PDA

Επιστροφή στο Forum : turbo



Panagiotis07
11-09-14, 11:08
Καλησπερα παιδια. Σε 318i 1900cc του 2000 μοντελο με τα 118 αλογα, γινεται να τουρμπιστει το μοτερ? Κι αν ναι εχουμε καποιον που να ξερουμε με μερακι να το κανουμε?

Panagiotis07
11-09-14, 11:08
Ξεχασα να πω πως ειναι e46.

Bazil Van Sinner
11-09-14, 12:13
Panagiotis07 ,
money talks bullshit walks!

Όλα γίνονται ,σημασία έχει
να χεις το μπογιόκο έτοιμο ,
απο κει και πέρα όλα βρίσκονται.


Απο ποια περιοχή γράφεις?

Panagiotis07
11-09-14, 13:23
Πειραια-Νικαια.

Bazil Van Sinner
11-09-14, 13:55
Πειραια-Νικαια.


Οπότε θα σε κατατοπίσουν οι Νότιοι,φράγκα έχεις να ξοδέψεις?

Stunt Mike
11-09-14, 14:19
Καλησπερα παιδια. Σε 318i 1900cc του 2000 μοντελο με τα 118 αλογα, γινεται να τουρμπιστει το μοτερ? Κι αν ναι εχουμε καποιον που να ξερουμε με μερακι να το κανουμε?

Αμα μου πεις οτι θες να τουρμπισεις με μερακι αλλα να ξοδεψεις 1500-2500 ευρω,θα σου πω οτι δεν ξερω κανεναν για τετοιες δουλειες.....Αν εχεις σκοπο να ξεπερασεις το φραγμα των 3000 ευρω και να κανεις σωστη δουλεια,εχω που να σε στειλω...

katsaraios
11-09-14, 14:51
Φιλε εχει πολλα νηματα με το ιδιο ερωτημα διαβασε λιγο και θα παρεις ευκολα απαντησεις,για να μην "πηζουμε" τον χωρο με τα ιδια :whistle:

zaharias
11-09-14, 14:54
Παναγιωτη..
Μη βιαζεσαι.. μην παιρνεις γρηγορες αποφασεις διοτι μονο λεφτα χαλας και θα συνεχιζεις μετα να χαλας..
Απεφυγε οτιδηποτε φτηνο τουρμπο κιτ βλεπεις απο ebay..
Αν βρεις καποιο μεταχειρισμενο τουρμπο κιτ, το οποιο αν θα ειναι πανω σε αμαξι θα μπορεις να το οδηγησεις να δεις αν σε καλυπτει και σε τι κατασταση βρισκεται..
Αλλιως μετατροπη σε 6κυλ.. με οτι αυτο συνεπαγεται..
Ή πουλας το αμαξι και παιρνεις ετοιμο..
Υπομονη οπως σου ειπα.. ;) :) :D

mark e92
11-09-14, 19:05
https://www.powermag.gr/el/δοκιμές/car-bmw-e46

Kostas Maras
12-09-14, 07:37
Πειραια-Νικαια.

φίλε μου μακρυά απο έναν απατεωνα του Πειραιά που ειναι και πολυ χοντρός......ελπίζω να με κατάλαβες.......

Libanner
12-09-14, 08:31
Καλησπερα παιδια. Σε 318i 1900cc του 2000 μοντελο με τα 118 αλογα, γινεται να τουρμπιστει το μοτερ? Κι αν ναι εχουμε καποιον που να ξερουμε με μερακι να το κανουμε?

Λίγο μπερδεμένο σε βρίσκω...στην αρχή θες να το κάνεις μετατροπή τα εχεις βρεί όλα κομπλέ δε προχωράς...μετά το βάζεις αγγελία...ύστερα πας και πετάς λεφτα για πρόγραμμα φίλτρο τζάμπα λεφτά δηλαδή γι αυτό το μοτέρ και τώρα θες να το τουρμισεις...Αποφάσησε τι θές γιατί θα πετάς λεφτά απο δω και απο εκει χωρίς νοημα.
Τώρα για το τούρμπο στο συγκεκριμένο μοτερ οτι γίνεται γίνεται (κοίτα φώτο απο το δικό μου) αλλά αν προχωρήσεις ετοιμάσου να ρίξεις πολλά λεφτά και πολύ τρέξιμο για να γίνει όπως πρέπει και αν γίνει...Μόνο κανένα μεταχειρισμένο κιτάκι απο τον Καρρά αν βρείς θα άξιζε να βάλεις και να μην πειράξεις τίποτα δηλαδή γύρω στα 160 άλογα πάνω κάτω.Αλλά λίγο δύσκολο μετά απο τόσα χρόνια,για καινούργιο δε ξέρω καν αν ασχολείται ακόμα και οι τιμές του ήταν απαγορευτηκές.

Στέφανος
12-09-14, 12:29
απ οσο ξερω αν εχεις το μαγικο χαρτι που λεγεται ΧΡΗΜΑ μπορεις να τουρμπισεις ακομα και σμαρτακι λευτα να υπαρχουνε και ολα γινοντε

Koyotte
12-09-14, 12:52
απ οσο ξερω αν εχεις το μαγικο χαρτι που λεγεται ΧΡΗΜΑ μπορεις να τουρμπισεις ακομα και σμαρτακι λευτα να υπαρχουνε και ολα γινοντε

Στέφανε,τα σμαρτάκια έχουν τούρμπο (δεν ξέρω αν έχει βγάλει 1000αρι ατμόσφαιρα). Κατά τα λοιπά,όντως με τα μπικικίνια τουρμπίζεις και πατίνι..

Stunt Mike
12-09-14, 13:25
φίλε μου μακρυά απο έναν απατεωνα του Πειραιά που ειναι και πολυ χοντρός......ελπίζω να με κατάλαβες.......

Εχει κλεισει εδω και πολλα χρονια ενω τον συνεταιρο του,προσφατως τον πιασανε και για ναρκωτικα....

Panagiotis07
12-09-14, 13:31
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας παιδια. Οντως σκεφτομουν να αλλαξω μοτερ αλλα αμα παω να το δηλωσω θελω πολλααα λεφτα παραπανω ασε που δεν γινεται πια.... Και δεν θελω να μπλεξω με αδηλωτο... Σκεφτηκα να το τουρμπισω αλλα και παλι παει πολλα λεφτα για λιγα αλογα.. Οποτα η μονη λυση ειναι ενα m3 ετοιμο και το κεφαλι μου ησυχο.. Και παλι σας ευχαριστω πολυ που με συμβουλεψατε σε ολα!!

Στέφανος
13-09-14, 00:15
δηλαδη αν με 1 καλο τουρμπισμα που θα κανεις σε αυτον το κινητηρα με προγραμμα και τα λοιπα φτασεις 160-200 αλογα βαρια δεν ικανοποιησε ποσα αλογα θες για να πεις ΝΑΙ τωρα ειμαι καλα?

Panagiotis07
13-09-14, 08:44
Ικανοποιουμαι μια χαρα Στεφανε, αλλα αν ειναι δωσω 3000¤ κουμπωνω το 3.0 κι εχω 235 ατμοσφαιρα.... Εκτος κι αν ξερεις καποια πιο φθηνη λυση...

Στέφανος
13-09-14, 09:16
τους φορους που θα πληρωνεις με το 3.0 τους σκεφτεσαι? εγω παντω θα το τουρμπιζα η θα το εβαζα κομπρεσσορα και τα 160-200 αλογα δεν συγκρινοντε με τα 235 τα ατμοσφερικα το τουρμπο θα εχει τρελες ροπερ και θα προτιμουσα να εχω 160-200 αλογα τουρμπατα παρα 235-250 ατμοσφερικα

Panagiotis07
13-09-14, 11:59
Και το κοστος?? Συν οτι αν τουρμπισεις το μοτερ θα σου βγαζει προβληματα μετα, ειτε μικρα ειτε μεγαλα... Αν τα λεφτα ηταν καλα και λογικα θα το εκανα.. αλλα 3000 ειναι πολλα... Πιστευω δηλαδη (ισως να κανω και λαθος) ειναι καλυτερο στα ιδια λεφτα να μπει το 3.0

ghost-rider
13-09-14, 12:22
Αν η αναβαθμιση ειναι επωνυμου βελτιωτη τοτε μπορουμε να τη συγκρινουμε ισως και να πουμε οτι καποιος προτιμα το τουρμπατο σε σχεση με το εργοστασιακο.
Αν ειναι πατεντα παιζεται το ζητημα.
Εξαρταται πολυ κ απο τα πραγματα που θα μπουν, απο τη δουλεια που θα κανει μηχανικος, εξατμισας και προγραμματιστης, απο τις γνωσεις του οδηγου κ αλλα πολλα.
Σχεδον παντα αντιμετωπιζονται προληματα νεοτητας, καποια πρεπει να αλλαξουν στην πορεια κλπ.
Πιστευω οτι ειναι αυτοσχεδιο τουρμπο κιτ απαιτει ψαγμενο ιδιοκτητη και παλι, δεν...
Θελει υπομονη, αλλαγες κ δοκιμες για να φτασει να δουλευει σωστα.
Και μετα απο ολα αυτα θα εχεις κ το αλλο θεμα.
Θα εχεις ενα αμαξι στα χερια σου που δεν θα μπορει να μπει στο οποιοδηποτε συνεργειο για διαγνωση κ επισκευη.
Εστω οτι εισαι διακοπες μακρυα απο την εδρα σου κ τυχαινει κατι.
Αν ειναι στοκ αμαξι, βρισκεις ενα εξειδικευμενο, μια αντιπροσωπεια κ πας. Κ να μην βρεις πας σε εξειδικευμενο αλλης φιρμας στο κατω κατω κ ολο κ καπως μπορουν να βοηθησουν.
Στο τουρμπισμενο θα μεινουν να το κοιτανε κατα 99%.
Λιγο πολυ θα πρεπει να εισαι σε θεση να κανεις διαγνωση μονος σου.


Για τους παραπανω λογους προσωπικα θεωρω οτι τιποτα δεν συγκρινεται με τα εργοστασιακα αλογα.
Εκτος αν μιλαμε για κιτ επωνυμου βελτιωτη.

A8hnaios
13-09-14, 12:26
Θα εχεις ενα αμαξι στα χερια σου που δεν θα μπορει να μπει στο οποιοδηποτε συνεργειο για διαγνωση κ επισκευη.
Εστω οτι εισαι διακοπες μακρυα απο την εδρα σου κ τυχαινει κατι.


Tην εχει παθει ετσι γνωστος,συνεχεια συνεργειο και ''αρμεγμα'' :facepalm: :facepalm:

Panagiotis07
15-09-14, 00:21
Εχεις απολυτο δικιο φιλε μου..

kostas_ke35
15-09-14, 16:08
για σας παιδια εγω εχω ενα ε46 1900 turbo εχει τουρμπιστη στην bmw οταν εβαζε ο καρρας τωτε τις μετατροπες ,το αμαξι το πηρα και ειχε 145000 χιλιομετρα και τωρα εχει 165000 και οταν το βγαζω του πινω το αιμα και δεν εχει κανει κιχ το μοτερ φανταζωμαι οτι αυτο το τουρμπισανε το 2005 και απο οτι βλεπω εχει απανω ακομα τα ειδια πραγματα οποτε για μενα αξιζει να κανεις μια τετοια μετατροπη σε αυτο το μοτερ και απο θεμα φωρολογιας απο οτι βλεπω πρεπει να εχει γιρω στα 170 αλογα και ειναι και πολυ ευχαριστο στον δρομο και τις κολιες σου παιζεις και γρηγωρα κυκλοφωρας εθνικη οδο αυτα

wheelman
15-09-14, 16:45
για σας παιδια εγω εχω ενα ε46 1900 turbo εχει τουρμπιστη στην bmw οταν εβαζε ο καρρας τωτε τις μετατροπες ,το αμαξι το πηρα και ειχε 145000 χιλιομετρα και τωρα εχει 165000 και οταν το βγαζω του πινω το αιμα και δεν εχει κανει κιχ το μοτερ φανταζωμαι οτι αυτο το τουρμπισανε το 2005 και απο οτι βλεπω εχει απανω ακομα τα ειδια πραγματα οποτε για μενα αξιζει να κανεις μια τετοια μετατροπη σε αυτο το μοτερ και απο θεμα φωρολογιας απο οτι βλεπω πρεπει να εχει γιρω στα 170 αλογα και ειναι και πολυ ευχαριστο στον δρομο και τις κολιες σου παιζεις και γρηγωρα κυκλοφωρας εθνικη οδο αυτα

Να ξέρεις,
κερνάς βόλτα όταν κατέβω Χανιά,
δεν έχω μπει ποτέ σε Μ43 με κιτ του Καρρά :rally:
και βάζω τις ρακές μετά :cheers:

kostas_ke35
15-09-14, 17:27
παει οτι θες αλλα λεω τωρα εγω να τις πιουμε πριν παμε βολτα τις ρακες να δεις μετα χαχαχαχα