PDA

Επιστροφή στο Forum : e36 αναρτηση



GiorgosT
30-07-14, 19:47
Καλησπερα σε ολο το φορουμ...Θα ηθελα την βοηθεια σας για αμορτισερ και ελατηρια...Δεν ξερω για το ποσο καλη ιδεα ειναι αυτη που με ηρθε...Αυτην την στιγμη φοραω τις μ-πακ αναρτησεις...Σκεφτομαι να αλλαξω μονο ελατηρια και να βαλω einbach λιγο πιο χαμηλα απο αυτα που φοραει τωρα....

HLIAS - E36
31-07-14, 12:12
Tι ακριβώς θέλεις από το αυτοκίνητο? Τι είδους χρήση το κάνεις? Το χρησιμοποιείς απλά για τις μετακινήσεις σου ή θέλεις γενικά κάτι παραπάνω? Και αν θέλεις, πόσο παραπάνω?

Και πόσα χρήματα χονδρικά διαθέτεις?

Το coupe έχεις?

I_MNL
31-07-14, 12:27
Ακριβώς, δώσε μας πιο πολλές πληροφορίες!
Είναι το αμάξι σου το κόκκινο coupé που έχεις στο garage σου;

leo328
31-07-14, 14:12
τα αμορτισερ σου εχουν πολλα χλμ?λογικα ναι ε?
αμα τα αμορτισερ σου ειναι παλια ευκαιρια να βαλεις σετ αμορτισερ-ελατηρια.
εγω προσφατα χτυπησα eibach prosystem σετακι που θα βαλω μετα τις διακοπες.το περιμενω να ερθει..(ο μικρος μεγαλωσε τωρα πηγε 2 χρονων οποτε ενα 3ποντο ελατηριο μπορουμε να βαλουμε.αλλα μεχρι εκει.:thumbsup:).
ομως αν δω οτι αρχισει τα κοπανηματα μετα απο κανα χρονο θα ξαναμπουν τα μαμα ελατηρια με μαμα αμορτισερ που θα αγορασθουν και τελος..
για δομικη τα πηρα και κυριως γιατι ειναι ευκαιρια τετοια τιμη...(μονο εγω τα ξετρυπωνω τετοια...:hystericalbs1:).
παντως διαβαζοντας σε ξενα φορουμ κριτικες για την αναρτηση αυτη ολοι λενε πολυ καλα λογια...λενε οτι εχει καλο κρατημα και η ανεση πολυ κοντα στα εργοστασιακα προτυπα!!(να το δω και να μην το πιστεψω)
εδω:
4κυλινδρα https://www.ebay.de/itm/EIBACH-Sportfahrwerk-Pro-Kit-30mm-30mm-BMW-3er-E36-Limosine-316i-318is-/371010123182?pt=DE_Autoteile&hash=item5661ed35ae

6κυλινδρα https://www.ebay.de/itm/EIBACH-Sportfahrwerk-Pro-Kit-30mm-30mm-BMW-3er-E36-Limosine-320i-325i-325td-/271561840674?pt=DE_Autoteile&hash=item3f3a58d822

μονο τα ελατηρια κοστιζουν 130-150ε.βαζεις αλλα 100ε και παιρνεις και αμορτισερ που συνεργαζονται αψογα..(καλυτερο απο το να παντρευεις εσυ αλλα αμορτισερ με αλλα ελα

GiorgosT
31-07-14, 15:43
Το bmw ειναι το κοκκινο που εχω στο garage μου, ακριβως...Η χρηση που το κανω ειναι να το χρησιμοποιω καθημερινα και για την δουλεια αλλα και για τις βολτες μου...Το θεμα ειναι οτι δεν θελω κατι παραπανω απο αυτο διοτι και να τρεξω εδω που ειμαι δεν μπορω ουτε πολλες στροφες εχω...Μενω Γερμανια και οπως καταλαβαινετε τα ορια ταχυτητας ειναι χαμηλα οποτε προσεχουμε μην μας βγαλουν "αναμνηστικη" φωτογραφια...Το αυτοκινητο εχει ακριβως 195.000χλμ, αλλα φοραει ακομα τα μανισια του αμορτισες...Ειναι λιγο βαρκουλα...Εχω κοιταξει για αμορτισερ εδω, δεν θα ηθελα να βαλω ας πουμε koni η bilstein διοτι δεν το κανω χρηση η οποια να χρειαζετε τοσο καλο κρατημα...Γνωμη μου παντα...Εχω βρει καποια σε χαμηλες τιμες αλλα δεν ξερω αν θα κρατησουν καιρο και αν ειναι εστω και λιγο αξιοπιστα...Παρακατω σας βαζω τις τιμες στο περιπου...
Fk αμορτισερ-ελατηρια 170E
Jom αμορτισερ-ελατηρια ρυθμιζομενα 180E
Einbah αμορτισερ-ελατηρια 250Ε

HLIAS - E36
31-07-14, 18:44
Οπότε η καλύτερη λύση είναι τα Μ-pack... Σχετικά "σφιχτά" και ταυτόχρονα άνετα... Όσο για τα ελατήρια τα ρυθμιζόμενα που έγραψες πρόσεχέ τα λιγάκι... Να μην είναι αμφιβόλου ποιότητας... Καλύτερα να βάλεις κάτι σταθερό και επώνυμο...

Υπάρχουν λύσεις και σε άλλες εταιρίες για καλά αμορτισερ χωρίς να χάνεις σε άνεση, δηλαδή μην ακούς Bilstein και πάει το μυαλό σου κατ' ευθείαν σε κούτσουρο... Η Bilstein έχει κι άλλες προτάσεις πέρα από τις σπόρ όπως πχ τα μαύρα...
https://www.ebay.com/itm/BMW-3ER-E36-E46-BILSTEIN-STOsDAMPFER-SET-HINTEN-FEDERBEINLAGER-STAUBSCHUTZ-/140675881461?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW&hash=item20c0ef99f5

Όπως το παράδειγμα που ανέφερα με την Bilstein βγάζει και η κάθε εταιρία ανάλογες προτάσεις και σε διαφορετικές τιμές, έτσι μπορείς να βρεις και καποια πιο οικονομική λύση από τις M-pack που είναι της Sachs... Ψάξε δηλαδή τον καλύτερο συνδυασμό ποιότητας - τιμής που να είναι πιο κοντά σε αυτό που ζητάς...thumb

leo328
31-07-14, 18:45
ε καλα δεν πιστευω να εχει σχεση σε ποιοτητα η eibach με τις υπολοιπες που αναφερεις...

GiorgosT
31-07-14, 18:52
Σιγουρα δεν εχουν ιδια ποιοτητα...Αυτα τα μαυρα bilstein στο λινκ αδερφε, δεν ειναι κακα...Πιστευω ειναι καλη επιλογη και με καλη τιμη απο οτι βλεπω...Παντως θα το ψαξω κιαλλο και θα εχω ως πρωτη σκεψη αυτα που μου λετε γιατι κατι παραπανω ξερετε...Αλλα αδερφε αυτα τα ελατηρια στο λινκ με τι θα ηταν καλο να τα συνδιασω? Να εχετε υποψην σας και οτι θελω να το χαμηλωσω γυρω στους 60/40... ��

leo328
31-07-14, 19:25
το λινκ του ηλια ειναι μονο για πισινα αμορτισερ με βασεις αλλα δεν κανουν για μ-πακ ελατηρια(το γραφει κιολας).
εγω επιμενω στην προταση που σου εκανα..ειναι και με αμορτισερ και με ελατηρια ιδιας μαρκας...θα συνεργαζονται και καλα...
μην πας σε χαμηλωμα ανω των 3 ποντων θα χτυπαει σαν κατσικι και ειδικα εσυ που εχεις συνιθισει την ανεση των μ-πακ θα σου κακοφανει πολυ..
eibach αμορτισερ με eibach ελατηρια 3ποντα και τελος..
επισης ευκαιρια ειναι αφου θα λυθουν ολα:
αλλαζεις και top mount καινουργια (πισινα βαλε απο ε46 καμπριο πιο ενισχυμενα).
μπροστα ενισχυσεις απο μ3 ε36 (τα πιατελα που λεμε).
πισω ενισχυσεις απο ζ3 μαζι με καινουργια λαστιχενια στηριγματα απο ε46 πιο παχια και bump stop Μ-πακ καινουργια και κοιμασαι υσηχος τα βραδια...
υ.γ. δεν προχωρω σε θολομπαρες,χιαστη μπαρα κ.λ.π. γιατι δεν το τρεχεις απο οτι λες...

GiorgosT
31-07-14, 20:56
Απο οτι μου φαινεται πιο ευκολα θα καταληξω σε αμορτισερ-ελατηρια παρα σε mm χαμηλωματος ��Θελω οσο γινεται να καληψω το κενο αναμεσα σε θολο και λαστιχο...Κραταω ομως αυτα που με ειπατε...Θα καταληξω καπου ωστε να εχω ενα ομορφο και πρακτικο χαμηλωμα αλλα ταυτοχρονα ανετο σε θεμα οδηγικης συμπεριφορας...Μην ειναι οπως ειπε ο φιλος πιο πανω σαν κατσικι...

GiorgosT
31-07-14, 21:28
Εβλεπα διαφορες φωτογραφιες στο garage και βρηκα ενα μελος, ονομαζεται sakiseko με ενα μπλε e36...Μου αρεσε το χαμηλωμα που εχει...Δεν ξερω ποσο ειναι και τι αλλα φαινεται ομορφο...Καπως ετσι το εχω στο μυαλο μου...Παρακατω η φωτο με τις ζαντες...

GiorgosT
31-07-14, 21:43
https://i1369.photobucket.com/albums/ag204/giorgostsopy/GIF%20Maker/1406835760127_zpsfwv6etaw.gif ("https:// [URL=https://s1369.photobucket.com/user/giorgostsopy/media/GIF%20Maker/1406835760127_zpsfwv6etaw.gif.html)"[/URL]

VasilisG85
31-07-14, 22:56
Αμορτισέρ bilstein κίτρινα σε συνδιασμό με ελατήρια χαμηλώματος HR. Aυτά φοράω και είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Πρόσεχε όμως, υπάρχουν 2 τύποι ελατηρίων χαμηλώματος. δεν θα βάλεις το τέρμα χαμηλό γιατί θα έχεις πρόβλημα αργότερα. θα βάλεις το μεσαίο (αν θυμάμαι καλά 3,5 cm μπροστά 1,5 cm πίσω)

HLIAS - E36
31-07-14, 23:11
Αμορτισέρ bilstein κίτρινα σε συνδιασμό με ελατήρια χαμηλώματος HR. Aυτά φοράω και είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Πρόσεχε όμως, υπάρχουν 2 τύποι ελατηρίων χαμηλώματος. δεν θα βάλεις το τέρμα χαμηλό γιατί θα έχεις πρόβλημα αργότερα. θα βάλεις το μεσαίο (αν θυμάμαι καλά 3,5 cm μπροστά 1,5 cm πίσω)

Δεν θα τα έλεγα και άνετα τα κίτρινα της Bilstein...:thumbsdown: Τα sprint ή τα sport φοράς?

Panos 316T
31-07-14, 23:13
Αμορτισέρ bilstein κίτρινα σε συνδιασμό με ελατήρια χαμηλώματος HR. Aυτά φοράω και είμαι υπέρ ευχαριστημένος. Πρόσεχε όμως, υπάρχουν 2 τύποι ελατηρίων χαμηλώματος. δεν θα βάλεις το τέρμα χαμηλό γιατί θα έχεις πρόβλημα αργότερα. θα βάλεις το μεσαίο (αν θυμάμαι καλά 3,5 cm μπροστά 1,5 cm πίσω)

δηλαδη περνας πανω απο τις ταπες στους δρομους ή απο μπαλωμενη ασφαλτο και δεν ακους τιποτα;

HLIAS - E36
31-07-14, 23:18
Και κέρμα να πατήσεις το καταλαβαίνεις...

GiorgosT
01-08-14, 06:20
Επειδη οδηγησα 2-3 αυτοκινητα με bilstein οταν ημουν Ελλαδα, μπορω να πω οτι δεν τρελθηκα τοσο...Το στησιμο ηταν καλο αλλα οπως ειπε ο φιλος Ηλιας, κερμα να πατουσες το καταλαβαινες...

ghost-rider
01-08-14, 08:36
Περα απο την αναρτηση το ποσο χτυπαει ενα αμαξι εχει να κανει και με λιγα ακομα πραγματακια.

Τη διαμετρο της ζαντας(αλλο 16 αλλο 17 και αλλο 18. Δεν εχουν επαφη).

Και το ποσο σκληρο ειναι το προφιλ του ελαστικου(το ιδιο αμαξι, με την ιδια αναρτηση και την ιδια ζαντα μπορει να κοπαναει σα μπουρδελο με bridgestone και να μη νιωθει τπτ με michelin).

HLIAS - E36
01-08-14, 12:15
Επειδη οδηγησα 2-3 αυτοκινητα με bilstein οταν ημουν Ελλαδα, μπορω να πω οτι δεν τρελθηκα τοσο...Το στησιμο ηταν καλο αλλα οπως ειπε ο φιλος Ηλιας, κερμα να πατουσες το καταλαβαινες...

Είναι ανάλογα τι ζητάς... Εγώ έχω ρυθμιζόμενες Bilstein pss9... Από τις κορυφαίες αναρτήσεις αλλά κοπανάει... Εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί πάντως σε βαθμό να θέλω να τις αλλάξω γιατί με ανταμοίβει η συμπεριφορά τους στο δρόμο... Είναι θέμα πως το βλέπει ο καθένας...

VasilisG85
01-08-14, 13:11
Δεν θα τα έλεγα και άνετα τα κίτρινα της Bilstein...:thumbsdown: Τα sprint ή τα sport φοράς?



Tα σπορ φοράω. Εξαρτάται το τι θέλει κανένας από το αμάξι.. αλλά μια χαρά άνετο είναι και για χαλαρή και για σπορ οδήγηση...

VasilisG85
01-08-14, 13:14
δηλαδη περνας πανω απο τις ταπες στους δρομους ή απο μπαλωμενη ασφαλτο και δεν ακους τιποτα;

Προσέχω πάρα πολύ, οι δρόμοι εδώ πάνω στη Βόρεια Ελλάδα είναι αρκετά καλοί μπορώ να πω, αλλά άνθρωπος είσαι, καμιά φορά πέφτεις και σε καμιά λακούβα... όλα οκ όμως..

VasilisG85
01-08-14, 13:17
Να συμπληρώσω φοράω μισελέν λάστιχο και διαστάσεις 205/55/16.
Οπότε σίγουρα δεν "κοπανάει" τόσο όσο φαντάζεστε..
Δεν "κοπανάει" καθόλου θα έλεγα..
Μπορείτε να δείτε φωτο στο γκαράζ..

GiorgosT
01-08-14, 16:01
Ε ναι σιγουρα ghost-rider...Εγω απο το 205/60/16 που θεω να παω στο 225/40/18 δεν περιμενω να εχει αποσβεση σε κραδασμους...Δεν ξερω αλλα με τραβαει να βαλω στα m-pack αμορτισερ eibach ελατηρια να το δοκιμασω και με τις 16αρες ζαντες και με τις 18αρες...

