Επιστροφή στο Forum : Toyota corolla Verso - Καιει λαδια
Ο γαμπρος μου εχει το παραπανω αυτοκινητο.
Εχει κανει 188.οοο χλμ, και εδω και μερικους μηνες του καιει λαδια.
Ενδεικτικά, στα τελευταια 8.000 εχει προσθεσει 4 λιτρα λαδι.
Ο μαστορης του ειπε οτι κανοντας ρεκτιφιε / επισκευη θα σταματησει το προβλημα. Θελει 1200 ευρω.
Το αυτοκινητο εκτιμω πως πανω απο 4.000 δεν αξιζει.
Τι να κανει ?
Α. Επισκευη 1200 ευρω
Β. Να προσθετει λαδι, (μισο λιτρο καθε 500 χιλιομετρα)
Γ. Αλλο
:thnx:
Εαν δεν χανει.....ξεκιναει με ενα servise στο καπακι και βλεπει.Συνηθως τα τογιοτα μετα τις 100-120 χιλ τσιμπανε απο τα στιμουχακια των βαλβιδων.
Ότι σου λέει ο από πάνω ωστόσο να πάει να ρωτήσει και αλλού για καλύτερη τιμή.
Μη ξεχνάς πως έκανα το ίδιο πριν 10 μήνες με τα μισά χρήματα.
Τσιμουχακια για 4 κιλα λαδι ! στα 8.000χλμ. νορμαλ, δε νομιζω αν ντουμανιαζει ασπρο καπνο ειναι ελατηριο συμπιεσης το πρωτο εαν δε ντουμανιαζει το τελευταιο του λαδιου, αλλα αν πιανουν λιγο τα χερια σου βγαζεις το κεφαλαρι (μετα το πλανιαρεις βεβαια) και αλλαζης μονο τα εμβολα καινουργια ποσο θα σου βγουν, και, τσιμουχακια φυσικα ΧΩΡΙΣ ρεκτιφιε τα στανταρτ τα πρωτα πιστονια
Η άλλο αμάξι. ......Η άλλο μοτέρ.
Leonidas_E39
10-10-14, 22:20
Τέλος Καζάκο με χάνεις απο πελάτη!!!!!!!!!!
Τέλος Καζάκο με χάνεις απο πελάτη!!!!!!!!!!
Αχαχαχαχα. .....Απλά πράγματα ....λίγο το κεφαλάρι έξω. ....λίγο πλανιαρισμα. ....4 καινούργια πιστονακια και αντέ Γειά.
Το κάνω κάθε μέρα μετά τον απογευματινό μου καφέ.
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Τσιμουχακια για 4 κιλα λαδι ! στα 8.000χλμ. νορμαλ, δε νομιζω αν ντουμανιαζει ασπρο καπνο ειναι ελατηριο συμπιεσης το πρωτο εαν δε ντουμανιαζει το τελευταιο του λαδιου, αλλα αν πιανουν λιγο τα χερια σου βγαζεις το κεφαλαρι (μετα το πλανιαρεις βεβαια) και αλλαζης μονο τα εμβολα καινουργια ποσο θα σου βγουν, και, τσιμουχακια φυσικα ΧΩΡΙΣ ρεκτιφιε τα στανταρτ τα πρωτα πιστονια
Αυτο το ποστ πως ξεφυγε;
Τι κινητήρα φοράει το αυτοκίνητο (τι κωδικό έχει);;
Είχε βγει μια σειρά ελατωματικών μοτέρ στα οποία η toyota τα κάλυπτε στην εγγύηση (3 χρόνια τα πάντα +3 μηχανικά +1 αλλαγή μοτέρ) Νομίζω τα αυτοκίνητα απο 2000 μεχρι το 2004 που φόραγαν τους 1ΖΖ-FE, 3ZZ-FE, 4ZZ-FE είχαν προβληματικά πιστόνια. Τα παλαιού τύπου είχαν 2 τρύπες επάνω τους (στο πλάι) τα οποία τα αντικατέστησαν με άλλα καινούργια που είχαν 4 τρύπες στο πλάι.
Το φαινόμενο αυτό ξεκίναγε συνήθως σιγά σιγά με πολύ λίγο κάψιμο, στην συνέχεια όμως ήταν περισσότερο. όσοι το πρόλαβαν στην άρχη και άλλαξαν τα πιστόνια-μέταλλα ηταν οκ άλλοι το άφησαν αρκετό καιρό με αποτέλεσμα να γίνεται οβαλ ο κύλινδρος και να θέλει αντικατάσταση σχεδόν όλο το μοτερ.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.