PDA

Επιστροφή στο Forum : Αποκατάσταση της τάξης...



skipperakos
18-12-14, 12:45
Πριν απο περίπου 4 χρόνια βρέθηκα εντελώς τυχαία με ένα άριστο και απροβλημάτιστο Ζ4 του 2004, 3.0cc με περίπου 57,000 χλμ, auto, γκρί ανθρακί με όλα τα καλούδια που προβλέπει το εργοστάσιο, πλην θερμαινόμενων καθισμάτων... Μετά απο μια επιτυχημένη συμβίωση μαζί του για περίπου 2.5 χρόνια, και για λόγους άλλους... δόθηκε σε εταιρεία που έψαχνε τέτοιου είδους αυτοκίνητα για να τα σπρώξει στη Γερμανία...
Το κενό της φάνηκε αμέσως... δυσαναπλήρωτο... η πορεία προς και απο τη δουλειά... απο ανία μέχρι κατάθλιψη!!! οπότε η αγορά ενος μοντέλου 2007, 2.0cc μετά 2-3 μηνών, προσπάθησε να το καλύψει αλλά μάταια! Ήταν άλλο αυτοκίνητο απλά! Δόθηκε μέσα στον πρώτο μήνα αφού κάλυψε...There is no love, after love απο ότι φαίνεται!
Σήμερα λοιπόν, αφού ολοκληρώθηκαν άλλες διεργασίες (και με τον διάδοχο να είναι στα πρόθυρα...) είπα ότι θα το κάνω για τα καλά! Θα βρεθεί και θα παρθεί ενα αντάξιο του...
Αν λοιπόν, κάποιος έχει υπόψη του κάποιο γκρί/ ανθρακί του 2004-2007, 3.0, auto (κατα προτίμηση όχι το SMG), με λίγα σχετικά χλμ (μαξ 70,000) και καλο-συντηρημένο... και θέλει... ας βοηθήσει την κατάσταση παρακαλώ...! :original::thanks:

fanisk
18-12-14, 15:14
Γιατι ψαχνεις auto και οχι ssg?

skipperakos
18-12-14, 15:42
Γιατί το έζησα, και ήταν τελείως απροβλημάτιστο μεχρι τα 96,000 χλμ που το έδωσα, ενώ στο συνεργείο για το SMG με είχαν φοβήσει ότι είναι ναι μεν πιο σπιρτόζικο, αλλα και πιο ευπαθές σε κάποιο βαθμό.

VanVIC
18-12-14, 16:08
Καλησπέρα.
Άσχετο αλλά βλέπω οτι είσαι μέλος στο forum απο Ιούνιο 2011 και μόλις σήμερα έγραψες το πρώτο σου post;
Τόσο καιρό απλά παρακολουθείς;
Όπως και νά´ναι, σου ευχομαι καλή επιτυχία στην αναζήτησή σου και καλές γιορτές.

skipperakos
18-12-14, 16:29
Ευχαριστώ και ανταποδίδω... Καλές γιορτές σε όλους!

fanisk
18-12-14, 17:06
Γιατί το έζησα, και ήταν τελείως απροβλημάτιστο μεχρι τα 96,000 χλμ που το έδωσα, ενώ στο συνεργείο για το SMG με είχαν φοβήσει ότι είναι ναι μεν πιο σπιρτόζικο, αλλα και πιο ευπαθές σε κάποιο βαθμό.

Η αληθεια ειναι πως το SSG (σαν να λεμε SMG I) εχει θεματα με τις 2 τρομπες. Η μια παει γυρω στα 900¤ και η αλλη στα 180¤. Δειχνει "πιο" αμαξι ομως και το χαιρεσαι περισσοτερο απο το Auto. Το Manual ειναι το πιο οικονομικο απο τα 3 και το πιο fun to drive λογω συμπλεκτη. Ειναι κριμα Roadster με Auto, το σκοτωνει το αμαξι.

Οι τρομπες αντεχουν, το Z4 ειναι σχεδον 10 χρονων μοντελο. Καποια στιγμη θα χαλασουν. Αν τις αλλαξεις θα αντεξουν αλλο τοσο. Μπορει να τα πουλανε 7.000-10.000 πια, αλλα η συντηρηση τους παραμενει σαν αμαξι των 50.000.

merbeind
18-12-14, 22:15
Πηγα να κάνω το λάθος το καλοκαίρι με καλή πρόταση αλλά τελευταία στιγμή αρνήθηκα. Γκρι και εγώ 3.0 του 2004 το πήρα πριν 5 χρόνια με 50κατι χιλιάδες χλμ.
Φέτος παρέδωσα πινακίδες λόγω φόρου πολυτελείας αλλά σε λιγες μέρες έρχεται...
Χάρηκα με αυτό το ποστ όχι επειδή το έδωσες αλλά επειδή κάπως έτσι θα ένιωθα και εγώ είναι σίγουρο . Να βρεις σαν το δικό σου και καλύτερο σου εύχομαι.

skipperakos
19-12-14, 08:31
Πραγματικά νομίζω ότι είναι αυτοκίνητο που απλά το ερωτεύεσαι...!!! Πολύ δύσκολο (για μένα ακατόρθωτο έως τώρα) να το αντικαταστήσεις, και να ξαναβρείς τις ίδιες συγκινήσεις που σου προσφέρει το συγκεκριμένο!!!
Εγώ το ψάχνω ακόμα και τώρα, πέρα απο κάθε λογική, και που ξέρω ότι θα γίνουμε και 3 σύντομα στην οικογένεια!!!
Πάντως αν το ξανασκεφτείς... και ειναι auto, πες μου! :original::whistle:

merbeind
19-12-14, 12:57
Όχι φίλε μου είναι smg. Κρίμα δεν σου κάνει...:original:

skipperakos
19-12-14, 13:50
:facepalm: