PDA

Επιστροφή στο Forum : [E36] διζωνικό κλίμα



giorgosbmw
24-05-14, 14:56
Καλησπέρα παιδιά!
Έχω ένα Ε36 του ΄92 και έβαλα διζωνικό clima.Είναι φυσιολογικό στο ρελαντί να μου αυξομειώνει τις στροφές όταν δουλεύει το clima;Και κάτι άλλο,ο μηχανικός μου είπε να μην το ανάβω πάνω από 1500 στροφές γιατί θα σπάσει το κόμπλερ,ισχύει?
Ευχαριστώ!

θανασης Φιλιππου
24-05-14, 15:55
Το κλιματιστικο αν περαστηκε σωστα οταν το κομπλαρεις πρεπει να ανεβαζει στροφες ( γυρω στις 200 και μετα παραμενουν σταθερες) για να καλυψει το φορτιο απο το κομπρεσερ,προσπαθησε να το κομπλαρεις οσο το δυνατο σε λιγοτερες στροφες μπορεις.

JimE36
24-05-14, 18:09
Μηπως αυξομοιωνονται οι στροφες γιατι αναβει και σβηνει το βεντιλατερ σου?

Panos 316T
24-05-14, 18:29
αυτο με τις 1500 στρ δεν το καταλαβα...

δηλαδη εθνικη με 5η σχεση στις 3000στρ δεν κανει;

BILL007
24-05-14, 18:40
δηλαδη εθνικη με 5η σχεση στις 3000στρ δεν κανει;

Καλο είναι να κομπλάρει σε οσο το δυνατό χαμηλότερες στροφές Πάνο :original: Ακριβώς όπως το είπε ο Σάκης παραπάνω thumb

Panos 316T
24-05-14, 18:46
ρε τι μαθαμε σημερα...

mixalis
24-05-14, 19:13
Πιστεύω για το κομπλερ καλο ειναι σε όποια ταχύτητα και να θέλεις να ανοίξεις το clima πέτα μια νεκρά άνοιξε το και συνέχισε τη πορεία σου πάλι...thumb

JimE36
24-05-14, 20:22
Πιστεύω για το κομπλερ καλο ειναι σε όποια ταχύτητα και να θέλεις να ανοίξεις το clima πέτα μια νεκρά άνοιξε το και συνέχισε τη πορεία σου πάλι...thumb

Ακριβως ετσι του κανω εγω. thumb

Tsik.D.
24-05-14, 21:19
ρε τι μαθαμε σημερα...

Υπαρχει λυση και με πεμπτη αμα θες... Πατας συμπλεκτη και αναβεις το κλιμα για να κομπλαρει με ρελαντι....thumb

Βασιλης
24-05-14, 21:42
Καλησπέρα παιδιά!
Έχω ένα Ε36 του ΄92 και έβαλα διζωνικό clima.Είναι φυσιολογικό στο ρελαντί να μου αυξομειώνει τις στροφές όταν δουλεύει το clima;Και κάτι άλλο,ο μηχανικός μου είπε να μην το ανάβω πάνω από 1500 στροφές γιατί θα σπάσει το κόμπλερ,ισχύει?
Ευχαριστώ!


Δεν ισχυει με την καμια..Ο κομπρεσορας κομπλαρει και ξεκομπλαρει συνεχεια,κατα την διαρκεια της λειτουργειας του...Μαλον ο μηχανικοσου περαν απο ανιδεος ειναι και περιορισμενης ευθυνης,απο την στιγμη που δεν μπορει να σκεφτει καν, οτι ο κομπρεσορας οταν κατεβει η θερμοκρασια στην εβαπορετα η στην καμπινα(((κλιματισμος αυτοματος με αισθητηρα θερμοκρασιας στην καμπινα))) τοτε ξεκομπλαρει.Ξανακομπλαρει οταν ανεβει η θερμοκρασια συνηθως 4 βαθμους στην εβαπορετα, 2 βαθμους στη καμπινα..
Πχ βαζεις την θερμοκρασια καμπινας στους 22.
Ξεκιναει ο κομπρεσορας,κατεβαινει η θερμοκρασια στη εβαπορετα στους 4 με 6.Σταματα ο κομπρεσορας,οταν παη 8 με 10 ξεκινα μεχρι να καταφερει να φτασει την θερμοκρασια στη καμπινα στους 22..(αν το καταφερει ποτε))...

