
ειναι επισης και sedan.αν ο φιλος θελει coupe και δεν εχει οικονομικο προβλημα
ας κοιταξει και το 330 που εχει μικρη διαφορα σε κοστος χρησης-αγορα και ειναι σαφως καλυτερο
Ποια είναι κοντά σε επιδόσεις; Το F30 316 δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί με το 2.5...
Επαναλαμβάνω να μου το συγκρίνατε με το N20B20 θα σας έλεγα οτι είναι και αργό μάλιστα...
Είναι το 2ο BMW με μοτερ Ν52 στην κατοχή μου και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα προς το παρόν!
7.5 χρόνια νομίζω είναι καλό δείγμα.
Επίσης και με άλλους κατόχους με Ν52 μοτερ που έχω ανταλλάξει απόψεις δεν μου έχουν αναφέρει κάτι...
Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι βγάζει προβλήματα αυτό το μοτερ, εκτός αν μπερδεύεσαι με τα 316/320 με τα γνωστά προβλήματα σε πολλαπλασιαστές
ετσι φιλικα να ξαναγραψω, (γιαυτο εγραψα κ σε προηγουμενο ποστ μου για ποιον κινητηρα ενδιαφερεται ο φιλος) 316i - 320i Ν45-Ν46 με εμμεσο ψεκασμο ΔΕΝ εχουν τα γνωστα προβληματα που τυχον αναφερεις, οπως κ ο Ν52 αν δεν κανω λαθος που ειναι κ αυτος εμμεσου ψεκασμου με 2πλα βανος κ βαλεβτρονικ.
σε αντιθεση με τους Ν43-Ν53 με τον αμεσο ψεκασμο...που παρουσιαζουν τα γνωστα προβληματα
φιλικα, λευτερης
ετσι φιλικα να ξαναγραψω, (γιαυτο εγραψα κ σε προηγουμενο ποστ μου για ποιον κινητηρα ενδιαφερεται ο φιλος) 316i - 320i Ν45-Ν46 με εμμεσο ψεκασμο ΔΕΝ εχουν τα γνωστα προβληματα που τυχον αναφερεις, οπως κ ο Ν52 αν δεν κανω λαθος που ειναι κ αυτος εμμεσου ψεκασμου με 2πλα βανος κ βαλεβτρονικ.
σε αντιθεση με τους Ν43-Ν53 με τον αμεσο ψεκασμο...που παρουσιαζουν τα γνωστα προβληματα
φιλικα, λευτερης
Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνω. Ότι δεν βγάζουν πρόβλημα αυτοί οι κινητήρες που ανέφερες.
Απλά ίσως μου διαφεύγει εμένα, αλλά δεν διάβασα κάπου ότι ενδιαφέρεται για Ν45-Ν46, αλλά για 325 Ν52
Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνω. Ότι δεν βγάζουν πρόβλημα αυτοί οι κινητήρες που ανέφερες.
Απλά ίσως μου διαφεύγει εμένα, αλλά δεν διάβασα κάπου ότι ενδιαφέρεται για Ν45-Ν46, αλλά για 325 Ν52
μα γιαυτο εγραψα αρχικα στο 1ο ποστ μου
" το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας "
κ παραλληλα ανεφερα τα του εμμεσου-αμεσου
ουσιαστικα λοιπον για να εχει το κεφαλι του ησυχου πρεπει να κοιταξει σε Ν52 κ ισως οχι σε Ν53
:original:
μα γιαυτο εγραψα αρχικα στο 1ο ποστ μου
" το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας "
κ παραλληλα ανεφερα τα του εμμεσου-αμεσου
ουσιαστικα λοιπον για να εχει το κεφαλι του ησυχου πρεπει να κοιταξει σε Ν52 κ ισως οχι σε Ν53
:original:
Όχι εγώ δεν το κοιτάζω, αλλά το θέμα και ο άνθρωπος αναφέρθηκε σε Ν52 και φιλοτιμήθηκα να γράψω την άποψή μου μιας και έχω βιώσει αυτό το μοτέρ αρκετά και σε 2 διαφορετικά αμαξώματα..
