Επιστροφή στο Forum : BMW 630i (look M6) αγορα....
Καλησπερα σε ολους, με λενε Πετρο
Λιγα πραγματα για εμενα σε επιπεδο αυτοκινητου
Ειχα στην κατοχη μου διαφορα αμαξακια απο το 2003 που εβγαλα διπλωμα μεχρι και σημερα, ξεκινησα με ενα μαυρο Opel Astra Bertone, αλλα επειδη δεν μου εφτανε το γκαζι μετα απο 8 μηνες περιπου το εδωσα και πηρα ενα eg6 VTi, φοβερο μοτερ... απο τοτε μου κολλησε το μικροβιο για την πολυστροφικοτητα
Το ειχα φτασει δευτερο σταδιο περιπου 200 αλογα μεχρι που μια μερα αρχισε να ανεβαζει θερμοκρασιες κτλ κ το εδωσα, εκεινη την περιοδο ηταν στην μοδα το 1.8t μοτερ, ειχα βρει μια ευκαιρια κ πηρα ενα ibiza... δυναμη απο χαμηλα, φουσκωμα αλλα καμια σχεση με το χοντα... ηθελα ιντεγρα η s2000 αλλα λογο εφοριας κ υψηλης για την εποχη τιμης (2004-5) εψαξα για κατι το ιδιο πορωτικο δλδ ενα BMW!
Ειχα βρει ενα τετραπορτο e36 μετατροπη 328, δηλωμενο 316
Ε εκει εκλεισα με τα αμαξια, φοβερος ηχος, σκυλιασμα στα ψηλα, τα μεταλλα τα παντα ολα
Καπου περασε ο καιρος μεγαλωσα, αλλαξε κ η κατασταση
Παντα ειχα το μικροβιο ομως, σημερα εχω βρεθει με ενα yaris εταιρικο και ο πατερας μου εχει ενα c200 sports coupe του 05
Αυτο τον καιρο καπως εκατσε μια υποθεση με εναν πελατη που εχει ακρες με εναν μαντρα κ μας χρωσταει καποια χρημματα, αλλα που μετρητο...
Σε επαφες μου ειπε πως υπαρχει ενα M6 (δηλωμενο 630i) 9/2005
με 54.000 χιλιομετρα μια εκδοση Cartier στο εσωτερικο κατι τετοιο
Δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις στο αμαξι, εκτος του οτι ειναι "μο@@@@ρα"
Αυτη την στιγμη το σκεφτομαι σαν ονειρο που παει να γινει αληθεια γιατι τα χρημματα θα μου βγουν οσο ενα καινουργιο χιλιαρακι πολης, το βλεπω ως εξης ,οτι δινω ας πουμε ενα ποσο 6-7 χιλιαρικα μπροστα (τα χρημματα που μου χρωστανε) κ μετα θα εχω ας πουμε δοσεις 300 ευρω για 2 χρονια, οπως θα γινοταν με οποιοδηποτε αμαξι, το Μ6 αν υποθεσουμε οτι "ζηταει" πραγματα αυτα τα 300 ευρω δεν μπορουν να καλυψουν οτι ζητηματα μπορει να ζητησει?
Το αμαξι οπως ολα αυτα σε αυτο το επιπεδο, ηταν παντα σε γκαραζ, προσεγμενο κ γενικα αψογο, χωρις χτυπηματα εξωτερικα ουτε αμυχες τιποτα
Ευχαριστω πολυ, ολες οι γνωμες ειναι δεκτες
Καλησπέρα σου.
Αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω, το Μ6 είανι μετατροπή σωστά; Πόσο ολοκληρωμένη;
Σε επαφες μου ειπε πως υπαρχει ενα M6 (δηλωμενο 630i) 9/2005
με 54.000 χιλιομετρα μια εκδοση Cartier στο εσωτερικο κατι τετοιο
Δεν εχω ιδιαιτερες γνωσεις στο αμαξι, εκτος του οτι ειναι "μο@@@@ρα"
Αρχικα καλως ηρθες στο φορουμ μας !!!
Δεν εχω καταλαβει καποια πραγματα αν θες βοηθα λιγο.
Υπαρχει ενα Μ6 δηλωμενο 630 ?
Δηλαδη ειναι μετατροπη το αμαξι ?
Ηταν 630 και το εκαναν Μ6 ?
το βλεπω ως εξης ,οτι δινω ας πουμε ενα ποσο 6-7 χιλιαρικα μπροστα (τα χρημματα που μου χρωστανε) κ μετα θα εχω ας πουμε δοσεις 300 ευρω για 2 χρονια, οπως θα γινοταν με οποιοδηποτε αμαξι, το Μ6 αν υποθεσουμε οτι "ζηταει" πραγματα αυτα τα 300 ευρω δεν μπορουν να καλυψουν οτι ζητηματα μπορει να ζητησει?
Ουτε αυτο το παραπανω μπορω να καταλαβω.
Αν το Μ6 ζητησει πραγματα τα 300 ευρω δε θα ειναι οι δοσεις σου ?
Τι σχεση εχει με το αν θα ζητησει το αμαξι κατι ?
dark knight
10-02-14, 13:02
αντεχεις την πολλη υψηλη καταναλωση(25+ λιτρα) και ενδεχομενη ζημια αντλιας smg?
αντεχεις την πολλη υψηλη καταναλωση(25+ λιτρα) και ενδεχομενη ζημια αντλιας smg?
Τα Vanos,δισκο-πλατο,δισκοπλακες,αισθητηρ ες λαμδα προ λαμδα 250 ευρω ?
10 κιλα λαδι χ20-23 το λιτρο + φιλτρο
Πέρα από τα θέματα που πρέπει (αν θες ) να μας ξεκαθαρίσεις, έχεις σκεφτεί τι έξοδα έχει ένα 3λιτρο πενταετείας σε τέλη και έκτακτη εισφορά?
Στο m6 ρώτησες τι χρειάζεται από σέρβις και κατανάλωση ???
Τι τιμές έχουν τα ανταλλακτικά του ????
Panos 316T
10-02-14, 13:18
Φίλε μου αν κάθεσαι και υπολογίζεις για 300 το μήνα , δόσεις κλπ δυστυχώς δεν κάνεις για ιδιοκτήτης τέτοιου αυτοκινήτου.
το ξέρεις ότι, τα μεταξωτά ...
ρίξε τον πήχη κατά πολύ γιατί θα βρεθείς να το πουλάς κοψοχρονιάς και στο μαύρο του το χάλι.
τα παραπάνω στα λέω εντελώς φιλικά.
υγ: καλώς ήρθες και καλή διαμονή
Τι τιμές έχουν τα ανταλλακτικά του ????
Το κυριότερο μαζί με την κατανάλωση thumb
Φίλε μου αν κάθεσαι και υπολογίζεις για 300 το μήνα , δόσεις κλπ δυστυχώς δεν κάνεις για ιδιοκτήτης τέτοιου αυτοκινήτου.
το ξέρεις ότι, τα μεταξωτά ...
ρίξε τον πήχη κατά πολύ γιατί θα βρεθείς να το πουλάς κοψοχρονιάς και στο μαύρο του το χάλι.
τα παραπάνω στα λέω εντελώς φιλικά.
υγ: καλώς ήρθες και καλή διαμονή
ΡΕ ΦΙΛΕ !!!!
Αυτα ακριβως ηθελα να γραψω και εγω
Kαλως ηρθες κατ'αρχην!!!:thumbsup:
:viannen_01: :viannen_01: :viannen_01:
Μ6 μετατροπης,αδηλωτο????.... δυστυχως και επισημα ως φορουμ, δεν προκειτε να συσταθει ως αγορα.thumb
Παρ'ολα αυτα μπορεις να κανεις οτι θελεις,αλλα ακου και τις συμβουλες που ειναι καλοπροαιρετες για το δικο σου καλο.:original:
Απλα νουμερα.
