Επιστροφή στο Forum : E46 M43 Προβλημα με κοντέρ
Εδώ και μερικές μέρες παρατήρησα ότι όχι πάντα αλλά μερικές φορές το κοντέρ ενώ πάω με 100χλμ αυτό δείχνει 80χλμ. Και ενώ ανεβάζω γκάζι αυτό ανεβαίνει πολύ αργά και όχι ομαλά αλλά διακεκομενα το ίδιο και οι στροφές.
Έφτασα μέχρι 160χλμ μετρημένα με το gps και αυτό ακόμα ήταν 90 και ανέβαινε σιγά σιγα, όταν σταματάω μετά δουλευει κανονικά, όταν είμαι Autobahn αρκετή ώρα και έχω χιλιόμετρα πολλά τότε το κάνει στα λίγα χιλιόμετρα δεν το κάνει.
Τη μπορεί να φταίει εχει μήπως κάποιο εσθητηρα που να θέλει καθάρισμα η κάτι άλλο??
Ξέχασα το αμάξι ειναι 316 Ε46 1900cc. 2000μοντελο.
Δηλαδή? για διάγνωση? η φτιάχνεται με διαγνωστικά, η διάγνωση εδώ παει κανά 150¤
Διάγνωση 150 ευρώ???:shok::shok::shok::shok:
Πάρε ένα κοντέρ μεταχειρισμένο απο ebay με 20-30 ευρώ και βάλτο πάνω καλύτερα...
Δηλαδή? για διάγνωση? η φτιάχνεται με διαγνωστικά, η διάγνωση εδώ παει κανά 150¤
Δε φτιάχνεται με διαγνωστικά, απλά ίσως βρει κανα κωδικό που να αντιστοιχεί στο πρόβλημα.
Πάρε κανα OBD2 από ebay...έχει πολλά φθηνά και με προγραμματάκια μαζί.
Άκου 150....
Παιδιά παίζει να είναι κανας αισθητήρας ταχύτητας που τα έχει παίξει?
για να δεις αν ειναι αισθητηρας ή το κοντερ, πρεπει να βαλεις διαγνωστικο.
τα 150¤ ειναι πολλα.
αλλα αν αρχισεις να αγοραζεις αισθητηρες ή κοντερ μεχρι να βρεις τι φταιει, ενω μπορει να ειναι ακομα και ηλεκτρολογικο προβλημα, θα σου στοιχησει πολυ παραπανω.....
για αρχη, κανε το τεστ των οργανων.......
https://www.youtube.com/watch?v=Pg7C7WCq4GM
Τεστ έχω κάνει και δουλευει κανονικά, όπως και δουλευει κανονικά σχεδόν πάντα όταν δεν τρέχω οταν όμως το πατησω για λίγη ώρα εκεί μπορεί να το κάνει μαζί και το στροφομετρο ενώ αυτό που δείχνει την κατανάλωση βουτάει άμεσα στο γκάζι η στροφές και τα χιλιόμετρα δεν κουνιούνται, οταν το πήγα για σέρβις όχι bmw φυσικά σένα Τούρκο οικονομικό, οταν το πήρα δε δούλευε καθόλου νεκρό μου είπε ότι το εντόπισε αλλά να το άφηνα την επόμενη μέρα μια ώρα και θα το έφτιαχνε, έτσι και έγινε, τώρα κανά μήνα και απο τότε κάνει αυτό.
99% το προβλημα σου ειναι ηλεκτρολογικο και οχι στα οργανα ή στον αισθητηρα....
(το 99% των ηλεκτρολογικων προβληματων στα αυτοκινητα ειναι απο γειωσεις στην πλεξουδα..... οπως και το 99% των φωτιων....)
Λοιπόν σήμερα στην Autobahn το ξανά τσεκαρα τράβηξα και φωτό αλλά απο το iPad δε μπορώ να τις ανεβάσω, κοντά 4000στροφες με 5τη κατανάλωση στα 16 χιλιόμετρα 60 στο κοντέρ. Σίγουρα φταίει το κοντέρ γιατι και στο τεστ ενώ δουλευει κανονικά το βλέπω ότι σαν να γυρίζει λίγο εκκεντρα καπου ενδιάμεσα και μετα φτιάχνει.
Αν πάρω άλλο καντράν το κουμπώνω όπως ειναι η θέλει πάλι διαγνωστικο για να δουλευει.
αν ειναι απο ιδιο αυτοκινητο (με ιδιο κινητηρα) δουλευει.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.