Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα εκκίνησης σε Ε39
Γιαννης Ε39
03-03-14, 05:33
Καλημέρα σε όλους.Κατά της 5 το πρωι και ενώ ρίχνει καρέκλες,βγαίνω για να βάλω το αυτοκίνητο μπροστά και να φύγω.Αλλά για πρώτη φορά δεν μου έκανε το χατηρι.Μιζαρω και όχι μόνο δεν παίρνει εμπρός αλλά άλλαξε και ο ήχος της μηχανής την ώρα που γυρίζει για να πάρει εμπρός.Ακούγεται σαν αχρονιστο,σαν να μην έχει συμπίεση κάτι τετοιο.Το γραναζί της μίζας κομπλαρει κανονικά.Στην αρχή πήρε για 3-4 δευτερόλεπτα και ρεταρε.Να σημειώσω πως το θέμα προέκυψε με το αμάξι σταματημένο στο γκαράζ ή κατά την διάρκεια της εκκίνησης γιατί εχθές το έβαλα μπροστά για λίγο.Το αμάξι κινείται καθημερινά.Καμία ιδέα κανείς τί μπορεί να έγινε;Κάτι που μπορώ να κοιτάξω;Ευχαριστω εκ των προτέρων.
Απλα εχει μπουκωσει οσο κι αν σου φαινεται περιεργο.
Μια λυση ειναι να πας πισω να βγαλεις την ασφαλεια της αντλιας βενζινης ειναι στο πορτακι στο πορτ μπαγκαζ που βλεπουμε την μπαταρια,
Το νουμερο ειναι 53 ή 54 πανυως θα δεις οτι ειναι μια μπλε 15 Α ή μια κιτρινη 20Α αναλογα με την χρονολογια του μοντελου σου.
Τωρα με βγαλμενη την ασφαλεια και με καλη μπαταρια πατας συνεχομενα μιζα με τερμα πατημενο το πενταλ του γκαζιου για τοσο χρονο οσο να κουρασεις τη μιζα.
Επαναλαμβανεις μεχρι πεντε φορες μεχρι να καθαρισεις τα βενζινομιγματα που εχουν 'βρεξει'' τα μπουζι.
Το αφηνεις κανα 5λεπτο και ξαναβαζεις την ασφαλεια για να παρει ρευμα η αντλια και πατας μιζα με λιγο πατημενο το ποδι στο γκαζι.
Αν δεν παρει τωρα, εχεις πραγματικα πολυ βρεγμενα μπουζι και πρεπει να τα βγαλεις εξω να τα στεγνωσεις ή αλλαξεις.
καντα οπως στα περιγραφω και θα παρει το αμαξι 100%.
Το γιατι το εκανε : Φταιει οτι στην προηγουμενη εκκινηση που του εκανες δεν το αφησες αρκετη ωρα να πεσει απο το ''πλουσιο'' μιγμα και να ζεσταθει και κρατησε μεσα ακαφτα και σου εκανε και το πρωτο ρεταρισμα.
Τωρα πρεπει να δουλευει σαν να μην εχει καθολου συμπιεση και κανει καπως ετσι : ζζζζζιιζζζζ.
Μην μασας κανε οτι ειπα και θα παρει.
Γιαννης Ε39
03-03-14, 06:18
Η αλήθεια είναι πως εχθές το έβαλα για 2-3 δευτερόλεπτα μπροστά προκειμένου να δω πόση βενζίνη έχει και το έσβησα.Βεβαι το έχω ξαναβάλει μπροστά για λίγο κάμποσες φορές και δεν το είχε ξανακάνει.Θα το δοκιμάσω,μακάρι να είναι αυτό γιατί κοντεύω να σκάσω εδώ στην δουλειά....Σε ευχαριστω πολύ για την απάντηση.Καμία άλλη ιδέα κανείς;
αν μιζαρεις και γκαζωσεις πιστευω θα παρει....τραβα του 2-3 ξερογκαζα και θα στρωσει
πολύ πιθανό να τελείωσε η τρόμπα βενζίνης.
κάπως έτσι ξαφνικά πεθαίνει
Η αλήθεια είναι πως εχθές το έβαλα για 2-3 δευτερόλεπτα μπροστά προκειμένου να δω πόση βενζίνη έχει και το έσβησα.Βεβαι το έχω ξαναβάλει μπροστά για λίγο κάμποσες φορές και δεν το είχε ξανακάνει.Θα το δοκιμάσω,μακάρι να είναι αυτό γιατί κοντεύω να σκάσω εδώ στην δουλειά....Σε ευχαριστω πολύ για την απάντηση.Καμία άλλη ιδέα κανείς;
Ρε φιλαρακι καθομαι και σου γραφω πενηντα αραδες για να σου δωσω λυση στο προβλημα σου και μαλιστα 7:00 το πρωϊ της Καθαρης Δευτερας, και συ ψαχνεις αλλη λυση και ιδεα ;
Δηλαδη θες να βασανισεις τον εαυτο σου και θεωρεις οτι δεν ΕΙΝΑΙ η λυση που σου δινω τοσο αναλυτικα η σωστη ;
Ωραια κατσε και ταλαιπωρησου φιλε μου με οτι αλλο προκυψει ...αλλαξε και αντλια βενζινης (350 ε) αλλαξε και μηχανη, αλλαξε και μοναδα εγκεφαλου (DME) τη λενε, αλλαξε και καθισματα γιατι φταιει το προσκεφαλο...
Τι να πω πια...βλεπετε εσεις που μου λετε σε πμ ''βοηθα'' ...γιατι καποια στιγμη αγανακτας ;;;;
Γιαννης Ε39
03-03-14, 13:03
Δεν σε αμφισβητησα φίλε μου,απλά ρώτησα μήπως είχε τύχει σε κάποιο άλλο το ίδιο.Μην πιάνεται από το τίποτα.Εκτιμώ την βοήθεια σου και σε ευχαριστω.Τώρα που σχόλαω θα πάω να το τσεκάρω και θα γράψω αν λυθεί το πρόβλημα.Τώρα αυτό για το πμ φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι σε εμένα γιατί εγώ δεν σου έστειλα πμ.Φιλικά Γιάννης.Και παλΙ όμως ευχαριστώ.
Leonidas_E39
03-03-14, 13:28
Γιαννη κανε μια δοκιμη και ξεφισωσε τον ΜΑF και βαλτο μπροστα τα ιδια ακριβως συμπτωματα μου ειχε κανει το mercedes του πεθερου μου.
Νικο δεν ειπε και τιποτε ο ανθρωπος. ΟΚ ετσι ειμαστε ολοι δω για να βοηθαμε, δεν σημαινει οτι θα πρεπει με το που μιλαμε καποιοι εμπειροι να σταματαει η κουβεντα
Γιαννης Ε39
03-03-14, 19:20
Και επανέρχομαι.Φίλε nikos bob,είχες απόλυτο δίκιο.Το αυτοκίνητο αφού μίζαρα για μισό λεπτό χωρίς την ασφάλεια της τρόμπας και μετά,αφού ξανά έβαλα την ασφάλεια πάλι,πήρε ρετάρωντας για λιγο και έστρωσε.Το άφησα κανά 10λεπτο να δουλέυει και μετά το έβγαλα μια κοντινή βόλτα για βενζίνη.Όλα οκ.Μου κάνει εντύπωση το πως μπούκωσε,αλλά μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ο,χωρίς συμπίεση,ήχος του κινητήρα καθώς γύρναγε για να πάρει μπροστά.Τέλος καλό,όλα καλά.Και πάλι χίλια ευχαριστώ φίλε nikos bob.:worthy::cheers:
Και επανέρχομαι.Φίλε nikos bob,είχες απόλυτο δίκιο.Το αυτοκίνητο αφού μίζαρα για μισό λεπτό χωρίς την ασφάλεια της τρόμπας και μετά,αφού ξανά έβαλα την ασφάλεια πάλι,πήρε ρετάρωντας για λιγο και έστρωσε.Το άφησα κανά 10λεπτο να δουλέυει και μετά το έβγαλα μια κοντινή βόλτα για βενζίνη.Όλα οκ.Μου κάνει εντύπωση το πως μπούκωσε,αλλά μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε ο,χωρίς συμπίεση,ήχος του κινητήρα καθώς γύρναγε για να πάρει μπροστά.Τέλος καλό,όλα καλά.Και πάλι χίλια ευχαριστώ φίλε nikos bob.:worthy::cheers:
H πειρα φιλε μου , και συγνωμη για τα άλλα, αλλά τρελαινομαι οταν ''πελαγοδρομει '' ο κοσμος και κυριωτερο οταν ξοδευει και ασκοπα.
Την αιτια στην αναλυσα του γιατι εγινε οτι εγινε, ελπιζω να καταλαβες και οταν βαζουμε μπροστα το αφηνουμε να πιασει θερμοκρασια λειτουργιας και μετα το σβηνουμε.
@για τα πμ ΔΕΝ εννοουσα εσενα βεβαια !
m_power_lunatic
14-12-15, 11:59
Κωδικός ανταλλακτικού για πολλαπλασιαστές για κινητήρα Μ54 Β22 2.200 κ.εκ????????Ειμαι εκτός και δεν μπορώ να βρώ τον κωδικό τώρα από το ΕΤΚ.
Κωδικός ανταλλακτικού για πολλαπλασιαστές για κινητήρα Μ54 Β22 2.200 κ.εκ????????Ειμαι εκτός και δεν μπορώ να βρώ τον κωδικό τώρα από το ΕΤΚ.
Από 2.2 έως 3.0 Μ54 πριν τον 9/2002 (βιδωτοί) : 12137599219 και από 9/2002 και μετά, (κουμπωτοί) : 12138647689
Οι κωδικοί είναι για ΟΕΜ bmw οι οποίοι ειναι της bremi αν δε κάνω λάθος...
Υπάρχουν και σε
Bosch...
Δες ποιον τύπο φοράει να το δούμε καλύτερα, ή δινεις πλαίσιο να το δω ή βγάζεις το καπάκι και φένεται, κάνει μπαμ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αντιμετώπισα κι εγώ πρόσφατα πρόβλημα εκκίνησης, οπότε το γράφω εδώ μήπως και βοηθηθεί κάποιος.
Είχε τα κλασσικά συμπτώματα αντλίας, ήτοι έπαιρνε μπροστά και στο καπάκι έσβηνε ή ρετάριζε ζεστό στα καλά του καθουμένου χωρίς check engine.
Στο συνεργείο έλυσαν τα δυο καπάκια κάτω από το πίσω κάθισμα και διαπίστωσαν πως το ρεζερβουάρ στην αριστερή πλευρά ήταν γεμάτο ενώ στη δεξιά πλευρά άδειο.
Αυτό τους οδήγησε στο συμπέρασμα πως είχαν βουλώσει τα σωληνάκια του μηχανισμού πλήρωσης. Έλα όμως που δεν ήταν αυτό... Δυο ηαργότερα έμεινα από αντλία. Προφανώς ήταν κουρασμένη, είχε χαμηλή πίεση κι ως εκ τούτου δε λειτουργούσε ούτε η μηχανική πλήρωση (μέσω της επιστροφής).
Στη μπεκιέρα υπάρχει τάπα. Εκεί μπορείτε να συνδέσετε μανόμετρο και να δείτε την πίεση, η οποία στα 39άρια πρέπει να είναι 3.5 ή 3.7 bar αν θυμάμαι καλά.
Επίσης, ελέγξτε και το ρελέ της αντλίας στο πορτ μπαγκάζ, μήπως έχει καεί.
Για την ιστορία, η διαφορά με τη νέα αντλία ήταν μεγάλη. Εάν τα μίγματά σας είναι φτωχά, μια κουρασμένη αντλία μπορεί να είναι η αιτία. Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξετε και τα φλοτέρ γιατί θα σας πάει ο κούκος αηδόνι. Μια καλή Pierburg στοιχίζει 110 ευρώ περίπου.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.