Επιστροφή στο Forum : Service kit Ελαστικων σε Ε92
Άλλαξα πρόσφατα τα ελαστικά του αυτοκινήτου και έβαλα συμβατικά σε αντίθεση με τα runflat που φόραγε.
H BMW πουλά ένα service kit για αυτές τις περιπτώσεις.
Έχει αγοράσει κανείς αυτο το Kit ?
Ναι αγόρασέ το με κλειστά μάτια. Έχει κοφλεράκι, γάντια τσίλικα και αφρό.
Ναι αγόρασέ το με κλειστά μάτια. Έχει κοφλεράκι, γάντια τσίλικα και αφρό.
Είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή από επίσημο αντιπρόσωπο.. 146 ευρωπουλα!
Γνωρίζει κανείς κάποιο dealer με χαμηλότερη τιμή?
Είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή από επίσημο αντιπρόσωπο.. 146 ευρωπουλα!
Γνωρίζει κανείς κάποιο dealer με χαμηλότερη τιμή?
https://www.ebay.de/itm/BMW-Reifen-Mobility-Set-Pannenset-mit-Kompressor-Neu-/151320124793?pt=Auto_Reifen_2&hash=item233b61dd79
https://www.ebay.de/itm/BMW-Pannenset-Mobility-set-ORIGINAL-NEU-Kompressor-/111283241000?pt=DE_Autoteile&hash=item19e8ff8028
Εγώ αυτό έχω δεν το έχω χρησιμοποιήσει παρά μόνο για να φουσκώσω το ποδήλατο.
Επειδή κάπου είχαμε ξαναγράψει κάτι αντίστοιχο περίμενε να ακούσεις και άλλες απόψεις.
bimmer-corfu
24-06-14, 14:32
Να ξερεις οτι το λαστιχο ειναι για πεταμα μετα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Να ξερεις οτι το λαστιχο ειναι για πεταμα μετα
k
Ακριβώς αυτό μου είπε ο τύπος της Αγγλικής έλπα (AA) όταν ήρθε να διορθώσει
το λάστιχο του αυτοκινήτου του φίλου μου
Να ξερεις οτι το λαστιχο ειναι για πεταμα μετα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Γιατι παει για πεταμα το λαστιχο μετα;
Το λαστιχο θα καθαριστει απο μεσα καλα (ενα καλο πλυσιμο θελει οχι τιποτα σπουδαιο), θα ξυστει ελαφρα μεσα περιοχη που θα μπει το μπαλωμα και ολα καλα.
Οπως κολλαμε το λαστιχο εαν εχει παρει προκα...thumb
Αν είναι έτσι Αλέξη, ακόμα καλύτερα! :original:
Γιατί εδώ στην Αγγλία μάλλον μου λένε άλλα για να τα οικονομήσουν. Ο λαστιχάς θα πρέπει νά'ναι γάτος να κάνει σωστά τη δουλειά φαντάζομαι
Άλλαξα πρόσφατα τα ελαστικά του αυτοκινήτου και έβαλα συμβατικά σε αντίθεση με τα runflat που φόραγε.
H BMW πουλά ένα service kit για αυτές τις περιπτώσεις.
Έχει αγοράσει κανείς αυτο το Kit ?
Εδω εισαι, διαλεγεις και παιρνεις...:original:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Reifen-Pannenset&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=Reifen-Pannenset&_sacat=0
Οποιο αποφασισεις να παρεις να ελεγξεις την ημερομηνια ληξης, να ειναι το λιγοτερο μετα το τελος του 2016.
Εδω εισαι, διαλεγεις και παιρνεις...:original:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=Reifen-Pannenset&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=Reifen-Pannenset&_sacat=0
Οποιο αποφασισεις να παρεις να ελεγξεις την ημερομηνια ληξης, να ειναι το λιγοτερο μετα το τελος του 2016.
Ποιο απο ολα? γιατι καποια γραφουν seat, skoda, vw και αλλα!
Ποιο απο ολα? γιατι καποια γραφουν seat, skoda, vw και αλλα!
Για κοιτα για fiat εχει; :original:
ghost-rider
24-06-14, 15:46
Ποιο απο ολα? γιατι καποια γραφουν seat, skoda, vw και αλλα!
Tι εννοεις???
Τι σε πειράζει η μάρκα ; ολα τα ίδια λάστιχα δεν έχουν;;;
αν καποιος δεν εχει runflat και παθει λαστιχο τοτε τι γινεται?
Εξαρτάται.
Αν το καρφί είναι ακόμα μέσα, τότε το λάστιχο μπορεί και να μην ξεφουσκώσει για χιλιόμετρα και να μην το πάρεις καν χαμπάρι! Μου συνέβει αρκετές φορές αυτό με το BMW 316
Αν η βλάβη δεν είναι κοντά στο τοίχωμα, τότε το λάστιχο επιδιορθώνεται. Ditto
Αν η τρύπα είναι μικρή και το λάστιχο χάνει λίγο-λίγο, τότε μπορείς να το φουσκώσεις σε κάποιο βενζινάδικο, μέχρι να πας στον προορισμό σου.
Αυτό μου συνέβει σε ένα ταξίδι στο εξωτερικό με το πορτ-μπαγκάζ φίσκα (Είχα το Jaguar και έχει κανονική ρεζέρβα 235/50 R18). Στα 250χλμ από Calais (το φέρυ-μπόουτ να φεύγει σε 4 ώρες...:shok: ) και ενώ σταμάτησα για βενζίνη, βλέπω (τυχαία!!!) πως το πίσω αριστερό λάστιχο είναι στο ένα τρίτο...Πίεση 15. Που να αλλάξουμε ρεζέρβα, με πονεμένη μέση και οι δυο... :whistle: Το φουσκώνουμε στα 45. 100χλμ μετά σταματω, οπτικός έλεγχος το λάστιχο στα τρια τέταρτα του ύψους. ΟΚ σκέφτομαι, θα φτάσω στο προορισμό μου. Στα τελευταία διόδια, 25χλμ από το φέρυ-μποουτ, το λάστιχο είναι στα μισά. Ωραία, σκέφτομαι, ίσα-ίσα θα μπω στο φέρυ Οπερ και εγένετο, 1,5 ώρα μετά το λαστιχο είναι πίτα και βγάζω το αμάξι στο docks του Dover ουσιαστικά στη ζάντα. Καλώ την οδική και μου το αλλάζουν΄συνεχίζω στην κανονική ρεζερβα¨, όλα καλα:original:
Tο καλύτερο είναι να αγοραστεί τροχός ανάγκης της BMW used από ebay
Tο καλύτερο είναι να αγοραστεί τροχός ανάγκης της BMW used από ebay
έχεις να προτείνεις κάποια συγκεκριμένη ?
Αν πιανουν έστω και λίγο τα χέρια σου παρε ενα κιτ σουβλι με κορδόνια και ένα κομπρεσσερακι κοστοε 20¤ και τα δύο και εισαι καλυμμένος.
Επαναφερω το θεμα. Ξερει κανεις καποιο μαγαζι στην Αττικη να αγορασω το κιτ επισκευης...?
Οποιαδηποτε μαρκα. 140 ευρω απο bmw ειναι πααααρα πολλα!
Mπορεί και το Πρακτικερ να έχει . Autoplus?
https://eshop.carner.gr/komfler-71-063-resq-pro-plus-sygol-450ml-airman-0010752
Το πηρα πριν μια εβδομαδα 74 Ε.Εχει της ιδιας εταιρειας και φθηνοτερα.Παραδοση σε δυο μερες στην πορτα μου.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.