Επιστροφή στο Forum : Race Chip για E60 530D
Καλησπέρα στο φόρουμ.
Τετάρτη παρήγγειλα κάτι…….thumb από την racechip για το 530d Ε60 που έχω.
Το πέρασα σήμερα αλλά τίποτα. :thumbsdown:
Είμαι λοιπόν έτοιμος να το βγάλω από το αμάξι, να το βάλω μέσα στο κουτί και να τους το στείλω πίσω. Διαβάζοντας διάφορα ώμος από το σιτε τούς αλλά και από το ένθετο που έχουν μέσα στη συσκευασία, λένε πως εάν δεν λειτουργεί όπως θα θέλαμε μπορούμε να πειράξουμε τις ρυθμίσεις του εγκεφάλου https://www.racechip.de/support/videodatenbank/racechip-pro2/common-rail/
Πριν του βάλω χέρι θέλω να ρωτήσω εάν έβαλε κάποιος στο αμάξι του κάτι τέτοιο, είτε της ίδιας εταιρίας είτε άλλης και εάν πειράζοντας το είδε διαφορά στο αμάξι.
Leonidas_E39
01-03-14, 00:13
Το τεστερ το συνδεσες που ειχε στην συσκευασια πριν βαλεις πανω το εγκεφαλακι?
Με ενδιαφέρει και εμένα για αγορα απο τον συγκεκριμένο για το smart diesel μου.Μηπως δεν έγινε κάτι σωστά στην τοποθέτηση;
Το συγκεκριμένο δεν έχει τεστερ. Αυτοί λένε το έχουν ρυθμίσει σε χαμηλή επίδοση, αν θες κάτι παρά πάνω, τελικά η φυλλάδα που έχει μέσα λέει τι πρέπει να κάνεις.
Άλλαξα κάποιες ρυθμίσεις αλλά δεν έκανα δοκιμή ακόμη. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω.
Βασικά το σιτε τους λέει πώς από 500Nm πηγαίνει στα 592Nm, και από 231PS φτάνει στα 298PS. 29% περισσότερη ιπποδύναμη και 18% περισσότερη ροπή. Δεν ξέρω κατά πόσο συνδέοντας έναν παράλληλο μπορείς να πάρεις τέτοια αύξηση σε ιπποδύναμη και ροπή, από την άλλη η εταιρία είναι γνωστή και σχετικά παλιά στο χώρο, δεν μπορώ να πιστέψω πως λένε μπαρούφες. Όπως και να έχει, εάν μετά τη δοκιμή και εάν μετά από άλλη μια ρύθμιση που λέει η φυλλάδα πως μπορώ να κάνω, δεν δω τη διαφορά που λένε, στο κουτάκι του και πίσω!
Leonidas_E39
01-03-14, 13:56
Μεσα στο κουτι επρεπε να εχει την καλωδιωση το μαυρο το κουτακι που ειναι το τσιπακι και ενα ακομα κουτακι γκρι αν δεν κανω λαθος με ενα λεντ πρασινο το οποιο ειναι το τεστερ για να σου δειξει οτι το συνδεσες σωστα. Στο σκαλισμα μεσα στο τσιπακι οταν δινεις μια σκαλα στο αριστερο ποντεσιομετρο που εχει στο δεξι παντα θα ανεβαζεις 2 σκαλες. Θεωρω αδιανοητο να μην ειδες διαφορα πρεπει η κατι να εχεις κανει λαθος στην συνδεσμολογια η να εχει προβλημα το τσιπακι σε καθε περιπτωση επικοινωνησε μαζι τους να δεις τι θα σου πουνε.
Μεσα στο κουτι επρεπε να εχει την καλωδιωση το μαυρο το κουτακι που ειναι το τσιπακι και ενα ακομα κουτακι γκρι αν δεν κανω λαθος με ενα λεντ πρασινο το οποιο ειναι το τεστερ για να σου δειξει οτι το συνδεσες σωστα. Στο σκαλισμα μεσα στο τσιπακι οταν δινεις μια σκαλα στο αριστερο ποντεσιομετρο που εχει στο δεξι παντα θα ανεβαζεις 2 σκαλες. Θεωρω αδιανοητο να μην ειδες διαφορα πρεπει η κατι να εχεις κανει λαθος στην συνδεσμολογια η να εχει προβλημα το τσιπακι σε καθε περιπτωση επικοινωνησε μαζι τους να δεις τι θα σου πουνε.
Ένα προς δυο;
Από ότι λένε αυτοί το αριστερό είναι πόσο τις εκατό ιπποδύναμη επιπλέον σου δίνει. Από αυτούς είναι ρυθμισμένο στο συν 20%. Για κάθε μια σκάλα που γυρνάς, ανεβαίνεις άλλο 1,5%. Με 7 σκάλες λοιπόν πάνω από την δική τους ρύθμιση είναι στο 30,5% από την αρχική σου ιπποδύναμη. Τώρα, το τι κάνει το δεξί διακοπτακι είναι ένα θέμα. Άλλοι λεν πως ρυθμίζει στις πόσες στροφές θα σου βγάζει την δύναμη, άλλοι στο πόση ώρα θα σου δίνει επιπλέον δύναμη, δεν ξέρω έχω μπερδευτεί.
Όσο για το τεστερ, αυτό υπάρχει μόνο στην μικρή έκδοση, στις άλλες δυο δεν έχει τεστερ και εγω εχω την μεσαία.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.