PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 υψηλη καταναλωση



dark knight
24-05-14, 20:16
πριν μερικους μηνες αλλαξα τα τσιμουχακια βανος και το αυτοκινητο αρχισε να εμφανιζει πολύ υψηλη καταναλωση σε σχεση με πριν(35%).φανταστείτε ότι σε προσφατο ταξιδι με το ζορι επεσα στα 9.7 με 140 χλμ ταχυτητα και 2 ατομα.τη στιγμη που για το ιδιο ταξιδι με 4 ατομα και αποσκευες εβλεπα 7.2-7.5.

προσφατα εκανα σερβισ και καθαρισμο μπεκ και το αυτοκινητο παει παρα πολύ καλα. αλλα η καταναλωση ελαχιστα μειωμενη είναι υψηλη. ελεγξε ο μηχανικος τα μερη που εβγαλε όταν αλλαξε τα τσιμουχακια.αλλα όλα οκ,διαγνωστικο όλα οκ.

από εβδομαδα θα το ξαναπαω για να αλλαξω φιλτρο βενζίνης. αυτό που παρατηρησα είναι ότι το οικονομετρο με το που παταω ελαχιστα το πενταλ γκαζιού εκτοξευεται πανω από το 10,πραγμα που δεν το εκανε πριν.

τι άλλο να ελεγξω???

wheelman
24-05-14, 20:23
πριν μερικους μηνες αλλαξα τα τσιμουχακια βανος και το αυτοκινητο αρχισε να εμφανιζει πολύ υψηλη καταναλωση σε σχεση με πριν(35%).φανταστείτε ότι σε προσφατο ταξιδι με το ζορι επεσα στα 9.7 με 140 χλμ ταχυτητα και 2 ατομα.τη στιγμη που για το ιδιο ταξιδι με 4 ατομα και αποσκευες εβλεπα 7.2-7.5.

προσφατα εκανα σερβισ και καθαρισμο μπεκ και το αυτοκινητο παει παρα πολύ καλα. αλλα η καταναλωση ελαχιστα μειωμενη είναι υψηλη. ελεγξε ο μηχανικος τα μερη που εβγαλε όταν αλλαξε τα τσιμουχακια.αλλα όλα οκ,διαγνωστικο όλα οκ.

από εβδομαδα θα το ξαναπαω για να αλλαξω φιλτρο βενζίνης. αυτό που παρατηρησα είναι ότι το οικονομετρο με το που παταω ελαχιστα το πενταλ γκαζιού εκτοξευεται πανω από το 10,πραγμα που δεν το εκανε πριν.

τι άλλο να ελεγξω???
Αμα το βρείς πες μου και εμένα,
καθώς με προβληματίζει το ίδιο πράγμα.

Οι κακές γλώσσες βέβαια λένε ότι φταίει το πόδι μου...
:th_Laie_67-1::hystericalbs1:

Πέρα από την πλάκα, δες τα κολάρα και το φιλτροκούτι.
Εάν το έχεις ήδη κάνει προσανατολίσου σε δοκιμή με άλλο maf και λ

dark knight
24-05-14, 20:26
:th_Laie_67-1: λες να εχω και εγω βαρυ ποδι! ηλια εχω νευριασει πολύ γιατι εχω 320 με καταναλωση 330. σκέφτομαι και για τη CCV αλλα δεν ξερω πως να την τεσταρω

tasos.kamv
24-05-14, 20:36
ύποπτο που συνέβη μετά την επισκευή των vanos...
Είσαι σίγουρος ότι ο μηχανικός σου κλείδωσε τους εκκεντροφόρους και δεν έβαλε όπως να ναι τις τροχαλίες και σου άλλαξε το χρονισμό..??
Έλεγξε σχολαστικά όλα τα σωληνάκια στην αναρρόφηση... ΠΑΝΤΟΥ! 99,9% έχεις τρύπα σε κάποιο κολάρο και ρουφάς αέρα...
Επίσης καυσαέρια έχεις δει??? Το έβαλες σε διαγνωστικό??

dark knight
24-05-14, 20:43
τασο και εμενα υποπτο μου φαινεται.αυτο με τον εκκεντροφορο που αναφέρεις δεν το ηξερα.εχει ξανακανει αλλαγη τσιμουχακια και σε αλλα Μ54. θα του το πω.το διαγνωστικο τα δειχνει όλα οκ. θα τα ελεγξω όλα όπως λες.

dark knight
24-05-14, 20:47
τασο αν καποιο κολλαρο ηταν τρυπιο δεν θα φαινοταν στα διαγνωστικο από τις τιμες που παιρνει?

wheelman
24-05-14, 21:01
τασο αν καποιο κολλαρο ηταν τρυπιο δεν θα φαινοταν στα διαγνωστικο από τις τιμες που παιρνει?
Μα δεν μπορεί να είναι όλα οκ,
και να έχεις κατανάλωση στον θεό.

Μπορεί μεν να μην εμφανίζει κάποιο μήνυμα σφάλματος,
καθώς μπορεί να είναι μέσα στο εύρος που μπορεί το αυτοκίνητο
να δουλέψει χωρίς να πέφτει σε Safe mode
αλλά όλο και κάποια τιμή θα "ξεφεύγει".

Υπομονή, και έλεγχος ένα-ένα τα test ελέγχοντας
παράλληλα τα όρια των τιμών.

Πάντως έχει δίκιο ο Μέγας γνώστης των Βλαβοτρόνικ
μετράς πρώτα καυσαέρια και βλέπεις τι παίζει

tasos.kamv
24-05-14, 23:29
τασο και εμενα υποπτο μου φαινεται.αυτο με τον εκκεντροφορο που αναφέρεις δεν το ηξερα.εχει ξανακανει αλλαγη τσιμουχακια και σε αλλα Μ54. θα του το πω.το διαγνωστικο τα δειχνει όλα οκ. θα τα ελεγξω όλα όπως λες.

αν και απ όσα είδα στο ακόλουθο link
https://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm
δεν δείχνει να θέλουν κλείδωμα οι εκκεντροφόροι...
Test vanos κάνατε από το dis??? είστε εντός ορίων??? τις ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες των vanos τις κάνατε τράμπα..???


τασο αν καποιο κολλαρο ηταν τρυπιο δεν θα φαινοταν στα διαγνωστικο από τις τιμες που παιρνει?

φαίνεται έμμεσα... δεν σου λέει ότι είναι σκισμένο το διαγνωστικό.. απλά ο μάστορας πρέπει να είναι τζιμάνι και να το καταλάβει από τις προσαρμογές των λ...

Έλεγξε με το μηχανικό σου σχολαστικά όλο το σύστημα αναρρόφησης και τις προσαρμογές στους λ.

dark knight
24-05-14, 23:37
όχι δεν καναμε τεστ βανος.οποτε δεν κοιταω για εκκεντροφόρους.θα του πω να κοιταξει τους σωλήνες αναρροφησης.

dark knight
25-05-14, 00:06
τασο μπορεις να εξηγήσεις αυτό που ανεφερες για τις ηλεκτρομαγνητικες. τι θα επρεπε να γινει

stefm5
25-05-14, 00:25
εγώ άλλαξα μόνος μου τσιμουχάκια βάνος και η κατανάλωση έπεσε.
δε χρειάστηκε να κλειδώσω εκκεντροφόρους αλλά δε μετακινήθηκαν καθόλου ούτως ή άλλως

zaharias
25-05-14, 01:10
ύποπτο που συνέβη μετά την επισκευή των vanos...
Είσαι σίγουρος ότι ο μηχανικός σου κλείδωσε τους εκκεντροφόρους και δεν έβαλε όπως να ναι τις τροχαλίες και σου άλλαξε το χρονισμό..??
Έλεγξε σχολαστικά όλα τα σωληνάκια στην αναρρόφηση... ΠΑΝΤΟΥ! 99,9% έχεις τρύπα σε κάποιο κολάρο και ρουφάς αέρα...
Επίσης καυσαέρια έχεις δει??? Το έβαλες σε διαγνωστικό??

Εγω παντως που τα ειχα αλλαξει μονος μου.. τον χρονισμο δεν τον πειραξα.. βασικα δεν υπαρχει λογος να αγγιξεις εκκεντροφορους κτλ οταν αλλαξεις τσιμουχακια, οι οδηγιες ειναι ξεκαθαρες.. (beisan)

tasos.kamv
25-05-14, 10:47
όχι δεν καναμε τεστ βανος.οποτε δεν κοιταω για εκκεντροφόρους.θα του πω να κοιταξει τους σωλήνες αναρροφησης.

κάντε το test και σου λέει τι γίνεται.
Σου επισυνάπτω photo από τις μετρήσεις που πήραμε από τον Μ54Β22 ενός πολύ καλού φίλου συμ-forum-ίτη...
Αν είσαι εκτός ορίων πρέπει να κάνεις επισκευή..
Κάνοντας "τράμπα" τις ηλεκτρομαγνητικές εισαγωγής-εξαγωγής και επαναλαμβάνοντας το test βλέπεις αν επηρεάζονται οι μετρήσεις ώστε να βγάλεις κάποιο "συμπέρασμα" μήπως και κάποια ηλεκτρομαγνητική δεν διαβάζει σωστά και θέλει αντικατάσταση.

andreas_R
25-05-14, 11:06
Αυτο που λεει ο φιλος dark σχετικα με το οτι οταν παταει η καταναλωση στο οικονομομετρο παει 10+ για πλακα το εχω κι εγω.
Εγω μεσα στην πολη κινουμαι με 12 ως 12.4 λτ/100χλμ
Φυσικα εγω ξερω οτι θελω σιγουρα αλλαγη σε ccv και φλατζες στο χταποδι.

Ειναι ενδιαφερον το τοπικ παντως πιστευω αφορα πολλους

panos320
25-05-14, 11:40
Καλημέρα! Πως καταλαβαινουμε αν θέλουμε αλλαγή στην ccv?Τι συμπτώματα έχει ?

andreas_R
25-05-14, 11:54
Καταναλωση λαδιου πολλες φορες μετα τα πλακωματα εντονη μυρωδια λαδιου
και καμια φορα και λαδιλα πισω, το αμαξι φαινεται να μην πηγαινει οπως πρεπει
και κυριως σε πρωτη δευτερα με τερμα γκαζι ακουγεται ενας ηχος σαν σφυριγμα.

BILL007
25-05-14, 13:14
προσανατολίσου σε δοκιμή με άλλο maf και λ


:+1: στα παραπάνω, ειδικά στο πρώτο thumb

dark knight
25-05-14, 13:51
ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.θα κανω μετρηση καυσαερίων και θα αρχισουμε από το συστημα αναροφησης. τον τελευταιο καιρο δεν εχω χαρει το αυτοκινητο με το θεμα της καταναλωσης και ελπιζω να τελειωσει συντομα.

katrin_bmw
25-05-14, 16:55
κ εγω το ιδιο προβλημα με την καταναλωση ....κ νομιζα οτι φταει η κωλοβενζινη του νησιου...σπανια πεφτω κατω απο 11!

katsaraios
26-05-14, 01:45
κ εγω το ιδιο προβλημα με την καταναλωση ....κ νομιζα οτι φταει η κωλοβενζινη του νησιου...σπανια πεφτω κατω απο 11!

Εσυ Καθριν το πας "τεζα" σαν τον Γουιλμαν αλλα δικαιολογημενα γιατι φορας και κανα δωδεκαποντο,ο Ηλιας εχει δεσει τσιμεντολιθο κατω απο τα ποδαρια νομιζει οτι ειναι αργος :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

dark knight
27-05-14, 14:28
σημερα πηγα στο μηχανικο.ειχε ελεγξει όλα τα σωληνάκια υποπιεσης και τιποτα δεν βρηκε. το εβαλε κατευθείαν μεσα. κουμπωσε διαγνωστικο εκανε τεστ βανος,ολα φυσιολογικα,γενικο ελεγχο όλα φυσιολογικα. εκανε τεστ καυσαερίων όλα φυσιολογικα.φωτο από το τεστ καυσαερίων. θα κανω ένα ταξιδι να μετρησω την καταναλωση. και μπορει να βαλουμε ένα παλιο βανος να δουμε διαφορες.

andreas_R
27-05-14, 15:25
Bρε συ μπας και εχεις πεσει σε καμια μουφα βενζινη?

A8hnaios
27-05-14, 15:34
Bρε συ μπας και εχεις πεσει σε καμια μουφα βενζινη?

Μαλλον.... αυτο πηγα να γραψω κ εγω!

dark knight
27-05-14, 15:49
Μου το ειπε και ο μηχανικος σαν πιθανοτητα και μου ειπε να βαλω απο ενα εγγυημενο που ξερει.βαζω χρονια απο ενα συγκεκριμενο στη γειτονια μου. Και απο ενα στρατιωτικο αραια και που.θα αλλαξω και ενα φιλτρο βενζινης.εχω 20.000 χλμ να αλλαξω. Μου τονισε οτι το μοτερ χαιρει ακρας υγειας με βαση αυτα που βλεπει στο συνεργειο σε αλλα Μ54.Το επιβεβαιωςα και εγω οτι παει παρα πολυ καλα.μου ειπε αρρωστο κλασικα:th_Laie_67-1: και οτι μετα την μετρηση θα κανουμε την δοκιμη με το μτχ βανος

dark knight
27-05-14, 16:02
Στο τελος μου εδωσε ενα βιβλιο σχετικα με τη λειτουργια και καποια τεχνικα στοιχεια για το βανος.απο ενα σεμιναριο που παρακολουθησε πριν λιγο καιρο.ειπαμε ειμαι αρρωστος και με εχει καταλαβει:hystericalbs1:

tasos.kamv
27-05-14, 16:19
Γιάννη για να σε βοηθήσω... πρέπει το test vanos να γίνει μεμονωμένα και όχι με απλό scan-άρισμα του εγκεφάλου για errors... υπάρχει ειδικό μενού στο γνήσιο διαγνωστικό που κάνει σχολαστικό έλεγχο στα vanos... και πρόβλημα να έχουν, το διαγνωστικό δεν βγάζει σφάλμα αν δεν μπεις στο ειδικό menu που τα ελέγχει σχολαστικά..
Επίσης, αν έχεις, ανέβασε τιμές από maf, προσαρμογές λ & rough running values ώστε να σχηματίσουμε και εμείς μια καλύτερη εικόνα για τη λειτουργία του κινητήρα σου.

Υ.Γ. επίσης μου κάνει εντύπωση η τιμή της θερμοκρασίας καυσαερίων που έκανε τη μέτρηση ο μάστορας....

dark knight
27-05-14, 16:22
ηταν υψηλη?

dark knight
27-05-14, 16:25
στο τεστ στο βανος που εκανε τασο μου εδειχνε 4 στοιχεια.τα 2 πρωτα ελεγαν βανος 1 και 2 και μετα άλλες 2 δυο που νομιζω ηταν μοιρες εκκεντροφόρων και παλι κατι τιμες εδειχνε ενώ το αυτοκινητο λειτουργουσε

tasos.kamv
27-05-14, 16:38
η θερμοκρασία είναι χαμηλή...
Στο post #13 η εικόνα που επισυνάπτεται δείχνει τον έλεγχο (test) μεμονωμένα στο vanos εισαγωγής, ο οποίος βγαίνει εκτός ορίων.. δηλ απαιτείται επισκευή στα seals.
Χρησιμοποίησε γνήσιο διαγνωστικό ο μάστορας που το πήγες ή το έκανε με κάποιο του εμπορίου που διαβάζει όλες τις μάρκες..??

kplc16
27-05-14, 20:01
τι ονομαζουμε ccv;

zaharias
27-05-14, 20:27
τι ονομαζουμε ccv;

Crankcase valve.. βαλβιδα αναθυμιασεων λαδιου.. (στα ελληνικα καποιοι το λενε διαχωριστη νομιζω, δεν θυμαμαι καλα)

Εδω ενα DIY που βρηκα με ενα γρηγορο googlesearch.. https://blog.bavauto.com/5434/bmw-m54-6-cylinder-crankcase-ventilation-pcv-diy-325i-328i-330i-525i-530i/

Αυτη η βαλβιδα ειναι πολλες φορες υπευθυνη για αυξημενη καταναλωση λαδιου σε Μ54..

kplc16
27-05-14, 21:18
πιασε το αυγο και κουρευτο, γεμισαμε αναλωσιμα. Η θα δωσουμε κ@λο για ανταλλακτικα ή θα κανουμε πλουσιο το βενζινα.

tasos.kamv
31-05-14, 19:28
Γιάννη (dark night) έχω να αναφέρω τα ακόλουθα.... :

1) Χάρηκα για τη γνωριμία! Πλέον θα πίνουμε καφεδιές και στην πατρίδα! thumb
2) Η convertible 46-άρα σου είναι πανέμορφη!!!
3) Το μοτόρι σου όπως είδαμε παρέα είναι σε πολύ καλή κατάσταση!!! :drive:

alex1
31-05-14, 20:00
Εγώ με το δικό μου 46αρι Ν42 κινητήρα δίλιτρο καίω μέσα στην πόλη γύρω στα 10,2 είναι καλά ????

tasos.kamv
31-05-14, 20:06
Εγώ με το δικό μου 46αρι Ν42 κινητήρα δίλιτρο καίω μέσα στην πόλη γύρω στα 10,2 είναι καλά ????

Πάρα πολύ καλά! thumb

dark knight
01-06-14, 10:57
Γιάννη (dark night) έχω να αναφέρω τα ακόλουθα.... :

1) Χάρηκα για τη γνωριμία! Πλέον θα πίνουμε καφεδιές και στην πατρίδα! thumb
2) Η convertible 46-άρα σου είναι πανέμορφη!!!
3) Το μοτόρι σου όπως είδαμε παρέα είναι σε πολύ καλή κατάσταση!!! :drive:

Τασο νασαι καλα και ευχαριστω για ολα!!!! Η παρεα στο καφε ηταν πολυ ωραια με κλασσικες συζητησεις για αυτοκινητα,πλακες κτλ ειχα και μια μικρη βολτα σαν συνοδηγος σε Μ3ε46 καμπριο!!!!!!! Απλα θεικο.ο τασος αν και τον εβλεπα για πρωτη φορα εδειξε πολυ ενδιαφερον για το αμαξι κουμπωσε το διαγνωστικο κοιταξε καυσαυερια, τεστ βανος. Ολα μια χαρα! Τασο οι καφεδες θα συνεχιστουν και στην Μεσσηνια!! Οπως και οι μπαντες με τα bmw( φιλε το πηγαινες ωραια μετα το καφε)!!!!!

andreas_R
02-06-14, 09:02
Καλημερα Τασο!!!!

Λοιπον μολις κανω τα μαζαματακια μου κερνας διαγνωστικο και εγω κερναω σουβλακια στο Ζαχο!!!!

Deal?xaxaxa

tasos.kamv
02-06-14, 09:30
Καλημερα Τασο!!!!

Λοιπον μολις κανω τα μαζαματακια μου κερνας διαγνωστικο και εγω κερναω σουβλακια στο Ζαχο!!!!

