Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : βελτιωση Μ54Β22



dark knight
23-05-14, 12:44
ανοιγω αυτό το θρεντ με σκοπο να ακουσω γνωμες για να ζωντανεψει λιγο ο 2.2. θα παρακαλουσα πολύ να μην αναλωθούμε σε προτασεις-αντιπροτασεις οικονομικου χαρακτήρα όπως< εγω θα εβαζα τριλιτρο, δεν σε συμφερει οικονομικα,ριξε καπου αλλου τα λεφτα,>. θα ηθελα μονο τεχνικες γνωμες-αποψεις επι του θεματος.

οι παρακατω βελτιωσεις που θα αναφερω θα γινουν με γνωμονα καποια στιγμη να μπει τριλιτρο μοτερ(όταν βρεθει καλο μοτερ και όχι κυνηγημενο όπως το 98% που διατιθονται προς πωληση τωρα) αλλα στην παρουσα φαση με αρχης γενομενης τον σεπτεμβριο και αγοράζοντας τα εξαρτήματα σιγα -σιγα ώστε να κρατηθεί το κοστος χαμηλα ,θα γινουν με σκοπο την τονωση του 2.2. και στοχο την αποδοση σε ισχυ τα αλογα του 2,5 και σε ροπη οσο μπορω πιο κοντα στα 25 κιλα. να αναφερω ότι για τα παραπανω φταιει ο ζαχος που ολο (μας) τσιγκλάει τον Μ54:th_Laie_67-1: σκέφτομαι να τοποθετησω τα εξης:
1.πολλαπλη εισαγωγης από Μ54β30(εχω διαβασει ότι μπαινει σε ξενο φορουμ)
2.εκκεντροφορο εισαγωγης από Μ54β30
3.χταποδια από Μ52,χωρις καταλυτες
4.τελικο από 330 ε46
5. καταλυτες ελευθερους 200δες
6. κατι τροχαλιες της uuc που τις εχω παρει εδώ και 3 χρονια και εχω ξεχασει να τις βαλω.
θα χρειαστω και μπεκ από 330? την γνωμη σας για τα παραπανω

m_power_lunatic
23-05-14, 12:54
Ωραιο μοτερ αυτο που εχεις,εγω θα κοιταγα παραλληλα με αυτα που εχεις και για ελαφρωμενο βολαν.

Απο προγραμματισμο στον δρομο με προγραμματιστη για να αποδωσουνε ολα τα παραπανω???

dark knight
23-05-14, 12:57
εχεις δικιο για προγραμμα,αυτό θα είναι το τελευταιο σταδιο. από αυτά που ανεφερα εχω μονο τις τροχαλιες και συντομα θα αγοραστει και η πολλαπλη εισαγωγης.

Bazil Van Sinner
23-05-14, 14:34
subscribed !

stefm5
23-05-14, 14:59
ανοιγω αυτό το θρεντ με σκοπο να ακουσω γνωμες για να ζωντανεψει λιγο ο 2.2. θα παρακαλουσα πολύ να μην αναλωθούμε σε προτασεις-αντιπροτασεις οικονομικου χαρακτήρα όπως< εγω θα εβαζα τριλιτρο, δεν σε συμφερει οικονομικα,ριξε καπου αλλου τα λεφτα,>. θα ηθελα μονο τεχνικες γνωμες-αποψεις επι του θεματος.

οι παρακατω βελτιωσεις που θα αναφερω θα γινουν με γνωμονα καποια στιγμη να μπει τριλιτρο μοτερ(όταν βρεθει καλο μοτερ και όχι κυνηγημενο όπως το 98% που διατιθονται προς πωληση τωρα) αλλα στην παρουσα φαση με αρχης γενομενης τον σεπτεμβριο και αγοράζοντας τα εξαρτήματα σιγα -σιγα ώστε να κρατηθεί το κοστος χαμηλα ,θα γινουν με σκοπο την τονωση του 2.2. και στοχο την αποδοση σε ισχυ τα αλογα του 2,5 και σε ροπη οσο μπορω πιο κοντα στα 25 κιλα. να αναφερω ότι για τα παραπανω φταιει ο ζαχος που ολο (μας) τσιγκλάει τον Μ54:th_Laie_67-1: σκέφτομαι να τοποθετησω τα εξης:
1.πολλαπλη εισαγωγης από Μ54β30(εχω διαβασει ότι μπαινει σε ξενο φορουμ)
2.εκκεντροφορο εισαγωγης από Μ54β30
3.χταποδια από Μ52,χωρις καταλυτες
4.τελικο από 330 ε46
5. καταλυτες ελευθερους 200δες
6. κατι τροχαλιες της uuc που τις εχω παρει εδώ και 3 χρονια και εχω ξεχασει να τις βαλω.
θα χρειαστω και μπεκ από 330? την γνωμη σας για τα παραπανω

