Επιστροφή στο Forum : Αλλαγη στην ηγεσια του ///Μ
Ο chief της BMW M GmbH Friedrich Nitschke 31/12/2014 βγαινει στην συνταξη και την θεση του επικεφαλης στο ///M απο 1/1/2015 αναλαμβανει ο πρωην υπευθυνος του Audi quattro GmbH Franciscus Van Meel.
Ο Franciscus Van Meel θα ενταχθει στο bmw Group την 1 Οκτωβριου 2014 και απο πρωτη του χρονου θα αναλαβει το M Power.
https://www.bmwblog.com/2014/09/23/ex-audi-franciscus-van-meel-new-ceo-bmw-m/
Οποιος διαβαζε τις συνεντευξεις ανθρωπων του Μ DIVISION την τελευταια διετια εβλεπε οτι η αναφορα στην 4τρακινηση ηταν εντονη και συχνη, μετα απο αυτη την εξελιξη η προσωπικη μου εκτιμηση ειναι οτι τα 4τρακινητα Μ ειναι προ των πυλων.
πέφτουν όλα τα ''κάστρα'' σιγά σιγά...έτσι είναι όταν κάνουν κουμάντο οι μάνατζερς και όχι οι Μηχανικοί!!
Απο το Μ division έχει περάσει (σε ηγετική θέςη) και πρώην επικεφαλής AMG και μετά απο λίγο έφυγε. Το ίδιο θα μπορούσε να επαναληφθεί και τώρα αν πάει ο τύπος να μετατρέψει τα Μ σε RS ...
Κατ´εμέ η εξέλιξη αυτή δεν είναι και για να "καμαρώνει" η BMW, θα το έβλεπα πολύ θετικά αν για τη θέση αυτή έφερναν κάποιον "αρχηγό" απο Porsche Motrosport, απο ´κεί μάλιστα !
πέφτουν όλα τα ''κάστρα'' σιγά σιγά...έτσι είναι όταν κάνουν κουμάντο οι μάνατζερς και όχι οι Μηχανικοί!!
Γιωργο στην Αμερικη παιζεται ολο το στορι... thumb
Εχει χιονια λεει... και τα κλειδωνουν 4-5 μηνες λογο πισω κινησης!!!
Μ5-6 V10 με χειροκινητο σασμαν μονο στην Αμερικη, για παρτη τους!!!
Οτι θελουν τα παιδια και για τριτη συνεχομενη χρονια κερδη τρελα η bmw στο Αμερικα!!!
Οι κατοχοι Μ5 F10 στην Αμερικη ειναι αρκετα ευχαριστημενοι απο το αυτοκινητο αλλα τους λειπει ο V10 λενε... και τους αρεσει πολυ σαν ιδεα στο νεο Μ5 η χρησιμοποιηση ενος 3,6 4τραλιτρου με twin-turbo σε συνδυασμο με ένα ηλεκτρικο μοτερ να κινει τους εμπρος τροχους για αυξημενη προσφυση και να ειναι και μεσα στις νορμες περι ρυπων... :original:
Να που κολαει ο Κυριος Franciscus Van Meel thumb
https://www.bmwblog.com/2014/09/19/will-bmw-return-v10-next-bmw-m5/
εμ, τεράστια αγορά γαρ...
δεν ειν'κακη η 4κινηση!!!
και η Lamborghini Aventador την εχει!!!:D
οπως και να 'χει,ειναι καιρος να βγει 4κινητο με φουλ απενεργοποιηση!!!.... και φυσικα επιλογη για κινηση μονο στους πισω τροχους!!!! :thumbsup:
nikos valvetronic
24-09-14, 20:10
Ρε τον Φρανγκίσκο..έκανε το όνειρό του πραγματικότητα!
nikos valvetronic
24-09-14, 20:15
δεν ειν'κακη η 4κινηση!!!
και η Lamborghini Aventador την εχει!!!:D
οπως και να 'χει,ειναι καιρος να βγει 4κινητο με φουλ απενεργοποιηση!!!.... και φυσικα επιλογη για κινηση μονο στους πισω τροχους!!!! :thumbsup:
Έλα βρε Άρη κάνανε ///Μ τα SUV κοτσάρανε τουρμπίνες σε όλα τα πριόνια, εαν βάλουν και μπροστά διαφορικό τι να πω πια γ@μω την Αμερική και τον Κολόμβο μου μέσα :ranting2: Κρατήστε τα S54 σε κλουβιά παληκάριααααααααα :sm-scared5:
To M division έχει το DNA που έχει, εδώ και δεκαετίες, και όποιος μανατζαραίος είναι εκτός κλίματος θα πάρει πόδι θέλω να πιστεύω.
Η τετρακίνηση αν υπάρχει σαν επιλογή θα φέρει πελάτες.
Εννοώ κάτι σαν τα Carrera.
Αν θέλεις παίρνεις S, άμα ζεις κάπου με 3 μήνες χιόνια και άλλους 4 μήνες βροχή, μπορεί να επιλέξεις 4S.
Μήπως σκέφτονται κάτι τέτοιο. Να υπάρχει M5, και M5x, η όπως θα ονομάσουν το τετρακινητο. Αν έχει 30% ροπή μπροστά, δεν ήρθε και η συντέλεια του κόσμου. Άμα όμως φτάσει το βάρος τους 2 τόνους, εκεί θα υπάρχει θέμα...
:original:
nikos valvetronic
24-09-14, 20:42
Βασίλη νταξ πιο πολύ ψυχολογικό είναι το θέμα, εμάς μας ενδιαφέρει να μην χάσουν τον πισωκίνητο χαρακτήρα τους.Το πιο σούπερ θα ηταν αυτό που είπες πάντως, να υπάρχει σαν επιλογή από τον πελάτη thumb
steliosm46
24-09-14, 21:35
Εγω προσωπικά αυτο που βλεπω τα τελευταια χρονια απ την εταιρία ειναι οτι βαδιζει ολο και περισσοτερο προς το κερδος και το μαρκετινκ και οχι στην φιλοσοφια που υπαρχει τοσα χρονια απ την εταιρια.
καλο το ενα καλο το αλλο, καλες οι επιλογες αλλα βλεπω οτι πλεον χανεται η μοναδικοτητα ενος ///M Car και δινεται βαση στα νουμερα στις πωλησεις και οχι τοσο πολυ σε αυτο που προσφερει ενα τετοιο αυτοκινητο στον πελατη και ας εχει και λιγο λιγοτερες πωλησεις.
εχουν κοτσαρει το σηματακι ///M στα περισσοτερα μοντελα που βγαζουν. ///M pack και ///M Performance Packet. κλπ κλπ.
Δεν ξερω αν το βλεπω εγω λαθος παντως ετσι το βλεπω. Παρολο που ειμαι ανοιχτομυαλος ειμαι λιγο αντιθετος σε αυτη την φιλοσοφια.
Την φιλοσοφια της τετρακινησης η οτιδηποτε αλλο γινεται και γινεται ενα με την μαζα των αλλων εταιριών.
Η εταιρία έχει μια ιστορία ετών που πορευεται και με συγκεκριμενη φιλοσοφία και με την κίνηση στον σωστό άξονα όπως λέμε χαρακτηριστικά πολλοί απο εμάς χαριτολογόντας και η ειδικά με το M division να εχει δημιουργήσει θαυμαστά μηχανήματα που εχουν γράψει ιστορία με τον σχεδιασμό τους, την φιλοσοφία, τους αγώνες.. και θα μείνουν για χρόνια ακόμα στις καρδιές μας.
Μακάρι να εξελιχθούν ωραία τα πράγματα για την εταιρία και το εύχομαι δηλάδή, οποιος και να ειναι ο διευθυντής ή υπευθυνος κλπ, απλά το θέμα ειναι να πηγαίνουν άνθρωποι οι οποιοι αγαπάνε την εταιρία και το σηματάκι της.
Εκεί φένεται τελικά η διαφορά.
Καλή η τεχνολογία και τα διαφορα ηλεκτρονικά και οτιδηποτε αλλο αλλα βλέπεται πως άλλες εταιρίες κρατούν τα δεδομένα και την φιλοσοφία σε συνδιασμό με την τεχνολογία.
Πάρτε παράδειγμά την Porcshe.
Υπάρχουν τοσα μοντέλα στην ΒΜW που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την τετρακίνση και γενικά αλλα πραγματα για να "χτυπήσουν" στην αγορά και στην πελατεία που δεν χρειάζεται να μπαίνουν σε τέτοιες διαδικασίες με ένα ///M Car.
Τετρακίνητα "σχεδόν" Μ έχουν βγει οπότε θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να το βλέπουμε σαν μελλοντικό ενδεχόμενο. Πιστεύω τo M550d X drive είναι η απάντηση της BMW σε όσους θα ήθελαν ένα Μ5 με τετρακίνηση και αποτελεί εσκεμμένη κίνηση έτσι ώστε να καλυφθεί αυτό το "κενό" και να μην χρειαστεί να βγει Μ5 Χ drive.
Το ότι προσλαμβάνει το Μ Division για επικεφαλής τον πρώην της Quattro Gmbh πιστεύω δεν σημαίνει τίποτε. Δε γνωρίζουμε τα προσωπικά γούστα του ανθρώπου στα αυτοκίνητα...το πού δουλεύεις δεν προδιαγράφει και το ποια είναι η "ιδεολογία" σου. It's just business...όπου σου δώσουν τα καλύτερα λεφτά και την καλύτερη θέση απλά πας....
βασικά τις έχω βαρεθεί αυτές τις κουβέντες...ωραίο θόρυβο να έχει, να κάνει μπάντες, να στρίβει και να φρενάρει με τρόπο που θα σε κάνει να νιώθεις ότι τράκαρες.
αυτά να έχει και ας είναι και zastava...εκεί έχω καταλήξει εγώ πλέον.
τα υπόλοιπα είναι του κώλου τα 9μερα κατά την ταπεινή μου άποψη...
Γιωργο στην Αμερικη παιζεται ολο το στορι... thumb
Εχει χιονια λεει... και τα κλειδωνουν 4-5 μηνες λογο πισω κινησης!!!
Μ5-6 V10 με χειροκινητο σασμαν μονο στην Αμερικη, για παρτη τους!!!
Οτι θελουν τα παιδια και για τριτη συνεχομενη χρονια κερδη τρελα η bmw στο Αμερικα!!!
Οι κατοχοι Μ5 F10 στην Αμερικη ειναι αρκετα ευχαριστημενοι απο το αυτοκινητο αλλα τους λειπει ο V10 λενε... και τους αρεσει πολυ σαν ιδεα στο νεο Μ5 η χρησιμοποιηση ενος 3,6 4τραλιτρου με twin-turbo σε συνδυασμο με ένα ηλεκτρικο μοτερ να κινει τους εμπρος τροχους για αυξημενη προσφυση και να ειναι και μεσα στις νορμες περι ρυπων... :original:
Να που κολαει ο Κυριος Franciscus Van Meel thumb
https://www.bmwblog.com/2014/09/19/will-bmw-return-v10-next-bmw-m5/
Πολλοί από Αμερική δεν ξέρουν τι λένε, γεγονός αυτό.
Όποιος χωρίς συναισθήματα οδηγήσει Ε60 και F10 M5, θα είναι αστείο άν πει το Ε60 είναι πιο καλό Μ5.
Το Μ5 από την αρχή ήταν ένα πολυτελές σεντάν με ροπή, με ιπποδύναμη, που μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα.
Το Ε60 είχε λάθος κινητήρα για Μ5 και το λέω δεχόμενος ότι πολλοί κάτοχοι το λατρεύουν.
Ο κινητήρας αυτός είναι για σουπερκαρ (λόγω έλλειψης ροπής και όντας πολύστροφος).
Δεν ξέρω άν θα βγει τετρακίνητο Μ5 και ούτε με ενδιαφέρει εφ'όσον θα βγαίνει και πισωκίνητο Μ5.
Ο καθένας παίρνει αυτό που θέλει.
Όπως γίνεται και με τα πόρσε εδώ και πολλά χρόνια.
Και το 911 turbo είναι 4χ4 από το 993, δεν νομίζω να υπήρχε πρόβλημα από τους οπαδούς.
ΥΓ: τα παραπάνω τα γράφω και σαν κάτοχος Μ5 εδώ και ένα χρόνο
aggelosmk2
25-09-14, 19:38
βασικά τις έχω βαρεθεί αυτές τις κουβέντες...ωραίο θόρυβο να έχει, να κάνει μπάντες, να στρίβει και να φρενάρει με τρόπο που θα σε κάνει να νιώθεις ότι τράκαρες.
αυτά να έχει και ας είναι και zastava...εκεί έχω καταλήξει εγώ πλέον.
τα υπόλοιπα είναι του κώλου τα 9μερα κατά την ταπεινή μου άποψη...
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.
Αγαπητοί πραγματικοί ξηροκάμπανοι petrolheads τα κουβαδάκια μας κ σ'άλλη παραλία.
οπως και να 'χει,ειναι καιρος να βγει 4κινητο με φουλ απενεργοποιηση!!!.... και φυσικα επιλογη για κινηση μονο στους πισω τροχους!!!! :thumbsup:
Αρούλη μήπως το θες με οβερ και κάρο...? :hystericalbs1::th_Laie_67-1:
Σα γκαρσόνι από τη Σαουδική Αλβανία είναι ο πστης.
Στην αουδι δούλευε ρε...τι περιμενες?
:hystericalbs1::th_Laie_67-1:
Στην αουδι δούλευε ρε...τι περιμενες?
:th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
Οπως και να 'χει,μια εταιρια τετοιου μεγεθους οπως η BMW, κανει πολλες ερευνες πριν καταληξει στο πως και τι θα ειναι τα νεα δημιουργηματα.
αν η επιλογη της 4κινησης ειναι στα σχεδια τους,θα βρουν τροπο να το προβαλουν και να δελεασουν ισως και νεους πελατες.......της audi πχ.:D
Στα πλεονεκτηματα των μοντελων //Μ,αυτο που κυριως μετραει ειναι οι επιδοσεις και ο ηχος τους και φυσικα η "παιχνιδιαρικη" πισω κινηση με το μπλοκε διαφορικο,που κανει "ηρωα" και "χερα" ακομη και τον πιο "αμπαλο" οδηγο......(φυσικα δεν υπονοω οτι οσοι εχουν ///Μ δεν "το 'χουν"!!!)
Οσο για το αν ειναι λαθος ο V10 της Ε60???
Νομιζω οτι ηταν το καλυτερο δωρο για τους απανταχου λατρεις της αυτοκινησης (εχθρους και φιλους της εταιριας) και συζητηθηκε οσο τιποτε αλλο,πραγμα που το ηθελαν παααααρα πολυ εκει στο τμημα της //Μ!!!!
...το πρεστιζ της εταιριας ανεβηκε πολλα σκαλια,οχι τοσο απο τις επιδοσεις,οσο απο την επιλογη του μπλοκ του μοτερ, που χρησιμοποιηθηκε στη F1!!!!
Φυσικα για μενα, το βασικοτερο ειναι οτι χαρισε πολλα χαμογελα στους τυχερους κατοχους,που ακομη και σημερα,11 χρονια μετα,εχουν ενα μοναδικο οχημα.
καλο το:
"Ο νέος είναι ωραίος, μα ο παλιός είναι αλλιώς!!!"
ομως στην τελικη,οι επιδοσεις ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα ζητουμενα στα σπορ οχηματα,οποτε δειτε τα βιντεο και φανταστειτε "πατημα" Ε34 με F10.....
https://www.youtube.com/watch?v=5eO0lcaFDjs
https://www.youtube.com/watch?v=my3Mb6rrmXc
https://www.youtube.com/watch?v=5SulG3J8qPo
Οσο για το αν ειναι λαθος ο V10 της Ε60???
Νομιζω οτι ηταν το καλυτερο δωρο για τους απανταχου λατρεις της αυτοκινησης (εχθρους και φιλους της εταιριας) και συζητηθηκε οσο τιποτε αλλο,πραγμα που το ηθελαν παααααρα πολυ εκει στο τμημα της //Μ!!!!
...το πρεστιζ της εταιριας ανεβηκε πολλα σκαλια,οχι τοσο απο τις επιδοσεις,οσο απο την επιλογη του μπλοκ του μοτερ, που χρησιμοποιηθηκε στη F1!!!!
Φυσικα για μενα, το βασικοτερο ειναι οτι χαρισε πολλα χαμογελα στους τυχερους κατοχους,που ακομη και σημερα,11 χρονια μετα,εχουν ενα μοναδικο οχημα.
Δεν είπα ότι σαν κινητήρας είναι κακός, αντιθέτως.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν έχει αρκετή ροπή (εκτός αν είσαι σε ψηλές στροφές) να κινήσει το μεγάλο βάρος του Ε60.
Το μπλοκ του S85 δεν έχει τίποτα κοινό με αυτό του κινητήρα F1, πέραν του ότι και τα 2 ήταν V10 και με γωνία 90 μοιρών.
Συμφωνώ ότι οι κάτοχοι τα λατρεύουν, αυτό θα έλειπε thumb
Στα τεχνικα θεματα,θα απαντησει ο Πατρινος,πιθανον αυτα που διαβασα ηταν οτι η εμπνευση του σχεδιασμου ηταν απο την F1.thumb
οπωσδηποτε καμμια ομοιοτητα:
https://engagesportmode.files.wordpress.com/2013/07/e60-m5-01-e1374530453117.jpg?w=620&h=390
.....αλλα οταν "ουρλιαζει"....πολλα τον θυμιζουν!!!:thumbsup:
Άρη αν είσαι αμπαλος, θα γίνεις ήρωας σίγουρα...των λαμαριναδων!!
Άρη αν είσαι αμπαλος, θα γίνεις ήρωας σίγουρα...των λαμαριναδων!!
:th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
και δυστυχως,τετοιοι "ηρωες" ειναι διασπαρτοι σε ολες τις μαρκες!!!
ΥΣ.....οτι "παιχνιδια" εχω κανει με διαφορα πισωκινητα,δεν ειχαν το μπλοκε διαφορικο ......πιστευω ομως(απ'οσα μου εχετε πει και απο οσα εχω διαβασει) οτι βοηθαει απιστευτα την αισθηση και την ελεγχομενη πλαγιολισθηση.:thumbsup:
Μα φυσικά και βοηθά..αυτός είναι και ο σκοπός του άλλωστε..
Δεν είπα ότι σαν κινητήρας είναι κακός, αντιθέτως.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν έχει αρκετή ροπή (εκτός αν είσαι σε ψηλές στροφές) να κινήσει το μεγάλο βάρος του Ε60.
Το μπλοκ του S85 δεν έχει τίποτα κοινό με αυτό του κινητήρα F1, πέραν του ότι και τα 2 ήταν V10 και με γωνία 90 μοιρών.
Συμφωνώ ότι οι κάτοχοι τα λατρεύουν, αυτό θα έλειπε thumb
Στα τεχνικα θεματα,θα απαντησει ο Πατρινος,πιθανον αυτα που διαβασα ηταν οτι η εμπνευση του σχεδιασμου ηταν απο την F1.thumb
οπωσδηποτε καμμια ομοιοτητα:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/09/e60m501e1374530453117jpgw620h390-1.jpg
.....αλλα οταν "ουρλιαζει"....πολλα τον θυμιζουν!!!:thumbsup:
Εκ των πραγματων δεν μπορει να γινει καμια συγκριση ενος κινητηρα F1 με οποιονδηποτε κινητηρα δρομου.
Ο κινητηρας BMW που ειχε η bmw-williams F1 την περιοδο 2000-2005 ηταν ενας V10 3.0 λιτρων, οπου το 2003 στην P83 εκδοση του δουλευε εως τις 19.200 στροφες.
Ολοι οι κινητηρες V10, P80-81 του 2001, P82 του 2002, P83 του 2003, P84 του 2004 και P85-5 του 2005 ειχαν γωνια 90 μοιρων, εκτος του V10 Ε41/4 του 2000 που ειχε 72 μοιρες.
Η ζωη των κινητηρων αυτων σε χλμ ηταν, 400 (2000-2001-2002), 500 (2003), 800 (2004), 1600 (2005) και με ιπποδυναμη απο 810 το 2000 εως 950 το 2005.
Ειναι ξεκαθαρο οτι οι μεν V10 δεν εχουν σχεδον τιποτα κοινο με τον δε, οπως ξεκαθαρο ειναι οτι ο V10 F1 αποτελεσε την βαση για να δημιουργηθει ο V10 5.0 λιτρων των Μ5-Μ6.
Οπως ειπε και ο Αλεξ τα 52 κιλα ροπης του V10 στις χαμηλες στροφες ειναι ενα θεμα (ο F1 V10 35 κιλα ειχε... :original:) και σαφως ο διτουρμπινος 4,4 ειναι πιο γρηγορος κινητηρας με εκπληκτικη ροπη απο χαμηλα, του λειπει ομως ο ηχος, το υψηλο στροφαρισμα και γενικα το Μ5 Ε60 ηταν ποιο προχω... τουτου για την εποχη του απο οτι ηταν το Μ5 F10 για την δικη του.
Οπως και να εχει και με οποιο σκεπτικο να το δει κανεις, το καινουργιο μοντελο παντα θα ειναι τεχνολογικα ποιο προηγμενο απο το απερχομενο!!!
... και γενικα το Μ5 Ε60 ηταν ποιο προχω... τουτου για την εποχη του απο οτι ηταν το Μ5 F10 για την δικη του.
Τα είπες όλα σε μία πρόταση.
Τι θα αναλύσουμε τώρα ? Το έληξες το θέμα :original:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.