PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 τιμονι



Panagiotis07
20-12-14, 12:35
Καλημερα παιδια!! Γνωριζει κανεις την διαδικασια και τι χρειαζεται για να βγαλω το 4ακτινο τιμονι και να βαλω το 3ακτινο της m?? (Μαζι με τον αεροσακο)

BILL007
20-12-14, 13:29
Btw κουμπιά έχεις τώρα στο 4κτινο?

Δες εδώ πως βγαίνει το 4κτινο https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E46/91-BODY-Steering_Wheel_and_Driver_Airbag_Replacement/91-BODY-Steering_Wheel_and_Driver_Airbag_Replacement.htm

Μόλις το βγάλεις βάζεις πάνω το 3κτινο, χωρίς να χρειάζεται κάτι παραπάνω (εκτός και αν δεν έχεις κουμπιά πολλαπλών)

Panagiotis07
20-12-14, 13:42
Ευχαριστω για το λινκ.
Στο δικο μου δεν εχω κουμπια αλλα εχω βαλει οθονη της dynavin που τα υποστηριζει.. οποτε λογικα θα τεριαζουν οι φισες σωστα? Αλλιως τι αλλο παιζει?

wheelman
20-12-14, 13:50
Δες και εδώ
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=14852
Αν δεν έχεις ήδη πλήκτρα το ποιο πιθανό είναι να χρειάζεσαι το slip ring. Ξεβιδωσε τον αερόσακο με το τορξ και δεν εάν έχουν πινακια μέσα οι φυσες

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk

Panagiotis07
20-12-14, 13:53
Slip ring??? Τι ειναι αυτο και που μπορω να το βρω??

wheelman
20-12-14, 13:53
Δες το θέμα που σου έβαλα από πάνω

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk

Panagiotis07
20-12-14, 14:07
Σωστος!! Αρα λοιπον παιζει ρολο το ποσα φισακια εχει ο αεροσακος και ποσα δεχεται το αυτοκινητο σωστα ή καταλαβα λαθος??

wheelman
20-12-14, 15:12
Αν δεν έχει το αμάξι Πινακια μέσα στην φύσα -δες τις φωτο από το τιμόνι μού -τότε θα χρειαστείς slip ring.
Επίσης πρέπει να τσεκάρεις αν έχεις όντως dual stage controller για μην ψάχνεσαι σε κάνα τρακάρισμα, μακριά από εμάς βέβαια.


Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk

Lefterisk
20-12-14, 15:17
Οπως στα λεει ο Ηλιας ειναι. Εχω κανει κι εγω την αλλαγη αυτη κι αν ειμαστε κοντα ευχαριστως να σε βοηθησω αν το κανεις μονος σου. Για να λειτουργουν τα κουμπια σλιπ ρινγκ με υποδοχη για κουμπια (εκτος της υποδοχης για αεροσακο) . Γραφω απο κινητο οποτε συγγνωμη αν γραφτει καποιο τυπογραφικο απο λαθος

trifonas
20-12-14, 19:51
Παιδια σλιπ ρινγκ νομιζω εχουν ολα...
Πανω σε αυτο ειναι και τα καλωδια απο κορνα και αεροσακο.
Σε μενα στο 36αρι που αλλαξα τα τιμονια ειχαν και τα δύο και ήταν χωρίς κουμπια.απλα θα ειναι μεγαλυτερη η φισα.

wheelman
20-12-14, 20:37
Παιδια σλιπ ρινγκ νομιζω εχουν ολα...
Πανω σε αυτο ειναι και τα καλωδια απο κορνα και αεροσακο.
Σε μενα στο 36αρι που αλλαξα τα τιμονια ειχαν και τα δύο και ήταν χωρίς κουμπια.απλα θα ειναι μεγαλυτερη η φισα.
Εννοειτε πως εχουν όλα slip ring,
Έτυχε ομως και ειδα coupe pre f/l που το θυλικο κοματι που
ειναι πανω του κ κουμπωνει η φυσα των πληκτρων να μην εχει μεσα του τα πίνακια.



Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Panagiotis07
20-12-14, 23:01
Αν δεν υπαρχουν τα πιν τι μπορει να γινει??

wheelman
20-12-14, 23:05
Δεν θα δουλέψουν τα πληκτρα.
το ποιο σημαντικο ειναι το module των αεροσακων.

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Panagiotis07
21-12-14, 02:41
Απο την οθονη που εχω βαλει λογικα δεν πρεπει να υπαρχει καποια φυσα με αυτα τα πιν που πανε στο τιμονι?? Και το module του αεροσακου? Δεν το καταλαβαινω αυτο.. Τι εννοεις?

wheelman
21-12-14, 08:43
Απο την οθονη που εχω βαλει λογικα δεν πρεπει να υπαρχει καποια φυσα με αυτα τα πιν που πανε στο τιμονι?? Και το module του αεροσακου? Δεν το καταλαβαινω αυτο.. Τι εννοεις?
To Dynavin έχει ένα module στην πλεξουδα του
-ενα μαυρο κουτάκι με 3 καλώδια- που μιλάει με το K-Bus
για να υποστηρίξει τα πλήκτρα.


Αυτό δεν συνεπάγεται όμως ότι το αυτοικίνητο
έχει την ίδια καλωδίωση έτοιμη στην κολώνα,
ώστε να συνδεθούν τα πλήκτρα του τιμονιού.

Αναφορικά με το MRS/SRS τώρα.
Εννοώ πώς μπορεί η μοναδα των αερόσακων
που έχει το αυτοκίνητο σου,
μπορεί να μην έιναι συμβατή με τον νέο αερόσακο.
Bold & κόικκινα για να καταλάβεις την σοβαρότητα του θέματος thumb

Τι χρονολογίας είναι το αυτοκίνητο σου?
και δεν εννοώ πρώτη άδεια αλλά κατασκευή.

Τες πά,
ο ποιο εύκολος τρόπος να ελέγξεις εάν η μονάδα
των αερόσακων είναι dual stage, είναι με το INPA

Panagiotis07
21-12-14, 09:29
Ειναι Απριλη του 2000 κατασκευη.. (μεσω του αρ πλαισιου) πως θα το βρω αν ταιριαζει ή οχι?

Panagiotis07
21-12-14, 09:30
Τι ειναι το ΙΝΡΑ??

Lefterisk
21-12-14, 18:40
Εννοειτε πως εχουν όλα slip ring,
Έτυχε ομως και ειδα coupe pre f/l που το θυλικο κοματι που
ειναι πανω του κ κουμπωνει η φυσα των πληκτρων να μην εχει μεσα του τα πίνακια.




στα Ε9χ οταν δεν εχει κουμπια το τιμονι τοτε το σλιπ ρινγκ δεν εχει καν την υποδοχη αυτη παρα μονο 1 για αεροσακο...
επισης μολις πουλησα την παλια μου φλασιερα+σλιπ ρινγκ σε αλλο Ε90 το οποιο απο εργοστασιο δεν ειχε κουμπια στο τιμονι του οποτε ο ανθρωπος αυτος χρειαζοταν αλλο σλιπ ρινγκ με 2 υποδοχες, οπως εγραψα και στο 1ο μηνυμα μου.

wheelman
21-12-14, 18:42
στα Ε9χ οταν δεν εχει κουμπια το τιμονι τοτε το σλιπ ρινγκ δεν εχει καν την υποδοχη αυτη παρα μονο 1 για αεροσακο...
επισης μολις πουλησα την παλια μου φλασιερα+σλιπ ρινγκ σε αλλο Ε90 το οποιο απο εργοστασιο δεν ειχε κουμπια στο τιμονι του οποτε ο ανθρωπος αυτος χρειαζοταν αλλο σλιπ ρινγκ με 2 υποδοχες, οπως εγραψα και στο 1ο μηνυμα μου.
Στα 46 έχει την υποδοχή αλλα χωρίς τα pin μέσα :th_Laie_67-1: