PDA

Επιστροφή στο Forum : Ανάρτηση Z3



Jimmys_Z
21-01-15, 17:10
Καλησπέρα στην παρέα!

Παιδιά σκέφτομαι να αλλάξω αναρτήσεις (μπρος-πίσω) στη ζετα μου, μιας και δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ το αμάξι κοπανάει ειδικά πίσω, και θα ήθελα τη βοήθειά σας μιας και ειδικοί στα bmw :thumbsup:
Μου έχουν πει διάφορα από συνεργεία όπως να βάλω μπιλστειν χοντρομπούκαλα ή ακόμα καλύτερα ρυθμιζόμενη ανάρτηση (μάλλον εννοούσαν κοϊλοβερ). Μαζί με τις αναρτήσεις βέβαια θα προσθέσω προστατευτικά θόλων μπρος-πίσω, ενισχυμένα τοπ μαουντ πίσω meyle hd, και μπάρα θόλων μπροστά.
Όλες οι πληροφορίες δεκτές!! :thanks:

deepBLUE
21-01-15, 18:28
Θα μπορούσες να βάλεις ρυθμιζόμενες σε ύψος .
Προσωπικά φοράω αυτές (https://mad-suspension.co.uk/index.php?route=product/category&path=6) και είμαι ικανοποιημένος .
Μπορείς να πας στο Μπούκη (https://www.amorteam.gr) στη λεύκα (Πειραιά να δεις τι εχει αντίστοιχο ).

Προσωπικά με billstein και ελατήρια χαμηλώματος δεν έμεινα ικανοποιημένος και εκτός του οτι το αμάξι κοπάναγε πολύ,έπεσε και γρήγορα η απόδοση τους .

Jimmys_Z
21-01-15, 23:33
Ευχαριστώ θα το κοιτάξω και θα ψαχτώ περισσότερο με το θέμα ανάρτηση διότι θέλω να βάλω κάτι καλό και να μείνει στο αυτοκίνητο.
Για kw variant 1 - 2 έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές, αξίζει όμως?

compactM3
21-01-15, 23:57
Eibach ProStreet......
τις φοραω στο compact και ειναι απιστευτες.....

https://www.car.gr/parts/view/1858635/

Jimmys_Z
22-01-15, 14:39
Ευχαριστώ για την πληροφορία. Θα επικοινωνήσω και με το συνεργείο σήμερα αναφέροντας τους τις προτάσεις σας, έστω για κάτι παραπλήσιο και θα σας ενημερώσω!

Jimmys_Z
27-01-15, 19:13
Σκέφτομαι όμως να μείνω στο εργοστασιακό ύψος ο λόγος όπως είπες deepblue να μην κοπανάει γιατί με τους δρόμους που έχουμε κακό θα κάνω στη ζέτα μου και στη μεση μου!! Για bilstrein κίτρινα κοιτάω, όχι χαμηλώματος, και να μην ξεφύγουμε και πολύ στο κόστος.

Κάποιος άλλος μήπως έχει καμία πρόταση?

deepBLUE
27-01-15, 19:16
Σκέφτομαι όμως να μείνω στο εργοστασιακό ύψος ο λόγος όπως είπες deepblue να μην κοπανάει γιατί με τους δρόμους που έχουμε κακό θα κάνω στη ζέτα μου και στη μεση μου!! Για bilstrein κίτρινα κοιτάω, όχι χαμηλώματος, και να μην ξεφύγουμε και πολύ στο κόστος.

Κάποιος άλλος μήπως έχει καμία πρόταση?

Αν θες της γνώμη μου άσε τα μπιλσταιν και κοίτα coilover ;)
Θα μπορείς να χαμηλώσεις και λίγο χωρίς να χάσεις απο άνεση ενώ η ανάρτηση θα είναι και πιο σκληρή απο αυτή
της μαμάς

nikos valvetronic
27-01-15, 20:04
Φίλος αφου θες κάτι καλό να μείνει όπως σωστά λες στο αυτοκίνητο άκου τον deep και κοίτα για coilover.Δεν θα κλάψεις ούτε ένα ευρώ από αυτά που δώσεις.Άλλη λειτουργία άλλο πράμα.Καταπίνει χωρίς να κοπανάει και χαμηλώνεις σχεδόν χωρίς κανένα αντίκτυπο στην λειτουργία της.

Υ.Γ. Βαγγέλη σαν ζετάς πρέπει να διορθώσεις τον τίτλο του θρεντ! Γράφει "ανάρηση"

compactM3
27-01-15, 22:47
Σκέφτομαι όμως να μείνω στο εργοστασιακό ύψος ο λόγος όπως είπες deepblue να μην κοπανάει γιατί με τους δρόμους που έχουμε κακό θα κάνω στη ζέτα μου και στη μεση μου!! Για bilstrein κίτρινα κοιτάω, όχι χαμηλώματος, και να μην ξεφύγουμε και πολύ στο κόστος.

Κάποιος άλλος μήπως έχει καμία πρόταση?

αυτη που σου ειπα, στο επανω σημειο της ειναι εντελως μαμα σε υψος, και αν ειναι καλα τα top mount σου, ΔΕΝ κοπαναει τιποτα και πουθενα με 225/40/18 !
περναω τις γραμμες του κωλο τραμ στην παραλιακη, και κοπαναει λιγοτερο απο το Ε91 με την μαμα αναρτηση...............
βεβαια σε αυτο δεν εχω rft λαστιχα....

Jimmys_Z
28-01-15, 16:30
Παίδες ευχαριστώ! Μίλησα και με το συνεργείο και μου πρότεινε σε coilover την TA TECHNIX ως μια αξιόπιστη coilover για τη χρήση που τη θέλω, γρήγορες διαδρομές στο βουνό και την επαρχία. Η τιμή της δε πολύ καλή με δύο χρόνια εγγύηση και επισκευάζεται όπως μου είπε.

https://www.streetware.gr/product.aspx?id=2270 (αυτό είναι το λινκ που την είδαμε)

paganis
28-01-15, 16:41
αν θελεις να βαλεις κατι καλο και να μεινει στο αμαξι....ανεβασε το μπατζετ σου.

compactM3
28-01-15, 23:52
αν θελεις να βαλεις κατι καλο και να μεινει στο αμαξι....ανεβασε το μπατζετ σου.

οτι ειπε.................

Jimmys_Z
29-01-15, 15:29
Πήρα να ρωτήσω και για την eibach όμως μου πρότειναν δύο άλλα μοντέλα όπως maxtrac και v maxx (και οι δύο με εγγύηση δύο χρόνων), σαν πρόταση του πωλητή ήταν η maxtrac αν και φτηνότερη από τη v maxx. Ειλικρινά έχω μπερδευτεί.... :wacko:

deepBLUE
29-01-15, 15:54
Πήρα να ρωτήσω και για την eibach όμως μου πρότειναν δύο άλλα μοντέλα όπως maxtrac και v maxx (και οι δύο με εγγύηση δύο χρόνων), σαν πρόταση του πωλητή ήταν η maxtrac αν και φτηνότερη από τη v maxx. Ειλικρινά έχω μπερδευτεί.... :wacko:

Ένα πόσο 600-700 αν είναι είσαι οκ

leo328
29-01-15, 16:09
Υπάρχει μεγάλο χάσμα στην ποιοτητα μεταξύ eibach και των υπολοίπων που αναφέρεις.
Από Γερμανία μπορείς νΑ τη φερέις ακόμα πιο φτηνά άμα ψωνίσεις από ίντερνετ..
Eibach με κλειστά μάτια από μένα...άμα βάλεις φτηνή μετά από κανά χρόνο θα κοπανιστόάει σαν...

Jimmys_Z
29-01-15, 16:14
Πιο συγκεκριμένα αυτή ( https://www.streetware.gr/product.aspx?id=5802 ) Τώρα λόγω οικονομικών λέω να την παραγγείλω ελπίζοντας ότι δε θα έχω κάποιο πρόβλημα.

deepBLUE
29-01-15, 16:30
Η αποψή μου είναι να την πάρεις .
Τι τιμή είναι χαμηλή .

Jimmys_Z
29-01-15, 17:26
Λοιπόν μίλησα με το συνεργείο που θα τη βάλω και την παραγγείλαμε. Από βδομάδα την περιμένω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες πριν και μετά!

deepBLUE
29-01-15, 18:04
Λοιπόν μίλησα με το συνεργείο που θα τη βάλω και την παραγγείλαμε. Από βδομάδα την περιμένω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες πριν και μετά!

Περιμένουμε εντυπώσεις

Kostas Maras
29-01-15, 18:35
Περιμένουμε εντυπώσεις

Βαγγέλη πολύ φτηνή για να ειναι αληθινή!

GiorgosT
29-01-15, 18:40
Προτεινω fk αναρτηση...Ο λογος, η εταιρια αυτη κατασκευασει και τα koni...Τουλαχιστον στην διπλανη πολη που εχει εργοστασιο αυτο ξερω...

Kostas Maras
29-01-15, 19:16
Προτεινω fk αναρτηση...Ο λογος, η εταιρια αυτη κατασκευασει και τα koni...Τουλαχιστον στην διπλανη πολη που εχει εργοστασιο αυτο ξερω...

Ούτε η fk ειναι για εμενα σοβαρή ανάρτηση.......στην τελική οτι πληρώνεις παίρνεις......

Jimmys_Z
30-01-15, 11:16
Σίγουρα ότι πληρώνεις παίρνεις όμως τις περισσότερες φορές πληρώνεις και το όνομα και όχι κάτι ιδιαίτερο thumb
Εννοείτε πως δεν περιμένω να κάνει και "θαύματα" η εν λόγω coilover όμως πιστεύω πως θα στήσει λιιιγο καλύτερα το αυτοκίνητο από που είναι τώρα :drive:

deepBLUE
30-01-15, 11:18
Σίγουρα ότι πληρώνεις παίρνεις όμως τις περισσότερες φορές πληρώνεις και το όνομα και όχι κάτι ιδιαίτερο thumb
Εννοείτε πως δεν περιμένω να κάνει και "θαύματα" η εν λόγω coilover όμως πιστεύω πως θα στήσει λιιιγο καλύτερα το αυτοκίνητο από που είναι τώρα :drive:

Πολυ καλύτερα !!!
Περιμένουμε νέα σου

Jimmys_Z
04-02-15, 15:04
Η παραγγελία έφτασε και είναι καιρός να μπούνε στο αυτοκίνητο! Από χαμηλωμα να το αφήσω ως έχει η να το ρίξω λίγο?

deepBLUE
04-02-15, 15:22
Αν θες λίγο 1-2 πόντους δώστου .
Όσο το κατεβάζεις τόσο χάνεις απο άνεση .

paganis
04-02-15, 15:51
να ξερεις πως ολες οι αναρτησεις τον πρωτο χρονο, καλες ειναι! θα περιμενω να γραψεις εντυπωσεις μετα απο κανα χρονο και καμια 20αρια χιλ χλμ

deepBLUE
04-02-15, 16:10
Λευτέρη για το Ζ ισχυει αυτό οτι ανάρτηση χαμηλώματος βάλεις .
Απλά εγω όταν δοκίμασα bilstein κράτησαν λιγότερο απο χρόνο .

paganis
04-02-15, 17:04
στην δικη μου bilstein φοραω και δεν εχω παραπονο απο θεμα αντοχης..εχει να κανει κυριως με την χρηση και ο συνδιασμος ελατηριου.
και εγω εχω σπασει bilstein σε λιγους μηνες...αλλα ηταν σε αλλο σκαρι και αλλη χρηση, δεν λεει κατι για την αξιοπιστια της μαρκας.
το αμαξι στεκεται αξιοπρεπως, χωρις να διεκδικει δαφνες σε ανεση και στριψιμο...τα κανει λιγο απο ολα.

deepBLUE
04-02-15, 17:09
Ο συνδυασμός ήταν με ελατήρια χαμηλώματος HR οπου τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά

paganis
04-02-15, 17:37
εγω τα εχω με eibach και το αμαξι εχει κινηθει κατα 99% εθνικη...οποτε δεν εχει φαει ιδιαιτερες λακουβες.

deepBLUE
04-02-15, 17:49
Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η ιπποδύναμη που εχει το εκάστοτε αμάξι Λευτέρη .
Τραβάει μεγαλύτερα ζόρια

paganis
04-02-15, 18:25
Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και η ιπποδύναμη που εχει το εκάστοτε αμάξι Λευτέρη .
Τραβάει μεγαλύτερα ζόρια

στο εγραψα και πριν...εχει να κανει και με την χρηση

prodigy7
05-02-15, 21:16
Εγώ δλδ που έχω κάτι h&r κόκκινα (νομίζω 3,5 πόντους χαμηλώνουν) να μην τα βάλω?
Αμορτισέρ blistein φοράω τώρα με μαμά ελατήρια και 17αρες.

paganis
05-02-15, 21:38
Εγώ δλδ που έχω κάτι h&r κόκκινα (νομίζω 3,5 πόντους χαμηλώνουν) να μην τα βάλω?
Αμορτισέρ blistein φοράω τώρα με μαμά ελατήρια και 17αρες.

με το αμαξι μου, σε εχω παει βολτα..και πιστευω να καταλαβες λιγα πραγματα.
με τα eibach-bilstein(δεν θυμαμαι κωδικο)...δεν κοπαναει και δεν γερνει ιδιαιτερα.
δεν ειμαι ιδιαιτερα ικανοποιημενος σαν πατημα(εχω μαθει σε πιο στημενα αμαξια), αλλα αυτο εχει να κανει κυριως με την γεωμετρια της αναρτησης και των επιπλεον ρυθμισεων-επεμβασεων περαν των εργοστασιακων. Η ζετα ειναι αμαξι βολτας και οχι για στραμπουλιγμα σε στροφιλικια.

prodigy7
05-02-15, 22:17
Το αμάξι σου ήταν πολύ άνετο κ δεν κοπάναγε-έτριζε καθόλου.Η ανάρτηση σου είναι ιδανική για αμάξι βόλτας.Αν ήταν καμιά 60ρια άλογα παραπάνω τότε θα άλλαζε το πράγμα.
Το θέμα είναι πως τα eibach σου είναι 2,5 cm χαμήλωμα (νομίζω) ενώ τα δικά μου (h&r) 3,5 cm.Συνδυασμό blistein eibach είχα σε προηγούμενο μου αμάξι κ ήταν μια χαρά.Αν ήταν για 2-2,5 πόντους θα τα έβαζα με στάνταρ. Στους 3,5 κολλάω λίγο και φοβάμαι μην αρχίσει να κοπανάει και να τρίζει (τώρα δεν κάνει κιχ)

Jimmys_Z
05-02-15, 22:48
Λοιπόν παίδες τα μαξτρακ μπήκανε, μαζί τους και ότι είχα αναφέρει και στην αρχή του θρεντ συν αποστάτες για τις ρόδες.
Πρώτες εντυπώσεις.. Άλλο αυτοκίνητο σε στήσιμο. Πιο σφιχτό στο δρόμο, ακόμα και σε καλές λακούβες έγινε πολύ προοδευτικό, χωρίς να κοπανάει καθόλου. Το τιμόνι έγινε ακόμα πιο στιβαρό, το λεγόμενο "τρεμλινκ" σταμάτησε εντελώς (να σημειώσω ότι έχουν αλλαχτεί συνεμπλοκ ψαλιδιων με Μ3 όπως μ είπε ο υπεύθυνος του συνεργείου). Όσο για στρίψιμο το πλάκωσα λιγααακι στο δακτυλίδι του σεφ, ναι πριν τον αγώνα, και το αμάξι μπήκε-βγήκε τρένο :rally:
Το χαμήλωμα από την άλλη είναι αρκετό, 4+ πόντους μπροστά και 2+ πόντους πίσω (ότι μου πρότεινε το συνεργείο) :whistle: και φαίνεται πολύ καλό όχι μόνο στο μάτι αλλά και στο κέντρο βάρους του αυτοκινήτου (πριν ήταν κατσίκα σε σχέση με τώρα) Ανεβάζω και φωτογραφίες να το δείτε!

prodigy7
05-02-15, 22:50
Τραίνο το αμάξι τραίνο και η ομάδα! :cheers:

Jimmys_Z
05-02-15, 22:51
Όλες οι φώτο είναι πριν κάνουμε μπανάκι...

deepBLUE
05-02-15, 23:40
Θα σου προτείνα το αμαξι να το εχεις ίδιο ύψος μπρος πίσω .
2 πόντους και εισαι οκ .
Θα τα εχεις ολα ;)

Jimmys_Z
07-02-15, 08:37
Καλημέρα παίδες!
Όλα καλά μέχρι χτες με το εργαλείο εώς ότου άρχισε να τρέμει το τιμόνι λες και είχε δονητή, μετά τα 70χμ/ω.
Να τονίσω τα εξής: φοράω λάστιχα 225/50/16 μπρος-πίσω ολοκαίνουρια κοντινεταλ και μπροστά αποστάτες 6,5 χιλιοστά χωρίς αφαλό (χειλάκι-πατούρα-όπως αλλιώς το λένε)
Πήγα σε λαστιχάδικο μήπως ήθελε ζυγοστάθμιση (το πιο πιθανό) και με το που έβγαλαν τη μπροστινή ζάντα τι να δω... το ελατήριο έγδερνε το λάστιχο!!! :shok: Επίσης ο αποστάτης που είχανε βάλει χωρίς αφαλό (χειλάκι-πατούρα-όπως αλλιώς το λένε) έβγαζε έξω τον τροχό με αποτέλεσμα να μη στηρίζεται στη βάση-οδηγό (5 χιλιοστά περίπου μόνο) και κυριολεκτικά έπλεε και στηριζόταν κατά κύριο λόγο στα μπουλόνια! Μίλησα με τους ... που αναλάβανε να μου φτιάξουν το αμάξι και μου είπαν να πάρω μεγαλύτερους αποστάτες. Πήρα μεγαλύτερους αποστάτες ( https://www.streetware.gr/product.aspx?id=4993 ) αυτούς συγκεκριμένα, λέγοντάς μου ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί "μάλλον" δεν ήθελα να αλλάξω λάστιχα 600¤ και 3ων μηνών, καταλαβαίνεται. Όμως και πάλι τίποτα. Η τελευταία λύση μου λένε είναι να αλλάξω λάστιχα εμπρός και να βάλω 205/50/16. :facepalm:
Άλλαξα λάστιχα (για δοκιμή και μόνο) και δεν φαίνεται να έχει κάποιο πρόβλημα με τους παλιούς αποστάτες. Εάν βάλω αυτούς που πήρα θα έχει μεγάλη διαφορά? Μπορείτε να μου δώσετε κάποια συμβουλή σχετικά?


Υ.Γ. Μα καλά, ο μ@λ@κ@ς ο ευθυγραμμισας και ο "μάστορας" που τα έβαλε δεν είδε ότι έχει πρόβλημα να μου το πει? Αφού ισχυρίστηκαν ότι το πήγαν και βόλτα.... :ranting2: :ranting2: :ranting2:

deepBLUE
07-02-15, 09:24
Μπορεις να βάλεις και μεγαλύτερο αποστάτη αλλά ίσως θα πρέπει να βάλεις και πίσω .
Όμως όταν το πας σε ειδικούς και κοιμούνται τι να πω .
Αθήνα είσαι ;

Jimmys_Z
07-02-15, 10:09
Μου είπανε ότι δε χρειάζεται για πίσω, ίσως εάν έβαζα μεγαλύτερο τότε μόνο.
Και το πήγα σε γνωστό-φίλο ρε γαμώτο. :sm-angry05:
Ναι Αθήνα είμαι, έξω από το κέντρο, προς Μαρούσι μεριά.... Δευτέρα θα το πάω και αλλού να το κοιτάξω, σε ένα συνεργείο που ασχολείται ΜΟΝΟ με ανάρτηση και ευθυγράμμιση στο Μενίδι, εκεί πάει και ένας φίλος το M3 που έχει.

leo328
07-02-15, 10:11
δεν πας σε κανα εξειδικευμενο bmw συνεργειο λεω εγω γιατι τα ''μαστορια'' μου φαινεται στο κανανε μπουρδελο...

leo328
07-02-15, 10:13
Μου είπανε ότι δε χρειάζεται για πίσω, ίσως εάν έβαζα μεγαλύτερο τότε μόνο.
Και το πήγα σε γνωστό-φίλο ρε γαμώτο. :sm-angry05:
Ναι Αθήνα είμαι, έξω από το κέντρο, προς Μαρούσι μεριά.... Δευτέρα θα το πάω και αλλού να το κοιτάξω, σε ένα συνεργείο που ασχολείται ΜΟΝΟ με ανάρτηση και ευθυγράμμιση στο Μενίδι, εκεί πάει και ένας φίλος το M3 που έχει.

αμα εννοεις τον πουπακη ειναι εγγυηση αλλα λιγο ακριβος..

