Επιστροφή στο Forum : Γνώμες ελαστικών για OEM ζάντα CSL.
aimiliosbmw
31-03-14, 21:23
Καταρχήν να υπενθυμίσω ότι το αυτοκίνητο είναι απλό Μ3 Ε46.
Η χρήση είναι σχεδόν καθημερινή και θα προτιμούσα όσο το δυνατόν πιο all around χρήση.
Παρακαλώ τους ήδη πανευτυχείς κατόχους M3 E46 κατόπιν εμπειρίας, ίσως παραπάνω κι από μια φορά αλλαγής ελαστικών στα τόσα χρόνια να προτείνουν πια μάρκα ελαστικού ταιριάζει καλύτερα στο αγαπημένo μας αυτοκίνητο.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ
1) 235 / 35 R19 0 ZRF
265 / 30 R19 0 ZRR
2) 225 / 40 R19 0 ZRF
255 / 35 R19 0 ZRR
Αν τα έχω διαβάσει καλά μάλλον η 1η διάσταση συμπεριφέρεται και φένεται καλύτερα στο μάτι ...αν και με προβληματίζει το μικρότερο προφίλ !!!
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
α)Michelin pilot super sport για τα χαρακτηριστικά του CSL βέβαια
β)Continental sport contact που συνιστάτε για το απλό Μ3
τις υπόλοιπες προτάσεις τις αφήνω σε σας...
Αιμίλιε, για να το πάρουμε ανάποδα, η σωστή ονομασία του β είναι
Continental Sport Contact M3. Είναι το καλύτερο all around σε κράτημα λάστιχο για Μ3. Ζεστό κρύο στεγνό βρεγμένο, δουλεύει παντού. Αλλά ο σκελετός του είναι στο περίπου, οπότε είναι και τι θα σου τύχει. Χαρακτηριστικά θα σου πω ότι ο λαστιχάς μου, μου άλλαξε 2 στην εγγύηση, χωρίς να του πω εγώ τίποτα. Στραβογυρνάγανε.
Το pilot super sport έχει πολύ καλό κράτημα όσο έχει και το PS2, αλλά μπαλονάρει στα χιλιόμετρα και δεν έχει αίσθηση στο τιμόνι.
Το πιο απόλυτο λάστιχο είναι το Pilot Sport Cup. Αυτά φοράει το CSL
Aν υπήρχε καλύτερο, θα το είχε βάλει η ΒMW στο CSL.
Μετά τα 200 είναι σαν να είσαι σε άλλο αυτοκίνητο.
Όταν ζεσταθεί είναι εξωπραγματικό, σαν τη τιμή του.
Κρύο είναι άκρως επικίνδυνο, όπως και σε λιμνάζοντα ύδατα.
Επίσης κονταίνει το βήμα 3%.
aimiliosbmw
31-03-14, 22:22
Αιμίλιε, για να το πάρουμε ανάποδα, η σωστή ονομασία του β είναι
Continental Sport Contact M3. Είναι το καλύτερο all around σε κράτημα λάστιχο για Μ3. Ζεστό κρύο στεγνό βρεγμένο, δουλεύει παντού. Αλλά ο σκελετός του είναι στο περίπου, οπότε είναι και τι θα σου τύχει. Χαρακτηριστικά θα σου πω ότι ο λαστιχάς μου, μου άλλαξε 2 στην εγγύηση, χωρίς να του πω εγώ τίποτα. Στραβογυρνάγανε.
Το pilot super sport έχει πολύ καλό κράτημα όσο έχει και το PS2, αλλά μπαλονάρει στα χιλιόμετρα και δεν έχει αίσθηση στο τιμόνι.
Το πιο απόλυτο λάστιχο είναι το Pilot Sport Cup. Αυτά φοράει το CSL
Aν υπήρχε καλύτερο, θα το είχε βάλει η ΒMW στο CSL.
Μετά τα 200 είναι σαν να είσαι σε άλλο αυτοκίνητο.
Όταν ζεσταθεί είναι εξωπραγματικό, σαν τη τιμή του.
Κρύο είναι άκρως επικίνδυνο, όπως και σε λιμνάζοντα ύδατα.
Επίσης κονταίνει το βήμα 3%.
Γιατρέ μου καλησπέρα.
Tα sport cup έχουν αντικατασταθεί απο τα sport cup 2?
Θα βγάλουν τα ίδια khm σε χρηση?
Δεν είναι πολύ μαλακά για καθημερινή χρήση?
Στο site της εταιρείας αν πας με το τύπο του αυτοκινήτου δεν βγάζει τα sport cup πάντως...
https://www.michelin.gr/
Προσωπικα συμπερασματα μετα απο πολλες δοκιμες:
Το καλυτερο λαστιχο για χρηση Ελληνικου λακουβωτου παγοδρομιου ειναι η 18αρα ζαντα.
Λογω εμφανισης τα περισσοτερα φορανε 19αρες, οχι ομως οτι ειναι η καλυτερη διασταση για Μ3.
Οσο χαμηλωνουμε το προφιλ τοσο πιο σπινιαριστρα γινεται στο απο σταση. Δηλαδη ενα 255/35 ειναι καλυτερο απο σταση απο ενα 265/30. (Αναφερομαστε σε συνθηκες δρομου με την συνηθη Ελληνικη ασφαλτο. Το τι κανει στην πιστα και πως στριβει εκει δεν νομιζω να ενδιαφερει αμεσα την συζητηση μας)
Τα CUP ΔΕΝ ειναι οτι καλυτερο για χρηση δρομου. Φυσικα ειναι κορυφαια οταν ζεσταθουν. Μεχρι τοτε ομως σπινιαρουν οπουδηποτε. Θα φευγεις απο το σπιτι σου με κρυα λαστιχα και σε νορμαλ χιλιομετρα μεσα στην πολη το μονο που θα κανεις ειναι να σπινιαρεις. Και οταν και αμα ζεσταθουν (μεσα στην πολη μιλαμε παντα, το τι κανει στην πιστα ειναι αλλο θεμα αυτο) με το που θα πεσουν λιγο οι ρυθμοι, θα ξανακρυωσουν παλι. Τα φοραγα για 6 μηνες και μαλιστα ειχα Ε245-Π265/35 απο 92αρι (μπας και το βοηθησω λογω προφιλ να ξεκιναει καλυτερα αλλα ματαια). Οσο ειναι κρυα ειναι χαλια.
Το μονο πλεονεκτημα στο 30αρι πισω ειναι οτι σε πατημα απο ρολλ ειναι λιγο πιο κοντο και το βοηθαει στο αρχικο ξεκολλημα.
Γνωμη μου : Βαλε ΟΕΜ διαστασεις προφιλ 40 μπροστα 35 πισω, με 2 max 3 psi λιγοτερα απο οτι προτεινει ο κατασκευαστης.
Μαρκα : Το καινουργιο φρεσκο λαστιχο ειναι το καλυτερο. Ενα PS2 5ετιας ειναι χειροτερο απο ενα φρεσκο μετριο ελαστικο.
Ειχα δοκιμασει και PS2 και Conti. Το PS2 αρχικα ειχε καλυτερο κρατημα απο το Conti αλλα σε βαθος χρονου το PS2 αρχιζει να γλυστραει περισσοτερο απο το Conti που ειναι πιο σταθερο στην αποδοση του οσο περναει ο χρονος και αρχιζει και παλιωνει/φθειρεται
aimiliosbmw
01-04-14, 21:29
Ψάχνοντας έπεσα σε αυτό...
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Type/Passenger-Car-Summer-Max-Performance-Tyres/
steliosm46
17-04-14, 12:08
η επιλογη ελαστικων 245/35/19 & 265/35/19 απο Μ3 Ε92 ειναι σωστη για τις CSL ζαντες?
τι γνωμη εχετε για τα Pirell zero versus Conti ? :original:
δεν κανω extreme οδηγηση απλα θελω ενα λαστιχο να κραταει καλα στο βρεγμενο και να ειναι σταθερο στις στροφες!! :original:
καμια γνωμη απο καποιον που εχει δοκιμασει και γνωριζει? :original:
γνωμες? υπαρχει καποιο σχετικο thread?
Καλησπερα σε ολους ..
σκεφτομαι να αλλαξω λαστιχα και ειμαι μεταξυ των παρακατω επιλογων:
1) Continental Sport Contact 6
2) Michelin Pilot Sport 4
3) Michelin Pilot Sport PS2 ZP
παρακαλω την γνωμη σας...
Διαστασεις 225/40/19 & 255/35/19! δεν γνωριζω αν τα Cont SC 6 εχουν αυτες τις διαστασεις πισω ...
ακουω γνωμες και για αλλες επιλογες ....
:thanks:
aimiliosbmw
09-05-16, 16:05
Νίκο 265/30/19 δεν φοράει πίσω?
Νίκο 265/30/19 δεν φοράει πίσω?
Καλησπερα Αιμίλιε ... ελπιζω να εισαι καλα !! :original: εχεις δικιο αυτη την στιγμη φοραω τις παρακατω διαστασεις CSL:
235/35/19
265/30/19
απλα ελεγα να φορεσω μικροτερες διαστασεις γιατι μου ειπαν πως το αμαξι θα συμπεριφερεται καλυτερα στις λακουβες/κακοτεχνιες των ελληνικω δρομων ....
φανταζομαι πως οι διαστασεις που θελω ειναι οκ με τις ζαντες CS που φοραω ...
aimiliosbmw
09-05-16, 16:59
Νίκο μια χαρά κι ελπίζω και εσύ το ίδιο.
Νομίζω ότι..
csl
Μπροστά 235/35/19 8,5x19 ET44
Πίσω 265/30/19 9,5x19 ET27
cs
μπροστά 225/40 8χ19 ΕΤ47
Πίσω 255/35 9,5Χ19 ΕΤ27
Καλησπερα σε ολους ..
σκεφτομαι να αλλαξω λαστιχα και ειμαι μεταξυ των παρακατω επιλογων:
1) Continental Sport Contact 6
2) Michelin Pilot Sport 4
3) Michelin Pilot Sport PS2 ZP
παρακαλω την γνωμη σας...
Διαστασεις 225/40/19 & 255/35/19! δεν γνωριζω αν τα Cont SC 6 εχουν αυτες τις διαστασεις πισω ...
ακουω γνωμες και για αλλες επιλογες ....
:thanks:
Οι εταιρείες τι προτείνουν για Μ3?
Νίκο μια χαρά κι ελπίζω και εσύ το ίδιο.
Νομίζω ότι..
csl
Μπροστά 235/35/19 8,5x19 ET44
Πίσω 265/30/19 9,5x19 ET27
cs
μπροστά 225/40 8χ19 ΕΤ47
Πίσω 255/35 9,5Χ19 ΕΤ27
σωστα αυτες ειναι οι διαστασεις ... το θεμα ειναι οτι ψαχνω γνωμες για ποια λαστιχα να προτιμησω ...!! :original:
Οι εταιρείες τι προτείνουν για Μ3?
οι εταιριες προτεινουν αυτα που ανεφερα + Michelin super sport + Pirelli zero + good year assymetric etc! Η καθε εταιρια προτεινει αυτο που εχει διαθεσιμο η που εμπορευεται περισσοτερο ...οποτε δεν βγαζεις ευκολα ακρη ...! πιο πολυ τεινω στα Conti ContactSport 6 απλα κανεις δεν μπορει να δωσει ημερομηνια παραδοσης γιατι δεν γνωριζουν ποτε μπορει να παραδωσει η μαμα εταιρια απο γερμανια ...
οι εταιριες προτεινουν αυτα που ανεφερα + Michelin super sport + Pirelli zero + good year assymetric etc! Η καθε εταιρια προτεινει αυτο που εχει διαθεσιμο η που εμπορευεται περισσοτερο ...οποτε δεν βγαζεις ευκολα ακρη ...! πιο πολυ τεινω στα Conti ContactSport 6 απλα κανεις δεν μπορει να δωσει ημερομηνια παραδοσης γιατι δεν γνωριζουν ποτε μπορει να παραδωσει η μαμα εταιρια απο γερμανια ...
Μιας και ανεφερες το goodyear assymetric 2 να πω την γνωμη μου γιατι το εβαλα σε διασταση 225/40/18 και 245/35/18.
Πολυ προσφυση και σε στεγνο και σε βρεγμενο.πολυ καλυτερη απο το sport contact 3.
Σοβαροτατο μειονεκτημα: μετα τα 160 κμ πολυ ασταθες τιμονι.αλλου πατας αλλου βρισκεσαι.ψαρευει η μουρη συνεχεια.μιλαω για δρομους που μπορεις να πας με αυτα τα χιλιομετρα αλλα εχουν καποιες κακοτεχνιες ή σκαμπανεβασματα.
Στην εθνικη οδο δεν εχεις κανενα προβλημα.
Οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα ακομα πιο εντονο το φαινομενο αυτο.στα 240-250 σε "πιανεται η καρδια " απο την ασταθεια που στον ιδιο ακριβως δρομο πριν με λιωμενα sport contact 3 το αμαξι πηγαινε ολοισια.
Παρολο που εχουν τρομερη προσφυση εγω προσωπικα δεν θα τα ξαναεβαζα.
m_power_lunatic
10-05-16, 11:28
Αν είναι τόσο δραματικά όπως γράφεις,κάτι δεν πάει καλά.......
Εγώ φοραω τα nangang ns2 σε 235-35-19 μπροστά και 265-30-19 πίσω.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Αθόρυβο και πατάει καλά σε στεγνό και βρεγμένο με συνετή οδήγηση.
Δεν τα έχω πιέσει όρια να δω συμπεριφορά.
Καλησπερα σε ολους ..
σκεφτομαι να αλλαξω λαστιχα και ειμαι μεταξυ των παρακατω επιλογων:
1) Continental Sport Contact 6
2) Michelin Pilot Sport 4
3) Michelin Pilot Sport PS2 ZP
παρακαλω την γνωμη σας...
Διαστασεις 225/40/19 & 255/35/19! δεν γνωριζω αν τα Cont SC 6 εχουν αυτες τις διαστασεις πισω ...
ακουω γνωμες και για αλλες επιλογες ....
:thanks:
Το #3 (https://www.bmwfans.gr/forum/usertag.php?do=list&action=hash&hash=3) είναι ZeroPressure οπότε δεν κάνει για Μ3.
Το Michelin Pilot Sport PS2 είναι από τις καλύτερες επιλογές.
Πιο extreme είναι το Pilot Sport Cup 2.
Πολύ καλό all around είναι το Sport Contact M3.
Εγώ φοραω τα nangang ns2 σε 235-35-19 μπροστά και 265-30-19 πίσω.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Αθόρυβο και πατάει καλά σε στεγνό και βρεγμένο με συνετή οδήγηση.
Δεν τα έχω πιέσει όρια να δω συμπεριφορά.
Στις συγκεκριμενες διαστασεις εχω βρει αμεσα διαθεσιμα τα Conti Sport Contact 6 !! απλα οι περισσοτεροι μου ειπαν πως ειναι καλυτερα να βαλω τις διαστασεις 225/40/19 - 255/35/19 τα οποια ομως ειναι διαθεσιμα σε 1 1/2 μηνα!! :facepalm:
Το #3 (https://www.bmwfans.gr/forum/usertag.php?do=list&action=hash&hash=3) είναι ZeroPressure οπότε δεν κάνει για Μ3.
Το Michelin Pilot Sport PS2 είναι από τις καλύτερες επιλογές.
Πιο extreme είναι το Pilot Sport Cup 2.
Πολύ καλό all around είναι το Sport Contact M3.
δεν ειναι ομως αρκετα παλιο το Sport Contact M3?
δεν ειναι ομως αρκετα παλιο το Sport Contact M3?
Είναι όντως παλιό.
Είναι όμως ένα λάστιχο ειδικό για Μ3. Δεν είναι γενικής χρήσης.
Ένα λάστιχο γενικής χρήσης, μπορεί να είναι καλύτερο, αλλά η μεγαλύτερη
πιθανότητα είναι να είναι χειρότερο.
Το καινούριο μοντέλο λάστιχο δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερο.
Για παράδειγμα το PS2 είναι κατά πολύ παλιότερο από το PSS,
αλλά είναι κλάσεις ανώτερο.
Βγαίνει σε προδιαγραφές Porsche, ενώ το PSS δεν τα κατάφερε ποτέ
να πάρει έγκριση.
Είναι όντως παλιό.
Είναι όμως ένα λάστιχο ειδικό για Μ3. Δεν είναι γενικής χρήσης.
Ένα λάστιχο γενικής χρήσης, μπορεί να είναι καλύτερο, αλλά η μεγαλύτερη
πιθανότητα είναι να είναι χειρότερο.
Το καινούριο μοντέλο λάστιχο δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερο.
Για παράδειγμα το PS2 είναι κατά πολύ παλιότερο από το PSS,
αλλά είναι κλάσεις ανώτερο.
Βγαίνει σε προδιαγραφές Porsche, ενώ το PSS δεν τα κατάφερε ποτέ
να πάρει έγκριση.
η γνωμη σου για τα Conti SportContact 6? :original: νομιζω και η porsche τα κανει promote (refer to below video included) ......!! :original:
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-6.htm
η γνωμη σου για τα Conti SportContact 6? :original: νομιζω και η porsche τα κανει promote (refer to below video included) ......!! :original:
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Sport-Contact-6.htm
Για Porsche δεν βγαίνουν Conti SportContact 6.
Κατά τη γνώμη μου, από τα SportContact6 καλύτερα να πάρεις PSS.
aimiliosbmw
11-05-16, 19:43
Είναι όντως παλιό.
Είναι όμως ένα λάστιχο ειδικό για Μ3. Δεν είναι γενικής χρήσης.
Ένα λάστιχο γενικής χρήσης, μπορεί να είναι καλύτερο, αλλά η μεγαλύτερη
πιθανότητα είναι να είναι χειρότερο.
Το καινούριο μοντέλο λάστιχο δεν σημαίνει ότι είναι και καλύτερο.
Για παράδειγμα το PS2 είναι κατά πολύ παλιότερο από το PSS,
αλλά είναι κλάσεις ανώτερο.
Βγαίνει σε προδιαγραφές Porsche, ενώ το PSS δεν τα κατάφερε ποτέ
να πάρει έγκριση.
Πάντως ο πίνακας άλλα δείχνει...
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Type/Passenger-Car-Summer-Max-Performance-Tyres/
Πάντως ο πίνακας άλλα δείχνει...
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre-Type/Passenger-Car-Summer-Max-Performance-Tyres/
Αυτά που έγραψα δείχνει, απλά θέλει ψάξιμο κριτική-κριτική.
Οι μέσοι όροι που δείχνει δεν λένε κάτι.
Αν ψάχνεις λάστιχα για Μ3 σε ενδιαφέρει η γνώμη αυτού που τα φόρεσε
σε Ford C-Max ?
Για παράδειγμα δες τι λέει για τα PSS σε σύγκριση με τα PS2,
ένας με Ε92Μ3 Competition :
" Michelin Pilot Super Sport Reviews
Given 53% (breakdown) while driving a BMW E92 M3 V8 (265/35 R19 W) on mostly country roads for 1,500 spirited miles
These tyres are designed for the newer M3/M4/M5, all of which I've driven on this tyre and liked. However, after putting a set on my e92 M3 (2010 Competition Pack) I could not believe how much worse the car felt than on the standard Michelin PS2. Overall grip was increased for sure, but road feedback and progressiveness was terrible.
The car hopped over bumps that it previously was not upset by, even on worn tyres. The turn in characteristics were far more vague, and the rear of the car felt disconnected. There was a feeling that the sidewall was flexing, making it difficult to feel when a movement at the back of the car was indeed the tyre breaking away, or just movement within the tyre. Not confidence inspiring at all.
I contacted Michelin directly and their technical manager called me back within hours. Many workarounds were suggested such as adjusting pressures and alignment/camber settings, but these made little difference. Michelin agreed to replace them with PS2's at no cost.
Great customer service from Michelin, but not a tyre I would ever recommend using on the e92. Those who have, and are saying the tyre is great, must not drive their car anywhere near the limit of adhesion, because honestly it was borderline scary.
Go with the OE Michelin or Continental. "
Αυτά που έγραψα δείχνει, απλά θέλει ψάξιμο κριτική-κριτική.
Οι μέσοι όροι που δείχνει δεν λένε κάτι.
Αν ψάχνεις λάστιχα για Μ3 σε ενδιαφέρει η γνώμη αυτού που τα φόρεσε
σε Ford C-Max ?
Για παράδειγμα δες τι λέει για τα PSS σε σύγκριση με τα PS2,
ένας με Ε92Μ3 Competition :
" Michelin Pilot Super Sport Reviews
Given 53% (breakdown) while driving a BMW E92 M3 V8 (265/35 R19 W) on mostly country roads for 1,500 spirited miles
These tyres are designed for the newer M3/M4/M5, all of which I've driven on this tyre and liked. However, after putting a set on my e92 M3 (2010 Competition Pack) I could not believe how much worse the car felt than on the standard Michelin PS2. Overall grip was increased for sure, but road feedback and progressiveness was terrible.
The car hopped over bumps that it previously was not upset by, even on worn tyres. The turn in characteristics were far more vague, and the rear of the car felt disconnected. There was a feeling that the sidewall was flexing, making it difficult to feel when a movement at the back of the car was indeed the tyre breaking away, or just movement within the tyre. Not confidence inspiring at all.
I contacted Michelin directly and their technical manager called me back within hours. Many workarounds were suggested such as adjusting pressures and alignment/camber settings, but these made little difference. Michelin agreed to replace them with PS2's at no cost.
Great customer service from Michelin, but not a tyre I would ever recommend using on the e92. Those who have, and are saying the tyre is great, must not drive their car anywhere near the limit of adhesion, because honestly it was borderline scary.
Go with the OE Michelin or Continental. "
θα συμφωνησω πως δεν βγαζεις ευκολα ακρη! απλα επειδη φοραω michelin ειπα να δοκιμασω και τα Continental γιατι εχω ακουσει πως ειναι αρκετα καλο λαστιχο...! πιο πολυ τεινω στο να παραγγειλω τα CS 6 ! φαινεται πολυ καλο λαστιχο και αρκετα καινουριο !! το μοναδικο προβλημα ειναι οτι πρεπει να τα παραγγειλω και θα τα εχω 25/06 ... :thumbsdown: :thumbsdown:
ελπιζω μεχρι το τελος της εβδομαδας να εχω αποφασισει ....
θα συμφωνησω με την παραπανω κριτικη πως τα Michelin and Continental are the way to go ....!! :-)
https://www.tyrereviews.co.uk/Article/Continental-Sport-Contact-6-First-Drive.htm
παρήγγειλα τελικά τα Continental CS 6 !! σε ένα μήνα θα τα φορέσω και θα σας πω εντυπώσεις ...! :original:
Εγώ φοραω τα nangang ns2 σε 235-35-19 μπροστά και 265-30-19 πίσω.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος.
Αθόρυβο και πατάει καλά σε στεγνό και βρεγμένο με συνετή οδήγηση.
Δεν τα έχω πιέσει όρια να δω συμπεριφορά.
Κι εγω ειμαι ευχαριστημένος με τα Nankang που εχω μπροστα στο Μ3. Μαλακό, χαμηλό δείκτη ταχύτητας πολυ καλο για τα λεφτα του και για το οδηγικό μου στυλ.
Θεωρώ αποτυχία τα Pirelli γενικά, οχι μονο για το Μ3.
Θα ήθελα να δοκιμάσω Michelin κάποια στιγμη.
Θα περιμένω και τις εντυπώσεις του Νίκου για τα Κόντι.
Εγω θέλω γενικά να ειναι άνετο μαλακό και να ζεσταίνεται γρήγορα.
pzero 225/40, 255/35 απολυτα ευχαριστημενος, my ,02cents
Απλά θα ήθελα να μοιραστώ τα προσωπικά μου συμπεράσματα μαζί σας!! :original: μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα ότι τα Michelin και τα Continental είναι μπροστά και πολύ περισσότερο τα Continental για ελληνικούς δρόμους … και οι δυο μάρκες παρέχουν τύπους λάστιχων για όλα τα γούστα! Με λίγα λόγια το τι θα επιλέξει τελικά κάποιος εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως τον τρόπο οδήγησης που κάνει ο καθένας, τι περιμένει κάποιος από ένα λάστιχο, μάρκα αυτοκίνητου που οδηγάει και σε τι δίνει μεγαλύτερη σημασία (άνεση, θόρυβο επιδόσεις etc) ! παράδειγμα κάποιος που θέλει απόλυτες επιδόσεις στο στεγνό από ένα λάστιχο θα επιλέξει Michelin PSS ! επειδή προσωπικά δεν κάνω extreme οδήγηση και δεν με ενδιαφέρουν οι απόλυτες επιδόσεις αλλά ένα λάστιχο που να έχει σχετικά υψηλό grip στο στεγνό ΑΛΛΑ και βρεγμένο σε συνδυασμό και το καλύτερο δυνατό comfort (επειδή φοραω 19αρες ζάντες) και όσο το δυνατό λιγότερο θόρυβο (προτιμώ να ακούω τον ήχο της μηχανής παρά το λάστιχο !! χαχαχα με βάση αυτά τα δεδομένα επέλεξα to Conti CS 6 ! ελπίζω η επιλογή μου να με ικανοποιήσει …. Ευχαριστώ όλους για το feedback ….!! θα στείλω εντυπώσεις …. !! :original:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.