PDA

Επιστροφή στο Forum : 1.2 turbo-petrol vs 1.5 turbo-diesel ?



Bazil Van Sinner
14-09-14, 15:03
Kατηγορία μίνι,για καθημερινή χρήση,παραπάνω απο ένα οδηγούς.


Ποιό θα προτιμούσατε και γιατί?




Ανεξαρτήτου εταιρίας,θα μιλήσουμε για το ίδιο αμάξι με διαφορετιά μοτέρ.

freddys
14-09-14, 15:49
1.2 καθημερινη χρηση μεσα στην πολη.Δεν θα καιει τιποτα και κανει την δουλεια του.Τωρα αν πας για επαγγελματικο=1.5 ισως και δυαρι.
Ετσι οπως το θετεις το 1.2,ειναι μονοδρομος απο πολλες αποψεις.Δεν καιει (αν και για αυτο οι εταιριες εχουν βγαλει τρελους αριθμους για καταναλωση),χαμηλο τεκμηριο,ισως μηδενικα τελη,φθηνο αναλογα με ενα 1.5....

stef
14-09-14, 16:30
Αν δεν κάνεις ετησίως 20-25000 χλμ τότε το μικρό turbo petrol

mark e92
14-09-14, 21:47
1,2 και βάζεις και ένα προγραμματάκι αργότερα αν δεν σου αρέσει ...

DIMITr|S
14-09-14, 21:58
καλυτερα βενζινη εκτος και αν κανεις πολλα χιλιομετρα...γτ κατι μ λεει οτι σε λιγα χρονια τον ντιζελ θα ειναι πιο ακριβο....τη βλεπω πολυ καχυπτοτα αυτη την ανεση που δινουν τα τελ χρονια για την αγορα ντιζελ στην ελλαδα

doctore
14-09-14, 22:03
turbo βενζίνη χωρίς συμπλέκτη.

Πετρέλαιο με τη νοθεία που γίνεται, ότι γλυτώσεις από τα καύσιμα, τα δίνεις
για επισκευές.

aggelosmk2
14-09-14, 23:05
turbo βενζίνη χωρίς συμπλέκτη.

Πετρέλαιο με τη νοθεία που γίνεται, ότι γλυτώσεις από τα καύσιμα, τα δίνεις
για επισκευές.

Αυτό με τη νοθεία το χω ξανακούσει .

Ισχύει σε τόσο μεγάλο βαθμό ??

pilot
14-09-14, 23:09
Φυσικά! Νο.1 πρόβλημα στην Ελλάδα! που να δείτε φίλτρα πετρελαίου σε τρακτέρ και αγροτικά! Ειδικά αυτή π@παριά το βιοντίζελ γίνεται κυριολεκτικά ζελέ μέσα στο κάρτερ και τα φίλτρα!

Με τους σύγχρονους κινητήρες, θεωρώ πως έως τα 1600 κυβικά δεν αξίζει το πετρέλαιο..στα μεγάλα ναι, αλλά για μικρο αμάξι όχι.

Alex_
14-09-14, 23:22
4 χρονια εχω το Χ1 εχω κανει 120k , βαζω v power diesel κ δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα λειτουργει καλυτερα κ απο βενζινη , ουτε check engine ουτε τιποτα, πλεον οτι ειναι euro 5 κ euro 6 δεν εχει καμια σχεση με αυτο που εχουμε το μυαλο μας ως diesel ,
Τωρα στο ερωτημα σου η απαντηση ειναι μια, αν κανεις χιλιομετρα πας σε diesel με κλειστα ματια, αν το θελεις για βολτες κ λιγα χιλιομετρα ανα ετος πας σε βενζινη!!

+ την αναλογια σε αλογα που σου δινει ο καθε κινητηρας, ειναι κ αυτο σημαντικο...

Ptboul
15-09-14, 10:56
1.2 ατμ από εμένα και τέλος._ (Συγκεκριμένα το μίκρα)

ntinos
15-09-14, 11:03
turbo βενζίνη χωρίς συμπλέκτη.

Πετρέλαιο με τη νοθεία που γίνεται, ότι γλυτώσεις από τα καύσιμα, τα δίνεις
για επισκευές.

μυθος

Απο τον Γεναρη του '12 εχω κανει 110.000 χλμ με diesel (corsa 1.3 & 116d) χωρις κανενα προβλημα (φτου - φτου)

tsaltinho
15-09-14, 12:14
Ερωτηση....!

ακομα και για εντος πολης ( 10-12Κ τη χρονια) το diesel δεν συμφερει....?
Απο οτι βλεπω γυρω στα 2 ltr/ 100km λιγοτερη καταναλωση εχει το diesel (ακομα και το 1.6D), μειον 25% και η τιμη του diesel ανα λιτρο!

Γιατι λοιπον να παρει gasoline....?

E60_Arkadia
15-09-14, 12:34
Diesel μονόδρομος,τα 1.2 ειναι πουσαρισμενα και σε συνδυασμό με τούρμπο παίζεται η αξιοπιστία και η αντοχή.Το πετρέλαιο θα το δουλεύεις με ροπές με πολυ χαμηλή κατανάλωση και ανεση σε ταξίδια και στην πόλη.Επισης το 1.2 turbo καίει παραπάνω απο το πετρέλαιο σε πραγματικές συνθήκες

ntinos
15-09-14, 12:55
Ερωτηση....!

ακομα και για εντος πολης ( 10-12Κ τη χρονια) το diesel δεν συμφερει....?
Απο οτι βλεπω γυρω στα 2 ltr/ 100km λιγοτερη καταναλωση εχει το diesel (ακομα και το 1.6D), μειον 25% και η τιμη του diesel ανα λιτρο!

Γιατι λοιπον να παρει gasoline....?

Επειδη - συνηθως - τα diesel ειναι ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα βενζινης.

tsaltinho
15-09-14, 13:18
Επειδη - συνηθως - τα diesel ειναι ακριβοτερα απο τα αντιστοιχα βενζινης.


Σωστος, αρα εχει μεγαλη σημασια το βαθος χρονου. Γιατι αν το κρατησεις 6-7 χρονια συμφερει.
Αν ομως ειναι για 3 χρονια, ή γενικως καθε τρια χρονια αλλαζεις αυτοκινητο.....δεν συμφερει.


Η ψηφος μου λοιπον , δαγκωτο Diesel!!!

VanVIC
04-10-14, 09:15
Εγώ έχω να πώ οτι η ροπή του turbo-diesel είναι ευχάριστη έκπληξη για όσους δεν έχουν σχετική εμπειρία.
Ειδικά αν η χρήση είναι ξυρίως μέσα στην πόλη, η ροπή αυτή απο τόσο χαμηλά, σου φτιάχνει και το κέφι.

mitsos_chania
04-10-14, 10:17
Βαγγελη οσα turbo diesel εχω οδηγησει εχουν την ροπη απο τις 1900 στροφες και πανω.απο εκει και κατω νεκρα.Πολλες φορες χρειαζοταν κατεβασμα σε πρωτη ταχυτητα.


Sent from my iPad mini using Tapatalk

VanVIC
04-10-14, 10:32
Βαγγελη οσα turbo diesel εχω οδηγησει εχουν την ροπη απο τις 1900 στροφες και πανω.απο εκει και κατω νεκρα.Πολλες φορες χρειαζοταν κατεβασμα σε πρωτη ταχυτητα.


Sent from my iPad mini using Tapatalk


check 1.6 tdi by VAG
(δεν το γράφω με χαρά αλλά...)

turbodog
04-10-14, 11:46
check 1.6 tdi by VAG
(δεν το γράφω με χαρά αλλά...)

Βλεπω τεκνον μου οτι και εσυ εχεις αρχισει να παιρνεις τον σωστο δρομο. Στην αρχη ολοι ετσι ξεκινανε. Ειναι θεμα χρονου πλεον :whistle::whistle:

doctore
04-10-14, 12:34
Το πετρέλαιο είναι μόνο για τον καυστήρα

Bazil Van Sinner
04-10-14, 13:12
Το πετρέλαιο είναι μόνο για τον καυστήρα


εκεί εσύ!!!:th_Laie_67-1:

VanVIC
04-10-14, 14:38
Βλεπω τεκνον μου οτι και εσυ εχεις αρχισει να παιρνεις τον σωστο δρομο. Στην αρχη ολοι ετσι ξεκινανε. Ειναι θεμα χρονου πλεον :whistle::whistle:

Μην μπερδευεσαι, εταιρικό και μάλιστα όχι δικό μου

vagmag
04-10-14, 22:28
Έκανα test drive στο 1.6 tdi A3 sport back .
Η αίσθηση χρηματοκιβώτιου ήταν έκδηλη . Ποιότητα με το κλείσιμο της πόρτας .
Το μοτέρ όμως απαράδεκτο κ ο συνδυασμός με το χειροκίνητο κιβώτιο απαίσιος .
Καθόλου δύναμη χαμηλά , σε καμία περίπτωση δεν το αισθάνθηκα σβελτο , αισθανόμουν ότι συνεχώς είμαι σε λάθος σχέση και ότι συνεχώς πρεπει να κατεβάσω .
Το χειρότερο ήταν ότι η κατανάλωση για να κατέβει έπρεπε να πάω απελπιστικά αργά .

Τα παραπάνω συμπτώματα να πω ότι δεν τα ένιωσα οδηγώντας yaris κ auris 1.4d καθώς και clio 1.5 diesel αλλα και civic 1.6 diesel . Το civic μάλιστα είχε κινητήρα που ήταν πολυ γραμμικός κ δυνατός .

VanVIC
04-10-14, 22:44
Έκανα test drive στο 1.6 tdi A3 sport back .
Η αίσθηση χρηματοκιβώτιου ήταν έκδηλη . Ποιότητα με το κλείσιμο της πόρτας .
Το μοτέρ όμως απαράδεκτο κ ο συνδυασμός με το χειροκίνητο κιβώτιο απαίσιος .
Καθόλου δύναμη χαμηλά , σε καμία περίπτωση δεν το αισθάνθηκα σβελτο , αισθανόμουν ότι συνεχώς είμαι σε λάθος σχέση και ότι συνεχώς πρεπει να κατεβάσω .
Το χειρότερο ήταν ότι η κατανάλωση για να κατέβει έπρεπε να πάω απελπιστικά αργά .

Τα παραπάνω συμπτώματα να πω ότι δεν τα ένιωσα οδηγώντας yaris κ auris 1.4d καθώς και clio 1.5 diesel αλλα και civic 1.6 diesel . Το civic μάλιστα είχε κινητήρα που ήταν πολυ γραμμικός κ δυνατός .

Σε seat leon με το ίδιο μοτέρ έχω τις εντελώς αντίθετες εντυπώσεις, μα εντελώς αντίθετες !
Πώς γίνεται ;

vagmag
04-10-14, 23:19
Σε seat leon με το ίδιο μοτέρ έχω τις εντελώς αντίθετες εντυπώσεις, μα εντελώς αντίθετες !
Πώς γίνεται ;

Που να ξερω βρε ;
Οδηγείς 5ταχυτο ή 6ταχυτο ; Εγώ οδήγησα 6ταχυτο
Ειναι με τα 105 άλογα ή το πιο νέο με τα 110;
Ειναι το νέο Leon που ειναι πιο ελαφρύ ;

Οταν το οδήγησα πραγματικά ήθελα να μου αρέσει . Ακόμα και το μοτέρ του Suzuki scross μου φάνηκε καλύτερο αρκετά .
Με διάφορα τα καλύτερα στα 1.6 diesel το μοτέρ του honda κ των Nissan κ renault .
Δείχνουν πολυ πιο δυνατα , πιο ραφιναρισμένα, πιο προηγμένα .

Απο την άλλη μπορεί κ να έτυχε , μιας κ ήταν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης στον κουμπάρο μου , κ εγώ το χρησιμοποίησα όλη μέρα .

VanVIC
05-10-14, 06:16
Που να ξερω βρε ;
Οδηγείς 5ταχυτο ή 6ταχυτο ; Εγώ οδήγησα 6ταχυτο
Ειναι με τα 105 άλογα ή το πιο νέο με τα 110;
Ειναι το νέο Leon που ειναι πιο ελαφρύ ;

Οταν το οδήγησα πραγματικά ήθελα να μου αρέσει . Ακόμα και το μοτέρ του Suzuki scross μου φάνηκε καλύτερο αρκετά .
Με διάφορα τα καλύτερα στα 1.6 diesel το μοτέρ του honda κ των Nissan κ renault .
Δείχνουν πολυ πιο δυνατα , πιο ραφιναρισμένα, πιο προηγμένα .

Απο την άλλη μπορεί κ να έτυχε , μιας κ ήταν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης στον κουμπάρο μου , κ εγώ το χρησιμοποίησα όλη μέρα .

Αναφέρομαι σε Leon ΜΥ 2013, 5-τάχυτο με τους 105 ίππους και τα περίπου 25 κιλά ροπής.
Πολύ οικονομικό και στην πόλη (ταξίδι μιλάμε για 4-4,5 lt/100Km) αλλά και με πολύ γεμάτη αίσθηση στην απόδοση, τουλάχιστον μέχρι τις 4000 RPM.
Μου έκαναν εντύπωση τα γραφόμενά σου για την αντίστοιχη (πιστεύω) υλοποίηση στο A3.

Bazil Van Sinner
05-10-14, 09:27
Βαγγέληδες άντε μην φάτε κανα μπάν και οι δύο απο το θέμα τώρα :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:


άντε και οι δύο έχετε τα πυροβόλα και μας κοροίδευτε με τα ντήζελ !!!

vagmag μόνο ΡΕΟ θα σε συγκινήσει εσένα μετα το Μ5 !!!

VanVIC
05-10-14, 09:46
Βαγγέληδες άντε μην φάτε κανα μπάν και οι δύο απο το θέμα τώρα :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:


άντε και οι δύο έχετε τα πυροβόλα και μας κοροίδευτε με τα ντήζελ !!!

vagmag μόνο ΡΕΟ θα σε συγκινήσει εσένα μετα το Μ5 !!!

Με με το Ζ απο Αθήνα άντε να φτάσω (συντηρητικά) μέχρι τη Λάρισα.
Με το Leon (με την οικογένεια και φορτωμένο) πάω Θεσσαλονίκη και επιστρέφω.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο αλλά λέμε τώρα.

Bazil Van Sinner
05-10-14, 09:59
ρε δέν μας πάει ρεεεεεεε,καλά φωνάζει ο Βασίλης ,μόνο στον καυστηρα!!!!

Καλό χρυσό ,αλλα για να ευχαρηστηθείς πραγματικά πετρέλαιο θέλει ΠΟΛΛΆ λ7 !!

Και άμα είναι να δώσεις πολλά ΔΕΝ πέρνεις πετρελαιο,αλλα Τζίνα !!!!!

VanVIC
05-10-14, 10:02
ρε δέν μας πάει ρεεεεεεε,καλά φωνάζει ο Βασίλης ,μόνο στον καυστηρα!!!!

Καλό χρυσό ,αλλα για να ευχαρηστηθείς πραγματικά πετρέλαιο θέλει ΠΟΛΛΆ λ7 !!

Και άμα είναι να δώσεις πολλά ΔΕΝ πέρνεις πετρελαιο,αλλα Τζίνα !!!!!

Εμάς μαστό δώσανε για χρήση με όλα πληρωμένα (δε λές όχι)
Με καταλαβαίνεις υποθέτω

Bazil Van Sinner
05-10-14, 10:03
χαλαρά σε νίωθω !!!!

καθε μέρα με 1,7D της VAG κυκλοφοράω......

mitsos_chania
08-10-14, 13:17
Για να μην ανοιγω νεο θεμα,
Ειμαι αναμεσα στο Ι20 diesel(75ps) και στο opel corsa diesel(95ps)
Eχει κανεις καμια αποψη για κανενα απο τα δυο?
Οι περισσοτεροι μου λενε υπερ του hyundai...

ntinos
08-10-14, 13:27
Καινουργια ?

Το μοτερ του hyundai ειναι hyundai ?

Ptboul
08-10-14, 13:49
To i20 πετρέλαιο το έχει ο κουμπάρος μου (εταιρικό) εδώ και 1+ χρόνο. Κάνει km αρκετό εντός και εκτός, του αρέσει πολύ (κ εμένα μου αρέσει, πολύ ήσυχο αμάξι) και δεν του έχει ανάψει ούτε πυγολαμπίδα.

Το corsa το είχε ο Ντίνος κ το έδωσε για να πάρει clio ντήζελ.

tsaltinho
08-10-14, 16:32
Corsa βγαινει καινουριο σε 1 μηνα! Περιμενω να δω αν βγαινει auto το 1.3.....!

mitsos_chania
08-10-14, 16:39
Καινουρια και τα δυο.
Και το hyundai αλλαζει μοντελο οπου ναναι γιαυτο και οι προσφορες που εχω ειναι πολυ χαμηλες

ntinos
08-10-14, 16:51
To corsa θα αγοραζα.
Το hyundai δεν το εχω δει μεν, αλλα δυσκολευομαι να εμπιστευτω την τεχνογνωσια των κορεατων σε πετρελαιοκινητηρες.
Και βεβαια, αλλα 75 και αλλα 95 αλογα

Αν το hyundai δεν κοαστιζει ενα τουλαχιστον 30% κατω σε σχεση με το κορσα, δεν βρισκω κανεναν λογο να το δω καν

Bazil Van Sinner
08-10-14, 17:35
To i20 σε diesel ,το χει κολλητός μου.
Είναι εταιρίας και ο Κ. βαρυπόδης.
Στο δρόμο είναι καλό,καίει λίγα,
στρίβει και σταματάει ικανοποιήτικά
και "πετάει" την ουρά του σε "άσε" στην
είσοδο της στροφής......:th_Laie_67-1:

στα 85Κ που είναι τώρα,έκτος ότι κατεβάσανε
χλμ. για να το κάνει σέρβις η εταιρία,το σέρβις τών 60Κ:facepalm:
έβγαλε σασμάν και ημιαξόνια,ακρόμπαρα.Βέβαια 7χρόνια εγγύηση.

Alex_
08-10-14, 20:53
εδω θα διαφωνησω...θεωρω οτι οταν κατι δεν ειναι δικο σου δεν το προσεχεις κιολας...δηλ ασχετα απο το τι εβγαλε ισως ειναι κ λογω μη ''σωστης'' χρησης.. ποσοι απο εμας δεν εχουμε παρει ενοικιαζομενα αμαξια, σκουτερ κτλ σε διακοπες κ τους εχουμε πιει το αιμα....

Bazil Van Sinner
08-10-14, 21:36
πρίν απο αυτό είχε KIA ceed και Reanault Μegane,εκείνα άντεξαν!

vagmag
29-10-14, 20:36
Αναφέρομαι σε Leon ΜΥ 2013, 5-τάχυτο με τους 105 ίππους και τα περίπου 25 κιλά ροπής.
Πολύ οικονομικό και στην πόλη (ταξίδι μιλάμε για 4-4,5 lt/100Km) αλλά και με πολύ γεμάτη αίσθηση στην απόδοση, τουλάχιστον μέχρι τις 4000 RPM.
Μου έκαναν εντύπωση τα γραφόμενά σου για την αντίστοιχη (πιστεύω) υλοποίηση στο A3.

Έρχομαι να ξαναγράψω νέες εντυπώσεις πολυ διαφορετικές απο αυτές που ειχα εκφράσει σε προηγούμενο ποστ....
Το A3 που δεν μου αρεσε ηταν με 6ταχυτο κιβώτιο ....

Σημερα οδήγησα octavia 1.6 tdi 5ταχυτο κ έμεινα καταενθουσιασμένος , τόσο με το τράβηγμα του μοτέρ , τον άριστο συνδιασμο με το κιβώτιο , πουθενά δε μου έλειψε η δύναμη , ακομα κ στην ορεινή διαδρομη , πολυ καλη ηχομόνωση , πολυ καλη ποιότητα κύλισης , τεράστιοι χώροι , ιδανικό για οικογένεια , πολυ φιλικό, καλο στις στροφες, αρκετα οικονομικό ( εκει που το xtrail diesel ημουν στα 9λιτρα /100 χλμ με αυτο ημουν στα 6,5 ) .

Δεν ξερω αν ταιριάζει πιο πολυ σε αυτο το μοτέρ το 5ταχυτο κιβώτιο , ή αν το A3 που οδήγησα ειχε καποιο πρόβλημα , αλλα μεταφέρω όσα έζησα :drive:

pilot
29-10-14, 20:42
:shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok:


:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

vagmag
29-10-14, 21:20
:shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok:


:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα :hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1::hyst ericalbs1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

pilot
29-10-14, 23:44
κάτσε καλά γιατί την επόμενη φορά θα μείνεις καμιά βδομάδα στο Ντίσελντορφ!! :whistle: