PDA

Επιστροφή στο Forum : Πάει το αμάξι.



andreas-d
25-01-15, 09:53
Προχθές το απόγευμα γυρνώντας από την δουλειά απάνω στην autoban μου άναψε το φως της μπαταρίας, δεν μπορούσα να σταματήσω γιατί είχε όλο κόμβους η περιοχή, λέω κανα δυναμό θα είναι γιατί μπαταρία είχα βάλει πριν ένα μήνα, το περπατάω περίπου 5-6χλμ. Και ξαφνικά Πάει το μάτι στην θερμοκρασία όπου και θέλω Φούλ με κόκκινο φως? αμηχανία λέω σταματάω? βλέπω ότι είμαι πάλι σε σημείο χωρίς γραμμή ασφαλείας, το περπατάω 2-3χλμ ακόμα και μετά πάω να βγω δεξιά για να σταματήσω, καταλαβενω ότι δεν στρίβει το τιμόνι υδραβλικα αλλά σαν νταλίκα, κάνω ακρει με -3° το σβήνω και μετά ξανά ανοίγω διακόπτη έχει πέσει η θερμοκρασία λίγο, μιας και δεν ξέρω καλά γερμανικά για να μπορέσω να μιλήσω με Adac παίρνω την απόφαση να το περπατήσω 10χλμ ακόμα μέχρι το σπίτι, με στάσεις μιας και είδα ότι λόγο κρύου έπεφτε η θερμοκρασία,
Τελικά έφτασα σπίτι το πάω συνεργείο σπίτι μου απέναντι και βλέπουμε έχει διαλύσει η αντλία νερού και είχε φύγει ο ιμάντας..
Το θέμα είναι ότι χθες μου είπε ότι η μηχανή είναι άχρηστη,τον ρώτησα πως το είδε και μου είπε ότι δεν είδε κάτι αλλά κατα 90% θα έχει κάνει ρήγμα. Πρέπει να βγάλει κεφαλή για να δει?
Και μου προτείνουν τα το πετάξω το αμάξι είναι e46 2001mod. M43 1895cc.
Βρήκαν και κάποιον που το πέρνει για 400¤
Μόνο τα θερμαινόμενα και τους αερόσακους να πουλήσω ποιο πολλά θα πάρω, αλλά εδώ στην Γερμανία αν παραδώσω πινακίδες, πρέπει να έχω Πάρκιν, απαγορεύετε στους δρόμους για να μπορώ να πουλάω τμηματικά.
Για να μου φτιάξει αντλία νερού και ιμάντα θέλει 250¤ και μετά θα δούμε αν έχει πρόβλημα? το θέμα είναι τη να κάνω? υπάρχει τρόπος να δω κάτι μην ρίξω 250¤ και μετά θέλει επισκευή?
Για αλλαγή μοτερ μου είπε 2500-3000¤ Πάνε καλά???
Υπόψην μιλάμε για συνεργείο Τούρκων γιατί σε αλλά δεν πλησιάζεις.

GiorgosT
25-01-15, 10:12
Αδερφε καλημερα..Επειδη και εγω Γερμανια ειμαι σε συνεργειο τουρκων ουτε απο εξω να περνας...Ολοι οι κινητηρες απο τα αμαξια τους εχουν κατεβασμενα χιλιομετρα...Σε πιο μερος μενεις μπας και μπορω να βοηθησω αν εισαι κοντα σε μενα...

DIMITr|S
25-01-15, 10:18
ειναι πολυ μεγαλη η πιθανοτητα να μην εχει παθει και τιποτα ομως.......

GiorgosT
25-01-15, 10:28
Συμφωνω με τον φιλο απο πανω...Πηγαινε και σε αλλα συνεργεια να ρωτησεις...Ειναι κριμα, αν εχει παθει κατι ο κινητηρας σου, να πληρωσεις 2500-3000 ενω μπορεις να βρεις και με 1000 κινητηρα...Παρε και αλλες τιμες απο εξουσιοδοτιμενα συνεργεια...Μην εμπιστευεσε μονο αυτον...Με τοσα λεφτα που λες εσυ περνεις v8 και κε περαστικα και TÜV σου βγαινει γυρω στα 5000...Ειναι πολλα τα λεφτα για 1800cc

andreas-d
25-01-15, 10:37
Είμαι Rüsselsheim κοντά στο Mainz είναι.
Και εγώ νομίζω δεν έχει πάθει κάτι αλλά επειδή έχει 235.000χλμ και είναι και τρίτο χέρι ρισκάρεις? και κάτεβαινω και Ελλάδα με αυτό το καλοκαίρι?
27 χιλιόμετρα το περπάτησα σύνολο αλλά με -3° απόγευμα 6ωρα, και με τρεις στάσεις.

