Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : subaru impreza 1,6 ts vs suzuki grand vitara vs tiguan



trifonas
02-06-14, 23:18
Λοιπον στην μεταBMW εποχη ψάχνω για τον αντικαταστατη του.
Απαραιτήτως 4χ4 και 4θυρο.Για το λογο οτι θα τραβαω που και που το σκάφος το ιδανικο αλλα οχι οικονομικοτερο ειναι το grand vitara diesel 1.9 το οποίο έχει και αργα διαφορικα για δυσκολες περιστασεις. Οι τιμες ειναι γυρω στα 15κ.
η αλλη λυση το tiguan το οποιο είναι πιο κυριλέ και ομορφο αλλα πιο ενεργοβορο με τσιμπημένη κατανάλωση και θα ψιλοδυσκολευεται στην ανελκυση του σκαφους.
Η αλλη λυση ειναι αυτη εδω https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4897043/ η πιο οικονομικη κι αυτο καίει παραπανω πανω απο 10 για πλακα αλλα εχει και αργα.
Φοβαμια λιγο το μποξερ γιατι δεν εχω ακουσει τα καλυτερα για την αξιοπιστία του.
πειτε γνωμες;;;;

tokiko
03-06-14, 02:48
Σε mitsubishi δε σκέφτεσαι κάτι ? :original:

vagmag
03-06-14, 05:43
Το Subaru που έβαλες αγγελία ειναι η έκδοση turbo, που δεν ηταν απο την Ιαπωνία, αλλα πατέντα της εδω αντιπροσωπείας και του καλφακακου ( συνεργείο - μετατροπές) . Ούτε τα άλογα αυτα βγάζει το αυτοκινητο και το βασικότερο εχει πολλα προβλήματα αξιοπιστίας . Καίει σαν διλιτρο+ Και παει σαν 1400 ... ( σε κόντρα με τον αδερφό μου που ειχε megane 1400 με προσπερνούσε). Μακριά μακριά.
Η ατμοσφαιρική έκδοση αυτού του αυτοκινητου ειναι πολυ τίμια . Δεν ειναι γρήγορο αλλα ειναι απροβλημάτιστα .
Σε Subaru για σκάφος θα σου πρότεινα το forester το ατμοσφαιρικό. Εχει κοντα και ειναι πιο ολοκληρωμένο αυτοκινητο.

Το tiguan δεν κάνει για αυτη τη δουλεια. Μόνο ατού τα κυβικά , αλλα σε καύσιμο καίει περισσότερο και απο διλιτρο συνήθως . Αδύναμος συμπλέκτης .

Το vitara εχει και καλη τετρακινηση (το 5θυρο ) , και η έκδοση diesel ειναι σχετικά οικονομική σε σχέση με τα βενζινοκίνητα . Πολλα τα 15000 ευρω ομως . Εχει ομως αργά που για το σκάφος ειναι οτι πρέπει. Εχει βγάλει καποια προβλήματακια το μοτέρ κ το κιβώτιο.

Σε τετρακίνητο SUV , πριν τρία χρόνια κατέληξα στο xtrail πετρελαιο 2008 με τα 173 άλογα. Δεν εχει κοντα. Εχει ομως τετρακινηση που κλειδώνει , εστω κ ηλεκτρονικά . Ειναι πιο οικονομικό σε καύσιμο απο το vitara diesel αρκετα , και πολυ πιο γρήγορο και άνετο. Δεν εχω σκάφος να σου πω εμπειρίες. Αυτη τη στιγμή πρέπει να εχω 165000 χιλιόμετρα και ειναι απροβλημάτιστα, εύκολοδηγητο , με μεγάλη ήλιοροφη . Αν το έδινα σημερα θα ηταν απλα για ενα μικρο , μιας και μεγάλο οικογενειακο υπαρχει και άλλο αυτη τη στιγμή και δε θα ζητούσα πάνω απο 10000-11000 ευρω με τίποτα . Ειναι βέβαια διλιτρο , αλλα και τα 5000 ευρω σε σχέση με τι vitara ειναι αρκετή διαφορα !

Αν πας σε vitara πιο αξιόπιστη λύση ειναι διλιτρο ατμοσφαιρικό 5θυρο και ας ειναι αέριο για οικονομία . Σου κοστίζει λιγότερο σε αγορα , λιγότερο σε ευρω ανά λίτρο , αλλα ειναι διλιτρο. Αν τα γλύτωνεις στην αγορα ομως τα χρηματα μη σε τρομάζουν τα τελη και ο φορος . Τα περισσοτερα σε 2-3 χρόνια απαλλάσσονται απο το φόρο πολυτελείας .

engelo
03-06-14, 06:58
Ο συνονόματος από πάνω έχει δίκιο.

Προτείνω forester ατμοσφαιρα και μάλιστα αυτόματο για να μην έχεις θέματα συμπλέκτη.

Απο το 1600 subaru ΑΛΑΡΓΑ !!!!

ghost-rider
03-06-14, 07:44
Δες και το rav 4.

Θεωρω οτι ο λογικος προβληματισμος σε αυτη την κατηγορια ειναι grand-vitara ή rav 4.

trifonas
03-06-14, 08:30
Δεν θελω να ξαναμπω στη ταλαιπωρια του διλιτρου τα θεωρω πεταμενα λεφτα σ αυτο το κωλοκρατος.660+400-500=1100 διαφορα με τα τελη του ντιζελ 800 ευρω.αρα σε 4 χρονια κανει αποσβεση διαφορας.ασε που δεν ξερεις τι σου ξημερωνει στην ελλαδα.Μπορει να ξυπνησει στραβα ο εκαστοτε φωστηρας υπουργος και να αυξησουν τα τελη ή τον ειδικο φορο.:thumbsdown::ranting2:

Σε Mitsubishi δεν σκεφτομαι καθολου καθως υπαρχει μονο το πινιν που δεν μου πολυαρεσει.:thumbsdown:

Κλινω προς βιταρα αλλα δεν υπαρχει κατι καλο αυτη τη στιγμη και κατα περιοδους που εμφανιζεται κατι οι ιδιοκτητες τα κτυπανε.
Η χρηση που θα του κανω δεν θα ειναι συχνη οποτε δεν με καιει τοσο πολυ η καταναλωση. Με ενα αυτοκινητο στα 10-12 πιστευω οτι ανταπεξερχομαι ευκολα.Ενταξει απο κει και πανω νομιζω ειναι μαλακια να παω.

trifonas
03-06-14, 08:37
Κοιταζω λιγο και το Yeti αλλα ειναι λιγο σαν περιπτερο ρε γαμωτο.
Η αλλη λυση ειναι και αυτη https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4525657/
Αλλα θελω να πηγαινω και εκτος.Μπερδευτηκα τωρα!!!!

Ptboul
03-06-14, 09:44
Από εμένα μόνο κασκάϊ.* Για όλα τα άλλα έχω ακούσει και δει (Βιτάρα) πολλά και ακριβά προβλήματα.



*ντήζελ έστω και 1,5. Ιδανικά 4τρακούνα, 1,6 πλας 2 και πας παντού.

trifonas
03-06-14, 11:27
Από εμένα μόνο κασκάϊ.* Για όλα τα άλλα έχω ακούσει και δει (Βιτάρα) πολλά και ακριβά προβλήματα.



*ντήζελ έστω και 1,5. Ιδανικά 4τρακούνα, 1,6 πλας 2 και πας παντού.

Μονο το καινουργιο ειναι diesel 4χ4 και παει 25κ. τα αλλα 1,5 ειναι μπροστινοκινητα αν δε κανω λαθος.

Ptboul
03-06-14, 12:12
Σωστά, από 24Κ ξεκινάει η έκδοση energy 1.6_4Χ4.

Η εμπειρία ωστόσο έχει δείξει (το έχουν 2 φίλοι μου) πως με ένα ζευγάρι λίγο πιο χωμάτινο ελαστικό, το αμάξι σε καλύπτει σε πολλά.

Konstantinos E60
03-06-14, 12:15
Εχει και στο προηγούμενο μοντέλο 1.6d 4χ4 αλλα στο φεϊς λιφτ.

trifonas
03-06-14, 12:37
Ταβανι εχω 15κ ξέχασα να αναφέρω.

Ptboul
03-06-14, 12:44
Πλούσια έκδοση, λίγα km, φρέσκο όχημα, τετρακούνα, ντηζελιά, με ένα καλό παζάρι νομίζω αξίζει https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4816756/

Άσχετο, αν βρεις τον σατανά (S&n) ρώτα τον να σου πει από πρώτο χέρι τα προβλήματα των τιγκουάν (κ μάλιστα σε 2 δείγματα) καθώς και τις τιμές επισκευής τους.

andreas_R
03-06-14, 14:03
Ταβανι εχω 15κ ξέχασα να αναφέρω.

Outlander με υγραεριακι:thumbsup:

ghost-rider
03-06-14, 14:17
Κοιταζω λιγο και το Yeti αλλα ειναι λιγο σαν περιπτερο ρε γαμωτο.
Η αλλη λυση ειναι και αυτη https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4525657/
Αλλα θελω να πηγαινω και εκτος.Μπερδευτηκα τωρα!!!!

Α4 Β7 με 1,8 μοτερ, βγηκε μονο με 163 αλογα.
Ουτε η εκδοση με τα 192 υπηρξε οπως ηταν στο Α4 Β6 (το προ facelift αυτου που ανεβασες).
Παραπανω απο 163 μονο οι διλιτρες εκδοσεις, οι οποιες ειχαν ολες 200 περα απο τις dtm που δηλωνανε κατι ψιχουλα παραπανω...

Εν ολιγης αυτο που ποσταρεις ειναι τζολεμενο.
Θες κατι τετοιο?
Σκεψου οτι για να φτασει ο bfb τα 225 αλογα δεν τον φτανει ενα προγραμμα...


Παραυτα. Αν το βρεις χαλαρο (να μην ειναι τζολεμενο, σκισμενο, να μην μπαινοβγαινε πιστες, να μην ξημεροβραδιαζοταν στα φαναρια και να εχει σωα τα σωθικα του) ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο.
Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο εκτος μπορει να παει.
Ειχαμε παει με τον αδερφο μου σε χιονι και σταματησε οταν χωθηκε ολο το χιονι πανω απο το καπω και εφτασε παρμπριζ.
Φυσικα περιοριζεται απο το χαμηλο υψος του.
Δε βγαινει για ροκ κρόουλινγκ... Χαμηλο σενταν ειναι...

ΥΓ1 Σε αντιθεση με πολλα αλλα τετρακινητα(και τα περισσοτερα suv) το Α4 εχει κεντρικο διαφορικο τυπου τορσεν. Μπλοκα. Δε σπαει δε χαλαει, το σκιζεις, δεν μυριζει δε σκουζει.
Δεν εχει χαλντεξ οπως οι περισσοτεροι πιστευουν.

ΥΓ2 Το σκαφος θα το βγαζει εξω πολυ ανετα. Θα ξηλωνει τα μπετα απο τη γλιστρα λεμε τωρα...

ΥΓ3 Αμα δεν το πατας κινειται εξωφρενικα οικονομικα!

trifonas
03-06-14, 16:41
Α4 Β7 με 1,8 μοτερ, βγηκε μονο με 163 αλογα.
Ουτε η εκδοση με τα 192 υπηρξε οπως ηταν στο Α4 Β6 (το προ facelift αυτου που ανεβασες).
Παραπανω απο 163 μονο οι διλιτρες εκδοσεις, οι οποιες ειχαν ολες 200 περα απο τις dtm που δηλωνανε κατι ψιχουλα παραπανω...

Εν ολιγης αυτο που ποσταρεις ειναι τζολεμενο.
Θες κατι τετοιο?
Σκεψου οτι για να φτασει ο bfb τα 225 αλογα δεν τον φτανει ενα προγραμμα...


Παραυτα. Αν το βρεις χαλαρο (να μην ειναι τζολεμενο, σκισμενο, να μην μπαινοβγαινε πιστες, να μην ξημεροβραδιαζοταν στα φαναρια και να εχει σωα τα σωθικα του) ειναι εκπληκτικο αυτοκινητο.
Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο εκτος μπορει να παει.
Ειχαμε παει με τον αδερφο μου σε χιονι και σταματησε οταν χωθηκε ολο το χιονι πανω απο το καπω και εφτασε παρμπριζ.
Φυσικα περιοριζεται απο το χαμηλο υψος του.
Δε βγαινει για ροκ κρόουλινγκ... Χαμηλο σενταν ειναι...

ΥΓ1 Σε αντιθεση με πολλα αλλα τετρακινητα(και τα περισσοτερα suv) το Α4 εχει κεντρικο διαφορικο τυπου τορσεν. Μπλοκα. Δε σπαει δε χαλαει, το σκιζεις, δεν μυριζει δε σκουζει.
Δεν εχει χαλντεξ οπως οι περισσοτεροι πιστευουν.

ΥΓ2 Το σκαφος θα το βγαζει εξω πολυ ανετα. Θα ξηλωνει τα μπετα απο τη γλιστρα λεμε τωρα...

