Επιστροφή στο Forum : Συντήρηση κομπρεσσορα.
Τι πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας για την καλή λειτουργία ενός κομπρεσσορα; Χρειάζεται ζέσταμα κρυωμα όπως το turbo; Χρειάζεται έλεγχος του συστήματος λίπανσης;
Ψάχνω πληροφορίες και δεν βρίσκω απολύτως τίποτα!
Τι πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας για την καλή λειτουργία ενός κομπρεσσορα; Χρειάζεται ζέσταμα κρυωμα όπως το turbo; Χρειάζεται έλεγχος του συστήματος λίπανσης;
Ψάχνω πληροφορίες και δεν βρίσκω απολύτως τίποτα!
και ο κομπρέσσορας ζεστένεται και τότε η απόδοση πέφτει.
Υπάρχουν συστήματα ψύξης με intercooler με μεθανολες (μεμονωμένα ή και συνσδυαστικά) τα οποία κάνουν δουλειά.
Με τις συνθήκες που επικρατούν στν Ελλάδα, ο κομπρέσσορας -θεωρώ- οτι απαράιτητα πρέπει να υποστηρίζεται απο σύστημα ψύξης.
ο κομπρεσορας δεν είναι σαν το turbo , νομίζω ότι δεν χρειάζεται να περιμένεις λίγο πριν το σβήσεις.
ghost-rider
15-08-14, 13:50
Προσεχοντας τη μηχανη σου αυτοματα προσεχεις και τον κομπρεσσορα.
Κατι ιδιαιτερο οπως το τουρμπο δεν απαιτει.
Δλδ με το τουρμπο μπορει να εχεις ζεστη μηχανη και παγωμενη τουρμπινα.
Με τον κομπρεσσορα ακομα και ρελαντι να εισαι αυτος γυριζει και φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας(η οποια βεβαιως ειναι χαμηλη πολυ και δεν μετριεται σε εκατονταδες βαθμους οπως αυτη ενος τουρμπο).
Οποτε, οταν η μηχανη σου ειναι ετοιμη ειναι και το κομπρεσσορακι ετοιμο.
Τωρα για το λαδι δες αν εχει δικο του συστημα λιπανσης η αν κλεβει παροχη απο τη μηχανη.
Αν εχει δικο του δες καθε ποτε προτεινει ο κατασκευαστης αντικατασταση καθως και τι λαδι προτεινει(οι rotrex πχ εχουν δικο τους λαδι και δεν ειναι και οτι πιο φθηνο).
Οταν εχει δικο του κυκλωμα καπου εχει και δοχειο. απο εκει κανεις την αλλαγη.
Αν λιπαινεται με το λαδι της μηχανης ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα, αλλαζοντας λαδι μηχανης, αλλαζεις και του συμπιεστη.
Επισης τσεκαρε αν υπαρχει μαγνητικο φιλτρο κατακρατησης ρινισματων.
Αυτο (αν υπαρχει) το αντικαθιστας σε καθε αλλαγη λιπαντικου του κομπρεσσορα(η της μηχανης αν δουλευει με τα λαδια της μηχανης).
Αυτός ο κομπρέσσορας τι σύστημα λίπανσης έχει;
ghost-rider
15-08-14, 17:26
Αυτο το δοχειακι με την κοκκινη ταπα παραπεμπει σε αυτονομο κυκλωμα.
Παρολα αυτα σιγουρα δε σου λεω τπτ.
Ψαχτο λιγο να δεις τι γραμμες σκανε πανω στο συμπιεστη και που πανε.
πάντως η carbon εισαγωγή είναι όλα τα λ7 !
είναι snitzher και εχει περιεργο συστημα λιπανσης, αυτό που εχουν βαλει είναι ένα απλο γρασσαδορακι πιθανως από τον παλαιοτερο ιδιοκτητη του αυτοκινητου.
Ο κομπρεσορ αυτος παιρνει πολύ λεπτο λαδι για τα κουζινετα του.
Πληροφοριες στον αντιπροσωπο του : https://www.ac-schnitzer.gr/
Αν είναι schnitzer το πιο πιθανό είναι να το έχει τοποθέτηση ο Σπανός, οπότε ρώτησε εκεί...
Stunt Mike
16-08-14, 23:18
Δλδ με το τουρμπο μπορει να εχεις ζεστη μηχανη και παγωμενη τουρμπινα.
Προφανως κι αυτο δεν ειναι σωστο...... thumb
Η τουρμπινα ζεσταινεται με το λαδι του κινητηρα..... thumb
ghost-rider
16-08-14, 23:38
Κ με το νερο πολλες.
Δεν παει ετσι ομως.
Το λαδι του κινητηρα στους 50 βαθμους ειναι οκ.
Στροφαρεις.
Η τουρμπινα στους 50 βαθμους ειναι οκ???
Stunt Mike
16-08-14, 23:49
Κ με το νερο πολλες.
Δεν παει ετσι ομως.
Το λαδι του κινητηρα στους 50 βαθμους ειναι οκ.
Στροφαρεις.
Η τουρμπινα στους 50 βαθμους ειναι οκ???
Ολες οι καινουριες τουρμπινες πλεον ψυχονται και με νερο....Και στην ερωτηση σου,εννοειται πως ''ναι ετσι παει'' ειναι η απαντηση.....Μαλιστα η υπαρξη της τουρμπινας,που στο ρελαντι της γυριζει με 70-80.000 σαλ :shok: ζεσταινει πολυ γρηγοροτερα το λαδι του κινητηρα απ'οτι σ'ενα ατμοσφαιρικο μοτερ....
Το λαδι του κινητηρα,θεωρειται ζεστο απο τους 70C και πανω....Κι εν πασει περιπτωσει,εγω σου ειπα οτι ειναι λαθος αυτο που ειπες: (ζεστο μοτερ-παγωμενη τουρμπινα) Απλα δεν παιζει.....
ghost-rider
17-08-14, 00:06
70 βαθμους πιανει με ζορι το λαδι.
Οταν χαλαρωνει ισορροπει πιο χαμηλα.
Μετρημενο αυτο που σου λεω σε σχετικα ζορισμενο τουρμπο.
Το λαδι κ το νερο ειναι για να ψυχουν το τουρμπακι.
Οχι για να το ζεσταινουν.
Η θερμοκρασια λειτουργιας του ειναι πολυ υψηλοτερη απο αυτη της μηχανης.
Οταν θες να το δουλεψεις σωστα αφου ζεστανεις τη μηχανη ανεβαζεις πιεση προοδευτικα κ δεν αρχιζεις να σκιζεις με φουλ ανοιχτη πεταλουδα.
Υγ επιπλεον οι στροφες του τουρμπο εξαρτωνται κυριως απο τη θεση της πεταλουδας.
Δλδ στο ρελαντι με φορτιο (5η πχ) κ φουλ γκαζι θα στροφαρει το τουρμπο. Κ δεν πρεπει οταν ειναι κρυο.
Στο ρελαντι παλι με νεκρα κ χωρις να ακουμπας το γκαζι, το τουρμπακι απλα παρασσυρεται κ για κανενα απολυτως λογο δεν πιανει τις στροφες που λες.
Stunt Mike
17-08-14, 00:48
Εχετε βαλει σε λαθος θεση τον αισθητηρα θερμοκρασιας λαδιου τοτε......ειτε δεν δουλευει σωστα....90-105 βαθμους στο λαδι δουλευουν τα περισσοτερα αυτοκινητα,παρε παραδειγμα τα Μ3,ενω τα καινουρια τουρμπακια φτανουν και τους 120+ και θεωρειται φυσιολογικο.....Οι στροφες ρελαντι ειναι διαφορετικες σε καθε τουρμπινα,ενδεικτικο ηταν αυτο που σου'πα με μια δοση υπερβολης,αλλα δεν παιζει ρολο(οι περισσοτερες τουρμπινες της αγορας γυριζουν στις 10-20.000σαλ στο ρελαντι του αυτοκινητου,αλλα αυτο εξαρταται απο πολλους αλλους παραγοντες)....Το αποτελεσμα ειναι το ιδιο..η τουρμπινα ειναι ζεστη εφοσον ειναι ζεστο το μοτερ...Δλδ αν εσυ πας μια βολτα 300χλμ ατουρμπιστος και ξαφνικα θες να πας γρηγορα,θα ξεκινησεις να τουρμπιζεις σταδιακα και μετα θα πατησεις τερμα??Ποιος στο'πε αυτο???Και φυσικα το λαδι και το νερο ψυχουν την τουρμπινα,οπως και το μοτερ σου..Οι τριβες το ζεσταινουν,οπως και την τουρμπινα μεσα στο cartdridge της...Τι αλλο περιμενεις να ζεστανεις δλδ με τα σταδιακα τουρμπισματα???
υ.γ δεν ζητησα μαθηματα λειτουργιας της τουρμπινας,ευχαριστω πολυ...
ghost-rider
17-08-14, 01:00
Δεν τον ειχα βαλει εγω τον αισθητηρα.
Λογκαρισμενο το ειχαμε.
Κ δουλευε λογικα σωστα γιατι ηταν στις αναμμενομενες τιμες.
Στο αλλο που λες.
Ναι μετα απο χαλαρο ταξιδι το ζεσταινω προοδευτικα πριν τα δωσω ολα.
Δε θα του ζητησω να βαρεσει διμπαρα οταν επι ωρες πηγαινε με υποπιεση.
Τελος παντων. Δεν το συνεχιζω αλλο. Για κομπρεσσορα ειναι το θρεντ.
Stunt Mike
17-08-14, 01:36
Το οτι το κανεις εσυ δεν σημαινει οτι ειναι και κανονας λειτουργιας των τουρμπατων μοτερ.Κι εγω μπορει να βαζω μπρος το κρυο μοτερ και να βαραω 2μπαρα και να λεω μετα: "ετσι δουλευουν αυτα!!"Δεν σημαινει οτι ειναι και σωστο!Με καταλαβαινεις τι εννοω...
Στο θεμα μας τωρα..αν το τεσταρατε με παγωνια εξω και ειχε και κανα μεγαλο ψυγειο λαδιου,τοτε μπορει οντως να παρεμενε και κατω απο τους 50¢.Η σωστη θερμοκρασια ομως για το λαδι ειναι 90+ και στους 70 θεωρειται ανεκτο για σκισιμο..
ghost-rider
17-08-14, 02:05
Κατανοητο. Πιθανον να ειμαι υπερβολικος.
Δεν ειναι δικο μου, ειναι του αδερφου μου κ το προσεχω διπλα οποτε το παιρνω.
Αμα ηταν δικο μου πιθανον να το δουλευα τελειως διαφορετικα.
Ο κομπρέσορας τελικά που έχω μου είπαν ότι είναι σίγουρα αυτολιπαινόμενος. Άρα σε τι χρησιμεύει η ένδειξη min, max; Η συγκεκριμένη στάθμη ελέγχεται με ανοιχτή ή κλειστή τη μηχανή;
ghost-rider
18-08-14, 19:35
Σταθμη λαδιου κανονικα ειναι το min-max.
Φροντιζεις να βρισκεται εκει αναμεσα το λαδι σου.
Με τη μηχανη σβηστη παντα.
Σταθμη λαδιου κανονικα ειναι το min-max.
Φροντιζεις να βρισκεται εκει αναμεσα το λαδι σου.
Με τη μηχανη σβηστη παντα.
ποιός ο λόγος που έχει δικό του δείκτη;;;
ghost-rider
18-08-14, 20:18
Εχει δικο του κυκλωμα λιπανσης προφανως.
Ξεχωρο απο αυτο της μηχανης.
DENNIS E46 CABRIO
18-08-14, 23:25
εχω τον ιδιο κομπρεσσορα.εχει δικο του λαδι σιγουρο αυτο.κ απο τι μου ειπαν σε καθε αλλαγη λαδιων θελει και του κομπρεσσορα αλλαγη.ακομα δεν τα εχω αλλαξει βεβαια.φιλε σε τι αμαξι τον φορας αν μπορεις να μου πεις ,και γενικα για τη χρηση του πως το βλεπεις γιατι εισαι ο πρεωτος που συνανταω να φοραει τον ιδιο κομπρεσσορα με εμενα κ θα ηθελα να μοιραστω καμια εμπειρια στειλε π.μ. αν θες η οτι θες γενικα.ευχαριστω.
Λοιπόν το δοχειάκι που έχει ο δικός μου δεν είναι της Schnitzer, είναι ιδιοκατασκευή και έχει μπει εκεί απλά για να γίνεται η τοποθέτηση του λαδιού ευκολότερα. Από Σπανό μου είπαν ότι μπαίνει οποιοδήποτε λάδι μηχανής. π.χ. 5w-40.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.