Εαν ενόχλησε αυτό, τότε ας σβηστούν τα σχόλια μου και ας πάρει ο άνθρωπος 316 που πάει περίπου το ίδιο
σαν το εξακυλινδρο, δεν εχει....
αμα ειναι και N52B25 να μην εχει αμμεσο ψεκασμο και προβληματα με μπεκ και βλακειες, ειναι τελειο................
και σε επιδοσεις ΔΕΝ μπορει να συγκεριθει το 116ed, μην λεμε οτι θελουμε...
το πετρελαιακι εχει καλη εκκινηση αλλα μεχρι εκει.....
ιδιως μετα τα 120 χιλιομετρα, δεν υπαρχει συγκριση........
και εχω βαλει το δικο μου με 116ed..............
οποιος εχει οδηγησει εξακυλινδρο, καταλαβαινει
δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/bmw-320i-efficientdynamics
<Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.
Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>
δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/bmw-320i-efficientdynamics
<Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.
Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>
https://www.auto-data.net/gr/?f=showCar&car_id=9953 325
https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=283624 320 ed
https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=141933 325
Οι αριθμοί είναι ξεκάθαροι...
Πραγματικά από που αντλείς πληροφορίες δεν ξέρω...
drive.gr
Έχεις την καλοσύνη αν θες να μας δώσεις τα link 320ed F30 vs 325 E92 όπως έκανα εγώ παραπάνω?
stef δεν ειπα οτι το αυτοκινητο σου ειναι αργο
την γνωμη μου ειπα στο νημα που ανοιξε ο φιλος
παρεθεσα και το Link που το γραφει.δεν το εγραψα εγω
δεν ειμαστε εδω για να τσακωνομαστε αλλα για την κ@βλα μας για τα bmw
μπορει να ειμαι και λαθος,αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου
κ ξαναλεω οτι το 325 ειναι πιο κ@βλα μοτερ αλλα το f30 εχει ολο το πακετο.αυτο!
stef δεν ειπα οτι το αυτοκινητο σου ειναι αργο
την γνωμη μου ειπα στο νημα που ανοιξε ο φιλος
παρεθεσα και το Link που το γραφει.δεν το εγραψα εγω
δεν ειμαστε εδω για να τσακωνομαστε αλλα για την κ@βλα μας για τα bmw
μπορει να ειμαι και λαθος,αλλα αυτη ειναι η γνωμη μου
κ ξαναλεω οτι το 325 ειναι πιο κ@βλα μοτερ αλλα το f30 εχει ολο το πακετο.αυτο!
Δεν αναφέρομαι στο αυτοκίνητό μου, αλλά σε απλά νούμερα
Κουβέντα κάνουμε όπως πολύ σωστά λες, αλλά για αποφυγή παρεξηγήσεων σε ρώτησα που τα βρήκες γιατί είναι εντελώς ανακριβή για αυτό και διερωτήθηκα...
Θα μπορούσα να έχω 316 και πάλι την ίδια απορεία θα είχα...thumb
Αν θες στείλε μου το link από το drive
Πραγματικά θέλω να διαβάσω το άρθρο
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/bmw-320i-efficientdynamics
Συγγνώμη το βρήκα άστο
Σε καμία περίπτωση το 316ed δεν είναι ταχύτερο από το 325, μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα παιδιά.
Οι αριθμοί που παρέθεσα μιλάνε από μόνοι τους
Γνώμη μου είναι ότι πλέον το 325 Ε92 είναι μία εξαιρετική αγορά. Λόγω κυβισμού και συνεπώς φορολογίας, βρίσκεις πλέον ευκαιρίες σε τιμές χάρισμα σε σχέση με την αξία αυτού του αυτοκινήτου ως ένα κλασικό 6κύλινδρο coupe BMW. Είναι ένα upper class μοντέλο που με κάποια λίγα έξτρα έφτανε τα 60k, το να μπορεί να το αποκτήσει κάποιος σήμερα σε πολύ προσιτή τιμή θεωρώ ότι αξίζει τα επιπλέον τέλη ή την κατανάλωση. Πολύ καλό value σαν αγορά λοιπόν, και από αξιοπιστία τα μηχανικά του μέρη είναι δοκιμασμένα εδώ και πολλές γενιές εξακύλινδρων BMW....
skipperakos
04-02-15, 11:00
Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και τις απόψεις σας. Όλα εκτιμήθηκαν και η αλήθεια είναι ότι δόθηκαν κάποια ερεθίσματα για περισσότερη μελέτη του θέματος και ιδιαίτερα με το θέμα σε ποια ακριβώς μοντέλα μπήκε ο Ν52 (εκεί κάπου το έχασα το θέμα αλλα θα το βρώ). :thnx:
σε ποια ακριβώς μοντέλα μπήκε ο Ν52 (εκεί κάπου το έχασα το θέμα αλλα θα το βρώ)
Εδω δες σε ποια μοντελα μπηκε ο Ν52 thumb
δεν αναφερθηκα στο 116 πετρελαιο αλλα στο 320efficient dynamics 1.6 μοτερ με 170 αλογα κ 25 κιλα ροπη
μια συγκριση με το 325 e90-92 μας δινει καi το drive οπου λεει οτι ειναι ταχυτερη απο την παλια 325(με αυτοματα σασμαν)φανταζομαι κ στο χειροκινητο θα ειναι καπου τα ιδια
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/bmw-320i-efficientdynamics
<Με 7,3” για το 0-100 km/h, 17,8” για τα 160 km/h και 27,9” για το χιλιόμετρο, είναι ταχύτερη 1,4”, 5,6” και 2” από την 316i με το ίδιο κιβώτιο. Κι αν αυτό είναι λίγο πολύ αναμενόμενο, η σύγκριση με τη δίλιτρη χειροκίνητη των 184 ίππων εντυπωσιάζει. Η EfficientDynamics είναι μισό δευτερόλεπτο ταχύτερη ως τα πρώτα 100 km/h, ένα στα 160 km/h και τέσσερα δέκατα στο χιλιόμετρο.
Και για να μην τα πολυλογούμε, η σημερινή 3άρα με μόλις 1.600 κυβικά και αυτό το σασμάν είναι παντού σημαντικά ταχύτερη από την αυτόματη (με εξάρι) 325 των 2.500 cc της προηγούμενης γενιάς. Αν είχε και τον ήχο του 6κύλινδρου… Από την άλλη, η κατανάλωση με μέση τιμή οριακά πάνω από τα 8 lt/100 km σε αποζημιώνει. Σημαντικό, ότι χάρη στις οκτώ σχέσεις και το πρόγραμμα οδήγησης Eco Pro που διαμορφώνει ανάλογα τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, ευκολότερα πλησιάζεις την ελάχιστη τιμή των 7,2 lt/100 km παρά την μέγιστη των 9,8.>
εγω καταλαβα απο την συζητηση οτι μιλουσαμε για πετρελαιο.....
για τα υπολοιπα θα συμφωνησω με μια μικρη επιφυλαξη στα νουμερα των μετρησεων στις επιδοσεις των περιοδικων. Στην καταναλωση, ναι εχουν μεγαλη διαφορα, εγω (ειμαι τετρακινητος) κατω απο 11,8 δεν καταφερα ποτε να παω οταν δοκιμασα..... γιατι λογω στυλ οδηγησης, δεν πεφτω σχεδον ποτε κατω απο 12,5-13,2 μεσα στην πολη......
αν δεν δω τα δυο αυτοκινητα διπλα διπλα, στον ιδιο δρομο με τις ιδιες συνθηκες την ιδια στιγμη, δεν πιστευω τα περιοδικα. Ιδιως, οταν εμπλεκεται κινητηρας Turbo......
Σας ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας και τις απόψεις σας. Όλα εκτιμήθηκαν και η αλήθεια είναι ότι δόθηκαν κάποια ερεθίσματα για περισσότερη μελέτη του θέματος και ιδιαίτερα με το θέμα σε ποια ακριβώς μοντέλα μπήκε ο Ν52 (εκεί κάπου το έχασα το θέμα αλλα θα το βρώ). :thnx:
Ν52 μεχρι 6/2008 μετα αλλαξε.
4 troxoi, τεύχος Οκτώβριος 2006. Οι επιδόσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνει το περιοδικό για την 325 auto coupe είναι οι κάτωθι :
BMW 325i Coupé
ΚΟΣΤΟΣ
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 49.700¤
TEXNIKA
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός (κ.εκ):2.497
Κύλινδροι: 6 σε σειρά
Μέγ. Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 218/6.500*
Μέγ. Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.): 25,6/2.750*
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κίνηση: Πίσω
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός: Γόνατα με 2 βραχίονες στήριξης,
αντιστρεπτική
Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων,
αντιστρεπτική
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελ. Ταχύτητα (χλμ/ώρα): 245
0-100 χλμ/ώρα (δλ): 7,6*/8,2**
Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 4,4
Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 6,3
Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 6,8/8,9
Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ): 53,0
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ): 12,9
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος (χλστ): 4.580
Πλάτος (χλστ): 1.782
Ύψος (χλστ): 1.395
Μεταξόνιο (χλστ): 2.760
Βάρος (κιλά): 1.495*/1.479**
*Τιμή κατασκευαστή
**Τιμή 4Τ
Προφανώς και πρόκειται για ένα εξαιρετικά βελούδινο, ελαστικό και ευχάριστα εύστροφο μοτέρ αλλά ούτε ιδιαίτερα γρήγορο είναι ούτε οικονομικό σε κατανάλωση και χρήση (με τα σημερινά δεδομένα). Η αγορά μιας f30 1.6 turbo είναι σαφώς πιο ορθολογική επιλογή. Βέβαια αν αγοράσει κάποιος μια 325 σε χαμηλή τιμή, του μένουν ρέστε σε σχέση με την f30 για να πληρώνει τα επιπλέον τέλη, τους φόρους και την βενζίνη για λίγα χρόνια. Τέλος να μην παραβλέπουμε το γεγονός του πανεύκολου tuning της f30 που της προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις με ελάχιστο κόστος.
skipperakos
04-02-15, 16:05
Ν52 μεχρι 6/2008 μετα αλλαξε.
A bravo! Αυτό έψαχνα... αλλά είχα χαθεί λίγο.
Ευχαριστώ!
Και να δεν κάνω λάθος με το κωδικό 325, μπορεί να έχουμε ή 2.5λιτρη ή 3.0λιτρη έκδοση!
A bravo! Αυτό έψαχνα... αλλά είχα χαθεί λίγο.
Ευχαριστώ!
Και να δεν κάνω λάθος με το κωδικό 325, μπορεί να έχουμε ή 2.5λιτρη ή 3.0λιτρη έκδοση!
N52B25 μεχρι 2008, Ν52Β30 απο 2008 και μετα.
η ιπποδυναμη ειναι ιδια.
N52B25 μεχρι 2008, Ν52Β30 απο 2008 και μετα.
η ιπποδυναμη ειναι ιδια.
νομιζω μετα το 2008, δλδ στο φειςλιφτ, εγινε Ν53Β30 για ευρωπη..δλδ μπηκε ο αμεσος ψεκασμος...αμερικη συνεχισε με τον Ν52
Εγώ λέω να χτυπήσεις ένα 316 f30 και μετά ένα πρόγραμμα...Για να σπας πλάκα με τα 325...
νομιζω μετα το 2008, δλδ στο φειςλιφτ, εγινε Ν53Β30 για ευρωπη..δλδ μπηκε ο αμεσος ψεκασμος...αμερικη συνεχισε με τον Ν52
και αυτο σωστο, αλλα το Ν53 ειναι αλλο μοτερ στην ουσια.
Ο Ν52 βγηκε και οπως σου ειπα, οπως επισης και με ο Ν52Β25 υπηρξε και με 178 αλογα για καποιες αγορες που ομως δεν μας αφορουν.
skipperakos
06-02-15, 14:36
Μήπως έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4636020/
έχει πάνω απο 11,000 views, και όμως τίποτα!
Δεν το γνωρίζω
Γνωρίζω πολύ καλά Mineral Grey 325 E92 manual, ελληνικό με 44.000 χλμ 18άρια ατρακάριστο που πωλειται και δεν υπάρχει στο car.gr φίλου μου
Αν ενδιαφέρεσαι μου λες
skipperakos
06-02-15, 17:25
Σε ευχαριστώ πολύ Stef, αλλά κοιτάω μόνο για auto.
Auto έχω εγώ αλλά δεν το πουλάω.... Χαχα
Να ξέρεις γενικά το auto θα το "πληρώσεις" παραπάνω μιας και δεν υπάρχουν τόσα όσα είναι τα manual...
Μήπως έχει κανείς άποψη για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο?
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4636020/
έχει πάνω απο 11,000 views, και όμως τίποτα!
Είναι στο car από τον 9/13...
Δύσκολες εποχές για +2,0...
Από την ακινησία δεν ξέρω τι θα βγάλει.
skipperakos
10-02-15, 14:17
Πάντως αν πέσει στην υποψία σας κάποιο, (Ε92, αυτο, με λιγα σχετικα χλμ) σφυρίξτε, για να το δούμε ζεστά. :thnx:
Πάντως αν πέσει στην υποψία σας κάποιο, (Ε92, αυτο, με λιγα σχετικα χλμ) σφυρίξτε, για να το δούμε ζεστά. :thnx:
Υπάρχει ένα ακόμη αλλά και για αυτό πρέπει να πληρώσεις...
Γενικά τα steptronic με λίγα χλμ έχουν 16+....
skipperakos
11-02-15, 08:56
Υπάρχει ένα ακόμη αλλά και για αυτό πρέπει να πληρώσεις...
Γενικά τα steptronic με λίγα χλμ έχουν 16+....
Μπορείς να μου δώσεις μερικές ακόμα πληροφορίες Stef. Υπάρχει κάποια αγγελία? φώτος κάπου να το δούμε?
Είναι στο car από τον 9/13...
Δύσκολες εποχές για +2,0...
Από την ακινησία δεν ξέρω τι θα βγάλει.
Δεν ειδα πουθενα στην αγγελια " ατρακαριστο"...!
skipperakos
11-02-15, 11:17
Δεν ειδα πουθενα στην αγγελια " ατρακαριστο"...!
Σωστό αυτό που λες, και σε τηλεφωνική συνομιλία με τον έμπορο, μου είπε ότι έχει βαμένα 2-3 κομμάτια αλλά όχι απο σοβαρή ζημιά (οκ θεμιτό αν είναι μέχρι εκεί...) αλλά φαντάζομαι σε κάποιο σωστό έλεγχο θα μου πούν αν είναι έτσι ή αν είχε ζμπαραλιαστεί και είχε κοπτοραπτική τελικά.
Μπορείς να μου δώσεις μερικές ακόμα πληροφορίες Stef. Υπάρχει κάποια αγγελία? φώτος κάπου να το δούμε?
Space grey, 42.000 χλμ, μαύρο δέρμα, ηλιοροφή, αυτόματο, ελληνικό 2ο ή 3ο χέρι, αγορασμένο 16.500 το πουλάει 18.900 και δεν το έχει δώσει εδώ και 2 χρόνια
Ο τύπος έχει σχολή οδηγών και θέλει να βγάλει κιόλας... Τηλ δεν έχω...
skipperakos
25-02-15, 11:06
Μπορεί κάποιος με την προσωπική του εμπειρία να μας πληροφορήσει για την πραγματική κατανάλωση του 330 και του 325 (μιλάω για μοντέλα Ε92 αυτο) ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.