Επιστροφή στο Forum : Lexus RC F 467 hp...
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/lexus-rc-f-coupe-03-1.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/lexus-rc-f-coupe-12-1.jpg
The Lexus RC F is powered by a naturally-aspirated 5.0 liter V8 engine producing 467 horsepower and 389 lb-ft of torque sent to the rear wheels via an eight-speed automatic transmission. 0 to 62 mph is achieved in 4.5 seconds.
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/lexus-rc-f-coupe-05-1.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/lexus-rc-f-coupe-07-1.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/lexus-rc-f-detroit-auto-show-14.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=87cXsEN42us#t=266
https://www.lexus-int.com/models/RC-F/?gclid=CjwKEAjw2MOhBRCq-Nr87_j-lDASJAAl4FNh97rNZvluhEIRXmKFBZbJMiQoOX0lHmjGgDylrA sKEBoCez_w_wcB
Πιστολι... :gun_bandana: :gun_bandana:
https://www.youtube.com/watch?v=qZ39StjsQ6M
https://www.lexus-int.com/models/RC-F/images/in-1.jpg
https://www.lexus-int.com/models/RC-F/images/in-3.jpg
https://www.lexus-int.com/models/RC-F/images/gallery/g-1b.jpg
Και Ατμοσφαιρικα!!! Πως τα καταφερανε οι Ιαπωνες με τους ρυπους...;;
Christopherk
05-10-14, 19:20
Αμαξάρα!!! και δεν θα έχει και όλα τα κακά των Γερμανών...
πολύ ωραιο αμαξι μπραβο........
Εκαναν οι γιαπωνέζοι F-division (κατά το Μ-division).
Μην μου πείκανείς οτι όταν έφτιαχναν το ανωτέρω αυτοκίνητο δεν είχαν κατά νού το Μ3.
να το εχουμε υπ' οψιν μας τωρα που η BMW αρχισε τις μαμακιες με τα μπροστοκινητα........................ .....
Εκαναν οι γιαπωνέζοι F-division (κατά το Μ-division).
Μην μου πείκανείς οτι όταν έφτιαχναν το ανωτέρω αυτοκίνητο δεν είχαν κατά νού το Μ3.
οοοοοοοοοοοοοχχχχχχχχχχιι ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι φιλαρακι.....
το Μ4 θες να πεις.........
αυτο που αλλαξαν τον θρυλικο κωδικο απο Μ3 σε Μ4 για το κουπε.....
ΔΕΝ μπορω να το χωνεψω με τιποτα....
προτιμω να παρω τετραπορτο Μ3 ΑΛΛΑ να γραφει Μ3.....
ετσι που το πανε, σε λιγο αν βγαλουν καποια αλλη εκδοση του Μ4 ειναι ικανοι να το ονομασουν Μ4,2 firmware update revision 8.....
Μέχρι στιγμής δεν έχει βγει κανένα Lexus που να έχει το refinement ενός BMW στο δρόμο ή στη πίστα. Αν αυτό διαφέρει, μένει να το δούμε.
Σε αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων πάντως, δεν υπάρχουν και πολλοί ανυποψίαστοι. Με δύο τόνους βάρους δεν θα έχει και πολύ τύχη σε συγκριτικό με το Μ4.
Με διαφορά τιμής 3-4 χιλιάδες από το Μ4 και το C63 δεν βλέπω το λόγο γιατί να το προτιμήσει κάποιος. Ακόμη κι αυτός που μισεί τα BMW και τα Merc, σε αυτή τη κατηγορία μπορεί να πάρει άουδι :original:
Μέχρι στιγμής δεν έχει βγει κανένα Lexus που να έχει το refinement ενός BMW στο δρόμο ή στη πίστα. Αν αυτό διαφέρει, μένει να το δούμε.
Σε αυτή τη κατηγορία αυτοκινήτων πάντως, δεν υπάρχουν και πολλοί ανυποψίαστοι. Με δύο τόνους βάρους δεν θα έχει και πολύ τύχη σε συγκριτικό με το Μ4.
Με διαφορά τιμής 3-4 χιλιάδες από το Μ4 και το C63 δεν βλέπω το λόγο γιατί να το προτιμήσει κάποιος. Ακόμη κι αυτός που μισεί τα BMW και τα Merc, σε αυτή τη κατηγορία μπορεί να πάρει άουδι :original:
Υπάρχει σχετικό συγκριτικό στο youtube, στο AutoCar channel ίσως (αν θυμάμαι καλά).
Ο δοκιμαστείς έκθιάζει τον ήχο, την ποιότητα και το "παιχνίδι" πουπροσφέρει το Lexus αλλά καταλήγει οτι είναι υπέρβαρο για να μπορέσει να φτάσει το "refinement" του Μ3-Μ4 (τα οποία στον ήχο είναι άστα να πάνε...)
Both coupes will go on sale later this year and will aim to conquer the same market and attract an identical demographic.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/10/bmwm4lexusrcfcomparison1750x750-1.jpg
With the M4, BMW focused on weight savings technologies coupled with the typical BMW design which stands out even more with the first M4 Coupe.
That exterior design of the M4 starts with notably bolder front fascia treatments that include distinctive takes on the signature BMW quad headlamps and black-accented twin-bar kidney grille. Oversize air intakes are part of the lower valence area, along with the BMW Air Curtains. Profile views on the new M4 are enhanced by unique Air Breather vents on the front fenders and muscular wheel arches.
The BMW M4 Coupe has a DIN kerb weight of 1,497 kilograms, thanks to the rigorous application of intelligent lightweight design measures. These include the increased use of lightweight materials such as carbon-fibre-reinforced plastic (CFRP) and aluminium for a number of chassis and body components.
Featuring a return to the inline-6 engine format made famous by BMW M, the all-new, 3.0-liter BMW M4 engine is approximately 10 kilograms lighter than its V8 predecessor and packs an even stronger punch. With 425 horsepower from 5,500 – 7,300 rpm, 406 lb-ft of torque from 1,850 – 5,500 rpm, and capable of 0-60mph in 3.9 seconds when equipped with the M-DCT transmission (4.1 seconds with standard 6-speed manual).
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-m4-lexus-rc-f-comparison2-750x750.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/bmw-m4-lexus-rc-f-comparison-750x750.jpg
Lexus RC F will take on the BMW M4 Coupe with an equally aggressive look and stance, the oversized front grille gives the carBMW M4 vs Lexus RC F Choose Your Favorite a muscular and massive look, while the LFA-inspired active rear wing offers additional traction and stability. The RC F Coupe also features air outlets on the sides and angle-stacked exhaust outlets at the rear of the car.
Under the hood lays a naturally-aspirated 5.0 liter V8 engineBMW M4 vs Lexus RC F Choose Your Favorite producing 467 horsepower sent to the rear wheels via an eight-speed automatic transmission.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/10/bmwm4lexusrcfcomparison1750x750-1.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/interior-bmw-m4-lexus-rc-f-750x750.jpg
:fountwtis: :fountwtis: :fountwtis:
αουδι δεν θα παρω ποτε...............
Παντελης ελλειψη προσωπικοτητας.
Και εκεί που κράζαμε τα τούρμπο, έμεινε η λεξους ατμοσφαιρικά...
Εντάξει ίσως στο μέλλον μειώσει και το βάρος, αλλά προς στιγμήν φαντάζει καλή επιλογή...
Καλή επιλογή για τις normal χώρες.
διότι στο ελλαδιστάν όταν αυτό θα βγει 150.000 ευρώ για πλάκα (επειδή τα μισά θα είναι φόροι, 5000 κυβικά!! ) δεν νομίζω να τα δώσει κάποιος για lexus. Εκτός αν έχει τα ΑΠΕΙΡΑ λεφτά και θέλει να "πετάξει" κι ένα ποσό έτσι για την εμπειρία...
Και πάνω στην ώρα
Έρχονται «αλουμινένια» Toyota από το 2016
Και ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο, η Toyota, σκοπεύει να προσποριστεί τα οφέλη του μικρότερου βάρους, με αλουμινένια μέρη αμαξώματος.
Το αλουμίνιο εδώ και αρκετά χρόνια αποτελεί την εναλλακτική λύση στη θέση του ατσαλιού. Και όσο οι ανάγκες για πιο αποδοτικά αυτοκίνητα αυξάνονται τόσο αυξάνεται την παρουσία του στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και μάλιστα όχι μόνο στο αμάξωμα, αλλά σε αναρτήσεις και άλλα μηχανολογικά στοιχεία του αυτοκινήτου.
Πληροφορίες φέρνουν την Toyota έτοιμη να μπει στο κλαμπ των εταιρειών που χρησιμοποιούν αλουμίνιο, αντικαθιστώντας αρχικά μέρη του αμαξώματος. Οι ίδιες ανώνυμες πηγές, όπως αναφέρει η Automotive News, δήλωσαν ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής θα ξεκινήσει τη χρήση αυτή σε μοντέλα μαζικής παραγωγής, αρχής γενομένης από το 2016 και από το καινούργιο Lexus RX350 που θα «φορέσει» αλουμινένια εμπρός και πίσω καπό. Το επόμενο μοντέλο που αναφέρεται ως φορέας ευρείας χρήσης αλουμινίου είναι η επόμενη γενιά του Camry, από το 2018.
Η εκτίμησή μας είναι ότι η Toyota προχωρά σε αυτή τη κίνηση, ως μια ενδιάμεση λύση να αντισταθμίσει την υστέρησή της σε επιδόσεις και αποδοτικότητα, έναντι των ανταγωνιστριών εταιρειών που έχουν περάσει ολοκληρωτικά σε κινητήρες τούρμπο και στο downsizing. Επίσης η ιαπωνική εταιρεία, προφανώς, αναμένει τη γενικευμένη χρήσης της προσαρμοζόμενης πλατφόρμας TNGA για να την παντρέψει με αλουμινένιο πέτσωμα.
Επισήμως, η Toyota τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με το θέμα του αλουμινίου και περιορίστηκε να δηλώσει μέσω της εκπροσώπου της Jana Hartline πως ο Ιάπωνας κατασκευαστής «σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αλουμίνιο σε μελλοντικά αυτοκίνητα για τα καπό, τις πόρτες και άλλα μέρη για τη μείωση του βάρους. «Επιπλέον», συνέχισε, »θα αυξήσουμε τη χρήση πολυμερών , μικτών υλικών και ρητινών για τον ίδιο ακριβώς σκοπό».
[Πηγή
https://www.drive.gr/news/kosmos/erhontai-aloyminenia-toyota-apo-2016
ενα απο τα αμαξια φετος που μου εκαναν τρελλη εντυπωση...
γιατι??? το styling απλα αλλου...δεν περιμενω να αρεσει σε ολους αυτο το διαστημο-ετσι shape του...αλλα πιστευω οτι ειναι κατι τρελλα ξεχωριστο, και πολυ πιο ξεχωριστο απο m4...οπου καλο...αλλα δεν τρελαινομαι...ασφαλως δεν το χω δει απο κοντα, οποτε επιφυλασομαι...
εσωτερικο κερδιζει bmw, παλι για μενα φυσικα, γιατι ειναι λιγο πιο γεματο στο ματι...
και φτανουμε στο μοτερ....οπως ειπαν και ολοι οι αλλοι...νορμες αφου περναει η lexus δεν περναει η bmw????????καταλαβαινετε φυσικα οτι στο ιδιο μας παιχνιδι-συνταγη μας παιζουν οι ιαπωνες....
και φτανουμε και στην εμπορικη αποτυχια του μοντελου...το βαρος-handling...ευτυχως που κανουν και τετοιες κοτσανες οι ιαπωνες την σημερον ημερα..γιατι ετσι θα πουλησει η m4...για σκεφτειτε να ηταν και εφαμιλο...να δειτε ποσες πωλησεις θα εχανε το m4.....αυτη ειναι η αληθεια για μενα..glad to share it with you all....
https://www.lexus.com/cm-img/gallery/2015-Lexus-RCF-Gallery-1204x677-LEX-RCF-MY15-0086.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/11/2015LexusRCFGallery1204x677LEXRCFMY15008-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/11/2015LexusRCFGallery1204x677LEXRCFMY15008-2.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/11/2015LexusRCFGallery1204x677LEXRCFMY15009-1.jpg
Με λιγοτερο απο 50Κ παιρνεις αμαξαρα...
Aυτα σε αλλες χωρες ..... εδω ασε καλυτερα :facepalm: :facepalm:
https://www.lexus.com/models/RCF
katsaraios
23-11-14, 18:18
https://www.bmwfans.gr/forum/
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/11/2015LexusRCFGallery1204x677LEXRCFMY15008-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/11/2015LexusRCFGallery1204x677LEXRCFMY15008-2.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/11/2015LexusRCFGallery1204x677LEXRCFMY15009-1.jpg
Με λιγοτερο απο 50Κ παιρνεις αμαξαρα...
Aυτα σε αλλες χωρες ..... εδω ασε καλυτερα :facepalm: :facepalm:
https://www.lexus.com/models/RCF
Το Μ4 ποσο κοστιζει αντιστοιχα στην αρχικη τιμη εκει Αντωνη;
Το Μ4 ποσο κοστιζει αντιστοιχα στην αρχικη τιμη εκει Αντωνη;
Base Coupe 3.0L 425hp $64,200
Base Convertible 3.0L 425hp $72,500
64,200.00 USD = 51,913.83 EUR
72,500.00 USD = 58,626.18 EUR
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/11/rear_view-1.jpg
https://www.motortrend.com/cars/2015/bmw/m4/photos/exterior/rear_view.html
Bazil Van Sinner
23-11-14, 23:17
https://www.youtube.com/watch?v=i9A3eY8PRtQ
Ωραιο swap για GT86 !!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.