HLIAS - E36
01-08-14, 17:30
Να συμπληρώσω φοράω μισελέν λάστιχο και διαστάσεις 205/55/16.
Οπότε σίγουρα δεν "κοπανάει" τόσο όσο φαντάζεστε..
Δεν "κοπανάει" καθόλου θα έλεγα..
Μπορείτε να δείτε φωτο στο γκαράζ..

Tότε εντάξει, σε βοηθάει αρκετά η διάσταση της ζάντας... Δεν είναι και λιμουζίνα αλλά τουλάχιστον δεν είναι και κούτσουρο...

leo328
01-08-14, 18:37
Ε ναι σιγουρα ghost-rider...Εγω απο το 205/60/16 που θεω να παω στο 225/40/18 δεν περιμενω να εχει αποσβεση σε κραδασμους...Δεν ξερω αλλα με τραβαει να βαλω στα m-pack αμορτισερ eibach ελατηρια να το δοκιμασω και με τις 16αρες ζαντες και με τις 18αρες...

αμα εχουν πανω απο 100.000χλμ τα αμορτισερ ξεχασε το αυτο για ευνοητους λογους..αλλαξε ολα μια και καλη..

6ylinder
03-08-14, 18:40
Να πω κ εγώ μια γνώμη.

Φίλε μου αφού δεν είσαι όπως λες του στριψηματος κλπ τί το θες το 60/40 χαμήλωμα; Θα το καταστρέψεις το αμαξάκι. Θα το κάνεις κούτσουρο κ θα κλαις τα λεφτά σου. Με τόσο χαμήλωμα θα χαλασεις τη γεωμετρία της ανάρτησης επίσης. Αν έχεις φράγκα βάλε εργοστασιακα αμορτισέρ μ-πακ, αλλιώς βάλε εμπορίου μ-πακ όπως τα boge turbo gas.

Ακόμα για τον Βασίλη παραπάνω...αποκλείεται να έχεις τα sport με HR. Sprint έχεις.

leo328
03-08-14, 23:39
για μενα οι λυσεις ειναι 2 στα ε36 αναλογα το ποσο μας νοιαζει το look Και κυριως κατα ποσο θελουμε την αναρτηση μας σκληρη κυριως στις χαμηλες ταχυτητες:

1) αμορτισερ-ελατηρια m-pack με αντιστρεπτικες παχυτερες eibach ή hr.
σαν αμορτισερ υπαρχουν 3 επιλογες
-γνησια καινουργια 700ε!!! :ranting2:
-επισκευη των ηδη γνησιων σε περιπτωση που τα φοραμε ηδη σε γνωστους αναρτησαδες (οσοι το εχουν κανει εχουν μεινει ικανοποιημενοι).
-αντικατασταση με εμποριου παρομοιας σκληροτητας (sachs advatage-boge turbo) 350e στο περιπου.
σαν ελατηρια δυστυχως δεν υπαρχουν εμποριου με το τοσο λιγο χαμηλωμα οσο τα m-pack (1,5 ποντο) οποτε η παμε σε καινουργια γνησια με 250ε σετ η' μεταχειρο μονο αμα ειναι σε καλη κατασταση (δυσκολο) με κανα 80-100ε.
οι παχυτερες αντιστρεπτικες εμποριου ξεκινανε συνηθως απο 300ε εως 400ε.

με αυτον τον τροπο επιτυνχανουμε την ανεση που μας προσφερει η μαμα σπορ αναρτηση στις χαμηλες ταχυτητες (χωρις να ειναι βαρκα διοτι ειναι σπορ πιο ενισχυμενη πο την απλη μαμα) σε συνδιασμο με το κρατημα-μειωση κλισεων του αμαξωματος στις στροφες λογω των παχυτερων αντιστρεπτικων(οι οποιες δεν προκειται να επηρεασουν την ανεση).

το μονο αρνητικο σε αυτην την περιπτωση:το κενο μεταξυ λαστιχου-θολου μπροστα(καθαρα θεμα look δηλδ οχι κατι λειτουργικο)...

