PDA

Επιστροφή στο Forum : ΕΠΕΙΓΟΝ !!! -> Πρόβλημα 3ος - 4ος Κύλινδος. Σχέση με κεφαλάρι ?



hhatziioannou
02-09-14, 20:12
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω ένα BMW E46 2004 μοντέλο Valvetronic (116ps).
Έχει 270.000 χιλιόμετρα.
Πριν 3 μέρες, στα καλά καθούμενα άρχισε το αμάξι να ψιλοτρέμει. Άναβόσβησε λαμπάκι μηχανης όπου μέσα σε 1-2 λεπτά σταθεροποιήθηκε.
Μέχρι 4000 πήγαινε το αμάξι, παραπάνω έκοβε ή έτρεμε περισσότερο.
Ήμουν πολύ κοντά στο συνεργείο οπότε το άφησα εκεί.
Ο εγκέφαλος έδειξε πρόβλημα στον 3ο και 4ο κύλινδρο.

Ο μηχανικός μου είπε ότι άλλαξε πολλαπλασιαστές κλπ και το πρόβλημα συνεχίζει.
Μου είπε ότι τσέκαρε τα πάντα (valvetronic κλπ) και ότι όλα ειναι οκ.
Πιθανή διάγνωση κάποιο πρόβλημα στο "κεφαλάρι".
Και ρωτάω εγώ...
1. Μπορεί να έχει σχέση αυτό?
2. Επίσης μου είπε ότι το κεφαλάρι ΔΕΝ επισκευάζεται και ότι θα πρέπει να βρούμε μεταχειρισμένο το οποίο είναι ψιλο-σπάνιο και ακριβό (πόσο έχει δηλαδή?)
3. Είπε ότι ακόμα δεν άνοιξε να πάει στο κεφαλάρι και θα λύσει ΜΟΝΟ αν βρεθεί γιατί μετά για να κλείσει πρέπει να αλλαχτούν πολλά τα οποία κοστίζουν αρκετά.
4. Σε διαφορετική περίπτωση θα πάμε σε άλλη μηχανή. Τι κόστος έχει?
5. Συμφέρει να πάω πάλι σε 1600 ή να πάω σε 2000cc? Αν πάω σε 2000 θα πρέπει να δηλωθεί ? Φαίνεται ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

gant
02-09-14, 21:00
Κατ' αρχάς καλωσήρθες στο φόρουμ.
Να σταθώ στο τελευταίο ερώτημα σου, σε ένα δημόσιο φόρουμ όπου μπορεί να μπει και να διαβάσει ο καθένας, δεν μπορεί να απαντηθεί.
Απλά τα πάντα μπορούν να φανούν και πολύ εύκολα.

tasos.kamv
02-09-14, 21:03
φίλε μας μπερδεύεις...
Δεν υπάρχει σε Ε46 1.6 μοτέρ με valvetronic... ή θα είναι 1.8 ή 2.0lt, τέλος.
Αν σου λέει και το συνεργείο ότι είναι valvetronic πάρε πόδι αστραπή!
Τα γερμανικά 316 fl είναι 1.8 με valvetronic και 122hp.
Στο θέμα μας....
αν έχεις 1.8 μοτέρ με valvetronic το μυαλό μου πάει σε αισθητήρα ή μοτέρ valvetronic,
part #9 (https://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/316i-N42/L-N/jan2004/browse/engine/cylinder_head_electr_add_on_parts/) και part #7 (https://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/316i-N42/L-N/jan2004/browse/engine/valve_timing_gear_eccentric_shaft/) αντίστοιχα.
Το έβαλε σε γνήσιο διαγνωστικό ο μάστορας που το πήγες?? Το κατέχει το "σπορ" ή......????
Δώσε μας παραπάνω ακριβή στοιχεία για τον τύπο του μοτέρ σου για να σε βοηθήσουμε.

hhatziioannou
02-09-14, 21:06
Καλησπέρα φίλε μου.
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Είναι 1600 valvetronic. με 116 άλογα. Αγορασμένο καινούριο από Ελλάδα. Το 2004 βγήκε και αμέσως μετά βγήκε το νέο μοντέλο.

hhatziioannou
02-09-14, 21:06
Κατ' αρχάς καλωσήρθες στο φόρουμ.
Να σταθώ στο τελευταίο ερώτημα σου, σε ένα δημόσιο φόρουμ όπου μπορεί να μπει και να διαβάσει ο καθένας, δεν μπορεί να απαντηθεί.
Απλά τα πάντα μπορούν να φανούν και πολύ εύκολα.

Φιλε μου έχεις δίκιο. Συγνώμη. Άκυρο το 5.

Ευχαριστώ

Dermatis
02-09-14, 21:08
Καλησπερα φιλε μου!
Καταρχην ελπιζω να βγαλεις γρηγορα ακρη στο προβλημα σου και να ξαναχαρεις το οχημα σου!

Οσον αφορα τον κινητηρα σου: αν οπως λες εχει στον Valvetronic με τα 116 αλογατα τοτε εχεις 1800 και οχι 1600 ! Εχεις στον n42b18a!

Οντως το πρωτο που ερχεται στο μυαλο ειναι οι πολλαπλασιαστες! Αλλα ειπες οτι αλλαχτηκαν!
Δεν ξερω τι μπορει να φταιει! Γνωμη μου ειναι να παρεις και δευτερη και τριτη γνωμη και αν υπαρχει σοβαρο προβλημα να αλλαξεις κινητηρα γιατι ειναι φορτωμενος με πολλα χιλιομετρα!
Αν μιλαμε για τον N42 θα βρεις μεταχειρο σχετικα οικονομικα!

hhatziioannou
02-09-14, 21:22
Καλησπερα φιλε μου!
Καταρχην ελπιζω να βγαλεις γρηγορα ακρη στο προβλημα σου και να ξαναχαρεις το οχημα σου!

Οσον αφορα τον κινητηρα σου: αν οπως λες εχει στον Valvetronic με τα 116 αλογατα τοτε εχεις 1800 και οχι 1600 ! Εχεις στον n42b18a!

Οντως το πρωτο που ερχεται στο μυαλο ειναι οι πολλαπλασιαστες! Αλλα ειπες οτι αλλαχτηκαν!
Δεν ξερω τι μπορει να φταιει! Γνωμη μου ειναι να παρεις και δευτερη και τριτη γνωμη και αν υπαρχει σοβαρο προβλημα να αλλαξεις κινητηρα γιατι ειναι φορτωμενος με πολλα χιλιομετρα!
Αν μιλαμε για τον N42 θα βρεις μεταχειρο σχετικα οικονομικα!



Περίπου τι τιμή το βλέπεις για Μοτερ και εγκατάσταση ? θα προτειμούσα 2.000 cc

Ευχαριστώ

fanisk
02-09-14, 21:26
Τον μηχανικο τον ξερεις ή ειναι ο πρωτος που βρηκες? Δοκιμασε και αλλου τους πολλαπλασιαστες γιατι με τοσα λαμογια εξω δεν ειναι δυσκολο να σου βρει χοντρες ανυπαρκτες ζημιες για να παρει εργασια. Τσεκαρε ολα τα σωληνακια σου. Τσεκαρε τις βαλβιδες σου ισως με 270.000 χλμ οι βαλβιδες του 3ου και 4ου να μη πατανε σωστα.

Οσο για το δηλωμα, ναι φαινεται για καποιον που γνωριζει και ναι να το δηλωσεις γιατι θα τρεχεις και δεν θα φτανεις!

hhatziioannou
02-09-14, 21:30
Τον μηχανικό τον ξέρω και είναι έμπειστος. Πολλά χρόνια έχει βρει ζημιές (και στα άλλα μου αυτοκινητα παλιότερα) που άλλοι δεν τις έβρισκαν. απλά με έβαλε σε αμφιβολίες ο αδερφός μου που είπε ότι οι κύλινδροι μέ το κεφαλάρι ΔΕΝ έχουν σχέση... εγώ δεν ξέρω πολλά.. :(

Dermatis
02-09-14, 21:35
Ενδεικτικα https://www.car.gr/parts/view/4764654/
Τα περαστικα ειναι στο χερι του συνεργειου!


Αλλα πρωτα δες οπως ειπαν και οι υπολοιποι τι ακριβως εχεις? Αλλαξε μηχανικο αν δεν τον ξερεις ! παρε και αλλες γνωμες!