nikos bob
25-05-14, 17:52
Δεν του εχει τραβηξει καλωδιο στον εγκεφαλο για να ανεβασει στροφες, ουτε να τις σταθεροποιησει.
Βεβαια εξαρτάται τι του εβαλε.
Στα ''εμποριου'' και στα παλαιοτερα εβαζαν ένα βαρελακι υποπιεσης με εντολη να ανεβαζει.

Τωρα οσο για τις στροφες τα λεγομενα είναι για ...γελια.
Ότι εγραψε ο Βασιλης από πανω, ισχυει για την λειτουργια της εβαπορετας και την λειτουργια του κλιματιστικου.

Τα παλια πραγματι ειχαν ''θεματακι'' με το κομπλερ όταν ''εμπαινε '' σε λειτουργια και ακουγοταν ενας συριγμος κλατς, τα νεα μοντελα από Ε46 και μετα εχουν INVERTER κομπρεσορα ο οποιος γυρναει συνεχεια και κομπλαρει εσωτερικα.

Πιστευω ότι μεχρι εδώ φτανει η αναλυση γιατι παρα περα είναι καθαρα θεματα ηλεκτρολογων και μηχανικης...

Για το θεμα σου πηγαινε σε κανεναν που ξερει τι του γινεται να στο φτιαξει. (το καλωδιο που σου εγραψα στην αρχη δεν το ξερουν οι ηλεκτρολογοι της γειτονιας ) !!!!!!!!!!!!!

JimE36
25-05-14, 19:45
Δεν του εχει τραβηξει καλωδιο στον εγκεφαλο για να ανεβασει στροφες, ουτε να τις σταθεροποιησει.
Βεβαια εξαρτάται τι του εβαλε.
Στα ''εμποριου'' και στα παλαιοτερα εβαζαν ένα βαρελακι υποπιεσης με εντολη να ανεβαζει.

Τωρα οσο για τις στροφες τα λεγομενα είναι για ...γελια.
Ότι εγραψε ο Βασιλης από πανω, ισχυει για την λειτουργια της εβαπορετας και την λειτουργια του κλιματιστικου.

Τα παλια πραγματι ειχαν ''θεματακι'' με το κομπλερ όταν ''εμπαινε '' σε λειτουργια και ακουγοταν ενας συριγμος κλατς, τα νεα μοντελα από Ε46 και μετα εχουν INVERTER κομπρεσορα ο οποιος γυρναει συνεχεια και κομπλαρει εσωτερικα.

Πιστευω ότι μεχρι εδώ φτανει η αναλυση γιατι παρα περα είναι καθαρα θεματα ηλεκτρολογων και μηχανικης...

Για το θεμα σου πηγαινε σε κανεναν που ξερει τι του γινεται να στο φτιαξει. (το καλωδιο που σου εγραψα στην αρχη δεν το ξερουν οι ηλεκτρολογοι της γειτονιας ) !!!!!!!!!!!!!

Μα πως λες οτι τα παραπανω για τις στροφες που γραφτηκαν ειναι για γελια ενω μετα εσυ ο ιδιος λες οτι τα πιο παλια ειχαν θεμα?Αρα δεν ειναι για γελια.Επισης το νημα ειναι για Ε36 να σου θυμησω.Αρα αφου λες οτι απο το Ε46 και μετα ειχαν inverter, τα Ε36 ισως εχουν θεμα.

ALPINAKIAS
25-05-14, 19:54
Καλησπερα φιλε Γιωργο, Δεν παιζει κανενα ρολο και δεν εχει σημασια αν ανοιξεις των κλιματισμο στης 1000 η στης 6000 στροφες.Για αυτο εχει φροντιση η BMW,και ο καθε κατασκευαστης.Ο μαγνητικος συμπλεκτης του κλιματισμου το ρυθμιζει αυτο,και μην ξεχνας οτι το κλιματιστικο σου ανοιγει και κλεινει μονο του κατα την διαρκεια μιας διαδρομης.
Αν ισχυε αυτο το σεναριο θα αλλαζαμε καθε εβδομαδα κομπρεσορα,δυστυχως στην χωρα μας υπαρχουν πολοι Βοτανολογοι που το παιζουν τεχνητες.
Καλο Βραδυ.

nikos bob
25-05-14, 23:25
Μα πως λες οτι τα παραπανω για τις στροφες που γραφτηκαν ειναι για γελια ενω μετα εσυ ο ιδιος λες οτι τα πιο παλια ειχαν θεμα?Αρα δεν ειναι για γελια.Επισης το νημα ειναι για Ε36 να σου θυμησω.Αρα αφου λες οτι απο το Ε46 και μετα ειχαν inverter, τα Ε36 ισως εχουν θεμα.

Μαλλον δεν καταλαβες οσα εγραψα κι οσα εγραψε ο Βασιλης πιο πανω.

Ξαναδιαβασε προσεκτικα.
Οσο για το 36 φιλε μου βεβαίως ειχε διζωνικο, (καποια μοντελα) ενώ στα 46 δεν εβαζαν διζωνικα κλιμα, αρα ξερω σε τι απευθυνομουν, any way ξεχνα ότι σου'γραψα και κανε ότι θες.

JimE36
26-05-14, 14:05
Μα δεν ειπα εγω οτι δεν εβγαιναν με διζωνικο.Και εμενα ετσι ειναι.Εγω λεω για το κομπλερ.Εχει τελικα θεμα στα Ε36 ή οχι?Αυτο και μονο αυτο ειναι η απορια η δικη μου.

Panos 316T
26-05-14, 15:59
εγω παντως στο δικο μου ('96) το χω επισκευασει .

compactM3
26-05-14, 20:18
Καλησπερα φιλε Γιωργο, Δεν παιζει κανενα ρολο και δεν εχει σημασια αν ανοιξεις των κλιματισμο στης 1000 η στης 6000 στροφες.Για αυτο εχει φροντιση η BMW,και ο καθε κατασκευαστης.Ο μαγνητικος συμπλεκτης του κλιματισμου το ρυθμιζει αυτο,και μην ξεχνας οτι το κλιματιστικο σου ανοιγει και κλεινει μονο του κατα την διαρκεια μιας διαδρομης.
Αν ισχυε αυτο το σεναριο θα αλλαζαμε καθε εβδομαδα κομπρεσορα,δυστυχως στην χωρα μας υπαρχουν πολλοι Βοτανολογοι που το παιζουν τεχνητες.
Καλο Βραδυ.

Οτι σας ειπε εδω ο φιλος ισχυει και για Ε36 και για Ε46 και για ολα......
Ολα τα υπολοιπα ειναι, οπως ειπε, βοτανολογοι και βοσκοι που το παιζουν τεχνητες.
Ναι καποια αυτοκινητα ειχαν προβλημα, αλλα αυτο ειχε να κανει με προβληματικες παρτιδες του κατασκευαστη του κομπλερ.
Τα κομπρεσερ που εβαζε και βαζει η BMW ειναι ιδια σε πολλες αλλες μαρκες αυτοκινητων, και το μονο που αλλαζει ειναι οι βασεις στηριξης στο μοτερ.
Εχετε ακουσει αλλα αυτοκινητα να πρεπει να αναβεις το A/C κατω απο τις 1500 στροφες ?????
Το γραφει κανενα manual αυτοκινητου αυτο ? Γιατι ΑΝ υπηρχε τετοιο προβλημα, τοτε θα το εγραφαν ΟΛΟΙ στο manual για να μην αλλαζουν κομπρεσερ οι εταιριες στα αυτοκινητα που παρουσιαζουν προβλημα.......