Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : 3θυρος μπελας.



paganis
28-01-15, 16:38
καλο, χρυσο το σουιφτακι της γυναικας..αλλα εχει ενα μεγαλο μειον!
πριν λιγο καιρο γιναμε 3...και οι 3πορτες του, δεν βοηθουν στην επιβιβαση του νεου μελους.
Υπαρχει 4πορτο στην οικογενεια...αλλα , ελα που χρειαζεται και το μικρο για μεγαλυτερη ευελιξια.
το σουζουκι ειναι του 2007, 1ο χερι και απο αξιοπιστια σκυλι και θα ηθελα κατι εξισου καλο ,μικρο αλλα πενταπορτο.
Μια πρωτη σκεψη ειναι , να το κανω ανταλλαγη με ενα 5πορτο σουιφτ(δεν εχω παραπονο απο το σουζουκι)....το σκεφτομαι και σε diezel.
θα ηθελα λοιπον εναλλακτικες προτασεις μεχρι 1300cc , στα 6-7χιλ..και εμπειρια απο σουιφτ πετρελαιο.

panose30
28-01-15, 16:43
Mazda demio του 2010,κανα yaris ,suzuki sx4

Bazil Van Sinner
28-01-15, 16:50
Βρωμάει λίγο η κατηγοριά των "μικρών" πετρελαίων.Αυτό γιατί μέχρι το 2010 απαγορευόταν τα πετρέλαια εδώ και έτσι ότι κυκλοφορεί στην αγορά είναι μάλλον εισαγωγής.
Το λοιπόν είναι ότι όλα μα όλα έχουν ΜΟΝΟ 70-80,000 χλμ και κανένα βιβλίο σέρβις με ότι αυτό συνεπάγεται.

paganis
28-01-15, 17:09
το πετρελαιο δεν ειναι αναγκαιο..εχω μεγαλο οικογενειακο με lpg για ταξιδια...αλλα αν δεν βγαζουν προβληματα και βρεθει κατι καλο, ειναι υπο σκεψη.
το σουιφτ, το εχουμε κυριως για μικρες διαδρομες..και ειναι ηδη αρκετα οικονομικο και κυριως τερας αξιοπιστιας.

paganis
28-01-15, 17:13
Mazda demio του 2010,κανα yaris ,suzuki sx4

το demio δεν το ξερω και στο car δεν εχει κανενα. Το γιαρις ως τογιοτα πλεον δεν φημιζεται για την αξιοπιστια της(εχει θεματακια) και το sx4 ειναι 1,6.

panose30
28-01-15, 18:30
το demio δεν το ξερω και στο car δεν εχει κανενα. Το γιαρις ως τογιοτα πλεον δεν φημιζεται για την αξιοπιστια της(εχει θεματακια) και το sx4 ειναι 1,6.

Το demio το εχουμε εδω στην κυπρο και ειναι πολυ αξιοπιστο και οικονομικο
επισης κατι σε toyota ist ειναι πολυ καλη επιλογη

Dimzan
28-01-15, 21:29
σε καινουριο θα πας ή σε μεταχειρισμενο? με 6-7 χιλιαρικα μαλλον μεταχειρο, διοτι καινουριο με αυτα τα χρηματα δε θα βρεις.

το 5θυρο swift το εχουμε και σιγουρα δεν κανει για πολλα ατομα. Κοπαναει πολυ η πισω αναρτηση και δεν ειναι ωραιο οταν μπαινουν πανω απο 3 μεσα.


για κυβικα μαλλον εννοεις μεχρι 1300, και σχετικα οικονομικο σε καυσιμο και συντηρηση.

Για αξιοπιστια κοιτας ιαπωνεζικο παραδοσιακα.


Σε πολυ μικρο υπαρχει το aygo, και περιεργως παει πολυ καλα. Αφου εχεις μεγαλο αυτοκινητο για ταξιδια το 5πορτο aygo ειναι μαλλον ιδανικο.

Καλη εμπειρια εχω και απο το yaris 1.3 του 2010 με τα 100αλογα και το start stop. Οικονομικο, σβελτο, ανετο μεσα, και δεν εβγαλε προβληματα.

Ανορθοδοξη αντιπροσταση το honda jazz, οχι το τελευταιο ομως που φτιαχνεται στην κινα. Το ειχαμε απο το 2005 μεχρι το 2009, πολυ καλη ποιοτητα μεσα, ευχαριστο εσωτερικο και απιστευτα ανετο. Ειχαμε μια αστοχια με ρουλεμαν press direct αλλα αλλαχτηκε εντος εγγυησης, και ο δεξης καθρεφτης που αλλαχτηκε καμποσες φορες εντος εγγυησης γιατι μετα τα 150 συντονιζε και εκανε θορυβο. Απιστευτα οικονομικο, εκαιγε περι τα 7λ/100χλμ εντος πολης, αλλα θεωρω οτι ηταν καπως αργο για honda. Εληξε αδοξα σε τρακαρισμα.

