Επιστροφή στο Forum : Σασμαν Ε36
Stunt Mike
06-04-14, 17:38
Ερωτηση για οποιον πραγματικα ομως ξερει.....Τα Ε36,4κυλινδρα και 6κυλινδρα φοραγαν 2 τυπους σασμαν:Getrag και ZF..ετσι δεν ειναι??
2η ερωτηση.. Ποιο ειναι καλυτερο,ανθεκτικοτερο και ποιες οι διαφορες τους σε κλιμακωση???
Περιμενω τις απαντησεις σας για να κανω την επιλογη μου,μιας και το Getrag μου απο 316,μαλλον αποδημησε εις ανταλλακτικων Κυριον!! thumb
έχω 5άρι από το 530. νομίζω το δυνατότερο.
Stunt Mike
06-04-14, 18:59
Δεν ξερω αν μου κανει ομως,γιατι τα μοχλικα συνηθως εχουν διαφορετικες θεσεις στις 5αρες και δεν θελω να μπλεξω,οπως εχω μπλεξει μ'αυτο που φοραγα με μοχλικο απο 4κυλινδρο.....Αν μπορεις στειλε μου τον κωδικο του,να το τσεκαρω...και μια τιμη βεβαιως βεβαιως!! ;)
το μοχλικό το κόβεις στα μέτρα σου ρε. σου στέλνω πμ
opsyktikos
06-04-14, 21:04
ta zf ειναι πιο κοντα και πιο ανθεκτικα σε ζορι! τα μοχλικα τα προσαρμοζεις στ μετρα σου οπω εγραφε ο φιλος απο πανω!
Stunt Mike
06-04-14, 21:58
ta zf ειναι πιο κοντα και πιο ανθεκτικα σε ζορι! τα μοχλικα τα προσαρμοζεις στ μετρα σου οπω εγραφε ο φιλος απο πανω!
Πιο κοντα δεν ειναι.....για την ακριβεια εχουν μακρυτερη 1η-2α,ιδια 3η-5η και κοντυτερη 4η απο τα Getrag.Αλλα ειναι απειροελαχιστη η διαφορα.....Τελικα εχω βεβαια ενα μοχλικο για 6κυλινδρο σασμαν οποτε δεν θα'χω θεμα....
opsyktikos
06-04-14, 22:45
μπορω να σου πω πρακτικα επειδη το εχω ζησει μ50 μοτερ με το ζφ σαζμαν με 323 διαφορικο πανω σε ε34 σε διαφορα με το ε21 με μ50 μοτερ getrag σαζμαν απο 323 μ20 και 410 διφορικο,το ε34 ηταν πιο κοντο,μακαρι να μπορουσα να βαλω το ζφ αλλα δεν με επερνε στο τουνελ!σορυ αν σου χαλαω το post αλλα δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα!
Μακρυ και κοντο σε μηκος οχι ως προς τις σχεσεις
Stunt Mike
06-04-14, 23:23
μπορω να σου πω πρακτικα επειδη το εχω ζησει μ50 μοτερ με το ζφ σαζμαν με 323 διαφορικο πανω σε ε34 σε διαφορα με το ε21 με μ50 μοτερ getrag σαζμαν απο 323 μ20 και 410 διφορικο,το ε34 ηταν πιο κοντο,μακαρι να μπορουσα να βαλω το ζφ αλλα δεν με επερνε στο τουνελ!σορυ αν σου χαλαω το post αλλα δεν μπορω να το εξηγησω διαφορετικα!
Τα σασμαν των Μ20 ειναι πολυυυυυ πιο μακρια(σε σχεσεις) απο των Μ50....λαθος συγκριση.....μονο η μαρκα ειναι ιδια,οι κωδικοι ειναι διαφορετικοι...
Τα Getrag δεν αντεχουν στην πιεση, πολυ μετρια σε αισθηση αλλα κυριως σε αξιοπιστια. Τρεις φορες το ειχα αλλαξει στον Μ50. Τα ZF 310/320 ειναι κορυφαια σασμαν σε ολα τα επιπεδα και μαλιστα ειναι πιο αξιοπιστα ακομα και απο 6αρια οπως του Μ3 EVO.
Επισης μη σε μπερδευει η θεωρητικα ανεπαισθητη διαφορα της ταξεως του 0,002 στις σχεσεις με το Getrag γιατι μπορει σε χαλαρη οδηγηση να μην ειναι ιδιαιτερα ορατη σε "κυνηγητα" ομως τη βλεπεις.
opsyktikos
07-04-14, 18:09
Τα σασμαν των Μ20 ειναι πολυυυυυ πιο μακρια(σε σχεσεις) απο των Μ50....λαθος συγκριση.....μονο η μαρκα ειναι ιδια,οι κωδικοι ειναι διαφορετικοι...
σωστος!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.