Επιστροφή στο Forum : Ε92 320i 2009 ερωτηση για κινητηρα
Καλησπερα παιδια , εχω βρει μια ε92 320i 9/09 exclusive εκδοση σε πολυ καλη κατασταση και ο ιδιοκτητης μου ειπε πως ειναι εκδοση κινητηρα με 200+ ιππους λογω exclusive μπλα μπλα .
Ισχυει ; εχει βαση αυτο η μου λεει μπουρδες ;
Δεν εχω ιδεα απο εκδοσεις ε92 και διλιτρου κινητηρα και θα ηθελα να εχω μια πιο εμπεριστατωμενη σποψη .
Ευχαριστω
Καλησπερα παιδια , εχω βρει μια ε92 320i 9/09 exclusive εκδοση σε πολυ καλη κατασταση και ο ιδιοκτητης μου ειπε πως ειναι εκδοση κινητηρα με 200+ ιππους λογω exclusive μπλα μπλα .
Ισχυει ; εχει βαση αυτο η μου λεει μπουρδες ;
Δεν εχω ιδεα απο εκδοσεις ε92 και διλιτρου κινητηρα και θα ηθελα να εχω μια πιο εμπεριστατωμενη σποψη .
Ευχαριστω
Δεν υπαρχει τετοιο πραγμα....
Ε92 320 του 2009 ειναι 170 αλογα me moter N43B20 .......thumb
Ακομα και si να ειναι θα ηταν 175 αλογα.....
Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση , δεν γνωριζω τις πιθανες υποεκδοσεις για αυτο ειπα να ρωτησω .
Η exclusive ήταν μια πλουσιότερη έκδοση εξοπλισμού ΚΑΙ ΜΟΝΟ με
δερμάτινο σαλόνι
εσωτερικό καθρέπτη αυτόματης σκίασης
πακέτο αποθηκευτικών χώρων
συρόμενο υποβραχιόνιο
αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
αισθητήρα βροχής και φώτων
πακέτο εσωτερικού φωτισμού
ραδιο professional
και φυσικά 300 άλογα, όχι διακόσια :facepalm:
Υ.Γ. ο Ν43 με βελτίωση δε φτάνει τα 200 άλογα ούτε με σφαίρες
Αυτο που με κανει και σκεπτομαι ειναι εαν τα 170 ατια μου φανουν εν τελει ψοφια και νοιωσω ελειψη γκαζιου κατα την μεταβαση απο το mcs στην 320i
Πιο είναι το mcs?
Mercedes sport coupe?
mini cooper s ίσως?
εαν ναι, 320i φυσικά και θα σου φανεί αργό. Ο δίλιτρος κινητήρας το κινεί απλώς ικανοποιητικά
Τι σχέσει έχει το mini με το coupe???
Καμία, απλά θέλει μεγαλύτερο αμάξι και ρωτάει αν θα έχει λίγο νεύρο μιας κ κατεβαίνει από γκάΖι.
Καμια , η μεταβαση ομως θα ειναι αυτη .
Καμία, απλά θέλει μεγαλύτερο αμάξι και ρωτάει αν θα έχει λίγο νεύρο μιας κ κατεβαίνει από γκάΖι.
Ακριβως , γιατι το οδηγησα λιγο σε χαλαρους ρυθμους φυσικα , μιας και ειναι ξενη ιδιοκτησια το αμαξι (ακομη) και μου φανηκε "νεκρο" εκει στις 3000 στροφες με τριτες!
Τέτοιο αμάξι είχε ο Γιάννης (Z4DCT) αλλά και άλλα μέλη οπότε μπορούν να εκφέρουν την άποψη τους.
Τα άλογα (170) ακούγονται καλά, αλλά φέρονται να επαρκούν οριακά στο να κινήσουν σβέλτα την βαριά καρότσα. Πιστεύω ωστόσο ότι οι περαιτέρω αναζητήσεις αφορούν στο στυλ του οδηγού*.
Σίγουρα τα 170 για κάποιο άλλο πχ Ιαπωνικό αμάξι θα ήταν τέλεια. Για το 92 άρι πάλι, ίσως να νομίζουμε ότι είναι λίγα, είναι όμως τόσο άριστα στημένο - ζυγισμένο - άκαμπτο - θελκτικό το αμάξι που νομίζω θα ικανοποιηθείς.
*Το λέω επειδή οδηγούσες μίΝι γκαζιάριακο.
Ως ευτυχής κάτοχος MCS R56 και του Touring (320-Ν43), σου αναφέρω οτι η διαφορά από το ένα στο άλλο στην αρχή θα σου φανεί χαώδης,αλλά ειναι εξίσου απολαυστικό (υπό άλλη έννοια).
Η σημαντική διαφορά αναλογίας κιλών-ίππων μεταξύ των δυο ασφαλώς δε δίνει καμία ελπίδα στο Ε92, απο άποψη επιδόσεων, αλλά το Ν43 μοτέρ ειναι φιλότιμο και εφόσον το δουλέψεις ψηλά (ατμοσφαιρικό γαρ-κόφτης στις 6700 rpm) δεν θα σε απογοητεύσει. Στα συν του η οικονομία του,εφόσον το οδηγείς στρωτά και σύμφωνα με τις υποδείξεις του shift light.
Γενικότερα,θέλει εντελώς διαφορετικό τρόπο οδήγησης σε σχέση με το MCS.
Στο MCS εκτιμάς το νεύρο και το τσαγανό του,στο Ε92 θα απολαύσεις πολιτισμό (NVH-Noise-Vibration-Harshness βρίσκονται σε εξαιρετικό επίπεδο για την κατηγορία του),στιβαρό πλαίσιο, που σηκώνει τα διπλάσια άλογα, κσι εξαιρετική οδική συμπεριφορά που σου επιτρέπει να το οδηγείς και λίγο με τη φόρα μέσα στη στροφή για να κερδίσεις μέτρα και άνετο ταξίδι.
Προσωπικά θα την επιχειρούσα τη μετάβαση. Ούτως ή αλλως,οποίο αυτοκίνητο κι αν επιλέξεις τελικά, το ΜΙΝΙ θα σου λείψει. Μιλάω ως παθών στο παρελθόν,όταν έδωσα το πρώτο 56άρι μου...
Στην E92 320 βλεπεις τη σταθμη του λαδιου μονο απο το BC ή και κατω απο το καπο?
Στην E92 320 βλεπεις τη σταθμη του λαδιου μονο απο το BC ή και κατω απο το καπο?
Μόνο bc.... Κσι βάζεις 1l μόνο οταν σου το ζητήσει....
Ευχαριστω φιλε...
Γνωριζεις αυτο το μοτερ ποσο λαδι εχει καψει περιπου σε μια αλλαγη λαδιων στις 10000χλμ?
Ευχαριστω φιλε...
Γνωριζεις αυτο το μοτερ ποσο λαδι εχει καψει περιπου σε μια αλλαγη λαδιων στις 10000χλμ?
Δεν έφτασα ποτε τις 10000χιλ...
Αν δεν το σκίζεις, δεν καίει.... Το πολυ να σου κάψει κανα λίτρο.... Αλλα αν αλλάζεις σε λογικά χλμ , ας πούμε κάθε 7-8 χιλ το πολυ, δεν θα συμπλήρωσεις ποτε :)
Ο ΓιάΝΝς είναι άρρωστος, προσωπικά, αλλάζω αυστηρά κάθε 10K, με νορμάλ οδήγηση και δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ να συμπληρώσω λάδι.
Συνεπώς δεν γνωρίζω πόσα ml λαδιού μπορεί να έχουν καταναλωθεί αυτά τα 10Κ Km, σίγουρα όμως είναι εντός ορίων. Όλα αυτά σε N45B20.
Όλα όμως είναι λαχείο. Μπορεί να αγοράσουμε το ίδιο αμάξι την ίδια μέρα και το ένα να μη κάνει κιχ και το άλλο να σε πάει όντας.
Δεν έφτασα ποτε τις 10000χιλ...
Αν δεν το σκίζεις, δεν καίει.... Το πολυ να σου κάψει κανα λίτρο.... Αλλα αν αλλάζεις σε λογικά χλμ , ας πούμε κάθε 7-8 χιλ το πολυ, δεν θα συμπλήρωσεις ποτε :)
Ο ΓιάΝΝς είναι άρρωστος, προσωπικά, αλλάζω αυστηρά κάθε 10K, με νορμάλ οδήγηση και δεν μου έχει ζητηθεί ποτέ να συμπληρώσω λάδι.
Συνεπώς δεν γνωρίζω πόσα ml λαδιού μπορεί να έχουν καταναλωθεί αυτά τα 10Κ Km, σίγουρα όμως είναι εντός ορίων. Όλα αυτά σε N45B20.
