Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Σασμάν 6-τάχυτο σε Ζ3



VanVIC
09-11-14, 20:31
Μου είχε πεί μηχανικός του Φλασκή (ο οποίος δεν ξέρω πιά πού βρίσκεται) οτι το 6-άρι κιβώτιο του 1ου Ζ4, χωρούσε να μπεί στο Ζ3.

Πώς μπορούμε να μάθουμε κάτι πιο συγκεκριμένο;
Για παράδειγμα αν το σασμάν της κάτωθι αγγελίας είναι τέτοιο.

https://www.car.gr/parts/view/5214583/

paganis
09-11-14, 20:49
πριν μαθεις αν μπαινει...μαθε αν αντεχει.

VanVIC
09-11-14, 20:50
πριν μαθεις αν μπαινει...μαθε αν αντεχει.

Για ποιόν λόγο θα μπορούσε να μην αντέχει ;
Σε σχέση πάντα με το εργοστασιακό 5-άρι του δικού μου.

paganis
09-11-14, 21:05
Για ποιόν λόγο θα μπορούσε να μην αντέχει ;
Σε σχέση πάντα με το εργοστασιακό 5-άρι του δικού μου.

δεν το ξερω αυτο, αλλα διατυπωσα μια ευλογη απορια.
μπορει τα υλικα στο δικο σου 5αρι να ειναι καλυτερα, μπορει στα 6αρια να ειχαν πολλες αστοχιες υλικων...κτλ.
οπως και να χει, πριν ασχοληθεις με τα αν μπαινει , δες μεχρι ποσα αλογα αντεχει.

VanVIC
09-11-14, 21:09
... δες μεχρι ποσα αλογα αντεχει.

Κι απο πού θα το δώ αυτό Λευτέρη ;

paganis
09-11-14, 21:11
ψαξε για μετατροπες-βελτιωσεις ,σε αμαξια με αυτο το σασμαν και ποσα αλογα ανεβηκαν.

stef
09-11-14, 21:15
Μου είχε πεί μηχανικός του Φλασκή (ο οποίος δεν ξέρω πιά πού βρίσκεται)

Αν θες στείλε μου pm για ποιον λες μήπως ξέρει ο πατέρας μου

VanVIC
09-11-14, 21:20
Αν θες στείλε μου pm για ποιον λες μήπως ξέρει ο πατέρας μου

Στέφανε δε νομίζω οτι υπάρχει λόγος για privacy στο συγκεκριμένο θέμα, δεν κάνω διαφήμιση, στον κο Στράτο αναφέρομαι.
Μου είχε κάνει εντύπωση η γνώση του και ο τρόπος που δούλευε το μυαλό του, πέρα απο "συμβατικές" λύσεις.
Εχω την αίσθηση οτι έχει συνταξιοδοτηθεί ο άνθρωπος εδω και καιρό.

stef
09-11-14, 21:26
Ο Στράτος μιλάμε ότι είναι απίστευτος μηχανικός.
Μεγάλη καραβάνα και με τεράστια εμπειρία στη Γερμανία από όπου και γύρισε Ελλάδα.
Έχει συνταξιοδοτηθεί. Δεν ξέρω αν μπορούμε να τον βρούμε, εαν θες να το ψάξω όμως!

VanVIC
09-11-14, 21:31
Ο Στράτος μιλάμε ότι είναι απίστευτος μηχανικός.
Μεγάλη καραβάνα και με τεράστια εμπειρία στη Γερμανία από όπου και γύρισε Ελλάδα.
Έχει συνταξιοδοτηθεί. Δεν ξέρω αν μπορούμε να τον βρούμε, εαν θες να το ψάξω όμως!

Στέφανε σ'ευχαριστώ για την πρόθεση να βοηθήσεις.
Αν μάθεις κάτι με ενημερώνεις.

zaharias
09-11-14, 21:53
δεν το ξερω αυτο, αλλα διατυπωσα μια ευλογη απορια.
μπορει τα υλικα στο δικο σου 5αρι να ειναι καλυτερα, μπορει στα 6αρια να ειχαν πολλες αστοχιες υλικων...κτλ.
οπως και να χει, πριν ασχοληθεις με τα αν μπαινει , δες μεχρι ποσα αλογα αντεχει.

Οντως τα 5αρια λενε οτι αντεχουν περισσοτερο..


Απο Ε46 Μ3 μπαινει? (βεβαια τι θα χει τραβηξει κι αυτο..)

stef
09-11-14, 22:18
Στέφανε σ'ευχαριστώ για την πρόθεση να βοηθήσεις.
Αν μάθεις κάτι με ενημερώνεις.


Βεβαίως!
Θα έχω θετική ή αρνητική απάντηση εντός της εβδομάδας λογικά

VanVIC
09-11-14, 22:22
Οντως τα 5αρια λενε οτι αντεχουν περισσοτερο..
Απο Ε46 Μ3 μπαινει? (βεβαια τι θα χει τραβηξει κι αυτο..)

Δε νομίζω οτι απο 46-άρι χωράει.

