Επιστροφή στο Forum : διλημα αγορας....
παιδες για πειτε και εσεις καμια γνωμη....
θελω να κανω μια αγορα επαγγελματικου..
ειμαι αναμεσα σε δυο μαρκες... mercedes sprinter ή iveco????
μιλαω για ψυγειο συντηρησης για κηπευτικα και φρουτα. να εχει διπλο λαστιχο πισω για μετεπειτα αλλαγης τοναζ. εαν χρειαστει να βγαλω και γ' κατηγοριας διπλωμα.
τωρα θα το οδηγαω με το απλο δλδ μεχρι 3500 τονους μικτο.
αυτη τη στιγμη εχω στ κατοχη μου ενα opel vivaro.δε λεω καλο χρυσο αλλα πλεον με κουραζει λογω το οτι ειναι χαμηλο..και δεν ειναι ψυγειο
για πειτε καμια γνωμη ρε παιδια..
αααα... σκεφτομαι για αγορα απο εξωτερικο π.χ γερμανια.
και θα δηλωθει αγροτικο.
ευχαριστω.....
mercedes με κλειστά μάτια.
μιχαλη αν μπορεις ρε φιλε πες ετσι κ κανα δυο πραγματα.γτ να επιλεξω αυτο δλδ σε σχεση με το αλλο..
αν και να πω την αληθεια ποιο πολυ μ αρεσει το sprinter
Προσωπικά έχω ένα vito, σε service, κατανάλωση καυσίμου και προβλήματα δε συγκρίνεται...thumb Λάδια κινητήρα φίλτρο λαδιού κάθε 30-35 (αυτό ορίζει η mercedes), και μετά έχεις να κάνεις με αυτό για το οποίο φημίζεται η mercedes στα επαγγελματικά. Θες από μετάδοση, θες από τιμόνι, θες από ποιότητα κατασκευής, από ασφάλεια από όπου και να το πιάσεις υπερτερεί. Έχω οδηγήσει sprinter renault και iveco με διπλά λάστιχα, είναι η μέρα με τη νύχτα και όταν μιλάμε για φόρτωμα το πιο σημαντικό είναι ότι το sprinter έχει τιμόνι...thumb
Φίλε πάρε τα πάντα! !!!!!
Όχι iveco. .......:facepalm::facepalm:
Από το vivaro είσαι ευχαριστιμενος? Πιστεύω να ξέρεις ότι είναι Ρενό?
κοιτα σε γενικες γραμμες ειμαι ευχαριστημενος...δλδ το εχω φορτωσει μεχρι 1,100 και το αμαξι ακουγε.ειτε απο φρενα ειτε απο τιμονι ειτε απο αποδοση δυναμης.
ειχα ιδιο φορτωμα με ενα βιτο και φαναρι με φαναρι δεν μπορουσε να με φτασει.
οταν το φορτωνεις δεν καθεται ατσουμπαλα. εχει πολυ καλο ζυγισμα.
γενικα ειμαι ευχαριστημενος.
ναι το ξερω οτι ειναι ιδιο με το τραφικ και το πριμασταρ... απλα ενω φορανε τα ιδια πραγματα στα ανταλλακτικα η οπελ ειναι ποιο ακριβη...δεν ξερω το λογο.
απο την αρχη ηθελα να παρω sprinter//..αλλα λογω του οικονομικου δεν γινοταν.
Όντως το vivaro είναι πύραυλος.
έχουμε και εμείς ένα αλλά τελευταία άλλαξαμε κινητήρα, βάλαμε από laguna με 115 άλογα και έχει γίνει πολύ γρήγορο, αλλάξαμε και ένα σασμάν.
πλακα κανεις... χαχαχα..δε το ξερα οτι ταιριαζει. απλα ειναι χαμηλο ρε γμτ το δικο μου και δε με βολευει πλεον στο φορτωμα...τελαρα μεχρι επανω σηκωμα με χαμηλη οροφη.
Φίλε μου ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος κάτοχος ενός sprinter 413 cdi. Το έχω με "κοφα" και υδραυλικη πόρτα για μεταφορά επίπλων και γενικά υλικών επιπλοποιείας. Οσο και να το έχω φορτώσει δεν έχει καταλάβει τίποτα (να συνυπολογίσουμε πάγιο φερόμενο βάρος περίπου ενός τόνου της υδραυλικής πόρτας). Πολύ εύκολο στην οδήγηση, παρα του όγκου του, γενικά χωρίς κανένα πρόβλημα...