2) τοποθετηση aftermarket αμορτισερ ελατηριων μονο ομως για μενα ολοκληρωμενο κιτ μιας εταιριας.να μην παντρεψουμε εμεις δηλδ αμορτισερ-ελατηρια και κυριως εως 3-3,5 ποντους χαμηλωμα απο την απλη μαμα αναρτηση για να μην μαμησουμε την γεωμετρια οπως ειπε παραπανω και ο φιλος μου 6cylinder.
γιατι ολοκληρωμενο κιτ αμορτισερ-ελατηρια?γιατι μια εταιρια που θα δωσει κιτ αμορτισερ-ελατηρια για ενα αυτοκινητο ειναι ηδη μελετημενα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο και κυριως αμορτισερ ελατηρια θα συνεργαζονται αψογα μεταξυ τους...τα αμορτισερ δηλδ ειναι φτιαγμενα για να δουλευουν μονο με αυτα τα ελατηρια και τουμπαλιν...αρα θα εχουν καλυτερο bound-rebound απο ενα σετ παντρεμενο π.χ. bilstein-eibach η΄H'r.
σε αυτην την περιπτωση η τοποθετηση αφτερμαρκετ παχυτερων αντιστρεπτικων για μενα προσωπικα ειναι πλεονασμος για αμαξι χρησης δρομου (δεν χρειαζεται δηλδ εκτος αν μπαινουμε πιστα) διοτι το κρατημα-μειωση κλισεων στις στροφες το εχουμε επιτυχει ηδη με το χαμηλωμα του κεντρου βαρους του αυτοκινητου.
το αρνητικο:σκληροτερη αποσβεση στους κραδασμους του αυτοκινητου απο τις κακοτεχνιες του δρομου στις χαμηλες ταχυτητες.

τωρα οσον αφορα την σκληροτητα των εκαστοτε κιτ πρεπει βασικα να εχουμε δοκιμασει ιδιο αυτοκινητο με φορεμενες αυτες τις αναρτησεις και βασικα τα γουστα του καθενος.για μενα που φαινεται σκληρη μια αναρτηση αλλον μπορει να μην τον ενοχλει.

αρα οι διαφορες στις 2 επιλογες ειναι:
-μ-πακ αμορτισερ-ελατηρια+παχυτερες αντιστρεπτικες=τα συνδιαζει ολα (ανεση στις χαμηλες ταχυτητες+μηδαμινες κλισεις στις στροφες) εκτος του Μη χαμηλωμενου Look του αυτοκινητου.
-κιτ αναρτησης χαμηλωματος εως 3.5 ποντων με μαμα μ-πακ αντιστρεπτικες=κρατημα στις στροφες λογω του χαμηλωματος και σκληρη αποσβεση στις χαμηλες ταχυτητες..

οποτε εαν δεν μας ενδιαφερει το look παμε στην 1η επιλογη που τα χει ολα (σχετικη ανεση παντου+κρατημα).
εαν μας νοιαζει το look παμε στην 2η με τιμημα την απωλεια της ανεσης στις χαμηλες ταχυτητες.

βεβαια υπαρχει και η ρυθμιζομενη pss9 που ειναι μαγικο χαλι για πολλους αλλα κοστιζει 1500ε καινουργια.

εγω προσωπικα θα πηγαινα στην 1η επιλογη...
φανταστειτε φοραω μ-πακ με ενισχυμενα αμορτισερ sachs perfomance.
για τα γουστα μου ειναι ανετο αχετικα αλλα οχι οσο ανετο θα ηθελα...
αν ειναι πολυ σκληρο το κιτ eibach Που θα βαλω με αμορτισερ-ελατηρια 3ποντα της ιδιας εταιριας :mpaks: και αρχισει τα νταπ-ντουπ (καποιος αλλος βεβαια μπορει να μπει μεσα και να πει μαλακο ειναι) ε θα παρω αργοτερα ενα σετ παχυτερες αντιστρεπτικες eibach με μια 4αδα μαμα μ-πακ αμορτισερ μαζι με τα μ-πακ ελατηρια που φοραω τωρα πανω και τελος...(τουλαχιστον θα ευχαριστιεμαι λιγο ανεση).

βασικη προυποθεση για τα τα ε36:οχι μεγαλυτερες ζαντες ανω των 17 για θεματα ανεσης-γεωμετριας!

υ.γ. τελευταια εγω θεμα με την ανεση μαλλον επειδη μεγαλωνω....μεχρι και τα φαραω σουταχα για να βαλω μ-πακ που ειναι πιο ανετα στην οδηγηση στα ταξιδια κυριως...εχασα εμφανιση αλλα δεν πιανεται η μεσουλα μου στα ταξιδια...:th_Laie_67-1:

6ylinder
04-08-14, 15:38
1) αμορτισερ-ελατηρια m-pack με αντιστρεπτικες παχυτερες eibach ή hr.
σαν αμορτισερ υπαρχουν 3 επιλογες
-γνησια καινουργια 700ε!!! :ranting2:
-επισκευη των ηδη γνησιων σε περιπτωση που τα φοραμε ηδη σε γνωστους αναρτησαδες (οσοι το εχουν κανει εχουν μεινει ικανοποιημενοι).
-αντικατασταση με εμποριου παρομοιας σκληροτητας (sachs advatage-boge turbo) 350e στο περιπου.


...και επειδή εγώ έχω sachs advantage με μ-πακ ελατήρια και αντιστρεπτικές μ-πακ, με 16άρα ζάντα, να ξαναπώ (κάπου το έχω ήδη αναφέρει) ότι τα advantage είναι σκληρούτσικα αμορτισέρ. Σε αρκετές περιπτώσεις κουράζουν και προβληματίζουν. Εγώ δεν θα τα ξανάβαζα...είναι απλά φθηνά (ό,τι πληρώσεις παίρνεις εξάλλου!!!). Θα έβαζα είτε γνήσια μ-πακ, που ακόμα κι αν δεν ξέρω πως είναι, σκίζω το δίπλωμά μου πως θα είναι σίγουρα πιο άνετα χωρίς να χάνουν καθόλου σε κράτημα, είτε θα πήγαινα σε αναρτησά να μου επισκευάσει μεταχειρισμένα.

VasilisG85
04-08-14, 22:26
Να πω κ εγώ μια γνώμη.

Φίλε μου αφού δεν είσαι όπως λες του στριψηματος κλπ τί το θες το 60/40 χαμήλωμα; Θα το καταστρέψεις το αμαξάκι. Θα το κάνεις κούτσουρο κ θα κλαις τα λεφτά σου. Με τόσο χαμήλωμα θα χαλασεις τη γεωμετρία της ανάρτησης επίσης. Αν έχεις φράγκα βάλε εργοστασιακα αμορτισέρ μ-πακ, αλλιώς βάλε εμπορίου μ-πακ όπως τα boge turbo gas.

Ακόμα για τον Βασίλη παραπάνω...αποκλείεται να έχεις τα sport με HR. Sprint έχεις.

Ξέρω πολύ καλά τι φοράω...

leo328
05-08-14, 07:23
Ξέρω πολύ καλά τι φοράω...

Με το συμπαθιο κιολας αλλα το οτι τα sport με H'r ειναι λαθος το ξερεις η' οχι?
αν οχι επρεπε να ρωτησεις καποιον η' την biilstein..
αν το ξερεις τοτε γιατι δεν εβαλες τα sprint?
υ.γ. δεν το παιζω εξυπνος απλα ετσι ρωταω φιλικα...thumb

bakalos
05-08-14, 08:50
εμένα μου ειχαν πει (απο το συνεργειο) οτι τα sport δεν ειναι για χαμηλωμα αλλά μονο τα sprint.