Deal?xaxaxa

χαχα!! Μέσα! :cheers:

andreas_R
02-06-14, 09:32
Σωραιος!

dark knight
08-06-14, 20:27
επανέρχομαι στο θεμα της καταναλωσης.εχει σημειωθεί καποια σημαντικη μειωση συμφωνα με το Board και με βαση το καυσιμο που βαζω.χωρις βεβαια να εχει πεσει η καταναλωση στα αρχικα επίπεδα.περιμενω να κανω ταξιδι ώστε να μετρησω με ακριβεια

harris
24-06-14, 23:17
Καλησπέρα. Επειδή έχω και εγω πρόβλημα με κάψιμο λαδιού στον κινητήρα πόσο περίπου να υπολογίζω?

Για το θέμα τις κατανάλωσης , μήπως είναι το οτι είχε βγάλει την μπαταρίαο μάστορας και κάνει τις μετρήσεις απο την αρχή?

JiMk86
25-06-14, 09:21
Καλησπέρα. Επειδή έχω και εγω πρόβλημα με κάψιμο λαδιού στον κινητήρα πόσο περίπου να υπολογίζω?

Για το θέμα τις κατανάλωσης , μήπως είναι το οτι είχε βγάλει την μπαταρίαο μάστορας και κάνει τις μετρήσεις απο την αρχή?


Τι κινητήρα έχεις φίλε μου; Αν βγει η μπαταρία μηδενίζει κ μετράει απ την αρχή, συνήθως "διαβάζει" μεγάλη αυτονομία.


Sent from my iPhone using Tapatalk

harris
25-06-14, 19:52
Kαλησπέρα Δημήτρη. Έχω το n42. Πόσο περίπου να υπολογίζω το κόστος για τσιμουχάκια βαλβίδων? Για την μπαταρία το ανάφερα και εγώ επειδή την έπαθα. Μετά ήμουν με χάπια πιέσεως απο τις καταναλώσεις που έγραφε... χαχαχαχα

JiMk86
25-06-14, 20:03
Kαλησπέρα Δημήτρη. Έχω το n42. Πόσο περίπου να υπολογίζω το κόστος για τσιμουχάκια βαλβίδων? Για την μπαταρία το ανάφερα και εγώ επειδή την έπαθα. Μετά ήμουν με χάπια πιέσεως απο τις καταναλώσεις που έγραφε... χαχαχαχα


Δε γνωρίζω τιμές ανταλακτικών, αν ψάξεις στο ιντερνετ κάτι θα βρεις αν ξέρεις τον τύπο του μοτέρ σου ακριβώς+εργατικά μηχανικού. Επίσης μη ξεχνάς όταν πας να ανοίξεις μηχανή δε ξέρεις από που χάνει, δηλαδή μπορεί να τη γλυτώσεις με μια απλή αλλαγή τσιμουχάκια κ ελατήρια μέχρι κ μπλοκ, ποστόνι κλπ. Γνώμη μου αν δε καπνίζει απο πίσω άστο μέχρι να παραδώσει πνεύμα κ βλέπεις τι κάνεις. Συμπίεση έχεις μετρήσει; Απο φλάτζες είσαι οκ; Λερώνεις το γκαράζ σου; Πόσα χιλιόμετρα έχει η μηχανή;


Sent from my iPhone using Tapatalk

JiMk86
25-06-14, 20:17
Πες μας πόσο λάδι συμπληρώνεις με μία "μέση" οδήγηση πόσα χιλιόμετρα; Μή μας πείς 500ml στις 10.000 θα γελάσει κ ο κάθε πικραμένος....


Sent from my iPhone using Tapatalk

ghost-rider
25-06-14, 20:26
Καλησπέρα. Επειδή έχω και εγω πρόβλημα με κάψιμο λαδιού στον κινητήρα πόσο περίπου να υπολογίζω?

Για το θέμα τις κατανάλωσης , μήπως είναι το οτι είχε βγάλει την μπαταρίαο μάστορας και κάνει τις μετρήσεις απο την αρχή?

Αν και το συγκεκριμενο θρεντ εχει να κανει με την καταναλωση καυσιμου...
Να σου πω.

Πρεπει να το δει μηχανικος για να σου πει τι να υπολογιζεις.
Μπορει να θελει μονο τσιμουχακια βαλβιδων.
Μπορει να θελει και οδηγους.
Μπορει βεβαιως και να το καιει απο τα ελατηρια των πιστονιων.
Και μπορει να ειναι η κουρτινα 4 (ολα τα παραπανω).

Οπως και να εχει πριν σχηματισεις εικονα για το τι λαδι καταναλωνει η μηχανη ελεγξε τον διαχωριστη λαδιου.

Και πριν απ ολα αυτα μαζεψε τυχον διαρροες.

Επισης αν μιλησεις με μηχανικο πιθανατοτα θα σου πει οτι ακομα και μεχρι 1 λιτρο ανα 1000 χλμ ειναι ανεκτο στα bmw:drive: :drive:
Στις αναλογιες διχρονου αρχιζεις να ανησυχεις :hystericalbs1: :hystericalbs1:

harris
25-06-14, 20:38
Το μοτερ έχει 178000 χλμ. Καπνίζει λιγάκι απο πίσω. Διαρροές δέν έχω. Πάντως απο σεπτέμβρη λέω να το πάω στο μάστορα για ένα extreme makeover... χαχαχαχα
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.

ghost-rider
25-06-14, 20:50
Το μοτερ έχει 178000 χλμ. Καπνίζει λιγάκι απο πίσω. Διαρροές δέν έχω. Πάντως απο σεπτέμβρη λέω να το πάω στο μάστορα για ένα extreme makeover... χαχαχαχα
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.

Ααααα... Αμα καπνιζει σιγουρα καιει το κατιτις του...
Το λοιπον... Μπακαλιστικα τωρα...

Περιπτωση 1. Το αφηνεις ρελαντι να δουλεψει λιγο. Φευγοντας γκαζωνεις και αφηνει ντουμανι. Μετα απο λιγο δεν βγαζει τπτ.
Νταξει ολοι το κοιτανε περιεργα αλλα εισαι σε καλο δρομο.
Ειναι απο βαλβιδες.
Οσο η μηχανη γουργουριζει στο ρελαντι, το λαδι απο τις βαλβιδες εισαγωγης συγκεντρωνεται και ειναι ετοιμο να κανει ντου μεσα στον κυλινδρο με το που θα δωσεις γκαζι.
Κοιτας οδηγους - τσιμουχακια.

Περιπτωση 2. Με το παραπανω τεστ (καμποση ωρα ρελαντι και μετα εκκινηση) δεν αυξανεται το καπνισμα αλλα...
Αλλα εχεις παρατηρησει (απο καποιο αλλο αυτοκινητο) οτι το καπνισμα αυξανεται σε υψηλο φασμα περιστροφης και σε φορτιο γενικα...
Bad news... μπιστονι ελατηριο προβλημα.

Ξαναλεω οτι ειναι μπακαλιστικα τα τεστ και σε καμια περιπτωση δεν μπορουν να ισοσταθμισουν μια ματια εμπειρου μηχανικου.

Nikos_Elegance
02-02-18, 13:12
Καλησπέρα αν και καινούργιος εδώ, πολύ παλιός με BMW. Θα ήθελα να ρωτήσω τελικά η επισκευή Vanos βοηθάει στην μείωση της κατανάλωσης ;
Πως καταλαβαίνουμε οτι χρειαζεται επισκευή αν δεν ακούγεται τίποτα ;
Το διαγνωστικό μου βγάζει άγνωστη βλάβη σε αισθητήρα εκεντροφόρου εξαγωγής.
Εχω 300.000χιλ BMW E46 M54.
Εχω πρόβλημα με υψηλή κατανάλωση που παλιότερα δεν είχα. Η βελόνα της κατανάλωσης μολις αγγίζω το γκαζι τρελένεται και πάει τέρμα. Τα εχω ψάξει όλα και δεν βρίσκω αιτία. 20€ βενζίνη 70 χιλιόμετρα το πολύ. Δεν εχει άψογες επιδώσεις αλλά δουλεύει άψογα. Μερικές φορές στα ελαφρά ανοίγματα ακούγετε κάτι σαν πιράκια.