Ποιο vito ήτανε θυμάσαι?
μιχαλη αν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν 1.9 η 2.0 πετρελαιο..
απλα ομως τωρα δεν σκεφτομαι για vito.δεν μου επαρκει.
Φίλε μου ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος κάτοχος ενός sprinter 413 cdi. Το έχω με "κοφα" και υδραυλικη πόρτα για μεταφορά επίπλων και γενικά υλικών επιπλοποιείας. Οσο και να το έχω φορτώσει δεν έχει καταλάβει τίποτα (να συνυπολογίσουμε πάγιο φερόμενο βάρος περίπου ενός τόνου της υδραυλικής πόρτας). Πολύ εύκολο στην οδήγηση, παρα του όγκου του, γενικά χωρίς κανένα πρόβλημα...
αει γεια σου.... τετοιο σκεφτομαι και εγω να παρω.. απλα θελω να ειναι ψυγειο.
κ πορτα ας εχει την μικρη δεν με πειραζει.
για 413..415.. 515.κατι τετοιο.
για αυτο να ρωτησω εδω μπας και εχει κανενας. ευχαριστω,
Εγω το είχα παραγγείλει σε μια μάντρα στο Σχηματαρι και μου το έφερε μετά από 2-3 μήνες από Ολλανδία όπως ακριβώς το ήθελα...
ghost-rider
27-01-15, 17:23
Πως θα κανείς αλλαγή τοναζ?
Προβλέπεται από τη νομοθεσία?
μιχαλη αν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν 1.9 η 2.0 πετρελαιο..
απλα ομως τωρα δεν σκεφτομαι για vito.δεν μου επαρκει.
Δοκίμασε με ένα 111 την επόμενη φορά...:whistle:
δηλωνεις για τη χρηση το θελεις με τη μικτο.. κτλπ.
μετα αν θελεις να το αλλαξεις χρειαζεσαι διπλωμα μεγαλυτερης κατηγοριας.
και ταχογραφο..νομιζω.
Δοκίμασε με ένα 111 την επόμενη φορά...:whistle:
οκ... απλα ειχε τυχει. κ ειπα να το δοκιμασω.
αλλα κ μενα 1.9 ειναι ετσι..χεχε
οκ... απλα ειχε τυχει. κ ειπα να το δοκιμασω.
αλλα κ μενα 1.9 ειναι ετσι..χεχε
Ε νταξ τότε! :th_Laie_67-1:
dionisisM3
28-01-15, 08:19
και εγω κατοχος ενος 213 sprinter με μονες ροδες ομως πισω , απο το 2007 εως τωρα δεν εχει ζητησει απολυτως τιποτα πλην τα βασικα του ,λαδια κτλ
και εγω κατοχος ενος 213 sprinter με μονες ροδες ομως πισω , απο το 2007 εως τωρα δεν εχει ζητησει απολυτως τιποτα πλην τα βασικα του ,λαδια κτλ
διονυση καινουργιο το πηρες?? ποσα χλμ εχεις ας πουμε τωρα?
γτ κοιταω αγγελιες που να μην εχουν πανω απο 200000 κατι χλμ..τωρα θα με πεις γτ ξες αν ειναι πραγματικα???
κ γ αυτο παλι κοιταω να εχει βιβλιο σερβις.ασε π τ περισσοτερα απο γερμανια εχουν εκει.
dionisisM3
29-01-15, 06:58
διονυση καινουργιο το πηρες?? ποσα χλμ εχεις ας πουμε τωρα?
γτ κοιταω αγγελιες που να μην εχουν πανω απο 200000 κατι χλμ..τωρα θα με πεις γτ ξες αν ειναι πραγματικα???
κ γ αυτο παλι κοιταω να εχει βιβλιο σερβις.ασε π τ περισσοτερα απο γερμανια εχουν εκει.
Το πήρα απο οδδυ με 90.000 χιλ βαση ιστορικού που είδα μέσα στην mercedes. Έχω κανει αλλά 55.000 χιλιόμετρα . και πλην του αρχικού μεγάλου service ,επειδή ηταν παροπλισμένο , έχει ζητήσει μονο ενα τεντωτηρα εκκεντροφόρου και ενα ημιμπαρο .
πςς///...ωραιος.. που τετοια τυχη ρε γμτ.
να βρεις τετοιο αμαξι με τοσα λιγα πραγματικα χλμ..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.