PDA

Επιστροφή στο Forum : AUDI Q7 3.0 TDI



Koyotte
02-10-14, 22:33
Φίλος αγοράζει το άνωθεν, μοντέλο 2008 με 120.000 χλμ.Του είπαν ότι πρόσφατα άλλαξε τουρμπινα.Είναι φυσιολογικό με αυτά τα χλμ και diesel να αλλαχθεί η τουρμπινα? Δεν του είπαν το λόγο, έχει κάποιος εμπειρία από το συγκεκριμένο μοντέλο? Αξιοπιστία, προβλήματα κλπ?

Bazil Van Sinner
02-10-14, 22:41
ωραίους φίλους έχεις... κιού ζίμπεν:facepalm:

Koyotte
02-10-14, 22:45
Άσε, από το κακό στο χειρότερο πάει, πριν είχε μερκ:hystericalbs1:

vagmag
03-10-14, 13:16
Εμείς την μέρα που το παραλάβαμε έσβησε όλη η κεντρική κονσόλα που έλεγχε τα πάντα....

Μετά από 3 εβδομάδες στο συνεργείο , και αφού άλλαξαν 2 εγκεφάλους από τους 10 (μας είπαν) , δούλευε ρολόι.

Πολύ καλό αυτοκίνητο. Ταξιδιάρικο, λίγο μαούνα, αλλά πολύ άνετο, οικονομικό σχετικά σε καύσιμο και με το αίσθημα πολυτέλειας και ασφάλειας στα ύψη !!!

Στο πρώτο service, μετά από κάποιους μήνες αλλάξαμε δίσκους και τακάκια που ήταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (2000+ ευρώ), και το πουλήσαμε κακήν κακώς....

Πόσο το παίρνει αν επιτρέπεται ;

Koyotte
03-10-14, 13:43
Κάπου 26-27.000. Οι εγκέφαλοι πόσο κόστισαν?

vagmag
03-10-14, 14:35
Κάπου 26-27.000. Οι εγκέφαλοι πόσο κόστισαν?

Στην εγγύηση ήταν ... Χάλασε τη μέρα που το αγοράσαμε καινούργιο !!!!:th_Laie_67-1:

pilot
03-10-14, 15:20
έτσι για να σας ''πάρει τον αέρα''!!! :th_Laie_67-1:

tokiko
03-10-14, 15:28
Στο πρώτο service, μετά από κάποιους μήνες αλλάξαμε δίσκους και τακάκια που ήταν ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ (2000+ ευρώ), και το πουλήσαμε κακήν κακώς....

Αυτό το έχω ξανακούσει, γιατί να θέλουν τόσο νωρίς οι δίσκοι του αλλαγή?

Koyotte
03-10-14, 16:56
Αυτό το έχω ξανακούσει, γιατί να θέλουν τόσο νωρίς οι δίσκοι του αλλαγή?

Με 2.300 κιλά βάρος ( χωρίς επιβάτες), τι να περιμένεις...:facepalm:

Leonidas_E39
03-10-14, 17:19
Φίλος με Q7 έχει αλλάξει δυο φορες τουρμπίνα στα 180000 χιλιομετρα που έχει κόστος απο Οτι θυμάμαι γύρω στα 5500 χιλιάρικα

Koyotte
03-10-14, 18:00
5500 υπερβολικό δεν είναι? Τι κινητήρα είχε, θυμάσαι?

Konstantinos E60
03-10-14, 19:11
Αν δεν έχεις περάσει απο το audi club δεν μπορείς να καταλάβεις τι εστι συνεργείο.:th_Laie_67-1:
Τα προβλήματα που βγάζουν τα μπεμπε ειναι πταισματα.

Leonidas_E39
03-10-14, 22:54
Τριλιτρο πετρελαιο είναι. Κλαπετο καλοριφέρ που του κόλλησε πριν το καλοκαίρι έσκασε 580 ευρωπουλα.

pilot
04-10-14, 06:09
GVMD.....

Leonidas_E39
04-10-14, 09:39
Εχει και αλλα. Ξεφλουδισμα ολο το βερνικι της αεροτομης, ολοι οι διακοπτες απο τα ηλεκτρικα παραθυρα ξεφλουδισαν και εγιναν ασπροι, τριγμοι αρκετοι στο εσωτερικο του αυτοκινητου, κοστος σερβις στο θεο αυτο που ειπε ο βαγγελης ισχυει τακακια με καλωδια μπρος πισω 700-800 ευρω και γενικα οταν μπεις συνεργειο για βλαβη ξεκινας με 500αρικακι.

A8hnaios
04-10-14, 14:40
και μενα φιλος ..Αφησε τη bmw μετα απο 25 χρονια ειναι 2 χρονια στο VAG (Audi A4 1.8T) Συνεχεια στο σερβις με 500αρικα, χωρις πλακα.... :facepalm: :facepalm:

Του λεγα περσι μη κανει τη λαλακια και παρει Αudi δε μ ακουγε με τπτ..