νομίζω πως με την εισαγωγή θα αδειάσεις χαμηλά και το κέρδος θα είναι μηδαμινό.
ο εκκεντροφόρος θα δώσει λίγη δύναμη αλλά πάλι έχει μικρή διάρκεια.
τα χταπόδια αξίζουν γιατί απομακρύνουν τους καταλύτες που πνίγουν την εξαγωγή.
μπεκ μπορείς να βάλεις αλλά σε συνδυασμό με πρόγραμμα.
γενικώς όλα θέλουν πρόγραμμα για να δουλέψουν σωστά

dark knight
23-05-14, 15:05
στεφ σκεφτηκα ότι πιο σωστη κινηση είναι αφου θα βελτιωσω την εξαγωγή να βελτιωσω και την εισαγωγή.η λυση της πολλαπλης εισαγωγης εχει εφαρμοστει σε πολλα bmwμοτερ με κερδη μονο από την αντικατασταση της χωρις καμια άλλη επεμβαση.απο Μ52 εως Μ54.αν θυμαμαι καλα το ειχε κανει και ο σταματης στο σενταν 323 ε46 και ειδε διαφορα.για το προγραμμα συμφωνω.

stefm5
23-05-14, 15:21
στεφ σκεφτηκα ότι πιο σωστη κινηση είναι αφου θα βελτιωσω την εξαγωγή να βελτιωσω και την εισαγωγή.η λυση της πολλαπλης εισαγωγης εχει εφαρμοστει σε πολλα bmwμοτερ με κερδη μονο από την αντικατασταση της χωρις καμια άλλη επεμβαση.απο Μ52 εως Μ54.αν θυμαμαι καλα το ειχε κανει και ο σταματης στο σενταν 323 ε46 και ειδε διαφορα.για το προγραμμα συμφωνω.

η λύση της εισαγωγής δουλεύει πολύ καλά σε όλα τα Μ52TU μοτέρ γιατί είναι φιμωμένα. εσύ έχεις Μ54 2,2 με απόδοση όση και ο 2,5TU.
κάπου έχω σώσει κι ένα θρεντ από εξωτερικό με πειράματα όλων των διαθέσιμων εισαγωγών στον Μ54. πενιχρά αποτελέσματα. ελπίζω να το βρω να το ανεβάσω.

dark knight
23-05-14, 16:12
https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=746468 μηπως εννοεις αυτό? καλα δεν βγαινει καθαρο συμπερασμα.ο ενας λεει ότι σε β25 με αλλαγη σε β30 θα κερδισει 4,5 αλογα ψηλα και ότι θα αδειασει χαμηλα. μετα καπου αναφερει ότι σε Μ54Β.. η αλλαγη πολλαπλης συνδιασμενο και με άλλες επεμβάσεις όπως εξαγωγή θα εχει καλυτερα αποτελεσματα

zaharias
23-05-14, 16:22
Δεν ξερω για εκκεντροφορους απο 330 αν θα δωσουν κατι..
Χταποδια & καταλυτες θα αδειασεις χαμηλα & θα παρεις ψηλα.. (με ενα προγραμμα θα δεις τα καλυτερα αποτελεσματα)
Εισαγωγη απο 330, δεν ξερω.. αν το εχεις ψαξει, τοτε ΟΚ..
Για εμενα η καλυτερη λυση ειναι το κομπρεσσερ.. ΤΕΛΟΣ..
Μπορεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο εστω και σκετο κομπρεσσορα (απ'οσο ξερω υπαρχουν γατονια που εχουν καλουπια απο βασεις για κομπρεσσορα) και απο εκει και περα μπορεις να "χτισεις" ενα κιτ με σχετικα μικρο κοστος..