6ylinder
05-08-14, 09:05
Με το συμπαθιο κιολας αλλα το οτι τα sport με H'r ειναι λαθος το ξερεις η' οχι?
αν οχι επρεπε να ρωτησεις καποιον η' την biilstein..
αν το ξερεις τοτε γιατι δεν εβαλες τα sprint?
υ.γ. δεν το παιζω εξυπνος απλα ετσι ρωταω φιλικα...thumb


εμένα μου ειχαν πει (απο το συνεργειο) οτι τα sport δεν ειναι για χαμηλωμα αλλά μονο τα sprint.

Βασίλη γι αυτό το είπα...τα sprint είναι για χαμήλωμα. Τα sport είναι για μαμά ύψος. Ό,τι μπαίνουν με τα H&R μπαίνουν, αλλά μειώνουν τη διάρκεια ζωής τους και δουλεύουν λίγο πιο σκληρά, καθότι είναι συμπιεσμένα.

GiorgosT
06-08-14, 09:10
Αγοραστηκε πριν 3 μερες κονι αναρτηση με eibach ελατηρια 50/30...Ενταξει, μπορω να πω οτι καθετε καλυτερα απο πριν το αμαξι...Ειναι λιγο σκληροτερα απο τα προηγουμενα αλλα δεν ειναι τοσο ωστε να μην ειναι ανετα...Πιστευω αυτο που εψαχνα το πετυχα...Ελπιζω και με τις 17αρες να ειναι σχεδον το ιδιο...Τωρα εχω τις μαμα 15αρες...205/60/15

Kostas Maras
06-08-14, 12:11
Απο οτι μου φαινεται πιο ευκολα θα καταληξω σε αμορτισερ-ελατηρια παρα σε mm χαμηλωματος ��Θελω οσο γινεται να καληψω το κενο αναμεσα σε θολο και λαστιχο...Κραταω ομως αυτα που με ειπατε...Θα καταληξω καπου ωστε να εχω ενα ομορφο και πρακτικο χαμηλωμα αλλα ταυτοχρονα ανετο σε θεμα οδηγικης συμπεριφορας...Μην ειναι οπως ειπε ο φιλος πιο πανω σαν κατσικι...

Αποψη μου οτι αφου ζεις στην Γερμανία να βάλεις ένα σετ bilstein τα χοντρομπούκαλα και ένα σετ ελατηριων χαμηλωμα τους 6 πόντων εμπρός και 4 πόντων πισω για να εισαι καλυμμένος απο το χάος που φαίνεται στους όλους σου.......βάλε και τις ενισχύσεις που σου είπαν και θα εισαι ok........όλα τα υπόλοιπα θα σε απογοητευσουν φίλε μου!

leo328
06-08-14, 19:59
Αγοραστηκε πριν 3 μερες κονι αναρτηση με eibach ελατηρια 50/30...Ενταξει, μπορω να πω οτι καθετε καλυτερα απο πριν το αμαξι...Ειναι λιγο σκληροτερα απο τα προηγουμενα αλλα δεν ειναι τοσο ωστε να μην ειναι ανετα...Πιστευω αυτο που εψαχνα το πετυχα...Ελπιζω και με τις 17αρες να ειναι σχεδον το ιδιο...Τωρα εχω τις μαμα 15αρες...205/60/15

μαλλον με την ελπιδα θα μεινεις...αμα θες να μεινει το ιδιο περιπου σε σκληροτητα οπως τωρα βαλε 16αρες διοτι με τις 17αρες θα σκληρυνει αισθητα..μπρος τα καλη τι ειναι ο πονος βεβαια...:hystericalbs1:
ρωτα και μας που τα χουμε περασει..thumb

GiorgosT
06-08-14, 20:08
Λογικο να μην ειναι το ιδιο...Αλλα εννοω να μην ειναι κατσικι...Μεχρι στιγμης η αναρτηση μου αρεσε σε θεμα στησιματος...Ενταξει και με 400 σχεδον ευρω δεν περιμενα κρατηματα DTM...Το θεμα ειναι οτι δεν κοπαναει και σαν τα bilstain...