Επιστροφή στο Forum : e30 βοηθεια για προβλημα
Εχουμε και λεμε ,φοραω μοτερ m20b25,τελευταια ειχα μαγκωμενα μπεκ και αφου δοκιμασα οτι φαρμακο ειχε που καθαριζει τιποτα δεν εγινε.
Οποτε εψαξα φορουμ και ολοι ελεγαν να βαλω τα μπεκ απο m50 τα πρασινα τα οποια ειναι 17lbs ενω τα μαμα 15,4 και πως ειναι oem upgrade
Οποτε παραγγελνω μια 6 αδα μπεκ τα οποια ηταν recondition απο seller πολυ αξιοπιστο
Eρχονται τα βαζω πανω και αλλαζει και ο μηχανικος μου και τα 6 spark με ngk ( δεν ξερω ποια ngk μου βαλε)
Το προβλημα ποθ εχω τωρα ειναι πως οταν το αμαξι ειναι κρυο δουλευει με 5 πιστονια ,μπουκωνει σε φουλ πατημα της βενζινης απο τις 2 κ rpm εως τις 3,5
Οταν ζεσταθει δουλευει μια χαρα
Λετε να παιζει τιποτα με τα καινουργια spark?
Λετε τα μπεκ να μην μπορουν να δουλεψουν σωστα στο μοτερ μου οταν ειναι κρυο?
Λετε να φταιει το afm?
Σας παρακαλω καθε βοηθεια θα ειναι πολυτιμη
απλα ο Μ50 εχει 3,5 μπαρ ρυθμιστη πιεση βενζινης
οταν ο Μ20 εχει 3 μπαρ ρυθμιστη πιεσης βενζινης
οποτε οπως καταλαβαινεις τα μπεκ σου δεν δουλεβουν σωστα
θελεις 3,5 μπαρ ρυθμιστη για να δουλεψουν σωστα
m-power_01
25-02-14, 01:48
Εχουμε και λεμε ,φοραω μοτερ m20b25,τελευταια ειχα μαγκωμενα μπεκ και αφου δοκιμασα οτι φαρμακο ειχε που καθαριζει τιποτα δεν εγινε.
Οποτε εψαξα φορουμ και ολοι ελεγαν να βαλω τα μπεκ απο m50 τα πρασινα τα οποια ειναι 17lbs ενω τα μαμα 15,4 και πως ειναι oem upgrade
Οποτε παραγγελνω μια 6 αδα μπεκ τα οποια ηταν recondition απο seller πολυ αξιοπιστο
Eρχονται τα βαζω πανω και αλλαζει και ο μηχανικος μου και τα 6 spark με ngk ( δεν ξερω ποια ngk μου βαλε)
Το προβλημα ποθ εχω τωρα ειναι πως οταν το αμαξι ειναι κρυο δουλευει με 5 πιστονια ,μπουκωνει σε φουλ πατημα της βενζινης απο τις 2 κ rpm εως τις 3,5
Οταν ζεσταθει δουλευει μια χαρα
Λετε να παιζει τιποτα με τα καινουργια spark?
Λετε τα μπεκ να μην μπορουν να δουλεψουν σωστα στο μοτερ μου οταν ειναι κρυο?
Λετε να φταιει το afm?
Σας παρακαλω καθε βοηθεια θα ειναι πολυτιμη
Νομίζω ότι στην πραγματικότητα τα 2 μπεκ είναι πολύ πιο κοντα σε παροχή.
Το Μ20 δουλευει με 3bar ρυθμιστή ενω το Μ50 στα 3,5 bar. Δεν ξερω αν το εχεις λαβει υπόψιν σου στα νούμερα που έγραψες. Πάντως σωστά έπραξες. Του Μ50 είναι πιο φρεσκα με καλυτερη σχεδίαση και 4 οπες αντι για μία.
Τωρα για το θεμα σου... ξεκινα με δοκιμες. Βάλε μία τα παλιά μπεκ, μία τα παλιά μπουζι. Είναι το πιο ευκολο
μετα απο σχετικο ψαξιμο , και με τον 3 μπαρ ρυθμιστη δουλεβουν
απλα εχεις 16.3 παροχη στα 3 μπαρ ,
δεν νομιζω να ειναι μπουζι ή afm
ισως να σου πεσαν "βαρια" τα Μ50 μπεκ
και να μπουκωνει στην προθερμανση
μετρησε καυσαερια να δεις που εισαι
m-power_01
25-02-14, 01:57
μετα απο σχετικο ψαξιμο , και με τον 3 μπαρ ρυθμιστη δουλεβουν
απλα εχεις 16.3 παροχη στα 3 μπαρ ,
δεν νομιζω να ειναι μπουζι ή afm
ισως να σου πεσαν "βαρια" τα Μ50 μπεκ
και να μπουκωνει στην προθερμανση
μετρησε καυσαερια να δεις που εισαι
Αυτο ακριβως είπα... ότι δεν πρεπει να έχουν τοση διαφορά όση έγραφε.
Γατί υπάρχει διαφορά στην πίεση.
Θα μετρησω καυσαερια ,,το θεμα ειναι γιατι το κανει μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι?
Επισης και να βαλω για δοκιμη τα παλια μπεκ και σπαρκ δεν θα βγαλω νοημα γιατι ειναι σε αθλια κατασταση
Επισης τα νεα σπαρκ αν ειναι putf8um και οχι τα μαμα να μπορουν να δημιουργησουν αυτα τα φαινομενα μπουκωματος?
Αυτο ακριβως είπα... ότι δεν πρεπει να έχουν τοση διαφορά όση έγραφε.
Γατί υπάρχει διαφορά στην πίεση.
boss
κατα την διαρκεια συνταξης της απαντησης μου (ποστ Νο 4 )
στον ιδιο μου τον εαυτο (ποστ Νο 2) προλαβες και απαντησες (ποστ Νο 3)
οποτε μην εχοντας δει την απαντηση σου , μιλησα ! :shok:
καλος? κακος? θα δειξει η ιστορια!:th_Laie_67-1:
Θα μετρησω καυσαερια ,,το θεμα ειναι γιατι το κανει μονο οταν ειναι κρυο το αμαξι?
Επισης και να βαλω για δοκιμη τα παλια μπεκ και σπαρκ δεν θα βγαλω νοημα γιατι ειναι σε αθλια κατασταση
Επισης τα νεα σπαρκ αν ειναι putf8um και οχι τα μαμα να μπορουν να δημιουργησουν αυτα τα φαινομενα μπουκωματος?
εχεις μπεκ με μεγαλυτερη παροχη , ισως στην διαδικασια προθερμανσης
οπου και δουλεβει ποιο πλουσιο το αμαξι οι βενζινες να ειναι υπερβολικες
ισως και παλι οχι, μαθε τι κωδικο μπουζι σου βαλαν ,και τσεκαρε τον
εαν ειναι για Μ20
εχεις μπεκ με μεγαλυτερη παροχη , ισως στην διαδικασια προθερμανσης
οπου και δουλεβει ποιο πλουσιο το αμαξι οι βενζινες να ειναι υπερβολικες
ισως και παλι οχι, μαθε τι κωδικο μπουζι σου βαλαν ,και τσεκαρε τον
εαν ειναι για Μ20
Θα βγαλω ενα αυριο να δω
Επισης φοραω και chip δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο
ενα - ενα μας τα λες! λολ
δες τι μπουζι φορας για αρχη
"λ" εχει το αμαξι?
ενα - ενα μας τα λες! λολ
δες τι μπουζι φορας για αρχη
"λ" εχει το αμαξι?
Μπα,,ουτε καταλητες
ασχετα εαν εχεις καταλυτες ή οχι
ΔΕΝ ειναι καταλυτικο σωστα?
γιατι εαν ειναι καταλυτικο δλδ με "λ" και δεν τον εχεις πανω στην εξατμιση ,
ασχετα το οτι δεν εχεις καταλυτες
το αμαξι δουλεβει σε safe mode ετσι δεν εχεις σωστα μειγματα ποτε!
και ουτε μπορει ο εγκεφαλος να κανει διορθωσεις διαβαζοντας μεσω του "Λ"
edit: εχεις ΠΜ
ασχετα εαν εχεις καταλυτες ή οχι
ΔΕΝ ειναι καταλυτικο σωστα?
γιατι εαν ειναι καταλυτικο δλδ με "λ" και δεν τον εχεις πανω στην εξατμιση ,
ασχετα το οτι δεν εχεις καταλυτες
το αμαξι δουλεβει σε safe mode ετσι δεν εχεις σωστα μειγματα ποτε!
και ουτε μπορει ο εγκεφαλος να κανει διορθωσεις διαβαζοντας μεσω του "Λ"
Οχι δεν ειναι καταλυτικο
Κατι αλλο το afm μπορει να το μπερδευει στο κρυο και μετα να ειναι μια χαρα μολις ζεσταθει?
AFM δεν νομιζω, δυσκολο,
τσεκαρε γενικα μπας κατι δεν εχει κουμπωσει σωστα, καμια υποπιεση κτλ
και τραβαει απο πουθενα αερα
AFM δεν νομιζω, δυσκολο,
τσεκαρε γενικα μπας κατι δεν εχει κουμπωσει σωστα, καμια υποπιεση κτλ
και τραβαει απο πουθενα αερα
Και να τσεκαρω δυσκολο να βρω αν χανει αερα
Παλι θα μας τα πιασει ο μηχανικος
Το προβλημα λυθηκε ,ο μηχανικος που το πηρα για πρωτη φορα εκει μου εβαλε spurk ngk bp5es τα οποια ειναι χαμηλοκιδα σε σχεση με τα bosch w8lrc
Οποτε αλλαξα τα spurk και το αμαξι δουλευει ρολοι
Να μερικες φωτο των 5 ημερων ngks
Καταμαυρα απο την ελλειπη καυση
https://i631.photobucket.com/albums/uu35/panose30sg/Mobile%20Uploads/DSC_0470_zps65dafc43.jpg (https://s631.photobucket.com/user/panose30sg/media/Mobile%20Uploads/DSC_0470_zps65dafc43.jpg.html)
https://i631.photobucket.com/albums/uu35/panose30sg/Mobile%20Uploads/DSC_0471_zps1320dd78.jpg (https://s631.photobucket.com/user/panose30sg/media/Mobile%20Uploads/DSC_0471_zps1320dd78.jpg.html)
Λογικό να γίνουν μαύρα, αφού δεν ήταν τα σωστά
Μικρό το κακό λοιπόν!
tapa-sfaliara talk2
E60_Arkadia
12-03-14, 21:44
Μιας και λυθηκε το πρόβλημα και για να μην ανοιγω νέο θρεντ εχω την εξης ερωτηση.Φιλος με Ε30 318 Μ40 θελει να βαλει οπωςδηποτε αιρ κοντισιον,η ερωτηση είναι η εξης,μπαινει από Ε30 εξακυλινδρο? Από Ε34 518? Τα πραγματα θα τα παρει από ολοκληρα αυτοκίνητα και πρεπει να ειμαστε σιγουροι 100% ότι είναι συμβατα με το 318 για να λυσουμε και να κουμπωσουμε.Και κατι τελευταιο,για να μπουν ηλεκτομαγνητικες κλειδαριες από άλλο τι χρειαζεται ξηλωμα?? Πρεπει να αλλαχτουν και οι κλειδαριες?
E60_Arkadia
13-03-14, 23:53
Eνα απ ρε παιδια,που είναι οι 30αρηδες του φορουμ..
Δυσκολα βαζεις...:D
Προσωπικα...και το δικο μου εχει, αλλα ειναι το παλιο ειδος φρεον, το οποιο εχει καταργηθει (??).
η μετατροπη στο νεο ειδος, εχει μανουρα, και εξοδα υποτιθεται.
δεν το εχω μελετησει σε βαθος, μιας και σκοπευω να το ξεφορτωθω, να γλιτωσω και κανα κιλο. :D
αμα ριξεις μια ματια σε καποιο φορουμ εξειδικευμενο στα Ε30, ισως βγαλεις ακρη.
thumb
αλλιως, κανε λιγο υπομονη να το δουνε τα παιδια.
αν και δεν εχω ac απο οτι εχω διαβασει κατα καιρους και θυμαμαι
απο Ε34 το ξεχνας,γιατι δεν εχεις τμηματα του ταμπλο (βαπορετα κτλ)
δεν ταιριαζουν ψυγεια και αλλα πολλα
απο Ε30 για να σου κανουν ολα θελεις απο το ιδιο μοτερ
διαφορετικα δεν εχει νοημα
για ac θελεις ψυγειο νερου Μ40 για AC με τα κολαρα του
, το ψυγειο του ac με τις σωληνωσεις,βεντιλατερ ac
κομπρεσσορα ac με την βαση του ,τροχαλια μοτερ για διπλο ιμαντα
και αλλα ψιψινια που ειναι στον χωρο του μοτερ
και απο εσωτερικο θελεις πλεξουδα , βαπορετα , διακοπτες κτλ
οπως καταλαβαινεις για να κανεις σωστη δουλεια και για να εχεις
τα παντα που θελεις, σου κανει μονο ενα ιδιο αμαξι δλδ Μ40 με AC
επισης του 6 κυλινδρου σου κανουν τα εσωτερικα τμηματα
δλδ βαπορετα , καλωδιωση κτλ αλλα δεν σου κανουν τα "μηχανικα" μερη
οπως το ψυγειο νερου, κομπρεσσορας κτλ
στο θεμα του νεου φρεον, απλα θελει νεες βαλβιδες , τσιμουχακια στις ενωσεις των σωληνωσεων ,
και κατι ακομα αλλα δεν θυμαμαι δεν ειναι τιποτα τραγικο, αμα το γοογλαρεις θα βρεις τι θελει
E60_Arkadia
14-03-14, 12:50
Σας ευχαριστώ παιδιά,ήταν έτοιμος να το ξηλώσει απο Ε30 Μ20,οπότε του λέω να ψάξει για Μ40 AC,αυτο με το r134a δεν το καταλαβαίνω.
το παλιο φρεον εχει καταργηθει
εδω και πολλα χρονια τα αυτοκινητα εχουν νεου τυπου φρεον οικολογικο
κωδικους φρεον μην με ρωτησεις δεν θυμαμαι
απλα στα παλαιου τυπου συστηματα ac για να βαλεις νεο φρεον οικολογικο
απλα αλλαζεις τσιμουχακια οπου εχει, βαλβιδες και νομιζω θελει και ο κομπρεσσορας κατι αλλα δεν θυμαμαι να σου πω, πανε χρονια που ειχα
διαβασει στο διαδικτιο ακριβως τι παιζει αλλα δεν ειχα δωσει σημασια
μιας και το Ε30 δεν εχει AC και το 2τερο μου αμαξι ειναι νεου τυπου! (πςςς!!!)
λογο οτι δεν βρισκεις παλαιου τυπου φρεον, ολοι με τα "παλια" αμαξια που εχουν ac κανουν την αναβαθμηση για οικολογικο φρεον
σορρυ αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω περισοτερο
Επαναφερω το θεμα
Τα μπουκωματα εχουν κοψει και τα misfires
Καθε 2 με 3 μηνες το 4ο μπουζι δεν ξερω τι παθαινει ειτε καιγεται ειτε παθαινει overflue και δεν δουλευει και το αμαξι παει με 5 κυλινδρους οποτε αλλαζω παντα το 4ο μπουζι και το αμαξι παει νορμαλ
Επισης η καταναλωση ειναι στο θεο και το αμαξι βρωμαει βενζινες
Το θεμα με το 4ο κυλινδρο που σκεφτομαι ειναι πως παιζει να μπαινει νερο μεσα και να μου καιει το μπουζι?
Η το μπεκ ψεκαζει πολυ βενζινη και το πνιγει?
Και μένα για μπεκ μου κάνει. Τσέκαρε το μπουζί όταν χαλάσει και το βγάλεις ή αν έχεις ήδη ένα αν είναι παραμορφωμένο, αν θες πόσταρε και καμιά φωτό.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.