Bazil Van Sinner
23-05-14, 16:23
λέγε ρε και συ τώρα να ούμε !!!!πόσο χαμηλό κόστος?σορρυ νταρκ.

zaharias
23-05-14, 16:26
λέγε ρε και συ τώρα να ούμε !!!!πόσο χαμηλό κόστος?σορρυ νταρκ.

Βλεπω κατα καιρους και δινουν ενα σωρο Rotrex στο car.. :D

Το πιο δυσκολο πιστευω ειναι η βαση του κομπρεσσορα.. κολλαρα κτλ τα ταιριαζεις πιο ευκολα.. και φυσικα το κερασακι στην τουρτα.. ειναι το προγραμμα..

mormon
23-05-14, 16:29
https://www.schaper-automotive.com/index.php?cat=c31_Brackets.html&XTCsid=n20c2hbh276pgcv71045c9p746

βασεις διαλεγεις οποια σου αρεσει

mormon
23-05-14, 16:31
https://www.car.gr/parts/view/4883361/

dark knight
23-05-14, 16:37
αναλογα τη χωρητικοτητα του κινητηρα πως ξερω ποιο μοντελο ταιριαζει? αλλο κομπρεσσορα θελει ο 2.2 αλλο ο 3.0

zaharias
23-05-14, 16:42
αναλογα τη χωρητικοτητα του κινητηρα πως ξερω ποιο μοντελο ταιριαζει? αλλο κομπρεσσορα θελει ο 2.2 αλλο ο 3.0

Λογικα στο site της καθε κομπρεσσερο-εταιρειας θα λεει τα χαρακτηριστικα του καθε μοντελου κομπρεσσερ..

https://www.rotrex.com/Home/Technology/Product_Overview

stefm5
23-05-14, 17:01
Δεν ξερω για εκκεντροφορους απο 330 αν θα δωσουν κατι..
Χταποδια & καταλυτες θα αδειασεις χαμηλα & θα παρεις ψηλα.. (με ενα προγραμμα θα δεις τα καλυτερα αποτελεσματα)
Εισαγωγη απο 330, δεν ξερω.. αν το εχεις ψαξει, τοτε ΟΚ..
Για εμενα η καλυτερη λυση ειναι το κομπρεσσερ.. ΤΕΛΟΣ..
Μπορεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο εστω και σκετο κομπρεσσορα (απ'οσο ξερω υπαρχουν γατονια που εχουν καλουπια απο βασεις για κομπρεσσορα) και απο εκει και περα μπορεις να "χτισεις" ενα κιτ με σχετικα μικρο κοστος..

ζάχο εσύ πουλάς ένα κιτ vortech στο car.gr?

stefm5
23-05-14, 17:02
αναλογα τη χωρητικοτητα του κινητηρα πως ξερω ποιο μοντελο ταιριαζει? αλλο κομπρεσσορα θελει ο 2.2 αλλο ο 3.0

ακόμα κι αυτό είναι ζήτημα προγράμματος και περιφερειακών

zaharias
23-05-14, 17:07
ζάχο εσύ πουλάς ένα κιτ vortech στο car.gr?

:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whis tle:

Ναι...

Αμα παρω τα χρηματα μου θα το δωσω, αλλιως θα το βαλω.. :)

ghost-rider
23-05-14, 17:35
Tωρα που λετε για κομπρεσσορες σημερα μου εσκασε ο κομπρεσσορας του air condition στο Μ54Β22.
Καπνος το 500αρικο για καινουριο τετοιο τσιγκρικι και δε θα παρω και αλογα ρε γμτ...
Τοσα λεφτα και δε θα κερδισω ουτε οτι θα κερδιζα με μπουζια ιριδιου...

Επι του θεματος.
Εχω ενα C15-60 που καθεται.
Να τον μπαξω? Να μπαζεται στο Μ54?
Υποτιθεται οτι εχει παροχη μεχρι 2.000cc.
Πιστευω οτι θα με καλυψει στο 2,2. Ετσι να παρει λιγο ροπη...
Βαση φτιαχτη?(γιατι για Μ54 ετοιμη βρισκω για C30 και πανω. Ιδεα δεν εχω αν κανει)
Που?

zaharias
23-05-14, 17:42
Ηλια.. μεταχειρο απο ebay.de με κατω απο 100 ευρω..

dionisisM3
23-05-14, 17:43
Εγω παντως που εβαλα κομπρεσσορα στον 2200 εχω να σου πω πως πεταξα τα λεφτα μου .
2000 αγορα μεταχειρο 500 ευρω περαστικα , 500 προγραμμα , κανα 200-300 σε περιφερειακά που ολο και κατι θα χρειαστεις στο συνολο 3200-3500 ευρωπουλα και ολα αυτα για 70-100 αλογα αναξιοπιστα που πηγαινανε σαν πονυ !!

Αααα βαλε και 120 ευρω που γραφτηκα σε οδικη βοηθεια γιατι ηταν συνεχεια ξαπλα στον γερανο .

κρατα τα λεφτα σου και κανε κατι αλλο ' δεν σου λεω να το κανεις 330 γιατι ειδα οτι δεν το θελεις .
αλλα εγω μετ απο αυτα που περασα ΜΟΝΟ αυτο θα εκανα .

zaharias
23-05-14, 17:46
Εγω παντως που εβαλα κομπρεσσορα στον 2200 εχω να σου πω πως πεταξα τα λεφτα μου .
2000 αγορα μεταχειρο 500 ευρω περαστικα , 500 προγραμμα , κανα 200-300 σε περιφερειακά που ολο και κατι θα χρειαστεις στο συνολο 3200-3500 ευρωπουλα και ολα αυτα για 70-100 αλογα αναξιοπιστα που πηγαινανε σαν πονυ !!

Αααα βαλε και 120 ευρω που γραφτηκα σε οδικη βοηθεια γιατι ηταν συνεχεια ξαπλα στον γερανο .

κρατα τα λεφτα σου και κανε κατι αλλο ' δεν σου λεω να το κανεις 330 γιατι ειδα οτι δεν το θελεις .
αλλα εγω μετ απο αυτα που περασα ΜΟΝΟ αυτο θα εκανα .

Τι ειχες βαλει Διονυση?

Το κιτ που εχει ο Πανος τωρα..??

Οταν λες πηγαινε σαν πονυ τι εννοεις βρε συ..?? :hystericalbs1::th_Laie_67-1:

dionisisM3
23-05-14, 17:56
Ζαχαρια ναι αυτο το κιτ το εδωσα στον πανο μετα και πηρε τον δρομο του. Ισως φταιει πιυ το αμαξι ηταν στεπτρονικ , αλλα δεν δουλεψε ποτε . Εφτασε 270 αλογα και το αποτελεσμα ηταν να πηγαινω λιγο καλυτερα απο 530 αλλα με ανασφαλεια , με διαρκη ρυθμισματα και και και . Πραγματικα μετανιωσα που δεν εδωσα τοτε 3000 ευρω να παρω ενα μοτερ που ειχε ο αλωνιστιωτης 3λιτρο με μηδεν χιλιομετρα και να ξαναεχω την χαρα να στρωνω κινητηρα

ghost-rider
23-05-14, 17:57
Ηλια.. μεταχειρο απο ebay.de με κατω απο 100 ευρω..

Το ξερω ρε Ζαχο αλλα απο σκαλωμα δεν μπαινει τπτ μεταχειρο στο χωρο του μηχανοστασιου.
Θα βρασω στο ζουμι μου λοιπον...
Το παρηγγειλα ηδη. Αυριο το μπηγω πανω.

zaharias
23-05-14, 18:04
Το ξερω ρε Ζαχο αλλα απο σκαλωμα δεν μπαινει τπτ μεταχειρο στο χωρο του μηχανοστασιου.
Θα βρασω στο ζουμι μου λοιπον...
Το παρηγγειλα ηδη. Αυριο το μπηγω πανω.

Καλα εκανες.. :)

zaharias
23-05-14, 18:10
Ζαχαρια ναι αυτο το κιτ το εδωσα στον πανο μετα και πηρε τον δρομο του. Ισως φταιει πιυ το αμαξι ηταν στεπτρονικ , αλλα δεν δουλεψε ποτε . Εφτασε 270 αλογα και το αποτελεσμα ηταν να πηγαινω λιγο καλυτερα απο 530 αλλα με ανασφαλεια , με διαρκη ρυθμισματα και και και . Πραγματικα μετανιωσα που δεν εδωσα τοτε 3000 ευρω να παρω ενα μοτερ που ειχε ο αλωνιστιωτης 3λιτρο με μηδεν χιλιομετρα και να ξαναεχω την χαρα να στρωνω κινητηρα

Το κιτ ηταν για 2,2?

Μηπως ηταν πολυ μεγαλος ο κομπρεσσορας για το 2,2?

Η αληθεια ειναι οτι γενικα τα διαφορα κιτ (τουρμπο-κομπρεσσερ σε αυτοματα Μ54 & S54 SMG) που διαβαζω σε ξενα φορουμ, εχουν θεματακια..

Εγω γουσταρω δοκιμασμενες λυσεις και οχι πολυ custom καταστασεις..

stefm5
23-05-14, 23:55
η λέξη κλειδί είναι 'πρόγραμμα'.
έλληνας να προγραμματίσει Μ54 για τούρμπο,κομπρέσσορα αμφιβάλλω αν υπάρχει.

deepBLUE
24-05-14, 01:42
Θα χρειαστείς ενα μοτερ 330 το οποίο πιθανότατα να σου στοιχίσει λιγότερο απ οσα θα ξοδέψεις για να ζωντανέψεις το 2.2 και σίγουρα θα εχεις και πολυ περισσότερη δύναμη απο αυτή που θα πάρεις με αυτά που θες να κανεις ;)

ghost-rider
24-05-14, 09:00
Σε περιπτωση ομως που καποιος δεν θελει αδηλωτο 3λιτρο αλλα ουτε και δηλωμενο 3λιτρο?

Εκει αναγκαστικα θα ασχοληθει με το Β22 και ας στοιχισει παραπανω.

Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση ο Μ54Β30 ειναι η πιο σωστη επιλογη.
Στο κατω κατω εχεις μια καλυτερη βαση μετα για να ανεβεις ακομα πιο ψηλα βελτιωνοντας.

stefm5
24-05-14, 09:15
Σε περιπτωση ομως που καποιος δεν θελει αδηλωτο 3λιτρο αλλα ουτε και δηλωμενο 3λιτρο?

Εκει αναγκαστικα θα ασχοληθει με το Β22 και ας στοιχισει παραπανω.

Σε οποιαδηποτε αλλη περιπτωση ο Μ54Β30 ειναι η πιο σωστη επιλογη.
Στο κατω κατω εχεις μια καλυτερη βαση μετα για να ανεβεις ακομα πιο ψηλα βελτιωνοντας.

κοίτα την περίπτωση να το υπερκυβίσεις :original:
διαφορετικά ο κομπρέσσορας είναι μονόδρομος

ghost-rider
24-05-14, 09:33
Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
Θελει boring.
Μπλεκει λιγο η δουλεια.
Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
Ξεφευγει λιγο.
Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!

stefm5
24-05-14, 09:48
Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
Θελει boring.
Μπλεκει λιγο η δουλεια.
Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
Ξεφευγει λιγο.
Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!

no pain no gain...

κι εγώ ψάχτηκα ατμοσφαιρικά με τον τρίλιτρο αλλά υπάρχει ταβάνι αν δε θες να ξοδέψεις μια περιουσία.
σκεφτόμουν για υπερκυβισμό σε 3,3.
για s62 δεν πληρώνω τα νταβατζιλίκια στο κράτος.

