PDA

Επιστροφή στο Forum : Αναζήτηση συνεργείου για X5



Boukoupan
12-09-14, 11:49
Αγαπητοί,

Είμαι ολοκαίνουργιος στην παρέα σας! Ευελπιστώ να γίνω ενεργό μέλος! Για να συμβεί αυτό πρέπει πρώτα να αποκτήσω το πρώτο μου BMW!!! Στην αναζήτηση ενός X5 (2007 και μετά), χρειάζομαι ένα αξιόπιστο εξουσιοδοτημένο συνεργείο το οποίο να μπορώ να εμπιστευτώ για τον πρώτο έλεγχο της όποιας επίδοξης αγοράς μου, και το οποίο θα αποτελέσει και το συνεργείο με το οποίο θα συνεργαστώ. Είμαι κάτοικος Αγ. Παρασκευής αλλά ενόψει μιας προτεινόμενης επιλογής, η απόσταση δεν θα αποτελέσει εμπόδιο.
Επίσης οποιαδήποτε συμβουλή για το τί θα πρέπει να προσέξω στην επιλογή μου, θα ήταν ιδιαίτερη χρήσιμη, διότι είμαι άσχετος με το συγκεκριμένο μοντέλο και γενικά με BMW.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλως σας βρήκα!!!

Bavarian x3
12-09-14, 13:11
Προσωπικά για την επιλογή του δικού μου (χ3) πήγα στον Σφακιανάκη και για το τσεκάρισμα του μεταχειρισμένου αλλά και για το πρώτο σέρβις (στα δικά μου χέρια). ΔΕΝ τον γνώριζα πριν, αλλά έμεινα αρκετά ευχαριστημένος. Είναι και δίπλα σου. Επίσης καλά λόγια έχω ακούσει και για τον Σπανό από ιδιοκτήτες αλλά δεν έχω προσωπική εμπειρία.

Γενικά στα μεταχειρισμένα πρέπει θεωρώ να τσεκάρουμε τα παρακάτω:

-Βιβλίο σέρβις
-Πραγματικά χιλ.
- Φανοποιεία
-4χ4 (διπλό τσεκάρισμα)/διαφορικό
-τούρμπο (εάν υπάρχει)
-Επόμενο σερβις (αξία)
-Ελαστικά

Καλό είναι το τσεκάρισμα να γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο/αντιπροσωπία ώστε να τσεκάρουν τον "εγκέφαλο" και να γνωρίζεις την ιστορία του αυτοκινήτου.
Εάν είναι από εταιρεία Leasing τότε διπλό-τριπλό τσεκάρισμα!

JiMk86
12-09-14, 15:08
Χωρίς να έχω κάποια εμπειρία και όφελος απο το συγκεκριμένο συνεργείο, πολλοί απο εδώ μέσα νότιοι συνεργάζονται με τον Σιττά-Φλασκή στη καλλιθέα. Γνώμη μου κάνε μια επίσκεψη και συζήτα με τους ανθρώπους για να βγάλεις δικό σου συμπέρασμα. Από εκεί και πέρα ότι χρειαστείς υπάρχουν εδώ μέσα άνθρωποι πρόθυμοι να σε βοηθήσουν, είτε είναι ιδιοκτήτες Χ5 ή μηχανικοί ή οτιδήποτε άλλο...