PDA

Επιστροφή στο Forum : Eibach sportline,H&R sport ή Hartge?



PanSid
11-02-14, 00:07
Αυτο ειναι το διλημμα που εχω για μια e92 320i m-pack.
Δε θα αλλαχτουν τα αμορτισερ παρα μονο τα ελατηρια.
Θελω να το χαμηλωσω 3 ποντους περιπου επιπλεον του ενος ποντου που ειναι χαμηλωμενο λογω m-pack.
Τα Eibach εχω ακουσει οτι κοπανανε πολυ.
Τα H&R χαμηλωνουν ωραια το αμαξι!
Τα Hartge ειναι πιο μαλακά,κρατανε πολυ καλα αλλα ειναι και τα πιο ακριβα!

Ακουω γνωμες και πιο πολυ απο ατομα που τα εχουν δοκιμασει!

chief
11-02-14, 07:56
Χωρις να εχω εμπειρία απο τα ετοιμα κιτ ελατηριων που δινουν οι διαφορες εταιρίες για χαμηλωμα εχω να πω οτι,
Το καθε ελατηριο εχει προδιαγραφες που αναγραφονται πανω και αφορουν το μηκος - τη διαμετρο - και τη δυναμη του σε lbs/inches ή ΝΜ/mm.
Τουλαχιστον αυτο γινεται οταν αφορα ελατηρια που ειναι για αναρτηση coil-over.
Παραδειγμα 140-060-100 ή 0700-225-300

Η επιλογη ελατηριων ειναι πολυ σημαντικη και εχει να κανει αμεσα με τη συμπεριφορα του αυτοκινητου.

ghost-rider
11-02-14, 08:53
Noμιζα οτι της hartge ειναι h&r.
Οχι? Οπως και να εχει καπου τα δινει παραγγελια οποτε δεν εχεις παρα να τα παρεις απο εκει.
Δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις το καπελο στη hartge η στη schnitzer(eibach) κλπ.
Προσωπικη αποψη βεβαιως.
Η αλλη οπτικη γωνια ειναι οτι υπαρχουν μικροδιαφορες.


Μεταξυ eibach και h&r , τα πρωτα ειναι πιο σφιχτα ενω τα δευτερα εχουν μια προοδευτικη ζωνη παραμορφωσης που σου δινει μια υποψια ανεσης.

Παρολα αυτα το χαμηλωμα του sportline (και του αντιστοιχου h&r) ειναι πολυ για το εργοστασιακο αμορτισερ.

Μ πακ ξε μπακ χαμηλωμενο δεν το λες και θα το καταλαβεις οταν μπουν τα καινουρια ελατηρια επανω.
Πρεπει να βαλεις αμορτισερ χαμηλωματος για να μην τερματιζουν απο διαδρομη (σε λακουβες πχ).
Τα Μ πακ αμορτισερ και γρηγορα θα φυτιλιασουν και θα καταπονεις υπερβολικα το θολο καθε φορα που θα τερματιζουν και θα αναρωτιεσαι γιατι ειναι τοσο τουβλο καθε φορα που θα πεφτει σε λακουβα.

Αλλιως με τα υπαρχοντα παιξε με 1ο σταδιο χαμηλωματος (πχ pro kit eibach. Οχι sportline) που οντως ειναι κοντα στου Μ πακ και δεν θα εχεις προβλημα με τα αμορτισερ που εχεις.

aristent
11-02-14, 10:39
ακριβως!!!

το ευρος λειτουργιας των αμορτισερ δεν ειναι απεριοριστο!!!....αλλιως δουλευουν τερμα πανω,αν υπηρχε δυνατοτητα να ψηλωσεις το οχημα και αλλιως τερμα κατω,οπου εχεις μεν αυτη τη δυνατοτητα,αλλα το αποτελεσμα ειναι να χαλασεις καθε δυναμικη στη λειτουργια των αμορτισερ.thumb

120ie87
11-02-14, 11:38
κανε οτι νομιζεις!
μετα απο λιγο καιρο θα νοσταλγεις την mpack αναρτηση.
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΕΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ MPACK.
Τωρα θα πεις για μενα: "μα τι λεει αυτος!" ..... σε λιγους μηνες ομως?



ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ!

ziaba
11-02-14, 12:39
Συμφωνώ είναι αμαρτία να βγάλεις τα μ πακ για να μπει οτιδήποτε άλλο η γνώμη μου κρατα τα λ7 ή κάνε προληπτική συντήρηση στο αμαξι

playmaker
11-02-14, 14:16
Eibach αλλα οτι είπαν τα παιδιά όχι με mpack

zaharias
11-02-14, 14:36
Noμιζα οτι της hartge ειναι h&r.
Οχι? Οπως και να εχει καπου τα δινει παραγγελια οποτε δεν εχεις παρα να τα παρεις απο εκει.
Δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις το καπελο στη hartge η στη schnitzer(eibach) κλπ.
Προσωπικη αποψη βεβαιως.
Η αλλη οπτικη γωνια ειναι οτι υπαρχουν μικροδιαφορες.


Μεταξυ eibach και h&r , τα πρωτα ειναι πιο σφιχτα ενω τα δευτερα εχουν μια προοδευτικη ζωνη παραμορφωσης που σου δινει μια υποψια ανεσης.

Παρολα αυτα το χαμηλωμα του sportline (και του αντιστοιχου h&r) ειναι πολυ για το εργοστασιακο αμορτισερ.

Μ πακ ξε μπακ χαμηλωμενο δεν το λες και θα το καταλαβεις οταν μπουν τα καινουρια ελατηρια επανω.
Πρεπει να βαλεις αμορτισερ χαμηλωματος για να μην τερματιζουν απο διαδρομη (σε λακουβες πχ).
Τα Μ πακ αμορτισερ και γρηγορα θα φυτιλιασουν και θα καταπονεις υπερβολικα το θολο καθε φορα που θα τερματιζουν και θα αναρωτιεσαι γιατι ειναι τοσο τουβλο καθε φορα που θα πεφτει σε λακουβα.

Αλλιως με τα υπαρχοντα παιξε με 1ο σταδιο χαμηλωματος (πχ pro kit eibach. Οχι sportline) που οντως ειναι κοντα στου Μ πακ και δεν θα εχεις προβλημα με τα αμορτισερ που εχεις.

Ηλια, μπορει η Hartge να τα φτιαχνει στην H&R ομως δινει τις προδιαγραφες η Hartge πως να τα φτιαξει, δεν ειναι ιδια δηλαδη με τα H&R..

Εγω ειχα δοκιμασει Eibach με Bilstein σε 46αρι και ηταν πολυ σκληρα για μενα..
Τωρα, παλι σε 46αρι εχω Koni FSD με Eibach Pro Kit και ειναι φοβερος συνδυασμος.. παιζει ρολο και το αμορτισερ..
Σιγουρα τα H&R ειναι πιο "μαλακά" απο τα Eibach.. Για τα Hartge δεν εχω αποψη..
Υπερβολικα χαμηλωματα (sportline-H&R race) οπως λεει και ο Ηλιας καλο ειναι να τα αποφυγεις..

Εγω ψηφιζω H&R με τα Μ πακ αμορτισερ που φορας..

120ie87
11-02-14, 15:16
με τα χρηματα που δεν θα ξοδέψεις δες λύσεις για μπλοκέ ....

PanSid
12-02-14, 00:24
με τα χρηματα που δεν θα ξοδέψεις δες λύσεις για μπλοκέ ....

Φιλε το αμαξι το εχω μια βδομαδα!
Εβαλα φιμε,εξατμηση,μαυρες καρδιες,μεχρι την Παρασκευη βαζω πανω τα PSS σε 19αρες bbs και τελος παω για ελατηρια!
Για ποια χρηματα που δεν θα ξοδεψω λες?

ΥΓ.Πλακα κανω ε?


Το αμαξι δε θα μεινει ετσι,θελω να το χαμηλωσω.
Δεν υπαρχει περιπτωση να παω σε extreme λυσεις οπως h&r race ουτε καν super sport.Σκεφτουμουν απλα για τα sport και μπορουν να ταιριαξουν με τα αμορτισερ του m-pack που ειναι πιο ενισχυμενα.
Αν ειχα το απλο 320 τοτε δε θα το συζητουσα ν αλλαξω ελατηρια με μαμα αμορτισερ!
Τα hartge ειναι πιο μαλακά,κρατανε πολυ καλα αλλα παιζουν στα 380e,ενω τα αλλα γυρω στα 200-250e...

stef
12-02-14, 06:01
Γνώμη μου είναι μιας και θες να αλλάξεις μόνο ελατήρια, να βάλεις Schnitzer!
Είναι το πιο σωστά σχεδιασμένο aftermarket ελατήριο για BMW

6ylinder
12-02-14, 12:26
Κανένα μεμονωμένο aftermarket ελατήριο δεν είναι σωστό...γιατί απλά κανείς δεν ξέρει για τι αμορτισέρ έχει σχεδιαστεί.
ΟΕΜ λύσεις ή aftermarket αμορτισέρ-ελατήρια πακέτο.

Όλα τ' άλλα είναι λόγια...

PanSid
12-02-14, 13:13
Τι συνδυασμοι υπαρχουν για το m-pack αν παμε σε αμορτισερ-ελατηρια?
Θελω χαμηλωμα 3 ποντους περιπου!

6ylinder
12-02-14, 13:32
Φίλε μου ένα είναι το στήσιμο m-pack. Αυτό που έχεις. Δεν υπάρχει άλλο. Τα αμορτισέρ m-pack που έχεις συνδυάζονται μόνο με τα εργοστασιακά ελατήρια που έχεις.

Από ό,τι κατάλαβα θες να το χαμηλώσεις για λόγους εμφάνισης και μόνο. Ωραία, θα κερδίσεις σε εμφάνιση και θα χάσεις σε άνεση, ποιότητα κύλισης, θα ταλαιπωρήσεις το σασί σου,τα πλαστικά στο εσωτερικό, θα χαλάσεις τα σινεμπλόκ σου πιο γρήγορα κλπ. Και όχι, δεν θα κρατάει το αυτοκίνητό σου καλύτερα από πριν. Ναι μπορεί να γέρνει λιγότερο, αλλά καλύτερη συμπεριφορά και πρόσφυση δεν θα έχεις...εάν βέβαια ήδη έχεις εξαντλήσει τα τωρινά του όρια....

individual
12-02-14, 14:01
εχω βαλει το ειμπαχ σε 3 αυτοκινητα εως τωρα (οχι bmw)
με νορμαλ αμορτισερ.
υπερ-ευχαριστημενος.
ειναι το νουμερο 1 για μενα.....
συνδιαζει σχετικα ανετο ταξιδι και αν θες.......γουσταρεις και στα στροφιλικια.
στη μπεμπα που ειχα η οποια ηταν μ-πακ μανισια δεν το διανοηθηκα καν να την αλλαξω.

Leonidas_E39
12-02-14, 16:58
Μια καλή ρυθμιζομενη πιστευω οτι πεταει την Μπακ στα σκουπιδια. Αφου εριξες χρηματα κανε λιγο υπομονη και ψαξε να βαλεις ρυθμιζομενη

ghost-rider
12-02-14, 18:03
Ρε παιδια, τα περι συνδυασμου δεν ειναι απολυτα.
Τελος παντων. Θεωρω οτι αυθαιρετα το οριζεται και δεν εχω να το πιασω απο καπου για να πεισω για το αντιθετο.
Η ουσια ειναι οτι αλλος ειναι ο ρολος του αμορτισερ και αλλος του ελατηριου.
Δεν ειναι το ιδιο πραγμα. Δεν πανε πακετο.
Θα λεγαμε ποτε οτι ενα σινεμπλοκ παει πακετο με συγκεκριμενο ελατηριο πχ?
Το αμορτισερ γιατι?? Επειδη ειναι στην ιδια μερια?
Πρεπει να ειναι και τα τοπ μαουντ συγκεκριμενης εταιρειας?
Τες πα. Το προσπερνω, ξαναλεω δεν εχω να το πιασω απο καπου αυτο.

Προσωπικα την αναρτηση του Μ πακ τη θεωρω πολυ soft και ανεξελεγκτη για τα γουστα μου.

Στο ζητημα της ρυθμιζομενης αναρτησης.
Συγκρινουμε τωρα στησιμο αυτοκινητου με ελατηρια eibach η h&r σε συνδυασμο με bilstein η koni αμορτισερ(δεν πιανω τυχαια τις κορυφαιες φιρμες) και μια ρυθμιζομενη οπως πχ η raceland(δεν επιλεγω τυχαια μια απο τις πιο φθηνες) και λεμε οτι αυτο με τη ρυθμιζομενη εχει καλυτερο στησιμο?

Δεν το δεχομαι.
Αποκλειεται.
Μια pss, μια kw η μια tein φυσικα και ειναι κορυφαιες αναρτησεις.
Και φυσικα σου δινουν πλεονεκτηματα σε σχεση με τα απλα σετακια ελατηριων αμορτισερ, αλλα ειναι σαφως καλυτερα να παιξεις με ενα επωνυμο σετ, παρα να πας σε οτι να ναι ρυθμιζομενη, απλα και μονο για να ειναι ρυθμιζομενη.

Να τονισουμε οτι η ρυθμιζομενη για να δουλεψει σωστα θελει ενα καρο δοκιμες, ενα καρο βολτες και ενα καρο ρυθμισεις στο ευθυγραμμισαδικο.
Αυτα τα συμπεριλαμβανουμε στο κοστος της?
Γιατι ετσι οπως το βλεπω εγω για πλακα θα ανεβει αλλα 200-300 ευρω προσπαθωντας να πιασω ενα συνδυασμο koni-h&r(δεν μιλαω για bilstein- eibach που για τα γουστα μου ειναι απλα οτι καλυτερο μπορει να εχει ενα αυτοκινητο που κινειται στο δρομο).
Ποσο δε μαλλον για να τον ξεπερασω.

Φυσικα αν ο στοχος ειναι να καταργησω την αναρτηση επι της ουσιας, την πιανω, την παω μερικα κλικ πριν το τερμα της και λεω τωρα ειναι φουλ αγωνιαρικη.

Η την πας στη μεση και λες τωρα τα συνδιαζει ωραια.
Η την χαλαρωνεις και λες τωρα ειναι σα στοκ...
Κολοκυθια...

Θελει ενα καρο διαδρομες πατημενες για να δεις σε τι υψος πρεπει να στησεις τη μουρη ως προς την ουρα και τι σκληροτητα θα παιξεις στα αμορτισερ(που θα ειναι κατα 99% αλλη πισω και αλλη εμπρος) για να επιτυχεις τη συμπεριφορα που θες.

Αν μιλαμε για αμαξι που μπαινοβγαινει σε πιστες σαφως και μια καλη ρυθμιζομενη αξιζει. Και αξιζει να γινουν και οι δοκιμες και να το φερεις οσο πιο πολυ γινεται στα μετρα σου.

Για ενα αμαξι ομως που ταξιδευει σε ελληνικους δρομους ειναι λιγο "περιεργο" καθε 40-50.000 χλμ(γιατι τοσο αντεχουν τα αμορτισερ. Μετα απλα φαινονται καλα στις αμορτισερομετρησεις και τα κραταμε) να μενεις χωρις αμαξι και να στελνεις τη ρυθμιζομενη για επισκευη και δωστου στα ευθυγραμμισαδικα μετα για ρυθμισεις και δοκιμες...
Δεν στεκει.

Ολα τα παραπανω ειναι προσωπικες αποψεις.
Εγω τελος παντων ετσι το βλεπω.

PanSid
12-02-14, 18:26
Ούτε καν το σκέφτομαι για ρυθμιζόμενη λόγω κόστους αλλά κ επειδή δε νου κάνει για τη χρήση που τη θέλω! Αυτό που ζητάω είναι 4 πόντοι χαμηλωμα κ λιγότερες κλήσεις! Βάζω τώρα ελατήρια κ αργότερα το βλέπω κ για αμορτισέρ!

PanSid
12-02-14, 18:33
Ήδη είμαι στον 1 πόντο με το m-pack οπότε θέλω 3 πόντους ακόμα!

120ie87
12-02-14, 19:11
Φίλε μου ένα είναι το στήσιμο m-pack. Αυτό που έχεις. Δεν υπάρχει άλλο. Τα αμορτισέρ m-pack που έχεις συνδυάζονται μόνο με τα εργοστασιακά ελατήρια που έχεις.

Από ό,τι κατάλαβα θες να το χαμηλώσεις για λόγους εμφάνισης και μόνο. Ωραία, θα κερδίσεις σε εμφάνιση και θα χάσεις σε άνεση, ποιότητα κύλισης, θα ταλαιπωρήσεις το σασί σου,τα πλαστικά στο εσωτερικό, θα χαλάσεις τα σινεμπλόκ σου πιο γρήγορα κλπ. Και όχι, δεν θα κρατάει το αυτοκίνητό σου καλύτερα από πριν. Ναι μπορεί να γέρνει λιγότερο, αλλά καλύτερη συμπεριφορά και πρόσφυση δεν θα έχεις...εάν βέβαια ήδη έχεις εξαντλήσει τα τωρινά του όρια....



χαιρομαι που διαβαζω το κειμενο σου φιλε. ειναι ακριβως ετσι οπως τα γραφεις. δυστυχως ομως
αν δεν παθει καποιος, ειναι δυσκολο να ξεχωρισει το σωστο απο το λαθος.

υπεροχο κειμενο γεματο περιεχομενο

6ylinder
12-02-14, 19:23
Ρε παιδια, τα περι συνδυασμου δεν ειναι απολυτα.
Τελος παντων. Θεωρω οτι αυθαιρετα το οριζεται και δεν εχω να το πιασω απο καπου για να πεισω για το αντιθετο.
Η ουσια ειναι οτι αλλος ειναι ο ρολος του αμορτισερ και αλλος του ελατηριου.
Δεν ειναι το ιδιο πραγμα. Δεν πανε πακετο.
Θα λεγαμε ποτε οτι ενα σινεμπλοκ παει πακετο με συγκεκριμενο ελατηριο πχ?
Το αμορτισερ γιατι?? Επειδη ειναι στην ιδια μερια?
Πρεπει να ειναι και τα τοπ μαουντ συγκεκριμενης εταιρειας?
Τες πα. Το προσπερνω, ξαναλεω δεν εχω να το πιασω απο καπου αυτο.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Τα αμορτισέρ και τα ελατήρια πάνε πακέτο γιατί απλά αναλώνονται στην ίδια κίνηση, την κατακόρυφη ταλάντωση του αυτοκινήτου. Βάλε ένα πολύ σκληρό αμορτισέρ να συνεργαστεί με ένα πολύ μαλακό ελατήριο...πιστεύεις ότι αυτά τα 2 θα συνεργαστούν σωστά;;; Δεν υπάρχει περίπτωση.

Μα είναι ποτέ δυνατόν ένα ελατήριο με δεδομένη σκληρότητα να δουλέψει το ίδιο καλά και με τα Koni και με τα Bilstein και με τα Sachs και ό,τι άλλο υπάρχει;; Ποτέ.

Άποψή μου είναι ότι όταν τοποθετείτε πχ Bilstein με H&R και σας αρέσει όπως δουλεύει και λέτε είναι τέλειος συνδυασμός, απλά έχετε πάρει ένα μόνο ποσοστό από την ιδεατή λειτουργία του αμορτισέρ και ένα από του ελατηρίου. Το 100% και από τα 2 δεν θα το πάρετε ποτέ.

Αλλά με την m-pack ανάρτηση θα πάρεις το 100% της λειτουργίας της γιατί απλά σχεδιάστηκε ένα συγκεκριμένο ελατήριο για ένα συγκεκριμένο αμορτισέρ. Άλλο αν θες κάτι παραπάνω.

stef
12-02-14, 19:28
Ούτε καν το σκέφτομαι για ρυθμιζόμενη λόγω κόστους αλλά κ επειδή δε νου κάνει για τη χρήση που τη θέλω! Αυτό που ζητάω είναι 4 πόντοι χαμηλωμα κ λιγότερες κλήσεις! Βάζω τώρα ελατήρια κ αργότερα το βλέπω κ για αμορτισέρ!

Υπάρχει προσφορά της Alpina αλλά δεν ξέρω εαν ισχύει για 4κύλινδρα μοντέλα!
Αμορτισέρ Bilstein, ελατήρια Eibach ειδικά σχεδιασμένα με προδιαγραφές της Alpina

6ylinder
12-02-14, 19:33
Βάζω τώρα ελατήρια κ αργότερα το βλέπω κ για αμορτισέρ!

Αν είναι να κάνεις κάτι, τουλάχιστον κάν' το προς τη σωστή κατεύθυνση...είναι κρίμα να χαλάτε τα αυτοκίνητα...σου είπαν πιο πάνω ότι δεν μπορείς να βάλεις ελατήρια χαμηλώματος με τα αμορτισέρ που έχεις, θα σκάσουν τα κακόμοιρα και δεν θα λειτουργούν και σωστά. Τζάμπα μιλάτε παίδες...

PanSid
13-02-14, 00:02
Απ οτι ξερω τα αμορτισερ του m-pack ειναι πιο σκληρα απο του απλου!
Γι αυτο και μονο λεω να βαλω μονο ελατηρια.
Σιγουρα μπορει να μην ειναι και η πιο σωστη κινηση να βαλεις aftermarket ελατηρια σε μαμα αμορτισερ εστω και αν αυτα ειναι πιο σκληρα,αλλα μηπως ειναι σωστοτερο οταν βαζουμε 255/265 λαστιχο σε 320?
Ποτε δε μπορει να δουλεψει κατι στο 100% απο τη στιγμη που μπαινει χερι,απλα κοιταμε να ισοροπησουμε λιγο τα πραγματα κανοντας παραλληλα το κεφι μας!

Και πριν που ελεγα για συνδυασμους ξερω ατομο που φοραει bmw performance με ελατηρια Hartge και ειναι σουπερ ευχαριστημενος!

Andri
13-02-14, 16:21
[QUOTE=PanSid;470336

αλλα μηπως ειναι σωστοτερο οταν βαζουμε 255/265 λαστιχο σε 320?

[/QUOTE]
Το 255 σε e92 320 είναι διάσταση που δίνει η bmw με τις 18αρες Μ-πακ thumb