το αυγουλάκι δεν το άντεχα, οπότε χταποδάκι ξυδάκι εκκεντροφοράκι και κομπρεσσοράκι.

ghost-rider
24-05-14, 11:18
Προσωπικα προς το παρον με βλεπω με light βηματα.

Eκκεντροφοροι ας πουμε.
Αληθεια, πανω στο ζητημα των εκκεντροφορων...
Εχετε αποψη για το reprofile που κανει o Bαλασοπουλος(boubis cams)?
Εχει κανει κανεις?
Εντυπωσεις?

andreas_R
24-05-14, 11:44
η λέξη κλειδί είναι 'πρόγραμμα'.
έλληνας να προγραμματίσει Μ54 για τούρμπο,κομπρέσσορα αμφιβάλλω αν υπάρχει.


Διαφωνω, τα honda τελευταιας γενιας που εχουν μεταβλητο και εξαγωγης και εισαγωγης και σε πολυ μεγαλο φασμα μια χαρα προγραμματιζονται και πανε κιολας.

andreas_R
24-05-14, 11:47
Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
Θελει boring.
Μπλεκει λιγο η δουλεια.
Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
Ξεφευγει λιγο.
Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!

Αυτο για το 25αρη τι αλλο αλλαζεις?
με mpek maf kai remap εγκεφαλου ειναι σωστο μετα?
Ας πει καποιος εαν ξερει γιατι ενδιαφερει ενα φιλο μου:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::whistle::whistle::whistle:

stefm5
24-05-14, 12:28
Διαφωνω, τα honda τελευταιας γενιας που εχουν μεταβλητο και εξαγωγης και εισαγωγης και σε πολυ μεγαλο φασμα μια χαρα προγραμματιζονται και πανε κιολας.

δε μίλησα για honda.
τα honda είναι πολλά, της μόδας, και έχουν πολύ ψωμί οπότε μεγάλο κίνητρο για να ασχοληθούν και να ψαχτούν οι έλληνες προγραμματιστές.
μίλησα για Μ54. όπως και Ν52. ούτε να τα ακουμπάνε δε θέλουν. κι όσοι τα ακουμπάνε τα κάνουν κ@λο.

stefm5
24-05-14, 12:30
Αυτο για το 25αρη τι αλλο αλλαζεις?
με mpek maf kai remap εγκεφαλου ειναι σωστο μετα?
Ας πει καποιος εαν ξερει γιατι ενδιαφερει ενα φιλο μου:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::whistle::whistle::whistle:

βάλε και μια εισαγωγή από Β30 και είσαι έτοιμος.
επίσης απλώς φλασάρεις το πρόγραμμα του Β30.

dark knight
29-09-14, 11:33
Προσωπικα προς το παρον με βλεπω με light βηματα.

Eκκεντροφοροι ας πουμε.
Αληθεια, πανω στο ζητημα των εκκεντροφορων...
Εχετε αποψη για το reprofile που κανει o Bαλασοπουλος(boubis cams)?
Εχει κανει κανεις?
Εντυπωσεις?

δεν εχω κανει. αλλα εχω ακουσει από ατομα που εχουν κανει, καλα λογια για την δουλεια του. οι δικοι μας εκκεντροφόροι (φοραμε τους ιδιους με το 25αρι)μπορουν με reprofile να γινουν στα προτυπα του schrick πρωτου σταδιου που μπαινουν σε 330 και 325 Μ54( σε 2,5 αρι το εχουν κανει αρκετοι στο αμερικανικο φανατικς και εχουν δει βελτιωση, τοποθετοντας τους γνησιους schrick)

dark knight
12-02-15, 13:44
σημερα πηρα το αυτοκινητο από το συνεργειο με τοποθετημένες τις ελαφρωμένες τροχαλιες. αυτο που μου αρεσε είναι το γεγονος ότι το μοτερ ανεβαζει πιο γρηγορα στροφες σε σχεση με πριν .η διαφορα είναι αισθητη και την καταλαβε και ο συνεπιβάτης που μπαινει συχνα στο αυτοκινητο. οσον αφορα την παραπανω ισχυ που υπόσχονται ότι καταληγει στους τροχους λογω μειωσης των παρασιτικων απωλειών,αυτο δεν μπορω να το διαπιστωσω.σιγουρα το αυτοκινητο είναι πιο<ζωντανο> αλλα ισως να οφείλεται στην προθυμια του για πιο γρηγορο στροφαρισμα.

Bazil Van Sinner
12-02-15, 14:14
Στο "άσε" του γκαζιού είδες διαφορά?
Αδειάζει πιο εύκολα τώρα?

dark knight
12-02-15, 14:23
όχι δεν ειδα κατι τετοιο

maris7
12-02-15, 16:32
Τα κατα ποια είναι?


Sent from my iPad using Tapatalk

dark knight
12-02-15, 17:33
υπαρχει μια πιθανοτητα με πολύ πιεση και μεγαλη ζεστη να ανεβασει λιγο θερμοκρασια. η πιθανοτητα είναι από μικρη εως μηδενικη. ωστοσο το καλοκαιρι θα το εχω υποψιν και θα τις αντικαταστήσω στη περιπτωση που συμβει το παραπανω. με βαση αυτά που εχω διαβασει δεν σηκωνουν θερμοκρασια σε πιστα ποσω μαλλον στο δρομο

wheelman
12-02-15, 22:03
σημερα πηρα το αυτοκινητο από το συνεργειο με τοποθετημένες τις ελαφρωμένες τροχαλιες. αυτο που μου αρεσε είναι το γεγονος ότι το μοτερ ανεβαζει πιο γρηγορα στροφες σε σχεση με πριν .η διαφορα είναι αισθητη και την καταλαβε και ο συνεπιβάτης που μπαινει συχνα στο αυτοκινητο. οσον αφορα την παραπανω ισχυ που υπόσχονται ότι καταληγει στους τροχους λογω μειωσης των παρασιτικων απωλειών,αυτο δεν μπορω να το διαπιστωσω.σιγουρα το αυτοκινητο είναι πιο<ζωντανο> αλλα ισως να οφείλεται στην προθυμια του για πιο γρηγορο στροφαρισμα.

Μεγειές Αγορίνα,
αντε βαλε και το έκκεντρο να απογειωθεί το εργαλείο!!!

Να σε δώ, να πατάς με 325 μετά
:fountwtis::fountwtis::fountwtis:

PS
Για δώσε περισσότερες πληροφορίες για τις τροχαλίες....
:rally:

dark knight
13-02-15, 09:54
Νασαι καλα ηλια .οι τροχαλιες ειναι,ειναι αν θυμαμαι καλα uuc.αντικαθιστουν τις εργοστασιακες του υδραυλικου τιμονιου και της τρομπας νερου.ειναι ελαφρυτερες και κανουν λιγοτερες περιστροφες μειωνοντας τις παρασιτικες απωλειες και καταπονουν λιγοτερο τα αντιστοιχα εξαρτηματα.ευκολη τοποθετηση.μου ειχαν κοστισει μεταχειρο απο αμερικη πριν 7 χρονια γυρω στα 110 ευρω.οσο για τα εκκεντρα υπομονη.ηδη αγοραστηκε γνησιος εκκεντροφορος εισαγωγης απο 330 ( ο εξαγωγης ειναι ιδιος σε ολα τα Μ54) και οταν θα μπει θα τοποθετηθουν και τα χταποδια απο Μ52 που εχω ηδη αγορασει και πιστευω οτι θα υπαρξει μια καλη διαφορα.

A8hnaios
13-02-15, 11:21
:mpaks: :mpaks:

Ωραιοοος ο Γιαννης...... Μεγειες

PetrosD
13-02-15, 13:49
Όπα! Και χταπόδια; Και αυτά θα κάνουν διαφορά. Μεγειά.

Bazil Van Sinner
13-02-15, 14:49
Θα ρασπάρει τρελλά !

BILL007
14-02-15, 14:36
Mεγειές μεγειές!!!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

tasos.kamv
14-02-15, 17:43
Γεια σου ρε Johnάρε με τα μπαξίματα σου!!!!!!! thumb
Απολαυστικές διαδρομές!:original:

Vassilis ///M
14-02-15, 20:12
Γιάνναρε βελτιώσεις ουσίας λέγονται αυτά...