Με λίγο πρόχειρο ψάξιμο, έπεσα πάνω σε conversion kit:
https://www.zionsvilleautosport.com/store/screen/prod/store_code/6134/product_code/6SP000.htm

deepBLUE
09-11-14, 22:47
Βαγγελη αν θες να βρεις το Στρατο ο γιος του δουλευει στο Φλασκη ,αλλα και ο ιδιος περναει απο εκει κατα καιρους .

m_power_lunatic
10-11-14, 09:27
O Στρατος ειχε φτιαξει το Μ3 Ε36 3.0 που ειχα,πολυ καλη δουλεια και τα πραγματα που ειχε βρει το συνεργειο βεβαια.

compactM3
10-11-14, 12:17
κοιτα να δεις,
αφου μπηκε χωρις κανενα προβλημα το 6αρι απο το Ε36 στο δικο μου Compact, δεν βλεπω κανενα λογο να μην μπαινει αυτο στο Ζ3.(η διαφορα στο πατωμα μεταξυ Ζ3 και Ε36 Compact ειναι 12 ποντοι απο το διαφορικο μεχρι την αρχη του τουνελ μεταδοσης).
Θα χρειαστεις ομως και ολο το μοχλικο του λεβιε. (λεβιε μπορεις να κρατησεις τον δικο σου).
Το ΜΟΝΟ που δεν θα ταιριαζει και θα πρεπει να μετρησεις εσυ με ακριβεια και να πας να στο φτιαξουν, ειναι ο Κεντρικος αξονας.
Θα πρεπει επισης να ζυγιστει πολυ καλα.
Αν θες και ερθει η ωρα, θα σου πω που θα πας και θα στο φτιαξουν την ιδια μερα και θα το ζυγισουν τελεια.

compactM3
10-11-14, 12:22
Δε νομίζω οτι απο 46-άρι χωράει.

Με λίγο πρόχειρο ψάξιμο, έπεσα πάνω σε conversion kit:
https://www.zionsvilleautosport.com/store/screen/prod/store_code/6134/product_code/6SP000.htm

κανεις πλακα ετσι ? δεν θα σου στοιχησει ουτε το 1/3 αυτου του ποσου.
τρομπα συμπλεκτη και εμβολο ειναι ιδια σε ΟΛΑ τα Ε36.

Χρειαζεσαι μονο οτι σου ειπα παραπανω.

VanVIC
10-11-14, 14:37
κοιτα να δεις,
αφου μπηκε χωρις κανενα προβλημα το 6αρι απο το Ε36 στο δικο μου Compact, δεν βλεπω κανενα λογο να μην μπαινει αυτο στο Ζ3.(η διαφορα στο πατωμα μεταξυ Ζ3 και Ε36 Compact ειναι 12 ποντοι απο το διαφορικο μεχρι την αρχη του τουνελ μεταδοσης).
Θα χρειαστεις ομως και ολο το μοχλικο του λεβιε. (λεβιε μπορεις να κρατησεις τον δικο σου).
Το ΜΟΝΟ που δεν θα ταιριαζει και θα πρεπει να μετρησεις εσυ με ακριβεια και να πας να στο φτιαξουν, ειναι ο Κεντρικος αξονας.
Θα πρεπει επισης να ζυγιστει πολυ καλα.
Αν θες και ερθει η ωρα, θα σου πω που θα πας και θα στο φτιαξουν την ιδια μερα και θα το ζυγισουν τελεια.

Αν κατάλαβα καλά λές να αναζητήσω 6-άρι κιβώτιο απο Μ3 Ε36 (2ης γενιάς) + τις τροποποιήσεις που αναφέρεις;

Με τις σχέσεις μετάδοσης τί γίνεται;
Στο Ζ4 (στο 6-άρι) ήταν ουσιαστικά ίδιες οι 5 πρώτες και η 6η ως overdrive.
Αν έχεις και κάποιον "γιατρό" που ασχολείται και με τροποποίηση των σχέσεων, ιδανικά θα ήθελα πιο μακριές 1η και 2α.

compactM3
10-11-14, 18:16
Αν κατάλαβα καλά λές να αναζητήσω 6-άρι κιβώτιο απο Μ3 Ε36 (2ης γενιάς) + τις τροποποιήσεις που αναφέρεις;

Με τις σχέσεις μετάδοσης τί γίνεται;
Στο Ζ4 (στο 6-άρι) ήταν ουσιαστικά ίδιες οι 5 πρώτες και η 6η ως overdrive.
Αν έχεις και κάποιον "γιατρό" που ασχολείται και με τροποποίηση των σχέσεων, ιδανικά θα ήθελα πιο μακριές 1η και 2α.

Και το 6αρι απο Ε36 στην ιδια λογικη ειναι, οι 5 ταχυτητες εχουν απειροελαχιστες διαφορες με το 5αρι, η 6η ειναι over.
Τροποποιηση σχεσεων δεν μπορω να σε βοηθησω, τι χρειαζεσαι και πως θα το βαλεις, μπορω να σου πω τα παντα, μια και στο δικο μου το εβαλα και τροποποιησα κεντρικο απο Ζ3Μ.
Το πατωμα του Compact και του Ζ3 ειναι ιδια με ολα τα Ε36 μεχρι το σημειο που θεωρητικα ξεκιναει το πισω καθισμα. Εκει ειναι και η διαφορα με τα αλλα Ε36.
Η διαφορα τωρα Compact με Ζ3 ειναι 12 ποντοι απο εκει που τελειωνει το τουνελ του κεντρικου μεχρι το πλακακι του διαφορικου.
Θεωρητικα, αν βρεις ενα κεντρικο απο Ζ3Μ, θα χρειαστει μονο να κοντινεις μερικους ποντους το μπροστινο κομματι (πλευρα σασμαν). ΑΝ θυμαμαι καλα, θελει 6 ποντους κοντημα...... οσο δηλαδη και η διαφορα στο μηκος του σασμαν.

Καπου εχω και τις σχεσεις του 5αριου και του 6αριου για να δεις την διαφορα, θα στα ποσταρω.

compactM3
10-11-14, 18:23
Ε36 Μ3

5αρι : 4.20 (1), 2.49 (2), 1.66 (3), 1.24 (4), 1.00 (5). διαφορικο 3,15
6αρι : 4.23 (1), 2.51 (2), 1.67 (3), 1.23 (4), 1.00 (5), 0.83 (6). διαφορικο 3,23

Kostas Maras
10-11-14, 18:25
εγω στο δικό e36 compact m54b30 φοράω 6αρι απο e46 με κεντρικό απο z4 και 4κυλινδρο διαφορικό χωρις κόψε ράψε κεντρικού άξονα!

compactM3
10-11-14, 18:28
απο τι Ζ4 ?

Kostas Maras
10-11-14, 18:34
απο τι Ζ4 ?

απο 330i.....

Kostas Maras
10-11-14, 18:36
απο τι Ζ4 ?

εάν είχα βάλει πισω άξονα απο z3m θα έπρεπε να είχα μπει στην διαδικασία του να κόψω άξονα........όμως δεν χρειάστηκε διότι ταίριαξε ακριβώς!

Vassilis ///M
10-11-14, 19:13
Αν θες και ερθει η ωρα, θα σου πω που θα πας και θα στο φτιαξουν την ιδια μερα και θα το ζυγισουν τελεια.

Θα με ενδιέφερε να μου πεις περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μαγαζί μιας και θέλω να στείλω τον δικό μου κεντρικό στο προσεχές μέλλον...

wheelman
10-11-14, 19:35
Θα με ενδιέφερε να μου πεις περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο μαγαζί μιας και θέλω να στείλω τον δικό μου κεντρικό στο προσεχές μέλλον...
Κάνε ένα τηλ. σε αυτούς ρε Βασίλη


https://www.axotechniki.gr/

https://www.kentrikoiaxones.gr/

compactM3
10-11-14, 20:24
εάν είχα βάλει πισω άξονα απο z3m θα έπρεπε να είχα μπει στην διαδικασία του να κόψω άξονα........όμως δεν χρειάστηκε διότι ταίριαξε ακριβώς!

οχι.
η μονες διαφορες μεταξυ απλου Ζ3 και Ζ3Μ πισω, ειναι η δευτερη βαση για την εξατμιση και τα διαφορετικα ψαλιδια (πιο ενισχυμενα και με βασεις για αλλες δαγκανες) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

το οτι ο κεντρικος απο Ζ3 3.0 ταιριαζει ακριβως, ειναι σημαντικη πληροφορια που ομολογω, δεν την βρηκα σε κανενα Γερμανικο ή Αγγλικο forum.

VanVIC
10-11-14, 20:26
οχι.
η μονες διαφορες μεταξυ απλου Ζ3 και Ζ3Μ πισω, ειναι η δευτερη βαση για την εξατμιση και τα διαφορετικα ψαλιδια (πιο ενισχυμενα και με βασεις για αλλες δαγκανες) ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

το οτι ο κεντρικος απο Ζ3 3.0 ταιριαζει ακριβως, ειναι σημαντικη πληροφορια που ομολογω, δεν την βρηκα σε κανενα Γερμανικο ή Αγγλικο forum.

στο δικό μου έχω πίσω όλο το σύστημα του Ζ3Μ οπότε υποθέτω οτι τροποιήσεις χρειάζονται.

compactM3
10-11-14, 20:31
στο δικό μου έχω πίσω όλο το σύστημα του Ζ3Μ οπότε υποθέτω οτι τροποιήσεις χρειάζονται.

αν ο κεντρικος απο το Ζ4 μπηκε ακριβως στον φιλο μας χωρις μετατροπες, 99% θα μπει και σε σενα χωρις μετατροπες.

BILL007
10-11-14, 20:34
αν ο κεντρικος απο το Ζ4 μπηκε ακριβως στον φιλο μας χωρις μετατροπες, 99% θα μπει και σε σενα χωρις μετατροπες.

"Διαβολική" σύμπτωση θα είναι να ταιριάζει ακριβώς το μήκος...Μακάρι να είναι έτσι!!!