PDA

Επιστροφή στο Forum : 5άρα F10 1.6L



bimmer-corfu
30-03-14, 16:58
Να τη και η F10 με 1.6 κινητήρα και 170 άλογα.
0-100 σε 8,7''
Ροπή 250Nm στις 1.500 - 6.000 σ.α.λ.
Τελική 226Km/h
Τιμή 44.520 με απόσυρση, εδώ γελάμε γιατι 45.208 κάνει η 520 με τα 184 άλογα, 0-100 σε 7,9 235 τελική και ροπή 270Nm στις 1.250 σ.α.λ.

mark e92
30-03-14, 18:50
Να τη και η F10 με 1.6 κινητήρα και 170 άλογα.
0-100 σε 8,7''
Ροπή 250Nm στις 1.500 - 6.000 σ.α.λ.
Τελική 226Km/h
Τιμή 44.520 με απόσυρση, εδώ γελάμε γιατι 45.208 κάνει η 520 με τα 184 άλογα, 0-100 σε 7,9 235 τελική και ροπή 270Nm στις 1.250 σ.α.λ.

Ναι αλλά έχει ΦΠ και τεκμήριο μεγαλύτερο ...
Βάζεις και ένα πρόγραμμα στο 1,6 και τους λές πάρτε τον π.....
Και τα ΤΚ θα είναι μεγαλύτερα σωστά?

E60_Arkadia
30-03-14, 21:28
Αν ήταν να πάρω σειρά 3 θα προτιμούσα το 1.6 με τα 170,η 5αρα θέλει κυβικά για να κινηθεί,οπότε μονόδρομος το 184..

HLIAS - E36
30-03-14, 22:39
Δηλαδή θα δούμε και BMW 516i...?:thumbsdown:

X A N O M A Σ Τ Ε . . . ! ! !:facepalm:

Nick bmwlover
30-03-14, 23:06
Πιστευω πως οπως ειναι και στη σειρα 1,η 5αρα με τα 170 θα λεγεται 518.

bimmer-corfu
30-03-14, 23:10
στο site της BMW Hellas την αναφέρει 520 (ΑΤ) ενώ την κανονική με τα 2.000 κυβικά απλά 520.
Μάλλον όμως είναι κάτι σαν προσωρινή ονομασία

bimmer-corfu
30-03-14, 23:10
Ναι αλλά έχει ΦΠ και τεκμήριο μεγαλύτερο ...
Βάζεις και ένα πρόγραμμα στο 1,6 και τους λές πάρτε τον π.....
Και τα ΤΚ θα είναι μεγαλύτερα σωστά?

έχει αλλά αφού πας στα ίδια χρήματα ή το κάνεις σωστά ή δε το κάνεις είναι η γνώμη μου.

Nick bmwlover
30-03-14, 23:33
έχει αλλά αφού πας στα ίδια χρήματα ή το κάνεις σωστά ή δε το κάνεις είναι η γνώμη μου.

Σεβαστη η γνωμη σου αλλα σκεψου και το οτι απο τη στιγμη που ιδια η εταιρεια εχει τουρμπισει ειναι αλλιως τα πραγματα,δεν ειναι οπως πριν που συγκριναμε π.χ τα 170 ατμοσφαιρικα ενος 2λιτρου,με τα 170 τσιγκλισμενα τουρμπατα-κομπρεσσορατα ενος 16,18αρη κινητηρα...

E60_Arkadia
30-03-14, 23:48
520i ED θα λεγεται,ενω η καλη απλα 520i

stefm5
31-03-14, 00:31
γιατί όχι ένα διτούρμπινο 1,2 5άρι;
και μετά συγκριτικό πχ με οκτάβια.
σιγά σιγά πλήρης εξομοίωση.
ναι οι καιροί άλλαξαν αλλά κάπου ξεφεύγει το πράγμα

mark e92
31-03-14, 11:36
Αν ήταν να πάρω σειρά 3 θα προτιμούσα το 1.6 με τα 170,η 5αρα θέλει κυβικά για να κινηθεί,οπότε μονόδρομος το 184..

Εννοείται οτι θέλει κυβικά και δύναμη περισσότερη , αλλά και στην Ε46 τότε η 316 τα ίδια χάλια και χειρότερα ήταν ... και χωρίς turbo αλλά πούλησε όπως θα πουλήσει και αυτή .

E60_Arkadia
31-03-14, 12:11
Πούλησε στην Ελλάδα,στην Ευρώπη ούτε καν σκεφτόταν ο Ευρωπαίος για 316,πολλά κράτη μάλιστα δεν την εισήγαγαν καθόλου ξεκίναγε η γκάμα απο 318..

bimmer-corfu
31-03-14, 13:00
Εννοείται οτι θέλει κυβικά και δύναμη περισσότερη , αλλά και στην Ε46 τότε η 316 τα ίδια χάλια και χειρότερα ήταν ... και χωρίς turbo αλλά πούλησε όπως θα πουλήσει και αυτή .

αυτή εδώ είναι πολύ πιο γρήγορη απο 316 Ε46, Ε36
ακόμα και απο Ε90 316 αλλά ίσως και απο τη νεα 316

ίσως με καμια αύξηση πίεσης να πηγαίνει και ακόμα καλύτερα, ιδανικό θα ήταν να πλησιάζει τη 520 με μια αύξηση πίεσης

Ptboul
31-03-14, 13:06
Μια μικρή παρέμβαση, εδώ (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=21500) γίνεται αναφορά στο ίδιο θέμα αλλά με 1.5Lt μοτερ.

bmwe60
31-03-14, 14:35
καλα παιδια ειναι απιστευτο η 5αρα απο 6κυλινδρη που ξεκινησε εφτασε στην 3κυλινδρη
βεβαια πρεπει να σκεφτουμε πολυ καλα οτι η εξελιξη της τεχνολογιας ειναι πολυ μεγαλη
και τα αποτελεσματα να δειξουν πως οι αποδοσεις της ειναι εξισου καλες(ισως και καλυτερες),σκεφτειτε και τι οικονομια καυσιμου θα κανει

αυτη ειναι η γνωμη μου(παρολο που μου κακοφανηκε στην αρχη)

mark e92
31-03-14, 15:52
Πούλησε στην Ελλάδα,στην Ευρώπη ούτε καν σκεφτόταν ο Ευρωπαίος για 316,πολλά κράτη μάλιστα δεν την εισήγαγαν καθόλου ξεκίναγε η γκάμα απο 318..

Για την Ελλάδα ρε γαμώτο !!!

bimmer-corfu
31-03-14, 18:39
καλα παιδια ειναι απιστευτο η 5αρα απο 6κυλινδρη που ξεκινησε εφτασε στην 3κυλινδρη
βεβαια πρεπει να σκεφτουμε πολυ καλα οτι η εξελιξη της τεχνολογιας ειναι πολυ μεγαλη
και τα αποτελεσματα να δειξουν πως οι αποδοσεις της ειναι εξισου καλες(ισως και καλυτερες),σκεφτειτε και τι οικονομια καυσιμου θα κανει

αυτη ειναι η γνωμη μου(παρολο που μου κακοφανηκε στην αρχη)

καλά ακόμα δεν τα έχουμε δει αυτά, για την ώρα 1.6 τετρακύλινδρο

BILL007
31-03-14, 18:43
Πούλησε στην Ελλάδα,στην Ευρώπη ούτε καν σκεφτόταν ο Ευρωπαίος για 316,πολλά κράτη μάλιστα δεν την εισήγαγαν καθόλου ξεκίναγε η γκάμα απο 318..

:+1:00000000000000000

Stunt Mike
31-03-14, 20:17
Δεν καταλαβαινω γιατι σας κακοφαινονται τα 1.6 λιτρα και οι 3 κυλινδροι σε μια 5αρα,τη στιγμη που τα νουμερα της αποδοσης της ειναι μακραν καλυτερα απο οποιαδηποτε αλλη 520 του παρελθοντος!!!Και μην μου πειτε οτι δεν πουλησε η 518 Ε34 ή η ασθενικη 520 Ε39!!Συγχαρητηρια θα'λεγα εγω στην BMW παντως....

120ie87
31-03-14, 20:35
σειρά 1 1.6, σειρά 3 1.6, x1 και x3 1.6... τώρα σειρά 5 1.6 και ίσως αύριο z3/z4 1.6??
ένα λογικό ερώτημα που προκύπτει είναι με τις τάσεις για μείωση των κυβικών, εμείς με 2.0+ θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε από 1000 ευρώ και πάνω για τέλη και έκτακτη?
Δηλαδή με αυτοκίνητα των 8.000-11.000 ευρώ (αξία σαν μτχ) βρισκόμαστε στο στόχαστρο της εφορίας, ενώ ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα των 40.000 ευρώ θεωρούνται μικρότερη "πολυτέλεια" ? (αυτό βέβαια συμβαίνει χρόνια τώρα με audi-mercedes 1.8).

Θα μου πείτε, η γερμανία που νομοθετεί αυτά τα μέτρα δεν θα πουλήσει καινούργια αυτοκίνητα? "κλέφτες" θα γίνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες? ..... ....... ;)

bimmer-corfu
31-03-14, 20:40
Δεν καταλαβαινω γιατι σας κακοφαινονται τα 1.6 λιτρα και οι 3 κυλινδροι σε μια 5αρα,τη στιγμη που τα νουμερα της αποδοσης της ειναι μακραν καλυτερα απο οποιαδηποτε αλλη 520 του παρελθοντος!!!Και μην μου πειτε οτι δεν πουλησε η 518 Ε34 ή η ασθενικη 520 Ε39!!Συγχαρητηρια θα'λεγα εγω στην BMW παντως....

εγω δεν έχω πρόβλημα με τα 1.6 μόνο η τιμή με χαλάει.
Πάντως οι 518 κτλ την εποχή τους δεν είχαν και τόοοσο μεγάλη διαφορά με τον ανταγωνισμό.
Τώρα αυτό με τους 3 κυλίνδρους όλο το διαβάζω αλλά δε το έχω καταλάβει. Ισχύει? για η 1.6 αυτή τη στιγμή έχει 4 κυλίνδρους. Οι 3 απο που προκύπτουν? Μήπως θα βγει στο μέλλον με τρεις?

mark e92
31-03-14, 20:42
Εκτός απο την 5αρα είδα και Ζ4 18 τι είναι αυτό ?:shok:
:popcorn:

Stunt Mike
31-03-14, 20:54
σειρά 1 1.6, σειρά 3 1.6, x1 και x3 1.6... τώρα σειρά 5 1.6 και ίσως αύριο z3/z4 1.6??
ένα λογικό ερώτημα που προκύπτει είναι με τις τάσεις για μείωση των κυβικών, εμείς με 2.0+ θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε από 1000 ευρώ και πάνω για τέλη και έκτακτη?
Δηλαδή με αυτοκίνητα των 8.000-11.000 ευρώ (αξία σαν μτχ) βρισκόμαστε στο στόχαστρο της εφορίας, ενώ ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα των 40.000 ευρώ θεωρούνται μικρότερη "πολυτέλεια" ? (αυτό βέβαια συμβαίνει χρόνια τώρα με audi-mercedes 1.8).

Θα μου πείτε, η γερμανία που νομοθετεί αυτά τα μέτρα δεν θα πουλήσει καινούργια αυτοκίνητα? "κλέφτες" θα γίνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες? ..... ....... ;)

Η Γερμανια και η καθε bmw δεν εχει ευθυνη για την ηλιθια χρονια φορολογικη πολιτικη της χωρας μας....Προσαρμοζεται απλως στις νορμες των ρυπων και στις απαιτησεις του μαρκετινγκ....

stefm5
31-03-14, 22:57
ντροπή και αίσχος στη bmw :judge:

όσο περνάει αέρας απ'τα ρουθούνια μου, κάτω από εξακύλινδρο bmw δεν πρόκειται να πάρω. ελπίζω να μην τα καταργήσει δηλαδή..
αλλιώς και τα golf μια χαρά τουρμπάτα είναι.
πείτε ότι είμαι βλαμμένος αλλά μου αρέσουν τα ξεχωριστά πράγματα.

HLIAS - E36
31-03-14, 22:59
Aπό τη στιγμή που ξεκίνησε και η χρήση υπερσυμπιεστή ας αρχίσουμε να χαιρετάμε σιγά σιγά τις απροβλημάτιστες BMW και τα μοτερ "σκυλιά" που ξέραμε κατά τη γνώμη μου...:thumbsdown:

Δεν λέω φυσικά ότι θα είναι για τα μπάζα αλλιώς δεν θα έβγαιναν και στην παραγωγή και μάλιστα από μία τέτοια φίρμα, όμως μοτέρ σκισμένα με 300.000+ χιλιόμετρα και να δουλεύουν ρολόι δύσκολα θα ξαναδούμε με αυτή τη στροφή της αυτοκίνησης...

Καθαρά προσωπική μου άποψη!thumb

compactM3
01-04-14, 01:56
Ζ4 18i υπαρχει εδω και καιρο...............

Bellof-3
01-04-14, 03:02
διλιτρο ειναι κι αυτο... ζ4 1.6 με 170 αλογα κουτι 8α ηταν στην ελλαδα...

bmwe60
01-04-14, 11:04
ειμαι σιγουρος πως η bmw ξερει τι κανει,εφοσον αναλογιστουμε την επιτυχια της ολα αυτα τα χρονια,ακομα και τα 316 της,τα οποια δεν εχουν τη δυναμη που ζηταμε,εδιναν στον οδηγο την ανεση και εμπειρια οδηγησης της bmw με οικονομια ως προς ολες τις αποψεις

πιστευω πως αυτο που μας παραξενευει ειναι η τεραστια αλλαγη στην τεχνολογια των αυτροκινητων,καθως θελει χρονο για να τη συνηθισει καποιος

bmwe60
01-04-14, 11:13
να και ενα βιντεακι με δοκιμες
https://www.youtube.com/watch?v=vnoMDUrquug
για 1600αρι ειναι ιδιαιτερα καλο

bimmer-corfu
01-04-14, 11:19
ρε παιδιά δεν εχει νοημα η συγκριση με 316, αυτη εδω ειναι αρκετα γρήγορη για το χαρακτηρα της.
Και εχει και τουρμπο που αφηνει παραθυρο σε αυξηση υποδυναμης

Απλα η τιμη ειναι αισχος, ίδια σχεδον με τη τιμη της 2λιτρης

bmwe60
01-04-14, 11:24
οσον αφορα την τιμη της,θεωρω λογικο να εχει παρομοια τιμη με τη 2λιτρη,καθως και
ειναι πιο οικονομικη(βεβεια μπορει να μην εχει 184 ιππους),δηλαδη ειναι το ιδιο αυτοκινητο
με αλλο μοτερ,δε θεωρω πως η τιμη της πρεπει να διαφερει απο την 2λιτρη

mark e92
01-04-14, 16:25
Μήπως δεν είναι 1,6 και είναι 1,5 όπως το mini?

Cobalt
01-04-14, 16:58
τιμές απαγορευτικές για όχημα των 1600 κυβικών...

με κοντά 50.000 που θα έχει με κάτι εξτρά σε εξοπλισμό υπάρχουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ επιλογές σε αυτοκίνητα και αυτός που θα σκάσει 50.000 για δεύτερο αυτοκίνητο δεν τον ενδιαφέρει αν θα είναι 1600 ή 2.500 κυβικά

απο εμένα :thumbsdown:

stef
01-04-14, 21:17
Μήπως δεν είναι 1,6 και είναι 1,5 όπως το mini?

Η επόμενη γενιά θα είναι 3κύλινδρα 1500άρια...
Θα γελάσουμε...
Οι "έχοντες" θα παίρνουν 4κύλινδρα....:th_Laie_67-1::hystericalbs1:

compactM3
01-04-14, 22:41
εγω τρικιλυνδρο BMW ΔΕΝ παιρνω.... εχω το 107 της γυναικας μου.....
στην αναγκη θα κρατησω για παντα το Compact και το Ε91.......

bmwe60
02-04-14, 09:18
δε νομιζω πως εχει καμια με τα αλλα 3κυλινδρα(οχι ομως πως ειμαι υπερ αυτου) https://www.youtube.com/watch?v=PIlkNXq8pu0σχεση

bimmer-corfu
02-04-14, 09:56
δε νομιζω πως εχει καμια με τα αλλα 3κυλινδρα(οχι ομως πως ειμαι υπερ αυτου) https://www.youtube.com/watch?v=PIlkNXq8pu0σχεση
Πολύ ωραίος ηχος αλλά το ξαναλέω γιατι μερικοί έχουν μπερδευτεί, η 5άρα 1.6 είναι 4κύλινδρη (και 1.6 όχι 1.5)

bimmer-corfu
02-04-14, 13:45
να και ενα βιντεακι με δοκιμεςhttps://www.youtube.com/watch?v=vnoMDUrquug
για 1600αρι ειναι ιδιαιτερα καλο
Το autoΤρίτη έκανε 0-100 σε 9,4'' και 100 - 0 σε 36,3m
όχι ότι το έχω και σε μεγάλη εκτίμηση αλλά αυτό είχε τεστ την εν λόγο μπέμπα και αυτό πήρα

Συνολικά πάντως αναφέρει ότι είναι εξαιρετικά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο απο κάθε άποψη

bmwe60
13-05-14, 17:34
https://www.youtube.com/watch?v=XWKEd2RD1O4

bimmer-corfu
13-05-14, 17:36
α ωραία είναι και στα Τούρκικα:th_Laie_67-1:

scania124
13-05-14, 17:41
Η τιμή στα bmw δεν παει με τα κυβικά.......η τιμη εχει να κανει με το οτι ειναι BMW.

bmwe60
13-05-14, 17:42
ευτυχως εχει αγγλικους υποτιτλους:thumbsup:

scania124
13-05-14, 17:50
Εγω παντως και 1000 κυβικα να ηταν θα το επερνα.......αρκει να ειχε καμια 200αρια αλογα.

mark e92
13-05-14, 21:21
α ωραία είναι και στα Τούρκικα:th_Laie_67-1:

Φυσικά αφου είναι για Τουρκία και Ελλάδα:thumbsdown:

nikos valvetronic
13-05-14, 21:35
Εμένα πάντως αν αργότερα μπει (που θα μπει) και ο τρικύλινδρος δεν θα με χαλάει ούτε η τιμή ούτε η ιπποδύναμη ούτε ο κυβισμός.Θα με χαλάει πολύ που θα ανοίγεις το δυόμησι μέτρα καπώ και θα αναρωτιέσαι πιο εξάρτημα εδώ μέσα είναι ο κινητήρας ίσα που θα τον μπερδέψεις με το φιλτροκούτι :thumbsdown:

mark e92
13-05-14, 21:39
Εμένα πάντως αν αργότερα μπει (που θα μπει) και ο τρικύλινδρος δεν θα με χαλάει ούτε η τιμή ούτε η ιπποδύναμη ούτε ο κυβισμός.Θα με χαλάει πολύ που θα ανοίγεις το δυόμησι μέτρα καπώ και θα αναρωτιέσαι πιο εξάρτημα εδώ μέσα είναι ο κινητήρας ίσα που θα τον μπερδέψεις με το φιλτροκούτι :thumbsdown:
Οχι Νικ θα έχει και χώρο για τον μηχανικό :th_Laie_67-1:

Δεν νομίζω να μπει 1,0 στην 5αρα έλεος .

nikos valvetronic
13-05-14, 21:47
https://www.ford.co.uk/FordFleet/NewsAndReviews/FordForBusiness/2012/September/Next-Generation-Mondeo

Να το περιμένουμε αργά ή γρήγορα,οι φορντέοι τόλμησαν και το Mondeo δεν είναι πολύ μικρότερο..

bmwe60
13-05-14, 21:49
https://www.ford.co.uk/FordFleet/NewsAndReviews/FordForBusiness/2012/September/Next-Generation-Mondeo

Να το περιμένουμε αργά ή γρήγορα,οι φορντέοι τόλμησαν και το Mondeo δεν είναι πολύ μικρότερο..

δεν νομιζω να φτασει εκει η 5αρα μεχρι 1500 ενταξει

Koyotte
13-05-14, 21:51
Σε λίγο θα βάλουν και πετάλια και θα μπουκωνουν τον οδηγό με ντοπες για να τραβάει το ρημάδι...

scania124
13-05-14, 22:12
Εδω στα volvo s60 βαζουν 1.6 diesel και δεν θα βαλουν στην 5αρα 1.5 βενζινης turbo??

nikos valvetronic
13-05-14, 22:24
Και στο S80 Θάνο! Το S80 D2 είναι 1600.

mark e92
14-05-14, 06:57
Εδω στα volvo s60 βαζουν 1.6 diesel και δεν θα βαλουν στην 5αρα 1.5 βενζινης turbo??

Το 60αρι είναι μια κατηγορία κάτω δηλαδή 3αρα.

Ptboul
14-05-14, 08:05
Δεν είναι το s40 Αντίστοιχο της 3άρας;

bimmer-corfu
14-05-14, 10:30
Ναι ετσι νομιζω s40 = 3αρα


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prevezanos
14-05-14, 10:54
σειρά 1 1.6, σειρά 3 1.6, x1 και x3 1.6... τώρα σειρά 5 1.6 και ίσως αύριο z3/z4 1.6??
ένα λογικό ερώτημα που προκύπτει είναι με τις τάσεις για μείωση των κυβικών, εμείς με 2.0+ θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε από 1000 ευρώ και πάνω για τέλη και έκτακτη?
Δηλαδή με αυτοκίνητα των 8.000-11.000 ευρώ (αξία σαν μτχ) βρισκόμαστε στο στόχαστρο της εφορίας, ενώ ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα των 40.000 ευρώ θεωρούνται μικρότερη "πολυτέλεια" ? (αυτό βέβαια συμβαίνει χρόνια τώρα με audi-mercedes 1.8).

Θα μου πείτε, η γερμανία που νομοθετεί αυτά τα μέτρα δεν θα πουλήσει καινούργια αυτοκίνητα? "κλέφτες" θα γίνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες? ..... ....... ;)

Τα αφήνουν να γίνουν πολλά και μετά θα τα ξουρίσουν κι αυτά όπως έκαναν και με εμάς του 2λιτρους. Μην ανησυχείς τους έχουν στο πρόγραμμα και αυτούς και τους πετρελαιάδες(ελέω μικροσωματιδίων)...ο καιρός γαρ εγγύς!!!

Konstantinos E60
14-05-14, 11:35
σειρά 1 1.6, σειρά 3 1.6, x1 και x3 1.6... τώρα σειρά 5 1.6 και ίσως αύριο z3/z4 1.6??
ένα λογικό ερώτημα που προκύπτει είναι με τις τάσεις για μείωση των κυβικών, εμείς με 2.0+ θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε από 1000 ευρώ και πάνω για τέλη και έκτακτη?
Δηλαδή με αυτοκίνητα των 8.000-11.000 ευρώ (αξία σαν μτχ) βρισκόμαστε στο στόχαστρο της εφορίας, ενώ ακόμα και καινούργια αυτοκίνητα των 40.000 ευρώ θεωρούνται μικρότερη "πολυτέλεια" ? (αυτό βέβαια συμβαίνει χρόνια τώρα με audi-mercedes 1.8).

Θα μου πείτε, η γερμανία που νομοθετεί αυτά τα μέτρα δεν θα πουλήσει καινούργια αυτοκίνητα? "κλέφτες" θα γίνουν οι κατασκευάστριες εταιρίες? ..... ....... ;)

Πριν ενα χρόνο περίπου...https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=418156&postcount=2893 ήμουν καχυποπτος. Τωρα σαν να ειμαι ποιο σιγουρος.

gnx
14-05-14, 13:34
Τώρα είσαι πιό σίγουρος (εσύ και αυτός που κουοτάρεις) για τί ακριβώς ; Οτι τα τούρμπο είναι άλλη Γερμανική συνομοσία;

Διαβάστε εδώ:

https://europe.autonews.com/article/20131015/ANE/131019935/germany-wins-backing-of-eu-ministers-to-block-car-emissions-law

Οι Γερμανοί κατάφεραν και πίεσαν να μετατεθεί χρονικά η ισχύς του ορίου αυτού από το 2020 στο 2024. Το όριο αυτό των 95 γραμμαρίων είναι αυτό που εφαρμοζόμενο πχ το 2009 θα είχε αποτέλεσμα το group κουvag να πληρώσει 800 εκ ευρώ πρόστιμο για τις εκπομπές του παραχθέντος στόλου τη χρονιά αυτή. Οι Γάλλοι και η ΦΙΑΤ θα είχαν πολύ μικρότερα αλλά ΚΑΙ αυτοί δεν θα ήταν σε θέση να εκταμιεύσουν τέτοια ποσά σαν φόρο περιβάλλοντος κάθε χρόνο.

Όλη αυτή η ιστορία με τα τούρμπο είναι απόρροια της κοινοτικής νομοθεσίας, όχι της πενβέ και της μερσεντές. Κοινοτικός επίτροπος περιβάλλοντος την περίοδο που τέθησαν σε ισχύ αυτές οι νόρμες ήταν ο Σταύρος Δήμας, όχι οι Γερμανοί.

Τώρα είσαι πιό σίγουρος;

mark e92
14-05-14, 15:59
Δεν είναι το s40 Αντίστοιχο της 3άρας;

Δεν υπάρχει S40 τώρα το οικογενειακό είναι το 60 με μήκος 4,60

nikos valvetronic
14-05-14, 18:27
Εγώ συμφωνώ Γιώργο ότι η κοινότητα πιέζει για τους ρύπους και όλοι πρέπει να ακολουθήσουν,σαφώς.Δεν είναι Γερμανικό σχέδιο αυτό,το πρώτο όμως με την απελευθέρωση των τεκμηρίων ήταν νομίζω.Πιστεύω επίσης ότι με τα υπέρογκα τέλη και τους φόρους πολυτελείας στα παλιά το ελληνικό κράτος ασκεί πίεση (άσχετα αν αποτυγχάνει τον αρχικό το σκοπό της δηλαδή άμεσα έσοδα) και όσοι μπορούν πέρνουν καινούργια αυτοκίνητα (και δη ντίζελ πια) και κάποια στιγμή θα πατήσει και μια αύξηση στο πετρέλαιο και άντε γεια.Με όλα έτσι δεν γίνεται? Υγραεριοκίνηση,φωτοβολται ά κ.τ.λ.