PDA

Επιστροφή στο Forum : Z3 κομπρεσσορας



Dr. Yamastura
27-04-14, 08:39
Σκέφτομαι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να περάσω έναν κομπρεσσορα σε λογική τιμή στο ζ3 μου.
Ειναι 1.8. 115 hp.
Intercooler έχω.
Θέλω να το δουλέψω με Μαμα εγκέφαλο και εξατμιση για να αποφύγω τα πολλα έξοδα.
Πίεση 0.5
Ευελπιστώ να πάω στους 160 hp.
Αυτό τι λέει;
https://www.car.gr/parts/view/4740202/
Ακούω γνώμες.
Νομίζω έχει ξανασυζητηθει το θέμα.

Stunt Mike
27-04-14, 09:19
Να'τα μαααααααας!!! :p

paganis
27-04-14, 09:39
Σκέφτομαι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να περάσω έναν κομπρεσσορα σε λογική τιμή στο ζ3 μου.
Ειναι 1.8. 115 hp.
Intercooler έχω.
Θέλω να το δουλέψω με Μαμα εγκέφαλο και εξατμιση για να αποφύγω τα πολλα έξοδα.
Πίεση 0.5
Ευελπιστώ να πάω στους 160 hp.
Αυτό τι λέει;
https://www.car.gr/parts/view/4740202/
Ακούω γνώμες.
Νομίζω έχει ξανασυζητηθει το θέμα.

δεν θα ρισκαρα σε μεταχειρισμενο ροτρεξ.
σχετικα αναξιοπιστος κομπρεσσορας, με αναγκη συντηρησης και με λαθος περιστροφη ή εισοδο σκουπιδιων ειναι off.
επισης μια και φανταζομαι ψαχνεις κομπρεσσορα και οχι τουρμπο...λογω ροπης χαμηλα(για καμια παντα-ντριφτ κτλ)...να σου πω πως οι συγκεκριμενοι αποδιδουν ψηλα.

Dr. Yamastura
27-04-14, 09:48
Οπότε ποια θα ήταν μια καλή λύση,με τους περιορισμούς που ανέφερα παραπάνω?

deepBLUE
27-04-14, 09:49
Οπότε ποια θα ήταν μια καλή λύση,με τους περιορισμούς που ανέφερα παραπάνω?

Aλλο μοτερ.

Dr. Yamastura
27-04-14, 09:53
με το ίδιο μοτέρ.
δεν θέλω αδήλωτα,ούτε μπλεξίματα με bmw Hellas που δεν δίνει πια χαρτί για μετατροπές,ούτε 660 ή 880 ή 1100 τέλη.

deepBLUE
27-04-14, 09:56
Απο το 1.8 πας νομιμα νομιζω στο 2.2.
Για ποιο λογο να εχεις μπλεξιματα απο τη bmw Ελλας ?
Τι σχεση εχει αυτο ?

Dr. Yamastura
27-04-14, 10:02
Νομίζω δεν δίνουν πια χαρτί για μετατροπές,έστω και νόμιμες στο 25%.
Το μοτέρ μου το ξέρω,είναι καλό και θέλω να παραμείνω 1800άρης.
Προς το παρόν,λίγο δύναμη παραπάνω θέλω,να ζωντανέψει το αμάξι.

deepBLUE
27-04-14, 10:03
Νομίζω δεν δίνουν πια χαρτί για μετατροπές,έστω και νόμιμες στο 25%.
Το μοτέρ μου το ξέρω,είναι καλό και θέλω να παραμείνω 1800άρης.
Προς το παρόν,λίγο δύναμη παραπάνω θέλω,να ζωντανέψει το αμάξι.

Μα δε χρειαζεται να ασχοληθεις με τη bmw για να παρεις χαρτι.

paganis
27-04-14, 10:09
πριν χρονια, βρεθηκα στο ιδιο διλημμα. Τοτε ομως οι μετατροπες μοτερ ηταν ακριβοτερες και με συμφερε, μιας και θα το εκανα μονος, να του βαλω κομπρεσσορα.
σημερα αν κανω ενα μικρο προυπολογισμο για το δικο μου, το κοστολογιο σιγουρα βγαινει παραπανω απο ενα μεγαλυτερο μοτερ.
βεβαια, εγω τοποθετησα ολοσωμη εξατμιση με χταποδια σουπερσπριντ και ακριβο παραλληλο εγκεφαλο.
επισης το ιντερκουλερ, μπορει και να μην κανει, αν ειναι μεγαλο διοτι θα αργει να γεμισει το συστημα.

compactM3
27-04-14, 17:28
δεν θα ρισκαρα σε μεταχειρισμενο ροτρεξ.
σχετικα αναξιοπιστος κομπρεσσορας, με αναγκη συντηρησης και με λαθος περιστροφη ή εισοδο σκουπιδιων ειναι off.
επισης μια και φανταζομαι ψαχνεις κομπρεσσορα και οχι τουρμπο...λογω ροπης χαμηλα(για καμια παντα-ντριφτ κτλ)...να σου πω πως οι συγκεκριμενοι αποδιδουν ψηλα.

Μια και ημουν ο πρωτος που εφερε ROTREX στην Ελλαδα, θα σας πω οτι η σειρα SP30 ειναι 100% αξιοπιστη. Η σειρα SP30 ειναι αυτη με την εσωτερικη αντλια λαδιου.

Προσοχη θελει μονο να μην ξεπεραστουν οι στροφες φτερωτης του κατασκευαστη.

compactM3
27-04-14, 17:29
Απο το 1.8 πας νομιμα νομιζω στο 2.2.
Για ποιο λογο να εχεις μπλεξιματα απο τη bmw Ελλας ?
Τι σχεση εχει αυτο ?

Οχι πια. Δεν πας.
Ισχυει το 25% οριο και για κυβισμο αλλα και για ιπποδυναμη.

compactM3
27-04-14, 17:30
Μα δε χρειαζεται να ασχοληθεις με τη bmw για να παρεις χαρτι.

Ειναι απαραιτητο πλεον. Και η BMW Hellas αρνειτε κατηγορηματικα να το δωσει ακομα και για τρεχοντα μοντελα.

compactM3
27-04-14, 17:52
Το παλιο μου setup με το 1,9 μοτερ Μ43, Rotrex SP30-94, πιεση στον κοφτη 1,6 bar, φλατζα για συμπιεση 8,5/1 και αγραφο της Adaptronic με προβολη λειτουργιων σε οθονη.
Η εισαγωγη ειναι με αυλους για καρμπυρατερ του dbilas και τροποποιηση ενος απο τα δυο υδροψυκτα intercooler απο Range Rover V8 supercharger.
Αποτελεσμα 230 αλογα στις 6200 και 29 κιλα ροπη στις 5300.
Το εβγαλα ολοκληρο για να το κανω S50B32 και να μπλεξω με το υπουργειο και την BMW Hellas .....
Καθεται κουκουλομενο σε μια γωνια του συνεργειου....

:ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2:

paganis
27-04-14, 17:59
Το παλιο μου setup με το 1,9 μοτερ Μ43, Rotrex SP30-94, πιεση στον κοφτη 1,6 bar, φλατζα για συμπιεση 8,5/1 και αγραφο της Adaptronic με προβολη λειτουργιων σε οθονη.
Η εισαγωγη ειναι με αυλους για καρμπυρατερ του dbilas και τροποποιηση ενος απο τα δυο υδροψυκτα intercooler απο Range Rover V8 supercharger.
Αποτελεσμα 230 αλογα στις 6200 και 29 κιλα ροπη στις 5300.
Το εβγαλα ολοκληρο για να το κανω S50B32 και να μπλεξω με το υπουργειο και την BMW Hellas .....
Καθεται κουκουλομενο σε μια γωνια του συνεργειου....

:ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2::ranting2: :ranting2::ranting2::ranting2::ranting2:

ωραιο...καλη μαγκια το υδροψυκτο ιντερκουλερ -πολλαπλη εισαγωγης

BILL007
27-04-14, 18:21
Η εισαγωγη ειναι με αυλους για καρμπυρατερ του dbilas και τροποποιηση ενος απο τα δυο υδροψυκτα intercooler απο Range Rover V8 supercharger.


:shok::shok::shok::shok::notworthy::notworthy::not worthy::notworthy:

Πολύ ωραία η μόντα!!!!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:


Υ.Γ Κρίμα το καημένο το dbilas βέβαια... :p

compactM3
27-04-14, 19:27
:shok::shok::shok::shok::notworthy::notworthy::not worthy::notworthy:

Πολύ ωραία η μόντα!!!!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:


Υ.Γ Κρίμα το καημένο το dbilas βέβαια... :p

ατοφιο εχει μεινει το dbilas. Αν προσεξεις, οι αυλοι στο chargecooler ειναι φτιαχτοι σε τορνο και κολλημενοι. Η πολλαπλη του dbilas εχει μεινει ανεπαφη.
Η συνδεση ειναι με ασορτι πλακακια και τεφλον φλατζες στην μεση για να μην περναει η θερμοκρασια απο το καπακι στο chargecooler.

deepBLUE
27-04-14, 19:37
Η διαδικασία αλλαγής μοτέρ θέλει ενα χαρτί απο οποιονδήποτε Μηχανολόγο η bmw τι σχέση εχει ;
Εκτός αν μιλάμε για βεβαίωση πως το μοντέλο βγαίνει και με το μοτέρ που θα γίνει η αντικατάσταση.

stefm5
27-04-14, 19:49
Η διαδικασία αλλαγής μοτέρ θέλει ενα χαρτί απο οποιονδήποτε Μηχανολόγο η bmw τι σχέση εχει ;
Εκτός αν μιλάμε για βεβαίωση πως το μοντέλο βγαίνει και με το μοτέρ που θα γίνει η αντικατάσταση.

offtopic αλλά τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο compact.

είναι απαραίτητη η βεβαίωση που αναφέρεις από τη bmw. τυχεροί είναι αυτοί που για τη μετατροπή που επιθυμούν είχε εκδώσει βεβαίωση η bmw πριν το καλοκαίρι του 2011.
παθός και μαθός

Andri
27-04-14, 19:56
Όταν ένα μοτέρ είναι ατμοσφαρικό από το εργοστάσιο, είναι 100% νόμιμο αν του βάλει κάποιος τούρμπο ή κομπρέσορα ?

Kostas Maras
27-04-14, 20:06
Σκέφτομαι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να περάσω έναν κομπρεσσορα σε λογική τιμή στο ζ3 μου.
Ειναι 1.8. 115 hp.
Intercooler έχω.
Θέλω να το δουλέψω με Μαμα εγκέφαλο και εξατμιση για να αποφύγω τα πολλα έξοδα.
Πίεση 0.5
Ευελπιστώ να πάω στους 160 hp.
Αυτό τι λέει;
https://www.car.gr/parts/view/4740202/
Ακούω γνώμες.
Νομίζω έχει ξανασυζητηθει το θέμα.

Εγώ θα σου πρότεινα ένα τουρμπάκι με κλειστό μοτέρ και μικρή πίεση 0,4-0,5 και θα εισαι ευχαριστημένος.......μην μπλεξεις με κομπρεσορα!!!!!!!

Stunt Mike
27-04-14, 20:17
Όταν ένα μοτέρ είναι ατμοσφαρικό από το εργοστάσιο, είναι 100% νόμιμο αν του βάλει κάποιος τούρμπο ή κομπρέσορα ?
Ναι,η Ελληνικη νομοθεσια δεν εχει προβλεψει για κατι τετοιο προς το παρον....

compactM3
27-04-14, 20:33
Ναι,η Ελληνικη νομοθεσια δεν εχει προβλεψει για κατι τετοιο προς το παρον....

Σωστα αρκει να περναει απο ελεγχο ρυπων και θορυβου.

andreas_R
28-04-14, 00:33
Νομιζω κανετε λαθος.

Ειναι μη εγκεκριμενη παραποιηση του οχηματος.

βεβαια δεν ασχολειται κανεις!


Στο θεμα μας μιας και εχω φαει λιγο στην μαπα τα κομπρεσορακια απο τους φιλους χονταιους ειναι ωραια πολυ γραμμικα δεν εχουν αποτομα ξεσμασματα που ταλαιπωρουν κυριως μπιελες και μετα μεταδοση αλλα δεν ειναι σε καμια περιπτωση value for money.
Τα τουρμπακια πανε καλυτερα παντα.

Συν οτι ο κομπροσορας ειναι πιο ευαισθητος.


Για να ειμαι ειλικρινης ενα κομπρεσορακι να παω 250-260 αλογα θα το ηθελα και επιλεγω κομπρεσορα γιατι ειναι λιγοτερο βαβουρα να φτιαχτει
στα straight six.

paganis
28-04-14, 20:11
οριστε και ενα βιντεο απο το δικο μου..

https://www.youtube.com/watch?v=u7xsYhoyKgQ

BILL007
29-04-14, 20:16
οριστε και ενα βιντεο απο το δικο μου..


:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup:

zografias
29-04-14, 21:10
Χαχαχαχα...
Σε συζήτηση μας στο παρελθόν είχες πει ότι δεν θα το πειράξεις!
Ήμουν σίγουρος..... :D

andreas_R
30-04-14, 09:00
Βαλε μας και κανενα ανοιγματακι!

vaspap
07-05-14, 15:12
Αν θελεις να κρατησεις το δικο σου το μοτερ και δεν θελεις τουρμπο.
Τοτε σιγουρα μια λυση ειναι ο κομπρεσορας.
Φροντισε μονο να ειναι ο σαλιγκαρος μεγαλος, τουλαχιστον 60χιλιοστα διαμετρο παροχης αερα για να αποδιδει τα αλογα που θελεις νωριτερα.
μπορεις να δουλεψεις και μεγαλυτερη πιεση ισως μεχρι 0,7 χωρις intercooler αλλα να ξερεις οτι αυτην την πιεση θα την βγαλεις στις 6000στροφες.

Ψαξε να δεις και τι βημα φορας στο διαφορικο, αν το κοντινεις θα βελτιωσεις τα ρεπριζ, αλλα θα χασεις τελικη και η καταναλωση ανεβαινει.
Πρεπει να φορας 3,65 μεχρι 4,10 καλα ειναι υπαρχει και το 3,91.
Αναλογος τι θελεις, αν κανεις ταξιδια(ασε το δικο σου), για κοντριτσες και ντιφτακια(βαλε 4,10).

Αν το αφήσεις χωρις προγραμμα τοτε σιγουρα η πιεση θα πρεπει να φτανει μεχρι 0,5 Bar. και θα πρεπει καθε φορα να ζεστενεις το αμαξι στην αρχη υποχρεωτικα ή να οδηγας για λιγο νορμαλ για να προσαρμοστη ο εγκεφαλος στις αναγκες του κομπρεσορα.
οργανο air Fuel απαραιτητο.
και εξατμιση απο εμπρος οπωσδηποτε. επισης 60χιλιοστα

compactM3
07-05-14, 18:18
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...
α) χωρις προγραμμα ΔΕΝ γινεται... θελει αλλες βενζινες, μεγαλυτερα μπεκ (δεν φτανουν τα 183cc ουτε για 0,2 bar) και τουλαχιστον 5-10 μοιρες αβανς κοψιμο μετα τις 4.000 στροφες)
β) το που θα βγαλει την δυναμη εξαρταται και απο τον χρονισμο στον εκκεντροφορο
γ) η τελικη πιεση πληρωσης εξαρταται απο το μεγεθος του κομπρεσσορα και απο τις στροφες που θα φερνει η φτερωτη του (εγω δουλευα 1,6 bar στις 6,800)
δ) εξατμιση 63 χιλιοστα και ακομα καλυτερα και χταποδι στην θεση της μαμας πολλαπλης.
ε) οπωσδηποτε αφαιρεση του DISA γιατι το σπαει και παει κατευθειαν στις βαλβιδες Ελλαδα δεν χαριζουν καστανα......
ζ) οργανακι πιεσης, αναλογιας μειγματος και θερμοκρασιας καυσαεριων ειναι απαραιτητα......

BILL007
07-05-14, 20:11
Πάντως μιλώντας για πρόγραμμα, τo kit της Downing Atlanta νομίζω δεν είχε καν πρόγραμμα παρά μόνο Fuel pressure regulator, μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια...

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/05/Pic401-1.jpg

stefm5
07-05-14, 20:41
χωρίς πρόγραμμα είναι μισή δουλειά

compactM3
07-05-14, 21:46
Πάντως μιλώντας για πρόγραμμα, τo kit της Downing Atlanta νομίζω δεν είχε καν πρόγραμμα παρά μόνο Fuel pressure regulator, μπορεί και να κάνω λάθος βέβαια...

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/05/Pic401-1.jpg

γι αυτο ειχαν πληρωσει ενα σκασμο σπασμενα μοτερ τα πρωτα χρονια.
μετα ολοι εβαζαν προγραμμα και μπεκ.
με αυτον τον ρυθμιστη πιεσης που εδιναν, σε λιγες μερες τα εφτηνε η τρομπα της βενζινης.............. (στην φωτογραφια σου δεν υπαρχει καν ρυθμιστης πιεσης βενζινης)

για 200 αλογα σε υπετροφοδοτουμενο στο 80% duty cycle θες τουλαχιστον 240cc μπεκ με 3 bar πιεση (183 τα μαμα του Μ42/44). (240cc ειναι τα μπεκ απο το Punto GT).
Αλλο ενα θεμα που ειναι ακομα πιο επικινδυνο απο το καυσιμο, ειναι το ΑΒΑΝΣ!
Και οι χαρτες ενος ατμοσφαιρικου μοτερ, ΔΕΝ εχουν χαρτογραφιση οταν το μοτερ ειναι σε υπερπιεση....... ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΑ ΠΕΙΡΑΚΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ ..... παει να πει οτι ο εγκεφαλος δεν μπορει να κοψει αλλο αβανς.....

vaspap
07-05-14, 23:01
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα...
α) χωρις προγραμμα ΔΕΝ γινεται... θελει αλλες βενζινες, μεγαλυτερα μπεκ (δεν φτανουν τα 183cc ουτε για 0,2 bar) και τουλαχιστον 5-10 μοιρες αβανς κοψιμο μετα τις 4.000 στροφες)
β) το που θα βγαλει την δυναμη εξαρταται και απο τον χρονισμο στον εκκεντροφορο
γ) η τελικη πιεση πληρωσης εξαρταται απο το μεγεθος του κομπρεσσορα και απο τις στροφες που θα φερνει η φτερωτη του (εγω δουλευα 1,6 bar στις 6,800)
δ) εξατμιση 63 χιλιοστα και ακομα καλυτερα και χταποδι στην θεση της μαμας πολλαπλης.
ε) οπωσδηποτε αφαιρεση του DISA γιατι το σπαει και παει κατευθειαν στις βαλβιδες Ελλαδα δεν χαριζουν καστανα......
ζ) οργανακι πιεσης, αναλογιας μειγματος και θερμοκρασιας καυσαεριων ειναι απαραιτητα......
Κι ομως με 0.45 πιεση στις 6000 στροφες δεν θελει προγραμμα, ο bmw εγκεγαλος ειναι ο μονος που προσαρμόζετε στις αναγκες, ισως χριαστει τα μπεκ που λετε απο το is γι αυτο θελει αir fuel οργανο για να το τσεκαρει. και σιγα σιγα αν θελει ριχνει χρηματα σε προγραμμα τροχαλια για παραπανω πιεση κλπ.
βεβαια με λιγοτερα χρηματα βαζει μοτερ 1800is kai paei 140 αλογα. μετα προγραμμα εξατμιση και τα 150 αλογα τα εχει σιγουρα, οπως και ο kompesoraw χωρις προγραμμα.

compactM3
08-05-14, 00:01
ο bmw εγκεγαλος ειναι ο μονος που προσαρμόζετε στις αναγκες

μιλας για adaptive fuel trim και closed loop.
οποιος σου το ειπε αυτο ειναι τουλαχιστον ασχετος.
οσα αυτοκινητα διαβαζουν απο αισθητηρα λαμδα εχουν αυτη την λειτουργια.
οι διαφορες ειναι μονο στους χαρτες τερμα γκαζι (full throttle) οπου αλλα συνεχιζουν αν ειναι σε closed loop και αλλα πανε σε Open loop με ενα συγκεκριμενο πλουσιο χαρτη.
τα BMW απο το 1997 και μετα ειναι ολα σε closed loop σε ολες τις καταστασεις φορτιου και θεσης πεταλουδας.
η δυνατοτητα διορθωσης (fuel trim) πανω-κατω απο την στοιχιομετρικη που εχει ο χαρτης ειναι της ταξης του 5%......
επισης η δυνατοτητα διορθωσης του αβανς αν ο αισθητηρας ακουσει πειρακια (knock sensor) ειναι εως -10 μοιρες (αν φτασεις να τα ακουσεις εσυ, ειναι πλεον αργα και παει να πει οτι δεν μπορει να κοψει αλλο).
Τα μπεκ του 318is ειναι μολις 10% μεγαλυτερα απο του 1600 και 1800 Μ43.
Γι αυτο και σηκωνουν πιεση βενζινης, για να αυξησουν την παροχη, αλλα φυσικα εκτος του οτι χαλανε την "βενταλια" (spray pattern) του μπεκ, αν το παρακανεις, εκτος του οτι ζοριζεις το μπεκ να ανοιξει με αποτελεσμα να ζεστενεται το πηνιο του, συντομα τα παιζει η τρομπα.

BILL007
08-05-14, 22:55
(στην φωτογραφια σου δεν υπαρχει καν ρυθμιστης πιεσης βενζινης)



Νομίζω είναι το Ε?

stefm5
08-05-14, 23:13
Νομίζω είναι το Ε?

σαν τροχαλία μοιάζει

compactM3
09-05-14, 00:18
Νομίζω είναι το Ε?

οπως το ειδα, το περασα για σκαστρα να σου πω την αληθεια....
αν αυτο ειναι ο ρυθμιστης πιεσης βενζινης, τοτε δεν βλεπω την τρομπα να αντεχει πανω απο μηνα.......

σε καθε περιπτωση, ισχυουν ολα οσα σας ειπα.....

andreas_R
09-05-14, 16:10
Σιγα 100 ευρω εχει απο εξω μια walbro

compactM3
09-05-14, 18:37
σε καθε περιπτωση, ισχυουν ολα οσα σας ειπα.....

stefm5
09-05-14, 18:45
το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.

compactM3
09-05-14, 19:26
το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.

ΣΩΣΤΟΣ

BILL007
09-05-14, 20:21
το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.

:+1:00000000000000000000000000000000000000000

paganis
11-05-14, 17:29
στο θεμα εξατμισης, συμφωνω . Θελει τουλαχιστον 60μμ με χταποδι αντι της μαμα πολλαπλης.(εχω βαλει σουπερσπριντ).
οσο αφορα στο προγραμμα ..μεχρι το 0,3bar και μαμα μπεκ, το μειγμα ψηλα ηταν ΟΚ...αλλα στο πατα μεχρι να ανεβασει και να διορθωσει ηταν φτωχο( εβλεπα και 15-16 αναλογια. Με τα μεγαλυτερα μπεκ..ηθελε οπωσδηποτε προγραμμα..γιατι πισω εφτυνε ακαφτες.

compactM3
11-05-14, 20:24
στο θεμα εξατμισης, συμφωνω . Θελει τουλαχιστον 60μμ με χταποδι αντι της μαμα πολλαπλης.(εχω βαλει σουπερσπριντ).
οσο αφορα στο προγραμμα ..μεχρι το 0,3bar και μαμα μπεκ, το μειγμα ψηλα ηταν ΟΚ...αλλα στο πατα μεχρι να ανεβασει και να διορθωσει ηταν φτωχο( εβλεπα και 15-16 αναλογια. Με τα μεγαλυτερα μπεκ..ηθελε οπωσδηποτε προγραμμα..γιατι πισω εφτυνε ακαφτες.

ερχεσαι σε αυτα που ελεγα περι closed loop και open loop χρτογραφηση.....

paganis
11-05-14, 21:01
το ζήτημα δεν είναι να αυξηθεί η πίεση του ψεκασμού αλλά να να γίνεται σωστός ψεκασμός σε όλο το εύρος των στροφών και φορτίων.
χωρίς αλλαγή χαρτών ή καις το μοτέρ ή δεν αποδίδει σωστά.

o συγκεκριμενος ρυθμιστης πιεσης καυσιμου ειναι rizing τυπου, δηλαδη αυξανει την πιεση καυσιμου σε οποια αναλογια θελεις, αναλογα την πιεση που εχεις στην πολλαπλη εισαγωγης...
θεωρητικα και χονδρικα...κανει δουλεια , αλλα μπακαλιστικα και σιγουρα δεν μπορεις να βγαλεις αλογα...μιας και ετσι δεν επεμβαινεις στον χρονισμο.

NikoZ3
12-05-14, 12:08
Σκέφτομαι κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον να περάσω έναν κομπρεσσορα σε λογική τιμή στο ζ3 μου.
Ειναι 1.8. 115 hp.
Ευελπιστώ να πάω στους 160 hp.
.

Αν και δεν εχει καμμια σημασια δεν ημουν ποτε λατρης στα εκ των υστερων τουρμπισματα/κομπρεσαρισματα,
βεβαια ειναι ο μονος σιγουρος τροπος για να βγαλει κανεις πολλα αλογα απο ενα ατμοσφαιρικα μοτερ.

Για μενα ομως το θεμα ειναι αλλου.

Εχω την εντυπωση οτι ειναι προ facelift το Ζ3. Αν ναι, θα πρεπει να εχεις κατα νου πως οπως ειναι στημενο απο το εργοστασιο ενα 4κυλ. προ facelift
δεν εχει δυστυχως τις προδιαγραφες για αυξηση -με οποιο τροπο- ιπποδυναμης και υπαρχει κινδυνος σε γρηγορη οδηγηση να μετατραπει ευκολα σε αυτοκινητο καρμανιολα.
Δυστυχως δεν μπορει το πισω συστημα να διαχειριστει καθολου μεγαλυτερη δυναμη.

Αντιθετως τα facelift λογω στησιματος βελτιωνονται απροβληματιστα.
Μπορει βεβαια ενα 4κυλ. Ζ3 πρωτης γενιας να στηθει ακριβως οπως τα 4κυλ. facelift με αλλαγες στο πισω συστημα αλλα θα κοστισει αρκετα πλεον.
Θα πει κανεις τετοια ωρα τετοια λογια αλλα ισως καλυτερα να το αλλαζες με ενα αλλο facelift γιατι ειναι η μερα με τη νυχτα στο στησιμο και θα πιασει και τοπο το κομπρεσαρισμα.
Η ασφαλεια νομιζω πρεπει να ειναι πανω απ'ολα.

Stunt Mike
12-05-14, 15:11
Η αλλαγη που λες Νικο,ηταν οτι μπηκαν σε ολα τα Ζ3 πλεον οι υστερουντες βραχιονες που ειχαν τα 6κυλινδρα Ζ3.....Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχουν ιδιαιτερη διαφορα στον τροπο που περνανε τη δυναμη στο δρομο τα προγενεστερα σασι χωρις αυτην την αλλαγη...Κατι τουλαχιστον που να μην λυνεται με μια καλη αναρτηση...Κατα τ'αλλα η σχεδιαση και γεωμετρια της αναρτησης δεν εχει διαφορα σε κανενα Ζ3.....

NikoZ3
12-05-14, 17:20
Οχι οι διαφορες ειναι μεγαλες πιστεψε με. Το λεω εκ πειρας μιας και το δικο μου 4κυλ. προ φεισλιφτ ηταν και οταν το εκανα 6κυλινδρο κρατωντας τα αρχικα πισω ψαλιδια εβλεπα στροφη και χλωμιαζα ... οταν εβαλα ομως τα ψαλιδια (και οχι μονο) του 2.8 απλα μπηκα σε αλλο Ζ3. Να σημειωσω πως η αναρτηση ηταν η ιδια απο την αρχη μεχρι και τωρα.
Η διαφορα τους ειναι στα ψαλιδια οπου στα 2.8 ειχαν εξτρα δεσιμο για να μην στραβωνουν (πασχουν εκει τα 4κυλινδρα) και φυσικα ειναι πιο φαρδυα γι' αυτο και τα πιο φουσκωμενα φτερα.
Θα το επαναλαβω συμβουλευτικα παντα για αλλη μια τελευταια φορα για να μην γινομαι και κουραστικος, δεν συγχωρει λαθος σε γρηγορη οδηγηση το πισω μερος ενος 4κυλ. προ φεισλιφτ Ζ3. Γι' αυτο και στο φεισλιφτ το διορθωσαν αυτο ευτυχως. thumb

Kostas Maras
12-05-14, 18:59
Η αλλαγη που λες Νικο,ηταν οτι μπηκαν σε ολα τα Ζ3 πλεον οι υστερουντες βραχιονες που ειχαν τα 6κυλινδρα Ζ3.....Προσωπικα δεν πιστευω οτι εχουν ιδιαιτερη διαφορα στον τροπο που περνανε τη δυναμη στο δρομο τα προγενεστερα σασι χωρις αυτην την αλλαγη...Κατι τουλαχιστον που να μην λυνεται με μια καλη αναρτηση...Κατα τ'αλλα η σχεδιαση και γεωμετρια της αναρτησης δεν εχει διαφορα σε κανενα Ζ3.....

Συμφωνώ Μιχάλη......έτσι ακριβώς ειναι και τα ψαλίδια πιο μεγάλα δεν ειναι......το μονο που έχουν ειναι η κόντρα ενίσχυση και μπορεί να το κάνει κάποιος εύκολα και με μικρό κόστος! Τα πιο φαρδιά φτερά έγιναν λόγω αρνητικού οφσετ των δίσκων-μουαγιέ!

Stunt Mike
12-05-14, 23:16
Σιγουρα η ακαμψια των βραχιονων παιζει ενα ρολο στις στρεβλωσεις που παιρνει η αναρτηση στο στριψιμο αλλα πιο πολυ αισθηση και αποτελεσμα σου'δωσε ΝικοΖ3,το φαρδυμα πισω,παρα οτιδηποτε αλλο.....

NikoZ3
13-05-14, 11:33
Σιγουρα η ακαμψια των βραχιονων παιζει ενα ρολο στις στρεβλωσεις που παιρνει η αναρτηση στο στριψιμο αλλα πιο πολυ αισθηση και αποτελεσμα σου'δωσε ΝικοΖ3,το φαρδυμα πισω,παρα οτιδηποτε αλλο.....

thumb
Σωστα, ακαμψια των βραχιονων, λιγοτερες στρεβλωσεις, πολυ καλυτερο στριψιμο, ανωτερο σε αισθηση, πιο αποτελεσματικο συν και πολυ πιο προοδευτικη συμπεριφορα προσθετω εγω.
Ειναι λες και περιγραφουμε διαφορες αναμεσα σε Ζ3 και Ζ4, ενω μιλαμε απλα για διαφορες σε προ φεισλιφτ και φεισλιφτ.
Τεσπα εγω για ολους τους παραπανω λογους θα επιμεινω και επειδη η υπερπληρωση δινει πιο εκρηκτικες ροπες καλο ειναι να τα λαβει κανεις υποψη του ολα αυτα γιατι θα πρεπει
να ασχοληθει αναγκαστικα και με τον πισω αξονα. Χωρια που καλο θα ειναι να μπει και ενα διαφορικο 188αρι μπλοκε για να αντεξουν τα γραναζια στα ξεσπασματα.







έτσι ακριβώς ειναι και τα ψαλίδια πιο μεγάλα δεν ειναι......το μονο που έχουν ειναι η κόντρα ενίσχυση



Αυτο ειναι το ψαλιδι του 4κυλ. Ζ3 προ φεισλιφτ :
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/05/DSC06294_zps9b240707-1.jpg



Αυτο ειναι το πιο μακρυ ψαλιδι των 6κυλ. Ζ3 προ φεισλιφτ αλλα και ολων των 4κυλ/6κυλ Ζ3 φεισλιφτ :
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/05/62356002_xl1_zpsac28619a-1.jpg



Και αυτα ειναι διπλα διπλα τα ημιαξονια των δυο διαφορετικων ψαλιδιων :
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/05/DSC08798_zpsb86d58fc-1.jpg



:cheers: