Επιστροφή στο Forum : [E36] ΥΠΕΡΚΥΒΙΣΜΟΣ Μ43
Σκέφτομαι να προχωρήσω σε υπερκυβισμο στο M43B16 που έχω.Οι τιμές στα μοτερ αυτα έχουν πιάσει πλεόν πάτο οπότε πιστεύω οτι πέρα απο το κόστος της εργασίας τα υπόλοιπα θα τα βρω σε καλή τιμή εώς τζάμπα...Με 200 ευρώ αγοράζεις ολόκληρο μοτερ!
Τώρα αν αξίζει η όχι είναι αλλή υπόθεση,εκεί που έχουν φτάσει οι μετατροπές πλέον...Δε με απασχολεί όμως δε θέλω να το κάνω μετατροπή θέλω να ασχολήθώ με αυτό!
Σε παλιότερες συζητήσεις που είχα κάνει μου είχαν πει οτι γίνεται μέχρι 2100cc αλλά δε θυμάμαι με τι στροφαλο μπιέλες κτλ...Εβγαινε και ένας υπερκυβισμένος Μ43 απο schnitzer!Υπάρχει βέβαια και ο Μ43B19 απο το Ε46 που μπορει να γίνει δωρητής!
Γνώστες του θέματος δώστε τα φώτα σας!Τι συνδιασμό να κάνω στροφαλομπιέλες,από ποιο μοτερ να αρχίζω να ψάχνω;τέτοια πράγματα!thumb
Σκέφτομαι να προχωρήσω σε υπερκυβισμο στο M43B16 που έχω.Οι τιμές στα μοτερ αυτα έχουν πιάσει πλεόν πάτο οπότε πιστεύω οτι πέρα απο το κόστος της εργασίας τα υπόλοιπα θα τα βρω σε καλή τιμή εώς τζάμπα...Με 200 ευρώ αγοράζεις ολόκληρο μοτερ!
Τώρα αν αξίζει η όχι είναι αλλή υπόθεση,εκεί που έχουν φτάσει οι μετατροπές πλέον...Δε με απασχολεί όμως δε θέλω να το κάνω μετατροπή θέλω να ασχολήθώ με αυτό!
Σε παλιότερες συζητήσεις που είχα κάνει μου είχαν πει οτι γίνεται μέχρι 2100cc αλλά δε θυμάμαι με τι στροφαλο μπιέλες κτλ...Εβγαινε και ένας υπερκυβισμένος Μ43 απο schnitzer!Υπάρχει βέβαια και ο Μ43B19 απο το Ε46 που μπορει να γίνει δωρητής!
Γνώστες του θέματος δώστε τα φώτα σας!Τι συνδιασμό να κάνω στροφαλομπιέλες,από ποιο μοτερ να αρχίζω να ψάχνω;τέτοια πράγματα!thumb
για το Ε36 4κυλιδρος κινητηρας ειναι ο is M44 και Μ42.. εσυ θες τον Μ44 που ειναι πιο φρεσκος. αποδιδει στα 143 αλογατα αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να κανεις κατι τετοιο μιας και οικονομικα ανεβαινεις παραπανω αλογα με μια μετατροπη και δεν θα εχεις και προβληματα.. εχει ξανασυζητηθει το θεμα νομιζω..
Θελεις στροφαλο απο Ν47 (σφυρηλατος) και πιστονια απο S50B32 με μπιελες απο Μ42 και εισαι 2100cc με συμπιεση περιπου στο 11/1.
Γινεται και με πιστονια απο Calibra turbo (Mahle) που ειναι και σφυρηλατα (περιπου 400¤) και βγαινει 2123cc. Συμπιεση περιπου στο 10,5/1.
Εχω φτιαξει ενα τετοιο για τουρμπισιο αλλα δεν το εκλεισα ποτε.
Στροφαλο απο Ν47 μπορεις να βρεις ειτε απο BMW ειτε απο Rover (φορουσαν BMW μοτερ τοτε).
Σε καθε περιπτωση, κανει οποιοδηποτε Μ43 μια και θα κανεις ρεκτιφιε στα 86mm.
Αυτα που δεν σου κανουν ειναι:
α) η εισαγωγη γιατι θα ειναι περιορισμος
β) το airflow
γ) το προγραμμα.
Σε περιπτωση που πας για κατι τετοιο, βαλε τετραπεταλουδο απο τον dbilas και αγραφο.
Με ενα καλο εκκεντροφορο θα φτασεις ανετα κοντα στα 200 αλογακια......
Stunt Mike
15-05-14, 00:24
Θελεις στροφαλο απο Ν47 (σφυρηλατος) και πιστονια απο S50B32 με μπιελες απο Μ42 και εισαι 2100cc με συμπιεση περιπου στο 11/1.
Γινεται και με πιστονια απο Calibra turbo (Mahle) που ειναι και σφυρηλατα (περιπου 400¤) και βγαινει 2123cc. Συμπιεση περιπου στο 10,5/1.
Εχω φτιαξει ενα τετοιο για τουρμπισιο αλλα δεν το εκλεισα ποτε.
Στροφαλο απο Ν47 μπορεις να βρεις ειτε απο BMW ειτε απο Rover (φορουσαν BMW μοτερ τοτε).
Σε καθε περιπτωση, κανει οποιοδηποτε Μ43 μια και θα κανεις ρεκτιφιε στα 86mm.
Αυτα που δεν σου κανουν ειναι:
α) η εισαγωγη γιατι θα ειναι περιορισμος
β) το airflow
γ) το προγραμμα.
Σε περιπτωση που πας για κατι τετοιο, βαλε τετραπεταλουδο απο τον dbilas και αγραφο.
Με ενα καλο εκκεντροφορο θα φτασεις ανετα κοντα στα 200 αλογακια......
Μαλαματενια λογια στο μαντηλι,που λεει και το τραγουδι!!Το κοστος ομως γι'αυτο που εγραψες παραπανω,ειναι τουλαχιστον αποθαρρυντικο.....Ακομη και να γουσταρε να ριξει 5000 ευρω σ'ενα Μ43,το τουρμπισμα ειναι σαφως πιο value for money κινηση σε τετοια περιπτωση.....
για το Ε36 4κυλιδρος κινητηρας ειναι ο is M44 και Μ42.. εσυ θες τον Μ44 που ειναι πιο φρεσκος. αποδιδει στα 143 αλογατα αλλα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να κανεις κατι τετοιο μιας και οικονομικα ανεβαινεις παραπανω αλογα με μια μετατροπη και δεν θα εχεις και προβληματα.. εχει ξανασυζητηθει το θεμα νομιζω..
Δε μιλάμε για μετατροπη σε is και να βάλω μοτερ Μ44 μιλάμε για υπερκυβισμό στο υπάρχον!
Θελεις στροφαλο απο Ν47 (σφυρηλατος) και πιστονια απο S50B32 με μπιελες απο Μ42 και εισαι 2100cc με συμπιεση περιπου στο 11/1.
Γινεται και με πιστονια απο Calibra turbo (Mahle) που ειναι και σφυρηλατα (περιπου 400¤) και βγαινει 2123cc. Συμπιεση περιπου στο 10,5/1.
Εχω φτιαξει ενα τετοιο για τουρμπισιο αλλα δεν το εκλεισα ποτε.
Στροφαλο απο Ν47 μπορεις να βρεις ειτε απο BMW ειτε απο Rover (φορουσαν BMW μοτερ τοτε).
Σε καθε περιπτωση, κανει οποιοδηποτε Μ43 μια και θα κανεις ρεκτιφιε στα 86mm.
Αυτα που δεν σου κανουν ειναι:
α) η εισαγωγη γιατι θα ειναι περιορισμος
β) το airflow
γ) το προγραμμα.
Σε περιπτωση που πας για κατι τετοιο, βαλε τετραπεταλουδο απο τον dbilas και αγραφο.
Με ενα καλο εκκεντροφορο θα φτασεις ανετα κοντα στα 200 αλογακια......
Μπράβο αυτό θυμόμουν!στρόφαλο απο πετρέλαιο,από ποιο όμως το N47D20 να φανταστώ;Nα μας κάνει και απο κανένα άλλο ο στρόφαλος;Mπιέλες απο το is είναι πενέφκολο να βρεθούνε και πολύ φτηνά.Στο Μ43 που είχα τουρμπίσει εγώ του είχα βάλει πιστόνια απο Νιssan 200SX σφυρίλατα όμως της Accralite.Oπότε με πιστόνια υπάρχουν επιλογές...
Μαλαματενια λογια στο μαντηλι,που λεει και το τραγουδι!!Το κοστος ομως γι'αυτο που εγραψες παραπανω,ειναι τουλαχιστον αποθαρρυντικο.....Ακομη και να γουσταρε να ριξει 5000 ευρω σ'ενα Μ43,το τουρμπισμα ειναι σαφως πιο value for money κινηση σε τετοια περιπτωση.....
Δε θέλω να φτιάξω κανα κτήνος με τετραπετάλουδα και δε συμαζεύεται,απλά πράγματακια με οσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα,υπερκυβισμο ροικη στο καπάκι λίγο ανέβασμα συμπίεση τέτοια πράγματα και όσο φτάσει 130-140 άλογα.Αλλιώς το τούρμπισμα είναι η καλύτερη επίλογή αν οχι μονόδρομος.Εχω φτιάξει Μ43 τουρμπάτο παλιότερα και εχω δει τα αστρονομικα νούμερα που έφτασε (κόστος) μέχρι να το τελειώσω + οτι δε τελείωνε ποτε γιατί αν υπάρχει το μικρόβιο ολο και το τσιγκλάς...
οι μονοι στροφαλοι που ταιριαζουν στο Μ43 ειναι απο Μ42/44 και απο Ν47/Ν47TU.
Στην περιπτωση του N47 η διαδρομη ειναι 90 και στο Ν47TU ειναι 91. Του Ν47TU ομως θελει μια μικρη πατεντα για να μπει και ειναι πολυ σπανιος και ακριβος να τον βρεις.
Οσο για τα πιστονια 86mm με πειρο 21mm, οι επιλογες ειναι περιορισμενες σε αυτα τα λεφτα.
Αν θες 130-140 αλογα, ναι, μπορεις να το κανεις φτηνα και ευκολα. Εγω σου λεω οτι με αυτα που ειπες και ενα καλο προγραμμα, θα πας ανετα κοντα στο 160 αλογα.
Το μονο που θα επιμεινω ειναι ο εκκεντροφορος κοντα στις 272 μοιρες και ισως μεγαλυτερες βαλβιδες (μεχρι 1mm παιρνει ετσι κι αλλιως) και εισαι κομπλε.
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΟΓΟ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ....
ΘΕΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΑΠΟ Μ47 ΚΑΙ ΟΧΙ Ν47.
m_power_lunatic
15-05-14, 11:02
Bασικα φιλε μου χρειαζεται πανω απο ολα να πιεις εναν ΓΚΑΊ΄ΦΕ με τον φιλο compactM3 μιας και ειναι ο ανθρωπος σου οπως φαινεται απο τα λεγομενα του,θα ανταλλαξετε σκεψεις και γνωμες και κανεις οτι αποφασισεις.
απαπαπαπαπαπαπ.........
δεν βγαινω με αγνωστους απο το ιντερνετι...
για ποιον με περασες ?
(πες μου, που θα με πας ?)
Stunt Mike
15-05-14, 12:24
Με τα χρηματα που θα φτασεις το Μ43 στα 130hp,βαζεις εναν σαφως καλυτερο Μ44 με φπε στα 150+hp...δεν υπαρχει λογος ν'ασχοληθεις με το 1600αρι σου εκτος αν εχεις χομπι να πετας τα χρηματα σου στον κουβα...Η bmw ευτυχως εχει πολλες επιλογες για καθε βαλαντιο....
οι μονοι στροφαλοι που ταιριαζουν στο Μ43 ειναι απο Μ42/44 και απο Ν47/Ν47TU.
Στην περιπτωση του N47 η διαδρομη ειναι 90 και στο Ν47TU ειναι 91. Του Ν47TU ομως θελει μια μικρη πατεντα για να μπει και ειναι πολυ σπανιος και ακριβος να τον βρεις.
Οσο για τα πιστονια 86mm με πειρο 21mm, οι επιλογες ειναι περιορισμενες σε αυτα τα λεφτα.
Αν θες 130-140 αλογα, ναι, μπορεις να το κανεις φτηνα και ευκολα. Εγω σου λεω οτι με αυτα που ειπες και ενα καλο προγραμμα, θα πας ανετα κοντα στο 160 αλογα.
Το μονο που θα επιμεινω ειναι ο εκκεντροφορος κοντα στις 272 μοιρες και ισως μεγαλυτερες βαλβιδες (μεχρι 1mm παιρνει ετσι κι αλλιως) και εισαι κομπλε.
Αρα το ιδανικό είναι να βρεθεί στρόφαλος απο Μ47 με 90αρα διαδρομη,θα βρεθεί στα παλιατζίδικα τέτοιος ή σπανίζει κ σε τι τιμή...
απαπαπαπαπαπαπ.........
δεν βγαινω με αγνωστους απο το ιντερνετι...
για ποιον με περασες ?
(πες μου, που θα με πας ?)
χαχαχα:th_Laie_67-1:
Με τα χρηματα που θα φτασεις το Μ43 στα 130hp,βαζεις εναν σαφως καλυτερο Μ44 με φπε στα 150+hp...δεν υπαρχει λογος ν'ασχοληθεις με το 1600αρι σου εκτος αν εχεις χομπι να πετας τα χρηματα σου στον κουβα...Η bmw ευτυχως εχει πολλες επιλογες για καθε βαλαντιο....
Αυτό είναι το χόμπι μου που το κατάλαβες;και όλων εκείνων που ρίχνουν χρήματα στα αυτοκινητά τους γιατί ως γνωστόν είναι πεταμένα λεφτά!
εγω παλι θα σε παραπεμψω στην υπογραφη σου....
Αρα το ιδανικό είναι να βρεθεί στρόφαλος απο Μ47 με 90αρα διαδρομη,θα βρεθεί στα παλιατζίδικα τέτοιος ή σπανίζει κ σε τι τιμή...
λογικα, τωρα πια, θα υπαρχουν στα παλιατζιδικα.
εγω θα κοιτουσα Ebay πρωτα.
Εγω απο ebay τον ειχα παρει κανουριο ομως απο παλιο στοκ.
https://www.ebay.co.uk/itm/bmw-320-520-m47-diesel-pistons-noral-8487e-/300938729602?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4611589882
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-BMW-E46-320d-150ph-Crank-Shaft-from-2002-m47-/321369717119?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ad320b97f
https://www.ebay.co.uk/itm/BMW-M47-STD-CRANKSHAFT-/321389052306?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4ad447c192
https://www.ebay.co.uk/itm/CRANKSHAFT-BMW-320D-120D-2-0-TD-M47TU2D20-2004-/360879521838?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item540618802e
εχει πολλους........
Θελεις στροφαλο απο Ν47 (σφυρηλατος) και πιστονια απο S50B32 με μπιελες απο Μ42 και εισαι 2100cc με συμπιεση περιπου στο 11/1.
Γινεται και με πιστονια απο Calibra turbo (Mahle) που ειναι και σφυρηλατα (περιπου 400¤) και βγαινει 2123cc. Συμπιεση περιπου στο 10,5/1.
Εχω φτιαξει ενα τετοιο για τουρμπισιο αλλα δεν το εκλεισα ποτε.
Στροφαλο απο Ν47 μπορεις να βρεις ειτε απο BMW ειτε απο Rover (φορουσαν BMW μοτερ τοτε).
Σε καθε περιπτωση, κανει οποιοδηποτε Μ43 μια και θα κανεις ρεκτιφιε στα 86mm.
Αυτα που δεν σου κανουν ειναι:
α) η εισαγωγη γιατι θα ειναι περιορισμος
β) το airflow
γ) το προγραμμα.
Σε περιπτωση που πας για κατι τετοιο, βαλε τετραπεταλουδο απο τον dbilas και αγραφο.
Με ενα καλο εκκεντροφορο θα φτασεις ανετα κοντα στα 200 αλογακια......
ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΟΓΟ ΑΛΤΣΧΑΪΜΕΡ....
ΘΕΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΑΠΟ Μ47 ΚΑΙ ΟΧΙ Ν47.
Ακριβώς όπως τα είπε ο φίλος απο πάνω! thumb
Ωστόσο για το M47 το στρόφαλο δεν είμαι τόσο σίγουρος ποιος κάνει 100%, γιατί υπάρχει απο το Μ47 του Ε46 και ο κωδικός απο τον άσσο.
Λογικά αυτός του Ε46 θα είναι αυτός που θέλει την λιγότερη μόντα για να μπεί (θέλει φάγωμα για να κάτσει)
δεν θελουν τιποτα για να μπουν, μπαινουν κατευθειαν στο μπλοκ του M43.
Ο ασσος δεν φορεσε Μ47 μοτερ.
Του Μ47TU θελει πατεντα για να παρει την μπροστινη τροχαλια του Μ43, αλλα αυτο το φτιαχνει ενα καλο μηχανουργειο σε 10 λεπτακια.
Ο ασσος δεν φορεσε Μ47 μοτερ.
Εδώ κάνεις λάθος φίλε μου. Όχι μόνο άσσος αλλά και 5άρι και 3άρι και Χ το φόρεσαν και ήταν το M47TU2D20 έτσι για την ιστορία :original:
M47TU2D20
The engine was updated again in 2004 as the M47TU2D20. Still at 1995 cc, it produced more power across the range.
Applications:
90 kW (121 hp) and 280 N·m (207 lb·ft)
E87 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E87) 118d (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1-Series)
E90/E91 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E90) 318d (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3-Series)
120 kW (161 hp) and 340 N·m (251 lb·ft)
E60/E61 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E60) 520d (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5-Series)
E87 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E87) 120d (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_1-Series)
E90/E91 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E90) 320d (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3-Series)
E83 (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_E83) X3 2.0d (https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_X3) (end of 2006 onwards)
Γενικά μεταχειρισμένοι στρόφαλοι παίζουν γύρω στα 300 ευρώ απ'οτι έχω δει κατά καιρούς, αλλά δεν το προχώρησα ποτέ γιατί δεν είμαι σίγουρος για τη διαφορά που ανέφερα πριν με την ύπαρξη δυο κωδικών...:(
Stunt Mike
15-05-14, 22:33
Αυτό είναι το χόμπι μου που το κατάλαβες;και όλων εκείνων που ρίχνουν χρήματα στα αυτοκινητά τους γιατί ως γνωστόν είναι πεταμένα λεφτά!
Δεν με καταλαβες...Θεωρω πεταμενα λεφτα να βελτιωσεις με τετοιο τροπο ενα 316 για να παρεις 130 ψωραλογα,τη στιγμη που το εργοστασιο με λιγοτερα χρηματα,σου'χει ετοιμη λυση ενα Μ44.....Το ιδιο ακριβως θα'λεγα,αν σκοπευες να τουρμπισεις το 316 για να πας 200hp,τη στιγμη που ενα 328 θα πηγαινε πολυ καλυτερα κι αξιοπιστα(περαν του προβληματος του αδηλωτου φυσικα)...Οποτε μην μπλεκεις την μετατροπη εν γενει,με τα πεταμενα λεφτα σε λαθος σκοπο....Κι εγω Ε36 325 Turbo εχω,αν δεν το ξερεις...
Φυσικα δικη σου η τσεπη οποτε πετα τα σε οποιον κουβα επιθυμεις...Φιλικα παντα...
nikos valvetronic
15-05-14, 22:52
Εμένα πάλι κάτι μου λέει ότι ο φτιαγμένος Μ43 θα ρίχνει ξύλο στον Μ44.
Εμένα πάλι κάτι μου λέει ότι ο φτιαγμένος Μ43 θα ρίχνει ξύλο στον Μ44.
ΠΟΛΥ ΟΜΩΣ !
:fountwtis:
Εδώ κάνεις λάθος φίλε μου. Όχι μόνο άσσος αλλά και 5άρι και 3άρι και Χ το φόρεσαν και ήταν το M47TU2D20 έτσι για την ιστορία :original:
Γενικά μεταχειρισμένοι στρόφαλοι παίζουν γύρω στα 300 ευρώ απ'οτι έχω δει κατά καιρούς, αλλά δεν το προχώρησα ποτέ γιατί δεν είμαι σίγουρος για τη διαφορά που ανέφερα πριν με την ύπαρξη δυο κωδικών...:(
για τα υπολοιπα το ηξερα, για τον ασσο οχι.....
Δεν με καταλαβες...Θεωρω πεταμενα λεφτα να βελτιωσεις με τετοιο τροπο ενα 316 για να παρεις 130 ψωραλογα,τη στιγμη που το εργοστασιο με λιγοτερα χρηματα,σου'χει ετοιμη λυση ενα Μ44.....Το ιδιο ακριβως θα'λεγα,αν σκοπευες να τουρμπισεις το 316 για να πας 200hp,τη στιγμη που ενα 328 θα πηγαινε πολυ καλυτερα κι αξιοπιστα(περαν του προβληματος του αδηλωτου φυσικα)...Οποτε μην μπλεκεις την μετατροπη εν γενει,με τα πεταμενα λεφτα σε λαθος σκοπο....Κι εγω Ε36 325 Turbo εχω,αν δεν το ξερεις...
Φυσικα δικη σου η τσεπη οποτε πετα τα σε οποιον κουβα επιθυμεις...Φιλικα παντα...
Ολά σχετικά έιναι και σε σένα μπορούν να σου πουν πολλοί κακώς ασχολήθηκες και το τούρμπισες όταν υπάρχει έτοιμη λύση απο το εργοστάσιο βλέπε Μ3 οπότε περι ορέξεως...Φιλικά πάντα!
Θα τα βάλω κάτω και αν το κόστος ξεφεύγει πολύ εννοείται οτι δε το προχορώ!Με αυτά που σκέφτομαι να του κάνω θα βγάλει παραπάνω απο 130 άλογα...και θα είναι γρηγορότερο απο Μ44...όπως και το Μ43 τούρμπο που είχα έριχνε πολύ ξύλο στο 328i...
Stunt Mike
16-05-14, 10:08
Για τη μορφη αγωνων που το ηθελα εγω,τα Μ3 ειναι αργα.αναξιοπιστα και ακριβα σε επισκευες....Ειχε πεσει πολυ αναλυση πριν ξεκινησω οποιαδηποτε κινηση τοτε....Επισης ενα 316 turbo 200+hp ευκολα περναει 328 σε ευθεια...overall ομως δεν συγκρινεται...και ειδικα σε θεμα κοστος-αποδοση...
Οποιος θελει να ασχοληθει με 36αρι και οχι M
325 και 328 ειναι μονοδρομος κατα την γνωμη μου.
Ο στρόφαλος απο το Μ47 είναι λίγο δύσκολος να βρεθεί και το κόστος του λίγο απαγορευτικό...δεδομένου οτι το κόστος όλης της μετατροπής πρέπει να μείνει σε χαμηλό επίπεδο αλλιώς δεν αξίζει,μετά πας αλλού!
Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε σε στρόφαλο μπιέλες πιστόνια;Συγκεκριμένα στρόφαλος απο Μ43 1,9 είναι πανέυκολο να βρεθεί,τι συνδιασμός μπορεί να γίνει με αυτόν;
μετα θα πας σε ενα υπερτατραγωνο μοτερ που θα ειναι πολυ αργοστροφο....
δεν αξιζει να ασχοληθεις.
οι αγγελειες που σου εδωσα, ειχαν στροφαλους με 300¤.
μιας και δε ξερω λιγακι...θα σου ελεγα πως , μαλλον θα το ξεχασεις το θεμα συντομα, μιας και το κοστος ειναι δυσαναλογο σε σχεση με το αποτελεσμα.
μιας και δε ξερω λιγακι...θα σου ελεγα πως , μαλλον θα το ξεχασεις το θεμα συντομα, μιας και το κοστος ειναι δυσαναλογο σε σχεση με το αποτελεσμα.
Ετσι όπως τα λές είναι Λευτέρη.Ελεγα αν το κόστος δεν ξεφύγει να προχωρήσω ποιο πολύ ετσι για να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε χεχεχε ξέρεις εσύ!Δε θα έβγαινε κανά θυρίο αλλά ένα ξεχωριστό μοτερ.Αλλά έτσι πρόχειρα που τα βάζω κάτω δε βγαίνει ο λογαριασμός...
Θοδωρή μόνο για πιστόνια-στρόφαλο θες ένα 500άρικο στο νερό...Απο εκει και πέρα είναι πόσο θα το δουλέψεις εσύ το μοτέρ ή κάποιος μάστορας. Αυτή η μετατροπή αν βάλεις εσύ τα χέρια σου (και δεν βγάλεις τα μάτια σου :p εφόσον έχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό) μηχανολογικά δεν είναι να κοστίσει πανω απο ένα 800άρι. Το θέμα είναι το πρόγραμμα (και κυρίως το κόστος του) για το ολο εγχείρημα και τίποτα παραπάνω...
