Επιστροφή στο Forum : ΙΔΙΟΤΡΟΠΙΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ
καλησπερα κ παλι κ καλη σαρακοστη σε ολους......σημερα παρατηρησα αλλο ενα θεμα στο αμαξι το οποιο εχει να κανει μετον κλιματισμο.....ενω εχει ζεσταθει κανονικα ανοιγω το καλοριφερ,σε οποιαδηποτε θεση κ παρατηρω οτι,απο την μεση κ αριστερη μερια του αυτοκινητου βγαζει ενα χλιαρο προς δροσερο αερα ενω η δεξια δουλευει κανονικα στις θερμοκρασιες που του οριζω....εννοειται πως εχω ορισει ιδιες θερμοκρασιες στο πανελ,ειναι διζωνικος ο κλιματισμος.
αντιμετωπισα το ιδιο προβλημα με ενα e90,αλλαξα τρομπα νερου αλλα και παλι κατι γινονταν με τη θερμοκρασια ωσπου μου εμεινε απο μοτερ το αυτοκινητο,χρειαζεσαι ελεγχο τρομπας και σταθμη του ψυκτικου υγρου,γενικοτερα ελεγχος κυκλωματος του νερου
και κατι αλλο,στο ε60 μου,οταν το πρωτοπηρα και δεν ηξερα πως δουλευει ο κλιματισμος μεσα απο το idrive,νομιζα πως ειχα παθει το ιδιο ,ομως μετα καταλαβα πως ρυθμιζεται μεσα απο εκει για τις δυο μεριες(δεν ξερω αν και στο δικο σου γινεται ετσι απλως το αναφερω)
καλησπερα κ παλι κ καλη σαρακοστη σε ολους......σημερα παρατηρησα αλλο ενα θεμα στο αμαξι το οποιο εχει να κανει μετον κλιματισμο.....ενω εχει ζεσταθει κανονικα ανοιγω το καλοριφερ,σε οποιαδηποτε θεση κ παρατηρω οτι,απο την μεση κ αριστερη μερια του αυτοκινητου βγαζει ενα χλιαρο προς δροσερο αερα ενω η δεξια δουλευει κανονικα στις θερμοκρασιες που του οριζω....εννοειται πως εχω ορισει ιδιες θερμοκρασιες στο πανελ,ειναι διζωνικος ο κλιματισμος.
Γράψε μας και τι αμάξι έχεις?
παει...χαθηκε...στα δροσερα νερα !
να κοιταξεις και τον θερμοστατη μηπως σταματησε να λειτουργει,γενικοτερα το κυκλωμα νερου
Γράψε μας και τι αμάξι έχεις?
.............ε39.... 520...................
Leonidas_E39
03-03-14, 22:16
Επιπλο σαν και εμενα εχει Γιωργο μου. :D:D:D
Επιπλο σαν και εμενα εχει Γιωργο μου. :D:D:D
επιπλο.......:hystericalbs1:......:hysterica lbs1:αλλα τι επιπλο....???διαχρονικο κ για πολλες χρησεις....:cheers:(λιγα αλογα να ειχαμε ακομα ρε γαμωτο)
καπου πρεπει να εχει ηλεκτροβαλβιδα για να στελνει τα νερα στα ψυγεια του καλοριφερ (σαν το ε36-ε46).μαλον η απο αυτες δεν σου δουλευει καλα...
σου ειπα οτι το εχω παθει και εγω,να κοιταξεις θερμοστατη και τρομπα νερου,προσεξε το
γιατι το ε90 μου ειχε διαφορα προβλημτα με τις θερμοκρασιες και οπως ξερεις δεν εχει δεικτες θερμοκρασιων,στα συνεργεια δεν του βρικαν τιποτα ωσπου μου εμεινε απο μηχανη
Το πρόβλημα είναι ο εγκέφαλος του κλιματισμου, ο λεγομενος "Φακιρης", είναι τοποθετημενος στην κονσολα στην μερια του συνοδηγου,. Δεν κοστιζει πανω από 50¤.
64 11 6 923 204 Part number.
χχχμμμ φακιρης δεν νομιζω,αν ηταν φακιρης δεν θα εβγαζε καθολου αερα νομιζω
ρε παιδια αφου δας λεω οτι ειχα το ιδιο προβλημα,μην το πολυψαχνετε
αν δεν εχει νερο το ψυγειο νερου τοτε ναι
δεν εννοω μονο αυτο,αν εχει σταματησει να δουλευει ο θερμοστατης η μπορει να θελει τρομπα νερου,καθως μου ειχε συμβει το ιδιο
σου προτεινω να ελεγχεις συχνα τη θερμοκρασια του μοτερ
σωστά,
1. να μπαίνεις στο κρυφό μενού και να βλέπεις τη θερμοκρασία του μοτέρ
2. οι θερμοκρασίες στη δεξιά και αριστερή πλευρά ελεγχονται από ξεχωριστά "κλαπέτα". Είτε ένα από τα δύο έχει φύγει από τη θέση του, είτε ο "φακίρης" δεν ελέγχει τη μια πλευρά.
Σιγουρέψου ότι έχεις κάνει εξαέρωση στο υγρό του κυκλώματος ψύξης ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ (ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΣΚΑΛΑ (ο ανεμιστήρας όχι κλειστός αλλά στη θέση 1) (τότε ανοίγει η βαλβίδα του ψυγείου του καλοριφέρ και γίνεται εξαέρωση και εκεί.)
καπου πρεπει να εχει ηλεκτροβαλβιδα για να στελνει τα νερα στα ψυγεια του καλοριφερ (σαν το ε36-ε46).μαλον η απο αυτες δεν σου δουλευει καλα...
Το αυτό.είχα το ίδιο πρόβλημα στο ε39..
σωστά,
1. να μπαίνεις στο κρυφό μενού και να βλέπεις τη θερμοκρασία του μοτέρ
2. οι θερμοκρασίες στη δεξιά και αριστερή πλευρά ελεγχονται από ξεχωριστά "κλαπέτα". Είτε ένα από τα δύο έχει φύγει από τη θέση του, είτε ο "φακίρης" δεν ελέγχει τη μια πλευρά.
Σιγουρέψου ότι έχεις κάνει εξαέρωση στο υγρό του κυκλώματος ψύξης ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ (ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ ΣΤΗΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΣΚΑΛΑ (ο ανεμιστήρας όχι κλειστός αλλά στη θέση 1) (τότε ανοίγει η βαλβίδα του ψυγείου του καλοριφέρ και γίνεται εξαέρωση και εκεί.)
δεν ξερω πως μπαινω στο κρυφο μενου....
εξαερωση κ στα δυο ρυθμιστικα???τι ειναι αυτο κ που ειναι????(φωτισε με)εγω (κ οχι εγω το συνεργειο) η μονη εξαερωση που κανανε πριν καιρο ητανε στο ψυγειο του αυτοκινητου.απο τοτε μεχρι κ προχθες το αμαξι δουλευε κανονικοτατα.δεν ειχε παρουσιασει κατι για να με πονηρεψει
για δες αυτο το βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=260cWJBy_WM
και αυτο
https://www.youtube.com/watch?v=zojVPL-yWcA
αφου το ξεκλειδωσεις για να δεις τη θερμοκρασια πας στο νουμερο 7
καπου πρεπει να εχει ηλεκτροβαλβιδα για να στελνει τα νερα στα ψυγεια του καλοριφερ (σαν το ε36-ε46).μαλον η απο αυτες δεν σου δουλευει καλα...
+1 Εμένα αυτό ήταν στο 46άρι ακριβως το πρόβλημα...Βαλβίδες καλοριφέρ... thumb
Μου εχει συμβει και εμενα ακριβως οπως το περιγραφεις
Δευτερη φορα σημερα.Δεν το κανει παντα.
Πηγα στον σπανο και εκει σταματησε μα το κανει.
Θα περιμενουμε μου ειπαν για να δουμε τι ακριβως ειναι
για να μην αλαζουμαι διαφορα f 20
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.