Επιστροφή στο Forum : Βολαν 330 E46
Ακούω τις γνώμες σας παιδία. Έχουμε πρόβλημα με το βολάν, κατι έχει γίνει, έχει στραβώσει, έχει χάσει τα ζύγια του δε ξέρω ακριβώς κ έχω τρέμουλο στη μετάδοση κυρίως στις χαμηλές στροφές. Δε ζητάω διάγνωση από εσάς, θέλω γνώμες τι να αγοράσω;
Μετέχειρο OEM? τιμή ???
Τύπου Luk sachs στα 500-550 καινούργια?
Εναλακτικά έχω βρεί απο αμερική καινούργιο OEM κάπου στα 450-470 κομπλέ με τελωνείο. Αφού βγει αυτό, αλλάζουμε κ κάτι άλλο; Κανα ρουλεμαν πχ; Δισκοπλατώ λογικά δε θα βάλω για την ώρα γιατι βγαίνω εκτός budget. Τι θα κάνατε στη θέση μου;
Μια ωραία αναβάθμιση είναι να βάλεις απο Μ5 Ε34 (απο το 3.6 όμως)
Θα στροφάρει πολύ πιο γρήγορα, θα σ´αρέσει.
Μια ωραία αναβάθμιση είναι να βάλεις απο Μ5 Ε34 (απο το 3.6 όμως)
Θα στροφάρει πολύ πιο γρήγορα, θα σ´αρέσει.
Το έχει κάνει κάποιος απο δω να έχουμε μια εσωτερική άποψη;
Μιλάς για κάτι τέτοιο;
https://img.tapatalk.com/d/14/08/16/4usevaqy.jpghttps://img.tapatalk.com/d/14/08/16/y9a7y7yj.jpg
500¤ χωρίς τελωνείο είμαστε, μαμα 330 διςκοπλατω κουμπώνει πάνω σε αυτό; Ή θέλει κ δίσκο απο M5 ?
Jim αν θελει αλλαγη και το δισκοπλατο σου συντομα, κανε υπομονη να τα αλλαξεις μαζι. Δεν αξιζει να πληρωσεις διπλα εργατικα για το τιποτα.
Μη παρεις μεταχ.
ghost-rider
16-08-14, 00:46
Aν βαλει μονης μαζας απο Ε34 πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξει κ δισκο κ να βαλει απο Ε34.
Ειναι δυνατο μπαξιμο παντως.
Το εχω κ εγω στο προγραμμα.
Πως ειστε σιγουροι οτι ειναι βολαν?
Συνηθως τα τρεμουλα προερχονται απο πλατω η δισκο...
Πως το τσεκαρατε?
Τα βολαν διπλης μαζας συνηθως αλλαζονται γιατι αποκτουν τζογους.
Στραβωμα πρωτη φορα ακουω
Το έχει κάνει κάποιος απο δω να έχουμε μια εσωτερική άποψη;
Μιλάς για κάτι τέτοιο;
...
Το έχω κάνει κι εγώ και ο deepBLUE στα Ζ3 μας και πράγματι άξιζε τον κόπο.
Πράγματι θέλεις "πακέτο" βολάν-δίσκο-πλατώ αλλά μπορεί να βρείς και μτχ.
Μιλάμε πάντα για ανταλλακτικά απο το 3.6 Μ5 (μονής μάζας) όπου το βολάν είναι περίπου τα μισά κιλά σε σχέση με του 330.
Αν είσαι Αθήνα, προτείνω να ζητήσεις μια προσφορά και απο Σίττα-Φλασκή (απο τον Χρήστο Φλασκή). Εμείς εκεί το κάναμε και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι απο την αναβάθμιση.
Βέβαια εμείς, λόγω της αυξημένης ροπής απο τους κομπρέσσορες, θέλαμε έτσι κι αλλιώς πιο ανθεκτικούς δίσκους οπότε η συγκεκριμένη "αναβάθμιση" είχε διπλό όφελος: μεγαλύτερη αντοχή και πολύ πιο γρήγορο στροφάρισμα.
Το έχω κάνει κι εγώ και ο deepBLUE στα Ζ3 μας και πράγματι άξιζε τον κόπο.
Πράγματι θέλεις "πακέτο" βολάν-δίσκο-πλατώ αλλά μπορεί να βρείς και μτχ.
Μιλάμε πάντα για ανταλλακτικά απο το 3.6 Μ5 (μονής μάζας) όπου το βολάν είναι περίπου τα μισά κιλά σε σχέση με του 330.
Αν είσαι Αθήνα, προτείνω να ζητήσεις μια προσφορά και απο Σίττα-Φλασκή (απο τον Χρήστο Φλασκή). Εμείς εκεί το κάναμε και είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι απο την αναβάθμιση.
Βέβαια εμείς, λόγω της αυξημένης ροπής απο τους κομπρέσσορες, θέλαμε έτσι κι αλλιώς πιο ανθεκτικούς δίσκους οπότε η συγκεκριμένη "αναβάθμιση" είχε διπλό όφελος: μεγαλύτερη αντοχή και πολύ πιο γρήγορο στροφάρισμα.
Και το κυριότερο όλων είναι πως ο συμπλέκτης είναι φιλικότατος σαν να είναι εργοστασιακός !!!
Vanvic & deepblue στροφάρει ποιο ζωηρά το καταλαβαίνω αυτό, πέφτει κ εύκολα όταν αφήνετε γκάζι;
Vanvic & deepblue στροφάρει ποιο ζωηρά το καταλαβαίνω αυτό, πέφτει κ εύκολα όταν αφήνετε γκάζι;
Ναι δεν υπαρχει κάποιο θεμα .
Είναι αξιόλογο μπάξιμα και αξιόπιστο
Vanvic & deepblue στροφάρει ποιο ζωηρά το καταλαβαίνω αυτό, πέφτει κ εύκολα όταν αφήνετε γκάζι;
Σαφώς αλλα κι αυτό είναι κάτι το οποίο πιστευω θα σ΄αρέσει ειδικά αν είσαι των γρήγορων αλλαγών.
Kostas Maras
16-08-14, 17:47
Ακούω τις γνώμες σας παιδία. Έχουμε πρόβλημα με το βολάν, κατι έχει γίνει, έχει στραβώσει, έχει χάσει τα ζύγια του δε ξέρω ακριβώς κ έχω τρέμουλο στη μετάδοση κυρίως στις χαμηλές στροφές. Δε ζητάω διάγνωση από εσάς, θέλω γνώμες τι να αγοράσω;
Μετέχειρο OEM? τιμή ???
Τύπου Luk sachs στα 500-550 καινούργια?
Εναλακτικά έχω βρεί απο αμερική καινούργιο OEM κάπου στα 450-470 κομπλέ με τελωνείο. Αφού βγει αυτό, αλλάζουμε κ κάτι άλλο; Κανα ρουλεμαν πχ; Δισκοπλατώ λογικά δε θα βάλω για την ώρα γιατι βγαίνω εκτός budget. Τι θα κάνατε στη θέση μου;
Εγώ οταν άλλαξα έχοντας πάντα τους φίλους που έβαλαν απο e39 m5 αποφάσισα να βάλω βολάν απο csll e46 m3 και με ελάχιστη διάφορα σε βάρος κάπου στα 600 γραμμάρια αν θυμάμαι πιο ελαφρύ και πιο ενισχυμένο απο το στάνταρ του m54 330.
katsaraios
16-08-14, 18:03
Aν βαλει μονης μαζας απο Ε34 πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξει κ δισκο κ να βαλει απο Ε34.
Ειναι δυνατο μπαξιμο παντως.
Το εχω κ εγω στο προγραμμα.
Πως ειστε σιγουροι οτι ειναι βολαν?
Συνηθως τα τρεμουλα προερχονται απο πλατω η δισκο...
Πως το τσεκαρατε?
Τα βολαν διπλης μαζας συνηθως αλλαζονται γιατι αποκτουν τζογους.
Στραβωμα πρωτη φορα ακουω
Το δικο σου ειναι 318;σορρυ για το οφ τοπικ
ghost-rider
16-08-14, 20:09
320..
Τελικά βρέθηκε ΟΕΜ βολάν μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση και καλή τιμή, οπότε θα μπει αυτό μαζί με καιμούργιο σετάκι δισκοπλατό , ρουλεμάν, βαλβολίνες και κάποις βάσεις παλιές που υπάρχουν, για να μαζέψουμε τα μπόσικα του λεβιέ και τέλος. Αυτά :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΔημήτρηςΜ3
03-09-14, 09:37
Θα μας τρελενεις έτσι ;;
Εδω σου λένε για το e34 ότι ειναι καλύτερο πιο ελαφρή και εσυ
Πάλι το δικό σου ..
Θα μας τρελενεις έτσι ;;
Εδω σου λένε για το e34 ότι ειναι καλύτερο πιο ελαφρή και εσυ
Πάλι το δικό σου ..
Ρε τρελέ, σου λέω το βρήκα σε καλή τιμή + δισκοπλατό κ έτσι αποφάσισα να κάτσω στο μαμά setup. Έχω το αμάξι μέσα για διάφορες εργασίες και το budjet έχει φύγει ήδη πολύ ψηλά!:thnx:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.