PDA

Επιστροφή στο Forum : fiesta 1.0 ecoboost 100/125ps



DIMITr|S
04-03-14, 22:25
εχει κανεις εμπειρια απο το εν λογω αμαξι?
την παλευει στο δρομο?παιζει να πετυχαινει εστω και λιγο τις καταναλωσεις που υποσχεται?

nikos valvetronic
04-03-14, 22:32
Δημήτρη το μόνο που ξέρω για το 1.0 ecoboost είναι ότι είχε δοκιμάσει ένα το power πριν λίγους μήνες και με πρόγραμμα μόνο έβγαλε δυναμόμετρο 155ps στρόφαλο και σκότωνε το πιτσιρίκι! Για κατανάλωση δεν κατέω :original:

DIMITr|S
04-03-14, 22:48
αυτο πρεπει να λες..
https://www.powermag.gr/el/ford-fiesta-10-ecoboost-157ps.html

απο οτι εχω καταλαβει η διαφορα 100 κ 125 αλογα εγκειται μονο σε διαφορετικο προγραμματισμο και οχι κατι μηχανικο

nikos valvetronic
05-03-14, 22:15
Ναι ακριβώς έτσι αναφέρουν τα περιοδικά.Μάλιστα το τρέχον power έχει και άλλο με 147ps μόνο με πρόγραμμα και λέει ότι έπεσε και η κατανάλωση σε
νορμάλ οδήγηση.Και τα δυο που δοκίμασαν ήταν 100άρια μαμά.Επίσης
συμβουλεύουν αν έχει ο αγοραστής στα σχέδια του να κάνει πρόγραμμα να μην
δώσει την διαφορά για το 125 γιατί δεν έχει απολύτως καμία άλλη διαφορά
πέραν της χαρτογράφησης.

mark e92
06-03-14, 12:11
Μόνο δύναμη έχει ... αφήνω την τιμή του 17000:shok:
Ναι το 125 με το 100 έχουν διαφορετική χαρτογράφιση τπτ άλλο , δεν μου άρεσε όπως πήγαινε στον δρόμο .

DIMITr|S
06-03-14, 14:57
11 εχει η βασικη εκδοση με τα 100 αλογα

E60_Arkadia
06-03-14, 15:53
Εμπιστεύεστε έναν κινητηρα μολις 1000 κυβικων και 3κυλ να βγαζει 147 αλογα??

mark e92
06-03-14, 15:59
11 εχει η βασικη εκδοση με τα 100 αλογα

Εγώ οταν πήγα 11/13 μου είπε 12500 με απόσυρση το 100 2d μαύρο μετ και 16500 το 125 με 2-3 μήνες παραδώσει...

mark e92
06-03-14, 16:08
Τιμή 2d sport 125 17150 χωρίς απόσυρση...
Εγώ οταν πήγα είχα δει διαφήμιση με 9990 και μου είχε πει ότι αυτή η τιμή αφορά το 80 και δεν είχε ούτε ......ρόδες

mark e92
06-03-14, 16:09
Εμπιστεύεστε έναν κινητηρα μολις 1000 κυβικων και 3κυλ να βγαζει 147 αλογα??

δεν λες καλύτερα 3κ έχει και 3 πολλαπλασιαστές...

Dimzan
06-03-14, 16:14
Εμπιστεύεστε έναν κινητηρα μολις 1000 κυβικων και 3κυλ να βγαζει 147 αλογα??

το εκανε η daihatsu το charade gtti πριν 20+ χρονια , γιατι να μη μπορει με τη σημερινη τεχνολογια να το κανει και η ford?

η συνταγη για τον κινητηρα ειναι γνωστη. Σφυρηλατα ολα, και εφοδον δεν γινουν τσιγγουνιες στο R&D και στο τελικο προϊον τοτε δε θα σπασει ποτε.

τα προβλημα στα αμαξια των 2 τελευταιων γενεων ειναι τα ηλεκτρικα...

φυσικα υπαρχουν και τα opel opc που σου θυμιζουν οτι ακομα και μια μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια μπορει να κανει τσιγγουνιες στα μεταλλα του κινητηρα και ετσι να υπαρχουν πολλα σπασιματα...

τα ford ομως εχουν καλο ιστορικο αξιοπιστιας στα τουρμπατα

E60_Arkadia
06-03-14, 19:46
Μαζι σου και γω απλα μου φαινονται παρα πολλα τα 150 αλογα για ένα τοσο μικρο μοτερ.Τα charade ηταν πολύ γρηγορα αυτοκινητάκια αλλα στα 101 αλογα όχι παραπανω μετα γινοσαν επικινδυνα,το ειχε κολλητος μου και εκτος απ το υπερβολικο λαγκ σε απανωτα ανοιγματα ειχε και θεματα με θερμοκρασίες νομιζω δεν ειχε ουτε ιντερκουλερ.

Dimzan
06-03-14, 21:02
Μαζι σου και γω απλα μου φαινονται παρα πολλα τα 150 αλογα για ένα τοσο μικρο μοτερ.Τα charade ηταν πολύ γρηγορα αυτοκινητάκια αλλα στα 101 αλογα όχι παραπανω μετα γινοσαν επικινδυνα,το ειχε κολλητος μου και εκτος απ το υπερβολικο λαγκ σε απανωτα ανοιγματα ειχε και θεματα με θερμοκρασίες νομιζω δεν ειχε ουτε ιντερκουλερ.

συμφωνω για το charade, αλλα υπαρχουν εφαρμογες με 120 και 140 αλογα σε charade αξιοπιστα. Προφανως με intercooler. Για το θεμα με τις θερμοκρασιες λυνεται με ψυγειο.

Αυτο που εστιαζω ειναι οτι ακομα και με 140 αλογα το charade , αν η βελτιωση ηταν σωστη , δεν εσπαγε.

Το οτι δεν ηταν ασφαλες εχει να κανει με το σασι του, και τα προτυπα ασφαλειας της εποχης.


Επισης εχουν περασει περιπου 20 χρονια απο τοτε, και η τεχνολογια εχει προχωρησει παρα πολυ. Λογικο αν τοτε εβγαζε 105 αλογα ενα 1000αρι τουρμπο , να μπορει να βγαζει σημερα 125. Και με λιγο πουσαρισμα να φτασει ανετα τα 140-150. Σκεψου αντιστοιχα οτι το cbr600 εβγαζε το 1991 100αλογα και δε μπορουσε να διανοηθει κανενας οτι σημερα βγαζει 125.

Μπορει και σε 20 χρονια απο τωρα τα 1000αρια να βγαζουν 200-250 αλογα και να το θεωρουμε φυσιολογικο, που ξερεις.

mark e92
06-03-14, 21:43
Υπάρχουν και χειρότερα 0,9 με 105 Hp Twinair!!! Αθάνατοι Ιταλοί!!!

DIMITr|S
06-03-14, 22:14
straight 2!

Ptboul
07-03-14, 13:25
Είμαι εντελώς άσχετος από μηχανική, κλπ αλλά με βάση την λογική μου αδυνατώ να πιστέψω πως:

για το ίδιο έργο που έχουν να παράγουν δύο μοτέρ, να κινήσουν δηλ ένα όχημα 1,5tn + και το ένα είναι 2lt atm, ενώ το άλλο 1.2, 1.4 κλπ turbo (βλ. κασκάι, group vag, κλπ) θα έχουν την ίδια αντοχή στον χρόνο όσο καλά μέταλλα και να έχουν τα καινούρια ντάουνσάιζντ αμάξια.

Τί λέτε; :think:

oldcarskickass
07-03-14, 14:43
Ουσιαστικά τα κυβικά υποδηλώνουν το πόσο μέταλλο ΔΕΝ έχει ο κύλινδρος.

Η τεχνολογία έχει φτάσει σε τρελά επίπεδα πλέον και προσωπικά από ένα κατασκευαστή σαν την ford δε περιμένω κάτι το μη αξιόπιστο. Ίσως αν τους αμφισβητήσουμε να φτιάξουν κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης με βασανηστήρια, όπως κάνα στην Χιλή ή την Αργεντινή το 80 αν θυμάμαι καλά (ισχύει παίδες δεν κάνω πλάκα), αλλά μέχρι εκεί.

Το όλο θέμα απόδοσης πλέον στους εμβολοφόρους έγκεται πλέον στο σωστό έλεγχο της καύσης και των υποπροϊόντων της (θερμότητα, κατάλοιπα καύσης), για τα μέταλλα δεν ανησυχώ καθόλου.

Από την άλλη φίλε μου κινητήρες 2000 κυβικών έφτιαχνε και η KIA με το παλιό το σπόρτατζ και η HONDA με το S2000 Και μάλιστα και η τελευταία έδινε και 10 χρόνια εργοαστασιακή εγγύηση.

Το θέμα είναι τι κόστη συντήρησης θα έχουν αυτά τα οχήματα γιατί εμείς οι ελληνάρες έχουμε μείνει στο λάδια φίλτρα μπουζί κάθε 5000 χλμ, το οποίο απέχει π α ρ α σ α γ γ α ς από την σωστή προτεινόμενη συντήρηση.

pilot
07-03-14, 18:55
Συμφωνώ με Λευτέρη..τα τελευταία 10-15 χρόνια έχουν γίνει άλματα στην τεχνολογία και κατεργασία υλικών..εξάλλου στις μοτοσυκλέτες απο 1000 παρά κάτι κυβικά βγάζουν 200 άλογα..άρα τα υλικά υπάρχουν, όλο το παιχνίδι είναι στην διαχείριση του μοτέρ..

Σίγουρα τα πολλά ατμοσφαιρικά κυβικά είναι το καλύτερο, ''ξεκούραστο'' μοτέρ άλλα και τα καινούργια αντέχουν. Φυσικά μιλάω για μαμά καταστάσεις διότι αν αρχίσει και μπαίνει ''χέρι'' αλλάζει το πράγμα, δεν μπορείς ουσιαστικά να ξέρεις πόσο θα αντέξει το μοτέρ, μπαίνουν πολλοί παράγοντες στο παιχνίδι!
Τέλος, όπως επίσης είπε ο Λέρις, η συντήρηση έχει αλλάξει αρκετά, απαιτείται ποιο λεπτομερής και εξειδικευμένος έλεγχος, εξ'ου και τα εξειδικευμένα συνεργεία και όχι τα τύπου ''όλα τα σφάζω..''

mark e92
07-03-14, 21:40
Είμαι εντελώς άσχετος από μηχανική, κλπ αλλά με βάση την λογική μου αδυνατώ να πιστέψω πως:

για το ίδιο έργο που έχουν να παράγουν δύο μοτέρ, να κινήσουν δηλ ένα όχημα 1,5tn + και το ένα είναι 2lt atm, ενώ το άλλο 1.2, 1.4 κλπ turbo (βλ. κασκάι, group vag, κλπ) θα έχουν την ίδια αντοχή στον χρόνο όσο καλά μέταλλα και να έχουν τα καινούρια ντάουνσάιζντ αμάξια.

Τί λέτε; :think:

Εντάξει δεν θα το πάρεις και για μια ζωή στα 3 χρόνια το αλλάζεις .