PDA

Επιστροφή στο Forum : Υπερβολικο καψιμο λαδιων



maverickk3
07-09-14, 18:55
Καλησπερα ,

Εχω ενα BMW Ε46 μοντελο 2003 ,1800cc τον τελευταιο χρονο αυτο που γινεται με τα λαδια ειναι τραγικο.
Καιει στα 1000 χιλ , πανω απο 1,5 λιτρο λαδι.
Αυτο που βλεπω στην εξατμιση ειναι οτι δεν βγαζει καπνο συνεχεια , βγαζει ομως υπερβολικα πολυ καπνο οταν πηγαινω καπου και το αφηνο για λιγο και μετα ξαναξεκιναω .Ωρες ωρες η ποσοτητα του καπνου ειναι υπερβολικα αστεια , κοιταω τον καθρεφτη και νομιζω οτι οδηγαω 2χρονο μηχανακι.
Οι περισσοτεροι μου λενε οτι τσιμουχακια βαλβδων ισχυει ?
Επισης ισχυει οτι για επισκευη χρειαζεται 500 ευρω ο μαστορας ?

Σας ευχαριστω για τις συμβουλες εκ των προτερων :)

BILL007
07-09-14, 21:58
Απο διαρροές έχεις κοιτάξει αν στάζει τίποτα κάτω απο το αμάξι ή στην πλαστική ποδιά? Τα νερά στο ψηγείο σου τα έχεις ελέγξει αν είναι "λαδωμένα"?
Τι κωδικό μοτέρ έχεις?

Leonidas_E39
07-09-14, 22:20
Τσιμουχακια βαλβίδων και η αντλία κενού δες αν έχει διαρροή κλασσικό πρόβλημα αν είναι valvetronic το μοτέρ σου.

maverickk3
07-09-14, 22:21
Γεια σου bill,
Τον κωδικό δεν τον ξέρω και δεν ξέρω που μπορώ να τον δω.
Διαρροές δεν έχω δει κάτι το επιληψιμο.
Το νερό στο ψυγείο θα το τσεκαρω και θα σου πω.
Ευχαριστώ πολύ .

katsaraios
07-09-14, 23:35
Welcome to βλαβοτρονικ...κλασσικο θεμα κατσε να το δει κανενας Τασος να στα πει απο πρωτο χερι..
Ναι η επισκευη τσουζει...

maverickk3
08-09-14, 06:45
Ωχ ωχ ,άντε να δούμε τι θα γίνει ...

nikos valvetronic
08-09-14, 07:17
Τα συμπτώματα λένε τσιμουχάκια βαλβίδων.Η τιμή που σου έδωσαν είναι περίπου αυτή αν και θα βρεις και φτηνότερα αλλά να το κάνει καλύτερα πενβεδίσιο συνεργείο και όχι παντώς τύπου.Φλάντζα δεν καίει εύκολα αυτό το μοτέρ απ'ότι ξέρω και γενικά από "κάτω" δεν έχει θέματα.

tasos.kamv
08-09-14, 08:48
Κλασικό "κουσούρι" στα Ν42... τσιμουχάκια βαλβίδων...
Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του φίλου μου του Νίκου! :+1:
Στην τιμή που σου είπε ο μάστορας, προφανώς θα αναφέρεται σε πλήρη επισκευή, λύσιμο καπακιού, τρίψιμο βαλβίδων & εδρών κτλ κτλ..
Υπάρχει και η λύση να μην κατεβάσεις καπάκι και να αλλάξεις τα τσιμουχάκια από "πάνω"... πέφτεις αυτομάτως στα μισά χρήματα.... Δεν κάνεις την τέλεια δουλειά, αλλά ελαχιστοποιείς την κατανάλωση λιπαντικού...
Ανάλογα με το πόσο σχολαστικός είσαι και τί απαιτήσεις έχεις από τη bimmer σου, διαλέγεις ποιο δρόμο θα ακολουθήσεις...
Προσωπικά θα επέλεγα το δεύτερο (να μην κατεβάσω καπάκι, αλλαγή τσιμουχάκια από "επάνω")..

nektar
08-09-14, 14:34
ΑΝ θες πεσμας ποσα χιλ εχει το εργαλειο

maverickk3
09-09-14, 16:02
Παιδια σας υπερευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Το αμαξι εχει περιπου 140Κ χιλιομετρα.
Μπορει καποιος να μου πει ενα σοβαρο και με μαστορια εμπιστοσυνης συνεργειο στην θεσσαλονικη που μπορει να αναλαβει για την δευτερη λυση που προτεινει ο Τασος , η στην τελικη να δει το προβλημα ?

Leonidas_E39
09-09-14, 21:12
Καζάκος είναι και μέλος του φόρουμ με κλειστά τα ματια.