Μεγειές φίλε...

dark knight
14-02-15, 21:39
Νασαι καλα βασιλη!

dark knight
15-02-15, 18:35
Γεια σου ρε Johnάρε με τα μπαξίματα σου!!!!!!! thumb
Απολαυστικές διαδρομές!:original:

Οτι μπορουμε κανουμε τασοοο!!!!

dark knight
20-02-15, 10:46
Αν ειχα b25 θα το υπερκυβιζα σε διαδρομη με τα πραγματα του τριλιτρου.
Φουλ Β30 κ 25αρι στο μπλοκ.
Ο Β22 ομως εχει πιο μικρο πιστονι.
Θελει boring.
Μπλεκει λιγο η δουλεια.
Εχω μιλησει με ανθρωπο για να του κανει boring να βαλει χιτωνια με διαμετρο μεγαλυτερη κ να μπουν αυτουσια τα σωθικα του τριλιτρου.
Ξεφευγει λιγο.
Εχω ξανακανει υπερκυβισμο απο διαμετρο σε μηχανη κ μου βγηκε μια χαρα αλλα αυτο ειναι πολυ τραβηγμενο.
Απο την αλλη μονο διαδρομη δεν αυξανω για κανενα λογο.


Μαλλον θα καθισω στ αυγα μου αχαχα!!

ghost, γιατι απορριπτεις την αυξηση της διαδρομης. με στροφαλο και μπιελες από τριλιτρο αυξανεις διαδρομή και κυβικα στα 2600. κρατώντας το ιδιο μπλοκ(για να μην μπλέκεις σε περιπέτειες με νουμερα κτλ) και εχεις σχεδόν 200 αλογα, 26,5 κιλα ροπη.αλλαζοντας εκκεντρα ,εισαγωγή από τριλιτρο και εξατμιση με πρόγραμμα πιστευω ότι τα 215 με 28 κιλα ροπη είναι εφικτος στοχος.επιπλεον ανοιγοντας το, του περνας ένα σετ ελατήρια πιστονιών και μετταλων στροφαλου και εχεις ένα σχετικα φρεσκο μοτερ που φαινεται νομιμο. τα χρηματα για αγορα στροφαλου-μπιελων ,ελατηριων,μεταλλων ειναι σχεδόν το ιδιο με την αγορα ενός τριλιτρου.

dark knight
16-07-15, 19:59
https://www.kempower-motorsport.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=5819 παραθετω το λινκ για τη βελτιωση του Μ54Β22. το ενδιαφερον είναι το πακετο εκκεντροφόρων που προτεινει το οποιο είναι σχεδόν αυτουσιο (264 εναντι 266) σε χαρακτηριστικα με το πρωτο σταδιο schrick για 330. σιγουρα χρειαζεται και πρόγραμμα για να δουλεψουν σωστα τα εκκεντρα. αντι για το φιλτροκουτι της εταιρειας θα μπορουσε να χρησιμοποιηθεί το μαμα του 330 μζι με μαφ, πεταλουδα,εισαγωγη

dark knight
07-04-16, 13:32
Μετα απο 233.000 χλμ του Μ54β22 εχουν αλλαχθει: αισθητηρας παρκτρονικ,αισθητηρας σταθμης λαδιου, φακιρης,μαφ.σημερα εγινε ελεγχος disa και ειναι αψογη ενω δεν εχει αλλαχθει ποτε

Ευτυχως κανενας αισθητηρας κινητηρα και πολλαπλασιαστες δεν εχουν αλλαχθει.πιαθνη αλλαγη στο μελλον του διαχωριστη λαδιου και σιγουρα ανακατασκευη μπροστινων δαγκανων απο 330 ( πιστονακια και ο ρινγκ) λογω σκουριας απο αγγλια.επισης καθαρισμος βαλβιδας ρελαντι.

Επομενο μπαξιμο ο εκκεντροφορος εισαγωγης του 330 και χραποδια εφοσον βρω τους σωληνες downpipes που συνδεονται και συνεχιζουν μετα τα χταποδια.