Jimmys_Z
07-02-15, 10:27
leo328 σε συνεργείο bmw το πήγα και τις άλλαξα ( αν θες να μάθεις ποιο πες μου να σου στείλω pm )
Για τον Πουπάκη στη Δημοκρατίας ξέρω πολύ καλά, εκεί άλλαξα τα συνεμπλόκ ψαλιδιών.
Θέλω όμως να κοιτάξω και την ευθυγράμμιση και το λυψος γιατί πολύ φοβάμαι πως έπεσε πολύ μαϊμού παραμύθι και ιστορία και τελικά το ύψος το υπολογίσαμε με το μάτι.

paganis
07-02-15, 12:36
το αμαξι οπως το βλεπω στις φωτο, δεν πιστευω πως εχει κατεβει 4cm μπροστα! ακομα κατσικι δειχνει.
οσο για τα ελατηρια που βρισκουν στο λαστιχο..και την λυση του 205 ελαστικου..απλα για γελια.

Jimmys_Z
07-02-15, 12:59
Έχει πάρει αρκετό καμπερ τόσο μπροστά όσο και πίσω και γι αυτό να βρίσκει και να χρειάζεται μικρότερο λάστιχο :think:
Σήμερα θα το τεστάρω καλά σε όλα τα επίπεδα οδηγικής συμπεριφοράς, όχι όρια πριν βεβαιωθώ πως όλα είναι οκ και δευτέρα θα κάνω έναν επανέλεγχο για το ύψος και την ευθυγράμμιση.

paganis
07-02-15, 13:03
να λες παλι καλα που στην γεφυρα του σεφ...δεν σου τερματισε-βρηκε καμια αναρτηση...να βρεθεις με τους γαυρους αγκαλια απο κατω.

Jimmys_Z
07-02-15, 13:13
:ranting2: Αστα να πάνε, ήταν η πρώτη μου σκέψη μόλις τα είδα όλα αυτά. :drive:

leo328
07-02-15, 16:19
Τραβά στον γιατρό να. Στο φτιάξει το αμαξι αμαρτια..
Εγώ το πάω σε εξειδικευμενο BMW 10 λεπτά από τον γιατρο...
πάντως στον doctor πολύ φαρμακείο..
Γι'αυτό ξέκοψα...στο συνεργείο τΑ πάντα μου τα εχουν λυσει με τις μισές τιμές..

Jimmys_Z
07-02-15, 17:35
Η πρώτη μου κίνηση τη δευτέρα αυτή θα είναι.

Stunt Mike
07-02-15, 17:52
To χαμηλωμα που σου'χουν κανει,δεν μου φαινεται σωστο...Αν θες μετρα υψος σασι(εκει που πιανει ο γρυλλος ή μετρα σασι) μπρος και πισω και πρεπει μπροστα το σασι να'ναι χαμηλοτερο 1.5-2cm μαξιμουμ...

Jimmys_Z
08-02-15, 11:19
To χαμηλωμα που σου'χουν κανει,δεν μου φαινεται σωστο...Αν θες μετρα υψος σασι(εκει που πιανει ο γρυλλος ή μετρα σασι) μπρος και πισω και πρεπει μπροστα το σασι να'ναι χαμηλοτερο 1.5-2cm μαξιμουμ...

Stunt Mike το μέτρησα όπως μου είπες και βρήκα μόλις ένα πόντο διαφορά. Θα αναρτήσω και τις εικόνες να το δείτε.
Έκανα και κάποιες άλλες μετρήσεις αλλά δεν ξέρω κατά πόσο σωστές είναι λόγω καπό και φτερών. :thnx:

Jimmys_Z
08-02-15, 11:23
Επίσης άλλη μια απορία.. τα πίσω ελατήρια μου φαίνονται πολύ πρεσαρισμένα..
Έτσι πρέπει να είναι? Πίσω χαμήλωμα όπως θα δείτε είναι τέρμα. Μήπως όμως έτσι προφορτίζεται η ανάρτηση? :think:

paganis
08-02-15, 11:49
αμα οι σπειρες των ελατηριων εφαπτονται με αδειο το αμαξι...σκεψου με 2 ατομα και αποσκευες!
σε καμια περιπτωση δεν δουλευει η αναρτηση ετσι.. σε στροφη με εξογκωμα...δεν θα κανει αποσβεση και θα σε πεταξει εξω.
επισης με τα γκαπα γκουπα , με τον καιρο..θα σου τιναξει τους θολους.

Jimmys_Z
08-02-15, 11:55
Είναι πρόβλημα των ελατηρίων όμως ή της κακής τοποθέτησης?
Τι μπορώ να κοιτάξω εγώ?

Jimmys_Z
08-02-15, 12:06
Παίδες :helpsmilie: έχω βαρέσει μπιέλα με τους ανίδεους..
Όσο σκέφτομαι τι θα μπορούσα να είχα πάθει στο δαχτυλίδι του σεφ, με τις μαλακίες που έχουν κάνει στη ζετα μου, τρελαίνομαι. :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:

deepBLUE
08-02-15, 12:14
Δεν είναι πρόβλημα των ελατηρίων ,
Γι αυτο σου ειπα πιο πάνω όσο το χαμηλώνεις κατι χάνεις .
2 πόντους χαμήλωμα είσαι μια χαρά οχι άλλο

deepBLUE
08-02-15, 12:15
Παίδες :helpsmilie: έχω βαρέσει μπιέλα με τους ανίδεους..
Όσο σκέφτομαι τι θα μπορούσα να είχα πάθει στο δαχτυλίδι του σεφ, με τις μαλακίες που έχουν κάνει στη ζετα μου, τρελαίνομαι. :gun_bandana::gun_bandana::gun_bandana:

Έλα σε κάποια συνάντηση να τα πουμε και απο κοντα ;)

Jimmys_Z
08-02-15, 12:47
Deep ευχαριστώ πολυ που με καθισυχαζεις αλλά θα το ψάξω τέρμα.
Θα το πάω να το ρυθμισουν από την αρχή και σωστά αυτή τη φορά και να είμαι μπροστά.
Μου είπε αυτός που το έφτιαξε να το δοκιμάσω πρώτα έτσι όπως το ρυθμισε και μετά άμα θέλω να το πάω για ψηλωμα γιατί πρέπει να δουλέψουν πρώτα οι αναρτήσεις....

Stunt Mike
08-02-15, 15:13
Τα ελατηρια ειναι εντελως λαθος....Το'χω ξαναδει αυτο σε φτηνη coilover FK.Δεν δουλευει η αναρτηση ετσι.....θες αλλα ελατηρια πισω κοντυτερα ή μακρυτερο πισω αμορτισερ....
Υ.γ εχεις γραψει λαθος διασταση ελαστικων νομιζω,205/55/16 οχι 15 πρεπει να φορας...

Jimmys_Z
08-02-15, 15:30
Ναι 205/55/16 φοράω τυπογραφτυπογραφικό λάθος..
Γιατί όμως να τα δίνει η εταιρεία έτσι για το z3?
Τι μου προτείνεις να κάνω και να κοιτάξω, γιατί άμα περιμένω από το συνεργείο κάηκα.

Stunt Mike
08-02-15, 15:47
Προσφατα Ε36 συγγενη μου φορεσε FK και ηταν ετσι πισω τα ελατηρια,ενω μετα απο απανωτα email στην εταιρεια,δεν βγαλαμε ακρη παρολο που τους εστειλε φωτο....Τ'αμορτισερ ηταν κοντυτερο απο το αντιστοιχο bilstein κατα 6-8 ποντους δνε θυμαμαι ακριβως!Βεβαια 8 ποντους κοντυτερο ειναι και το δικο μου D2 αλλα με αντιστοιχο ελατηριο.Εν πασει περιπτωσει,τελικα εβαλε πισω 2 ελατηρια schnitzer που ειχε και ηταν οκ...Εισαι η 2η περιπτωση που ακουω παντως....Στειλτους ενα email με φωτογραφιες να δεις τι θα σου απαντησουν...
υ.γ το συνεργειο δεν ειναι υποχρεωμενο,ουτε να σου βρει λυση,ουτε να σε βοηθησει να στησεις τ'αμαξι σου..Αυτος αναλαμβανει την τοποθετηση μονο και φερει την ευθυνη της εργασιας του.Τωρα αν εχει διαθεση να σε βοηθησει,αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.....

Jimmys_Z
08-02-15, 17:04
Σίγουρο αυτό αλλά είναι φίλος και θα μπορούσε να προσέξει λιιιγο παραπάνω από το καθόλου. Επίσης η μόνη coilover που μου πρότεινε ήταν η technix μιας και όλες τις άλλες τις έβγαζε άχρηστες. Ε και ο πωλητής μου είπε πως η maxtrac είναι ίδια technix αλλά και χρωμιομένη. Και μου είπαν όλα οκ. και μόλις πήρα το αμάξι καλό χρυσό αλλα ιδού τα αποτελέσματα. Από την εταιρία μου είπαν πως είναι 1000% για Z3, θα στείλω όμως και φωτογραφίες να το δουν και να μου πουν.
Πάντως αύριο θα δείξει η νεκροψία. Δε θα το κουνήσω ρούπι μέχρι να το φτιάξουν και να δω τι μαλακίες έχουν κάνει ή εαν φταίει όντως η ανάρτηση. Και σίγουρα μετά σε άλλο συνεργείο για έλεγχο, δεν είναι να παίζεις με αυτά γιατί μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνο.

Jimmys_Z
08-02-15, 17:57
Για κοιτάξτε όμως και αυτό.... Μόλις το βρήκα.
https://www.maxtrac.eu/auto-weergeven
https://www.maxtrac.eu/shop/schroefsets/30403242
https://www.maxtrac.eu/shop/verlagingsveren/10103190

Καμία σχέση τα ελατήρια αυτά με τα δικά μου... :shok:
Λάθος?

Kostas Maras
08-02-15, 18:38
Προσφατα Ε36 συγγενη μου φορεσε FK και ηταν ετσι πισω τα ελατηρια,ενω μετα απο απανωτα email στην εταιρεια,δεν βγαλαμε ακρη παρολο που τους εστειλε φωτο....Τ'αμορτισερ ηταν κοντυτερο απο το αντιστοιχο bilstein κατα 6-8 ποντους δνε θυμαμαι ακριβως!Βεβαια 8 ποντους κοντυτερο ειναι και το δικο μου D2 αλλα με αντιστοιχο ελατηριο.Εν πασει περιπτωσει,τελικα εβαλε πισω 2 ελατηρια schnitzer που ειχε και ηταν οκ...Εισαι η 2η περιπτωση που ακουω παντως....Στειλτους ενα email με φωτογραφιες να δεις τι θα σου απαντησουν...
υ.γ το συνεργειο δεν ειναι υποχρεωμενο,ουτε να σου βρει λυση,ουτε να σε βοηθησει να στησεις τ'αμαξι σου..Αυτος αναλαμβανει την τοποθετηση μονο και φερει την ευθυνη της εργασιας του.Τωρα αν εχει διαθεση να σε βοηθησει,αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο.....

Θα συμφωνήσω με τον Μιχάλη οτι τα ελατήρια ειναι λάθος ή τα αμορτισέρ κοντύτερα.......λυπαμαι φίλε μου αλλα σε είχα προειδοποιήση οτι ειναι πολυ φτηνή ανάρτηση για να ειναι αληθινή........

Jimmys_Z
08-02-15, 18:54
Το καταλαβαίνω Κώστα, όμως εάν είναι όντως έτσι ή μου την αλλάζουν ή μου δίνουν λεφτά πίσω εφ' όσων έχει 2 χρόνια εγγύηση και είναι για αυτό το αυτοκίνητο.

bmwz3
08-02-15, 18:58
πρώτον coilover 300 ευρώ δεν παίζει.
δεύτερον αυτός που προτείνει κατι τέτοιο δεν ξέρει απο αναρτήσεις το λιγότερο.οι υπόλοιποι που δίνουν απο 1,5 χιλιάρικο είναι άσχετοι?
βρες το σχετικό thread του nicholas_s2k και διάβασε τι πρέπει να κάνεις στο αμάξι σου.
το ζ3 με φθηνα πράγματα είναι για πέταμα και δεν στρίβει ποτε.

Jimmys_Z
08-02-15, 19:02
Ευχαριστώ για τις συμβουλες. Αυριο θα το κοιτάξω έστω και για αλλαγή από την αρχή.

paganis
08-02-15, 20:01
πρώτον coilover 300 ευρώ δεν παίζει.
δεύτερον αυτός που προτείνει κατι τέτοιο δεν ξέρει απο αναρτήσεις το λιγότερο.οι υπόλοιποι που δίνουν απο 1,5 χιλιάρικο είναι άσχετοι?
βρες το σχετικό thread του nicholas_s2k και διάβασε τι πρέπει να κάνεις στο αμάξι σου.
το ζ3 με φθηνα πράγματα είναι για πέταμα και δεν στρίβει ποτε.

ουτε με ακριβα πραγματα στριβει , γιατι οτι και αναρτηση να βαλεις...στο πλαισιο δεν μπορεις να επεμβεις δραστικα. Το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να βελτιωσεις το εργοστασιακο στησιμο του, χανοντας μερος της ανεσης της.

Stunt Mike
08-02-15, 20:42
Σίγουρο αυτό αλλά είναι φίλος και θα μπορούσε να προσέξει λιιιγο παραπάνω από το καθόλου. Επίσης η μόνη coilover που μου πρότεινε ήταν η technix μιας και όλες τις άλλες τις έβγαζε άχρηστες. Ε και ο πωλητής μου είπε πως η maxtrac είναι ίδια technix αλλά και χρωμιομένη.


πρώτον coilover 300 ευρώ δεν παίζει.
δεύτερον αυτός που προτείνει κατι τέτοιο δεν ξέρει απο αναρτήσεις το λιγότερο.οι υπόλοιποι που δίνουν απο 1,5 χιλιάρικο είναι άσχετοι?
βρες το σχετικό thread του nicholas_s2k και διάβασε τι πρέπει να κάνεις στο αμάξι σου.
το ζ3 με φθηνα πράγματα είναι για πέταμα και δεν στρίβει ποτε.

