PDA

Επιστροφή στο Forum : 525i E34 upgrade



/vaggelis/
07-06-14, 10:24
Καλημέρα και από εμένα!

Έχω ένα 525 Ε34 μοντέλο του 1992 και ύστερα από τρία χρόνια καλής συμβίωσης νομίζω πως ήρθε η ώρα για κάποια μετατροπή. Η λογική λέει κατεύθυνση προς Μ5 αλλά κρατάω ανοιχτές ακόμα τις επιλογές.

Προς το παρόν το θέμα που με απασχολεί είναι τα φρένα. Το αμάξι έχει τα εργοστασιακά του 525. Φοράει λάστιχα 235 εμπρός και 265 πίσω σε 18άρες ζάντες από Μ5 Ε39. Η ερώτηση είναι λοιπόν η εξής: πόσο διαφέρουν τα φρένα του Μ5 Ε34 από αυτά που έχω τώρα και αν χρειάζεται ολική αλλαγή μπρος πίσω (δίσκοι, πλάκες, δαγκάνες, σωληνάκια, κτλ). Εννοώ μπορώ να κρατήσω κάτι από τα υπάρχοντα ή δεν ταιριάζουν με αυτά του Μ5; Καινούρια ή αξίζει και μεταχειρισμένα; (μια εκτίμηση στις αντίστοιχες τιμές θα ήταν πολύ διαφωτιστική!)

Έχω βρει μεταχειρισμένο κομπλέ σετ φρένων μπρος πίσω από Μ5 Ε34 στα 800 ευρώ. Λογική τιμή; Για καινούρια σετ brembo/AP κτλ τα 3 χιλιάρικα είναι απαγορευτική τιμή!

Περιμένω και τις δικές σας γνώμες.

stefm5
07-06-14, 10:36
για να πας σε μετατροπή s38 πρέπει να είσαι πολύ θαρραλέος.
πρώτον πανάκριβες λόγω σπανιότητας και δεύτερον αμφιβόλου κατάστασης λόγω πολλών χιλιομέτρων.
πιό λογικό να υπερκυβίσεις το μοτέρ σου σε Β30,Β31 ή Β32 με τόσους διαθέσιμους συνδυασμούς διαδρομών.

για τα φρένα που λές, εκτός από τα σωληνάκια τίποτα άλλο δεν είναι ίδιο. για την τιμή δεν ξέρω

panose30
07-06-14, 13:11
Μονο turbo
Mακρια απο s38 ,καιει τα αντερα του και για να πηγαινει καλα πρεπει ολα να ειναι στην εντελεια

/vaggelis/
07-06-14, 14:18
Μονο turbo
Mακρια απο s38 ,καιει τα αντερα του και για να πηγαινει καλα πρεπει ολα να ειναι στην εντελεια

Και τα δύο μοτέρ Μ50 και s38 είναι 6κύλινδρα άρα πόσο διαφορά θα έχουν στην κατανάλωση? Το Μ50 είχε μέση κατανάλωση 18L/100 km και αφαιρώντας καταλύτες και μεσαίο καζάνι έπεσε στα 12L/100 km. Δε νομίζω το s38 να ξεπερνά τα 18.

Βέβαια αυτό που με ενδιαφέρει τώρα είναι το θέμα των φρένων. Σε τι ακριβώς διαφέρουν τα φρένα του Μ5 από το 525 και περίπου το αναλογούν κόστος.

NikosE92
11-06-14, 16:12
Aυτό που ξέρω εγώ για τα φρένα του Μ5 είναι ότι οι δίσκοι μπρος πίσω είναι αεριζόμενοι

Tωρα για τιμές δεν ξερω

Είναι πραγματικά πολύ σπάνια η μετατροπη, που θες να κανεις .... εδώ καλά καλα, δεν υπάρχουν μεμονωμένα κομμάτια σε αγγελίες, ποσο μάλλον για ολοκληρο τροπέτο και αν βρεθει ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ...

Γιατί δεν σκέφτεσαι να πάρεις κάτι έτοιμο ?? πχ ενα 39αρι που είναι και καλύτερο ?

Βασιλης
11-06-14, 18:26
Μια χαρα μοτερουκλα ειναι το B25 τι θες να μπλεξεις σε περιπέτειες.
Να σκέφτεσαι να το κυκλοφορήσεις γιατι νθα καίει τον αγλέουρα.
Να σου φύγουν ενα σκασμό λ7 με αμφίβολα αποτελέσματα.
Να γινεις αιμοδοτης του καθε επιτιδιου που θα θελει να στα αρπαξει.
Θα μπορεσεις να το δηλώσεις, η θα φοβασαι μην σου ανοιξουν το καπω?Γιατι το μοτερ θα κανει καραμπαμ.
Ασε που το 2,5αρι ειναι απο τα οικονομικοτερα μοτερ σε θεμα καταναλωσης.
Εμενα φοραει το Μ50Β20 και ειμαι αρκετα ικανοποιημενος και με τις επιδοσεις και με την καταναλωση.
Παντως αν εισαι αποφασισμενος και εφοσον το μοτερ σου ειναι σε σχετικα καλη κατασταση το θελω.

dark knight
11-06-14, 19:23
εχω οδηγησει ε34 Μ5 3,6 για περισσοτερο από βολτα. τα φρενα του ηταν το μονο πραγμα που δεν με εντυπωσιασε. μηπως σε αυτά τα χρηματα να κοιταζες καποια εναλλακτικη στα φρενα

kplc16
11-06-14, 19:23
Μακρυα. Εκτος κι αν βρεις ετοιμο το οποιο αποδεδειγμενα θα ειναι καλο. Μια επισκευη σε τετοιο μοτερ ξεπερνα για πλακα τα 2500ε!!! Απο καταναλωση αν το πηγαινεις σαν m ξεπερνας τα 20λτ/100χμ. Οι καβλωμενοι με τα m να αναζητησουν τη τυχη τους καλυτερα στα 36αρια και στα 46αρια.