PDA

Επιστροφή στο Forum : ΙΜΑΝΤΑΣ ΣΦΥΡΙΖΕΙ



Dimitrislost
17-12-14, 06:46
Παιδια σφυριζει ο ιμαντας καθε φορα που βρεχει και για να σταματησει απευθυνομαι στο συνεργειο της γειτονιας μου ψεκαζει με σπρει και σταματα.....μετα οταν ξαναβρεχει ξεκιναει το σφυριγμα παλι...316 '10 67.000χλμ...αλλαγη ιμαντα μηπως θελει?

diosak
17-12-14, 07:37
Τα ρουλεμάν τα έχεις δει?
Αλλά γιατί μόνο όταν βρέχει..χμμ

Lykouras
17-12-14, 10:20
Σφίξιμο ιμάντα, και αν δεν λυθεί το πρόβλημα, αντικατάστασή του.Θα 'ναι πολυκαιρισμένος.

Dimitrislost
17-12-14, 12:08
θα πω να κοιταξουν τα ρουλεμαν..με το που βρεξει και το κυκλοφορησω αρχιζει να σφυραει..αν και μου ειπαν κατευθειαν αλλαγη ιμαντα..

diosak
17-12-14, 12:46
Ο ιμάντας πως φαίνεται οπτικά? Εννοώ έχει ραγισματάκια, σκουριά?

katrin_bmw
17-12-14, 15:29
παιδια μιας κ ανοιξατε το θεμα...στα ποσα χιλιομετρα αλλαζουμε ιμαντα??

diosak
17-12-14, 17:22
Έχω την εντύπωση στα 100k, αλλά αυτό παίζει πολύ γενικά. Άμα δεν κάνουν θόρυβο ή έχουν ραγίσματα δεν τίθεται θέμα αλλαγής. Μόνο προληπτικά!

katrin_bmw
17-12-14, 18:54
Εχουν ολα τα Bmw ιμαντα ή τα μεγαλου κυβισμου εχουν καδενα?

diosak
17-12-14, 18:59
Απο τα 46αρια και μετα (μπορει και πιο πριν) ολα εχουν καδενα χρονισμου.
Ο φιλος πιο πανω μιλαει για ιμαντες δυναμο+air condition.

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

Nikos320
17-12-14, 23:02
Το ίδιο θέμα έχω και εγώ σε mercedes vito,όταν βρέχει σφυρίζει παρόλα ότι έχω βάλει καινούργιο λουρί.

nikos valvetronic
17-12-14, 23:09
Σφίξιμο ιμάντα, και αν δεν λυθεί το πρόβλημα, αντικατάστασή του.Θα 'ναι πολυκαιρισμένος.

Ο ιμάντας δεν σφίγγει, έχει αυτόματο τεντωτήρα-τροχαλία.Ίσως εκεί είναι το πρόβλημα.

efe
17-12-14, 23:10
Να κάνω μία ερώτηση? εγώ εχω το 116i F20 και τη στιγμή που σφυριζει ο ιμάντας (πάντα τις βροχερες ημέρες και εμενα) το αυτοκίνητο κάνει ένα κόμπιασμα. Θα προσπαθήσω να το περιγράψω, είναι λες και κόβει και απότομα κλωτσαει προς τα εμπρος!! αυτό παντα συμβαίνει με χαμηλες στροφες. Επίσης αν τη στιγμή που ακουγεται το σφύριγμα δεν παταω γκάζι το πεταγμα μπροστα ειναι πιο μαλακό.

diosak
18-12-14, 16:03
Μηπως παιζει κατι με το turbo??

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

efe
18-12-14, 16:06
τώρα ανοίγεις θέματα...γιατι στην αρχή το σφύρηγμα του ιμαντα ακουγόταν με το που το εβαζες μπροστα και ακουγοταν σαν σφυριγμα του τουρμπο. αυτο σταμάτησε βεβαια και συμβαίνει ότι περιέγραψα πιο πάνω.τωρα τι να πω...

diosak
18-12-14, 16:09
Δεν ξερω κατι συγκεκριμενο. Μια υποθεση κανω που μπορει να ειναι και εντελως λαθος. Αλλα το οτι κλωτσαει και σφυριζει με εκανε να σκεφτω αυτο.. Δεν το πας σε καμια αντιπροσωπια να σου πουνε?

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

efe
18-12-14, 16:14
σώθηκες....τους το περιγραφω και δεν τους εχει ξανατύχει. για να το τσεκαρουν πρεπει να βρεχει και να τους το αφήσω μονιμα εκει.

efe
18-12-14, 16:16
ασε που αμα τους το αφήσω και απλα μου το τσεκαρουν θα πληρωσω τα κερ..... σε εργατικά μεχρι να βρουν και αν βρουν τι ειναι. απλά για bmw δεν ξερω μαγκες τεχνικους σαν τους παλιους. προερχομαι από ιταλοφιλο περιβαλλον χρόνια τωρα και μόνο σε αυτο εχω καλους τεχνικους.

diosak
18-12-14, 16:28
Γιατι δεν το πας σε εναν γνωστο σου? Φανταζομαι δεν θα εχει ιδιαιτερο προβλημα να βρει τι φταιει.
Εγω προσωπικα το Ε46 που εχουμε το φτιαχνω μονος μου... Αν εχει καποιος καλο συνεργειο ας προτείνει!

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

Bassakos
18-12-14, 20:29
Να κάνω μία ερώτηση? εγώ εχω το 116i F20 και τη στιγμή που σφυριζει ο ιμάντας (πάντα τις βροχερες ημέρες και εμενα) το αυτοκίνητο κάνει ένα κόμπιασμα. Θα προσπαθήσω να το περιγράψω, είναι λες και κόβει και απότομα κλωτσαει προς τα εμπρος!! αυτό παντα συμβαίνει με χαμηλες στροφες. Επίσης αν τη στιγμή που ακουγεται το σφύριγμα δεν παταω γκάζι το πεταγμα μπροστα ειναι πιο μαλακό.

οταν σφυριζει ο ιμαντας παει να πει οτι ολισθαινει (γλιστραει) πανω στην τροχαλια του μοτερ (απο την οποια και περνει κινηση)

οποτε απο την στιγμη που ολισθαινει δλδ παιρνει λιγοτερες στροφες απο οσες πρεπει, ολα τα εξαρτηματα τα οποια ειναι συνδεδεμενα με αυτον
(ac,υδραυλικο τιμονι, δυναμο) γυρνουν και αυτα με λιγοτερες στροφες
αρα αφου το δυναμο γυρναει με λιγοτερες στροφες , παραγει και λιγοτερο ρευμα
οποτε τα παντα υπολειτουργουν εκεινη την στιγμη λογο χαμηλης τασης , οπως η τρομπα βενζινης πχ
ετσι κανει κομπιασματα το μοτερ

efe
28-12-14, 22:42
Σε ευχαριστώ πολύ. οταν το παω θα τους πω αυτο που μου ειπες. Καλή χρονια σε όλους.

geopanos
28-03-15, 12:00
Ίδιο ακριβώς πρόβλημα (σφύριγμα ιμάντα δυναμό) σε βροχή και κόμπιασμα σε 116i F20, 2012, αν έχει κάποιος αντιμετωπίσει και λύσει το αντίστοιχο θέμα (και με τι κόστος) θα ήταν πολύ χρήσιμο, Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων