Επιστροφή στο Forum : Εντυπωσεις απο Ess ts2 σε m54b30
Καλημερα!
Τελικα καταφερα να το υλοποιησω το project. Λογικα πρεπει να ειναι απο τα πιο γρηγορα πισωκινητα (για να αποκλεισουμε τα audi που εχουν το προβαδισμα στα station αυτοκινητα) station. Η τοποθετηση του κιτ εγινε σε γνωστο και με προηγουμενη εμπειρια στο εν λογω κιτ συνεργειο και πηρε περιπου μιαμιση μερα για να γινουν ολα σωστα και προσεγμενα. Το αμαξι πηρε αμεσως μπροστα, χωρις διαρροες κλπ προβληματα. Η πρωτη εντυπωση οταν το οδηγας ειναι οτι σου δινει την αισθηση οτι δεν εχει βαρος... Νομιζω ετσι μπορω να περιγραψω πιο καλα. Παει απλα το κωλο του και τη δυναμη του τη δειχνει πανω απο τα 100 χλμ/ωρα. γεμιζει την τεταρτη σαν να ειχες δευτερα και πραγματικα ειναι επικινδυνο το ποσο γρηγορα μπορεις να πιασεις τα 200 πλεον. Οποτε ολα καλα.
Τα 200 πρωτα χλμ ειναι δυσκολα μονο γιατι θες να του πιεις το αιμα να δεις αν αξιζαν ολα τα λεφτα αγορας και τοποθετησης αλλα πρεπει να εισαι συνετος. Σε αυτα τα χλμ θα ερθουν και διπλα σου ολα αυτα τα αμαξακια που θα θελες να δουν τι παιζει με το station αλλα πρεπει να δωσεις τοπο. Εγιναν τα χλμ αυτα σε συνθηκες ανοιχτου δρομου σε ολο το ευρος στροφων του κινητηρα σταδιακα.
Τελικα συμπερασματα μετα το στρωσιμο
Πολυ δυναμη παντου. Θελει να συνηθισεις την παραπανω ροπη γιατι σπιναρει πολυ πιο ευκολα και σε καλη ασφαλτο παρα τα 255/35/18 καινουρια maxx sport πισω.
Πρεπει να συνηθισεις οτι στο ρελαντι θα κανει σαν μπλεντερ με στραγαλια... εντονα! Γι αυτο και το παρατσουκλι του θα ειναι moulinex...
Παιρνει καποια κιλα το αμαξι. Γυρω στα 30-40 κιλα υπολογιζω.
Αλλα εχεις απλα αλλο αμαξι... Ευτυχως ειχα ηδη αναβαθμισει τα φρενα μου σε αυτα του E90 335..
Bazil Van Sinner
21-02-14, 08:43
sooooo kill some tyres moulinex !!!!!
Kαλά να πέρασετε με το καινο'υριο σου αμάξι Λάζαρε!
Θέλεις να μας πείς πόσο κόστησε το ολο project?
Μπραβο φιλε, να εισαι καλα και να το χαρεις. Η καλυτερη επιλογη.
Απροβληματιστο!!
Καλα καψιματα!! :)
dark knight
21-02-14, 10:13
να το χαρεις με ασφαλεια!κατι αναεφερες για φρενα.μπαινουν τα φρενα του 335 σε ε46?
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::rally::rally::rally::rally::r ally::warriorsmiley::warriorsmiley::warriorsmiley:
Καλημερα!
Ευχαριστω πολυ! Για το κοστος του project μπορειτε να ρωτησετε το Νικο sthn speed and Style. λιγο πολυ ειναι υπολογισιμο απο τον καθενα. Στο site της ess υπαρχει η τιμη. +ΦΠΑ + μεταφορικα+εκτελωνισμος. Υπαρχουν μερικες διαφορες αναλογα τι ξερεις και ποιον ξερεις οποτε μπορει να υπαρχει μια μικρη διαφορα στην τιμη αλλα ειναι μικρη. Τα εξοδα τοποθετησης ειναι λιγο πολυ υπολογισιμα κι αυτα αφου ηθελε κοντα 2μερες συνεργειο με 100% αφιερωση του χρονου του μηχανικου για μενα. Πολλες φορες συνεβαλλε και δευτερος. Εγω ετρεχα για αγορες αναλωσιμων και μηχανουργειο γιατι ηθελα να βαλω και κατι οργανα(oil pressure, boost/vac). Αν καποιος ξερει πολυ καλα απο m54 και εχει χωρο και χρονο και εργαλεια μπορει να το κανει και μονος του. Οι οδηγιες που στελνει μαζι με το κιτ η ess ειναι σαφεστατες και πληρεις. Απλα ενας εμπειρος μηχανικος bmw τις θελει για μπουσουλα και δεν κολλαει απο πανω τους να τις διαβαζει ξανα και ξανα οπως εγω διοτι ξερει απεξω το μοτερ και το μηχανοστασιο γενικοτερα και τι κανει το καθε εξαρτημα.
Οι δαγκανες του 335 μπαινουν κουτι. ΑΠλα θελεις αλλη δισκοπλακα να ταιριαξει γιατι η μαμα 335 ειναι πολυ βαθια να το πω(αλλο offset στα φρενα να το πω). Παντως δεν ταιριαζει. Επειδη δεν γνωριζω τι εχει μπει επανω στο αμαξι πληροφοριες μπορει να παρει καποιος απο το φρενα που τις εβαλε. Στειλτε μου πμ για να μην θεωρηθει διαφημιση.
Panos 316T
22-02-14, 09:28
με γειες και να το χαιρεσαι!
κανε και μια δυναμομετρηση να δεις τα εμβαδα σου και γενικα το καλως εχειν.
Τα νουμερα ερχονται σε δευτερη μοιρα .
Επισης σε περιπτωσεις τοσο επιβεβαιωσης καλης λειτουργιας οσο και τυχον μελλοντικης αναβαθμισης να χεις ενα μετρο συγκρισης.Παντα στο ιδιο δυναμομετρο.
Με γειες και απο μενα φιλε μου.
Απο την μεχρι τωρα εμπειρια και γνωση που μας εχουν δωσει μελη πριν απο σενα αυτο που εχω να σου προτεινω ειναι να πας σε εναν εμπειρο προγραμματιστη και να σου "στρωσει" το προγραμμα για το αμαξι σου.
Το παραπανω δεν επειγει αλλα οσοι το κανανε ειδαν εντονη διαφορα!
Ανεβασε μας μερικες φωτο αν θες!!!
ευχομαι καλοδουλευτο !!!!
m-power_01
22-02-14, 14:08
Τι λες ρε Χριστο και που το έχεις ακούσει αυτο ;;;
Και ποιοι ειναι οι όσοι το κάνανε ;
dark knight
22-02-14, 14:58
λαζαρε στειλε ένα π.μ για τα φρενα. μηπως το αυτοκινητο σου είναι μαυρο,τελειωνει η πινακιδα σε 90.ειδα ένα στεισον χτες με σηματακι 318 και κλασικο τελικο εξάτμισης 6 κυλινδρου
καλησπερα! οποιος θελει να με ρωτησει για τα φρενα η το κομπρεσσορα ας με καλεσει στο 6973053436 να μιλησουμε..
Ενα ασημι station εχω
Τι πρόγραμμα ρε τσακαλια???αυτή δουλειά της ESS δεν είναι?
Τι λες ρε Χριστο και που το έχεις ακούσει αυτο ;;;
Και ποιοι ειναι οι όσοι το κάνανε ;
Oλοι νομιζω κανανε finetuning απο το "κονσερβα" που ειχε δωσει ο ess. thumb
m-power_01
22-02-14, 19:23
Με γειες και απο μενα φιλε μου.
Απο την μεχρι τωρα εμπειρια και γνωση που μας εχουν δωσει μελη πριν απο σενα αυτο που εχω να σου προτεινω ειναι να πας σε εναν εμπειρο προγραμματιστη και να σου "στρωσει" το προγραμμα για το αμαξι σου.
Το παραπανω δεν επειγει αλλα οσοι το κανανε ειδαν εντονη διαφορα!
Ανεβασε μας μερικες φωτο αν θες!!!
ευχομαι καλοδουλευτο !!!!
Oλοι νομιζω κανανε finetuning απο το "κονσερβα" που ειχε δωσει ο ess. thumb
Πες μου έναν από τους όλους... Και ποια διάφορα είδε;
Χρήστο δεν ειναι έτσι τα πράγματα .
Ο Νορβηγός ξερει πολυ καλά τη δουλειά του και το πρόγραμμα που σου δίνει ειναι 100% safe και αξιόπιστο και με αποτελέσματα που όλοι γνωρίζουμε .
Πιθανο να εννοείς τον Βαγγέλη ο οποίος όμως αν θυμάσαι εχει προβεί σε αλλαγή μπεκ (3ου σταδίου αν δε κάνω λάθος )και τροχαλίας όπου εκει αν θυμάμαι καλά επενέβει και ο Σκανδαλης οπου έγιναν κάποιες διορθώσεις στο ήδη υπάρχον προγραμμα.
Εγω το εχω αφησει ως εχει και δεν εχω κανένα απολύτως παράπονο .
Αλλά γι αυτο μπορεί να μας τα πει καλύτερα,ακριβέστερα και ο Βαγγελης .
Χρήστο δεν ειναι έτσι τα πράγματα .
Ο Νορβηγός ξερει πολυ καλά τη δουλειά του και το πρόγραμμα που σου δίνει ειναι 100% safe και αξιόπιστο και με αποτελέσματα που όλοι γνωρίζουμε .
Πιθανο να εννοείς τον Βαγγέλη ο οποίος όμως αν θυμάσαι εχει προβεί σε αλλαγή μπεκ (3ου σταδίου αν δε κάνω λάθος )και τροχαλίας όπου εκει αν θυμάμαι καλά επενέβει και ο Σκανδαλης οπου έγιναν κάποιες διορθώσεις στο ήδη υπάρχον προγραμμα.
Εγω το εχω αφησει ως εχει και δεν εχω κανένα απολύτως παράπονο .
Αλλά γι αυτο μπορεί να μας τα πει καλύτερα,ακριβέστερα και ο Βαγγελης .
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=11381&highlight=%F0%F1%EF%E3%F1%E1%EC%EC%E1%F4%E9%F3%EC% FC%F2+%E5%E3%EA%E5%F6%DC%EB%EF%F5&page=8
Post #74-....
m-power_01
22-02-14, 20:20
Ο Βανβικ έχει εκκεντροφορους πιο άγριους απο το ts2 +.
Και ηταν με προγραμμα ts2+ με κάποιες μικροδιορθωσεις απο τον Νορβηγό.
Επίσης έχει φουλ εξατμιση , χταπόδια ,καταλυτες και το βασικότερο ,έβαλε μικρότερη τροχαλία να ανεβάσει πίεση. Άλλαξε και μπεκ ...
Τι σχέση έχει αυτο με fine tunning ;;; Αυτο ειναι tunning .
To να προτρεπεις έναν άνθρωπο να παει να αλλάξει το προγραμμα που έχει ακριβοπληρωσει λέγοντας του ότι ΌΛΟΙ εχουν κανει fine tunning και είδαν διάφορα ειναι τουλάχιστον ανακριβές .
Ποιοι ειναι οι όλοι; Τα τρία αυτοκίνητα που ξέρουμε , άντε τέσσερα μαζι με του franky άντε πέντε με ενα που είχε πάρει το αυτι μου στην Θεσσαλονίκη. Αυτα ειναι τα Μ54 της Ελλάδας που ξέρουμε με ess. Και απο ΌΛΑ αυτα ενα επενέβη στο προγραμμα, για λόγους που προανέφερα.
Σπυρο κακα τα ψεμματα, οταν βαζεις ess.... ε, δεν εχεις πανω μονο τον ess...
Στον ανθρωπο δε προτεινω τπτ. Απλα αν θες να βγαλεις οτι καλυτερο μπορεις απο το αμαξι δε θα το αφησεις με τη κονσερβα επανω. Στη περιπτωση του ess η κονσερβα του ειναι καλη οπως λεει και ο ντιπ χωρις να εχει αντιληφθει καποιο προβλημα.
Αυτο δε σημαινει οτι αν παρεμβουν (αρμοδιοι), του το "πειραξουν" δε θα γινει καλυτερο.
Ξερω 3 ακομα αμαξια που εχουν πανω ess (οχι B30, οχι και τα 3 μελη) και μετα απο προγραμματισμο ειδαν διαφορα ειδικα στα χαμηλα.
m-power_01
22-02-14, 21:20
Ποιος ο λόγος τότε να ακριβοπληρωσεις τον Νορβηγό. Πήγαινε Σουηδία μεριά και πάρε τον ίδιο κομπρεσσοραμαπο τον κατασκευαστή του, γιατι ως γνωστόν ο ess δεν τους φτιάχνει μο ος του. Πάρε και τα μπεκ απο τον Γερμανό , τραβα και στον Ηρακλή για βάσεις και ψιλικοκό και είσαι έτοιμος.
Όσο για το αν ήθελε παραπάνω , ο οποιοσδήποτε λογικός άνθρωπος απο το ts2 θα πήγαινε στο ts2+ .
Λες ο Νορβηγος να μην ήξερε να τα βγάλει τα άλογα ;
Και που έκαναν φαιν τουνινγκ οι γνωστοί σου που είδαν διαφορά;
θες να μου πεις δλδ οτι ολες οι χωρες ειναι ιδιες?
Οτι ενα προγραμμα που δινει ο ess αποδιδει τα ιδια στην Σαουδικη αραβια αλλα και στη Ρωσσια????
Ή οτι ο κυριος εχει κατσει και εχει φτιαξει προγραμματα αναλογα με θερμοκρασιες/υγρασιες καθε χωρας???
Και εκτος ολων αυτων, απο τις λιγες (μπροστα στις δικες σου) γνωσεις που εχω στο αντικειμενο, απο συζητησεις που ειχαμε, εχω μαθει οτι το καλυτερο προγραμμα ειναι αυτο που βγαινει πανω στο αυτοκινητο ενω κινειται. Καθε τι αλλο μπορει να ειναι καλο αλλα οχι ιδανικο.
m-power_01
22-02-14, 21:51
θες να μου πεις δλδ οτι ολες οι χωρες ειναι ιδιες?
Οτι ενα προγραμμα που δινει ο ess αποδιδει τα ιδια στην Σαουδικη αραβια αλλα και στη Ρωσσια????
Ή οτι ο κυριος εχει κατσει και εχει φτιαξει προγραμματα αναλογα με θερμοκρασιες/υγρασιες καθε χωρας???
Και εκτος ολων αυτων, απο τις λιγες (μπροστα στις δικες σου) γνωσεις που εχω στο αντικειμενο, απο συζητησεις που ειχαμε, εχω μαθει οτι το καλυτερο προγραμμα ειναι αυτο που βγαινει πανω στο αυτοκινητο ενω κινειται. Καθε τι αλλο μπορει να ειναι καλο αλλα οχι ιδανικο.
Μην με κολακευεις σκουλήκι γιατί δεν θα σε λυπηθώ.
Όχι φυσικα και δεν έχει διαφορετικα προγράμματα . Δεν χρειάζεται κιόλας. Η BMW έχει διαφορετικό ;; Αφου η ecu διαβάζει iat (intake air temperature) και διορθώνει αναλόγως.
Πληρώνεις έναν tuner παγκόσμιου φήμης για κάποιον λόγο. Αξιοπιστία.
Άμα θες παραπάνω πας ts2 +
Αυτα πιστεύω εγώ.
την αληθεια λεω μπαρμπα. Ξερεις ποσα εχω ακουσει και απο σενα και τα εχω μεταφερει παιζοντας το ξερολας???
Ο,τι ειπα ηταν απο συζητησεις και εμπειριες που ακουσα καιρο πριν, οταν ακομα ο κοσμος εκανε τετοια μπαξιματα και οχι απο προσωπικη εμπειρια.
Και το θεμα μου δεν ηταν να αμφισβητισω την αξιοπιστια του ess αλλα να πω πως για να "παιξει" καλυτερα ο κομπρεσσορας με το μοτερ και οτι αλλο περιφεριακο εχει περαστει, τοτε καλυτερα θα παιξει με ενα προγραμμα πανω στα μετρα του αμαξιου.
Οταν παρω ess και περασω προγραμμα θα σε δεσω φιογκο που εχεις αδικο.
ghost-rider
22-02-14, 22:48
Κανονικα οι προγραμματιστες παντως θα επρεπε να πληρωνουν οταν σκανε αυτοκινητα με ess για "fine tunning" και οχι να πληρωνονται.
Για πολυ ευνοητους λογους...
Κανονικα οι προγραμματιστες παντως θα επρεπε να πληρωνουν οταν σκανε αυτοκινητα με ess για "fine tunning" και οχι να πληρωνονται.
Για πολυ ευνοητους λογους...
κάτι για save file as μου μυρίζει
κανένας μα κανένας κινητήρας δεν είναι ίδιος, αλλά ο ess, active κλπ πουλάνε ακριβώς το ίδιο πρόγραμμα.
γιατί; γιατί είναι σωστό; όχι, απλά δε γίνεται αλλιώς για γεωγραφικούς κυρίως λόγους.
οι σωστές ρυθμίσεις γίνονται πάντα με live data.
επίσης ο λόγος που σου λένε πχ αυτοί οι εκκεντροφόροι δεν κάνουν ή τα μπεκ, είναι γιατί πρέπει να κάτσουν να επαναπρογραμματίσουν κι αυτό έχει κόστος.
κονσέρβα μεν, καλή δε για αυτά που προσφέρει
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι πρόβλημα έχει το πρόγραμμα που δίνει η ESS σύμφωνα με το ανάλογο κιτ που πουλάει.
Κανένα απολύτως .
Εχθρος του καλου,ειναι το καλυτεροthumb
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει τι πρόβλημα έχει το πρόγραμμα που δίνει η ESS σύμφωνα με το ανάλογο κιτ που πουλάει.
κανένα πρόβλημα. απλώς δεν είναι το βέλτιστο
Και ποιος είναι αυτός που κάνει καλύτερο πρόγραμμα από τον ίδιο τον βελτιωτη που έχει ρίξει ώρες μελέτης για ένα κιτ?
Γενικά το θέμα tuning στην Ελλάδα είναι παααααααααρα πολύ πίσω, πλυν εξαιρέσεων όπου ο βελτίωσης έχει φάει χρόνο και χρήμα ο ΙΔΙΟΣ πάνω σε δικό του αμαξι.
Τα αμάξια των πελατών πάντα, μα πάντα, είναι τα πειραματόζωα για να εξερευνήσουν κάποια πράγματα και να αποκτήσουν εμπειρια.
Όπως το βλέπω εγώ πλέον με όλα τα Μαστοράκη που κυκλοφορούν, κανονικά πρέπει να πληρώνουν τον πελάτη που τους εμπιστεύεται το αμάξι τους για να ανοίγουν τα μάτια τους.
πολύ σωστά τα λες
γι αυτό ευτυχώς που υπάρχει κι η κονσέρβα.
μακάρι να υπήρχε και για το δικό μου κιτ
Χρήστο δεν ειναι έτσι τα πράγματα .
Ο Νορβηγός ξερει πολυ καλά τη δουλειά του και το πρόγραμμα που σου δίνει ειναι 100% safe και αξιόπιστο και με αποτελέσματα που όλοι γνωρίζουμε .
Πιθανο να εννοείς τον Βαγγέλη ο οποίος όμως αν θυμάσαι εχει προβεί σε αλλαγή μπεκ (3ου σταδίου αν δε κάνω λάθος )και τροχαλίας όπου εκει αν θυμάμαι καλά επενέβει και ο Σκανδαλης οπου έγιναν κάποιες διορθώσεις στο ήδη υπάρχον προγραμμα.
Εγω το εχω αφησει ως εχει και δεν εχω κανένα απολύτως παράπονο .
Αλλά γι αυτο μπορεί να μας τα πει καλύτερα,ακριβέστερα και ο Βαγγελης .
Ναι αυτο εννοουσα.
Ο Βανβικ έχει εκκεντροφορους πιο άγριους απο το ts2 +.
Και ηταν με προγραμμα ts2+ με κάποιες μικροδιορθωσεις απο τον Νορβηγό.
Επίσης έχει φουλ εξατμιση , χταπόδια ,καταλυτες και το βασικότερο ,έβαλε μικρότερη τροχαλία να ανεβάσει πίεση. Άλλαξε και μπεκ ...
Τι σχέση έχει αυτο με fine tunning ;;; Αυτο ειναι tunning .
To να προτρεπεις έναν άνθρωπο να παει να αλλάξει το προγραμμα που έχει ακριβοπληρωσει λέγοντας του ότι ΌΛΟΙ εχουν κανει fine tunning και είδαν διάφορα ειναι τουλάχιστον ανακριβές .
Ποιοι ειναι οι όλοι; Τα τρία αυτοκίνητα που ξέρουμε , άντε τέσσερα μαζι με του franky άντε πέντε με ενα που είχε πάρει το αυτι μου στην Θεσσαλονίκη. Αυτα ειναι τα Μ54 της Ελλάδας που ξέρουμε με ess. Και απο ΌΛΑ αυτα ενα επενέβη στο προγραμμα, για λόγους που προανέφερα.
Για να μην δημιουργηθούν λανθασμένες εντυπώσεις, στην δική μου τοποθέτηση ESS υπήρχε μια ουσιαστική διαφοροποίηση:
Οταν τοποθετήθηκε το kit φορούσα εκκεντροφόρους schrick απο την ατμοσφαιρική βελτίωση που είχε προηγηθεί αλλά και μεγαλύτερη παταλούδα απο Dinan. To μοτέρ στρόφαρε καλύτερα ψηλά (σε σχέση με το "απλό" TS2). Υπήρχαν επίσης τοποθετημένα τα χταπόδια, καταλύτες, εξατμίσεις για να μπορεί να γίνει και TS2+ και TS3.
Συγκεκριμένα είχα ζητήσει απο την ESS στη Νορβηγία να μου στείλει πρόγραμμα προσαρμοσμένο για τους συγκεκριμένους εκκεντροφόρους (μου είχαν πεί οτι γινόταν). Ακολούθως, όταν μου έστειλαν το kit (TS2) μου έστειλαν και ένα "προσαρμοσμένο" για την περίσταση πρόγραμμα.
Οταν τοποθετήθηκε κάποιοι "ειδικοί" και κάποιος "επιστήμονας" απο μια παλιά "γειτονιά" όταν είδαν την δυναμομέτηρηση και το AFR μου έγραψαν οτι το μίγμα μου ήταν "σχετικά φτωχό" και οτι θα είχα πρόβλημα, ειδικά σε πίεση σε ψηλές RPM.
Πράγματι, ψηλά, σε αλλαγές στον κόφτη, το αμάξι έκανε ένα μικρό (αλλά αισθητό) κενό.
Ο Νορβηγός ανταποκρίθηκε στο αίτημά μου (αν και έλεγε οτι δεν θα υπήρχε "θέμα" ) και μου έστειλε διορθωμένο software το οποίο και τοποθετήθηκε και όλα καλά.
Εγώ όμως ήθελα κι 'άλλα ... (έτσι γίνεται συνήθως).
Τί μου θυμίζετε τώρα...
Μπήκε μικρότερη τροχαλία και επομένως έπρεπε να δοθεί πάλι διόρθωση στο πρόγραμμα.
Για να μην γράφω πολλά, μπήκαν και τα μεγαλύτερα μπέκ (με την προοπτική TS3) και έγινε επέμβαση-παρέμβαση στο πρόγραμμα απο τον Γιάννη Σάλια με την εποπτία του Δημήτρη Σκανδάλη.
Το αμάξι δούλευε με πίεση 8,75 psi (το TS2+ δουλευει στα 8,5 psi) και μετά απ'όλα αυτά... κατατέθηκαν πινακίδες. :ranting2:
Εκτοτε... "χειμερία νάρκη".
Προβλέπεται "ξύπνημα" αρχές Ιουλίου και τότε ευελπιστώ να μπορέσω -εστω για λίγους μήνες- να ξαναχαρώ το καμάρι μου.
Αν με ρώτάτε αν έχω αλλάξει γνώμη, ναι, αν μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω, για το Ζ3, θα είχα μείνει στο TS2 και πολύ του ήταν για την συγκεκριμένη καρότσα.
Αν είχα Ζ4, θα πήγαινα για TS3 αλλά και με αλλαγές στις σχέσεις του κιβωτίου.
Πάντως η ESS κάνει άψογα τη δουλειά της σε ό,τι τυποποιημένο εξελίσει και προσφέρει.
m-power_01
01-06-14, 03:42
όπως ακριβώς τα έγραψα...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.