Και ξέρεις τη συνεργείο από αυτά που είναι στα aral τα βενζινάδικα στο χώρο που κάποτε ήταν λιπαντήριο μια τρύπα10τμ.

GiorgosT
25-01-15, 10:45
Τα χιλιομετρα δεν λενε κατι αν ειναι απο Γερμανια το αυτοκινητο...Ξερω ανθρωπο απο Stuttgart με e39 520 με 400.000 χλμ βενζινα και κατεβαινει ξεγνιαστος Ελλαδα καθε καλοκαιρι...Εννοειτε πως δεν πρεπει να ρισκαρεις...Εδω σε μενα (Künzelsau) εχουμε δυο "παλιατζιδες" που σιγουρα θα εχουν κινητηρες σαν τον δικο σου...Αλλα πριν κανεις οτιδηποτε πηγαινε και σε αλλο συνεργειο...Οπως ειπε ο φιλος πιο πανω μπορει να μην εχει τιποτα...Μπορει να ειναι δουλεια των 50ε που λεει ο λογος...

andreas-d
25-01-15, 10:52
Ναι αλλά για αντλία νερού που έχει διάλυση και άλλο ένα ραουλο θέλει 250¤ και σίγουρα kfz .τωρα σε λίγο θα πάω κάτω να το δω λίγο. Τη πρέπει να δω η να ακούσω αν το βάλω μπρος,
Υπόψην είναι χωρίς τον ημαντα υπάρχει περίπτωση να κάνω μεγαλύτερη ζημιά? για κανα 5λεπτο.

GiorgosT
25-01-15, 10:58
Απο οσο ξερω αυτα τα μοντελα πασχουν λιγο στις αντλιες και σε θεματα με τα νερα τους...Δεν ξερω, δεν μπορω να πω κατι μην γινει η ζημια μεγαλυτερη...Θα προτεινα απο αυριο να το μεταφερεις με ADAC σε κανενα συνεργειο της bmw για να σου πουνε σιγουρα...Και μετα κρινεις πως θα γινει η δουλεια...

andreas-d
25-01-15, 11:09
Σε bmw θα με σκίσουν βρε Γιώργο? το αμάξι το είχα πάρει 2.300¤ πήρα 1400¤ από ένα τρακάρισμα άμα το δώσω και κανάλι 500¤ είμαι πατσι, αλλά το λυπάμαι γιατί είναι και όμορφο και καθαρό γενικά και μετά τη να πάρεις πάλι?? τέλος πάντων πάω να το επεξεργαστώ λίγο.

GiorgosT
25-01-15, 11:11
Δεν ειπα να το φτιαξεις στην bmw, απλα να πας και να σου πουν τι εχει...Μετα μπορει να βρεις καποιον που να στο κανει πιο φθηνα αλλα τουλαχιστον θα ξερεις απο τι πασχει το αμαξι...

nikos1400
25-01-15, 11:11
αυτο μπορει να το επισκευασουν με 300 ευρω και να το φερουν Ελλαδα να το δωσουν 5000 με "103,000χλμ".
thumb

Ανδρεα ψαξε το λιγο.

paganis
25-01-15, 11:13
αν πιανουν τα χερια σου(ειναι απλο), αγορασε μια αντλια νερου 40-50ευρω(κατα προτιμηση με μεταλλικα πτερυγια και βαλτην επανω. βαλε τον παλιο ιμαντα επανω χωρις να αλλαξεις ακομα ραουλα, προσθεσε παραφλου κανε την εξαερωση και βγαλτο στο δρομο.
αν εχεις αποριες, δες στο youtube σχετικα βιντεο.
ειναι δουλιτσα 1 ωρας χαλαρα

GiorgosT
25-01-15, 11:14
αυτο μπορει να το επισκευασουν με 300 ευρω και να το φερουν Ελλαδα να το δωσουν 5000 με "103,000χλμ".
thumb

Ανδρεα ψαξε το λιγο.
Ακριβως το αντιθετο κανουν εδω οι Τουρκοι και οι Πολωνοι...Τα φερνουν απο εξω ξεσκισμενα και τα πουλαν εδω για καινουρια...

paganis
25-01-15, 11:15
αυτο μπορει να το επισκευασουν με 300 ευρω και να το φερουν Ελλαδα να το δωσουν 5000 με "103,000χλμ".
thumb

Ανδρεα ψαξε το λιγο.

μονο τα μεταφορικα και ο εκτελωνισμος,,σε τοσο παλιο αμαξι...εχουν παραπανω απο οσο κοστιζει ενα ελληνικο αριστο ε46.

GiorgosT
25-01-15, 11:24
Αναλογος και τι τον συμφερει τον ανθρωπο...Μπορει να εισαι "δεμενος" με το συγκεκριμενο αυτοκινητο και να θελει να το φτιαξει οσο κιαν κοστιζει...Η αλλη λυση ειναι γνωστη...Αν υπαρχει μεγαλη ζημια και δεν θελεις να διαθεσης λεφτα για ενα αυτοκινητο 14 περιπου χρονων, περνεις αλλο...Εγω το 325 που εχω το αγαπω...Χτυπα ξυλο, αν με αφησει καποια στιγμη ο κινητηρας δεν θα ηθελα να το δωσω...Απλα θα εβαζα εναν m62...

nikos valvetronic
25-01-15, 14:08
Φίλε δώσε τα 250 και φτιάξτο,δεν θα πάει χαμένη η αντλία και τα ράουλα, πάνω στο μοτέρ θα μείνουν.Περπάτα το και δες πως πάει.Το πολύ πολύ να έχει κάψει φλάντζα και μετά επιλέγεις που θα το φτιάξεις.Τα χλμ. δεν είναι πολλά για το μοτέρ αυτό.Δεν βλέπω λόγο για αλλαγή κινητήρα.Ακόμα και να είσαι τόσο γκαντέμης και έχει ρήγμα ο κορμός δεν σκέφτομαι πιο οικονομικό τρόπο να το ανακαλύψεις.

tokiko
25-01-15, 17:48
Ακριβως το αντιθετο κανουν εδω οι Τουρκοι και οι Πολωνοι...Τα φερνουν απο εξω ξεσκισμενα και τα πουλαν εδω για καινουρια...

Πήγαινε κατά Ανκόνα μεριά να δεις τι παρτάλια κατεβάζουν Ελλάδα...

andreas-d
25-01-15, 18:26
Πήγα το έβαλα μπρος και δεν είδα κάτι παράξενο, τα νερά δεν έχουν άλλο χρωμα, τα λάδια μια χαρά φαίνονται, έχει λίγα νερά κάτω η σκάφη, όπως και δυο μικρά πιρακια μάλλον από την αντλία γιατί έχει σπάσει λίγο και το ραουλο της, θα ρισκάρω και θα το φτιάξω.

paganis
25-01-15, 18:34
βαλε μπροστα , ανοιξε καπο και ξεβιδωσε-βγαλτην την ταπα απο το ψυγειο...μαρσαρε 2-3 φορες και παρατηρησε αν σου φουσκωνει τα νερα. Αν δεν σου φουσκωνει πιθανοτατα...δεν εχεις παθει τιποτα ,περα απο την τρομπα.

paganis
25-01-15, 18:42
να προσθεσω..πως ακομα και ρηγμα να εχεις ,υπαρχει ειδικο υγρο χημικο την holts(10 ευρω) σφραγιστικο κυλινδρων...που με την καταλληλη προετοιμασια θα βγαλεις χιλ. χλμ μεχρι να το επισκευασεις κανονικα.
το ειχα πανω στο αμαξι με καμμενη φλαντζα πανω απο 6-7 μηνες με καθημερινη χρηση και πολλες χιλ χλμ.

Lambros46
25-01-15, 18:58
αν πιανουν τα χερια σου(ειναι απλο), αγορασε μια αντλια νερου 40-50ευρω(κατα προτιμηση με μεταλλικα πτερυγια και βαλτην επανω. βαλε τον παλιο ιμαντα επανω χωρις να αλλαξεις ακομα ραουλα, προσθεσε παραφλου κανε την εξαερωση και βγαλτο στο δρομο.
αν εχεις αποριες, δες στο youtube σχετικα βιντεο.
ειναι δουλιτσα 1 ωρας χαλαρα

Ξέρουμε ποιά έχει μεταλλικά πτερύγια?

paganis
25-01-15, 19:54
οταν ειχα αλλαξει στην ζετα..αν θυμαμαι η swag εβγαζε και τους 2 τυπους.

katsaraios
26-01-15, 07:34
Αντρεα ειμαι κοντα στο Μαιντζ ,πριν αλλαξεις την τρομπα δες τα λαδια σου αν εχουν σαπουναδα και την γλυτωσεις.
Βγαλε την ταπα του λαδιου και τον δεικτη και δες.
Αν εισαι τυχερος αλλαξε την τρομπα ευκολο ειναι ,βαλε μια febi και τα λουρια και οδηγησε τοαφου δεις και τα νερα σου.
Το ιδιο μοτερ εχουμε ,ρηγμα ειναι πολυ δυσκολο αλλα να σου εχει περασει τα νερα στη φλατζα παιζει.

katsaraios
26-01-15, 07:37
Ξέρουμε ποιά έχει μεταλλικά πτερύγια?

Απεφυγε την meyle στο δικο μου τα επαιξε σετρεις μηνες...γνησια η febi

Libanner
26-01-15, 14:56
Μόνο τα θερμαινόμενα και τους αερόσακους να πουλήσω ποιο πολλά θα πάρω, αλλά εδώ στην Γερμανία αν παραδώσω πινακίδες, πρέπει να έχω Πάρκιν, απαγορεύετε στους δρόμους για να μπορώ να πουλάω τμηματικά.
Για να μου φτιάξει αντλία νερού και ιμάντα θέλει 250¤ και μετά θα δούμε αν έχει πρόβλημα? το θέμα είναι τη να κάνω? υπάρχει τρόπος να δω κάτι μην ρίξω 250¤ και μετά θέλει επισκευή?
Για αλλαγή μοτερ μου είπε 2500-3000¤ Πάνε καλά???
Υπόψην μιλάμε για συνεργείο Τούρκων γιατί σε αλλά δεν πλησιάζεις.

Και εδω για να παραδώσεις πινακίδες πρέπει να δηλώσεις θέση πάρκινγκ στην εφορία οχι μόνο στη Γερμανία...Τώρα για το συνεργείο τούρκων ασχολιάστο. Η εργατοώρα στην Γερμανία είναι πολύ ακριβή γι αυτό σου πρότειναν να το αποσύρεις γιατι ξεπερνάει την αξία του η ολη επισκευή.Μπορείς να το φτιάξεις και αν δεις τελικά οτι έχει κάποιο μεγαλύτερο πρόβλημα φλάτζα κτλ το καλοκαίρι που θα έρθεις Ελλάδα το φτιάχνεις εδω θα σου βγεί πολύ φτηνότερα.

fanisk
26-01-15, 15:05
Ξέρουμε ποιά έχει μεταλλικά πτερύγια?

https://www.stewartcomponents.com/index.php?route=product/product&path=84&product_id=145

ghost-rider
26-01-15, 19:29
Aν βαλεις αντλια με μεταλλικα πτερυγια κοιταξε τη να εχει αλουμινενια και οχι μπρουτζινα οπως εχουν οι πιο πολλες aftermarket στην αγορα.
Αν και προσωπικα θα προτιμουσα την εργοστασιακη για πολλους λογους.

Ενας απο αυτους το μεγεθος της περιστρεφομενης μαζας.
Δευτερον μετα απο πιθανη αστοχια του ρουλεμαν δε θες να ξυνουν τον κορμο σου μεταλλικα πτερυγια αλλα αλουμινενια. Το τελευταιο ακουγεται λιγο ακραιο αλλα η δικια μου τρομπα με αφησε απο ρουλεμαν, το οποιο διελυσε και κατεληξαν τα πτερυγια να ξυνουν στον κορμο της μηχανης μου.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/01/20140320175933_zps0bf084bb-1.jpg
Ευτυχως ηταν πλαστικα.

ghost-rider
26-01-15, 19:47
"...δε θες να ξυνουν τον κορμο σου μεταλλικα πτερυγια αλλα πλαστικα." επρεπε να γραψω πιο πανω.

andreas-d
26-01-15, 20:30
Και εμένα το ρουλεμάν χάλασε πιάνο την τροχαλία και πάει πέρα δώθε.
Όπως και να έχει θα το φτιάξω θα διαθέσω τα 250¤ που θέλει για αλλαγή και βλέπουμε, αν όμως έχει μεγαλύτερη ζημιά, τότε μάλλον μια 116 του 2007 θα πάρει την θέση της.

andreas-d
30-01-15, 17:23
Τελικά το αμάξι φτιάχτηκε με κόστος 300¤, πήγα σε άλλο συνεργείο ποιο αξιόπιστο, μου είπε ότι δεν έχει πάθει κάτι η μηχανή, ο χρόνος θα δείξει?
Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές και πάνω από όλα τα παιδιά που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν εδώ στη Γερμανία.

nikos valvetronic
30-01-15, 17:49
Ωραίος ο Αντρέας, άντε καλά χιλιόμετρα thumb