PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΗΛΕΔΙΑΓΝΩΣΗ ζημιας σε ελαστικα



Bitz
29-03-14, 12:08
Τα λαστιαχα ειναι ενος ετους και εχουν κανει 18.000 χλμ ειναι φορεμενα σε σωστη διασταση ζαντας και παντα με την σωστη πιεση,η ζημια εγινε και στα δυο πισω σε ολη την περιφερεια
Τι στον κορακα επαθαν;;;

24157

24158

24159

24160

24161

24162

Panos 316T
29-03-14, 12:26
τα πισω ειναι πιο φαρδια;

εχουν το ιδιο κοψιμο;

μηπως το εβαλες σε καμια στενη μπαρα και βρηκανε;

παιζει να ειναι και απο κανα επιτηδειο.

(μπας και τον εδωσες καπου που δεν επρεπε; :th_Laie_67-1: )

deepBLUE
29-03-14, 12:28
Πιθανο να ειχαν λιγοτερη πιεση απο τη προβλεπομενη να τα εκαιγε και ο ηλιος και να ανοιξαν.
Αν και το χοντρο σκισιμο μοιαζει πως καπου βρηκε το λαστιχο

Bitz
29-03-14, 12:37
Πανο δεν ειναι δικα μου
Το σκισιμο ξεκιναει απο το εσωτερικο και σε ορισμενα σημεια βγαινει μεχρι εξω
Βαγγελη και εγω οταν τα ειδα ....λαθος πιεση ειπα(χαμηλη) αλλα ο φιλος ισχυριζεαι οτι παντα ειχε την σωστη 34-35.

enatos
29-03-14, 12:46
Εγώ πάντως το 2009 έβαλα 4αδα από αυτή την μάρκα και σε λιγότερο από 1000χλμ παθαίνανε ακτινική παραμόρφωση. Μου τα αντικατέστησε τσάμπα η αντιπροσωπεία με ίδια αλλά και αυτά ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ!!!Οπότε τα πούλησα για άλλη μάρκα...

ghost-rider
29-03-14, 12:51
Ti dot ειναι?

Το πελμα ειναι πολυ λειο η ετσι φαινεται?
Δε βλεπω αυλακωσεις.
Ποιο μοντελο ειναι? Για τι αυτοκινητο?

Παιζει καποια στιγμη να περπατησε κλαταρισμενο εστω και για 20 μετρα?

Bazil Van Sinner
29-03-14, 12:53
αυτά είναι .εκείνα τα γερμανίκα?τα κάλυτερα κ'έτσι?

nikos1400
29-03-14, 12:56
:confused::confused:

πολυ ενδιαφερον παντως.
αυτα Μιχαλη ειναι και extra load XL με μεγαλυτερο δεικτη βαρους,
υποτιθεται με ενισχυμενα πλαϊνα....

υγ. καλο ειναι να χουμε δικο μας μετρητη πιεσης στο αμαξι μεσα

Alex_
29-03-14, 12:57
ειναι RFT??
την ιδια εικονα κ χειροτερη (Νο 2) την ειδα στο δικο μου εσωτερικο του ελαστικου (RFT) οπου μετα απο απωλεια πιεσης αερα λογο σκασιματος(το διαπιστωσα την επομενη ημερα, οταν πηγα σε βουλκανιζατερ), γεμισα αερα απο βενζιναδικο που βρηκα στον δρομο κ αφου δεν ειδα καποια εμφανη ενδειξη τρυπιματος, συνεχισα την διαδρομη μου 40km+ με αρκετη ταχυτητα εως 150km/h μεχρι να φτασω στην πολη που μενω οπου κ την επομενη ημερα οταν πηγα να το ελεγξω το ελαστικο σε βουλκανιζατερ μου εβγαλε παλι ενδειξη απωλειας πιεσης αερα, να μην τα πολυλογω ειχα πατησει ενα τεραστιο καρφι οπου ειχε μπει τοσο μεσα που σχεδον ειχε περασει ολο το ελαστικο! το αποτελεσμα ''κλαταρισμενου'' RFT ελαστικου που συνεχισε το ταξιδι του χωρις καποιο προβλημα ηταν η εικονα Νο 2!!!

τα πλαϊνα σου μοιαζουν σαν μαχαιριες ή σαν απλα να εσκασαν λογω υψηλης πιεσης (ισως δυσκολο αλλα καμια φορα δεν ξερεις..)

Alex_
29-03-14, 13:03
ααααα και το δικο μου continental ηταν contisport contact 5 ssr

nikos1400
29-03-14, 13:07
ειναι RFT??
την ιδια εικονα κ χειροτερη (Νο 2) την ειδα στο δικο μου εσωτερικο του ελαστικου (RFT) οπου μετα απο απωλεια πιεσης αερα λογο σκασιματος(το διαπιστωσα την επομενη ημερα, οταν πηγα σε βουλκανιζατερ), γεμισα αερα απο βενζιναδικο που βρηκα στον δρομο κ αφου δεν ειδα καποια εμφανη ενδειξη τρυπιματος, συνεχισα την διαδρομη μου 40km+ με αρκετη ταχυτητα εως 150km/h μεχρι να φτασω στην πολη που μενω οπου κ την επομενη ημερα οταν πηγα να το ελεγξω το ελαστικο σε βουλκανιζατερ μου εβγαλε παλι ενδειξη απωλειας πιεσης αερα, να μην τα πολυλογω ειχα πατησει ενα τεραστιο καρφι οπου ειχε μπει τοσο μεσα που σχεδον ειχε περασει ολο το ελαστικο! το αποτελεσμα ''κλαταρισμενου'' RFT ελαστικου που συνεχισε το ταξιδι του χωρις καποιο προβλημα ηταν η εικονα Νο 2!!!

τα πλαϊνα σου μοιαζουν σαν μαχαιριες ή σαν απλα να εσκασαν λογω υψηλης πιεσης (ισως δυσκολο αλλα καμια φορα δεν ξερεις..)

και γω για υψηλη πιεση σκεφτομουνα αλλα δεν εχω και ιδεα.

κατι αλλο αρνητικο διαβαζα παλι προσφατα για τα cspc5 αλλα δε θυμαμαι ακριβως τι...
:think:

Bitz
29-03-14, 13:08
Ti dot ειναι?

Το πελμα ειναι πολυ λειο η ετσι φαινεται?
Δε βλεπω αυλακωσεις.
Ποιο μοντελο ειναι? Για τι αυτοκινητο?

Παιζει καποια στιγμη να περπατησε κλαταρισμενο εστω και για 20 μετρα?

Αν και δεν εχει σημασια...
dot 4112
clk....διασταση 225-255
Και επαναλαμβανω...και τα δυο ελαστικα εχουν την ιδια ζημια σε ολη την περιφερεια η οποια ξεκιναει απο μεσα

nikos1400
29-03-14, 13:10
Αν και δεν εχει σημασια...
dot 4112
clk....διασταση 225-255
Και επαναλαμβανω...και τα δυο ελαστικα εχουν την ιδια ζημια σε ολη την περιφερεια η οποια ξεκιναει απο μεσα

προφανως εδω το συζηταμε αλλα ο ανθρωπος πρεπει εστω να στειλει μερικες φωτο κλπ στην εταιρια.
εγγυηση εννοειται δεν ισχυει ?

Bitz
29-03-14, 13:12
Δεν ειναι ρανφλατ....και η αντιπροσωπεια δεν καταλαβαινει τιποτα, του λενε κατι κουφα

Alex_
29-03-14, 13:13
και γω για υψηλη πιεση σκεφτομουνα αλλα δεν εχω και ιδεα.

κατι αλλο αρνητικο διαβαζα παλι προσφατα για τα cspc5 αλλα δε θυμαμαι ακριβως τι...
:think:



αν θυμηθεις ή ξαναβρεις το αρθρο που διαβασες δωσε λεπτομεριεςthumbthumb

pilot
29-03-14, 13:25
εαν οπως λεει ειχε σωστες πιεσεις και δεν τα χτυπησε πουθενα, τοτε με δεδομενο οτι εγιναν ετσι και τα 2, θα πονταρα σε κατασκευαστικη αστοχια..αντε τωρα να τους πεισεις!

fanisk
29-03-14, 14:43
Το εχει σε κλειστο ή το χτυπαει ηλιος ?

Bitz
29-03-14, 14:46
Το εχει σε κλειστο ή το χτυπαει ηλιος ?

Φανη σε πυλωτη ειναι στο μεγαλυτερο διαστημα.

Samaro
29-03-14, 15:08
Το εχει σε κλειστο ή το χτυπαει ηλιος ?

Και σολάριουμ να τους κάνεις, δεν παθαίνουν τέτοια ζημιά σε ένα χρόνο .!! :original:
Αλωστε, τα σκισίματα αυτά, δεν μοιάζουν σαν χαρακτηριστικό απο καμμένο λάστιχο.

Μιχάλη , τι ημερομηνία παραγωγής έχουν ;;;(δεν φαίνεται στις φωτό )

Bitz
29-03-14, 15:23
Και σολάριουμ να τους κάνεις, δεν παθαίνουν τέτοια ζημιά σε ένα χρόνο .!! :original:
Αλωστε, τα σκισίματα αυτά, δεν μοιάζουν σαν χαρακτηριστικό απο καμμένο λάστιχο.

Μιχάλη , τι ημερομηνία παραγωγής έχουν ;;;(δεν φαίνεται στις φωτό )

41 εβδομαδα του 12

scania124
29-03-14, 16:01
Εχω πεταξει 2 φορες τα πισω μου λάστιχα με την ιδια ακριβώς ζημια, με 20000 χλμ σχεδον και τις δυο φορες.
255/35/18 continental sport contact 3.

Οταν ηρθε η ωρα για λαστιχα πηρα τηλ τον Χριστο330 και του παρήγγειλα λάστιχα, continental παλι αλλα αυτην την φορα sport contact 5,ο χριστος πηρε την πρωτοβουλία (και καλα εκανε) να παραγγείλει τα MO που ειναι και XL η το αντιθετο, ειναι αυτα με ποιο ενισχυμενα πλαινα.
25000χλμ μεχρι τωρα και κανένα πρόβλημα.

Να τονισω οτι την πρωτη φορα που πεταξα τα λαστιχα έστειλα mail στην continental. Απάντηση ποτε.

Δεν θυμαμε ποιος μου ειπε να βαζω 38+ πιεση παντα στα πισω λαστιχα και να ανοιξω 1 μοιρα τους πισω τροχους, το εκανα και έκτοτε κανένα πρόβλημα.

Bassakos
29-03-14, 16:40
τετοια ζημια παθαινουν τα λαστιχα οταν κανουν κμ "μαγουλιασμενα" που λενε και οι λαστιχαδες, ειτε απο χαμηλη πιεση, ειτε κλαταρισμενα

255 διασταση ειναι, σε τι φαρδος ζαντας ομως? γιατι αμα ειναι καμια 7,5αρα ή 8αρα ζαντα ειναι λογικο το 255 να ειναι μονιμα με μαγουλιασμα στο αμαξι
μιας και η 7,5 ή 8αρα ζαντα ειναι στενη για 255 διασταση
μαγουλιασμενα στην ευθεια λοιπον, ποσο μαλλον οταν τραβανε ζορι τα πλαϊνα υπο πιεση σε στροφες ή σε "μπαντιλικια"

αν θυμαμαι καλα το μινιμουμ για 255 λαστιχο ειναι η 8,5αρα ζαντα ,
κανονικα θελει 9 με 9,5 ιντζες το 255

οποτε ειναι λογικο μετα απο καποια κμ να παθαινει ζημια

Ε91
29-03-14, 21:13
Εγώ το αποδίδω σε λανθασμένες πιέσεις. Μου το είχε πει κει ο λαστιχάς που μου έβαλε τα SC5 ότι θέλουν προσοχή στις πιέσεις,για να μην τσακίσουν.
Προσωπικά μιλώντας, το Sport Contact 5 ήταν το πιο "μαπα" λάστιχο που φορεσα ποτέ.
Τα φορούσα σε διάσταση 225/40/18 εμπρός σε 8,5 ζάντα και 255/35/18 σε 9,5 ζάντα.
Τα πίσω μάλιστα ήταν SC5 P, δηθεν πιο ενισχυμένα και ΜΟ (Mercedes Only),γιατί στην αρχή δεν έβγαιναν σε αυτή τη διάσταση τα απλά SC5.
Προερχόμενος από SC3 225/45/17,από το οποίο είχα άριστες εντυπώσεις, ακριβοπληρωσα τα SC5 πριν 1,5 χρόνο,έκανα γύρω στα 12.000 km και τα λάστιχα,ιδίως τα πίσω,ήταν σχεδόν slick.
Χαζογλιστρήματα συνέχεια,κοπανήματα-tramline,θέματα ζυγοστάθμισης από την πρωτη μερα που τα έβαλα,γελοία διάρκεια ζωής.
Ευτυχώς,λόγω του καλόυ ονόματος της Continental στην αγορά,τα πούλησα τα λάστιχα σε ιδιώτες και έπιασα καλά λεφτά.
Τώρα είπα να δοκίμασω στις ίδιες διαστάσεις και ζάντες τα Pirelli P Zero Nero GT. Έχω κάνει γύρω στα 500 km και οι πρώτες εντυπώσεις μου είναι ότι το αυτοκίνητο έχει ηρεμήσει αισθητά,ταιριάζουν καλύτερα στον Touring χαρακτήρα του,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ανταποκρίνονται και στις σπορ ανησυχίες. Δεν τα έχω δοκιμάσει σε βρεγμένο.

Christos 330
29-03-14, 21:23
Χαμηλη πιεση . . .

Τα 255/35/18 θελουν 38 πιεση αερα . . .

Στα δικα μου ειχα 40 πιεση και 35 εμπρος και ημουν μια χαρα . . .

zaharias
29-03-14, 21:28
Χαμηλη πιεση . . .

Τα 255/35/18 θελουν 38 πιεση αερα . . .

Στα δικα μου ειχα 40 πιεση και 35 εμπρος και ημουν μια χαρα . . .

Λιγο οφ τοπικ, η ερωτηση..

Χρηστο εγω φοραω 255/35/18 SC5 XL μπροστα στις 9,5αρες (Apex) και επειδη το θελω ανετο τα εχω με πιεση 1.9-2.0 bar, λες να εχω "θεμα"..??

nikos bob
29-03-14, 21:29
100% λαθος πιεση αερα και μαλιστα πιο χαμηλη, τα χαμηλο προφιλα δεν συγχωρουν τετοιες αβλεψιες ...

paganis
29-03-14, 21:30
34-35 πιεση, ειδικα για πισω ειναι λανθασμενη πιεση. Ειναι πολυ χαμηλη , θελει 40-42 πισω.

Christos 330
29-03-14, 21:30
Λιγο οφ τοπικ, η ερωτηση..

Χρηστο εγω φοραω 255/35/18 SC5 XL μπροστα στις 9,5αρες (Apex) και επειδη το θελω ανετο τα εχω με πιεση 1.9-2.0 bar, λες να εχω "θεμα"..??

Τουλαχιστον 2.2 φιλε να εισαι καπως καλυτερα !!!

zaharias
29-03-14, 21:33
Τουλαχιστον 2.2 φιλε να εισαι καπως καλυτερα !!!

:thanks: φιλε..!!

Κοπαναει στις λακουβες γιαυτο την κατεβασα, μου ειχαν βαλει τουλαχιστον 2.5bar.. θα κανω δοκιμη με 2.2..!! :thanks:

ghost-rider
29-03-14, 21:33
Στις φωτο(4η εικονα) τα λαστιχα φαινονται να εχουν μαξ πιεση 40psi.
Δεν ειναι περιεργο?

Οσα εχω δει 50 psi εχουν μεγιστη. Πρωτη φορα βλεπω με 40.

JimE36
30-03-14, 15:35
Eιχα να παρω conti sport 5 για τις καινουργιες ζαντες μου καθως ειχα ακουσει καλες κριτικες, αλλα με αυτα που διαβαζω εδω μαλλον για αλλη μαρκα θα την κανω..... :thumbsdown:

gant
30-03-14, 23:53
95000Κm με conti 2,3,5 κανένα πρόβλημα και αέρα ότι λέει το αυτοκόλλητο της bmw, όχι αυθαιρεσίες. :original:
Τα λάστιχα που ανέβασε ο Μιχάλης, τα βλέπω σαν βαθειά φαλτσετωμένα.

ntinos
31-03-14, 10:51
Που ειναι το πελμα του λαστιχου ???