Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Bmw e36 μετατροπή 328 βοήθεια



George36 ninja
22-12-14, 21:15
Παίδες καλησπέρα,
Κάνουμε μια μετατροπή απο 318is σε 328, προχτές πήραμε τα πράγματα, το μοτερακι απο 7αρα με εγκέφαλο και τα παρελκομενα απο 36αρι. Η 7αρα ήταν αυτόματη και το ξέραμε, ο εγκέφαλος παει για ξεκλειδωμα γιατί δεν υπάρχει κλειδί.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι οτι απ το μοτερ βγαίνουν 2 φυσες, η μια για τον εγκέφαλο και η άλλη πρέπει να ειναι κάτι σχετικό της αυτόματης 7αρας.
Θα έχω πρόβλημα? να το αφήσω έτσι? βοήθεια γτ δεν έχω ξανά παρόμοια εμπειρία απο αυτοματο
Ευχαριστώ προκαταβολικά

Stunt Mike
23-12-14, 00:31
Η αλλη φυσα ειναι του εγκεφαλου του αυτοματου σασμαν.....

George36 ninja
23-12-14, 01:10
Οπότε την αφήνω κενή δεν παρεμβαίνει κάπου έτσι? ούτε στον εγκέφαλο αλλάζει κάτι?
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου

George36 ninja
23-12-14, 01:35
Αυτά έχουν 2 εγκεφάλους ε? εγώ την αφήνω κενή κ συνεχίζω ?

leo328
23-12-14, 07:30
πες μου οτι θα κανετε μετατροπη με τηλεδιαγνωση μεσα απο το φορουμ να πεθανω τωρα....:shok:

George36 ninja
23-12-14, 10:09
Φίλε μου δεν ειναι ¨τηλεδιαγνωση¨ δεν θέλω να μου πουν πόσες βλάβες θα βγάλει ο εγκέφαλος, μια φυσα ειναι...

m3e36
23-12-14, 13:09
Ναι φιλε αυτη τη φισα την ξεχνας δεν την χρησιμοποιεις πουθενα.
Μονο αυτη του εγκεφαλου.

Stunt Mike
23-12-14, 13:49
πες μου οτι θα κανετε μετατροπη με τηλεδιαγνωση μεσα απο το φορουμ να πεθανω τωρα....:shok:

Δεν ειναι τηλεδιαγνωση Λεωνιδα...Τα αυτοματα εχουν 2φυσες απο το μοτερ και 2 εγκεφαλους,τον ενα πανω στον αλλον...Εφοσον το κανει χειροκινητο,αυτη η φυσα ειναι αχρηστη.Επισης θελει ηλεκτρολογο να φτιαξει μια συνδεση για ν'αναβουν τα φωτα της οπισθεν γιατι πριν διαβαζε μεσα απο το αυτοματο την επιλογη της...Ειτε αλλιως το αποδεχεσαι ετσι,οπως εκανα κι εγω χροοοοονια τωρα.

George36 ninja
23-12-14, 20:52
Ευχαριστώ πολύ m3e36 και stunt mike.
Stunt mike το μεσημέρι που λυσαμε το παλιό μοτερ (is) με σασμαν για να δούμε δίσκο πλατό κ τυχόν τζογους, έλυσα και αυτό το καλώδιο-αισθητήρα πάνω απ το σασμαν που ερχόταν στην παλιά πλεξουδα και ΟΝΤΩΣ αναρωτιόμουν που ειναι και πως θα δουλέψει το καινούριο που δεν είχε κάτι παρόμοιο για τα φώτα. Αύριο με το φως της μέρας θα ασχοληθούμε περαιτέρω, ο φίλος μάστορας είπε μήπως μπορέσουμε να περάσουμε κατευθείαν εμείς κάποια σύνδεση. Εγώ δεν το έχω ξανακάνει και δεν γνωρίζω, πιστεύεις δεν γίνεται??
Τώρα έτσι όπως το σκέφτομαι.. θα τα κουμπωσουμε όλα και αν δεν πάρει μπροστά, ή χρειαστούμε ηλεκτρολόγο για την πλεξουδα, να μας φτιάξει κ αυτό της όπισθεν, αν δεν το καταφέρουμε εμείς. Που μακάρι δλδ να μην τον χρειαστούμε καθόλου
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας παιδιά.

Stunt Mike
23-12-14, 21:19
Εγω εμαθα να ζω με αυτο....Αμα μπορει να στο συνδεσει ο ηλεκτρολογος καπως,τοτε οκ καλο ειναι ν'αναβουν τα φωτα της οπισθεν.....Μου'χει τυχει οπισθεν νυχτα σε πολυ σκοτεινο σημειο και δεν εβλεπα που πηγαινα κι αναψα τα αλαρμ να φωτιζουν στιγμιαια τον χωρο πισω μου.....

George36 ninja
23-12-14, 21:36
Ακριβώς..και γω θα ήθελα να τα έχω τα φώτα κάποιες φορές χρειάζονται..
Και συ Stunt mike 28αρι το έχεις ε? Το διαφορικο που θα αφήσω προς το παρόν ειναι ένα s3.45 με μικρό καβούκι σε καλή κατάσταση γενικά, πιστεύεις θα σπάσει σύντομα?

Stunt Mike
24-12-14, 00:28
Ναι...σαν 28αρι ξεκινησε.....
Τα μικρα καβουκια σπανε κορωνα αν τα βιάζεις και ειδικα σε σβουρες και εκκινησεις.....

George36 ninja
24-12-14, 00:58
Μμμ..κατάλαβα άρα οδεύει προς τον Κύριον σιγά σιγά..
Stunt mike ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σου. Θα γράψω νεότερα για την μετατροπή αύριο ή ίσως και αν προκύψει κάποια καινουρια απορία. Ήσασταν όλοι κατατοπιστικοτατοι. Ευχαριστώ πολύ

leo328
24-12-14, 08:57
εγω το ειπα γιατι καλυτερο ειναι να πηγαινε σε ενα εξειδικευμενο να του κανουν σωστη μετατροπη.
απο οτι καταλαβα (μπορει να καταλαβα και λαθος) παει να κανει μετατροπη χωρις να ξερει βασικα πραματα...
καλυτερα να μαζεψεις 2500ε να το αναλαβει ενα συνεργειο bmw αποκλειστικα,γιατι αμα αρχισεις στον εναν να τρεχεις για το ενα και στον αλλον για το αλλο μετα χανεις την μπαλα,σπανε τα νευρα σου κ.λ.π.
στην αρχη ειναι μια φυσα μετα τα φωτα της οπισθεν, μετα κατι αλλο και παει λεγοντας...
εμενα ο σκοπος μου ηταν καλος τωρα αμα δεν...στην τελικη δεν με νοιαζει.
εσυ μιχαλη εχεις καποιες γνωσεις παραπανω,το παληκαρι ομως που δεν ξερει?
ευχομαι στο παιδι καλα ξεμπερδεματα με την μετατροπη και να βγει με ασφαλεια στο δρομο το αμαξι.
anyway γιαυτο ειπα την γνωμη μου γιαυτο αλλωστε ειναι και το φορουμ...
καλες γιορτες με την ευκαιρια σε ολους.
υ.γ. κατι quotes Που μου ερχονται σαν π.μ. δεν τα καταβαινω...:thumbsdown:

wheelman
24-12-14, 09:22
υ.γ. κατι quotes Που μου ερχονται σαν π.μ. δεν τα καταβαινω...:thumbsdown:


Οι ειδοποιήσεις που σου έρχονται είναι κομμάτι του
User mention function (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23350) που υλοποίησε πρόσφατα ο BILL007

Εάν δεν επιθυμείς να τις λαμβάνεις,
μπορείς να πάς εδώ (https://www.bmwfans.gr/forum/usertag.php?do=profile&action=options)και να τις απενεργοποίησεις.

PetrosD
24-12-14, 11:20
Η σύνδεση για τα φώτα της όπισθεν είναι πολύ απλή. Από τον αισθητήρα πάνω στο σασμάν φεύγουν 2 καλώδια, αυτά πρέπει να τα φέρεις μέσα στην καμπίνα από την τρύπα που υπάρχει πάνω στο λάστιχο που βρίσκεται γύρω από τον επιλογέα των ταχυτήτων...............

Όπα άκυρο, δεν είναι E30....
Σε εσάς δεν ξέρω πως είναι.

George36 ninja
24-12-14, 19:30
Φίλε μου leo328 καταλαβαίνω πως το λες και μπορεί όντως αρκετός κόσμος να σκέφτεται έτσι..για διάφορους λόγους είτε για θέμα χρόνου, είτε απο έλλειψη γνώσεων, είτε ακόμα και για να αποφύγει αυτά τα πραγματάκια που συναντούμε εμείς τώρα. Εμάς προσωπικά μας αρέσει αυτό που κάνουμε και προτιμαμε να το κάνουμε μόνοι μας για να ξέρουμε κ τι δουλειά έχουμε κάνει.. Γτ πολλά έχουν δει κ μας τα ματια μας απο άλλα μαςτορια. Επίσης όπως προειπα ο φίλος ειναι μάστορας.. στο επάγγελμα..έχει συνεργείο μαζί με άλλους. Και ειναι και κάτοχος μιας τουρμιςμενης μπεμπας. Απλώς δεν ειναι αντιπρόσωπος bmw. ειναι όμως ο αδερφός του. Μετατροπές και βελτιώσεις έχουν ξανακάνει πάμπολλες, και όλοι μας σαν φίλοι οπότε σίγουρα έχουμε κάποιες γνώσεις. Εμείς τώρα το κάνουμε σε προσωπικό μας χώρο και αυτά ειναι πραγματάκια που ενδέχεται να ειναι διαφορετικά σε αλλα αυτοκίνητα ή δεν μας έχει ξανατυχει κάτι ηλεκτρολογικά παρόμοιο όπως ο εγκέφαλος του αυτομάτου. Δεν θα έβγαζα ποτέ στο δρόμο ένα αυτοκίνητο βασισμένο στην τύχη, Εδώ υπάρχουν άτομα σίγουρα πιο έμπειρα και για αυτόν το λόγο το συζητάω για να ακούσουμε προτάσεις και απο εδώ απο τα παιδιά που έχουν ξαναζήσει τέτοια ζητήματα.
Θα γράψω σε λίγο άλλο ένα θέμα που θα ήθελα μια γνώμη, απο τα σημερινά μας βήματα. Επίσης Χρόνια πολλά και για τις ημέρες και ευχαριστώ τα παιδιά που απαντούν άμεσα ακόμα κ παραμονή Χριστουγέννων.

Stunt Mike
24-12-14, 19:46
Λεωνιδα το Ε36 ειναι 20 χρονων αυτοκινητο πια και ειναι πανευκολο στη μετατροπη.Ακομα και το μεσο συνεργειο μπορει να βρει πληροφοριες για τετοιες μετατροπες...2500¤ για εργασιες εν ετει 2014,ειναι εξωφρενικο ποσο!!

George36 ninja
24-12-14, 19:48
PetrosD και στα 36αρια πάνω στο σασμαν ειναι. Θα το προτεινω αύριο μεθαύριο να δώ αν γίνεται να συνδεθεί με τα φώτα πίσω, εκτός αν ο stunt mike έχει κάτι σχετικό να πει, αν το χε ψάξει όταν το φτιαχνε.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω ειναι κάτι άλλο.. Το σασμαν που βάλαμε πάνω αυτή τη στιγμή ειναι απο τετρακυλινδρο, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να ειναι ίδιο εξωτερικά. Τώρα με το εξακυλινδρο όμως που όλα έρχονται πιο πίσω λέμε να παίξουμε με τον επιλογέα και να σώσουμε αυτούς τους 2 πόντους που μπορεί να προκαλέσουν κακή αίσθηση, δυσκολία στο κούμπωμα, βγάλσιμο, και άλλη θέση ειδικά της Δευτέρας και της Τετάρτης. Αφού τα βάλαμε για δοκιμή θέλαμε να δούμε τον κεντρικό του is πως κάθεται, και ενώ περιμέναμε να ειναι πιο μεγάλος και η να πάμε για κόψιμο κόλλημα ζύγισμα ή να πάρουμε έναν απο εξακυλινδρο να κάτσει σωστά..τα κουμπωσαμε όλα και μπαίνουν Φιξ. Και χωρίς να σπρώχνοντε. Τον μαζέψαμε λίγο απ τη μέση για να μπει και όταν τα κουμπωσαμε είχαμε και μισό πόντο μπροστά απο το σινεμπλοκ. Γιατί γίνεται αυτό? κανονικά δεν θα έπρεπε να ειναι πιο μεγάλος ? να τον αφήσουμε ή θα βλάψει κάτι? το κοίταγα 10 ώρες να δώ αν πιέζει κάτι και φαίνεται καλά.

George36 ninja
24-12-14, 19:50
Εννοείτε και το κόστος ειναι ο παράγοντας έτσι. Τα 2500 ειναι πάρα πολλά για τους καιρούς μας..

Stunt Mike
24-12-14, 22:12
Το σασμαν και το μοτερ καθεται ακριβως στην ιδια θεση,ειτε φορας 4κυλινδρο,ειτε 6κυλινδρο....Αν το ψαξεις,θα δεις οτι ειναι ακριβως το ιδιο σασμαν απο 316 εως 325(Getrag 240) και αλλαζει στα 328-Μ3(ZF310)....Δεν χρειαζεται να κανεις καμια πατεντα....Η διαφορα θα επαιζε αν αλλαζες και το διαφορικο με μεγαλο καβουκι....τωρα κρατας το σασμαν σου και ολη την μεταδοση του 4κυλινδρου με το μοτερ του 328 και ολα οκ....Οταν αλλαξεις το διαφορικο με καποιο μεγαλο καβουκι και κρατησεις το getrag σασμαν,εδω θα'μαι να σου πω πως θα το ταιριαξεις,μην αγχωνεσαι...

Stunt Mike
24-12-14, 22:17
Τι περιοχη βρισκεστε??Ποιο τουρμπισμενο bmw εχει ο φιλος σου???

leo328
24-12-14, 22:19
Εννοείτε και το κόστος ειναι ο παράγοντας έτσι. Τα 2500 ειναι πάρα πολλά για τους καιρούς μας..

Η τιμή αυτή είναι με τα πράματα της μμετατροπής μέσα οχι μόνο εργασία.δεν θα λειπεί ούτε βίδα.στα βγάζει από αμαξι που κινείται και οχι από πλακέτες...και σέρβις μέσα στην τιμή...μόνο το σέρβις κοστιζει 200ε στο 6κυλινδρο...(μπουζι,λάδια,φί τρα,ιμάντες όλα κακαινούργια).
Στην ουσία τα εργατικά του είναι γύρω στα 800ε...δεν βλέπω πουθενά το πολλά είναι που λέτε .με το κλειδί στο χέρι και σερβις μέσα......(1500ε ΟΛΑ τα πραματα+800ε εργασια+200Ε σέρβις).
Υ.Γ. όπως βλέπεις αδερφέ οι απορίες-προβληματάκια συνεχίζονται...
Αφού ο μηχανικός έχει κανει τόσες μμετατροπές που λες γιατι κολλάει σε ττέτοια μικροθεματακια δεν καταλαβαίνω...

George36 ninja
24-12-14, 22:24
Με το κιβώτιο δηλαδή δεν θα έχω πρόβλημα με τις ταχύτητες τις πίσω ? κάθονται όλα στην ίδια θέση?
Μακάρι να ειναι έτσι να γλιτώσουμε κόπο και χρήμα. Σε ευχαριστώ πολύ ρε stunt mike. Θα σ στείλω πμ σε λίγο

Stunt Mike
24-12-14, 23:11
Υ.Γ. όπως βλέπεις αδερφέ οι απορίες-προβληματάκια συνεχίζονται...
Αφού ο μηχανικός έχει κανει τόσες μμετατροπές που λες γιατι κολλάει σε ττέτοια μικροθεματακια δεν καταλαβαίνω...

Η αληθεια ειναι οτι και μενα με ξενισε λιγο το γεγονος οτι καποιος δουλευει-ασχολειται σε bmw συνεργειο,αλλα αγνοει βασικες παραμετρους σε μια τετοια μετατροπη......Θεωρησα πιο πιθανο,οτι η μετατροπη γινεται σε μια αποθηκη με φιλους που προσπαθουν να μαθουν μεσα απ'αυτο...Προφανως και δεν εχουν βεβαια ολα τα πραγματα(εδω λειπει ολοκληρη η μεταδοση!),ενω δεν ξερω αν γνωριζουν οτι υπαρχουν κι αλλες διαφορες απο 4κυλινδρο σε 6κυλινδρο και πρεπει ν'αλλαχτουν αυτα τα εξαρτηματα,αλλιως τ'αμαξι θα'ναι τριμπουρδελο ως 328....

George36 ninja
25-12-14, 01:47
Πάντως τώρα που το ξανασκέφτομαι έρχεται, εκτός απο πιο μπροςτα, κ πιο πίσω γτ και η βάση του σασμαν πιάνει απο διαφερετικη υποδοχή, στις ίδιες βίδες στο σασι όμως, αλλά απο άλλο σημείο, οπότε παίρνει κάποιους πόντους.
Όπως και να χει δεν είμαι λάτρης των..ηλεκτρονικών διαφωνιών. Λύσεις και προτάσεις σίγουρα υπάρχουν και θα προτείνονται.. Και απο τους ειδήμονες. Εγώ άνοιξα αυτο το θέμα για να έχω κ γω κάτι στο μυαλό μ όταν τα υλοποιούμε απο κάποιες ακόμα γνώμες απο παιδιά που φαίνεται πως έχουν ξανάπεράσει τα ίδια. Προφανώς δεν κάνουμε μια μετατροπή καθοδηγουμενοι απ το φόρουμ. Τελοσπαντων Και πάλι ευχαριστώ τα παιδιά που μου απάντησαν, και Χρόνια πολλά.

PetrosD
25-12-14, 02:18
PetrosD και στα 36αρια πάνω στο σασμαν ειναι.

Ο αισθητήρας, ναι. Η άλλη άκρη του δεν ξέρω πού συνδέεται στα 36άρια. Σε εμάς, για παράδειγμα, έρχονται 2 καλώδια μέσα από το ταμπλό και βγαίνουν στην κεντρική κονσόλα. Αυτά, αν τα βραχυκυκλώσεις, ανάβουν τα φώτα της όπισθεν. Σε αυτά συνδέεται ο αισθητήρας. Στα 36άρια, δεν ξέρω ποια καλώδια ανάβουν τα φώτα και από που έρχονται. Αυτό εννοούσα.

Καλή μετατροπή να έχετε και κράτα μας ενήμερους.

Stunt Mike
25-12-14, 09:51
Πάντως τώρα που το ξανασκέφτομαι έρχεται, εκτός απο πιο μπροςτα, κ πιο πίσω γτ και η βάση του σασμαν πιάνει απο διαφερετικη υποδοχή, στις ίδιες βίδες στο σασι όμως, αλλά απο άλλο σημείο, οπότε παίρνει κάποιους πόντους.
Όπως και να χει δεν είμαι λάτρης των..ηλεκτρονικών διαφωνιών. Λύσεις και προτάσεις σίγουρα υπάρχουν και θα προτείνονται.. Και απο τους ειδήμονες. Εγώ άνοιξα αυτο το θέμα για να έχω κ γω κάτι στο μυαλό μ όταν τα υλοποιούμε απο κάποιες ακόμα γνώμες απο παιδιά που φαίνεται πως έχουν ξανάπεράσει τα ίδια. Προφανώς δεν κάνουμε μια μετατροπή καθοδηγουμενοι απ το φόρουμ. Τελοσπαντων Και πάλι ευχαριστώ τα παιδιά που μου απάντησαν, και Χρόνια πολλά.

Aν το σασμαν και το μοχλικο ειναι απο Ε36 τοτε ειναι το ιδιο ακριβως....Την δικη σου μεταδοση που ειχες πριν δεν την κρατας???Τι ηταν τ'αμαξι πριν???