ΥΓ3 Αμα δεν το πατας κινειται εξωφρενικα οικονομικα!
Ειχα το Α3 2.0Tfsi quattro αν θυμασαι πριν το 320ci:ranting2:.
Οποτε ξερω πως παει το αυτοκινητο.Οικονομικο δεν το λες καθως σε ταχυτητες ταξιδιου δυσκολα κατω απο 9 εκει που το 320 επεφτε και 7. Α3 Εντος πολης ηταν παλι 13-14 πολυ νορμαλ οδηγηση με το 320 13.
Οτι εχει δυναμη εχει το ξερω.
Το θεμα ειναι οτι θελω να ξεφυγω καμια φορα απο την ασφαλτο και αυτο το λυπαμαι.
Θα ειναι η εσχατη λυση αν δεν φανει κατι καλο.
Οτι προτασεις εχετε δεκτες οπως ειπαμε.
Ταβανι 15κ 4χ4 ,4θυρο μεχρι 1900Κυβικα.

ghost-rider
03-06-14, 17:24
Επαγγελματικό δικαιολογεις?
Κανένα L200 η navara?
Βέβαια αυτα μόνο οικονομικά δεν τα λες στην κατανάλωση...

paganis
03-06-14, 20:37
αναφερθηκες στο pajero pinin , οτι δεν σου αρεσει ιδιαιτερα.....αλλα μιας και το γλυκοκοιταζω τελευταια, εχει κανεις αποψη??

tokiko
04-06-14, 00:01
αναφερθηκες στο pajero pinin , οτι δεν σου αρεσει ιδιαιτερα.....αλλα μιας και το γλυκοκοιταζω τελευταια, εχει κανεις αποψη??

Τι ακριβώς θες? διαφορικά, κινητήρα, σασμάν, αξιοπιστία όλα μέσα είναι.

paganis
04-06-14, 09:22
Τι ακριβώς θες? διαφορικά, κινητήρα, σασμάν, αξιοπιστία όλα μέσα είναι.

θα ηθελα το διλιτρο...αλλα λογω επιπλεον εξοδων, λεω να κινηθω στην εκδοση 1,8 αν και υπολειπεται σε δυνατοτητες εκτος δρομου.
επειδη αρκετα συχνα κανω διαδρομες σε κακοτραχαλους δρομους(φετος εμεινα 2 φορες κολλημενος , μια σε λασπη και μια σε σαμαρακι) ..θα ηθελα ενα τετρακινητο χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις ομως( δεν κανω τριαλ).
μου αρκει να ειναι σχετικα ψηλο, αξιοπιστο, να μπορω να κανω ταξιδι σαν ανθρωπος και να αντεχει σε δασικους κυριως δρομους.

Ptboul
04-06-14, 09:25
Το έχει από καινούριο ο πατέρας ενός φίλου. Τραβάει σκάφος, πάει κυνήγια, το έχει για εργαλείο ευχαρίστησης αλλά και κανονικό αμάξι. Από όσο γνωρίζω δεν είχε ποτέ κανένα θέμα. Θα τον ρωτήσω όμως και να επανέλθω με λεπτομέριες.

mark e92
04-06-14, 11:42
θα ηθελα το διλιτρο...αλλα λογω επιπλεον εξοδων, λεω να κινηθω στην εκδοση 1,8 αν και υπολειπεται σε δυνατοτητες εκτος δρομου.
επειδη αρκετα συχνα κανω διαδρομες σε κακοτραχαλους δρομους(φετος εμεινα 2 φορες κολλημενος , μια σε λασπη και μια σε σαμαρακι) ..θα ηθελα ενα τετρακινητο χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις ομως( δεν κανω τριαλ).
μου αρκει να ειναι σχετικα ψηλο, αξιοπιστο, να μπορω να κανω ταξιδι σαν ανθρωπος και να αντεχει σε δασικους κυριως δρομους.

Με μια λέξη ΣΚΥΛΙ!!!

tokiko
04-06-14, 16:18
θα ηθελα το διλιτρο...αλλα λογω επιπλεον εξοδων, λεω να κινηθω στην εκδοση 1,8 αν και υπολειπεται σε δυνατοτητες εκτος δρομου.
επειδη αρκετα συχνα κανω διαδρομες σε κακοτραχαλους δρομους(φετος εμεινα 2 φορες κολλημενος , μια σε λασπη και μια σε σαμαρακι) ..θα ηθελα ενα τετρακινητο χωρις ιδιαιτερες απαιτησεις ομως( δεν κανω τριαλ).
μου αρκει να ειναι σχετικα ψηλο, αξιοπιστο, να μπορω να κανω ταξιδι σαν ανθρωπος και να αντεχει σε δασικους κυριως δρομους.

Προσωπικά έχω πολύ καλές εμπειρίες με mitsubishi, αν θες ψάξε λίγο στο ίντερνετ π.χ το asx βγαίνει 1800 δεν το γνωρίζω αλλά πιστεύω ότι αξίζει να το κάνεις ένα test drive.
Και χωρίς να θέλω να χαλάσω το θρεντ του Τρύφωνα ένα βιντεάκι περί ασφάλειας.

https://www.youtube.com/watch?v=ntC2QUHdxk8