Αυτό το projectάκι ελπίζω μια μέρα των ημερών να το κάνω στο δικό μου :original:
bill...νομιζω πως απο τον λογαριασμο...λειπουν αρκετα κοστολογια.
Πάμε πάλι στο θέμα μας χαχαχα
Για αρχή λέω να βάλω τα παρακάτω
https://www.dbilas-shop.com/Products/FlowMasterKit/BMW/FlowMaster-for-BMW-318-i-E36-M43B18::22.html
Και έναν απο τους εκεντροφόρους που λέει για δρόμο επειδή δε χρειάζονται τίποτα άλλες μετατροπές για να μπει,ποιον προτίνεται απο τους δυο;
https://www.dbilas-shop.com/Produkte/Sportnockenwellen/BMW/1-6-1-9-M43/Neue-Nockenwellen:::7_2504_2535_2542_2543.html?language =en
Υπάρχει βέβαια και αυτό αλλα δε το σκέφτομαι γιατι μετά θα καιει τα κερατα του και δεν είμαστε για τέτοια τωρα χαχαχα
https://www.dbilas-shop.com/Products/Throttle-body-kit/Street/BMW/Throttle-body-kit-for-BMW-316i-E36-Compact-1-6-8V-75kW-M43B16::204.html
Και ο υπερκυβισμός έρχεται αργότερα :original:
:fountwtis::fountwtis::fountwtis::thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :fountwtis::fountwtis::fountwtis:
να βαλεις τον 272 μοιρες. οτι παραπανω, θα ειναι ωραιο με τον υπερκυβισμο, αλλα θα θελει και προγραμμα.
Διαφωνω με τις μοντιφες αυτες και ειμαι καθαρα υπερ αλλου κινητηρα.
Για αρχή θα μπει τελικά εξάτμιση απο εμπρος εως πισω και το φιλτροκούτι που έβαλα παραπάνω πιστευω 8 με 10 άλογα να τα πάρει θα δείξει,εκεντροφορο αργότερα γιατι όπως είπε και ο φίλος παραπάνω θέλει και προγραμματακι.
Διαφωνω με τις μοντιφες αυτες και ειμαι καθαρα υπερ αλλου κινητηρα.
Και εγώ διαφωνώ με τις αδήλωτες μετατροπές,ακόμα και εδώ μέσα οι μισές μετατροπές και παραπάνω είναι αδήλωτες με ότι έννομες συνέπεις μπορεί να επιφέρει...
Αν έπμαινα σε αυτήν διαδικασία εννοείται θα το δήλωνα.Οπότε δε θα ασχολιόμουν καθόλου,θα πήγαινα κατευθείαν σε έτοιμο δεν υπάρχει κανένας λόγος πλέον να κάνεις μετατροπή.Υπάρχουν εργοστασιακά που τα δίνουν πραγματικά τζάμπα.Ο μόνος λόγος για την μετατροπή είναι αν θες να το παίζεις τζαμπα μάγκας με 3λιτρο μοτεράκι και στην άδεια 1600...
Οπότε καλύτερα το τσιγκλισμένο 16άρι με όσα αλογάκια βγάλει και το κεφάλι ήσυχο,άσε που έτσι δεν είσαι έρμαιο της κάθε εισπρακτικής πολιτικης.
παντωσ αν θελεισ υπαρχει ενα ν43 διλιτρο υπερκιβισμενο σε 2.200 εξακυλινδρο αλλα βεβαια θα χρειαστεισ κ αλλα πραγματα
παντωσ αν θελεισ υπαρχει ενα ν43 διλιτρο υπερκιβισμενο σε 2.200 εξακυλινδρο αλλα βεβαια θα χρειαστεισ κ αλλα πραγματα
4κύλινδρος υπερκυβισμένος σε 6κύλινδρο πως έγινε αυτό; Προστέθηκαν 2 κύλινδροι; Εκτός αν ενοείς ότι έπιασε τη χωρητικότητα μόνο δηλ από 1995 σε 2171.
Sent from my iPhone using Tapatalk
οχι απλα εννοω οτι υπαρχει ετοιμο μοτερ 2.0 εξακυλινδρο που εχει γινει υπερκυβισμοσ.
https://tapatalk.imageshack.com/v2/14/09/30/9b6b93a5f4f945e3af88ae4345954aa7.jpg
N43 είναι 4κυλ. Μήπως Μ52B20 ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Διαφωνω με τις μοντιφες αυτες και ειμαι καθαρα υπερ αλλου κινητηρα.
Ενω εγω που το εκανα Μ3 τουμπανο και βιτρινα, το εχω στο υπογειο και δεν μπορω να το κυκλοφορησω οσο και αν θελω να το δηλωσω.....
Το εχω και το κοιταω και το βγαζω καθε 15-20 μερες στις 2 το πρωι βολτα γυρω στην γειτονια ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ για να μην στραβωσουν τα λαστιχα και να γυρνανε τα λαδια και τα γραναζια.....
Καιρος να καταλαβετε επιτελους, οτι ΑΝ ΔΕΝ αλλαξει ο νομος, οι μετατροπες ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΕΙΠΑΜΕ.
Ενω εγω που το εκανα Μ3 τουμπανο και βιτρινα, το εχω στο υπογειο και δεν μπορω να το κυκλοφορησω οσο και αν θελω να το δηλωσω.....
Το εχω και το κοιταω και το βγαζω καθε 15-20 μερες στις 2 το πρωι βολτα γυρω στην γειτονια ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ για να μην στραβωσουν τα λαστιχα και να γυρνανε τα λαδια και τα γραναζια.....
Καιρος να καταλαβετε επιτελους, οτι ΑΝ ΔΕΝ αλλαξει ο νομος, οι μετατροπες ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΕΙΠΑΜΕ.
Πραγματικα πικραθηκα που το διαβασα αυτο...:no:
εγω να δεις που το εχω στο υπογειο σκονισμενο απο τον περασμενο Φεβρουαριο.....
Εχει βρεθεί ένα μεταχειρισμένο κιτάκι σαν και αυτό
https://www.dbilas-shop.com/Produkte/Einzeldrosseleinspritzanlage/Strasse/BMW/Einzeldrosselklappen-Einspritzung-BMW-316i-E36-Compact-1-6-8V-75kW-M43B16::204.html
το σκέφτομαι το δίνει σε καλή τιμή,έχει κανένας να προτείνει μάστορα που να έχει εμπειρία να το τοποθετήσει και να λειτουργεί κιόλας χαχαχαχα
η τοποθετηση δεν ειναι κατι δυσκολο,το αλλαζεις μονος σου σε λιγες ωρες. Για να το κανεις να λειτουργησει σωστα ομως, ισως χρειαστει προγραμματισμο.Μιας και πειραματιστηκα με τον προγραμματισμο του συγκεκριμενου μοτερ..ειμαι σιγουρος πως με τον παραλληλο εγκεφαλο που εχω, δεν ειναι δυσκολη διαδικασια.
Τοποθέτηση είναι εύκολη ωραία!Αρχίζω να ψήνομαι λέμε...
Προγραμμα θέλει σίγουρα το λέει και στο site της εταιρείας.Λευτέρη με παράλληλο λες ή με πράγραμμα στον εγκέφαλο;
αν κανεις συχνα αναβαθμισεις και πιανουν τα χερια σου, με ενα επιπλεον κοστος για οργανα εποπτειας, θα μπορουσες να το ρυθμιζες με εναν καλο παραλληλο.
αν ομως το φτιαξεις μια και εξω και αρκεστεις εκει..πηγαινε σε καποιον προγραμματιστη να στο φτιαξει( θα ειναι πιο εγγυημενο και φθηνοτερο στο τελος).
παρτο και αν θες θα σου προτεινω και μηχανικο και προγραμματιστη.
ειναι τρελη τιμη.
αν παρεις τηλεφωνο στον Μπιλα, μιλανε Ελληνικα να ξερεις.
παρτο και αν θες θα σου προτεινω και μηχανικο και προγραμματιστη.
ειναι τρελη τιμη.
αν παρεις τηλεφωνο στον Μπιλα, μιλανε Ελληνικα να ξερεις.
Τα 1800 που πουλιέται είναι όντως τρελή τιμή...το έχω βρεί μεταχειρισμένο στο 1/3 της τιμής γι αυτό το σκέφτομαι αλλιώς ούτε κάν.Αν θές πες μου πληροφορίες για το μάστορα με πμ θα με ενδιέφερε ένα κοστολόγιο για τοποθέτηση προγραμματισμό.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.