Αμα απ'ολες τις coilover της αγορας,ο φιλος σου προτεινε την ταιβανοκινεζικη Ta technix,ή ασχετος ειναι ή πωλητης της εταιρειας!!Οπως στα λεει ο φιλος απο πανω,coilover αναρτηση και τιμη εως 500 ευρω δεν υπαρχει!!Και στο λεω κι εγω που εμπορευομαι αναρτησεις κιολας!Οι πιο φτηνες αξιολογες coilover αλλα με πολλα μειονεκτηματα για χρηση δρομου,ειναι η BC και η D2 και οριακα η Hotbits(πιο καθαροαιμη)...Αν τις θες για δρομο ομως,πας σε κατι ακριβοτερο...Ολες οι φτηνοτερες,ανεξαιρετως,ειν αι παντρεματα ελατηριων με αμορτισερ φασον σε εταιρειες κατασκευαστικες,με κινεζικες μπιλιες,καλαμια,''μποτες'' και λοιπα ανταλλακτικα για να πεσει το κοστος...

maris7
08-02-15, 20:50
Οι μόνες φθηνές που αξίζουν ειναι οι st και οι ap ειναι αντιγραφές της kW απο την ίδια την εταιρια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stunt Mike
08-02-15, 21:03
Οι μόνες φθηνές που αξίζουν ειναι οι st και οι ap ειναι αντιγραφές της kW απο την ίδια την εταιρια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Δοκιμαστε τις πρωτα να δουμε....Η KW εχει πολλα αρνητικα σαν coilover αλλα ειναι κορυφη για χρηση δρομου σε συνδυασμο ανεσης-σκληροτητας....Ενδεικτικα παντως,μια καλη coilover δεν πρεπει να ταλαντωνεται ''διαγωνιως'' οταν τ'αμαξι αντιμετωπιζει διαδοχικες στροφες ή ακομα χειροτερα οταν κανει μεταφορες βαρους ντριφταροντας(εκει φαινεται πιο εντονα).Αυτο οσον αφορα τη χρηση...Γιατι η αξιοπιστια της φαινεται απο τα υλικα που εχουν χρησιμοποιηθει και δυστυχως μονο μετα απο καιρο...

maris7
08-02-15, 21:08
Kw ειχα στο προηγούμενο αμαξι μου και ημουν ευχαριστημένος τωρα για τις άλλες δυο δεν ξερω απλώς στην Αμερική την st την βάζουν πολλοί
Για την bilstein (coil over)εχω ακούσει καλα λόγια αξιοπιστίας αλλα ειναι θεοσκληρη


Sent from my iPhone using Tapatalk

Stunt Mike
08-02-15, 21:12
Kw ειχα στο προηγούμενο αμαξι μου και ημουν ευχαριστημένος τωρα για τις άλλες δυο δεν ξερω απλώς στην Αμερική την st την βάζουν πολλοί
Για την bilstein (coil over)εχω ακούσει καλα λόγια αξιοπιστίας αλλα ειναι θεοσκληρη


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ποια KW ειχες και σε τι αμαξι?Δυστυχως αν εξαιρεσεις την KW3 με το εξωτερικο δοχειο αζωτου,οι αλλες 2 ειναι κορυφη για χρηση δρομου αλλα με προβληματα για χρηση πιστας(ξεχειλωμενα ελατηρια,μπιλιες που κλωτσανε ευκολα)

maris7
08-02-15, 21:16
Variant 1 σε φιατ πουντο hgt τωρα στο e92 ειμαι σε σκέψεις γιατι θελω νς χαμήλωσε χωρις να χάσω τελείως την άνεση
Σορυ για το off topic


Sent from my iPhone using Tapatalk

Libanner
08-02-15, 21:38
Πεταμένα λεπτά ταλαιπορία και τρέξιμο...με τόσα χρήματα coil over όπως σου είπαν και παραπάνω και να είναι της προκοπης δύσκολο ως ακατόρθωτο.καλύτερα να έβαζες ένα κλασικό συνδιασμό ελατήρια αμορτισερ με 1,5-2 ποντους χαμηλωματάκι όπως σου είπε και ο Βαγγέλης παραπάνω και θα ήσουν μια χαρά αν κρίνω και απο τις φωτογραφίες μόνο για κόντρες δεν το εχεις το Ζ3.προσοχη με το στήσιμο και τις υπερβολες στο Ζ γιατι μετα θα έχεις αυτα...

Jimmys_Z
08-02-15, 21:50
Παιδιά ευχαριστώ και πάλι. Θα κοιτάξω τώρα τι μπορώ να κάνω με τις αναρτήσεις που έχω η αν τις δεχτούν να τις αλλάξουν με άλλες και θα σας πω.
Όχι, για κόντρα δεν το έχω, για βολτουλες καμπριο και καμιά πάντα σε στροφή, μέχρι εκεί

Jimmys_Z
09-02-15, 16:24
Έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις τελικά, το αμάξι ψήλωσε και δείχνει να μην κοπανάει καθόλου (όσο πρόλαβα να το δοκιμάσω)
Μπροστά τα λάστιχα αλλάχτηκαν σε 205/55/16 (όπως από τη μάνα του) και μπήκαν αποστάτες technix 10mm ανά τροχό με αφαλό (χειλάκι)
Σήμερα θα το βγάλω βόλτα να το δοκιμάσω και θα σας πώ :warriorsmiley:

Επίσης μίλησα και με την εταιρία σχετικά με τα ελατήρια και μου είπαν πως επειδή είναι ελατήρια ( τύπου κουκουνάρι) προφόρτησης έτσι δουλεύουν κανονικά, προφανώς γι' αυτό το λόγο έχει και το λάστιχο στη μέση, ακουμπάνε τα μεσαία σπειρώματα, όμως με τέρμα χαμήλωμα το καλάμι του πίσω αμορτησέρ μπορεί να βρίσκει στο "bump stop" και γι' αυτό να κοπάναγε πριν.

Ενδεικτικά οι φωτογραφίες χωρίς ρόδες..

Jimmys_Z
09-02-15, 16:33
Και κατεβασμένο από τη ράμπα.. thumb

paganis
09-02-15, 16:52
την φωτογραφια του libaner...ανοιξε ενα αρχειο, να την εχεις προχειρη. Καποια στιγμη...θα βαλεις και την δικη σου.

Jimmys_Z
09-02-15, 17:23
Εννοείται αρχείο, αν και δε θέλω να το σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο..
:thanks:

paganis
09-02-15, 18:33
Εννοείται αρχείο, αν και δε θέλω να το σκέφτομαι καν το ενδεχόμενο..
:thanks:

αν δεν εχει διαδρομη η αναρτηση...ειναι προδιαγεγραμμενο.

Kostas Maras
09-02-15, 19:26
Το λάστιχο που πατάει κατω το ελατήριο δεν σκέφτηκε ο μάστορας να το αλλάξει με το επάνω που εχει καταργήσει;.......διοτι το επάνω ειναι πιο παχύ και εχει την πλέον προστασία σε περίπτωση που τερματίσει η διαδρομή του ελατηρίου;

Jimmys_Z
10-02-15, 14:46
Κώστα θα το κοιτάξω, αυτό δεν το ήξερα..
Όσο για τη διαδρομή της ανάρτησης και το "αγκάλιασμα" των ελατηρίων πίσω έχω επικοινωνήσει με την εταιρία και περιμένω άμεσα να μου απαντήσουν.

deepBLUE
10-02-15, 15:26
Απο τη στιγμή που το αμάξι το χαμηλώνεις και η διαδρομή μικραίνει

Jimmys_Z
12-02-15, 19:47
αν δεν εχει διαδρομη η αναρτηση...ειναι προδιαγεγραμμενο.


Το λάστιχο που πατάει κατω το ελατήριο δεν σκέφτηκε ο μάστορας να το αλλάξει με το επάνω που εχει καταργήσει;.......διοτι το επάνω ειναι πιο παχύ και εχει την πλέον προστασία σε περίπτωση που τερματίσει η διαδρομή του ελατηρίου;


Απο τη στιγμή που το αμάξι το χαμηλώνεις και η διαδρομή μικραίνει

Το ελατήριο είναι προοδευτικό και έτσι πρέπει να κάθεται πάνω στο αυτοκίνητο και οι σπείρες του περνάνε η μια μέσα από την άλλη "σε περίπτωση που κάτσει ελέφαντας πάνω στο αμάξι", όχι στη μέση αλλά στις άκρες (σας το λέω έπειτα από 4 τεχνικούς ελέγχους και επικοινωνία με την ίδια την εταιρία). Όσο για τη διαδρομή και το λάστιχο που αναφέρθηκε θα το ρωτήσω και θα το δοκιμάσουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Μπροστά πάντως η μούρη είναι πολύ πιο δεμένη σε σχέση με πριν, πολύ καλύτερο τιμόνι, καλύτερα μπασίματα σε στροφιλίκια και γενικά αρκετά σφικτό χωρίς να τρίζει τίποτα! :thumbsup:

Jimmys_Z
24-02-15, 23:33
Επίσης εχτές συμπληρώθηκαν και πίσω αποστάτες 15mm, ακόμα καλύτερη εμφάνιση και πιο συμμετρικό με τη μούρη που φοράει αποστάτες 10mm! Τώρα περιμένω ακόμα και λαστιχάκια αντιστρεπτικών και μπαράκια ζαμφόρ γιατί δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ και θα ανεβάσω νέες φώτο!

deepBLUE
07-04-15, 13:56
Περιμένουμε τις εντυπωσεις ?

Jimmys_Z
20-04-15, 22:33
Καλησπέρα σας παίδες... Λοιπόν από εντυπώσεις...... Χμμμμ (έπειτα από περίπου 1500km)
Να ανακεφαλαιώσω τις αλλαγές που έχουν γίνει:

1)προστατευτικά θόλων μπρος πίσω
2)μπάρα θόλων μπροστά weichers racing line
3)λάστιχα και μπαράκια ζαμφορ μπος πίσω
4)Τοπ μαουντ meyle hd πίσω
5)αποστάτες τροσών 10mm μπροστά και 15mm πίσω
6)χαμήλωμα (περίπου) 4 πόντους μπροστά και 3 πόντους πίσω
7)συνεμπλόκ ψαλιδιών παράκεντρα m3

Το μπροστινό σύστημα ήταν και είναι πολύ καλό. Δεν έχω λόγια. Τα μούτρα είναι στα χέρια σου κυριολεκτικά, ακόμα και με πολλά χιλιόμετρα!

Τώρα για πίσω.. Την πρώτη βδομάδα ήταν καλό ως μέτριο, όσο περνούσε ο καιρός έγινε βάρκα και κάτι "αμορτισέρ" άρχισε να κάνει θόρυβο στο πίσω μέρος και έβγαινε πολύ ψηλά σχεδόν στο τοπ μαουντ. Να μην τα πολυλογώ επικοινώνησα με την εταιρία μου άλλαξαν τα δυο πίσω αμορτισέρ μου άλλαξαν επίσης και τα ελατήρια με άλλα σκληρότερα, όμως πάλι τα ίδια. :ranting2::ranting2::ranting2:
Μου είπε ένα φιλαράκι από ένα συνεργείο (που κοιτάει πλέον και το αμάξι) πως τα αμορτισέρ είναι κλασμένα και μου πρότεινε αμορτισέρ bilstein από z3m καινούρια, με τα ίδια ελατήρια και ρυθμιστές, που είναι πιο σκληρή για να έχει την ίδια αίσθηση μπρος πίσω. Την βάλαμε πάνω στο αμάξι και η αλλαγή σε σκληρότητα έγινε αισθητή από την πρώτη κιόλας στροφή. Μέτρησα και καμιά δεκαριά λακούβες να το τσεκάρω.
Μπορώ να πω πως από θέμα ανάρτησης Τώρα το ευχαριστιέμαι σε όλα τα επίπεδα! :rally:

deepBLUE
20-04-15, 22:52
Κάτσε για να κατάλάβω.....
Bilstein απο Ζ3m;
Σορρυ αλλα δε το κατάλαβα .
Πίσω δλδ τι αμορτισερ ήθελες κούτσουρο η κατι να μην κοπανάει ;
Το συμπέρασμα πως τα αμορτισέρ τα καινουργια ηταν κλασμένα απο πού βγήκε ;
Μπηκε το αμάξι σε αμορτισερόμετρο και μετρήθηκε ;
Τελικά είχες βάλει τις τεκνικ η τις Μαξ τρακ ;
Η εταιρία τι σου είπε πήρες χρήματα πίσω ;

Jimmys_Z
22-04-15, 20:12
Με το "κοπάνημα" προσπαθώ να περιγράψω τον ήχο που είχε... Δεν κοπάναγε πάντως το αμάξι. Το πίσω μέρος ήταν "σούστα" και το μπροστά αρκετά σκληρό (όπως το ήθελα). Όταν τώρα έπεφτα σε ψιλολακουβίτσες ή περνούσα γραμμές τραίνου νόμιζες ότι γίνεται πόλεμος από το θόρυβο.
Το ότι τα αμορτισέρ είναι κλασμένα μου το είπαν στο νέο συνεργείο αλλά δεν το έλεγξαν σε αμορτισερόμετρο.
Για να έρθει στα ίσα του με τη σκληρότητα που έχει μπροστά μου πρότεινε σαν καλύτερη λύση τα bilstein χαμηλώματος για z3m επειδή είναι πιο σκληρά.
Από την άλλη τώρα, η εταιρία αρνήθηκε να μου κάνει επιστροφή χρημάτων, δεν τους κατηγορώ, αλλά δεν δέχτηκε να κάνω επιστροφή και να πάρω άλλη μάρκα ανάρτησης και να δώσω τη διαφορά.
Σαν συνδυασμός τώρα είναι πολύ καλύτερα, από όσα μπορώ να πω.
Άμα μπορέσω μεθάυριο θα έρθω να σας γνωρίσω και να τα πούμε και από κοντά!! :cheers:

paganis
22-04-15, 20:20
Με το "κοπάνημα" προσπαθώ να περιγράψω τον ήχο που είχε... Δεν κοπάναγε πάντως το αμάξι. Το πίσω μέρος ήταν "σούστα" και το μπροστά αρκετά σκληρό (όπως το ήθελα). Όταν τώρα έπεφτα σε ψιλολακουβίτσες ή περνούσα γραμμές τραίνου νόμιζες ότι γίνεται πόλεμος από το θόρυβο.
Το ότι τα αμορτισέρ είναι κλασμένα μου το είπαν στο νέο συνεργείο αλλά δεν το έλεγξαν σε αμορτισερόμετρο.
Για να έρθει στα ίσα του με τη σκληρότητα που έχει μπροστά μου πρότεινε σαν καλύτερη λύση τα bilstein χαμηλώματος για z3m επειδή είναι πιο σκληρά.
Από την άλλη τώρα, η εταιρία αρνήθηκε να μου κάνει επιστροφή χρημάτων, δεν τους κατηγορώ, αλλά δεν δέχτηκε να κάνω επιστροφή και να πάρω άλλη μάρκα ανάρτησης και να δώσω τη διαφορά.
Σαν συνδυασμός τώρα είναι πολύ καλύτερα, από όσα μπορώ να πω.
Άμα μπορέσω μεθάυριο θα έρθω να σας γνωρίσω και να τα πούμε και από κοντά!! :cheers:

για αλλη μια φορα ισχυει το οτι πληρωσεις, παιρνεις. Επισης το φθηνο συνηθως το χρυσοπληρωνεις!

deepBLUE
22-04-15, 20:40
Με το "κοπάνημα" προσπαθώ να περιγράψω τον ήχο που είχε... Δεν κοπάναγε πάντως το αμάξι. Το πίσω μέρος ήταν "σούστα" και το μπροστά αρκετά σκληρό (όπως το ήθελα). Όταν τώρα έπεφτα σε ψιλολακουβίτσες ή περνούσα γραμμές τραίνου νόμιζες ότι γίνεται πόλεμος από το θόρυβο.
Το ότι τα αμορτισέρ είναι κλασμένα μου το είπαν στο νέο συνεργείο αλλά δεν το έλεγξαν σε αμορτισερόμετρο.
Για να έρθει στα ίσα του με τη σκληρότητα που έχει μπροστά μου πρότεινε σαν καλύτερη λύση τα bilstein χαμηλώματος για z3m επειδή είναι πιο σκληρά.
Από την άλλη τώρα, η εταιρία αρνήθηκε να μου κάνει επιστροφή χρημάτων, δεν τους κατηγορώ, αλλά δεν δέχτηκε να κάνω επιστροφή και να πάρω άλλη μάρκα ανάρτησης και να δώσω τη διαφορά.
Σαν συνδυασμός τώρα είναι πολύ καλύτερα, από όσα μπορώ να πω.
Άμα μπορέσω μεθάυριο θα έρθω να σας γνωρίσω και να τα πούμε και από κοντά!! :cheers:

Η απορεια μου ειναι,πως εβγαλαν σκαρτα τα αμορτισερ χωρις να τα μετρησουν.
Οκ η εταιρια ανρηθηκε να σου δωσει πισω χρηματα,γιατι δε ζητας αντικατασταση με αλλα ιδια αμορτισερ ?
Εχουν εγγυση και ειναι πληρωμενα.
Μπορεις να τα αλλαξεις και να τα πουλησεις .

Ενας θορυβος δεν ειναι απαρραιτητο να προερχεται απο κακο αμορτισερ αλλα και απο προβλημα που μπορει να εχει η καροτσα..μεχρι και σκισιμο μπορει να εχει.
Το τσεκαρες αυτο ?

Ναι θα ειναι χαρα μας να τα πουμε απο κοντα !!!

deepBLUE
22-04-15, 20:41
για αλλη μια φορα ισχυει το οτι πληρωσεις, παιρνεις. Επισης το φθηνο συνηθως το χρυσοπληρωνεις!

Κατσε ρε φιλε γιατι τα πραγματα δεν ειναι απολυτα ξεκαθαρα...

paganis
22-04-15, 20:45
Κατσε ρε φιλε γιατι τα πραγματα δεν ειναι απολυτα ξεκαθαρα...

τι δεν καταλαβες? πηγε στα τυφλα και αγορασε την φθηνοτερη που του προταθηκε! στην πορεια πηγε να σκοτωθει, την αλλαξε και παλι το αμαξι ηταν βαρκα! την ξαναλλαζει και προσωρινα ειναι ικανοποιημενος...μεχρι να την πεταξει και αυτην.
δυστηχως θα μαθει δια της σκληρης οδου.

Jimmys_Z
22-04-15, 21:59
Η απορεια μου ειναι,πως εβγαλαν σκαρτα τα αμορτισερ χωρις να τα μετρησουν.
Οκ η εταιρια ανρηθηκε να σου δωσει πισω χρηματα,γιατι δε ζητας αντικατασταση με αλλα ιδια αμορτισερ ?
Εχουν εγγυση και ειναι πληρωμενα.
Μπορεις να τα αλλαξεις και να τα πουλησεις .

Ενας θορυβος δεν ειναι απαρραιτητο να προερχεται απο κακο αμορτισερ αλλα και απο προβλημα που μπορει να εχει η καροτσα..μεχρι και σκισιμο μπορει να εχει.
Το τσεκαρες αυτο ?

Ναι θα ειναι χαρα μας να τα πουμε απο κοντα !!!


για αλλη μια φορα ισχυει το οτι πληρωσεις, παιρνεις. Επισης το φθηνο συνηθως το χρυσοπληρωνεις!


Έγινε αντικατάσταση και στα αμορτισέρ αλλά και στα ελατήρια με σκληρότερα από την εταιρία όμως πάλι τα ίδια, και ακριβώς ο ίδιος ήχος. Η καρότσα είναι ελεγμένη, χωρίς το παραμικρό και όλα τα λάστιχα ζαμφόρ αλλαγμένα.

Μπορώ να συμφωνήσω μαζί σου ότι το φτηνό τελικά το χρυσοπληρώνεις...

Jimmys_Z
23-08-15, 18:46
Καλησπέρα στην παρέα!
Έπειτα από πολύ καιρό κοντεύω τα 5000χμ συνολικά με τις αναρτήσεις και έχω να πω τα εξής:
Στο μπροστινό τμήμα είμαι ικανοποιημένος :original:
Στο πίσω τμήμα τα αμορτισέρ είναι άψογα όμως υπάρχει το εξής πρόβλημα :thumbsdown:, καθίσαν τα ελατήρια με αποτέλεσμα να καθίσει και το αμάξωμα και να θέλει πάλι σήκωμα. Σκέφτομαι να τα αλλάξω με ελατήρια χαμηλώματος 2-3 πόντους και την ανάλογη ρύθμιση μπροστά.
Έχετε κάποια πρόταση?