Όλα όμως είναι λαχείο. Μπορεί να αγοράσουμε το ίδιο αμάξι την ίδια μέρα και το ένα να μη κάνει κιχ και το άλλο να σε πάει όντας.
Ειστε και οι δυο "θυματα" του καταναλωτισμου και της τρομολαγνιας.
Εχετε μεινει στην δεκαετια του 1960, οπου το πλανο ειναι να κρατησετε το αμαξι σας για τα επομενα 30 χρονια :p
Θα ακουσω το όποιον αντιλογο, μονον οταν καποιος μου αποδειξει οτι προκληθηκε φθορα (σχετιζομενη με ελλειπη λιπανση του κινητηρα) σε αυτοκινητο του, παρολη την εβλαβικη - βαση προγραμματος συντηρησης του κατασκευαστη - συντηρηση.
Δεν τίθεται θέμα ελλειπούς λιπάνσεως αλλά φθοράς από δουλεμένο λάδι.
Το πλάνο Ντίνο είναι να το κρατήσω μέχρι να το βρει ο μικρός μαζί με το glx :hystericalbs1:
Δεν τίθεται θέμα ελλειπούς λιπάνσεως αλλά φθοράς από δουλεμένο λάδι.
Το πλάνο Ντίνο είναι να το κρατήσω μέχρι να το βρει ο μικρός μαζί με το glx :hystericalbs1:
Ο κατασκευαστης που εμπιστευτηκες να αγορασεις το προιον του, εκτιμω πως γνωριζει καλυτερα :p
Τζίρο κάνουμε να γλυστράει το χρήμα στην αγορά :hystericalbs1:
Ειστε και οι δυο "θυματα" του καταναλωτισμου και της τρομολαγνιας.
Εχετε μεινει στην δεκαετια του 1960, οπου το πλανο ειναι να κρατησετε το αμαξι σας για τα επομενα 30 χρονια :p
Θα ακουσω το όποιον αντιλογο, μονον οταν καποιος μου αποδειξει οτι προκληθηκε φθορα (σχετιζομενη με ελλειπη λιπανση του κινητηρα) σε αυτοκινητο του, παρολη την εβλαβικη - βαση προγραμματος συντηρησης του κατασκευαστη - συντηρηση.
:hystericalbs1::hystericalbs1:
Ποσα αμάξια έχεις αλλάξει απο το si?
Μετράνε ολα.... και τα ντίζελ....
Άκου να το κρατήσω 30 χρονια:shok:
Δυο εγω, ενα η κυρα (απο τον Απριλη του 2012)
Οσον αφορα εσενα νεαρε.... ειναι που δεν καπνιζεις. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι θα αλλαζες αυτοκινητο καθε φορα που.... γεμιζε το τασακι με γοπες :th_Laie_67-1:
και σε 116 με ν43β16 και σε 320 με τον ν43β20 ποτε δεν χρειατηκε να συμπληρωσουμε λαδι, με αλλαγες καθε 10.000 χλμ.+ το οτι ο ασσος δουλευει συχνα ψηλα αφου ζεσταθει:whistle:
Ευχαριστω φιλε...
Γνωριζεις αυτο το μοτερ ποσο λαδι εχει καψει περιπου σε μια αλλαγη λαδιων στις 10000χλμ?
Δεν είχε ακουστεί κάτι για λάδι ... για πολ/στες ναι .
Εγώ πάντως δεν περιμένω να μ ζητήσει λάδι,γενικά όταν δω και πέσει λίγο η στάθμη προσθέτω και το έχω πάντα στην στάθμη που πρέπει.
Καλά ρε παίδες άντε έτσι καίνε λάδι, πόσα χιλιόμετρα έχετε, Νίκο εσύ πόσα χιλιόμετρα έχεις και συμπληρώνεις λάδι?
Καλά ρε παίδες άντε έτσι καίνε λάδι, πόσα χιλιόμετρα έχετε, Νίκο εσύ πόσα χιλιόμετρα έχεις και συμπληρώνεις λάδι?
Μιχάλη εγώ τουλάχιστον μιλάω για συμπλήρωμα γύρω στο μισό φλιτζανάκι ελληνικού καφέ κάθε 3000κμ περίπου,δεν πρέπει να καίει αλλά δεν καίει και πολύ νομίζω,είμαι στα 26500κμ.
Μιχάλη εγώ τουλάχιστον μιλάω για συμπλήρωμα γύρω στο μισό φλιτζανάκι ελληνικού καφέ κάθε 3000κμ περίπου,δεν πρέπει να καίει αλλά δεν καίει και πολύ νομίζω,είμαι στα 26500κμ.
Βλέπεις τη στάθμη κατεβασμένη στο bc?
Βλέπεις τη στάθμη κατεβασμένη στο bc?
Ναι μ γράφει οκ από κάτω αλλά η στάθμη δεν είναι στο τέρμα.
Εννοείς ότι κατεβαίνει κάτω από την δεξιά γραμμή το max δηλαδή ?
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/01/attachmentphpattachmentid566695d13134375-1.jpg
https://www.team-bhp.com/forum/attachments/technical-stuff/234429d1259192816-diy-oil-change-bmw-e90-e91-e92-e93-dsc00808.jpg
Δεν πρεπει να φτανει στο τερμα.
Εκει που είναι , είναι και η σωστη ενδειξη πληρους σταθμης !
Δεν πρεπει να φτανει στο τερμα.
Εκει που είναι , είναι και η σωστη ενδειξη πληρους σταθμης !
Είπε κανείς το αντίθετο Νίκο???Μιχάλη η στάθμη πέφτει και φτάνει κοντά στο Κ από το ΟΚ.
Είπε κανείς το αντίθετο Νίκο???Μιχάλη η στάθμη πέφτει και φτάνει κοντά στο Κ από το ΟΚ.
Μου φαίνεται περίεργο πάντως, δε χρειάζεται να σε ρωτήσω τι λάδια βάζεις και λοιπά φαντάζομαι είναι ελεγμένο.
Μου φαίνεται περίεργο πάντως, δε χρειάζεται να σε ρωτήσω τι λάδια βάζεις και λοιπά φαντάζομαι είναι ελεγμένο.
Λάδια και φίλτρο βάζω bmw 5w-30 ,και το αμάξι συνολικά 3 αλλαγές έχει κάνει συνολικά,εσένα δεν πέφτει καθόλου??
Λάδια και φίλτρο βάζω bmw 5w-30 ,και το αμάξι συνολικά 3 αλλαγές έχει κάνει συνολικά,εσένα δεν πέφτει καθόλου??
Δεν κουνιέται η στάθμη μέχρι την επόμενη αλλαγή, κάθε 13000 τα αλλάζω. Στην τελευταία αλλαγή που έκανα έβαλα castrol του 1λιτρου και είδα πολύ καλύτερη λειτουργία του λαδιού. Άποψη μου, αν θες κάνε μια δοκιμή, στην αντιπροσωπεία ζητάς να σου βάλουν τα castrol και όχι από το βαρέλι ή του 1λιτρου της bmw. Είναι λίγο ακριβότερα από της bmw.
Είπε κανείς το αντίθετο Νίκο???Μιχάλη η στάθμη πέφτει και φτάνει κοντά στο Κ από το ΟΚ.
Χωρίς να θέλω να σε τρομάξω να πας να το τσεκάρεις φίλε... Δεν το βλέπω για φυσιολογικο... Έχει 26 ή 126000?
Χωρίς να θέλω να σε τρομάξω να πας να το τσεκάρεις φίλε... Δεν το βλέπω για φυσιολογικο... Έχει 26 ή 126000?
26 χιλιάδες καρατσεκαρισμένο σε 4 αντιπροσωπείες,με βιβλίο service κτλ,Εδώ το αμάξι έχει ακόμα τα λάστιχα της μάνας του σχεδόν καινούργια,μια αλλαγή λαδιών και κάτι υγρά είχε αλλάξει στης 11.000 km τπτ άλλο,εδώ άλλοι μιλάνε για 1 κιλό στην αλλαγή και εγώ που μιλάω για μισό φλιτζανάκι είναι περίεργο?
Δεν κουνιέται η στάθμη μέχρι την επόμενη αλλαγή, κάθε 13000 τα αλλάζω. Στην τελευταία αλλαγή που έκανα έβαλα castrol του 1λιτρου και είδα πολύ καλύτερη λειτουργία του λαδιού. Άποψη μου, αν θες κάνε μια δοκιμή, στην αντιπροσωπεία ζητάς να σου βάλουν τα castrol και όχι από το βαρέλι ή του 1λιτρου της bmw. Είναι λίγο ακριβότερα από της bmw.
Δεν με νοιάζουν τα λεφτά όταν μιλάμε για το καλό του μοτέρ,συνήθως τους 1 λίτρου χρησιμοποιώ bmw αλλά στην επόμενη αλλαγή θα δοκιμάσω castrol άμα είναι καλύτερα.
Νίκο και εγώ έχω ακούσει από πολλούς ότι έχουνε θέμα και πόσο μάλλον από άτομα με 335 το λάδι το έχουνε στο πορτμπαγκάζ,από κακή χρήση. Δεν είναι κάτι σοβαρό μπορεί και να στρώσει στην πορεία, το μοτέρ είναι ακόμα καινούργιο. Κάνε μια δοκιμή με το castrol.
Νίκο και εγώ έχω ακούσει από πολλούς ότι έχουνε θέμα και πόσο μάλλον από άτομα με 335 το λάδι το έχουνε στο πορτμπαγκάζ,από κακή χρήση. Δεν είναι κάτι σοβαρό μπορεί και να στρώσει στην πορεία, το μοτέρ είναι ακόμα καινούργιο. Κάνε μια δοκιμή με το castrol.
Εγώ φίλε επειδή είμαι μες τα σίδερα και απο θέμα συντήρησης είμαι ψείρας αλλάζω κάθε 7,500km τα λάδια μαζί με φίλτρο,στην επόμενη αλλαγή θα βάλω castrol να δω την συμπεριφορά τους αν και νόμιζα ότι τα bmw είναι castrol.
νόμιζα ότι τα bmw είναι castrol.
Είναι δεν είναι παίζονται πολλά, μέχρι και γνήσιο βαρέλι της bmw με λάδι από βουλγαρία...είναι μεγάλο θέμα για να ξεκινήσουμε να λέμε.
Είναι δεν είναι παίζονται πολλά, μέχρι και γνήσιο βαρέλι της bmw με λάδι από βουλγαρία...είναι μεγάλο θέμα για να ξεκινήσουμε να λέμε.
Τελευταία φορά αγόρασα από αυτόν λάδια που παίρνουν πολλά παιδιά από εδώ και είπαν οτι ειναι αυθεντικά .
https://www.ebay.de/itm/Original-BMW-Motorol-5W30-LL-04-1-Liter-5W-30-5W-30-/180568827007?pt=Autopflege_Wartung&hash=item2a0abda47f
Έλεγα κάποια στιγμή να δοκιμάσω της liqui moly το 5-30 αλλά μιας και το αμάξι δεν έχει θέμα και τα λάδια βγαίνουν σε καλή κατάσταση θα παραμείνω στα castrol. Άποψή μου επίσης είναι ότι δεν είναι καλό να αλλάζει κανείς συνέχεια μάρκες λαδιών. (ότι του καπνίσει του καθένα :th_Laie_67-1:)
26 χιλιάδες καρατσεκαρισμένο σε 4 αντιπροσωπείες,με βιβλίο service κτλ,Εδώ το αμάξι έχει ακόμα τα λάστιχα της μάνας του σχεδόν καινούργια,μια αλλαγή λαδιών και κάτι υγρά είχε αλλάξει στης 11.000 km τπτ άλλο,εδώ άλλοι μιλάνε για 1 κιλό στην αλλαγή και εγώ που μιλάω για μισό φλιτζανάκι είναι περίεργο?
Δεν το είπα κακοπροαιρετα Νικ, ένα φλιτζανάκι κάθε 3000 Χ5...
Δεν το είπα κακοπροαιρετα Νικ, ένα φλιτζανάκι κάθε 3000 Χ5...
Ναι ρε Μάρκο δεν έχω θέμα το ξέρω ότι δεν το είπες κακοπροαίρετα απλά σου απάντησα γιατί ειδικά το θέμα με τα αμάξια με τα γυρισμένα χιλιόμετρα είναι μεγάλη πληγή,γιαυτό πριν το πάρω το έψαξα παντού,μέχρι και την φθορά τον πλαστικών κοίταξα.
Έλεγα κάποια στιγμή να δοκιμάσω της liqui moly το 5-30 αλλά μιας και το αμάξι δεν έχει θέμα και τα λάδια βγαίνουν σε καλή κατάσταση θα παραμείνω στα castrol. Άποψή μου επίσης είναι ότι δεν είναι καλό να αλλάζει κανείς συνέχεια μάρκες λαδιών. (ότι του καπνίσει του καθένα :th_Laie_67-1:)
Εγώ liqui moly αγοράζω βαρέλια γιατί τα χρησιμοποιώ σε όλα τα φορτηγά μ και σαν μάρκα και λάδι είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά όπως το είπες φίλε δεν είναι καλό να πειραματίζεσαι συνέχεια με τις μάρκες.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.