Υπαρχουν κι αλλα μικρα, το θεμα ειναι τι χωρους θες και ποσο γρηγορο-οικονομικο το θες.

Libanner
28-01-15, 22:02
Το demio το εχουμε εδω στην κυπρο και ειναι πολυ αξιοπιστο και οικονομικο
επισης κατι σε toyota ist ειναι πολυ καλη επιλογη


Στην Ευρώπη σταμάτησε η MAZDA να το λέει DEMIO το πουλάει σαν MAZDA 2 επίσης το Ευρωπαικό 2 γενιάς μηχανικά είναι FORD ίδιο ακριβως με το fiesta και focus το τελευταίο είναι πάλι Ιαπωνεζικο με 1300 και 1500 κυβικα κινητηρες.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Demio

mark e92
28-01-15, 22:06
Το demio το εχουμε εδω στην κυπρο και ειναι πολυ αξιοπιστο και οικονομικο
επισης κατι σε toyota ist ειναι πολυ καλη επιλογη

Το ist δεν έρχεται Ελλάδα, για κανένα panda lpg?

paganis
28-01-15, 22:54
ας το ξεκαθαρισω λιγακι!
- θελω πενταπορτο
- μεχρι 1,3
- οχι μικροτερο σε χωρους απο το σουιφτ(να χωραει ενα καροτσι)
- φυσικα στα 6-7χιλ μιλαμε για μεταχειρισμενο.
- το σουιφτ ειναι τερας αξιοπιστιας..οποτε δεν θελω κατι λιγοτερο
- οσο για επιδοσεις...με 2 ενηλικες και 1 μωρο μεσα..απλα θελω να κινουμε με ασφαλεια.

Dimzan
28-01-15, 23:03
colt, yaris, jazz

κανε τα test drive , δες τα απο κοντα και συγκρινε τα με το swift.

DaywalkeR
29-01-15, 00:46
Fiat Panda

Είναι λίγο περίεργο εμφανισιακά, αλλά είναι μέχρι να το συνηθίσει το μάτι.
Ότι καλύτερο έχω οδηγήσει σε αυτή την κατηγορία με ψηλή θέση οδήγησης ιδανικό για μέσα στην πόλη.
Πολύ βολικό επίσης για παιδικό καθισματάκι μιας και είναι ψηλό και πίσω κάνωντας το μπες βγες ανετότατο.
Χρήση και συντήρηση είναι τζάμπα (ενδεικτικα μια τετράδα λάστιχα έχει γύρω στα 200 ευρώ) με κατανάλωση μέσα στην πόλη από 5.5 μέχρι 7.0 ανάλογα με το πόσο βαρύ πόδι έχεις.
Μιλάω πάντα για τη απλή έκδοση και όχι 4χ4 ή αυτό με τα 100 άλογα.
Αν δεις κάποιο δοκίμασε το και θα εκπλαγείς. thumb

I_MNL
29-01-15, 01:11
το πετρελαιο δεν ειναι αναγκαιο.
το σουιφτ, το εχουμε κυριως για μικρες διαδρομες..και ειναι ηδη αρκετα οικονομικο και κυριως τερας αξιοπιστιας.

Αν το θέλεις για μικρές διαδρομές μόνο, καλύτερα να αποφύγεις το πετρέλαιο, ιδίως σε νεότερα μοντέλα, γιατί μπουκώνει το DPF όσα το έχουν

Ptboul
29-01-15, 08:15
Μόνο γιάρις - μίκρα τέλος._

fast-enough
29-01-15, 12:17
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ανάγκη του πεντάπορτου λόγω του τρίτου μέλους.
Έχω 2 παιδάκια και τα μετακινούσα καθημερινά με 2 αυτοκίνητα που είχαν 2 (ή 3) πόρτες.
Μια 318ci και ένα twingo το οποίο αντικαταστάθηκε με ένα ford Ka.
Όταν δοκίμασα να βάλω τα καθισματάκια σε 5θυρο μικρό, (clio) βλαστήμησα την ώρα και τη στιγμή.
Στα δίπορτα που η πόρτα είναι μεγαλύτερη, μπαίνεις όλος μέσα μαζί με το καθισματάκι και έχεις μεγαλύτερη άνεση στην τοποθέτηση. Δεν μπορώ να το εξηγήσω ακριβώς.
Επιπλέον θεωρώ πως η ασφάλεια του 3θυρου είναι καλύτερη για τα παιδιά.
Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το βάλε βγάλε σε όποιο μικρό 5θυρο θες για να δεις πως τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα.

mark e92
29-01-15, 15:11
Συμφωνώ και εγώ με τον fast enough και θα συμπληρώσω ότι σε 2 χρόνια θα λες καλύτερα να μην είχε πόρτα...

Για μικρό γιατί δεν κοιτάς και το suzuki alto με τα 8500 καινούργιο.

120ie87
30-01-15, 07:22
Συμφωνω με τους παραπανω κι εγω... θα μπλεξεις με μτχ που δεν ξερεις μεχρι να το μαζεψεις και μετα θα λες γιατι να μην ηταν τριθυρο.
Απολαυστε την οικογενεια και τα αλλα ειναι δευτερευοντα.

Bazil Van Sinner
30-01-15, 08:22
Συμφωνώ με Μάρκο και Ηλία και Φαστ,άλλα ξεχνάτε ότι το μικρό όχημα το χρησιμοποιεί και η μαμά της οικογένειας που πρέπει να της το κάνουμε πιό έυκολο. ;-)

Ptboul
30-01-15, 08:34
Το ίδιο θέμα είχα - έχω με το clio. Δύο παιδιά καθημερινά, βάλε - βγάλε, κολλάει καμιά φορά και το κάθισμα, είμαι φορτωμένος με την μπέμπα, με τις τσάντες τους με σακούλες, βρέχει, χιονίζει, φυσάει και να έχεις να προσέχεις τον μικρό μη βγει στο δρόμο μέχρι να δέσω τη μικρή μέσα διπλωμένος και και και.

Όλα όμως είναι μια συνήθεια. Ωστόσο όταν αλλαχθεί το clio θα αντικατασταθεί από γιάρις ή μίκρα 5 θυρο.

paganis
01-02-15, 21:46
μιας και ο μπεμπης ειναι ακομα 2 μηνων, η μαμα αναγκαστικα καθεται πισω..οποτε καθε φορα πρεπει να κατεβω να της ανοιξω την πορτα και να τραβηξω μπροστα το καθισμα..απλα και μονο για να βγει.
το παιδικο καθισμα ισα ισα που περναει απο το ανοιγμα της πορτας-καθισματος και ευτυχως που εχω βαλει ισοφιξ...γιατι δεν θα την παλευα.
επιπλεον το αμαξι ειναι κυριως της γυναικας..αρα καπως πρεπει να γινει και η ζωη της πιο ευκολη.
ιδανικη λυση για μενα, που η αληθεια ειναι εχω συμπαθησει το σουιφτ, για την αξιοπιστια του και την οικονομια του...να βρω εναν με 5πορτο σε αντιστοιχη κατασταση και να κανουμε ανταλλαγη

I_MNL
19-02-15, 13:46
Το Renault Twingo το σκέφτηκες, που είναι και πισωκίνητο;
Θα το κάνω test drive το Σάββατο και θα σου πω

paganis
19-02-15, 14:50
Το Renault Twingo το σκέφτηκες, που είναι και πισωκίνητο;
Θα το κάνω test drive το Σάββατο και θα σου πω

με μπατζετ στα 6χιλ +/-, οσο δηλαδη περιπου πιανει το σουιφτ...δεν μου αρκουν για καινουριο.
οταν ευκαιρισω, θα κανω κανα 2 επισκεψεις σε μαντραδες με 4πορτο σουιφτ , να δω τι μπορουν να μου προτεινουν.
εχω καταληξει πλεον σε σουιφτ ή φορτ φιεστα ή μενω στα αυγα μου.

Driver M
19-02-15, 15:04
ας το ξεκαθαρισω λιγακι!
- θελω πενταπορτο
- μεχρι 1,3
- οχι μικροτερο σε χωρους απο το σουιφτ(να χωραει ενα καροτσι)
- φυσικα στα 6-7χιλ μιλαμε για μεταχειρισμενο.
- το σουιφτ ειναι τερας αξιοπιστιας..οποτε δεν θελω κατι λιγοτερο
- οσο για επιδοσεις...με 2 ενηλικες και 1 μωρο μεσα..απλα θελω να κινουμε με ασφαλεια.
Εγώ θα σου πρότεινα ένα άλλο suzuki που πληροί όλες τις προϋποθέσεις που ανέφερες, το splash.

Υπάρχει στην οικογένεια, από το 2009, το "δίδυμο" opel agila b και πραγματικά είναι μια ευχάριστη έκπληξη απ'όλες τις απόψεις.
Κινητήρας 1.2 με 86 άλογα που κινεί αξιοπρεπέστατα το αμάξωμα (είναι αισθητά πιο γρήγορο από το 1400αρι 207 μου μέχρι τα 120 και πιστεύω ότι θα είναι μια η άλλη με το swift) εξαιτίας και του ελάχιστα πάνω από τόνο βάρους του.
Σταθερότατο και με αστεία κατανάλωση για βενζινοκίνητο (σε φουλ κίνηση άντε να κάψει 7 ενώ σε νορμάλ καίει ελάχιστα πάνω από 6 λίτρα), με πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων για το μήκος του.
Ως προς την αξιοπιστία, κατασκευής suzuki είναι οπότε δεν τίθεται θέμα, ενώ και σε τιμή βρίσκεις κάποιο προσεγμένο με οριακά 7 χιλιάρικα και καλό εξοπλισμό (έτσι κι αλλιώς απ'τη βασική του έκδοση έχει και προβολείς ομίχλης και rcd/mp3 και a/c, απλά η πιο πλούσια έκδοση έχει και ζάντες αλλά και δερμάτινο τιμόνι, ενώ ίσως βρεις και με esp).

Το μόνο που δεν ξέρω αν σου κάνει είναι το πορτ μπαγκάζ που είναι λίγο πάνω από 200 λίτρα, πάντως κατα τ'άλλα το splash/agila b είναι ιδανικό σαν αμάξι πόλης απ'όλες τις απόψεις.

Ειδάλλως, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι κάποιο colt, αν και στην περίπτωση αυτή μάλλον καλύτερα να ξαναπήγαινες σε swift.

paganis
19-02-15, 15:08
οπως εγραψα πριν ,3 ειναι οι επιλογες, 5πορτο σουιφτ ή φιεστα ή να συνηθισω και να συνεχισω να μαζοχιζομαι, με το 3θυρο σουιφτακι μας.

Driver M
19-02-15, 15:11
οπως εγραψα πριν ,3 ειναι οι επιλογες, 5πορτο σουιφτ ή φιεστα ή να συνηθισω να συνεχισω να μαζοχιζομαι με το 3θυρο σουιφτακι μας.
Οκ, απλά το 1250αρι fiesta είναι αισθητά πιο αργό και δεν καίει και τόσο λίγο.
Και σίγουρα η αξιοπιστία του δεν είναι ιαπωνική.
Κατα τ'άλλα είναι καλό αυτοκίνητο με ωραία οδηγική αίσθηση, αλλά αφού είσαι μόνο ανάμεσα στις επιλογές αυτές, καλύτερα swift.

paganis
19-02-15, 15:21
Οκ, απλά το 1250αρι fiesta είναι αισθητά πιο αργό και δεν καίει και τόσο λίγο.
Και σίγουρα η αξιοπιστία του δεν είναι ιαπωνική.
Κατα τ'άλλα είναι καλό αυτοκίνητο με ωραία οδηγική αίσθηση, αλλά αφού είσαι μόνο ανάμεσα στις επιλογές αυτές, καλύτερα swift.

το 1250 το εχει ο πατερας μου και δεν θα ελεγα πως ειναι αισθητα πιο αργο, μαλιστα θα ελεγα πως εχει πιο ελαστικο κινητηρα(μια χαρα τραβαει, ουτε καει).βεβαια εβγαλε μια κρεμαγιερα στα 20000χλμ.
μου αρεσει διοτι ειναι φουλ εξοπλισμενο, εχει καλη οδικη συμπεριφορα και σαφεστατα για το μεγεθος του , ειναι αρκετα πιο ευρυχωρο απο το σουιφτ(κυριως το πορτ παγκαζ).

Dimzan
19-02-15, 15:23
επειδη εχω εμπειρια απο 3 εκδοσεις fiesta, και εγω δε θα σου το προτεινα λογω κινητηρα.

εχει μεν πολυ ωραιο πατημα, αλλα μεχρι εκει. Προβληματα δεν εχουν βγαλει , κατι χαζοηλεκτρικα με διακοπτες εχει το δικο μας 1600. Το 1400 εχει αρχαιο κινητηρα, δεν παει και καιει. Το 1600 που εινια σαφως καλυτερο, καιει λιγοτερο απο το 1400 (δοκιμασμενο) και παει αισθητα καλυτερα αλλα ειναι μονο 3πορτο.

Το μικροτερο 1250 δεν το προτεινω καν, μπορει να ξεγελαει το κοντο κιβωτιο στις ρεπριζ, ομως επι της ουσιας ειναι αργο.

Παντα σε σχεση με το swift που εχεις τωρα.