PDA

Επιστροφή στο Forum : Κομμμένος πίσω θόλος σε E36 318is



bmw-318is
14-07-14, 17:58
Καλησπέρα. Όπως λέει και ο τιτλος σήμερα το πρωί διαπίστωσα ότι ο θόρυβος που άκουγα εδώ και 2-3 ημέρες, δεν ήταν όπως λανθασμένα πίστευα η κομμένη πάνω ελαστική βάση του πίσω δεξιά αμορτισέρ, αλλά ο κομμένος θόλος του αμαξώματος. Έχει κοπεί ακριβώς εκεί που πιάνουν οι 2 βίδες αριστερά και δεξια του κέντρου του αμορτισερ σε ένα ελλειψοειδές σχήμα όπως είναι η ελαστική βάση του που έρχεται σε επαφή με το αμάξωμα. Σε 2 φανοποιούς που πήγα και είδαν την ζημιά πήρα την ίδια απάντηση όσον αφορά το τί μπορούμε να κάνουμε τώρα και η οποία ήταν ότι χρειάζεται ένα προσεκτικό κόλλημα το κομμάτι που έσπασε και στην συνέχεια να κολλήσουμε και στους 2 θόλους μια λαμαρίνα σαν ενίσχυση για να αποφύγουμε το ενδεχόμενο να ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κάποιον φίλο από εδώ και πως τελικά το αντιμετώπισε. Να σημειώσω ότι στο αυτοκίνητο είναι τοποθετημένη μια ρυθμιζόμενη καθ' ύψος ανάρτηση της FK (AK Street) εδώ και περίπου 30.000 χλμ και ότι το αυτοκίνητο έχει αυτή τη στιγμή στο οδόμετρο του περί τα 318.000 χλμ τα περισσότερα από αυτά με Bilstein κίτρινα αμορτισέρ και M-pack ελατήρια. Το να πετάξω τον χάρο και να πάρω ένα χιλιαράκι, μου το έχει προτείνει ήδη η σύζυγος μου και έχει φυσικά απορριφθεί σαν λύση.:th_Laie_67-1:.

katsaraios
14-07-14, 18:09
Υπαρχουν πολλα θρεντ με αντιστοιχο θεμα σε κοψιμματα του πατωματος,,,ενα καλο ψαξιμο θα σε βοηθησει ...
Σε πολλα Ε46 εχει γινει επεμβαση.

ghost-rider
14-07-14, 19:35
Δεν ειναι το πατωμα ομως εδω...
Κοπηκαν οι θόλοι...
Μα πισω το ελατηριο πιάνει στο πατωμα οχι στο θολο...
Το αμορτισερ ειναι μονο του στο θολο(πισω)...
Μηπως ηταν καιρο κομμενο το τοπ μαουντ και ετσι την ακουσε?
Προσωπικα δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως.
Τα χιλιομετρα σου δεν ειναι λιγα αλλα ειλικρινα, απο πρωτο χερι, σου λεω οτι δεν αποτελουν λογο αποσυνθεσης του αυτοκινητου.

Τες πα η λυση που σου προτεινουν μια χαρα ειναι.
Απλα προσπαθηστε να εντοπισετε γιατι συνεβη.

kplc16
14-07-14, 20:27
μαζι με την επισκευη αλλαξε κι ολα τα τοπ μαουντ

mark e92
14-07-14, 20:40
Κόλλησέ το και θα είναι οκ .
Αν και η σύζυγος έχει λίγο δίκιο ...

Vassilis ///M
14-07-14, 21:50
Καλησπέρα. Όπως λέει και ο τιτλος σήμερα το πρωί διαπίστωσα ότι ο θόρυβος που άκουγα εδώ και 2-3 ημέρες, δεν ήταν όπως λανθασμένα πίστευα η κομμένη πάνω ελαστική βάση του πίσω δεξιά αμορτισέρ, αλλά ο κομμένος θόλος του αμαξώματος. Έχει κοπεί ακριβώς εκεί που πιάνουν οι 2 βίδες αριστερά και δεξια του κέντρου του αμορτισερ σε ένα ελλειψοειδές σχήμα όπως είναι η ελαστική βάση του που έρχεται σε επαφή με το αμάξωμα. Σε 2 φανοποιούς που πήγα και είδαν την ζημιά πήρα την ίδια απάντηση όσον αφορά το τί μπορούμε να κάνουμε τώρα και η οποία ήταν ότι χρειάζεται ένα προσεκτικό κόλλημα το κομμάτι που έσπασε και στην συνέχεια να κολλήσουμε και στους 2 θόλους μια λαμαρίνα σαν ενίσχυση για να αποφύγουμε το ενδεχόμενο να ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει συμβεί κάτι ανάλογο σε κάποιον φίλο από εδώ και πως τελικά το αντιμετώπισε. Να σημειώσω ότι στο αυτοκίνητο είναι τοποθετημένη μια ρυθμιζόμενη καθ' ύψος ανάρτηση της FK (AK Street) εδώ και περίπου 30.000 χλμ και ότι το αυτοκίνητο έχει αυτή τη στιγμή στο οδόμετρο του περί τα 318.000 χλμ τα περισσότερα από αυτά με Bilstein κίτρινα αμορτισέρ και M-pack ελατήρια. Το να πετάξω τον χάρο και να πάρω ένα χιλιαράκι, μου το έχει προτείνει ήδη η σύζυγος μου και έχει φυσικά απορριφθεί σαν λύση.:th_Laie_67-1:.

Σωστά σου απάντησαν τα μαστόρια...
Η μόνη λύση είναι κόλλημα και ενίσχυση των θόλων...

Μην σε ανησυχεί κάτι τέτοιο σαν καινούριο θα γίνει ξανά...
Αν θέλεις πες μου τα ονόματα των ανθρώπων με π.μ.

Bazil Van Sinner
14-07-14, 22:01
Κολλήσε το και βάλε και αυτά (https://www.turnermotorsport.com/p-191-e36-z3-strut-tower-reinforcement-plates-pair.aspx) και είσαι σαν καινούριος!

bmw-318is
14-07-14, 23:07
Αρχικά να ευχαριστήσω όλους σας για τα σχόλια και τις συμβουλές σας. Σε ένα σύντομο ψάξιμο που έκανα δεν μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό με κομμένους θόλους παρά μόνο για πατώματα κυρίως e46 μοντέλων. Ήθελα να δω εάν κάποιος είχε βρει κάποια έτοιμη λύση όσον αφορά την ενίσχυση των θόλων, όπως για παράδειγμα υπάρχουν για τα πατώματα των e46. Το γιατί έγινε αυτή η ζημιά προφανώς κύρια αίτια είναι η αρκετή σφιχτή ανάρτηση που έχω σε συνδυασμό με τους υπέροχους δρόμους μας και φυσικά τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο από το 1995 που ξεκίνησε την κυκλοφορία του μέχρι σήμερα. Αν και μέχρι σήμερα φοβόμουν περισσότερο ότι θα αντιμετώπιζα κάποιο θέμα με τα σημεία στήριξης της ανάρτησης στο κάτω μέρος του αμαξώματος, τώρα θα αλλάξω σίγουρα όλα τα Top mounts. Η ανησυχία μου σχετικά με την επισκευή έχει να κάνει κυρίως με την ενίσχυση και τι ακριβώς μέταλλο θα χρησιμοποιηθεί γι' αυτό ήθελα να ρωτήσω αν έχει ξανασυμβεί σε κάποιον και αν χρησιμοποίησε κάποια έτοιμη λύση.
Mark e92 μας άναψες φωτιές βραδιάτικα αφού έδειξα το μήνυμα σου στη σύζυγο οπότε καταλαβαίνεις τι με περιμένει!
Βασίλη έχεις π.μ. αν και να έλεγα δημόσια τα ονόματα τους μάλλον θα ενδιέφερε μόνο εμάς τους παγουράδες.
Bazil νομίζω ότι οι συγκεκριμένες ενισχύσεις είναι για τους μπροστινούς θόλους, ελπίζω να υπάρχει κάτι αντίστοιχο εργοστασιακό και για τους πίσω. Βέβαια μετά το σημερινό μου φαίνεται ότι καλό θα ήταν να τοποθετούσα και τα συγκεκριμένα αν και μπροστά υπάρχει ήδη μια μπάρα θόλων του schnitzer.

katsaraios
14-07-14, 23:28
Διορθωση εκ μερους μου ,εγραψα βιαστικα για το πατωμα..thumb

m3e36
15-07-14, 02:19
Εχουνε κοπει εντελως η εχουνε ραγισει? Στο δικο μου οταν αλλαξα αναρτηση διαπιστωσα και στις δυο
Πλευρες απο μια ρωγμη.πηγα στο φανοποιο και κολλησα απο την πανω πλευρα μονο
2 ροδελες χοντρες οι οποιες καλυπτουν σχεδον ολη την περιοχη που παταει το top mount
Απο την κατω πλευρα που παταει το top mount ειναι δυσκολο να επεμβεις γιατι δεν
θα παταει καλα το top mount μετα.
Τωρα αν εσενα ανοιξε σε μεγαλο βαθμο οπως σου ειπανε και τα μαστορια που το πηγες
Ενισχυσε το με λαμαρινα ιδιου παχους και θα γινει σαν καινουριο.
Δεν ειναι κατι το σοβαρο μην σε αγχωνει.
Αν βρω χρονο θα τραβηξω μια φωτο το δικο μου να δεις πως το εκανε.

bmw316turbo
15-07-14, 07:42
Δεν ειναι τιποτα.
Εγω το εχω παθει λόγω σκληρων αμορτισερ (bilstein μπλε + hr elathria) και αποτομων επιταχυνσεων σε ομορφο ελληνικο δρομο.Η λυση ειναι μονοδρομος με κολημα λαμαρινας στο σημειο.Δεν υπαρχει φοβος.Η τοποθετηση μπαρας θολων θα βοηθησει πολυ στην αντοχη του σημειου αν εφαρμοζει καλα.

Bazil Van Sinner
15-07-14, 07:44
Bazil νομίζω ότι οι συγκεκριμένες ενισχύσεις είναι για τους μπροστινούς θόλους, ελπίζω να υπάρχει κάτι αντίστοιχο εργοστασιακό και για τους πίσω. Βέβαια μετά το σημερινό μου φαίνεται ότι καλό θα ήταν να τοποθετούσα και τα συγκεκριμένα αν και μπροστά υπάρχει ήδη μια μπάρα θόλων του schnitzer.

Ναι τώρα που το είδα είναι για μπρόστα.Αν δέν τα χεις καλό θα ήταν να τα βάλεις και αυτά.
Κατι παρόμοιο λογικά θα παίζει και για πίσω.

leo328
15-07-14, 10:12
πισω θες reinforcement plates απο ζ3 (ετσι θα τα βρεις στο net η΄ απο αντιπροσωπεια) σε συνδιασμο με top mount απο e46 m3 cabrio..thumb

bmw-318is
15-07-14, 12:38
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους και ευχαριστώ για την βοήθεια τους και πάλι. Στην δικιά μου περίπτωση έχει κοπεί ολόκληρο το κομμάτι της λαμαρίνας που πιάνει το αμορτισέρ το οποίο πλέον βρίσκεται στον αέρα. Γνωρίζεται εάν οι ενισχύσεις που βρίσκουμε σαν έτοιμες λύσεις χρειάζεται να κολληθούν στην λαμαρίνα ή απλώς συγκρατούνται με τις βίδες του αμορτισέρ; Όσοι κολλήσατε ενισχύσεις στους θόλους πως ακριβως ήταν αυτές, δηλαδή τι σχήμα είχαν και που πατούσαν πάνω στον θόλο; Leo328 έχεις κάνει διδακτορική διατριβή πάνω στα e36!

leo328
15-07-14, 13:17
oι γνησιες ενισχυσεις (εμπρος απο Μ3 Ε36-πισω απο Ζ3) πιανουν με τις βιδες πανω απο τα top mount...
γνησιοι κωδικοι:
-πιατελα μπροστινα απο μ3: 31312489795 χ2
- top mount για πισω πιο ενισχυμενα (μπροστα μονο τα μαμα μπαινουν) απο e46 m3 cabrio:33526779670 χ2
-πιατελα πισω απο Ζ3:
51718413359 Χ2.
με 10% εκπτωση απο μια αντιπροσωπεια (εγω την παιρνω νταβατζιλικι αλλιως τους λεω δεν τα θελω :th_Laie_67-1:) βγαινουν κανα 70αρι ολα υπολογιζε..thumb

bmw-318is
15-07-14, 13:46
oι γνησιες ενισχυσεις (εμπρος απο Μ3 Ε36-πισω απο Ζ3) πιανουν με τις βιδες πανω απο τα top mount...
γνησιοι κωδικοι:
-πιατελα μπροστινα απο μ3: 31312489795 χ2
- top mount για πισω πιο ενισχυμενα (μπροστα μονο τα μαμα μπαινουν) απο e46 m3 cabrio:33526779670 χ2
-πιατελα πισω απο Ζ3:
51718413359 Χ2.
με 10% εκπτωση απο μια αντιπροσωπεια (εγω την παιρνω νταβατζιλικι αλλιως τους λεω δεν τα θελω :th_Laie_67-1:) βγαινουν κανα 70αρι ολα υπολογιζε..thumb

Την επόμενη φορά που θα χρειαστώ κάτι για το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να ψάχνω ούτε σε αντιπροσωπείες, ούτε σε e-bay, realoem, bmwfans κτλ, κατευθείαν μήνυμα στον Leo328 και είμαστε έτοιμοι! Δεν παίζεσαι με τίποτα!thumb

Skyline_IS
15-07-14, 15:33
Φαντάζομαι η ζημία που έχεις πάθει είναι σαν αυτο εδώ
https://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1429052-DIY-Torn-Rear-Shock-Tower-Repair

Η επισκεύη δεν φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολη, αν την κάνεις σε φανοποιό δώσε ιδιαίτερη βάση στους πίσω θόλους και φτερά για σκουριά μιας και τα 36αρια πάσχουν εκεί


+ αν βάλεις και τις ενισχύσεις που προτείνει ο λεωνίδας θα είσαι κομπλέ πιστεύω

bmw-318is
16-07-14, 00:07
Φαντάζομαι η ζημία που έχεις πάθει είναι σαν αυτο εδώ
https://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1429052-DIY-Torn-Rear-Shock-Tower-Repair

Η επισκεύη δεν φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολη, αν την κάνεις σε φανοποιό δώσε ιδιαίτερη βάση στους πίσω θόλους και φτερά για σκουριά μιας και τα 36αρια πάσχουν εκεί


+ αν βάλεις και τις ενισχύσεις που προτείνει ο λεωνίδας θα είσαι κομπλέ πιστεύω

Κάπως έτσι έχει γίνει η ζημιά, απλώς δεν έχει τόσο μεγάλη έκταση, περιορίζεται γύρω από τις τρύπες που πιάνουν οι βίδες του αμορτισέρ. Το σχήμα του κοψίματος μοιάζει με το σχήμα της ενίσχυσης που έχει βάλει μετά την επισκευή.