Καταναλωση Μ6 εισαι στα 25-30 λιτρα ανα 100χλμ που σημαινει μια βολτα παραλιακη θα κοστισει με ελαφρυ ποδι περι τα 50ε.Αν βαρυνει το ποδι και υπαρξουν πατηματα πας 80+++
Παγια τελη ετησιως εισαι 1300σημα, πανω απο 1000 για καλη ασφαλεια, γυρω στα 35000 τεκμηριο, γυρω στο 1500 εκτακτη εισφορα.
Συνολο περιπου 4000ε και ενα μεγαλο βαρος στη δηλωση σου ΧΩΡΙΣ να το κινησεις.
ΑΝ τωρα το βγαζεις, τα σερβις υπολογισε τα τριπλασια (στη καλυτερη) απο του 328.
ΑΝ για καποιο λογο βγει ζημια μικρη ψαλιδια, αισθητηρες, κλπ εισαι με το καλημερα πανω απο 500ρικο.
ΑΝ η ζημια ειναι πιο σοβαρη smg αντλιες πχ εισαι πανω απο 3-4 χιλιαρικα.....
Ολα τα παραπανω τα λεω γτ στην εποχη και τη χωρα που ζουμε εχει ξεφτιληστει το αντιτιμο αποκτησης αυτοκινητων, αλλα πολλοι δεν υπολογιζουν το κοστος συντηρησης αυτων που στις περισσοτερες περιπτωσεις οπως και στη προκειμενη ειναι πολλαπλασιο ακομα και της ιδιας της αγορας.
Το Μ6 μη ξεχνας οτι ειχε καινουριο πανω απο 120000ε και ηταν για μικρο κομματι πληθυσμου.
Το οτι μπορεις να το αγορασεις πλεον μεταχειρισμενο οπως καποιοι τοτε καινουριο δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να το καλυπτεις.
130κ έκανε το Μ5 αν θυμάμαι καλά, ενώ το Μ6 άγγιζε τα 170κ για αγορά καινούριου.
Απλα νουμερα.
Καταναλωση Μ6 εισαι στα 25-30 λιτρα ανα 100χλμ που σημαινει μια βολτα παραλιακη θα κοστισει με ελαφρυ ποδι περι τα 50ε.Αν βαρυνει το ποδι και υπαρξουν πατηματα πας 80+++
Παγια τελη ετησιως εισαι 1300σημα, πανω απο 1000 για καλη ασφαλεια, γυρω στα 35000 τεκμηριο, γυρω στο 1500 εκτακτη εισφορα.
Συνολο περιπου 4000ε και ενα μεγαλο βαρος στη δηλωση σου ΧΩΡΙΣ να το κινησεις.
ΑΝ τωρα το βγαζεις, τα σερβις υπολογισε τα τριπλασια (στη καλυτερη) απο του 328.
ΑΝ για καποιο λογο βγει ζημια μικρη ψαλιδια, αισθητηρες, κλπ εισαι με το καλημερα πανω απο 500ρικο.
ΑΝ η ζημια ειναι πιο σοβαρη smg αντλιες πχ εισαι πανω απο 3-4 χιλιαρικα.....
Ολα τα παραπανω τα λεω γτ στην εποχη και τη χωρα που ζουμε εχει ξεφτιληστει το αντιτιμο αποκτησης αυτοκινητων, αλλα πολλοι δεν υπολογιζουν το κοστος συντηρησης αυτων που στις περισσοτερες περιπτωσεις οπως και στη προκειμενη ειναι πολλαπλασιο ακομα και της ιδιας της αγορας.
Το Μ6 μη ξεχνας οτι ειχε καινουριο πανω απο 120000ε και ηταν για μικρο κομματι πληθυσμου.
Το οτι μπορεις να το αγορασεις πλεον μεταχειρισμενο οπως καποιοι τοτε καινουριο δε σημαινει οτι θα μπορεσεις να το καλυπτεις.
Η απλά βλέπεις το τυράκι και δεν βλέπεις την ΦΑΚΑ!!!!
Χριστο σου λεει ειναι δηλωμενο 3.0 άρα τα τέλη ειναι πιο λίγα αν δε κάνω λάθος 880
Bazil Van Sinner
10-02-14, 17:18
Η απλά βλέπεις το τυράκι και δεν βλέπεις την ΦΑΚΑ!!!!
Eλα ρε Μαρκο με την φακα και συ ..... ανω το να το χαρισεις ουτε φακα επαιζε ουτε τυρακι :whistle:
Οτι και να'ναι δηλωμένο, μόλις βγει ζημιά ξέρουμε τι νούμερα παίζουν...
Χριστο σου λεει ειναι δηλωμενο 3.0 άρα τα τέλη ειναι πιο λίγα αν δε κάνω λάθος 880
δικιο εχεις Βαγγεληthumb
Το τριλιτρο ειναι 1000 βασικα. Το 2.5 ειναι 880.
οπως και να εχει ομως δε συγκρινονται με τα 160 περιπου του yaris ή τα 260 του ibiza, αδ/328....
Το αμαξι απο οτι μου ειπαν ειναι στα χαρτια 3 λιτρο, αλλα λεει οτι ειναι Μ6, τωρα το εχω δει μονο εξωτερικα στην μαντρα, δεν το πηρα βολτα, εχει λεβγιε smg και ολο το λοουκ ειναι Μ, τι να πω... ασημενιο ειναι ,χωρις μεταλλικα φυλλα στα τζαμια (βασικα δεν ξερω κ τι εχει η οχι η μ6)
Ηθελα να μαθω τι να προσεξω
Η τιμη ειναι αρκετα μικρη,εχει ως εξης, το παιρνω το αμαξι οχι απο επιλογη αλλα επειδη πρεπει να "παρω" αυτα τα λεφτα, αρα αγοραζοντας κατι που ειχε αξια καποτε ,οσο δεν το πουλας εχεις αυτη την αξια
αν παρω ενα οκταβια ρς δεν ειναι το ιδιο
Κοβοντας το ποσο που μου χρωστανε με αυτο τον τροπο ειναι διπλο κερδος, γιατι και για αυτον φευγει ενα δυσκολο αμαξι
τα ρεστα που του χρωσταω μετα του τα δινω επιταγη εξαμηνου κ αν του αρεσει
Το 300 ευρω παει σαν ενα οριο που υπολογιζω τον μηνα ,αν αγοραζα κατι κουτι δεν θα ειχα βλαβες αλλα τα λεφτα θα φευγανε ουτως η αλλως, αρα σας ρωταω αν υπαρχει κατι υπαρκτο που μπορει να σε αφησει κ δεν μπορεις να το καλυψεις με αυτα τα λεφτα, δλδ να παω στο συνεργειο κ να πω, φτιαχτο κ θα σου δινω 300 ευρω το μηνα
στην τελικη αν ειναι κατι τοσο μεγαλο, το βγαζω στο car.gr κ τελειωνω με το αμαξι...
αλλα εχω παει και με 300 χιλιομετρα θα εχω να το λεω οτι ειχα και Μ6
Αν ξεχναω κατι να απαντησω σε καποιο μελος, διαβαζοντας ξανα θα ξανα απαντησω
Ευχαριστω
Πολλες απο τις ζημιες που μπορει να βγαλει ξεπερνανε τα 4 ψηφια και πανε στα 5 χαλαρα....
τα 300ε/μηνα (αποθεματικο) δε φτανουν.....
Επισεις κανενα συνεργειο δε προκειται να παρει δοσεις.....Μη περιμενεις να παρει ανταλακτικα χωρις να τα εχεις πληρωσει.
δικιο εχεις Βαγγεληthumb
Το τριλιτρο ειναι 1000 βασικα. Το 2.5 ειναι 880.
οπως και να εχει ομως δε συγκρινονται με τα 160 περιπου του yaris ή τα 260 του ibiza, αδ/328....
Νομίζω πως πάλι λάθος κανεις 880 ειναι το 3.0
880 είναι όντως, γιατί είναι κάτω απο την κλίμακα των 3000. το ξέρω απο του αδερφού μου, ενώ ο φόρος πολυτελείας είναι 1300 παρά.
Νομίζω πως πάλι λάθος κανεις 880 ειναι το 3.0
Ναι από 2358 -3000κυβικά είναι 880 Βαγγέλη, αλλά το θέμα σε ένα Μ6 για μένα μόνο τα τέλη δεν είναι... τα 120 ευρώ διαφορά από τα 1000 που είπε για σήμα είναι μία νυχτερινή βόλτα παραλιακή και το ξέρεις καλύτερα από όλους μας...
Το αμαξι απο οτι μου ειπαν ειναι στα χαρτια 3 λιτρο, αλλα λεει οτι ειναι Μ6, τωρα το εχω δει μονο εξωτερικα στην μαντρα, δεν το πηρα βολτα, εχει λεβγιε smg και ολο το λοουκ ειναι Μ, τι να πω... ασημενιο ειναι ,χωρις μεταλλικα φυλλα στα τζαμια (βασικα δεν ξερω κ τι εχει η οχι η μ6)
Ηθελα να μαθω τι να προσεξω
Η τιμη ειναι αρκετα μικρη,εχει ως εξης, το παιρνω το αμαξι οχι απο επιλογη αλλα επειδη πρεπει να "παρω" αυτα τα λεφτα, αρα αγοραζοντας κατι που ειχε αξια καποτε ,οσο δεν το πουλας εχεις αυτη την αξια
αν παρω ενα οκταβια ρς δεν ειναι το ιδιο
Κοβοντας το ποσο που μου χρωστανε με αυτο τον τροπο ειναι διπλο κερδος, γιατι και για αυτον φευγει ενα δυσκολο αμαξι
τα ρεστα που του χρωσταω μετα του τα δινω επιταγη εξαμηνου κ αν του αρεσει
Το 300 ευρω παει σαν ενα οριο που υπολογιζω τον μηνα ,αν αγοραζα κατι κουτι δεν θα ειχα βλαβες αλλα τα λεφτα θα φευγανε ουτως η αλλως, αρα σας ρωταω αν υπαρχει κατι υπαρκτο που μπορει να σε αφησει κ δεν μπορεις να το καλυψεις με αυτα τα λεφτα, δλδ να παω στο συνεργειο κ να πω, φτιαχτο κ θα σου δινω 300 ευρω το μηνα
στην τελικη αν ειναι κατι τοσο μεγαλο, το βγαζω στο car.gr κ τελειωνω με το αμαξι...
αλλα εχω παει και με 300 χιλιομετρα θα εχω να το λεω οτι ειχα και Μ6
Αν ξεχναω κατι να απαντησω σε καποιο μελος, διαβαζοντας ξανα θα ξανα απαντησω
Ευχαριστω
Μην ξεχνάς τα υποκυβισμένα τα ξαναψάχνουν .....
Για το car που λες φυσικά θα ξέρεις οτι τετοια αμάξια ειναι δύσκολο πια να φύγουν ...
Τα πάγια του είναι 880 σήμα 500 ασφάλεια και 1280 ΦΠ.
Άμα τα λεφτά που σου χρωστάνε είναι να τα πάρεις σε ρούβλια, τότε παρτο. Το πολύ πολύ εάν δε μπορείς να το σηκώσεις ή το πουλάς ή καταθέτεις πινακίδες.
Τι ειχες , τι έχασες
steliosm46
10-02-14, 20:22
Το θεμα ειναι οτι πας να παρεις ενα ειδικο αυτοκινητο, δεν ειναι ενα αυτοκινητο καθημερινο, αλλα κατι εξειδικευμένο.
Μ6 μετατροπή, και ποσο ειναι καλη αυτη η μετατροπη μπορεις να ξερεις?
δεν ειναι θεμα να το παρεις, πανε παρτο και αυριο, αν ομως το αμαξι δεν ειναι σωστο, και εννοω απο ολες τις αποψειις, και θεμα το ποσο καλη μετατροπη ειναι για την ιδια την ασφαλεια σου αλλα και για την τσεπη σου.
Αν ειναι οτι να'ναι εχουν βαλει ενα μοτερ πανω απο Μ6 και ενα λουκ εξωτερικα χωρις πολλα πολλα τι θα κανεις?
επειτα αν κατι δεν σου κατσει καλα εχεις σκεφτει οτι παρα μα παρα πολυ δυσκολα θα το πουλησεις? με την εννοια οτι ειναι μια μετατροπη αμφιβολου ποιοτητας.
εδω τα γνησια δεν πουλουνται, θα μου πεις δεν πωλουνται λογω φορολογιας κλπ, αλλα δεν παυει να ειναι γνησιο και ως εκ τουτου ολα αυτα τα αμφιβολου ποιοτητας μετατροπης εξαλιφονται διοτι παιρνεις κατι οπως βγηκε απ το εργοστασιο.
εκτος εαν πεις οτι αν δεν μου βγει καλο το πουλαω πολυ φθηνα σε τιμη τροπετου ας πουμε.
τα λεω αυτα γιατι δεν ειναι ενα Ε46 Μ3 ας πουμε μετατροπη που εχει γινει σε παρα πολλα αυτοκινητα και ειναι ευκολο για πολλους μηχανικους να κανουν καλη δουλεια. ειναι Μ6 και εινα κατι που δεν βλεπεις καθε μερα τετοια μετατροπη.
αλλα ολα αυτα πρεπει να τα ψαξεις. ανοιξες το καπω κατ' αρχην να δεις αμα φοραει V10 μεσα? γιατι απ τα γραφομενα σου καταλαβαινω οτι δεν το ειδες και θελεις βοηθεια.
αυτο που δεν εχεις να χασεις τιποτα και να σου λυθουν ολες αυτες οι αποριες ειναι να παρεις εναν μηχανικο, εναν "bmwδάκια" κατα προτιμηση, η αν εχεις κανενα φίλο δικό σου να τον παρεις απ το χερι να πατε να το δειτε το αυτοκινητο ενδελεχώς και να πατε και σε μια αντιπροσωπεια ή συνεργειο να το δειτε απαραίτητα πριν κανεις οτιδήποτε.
επισης να ζητησεις οτι χαρτια υπαρχουν, χαρτια απο τιμολογια αν υπαρχουν της μετατροπης και γενικα οτι ειναι δυνατο για να βγαλεις μια εμπεριστατωμένη αποψη!
Επισης να τσεκαρεις και τους αριθμους. και πλαισιο (να δεις την καροτσα απο τι ειναι, μοντελο, προελευση κλπ) και να δεις και αριθμο μηχανης. να υπαρχει τιμολογιο αγορας, μην ειναι κανενα κλεμενο γιατι θα βρεις εσυ μπελά μετα.
καλο ψαξιμο ευχομαι.
Ελπιζω να βοηθησα.
βγαζεις καποια χιλιαρικα το μηνα?το αμαξι αυτο φτιαχτηκε για καποιους που βγαζουν...το οτι εσυ θα το παρεις πολυ φθηνοτερα δεν σημαινει οτι ειναι ευκαιρια....τα παγια εξοδα θα ειναι τα ιδια για σενα οπως γιαυτον που βγαζει χιλιαρικα
Panos 316T
10-02-14, 21:05
φιλε μου αυτο το αυτοκινητο για να το εχεις , πρεπει να χεις διαθεσιμα 500κα και 1000κα.
στη χειροτερη το παιρνεις και το βαζεις αγγελια ή το σπας σε ανταλλακτικα απο τη στιγμη που σου χρωστανε.
μην βαλεις τον εαυτο σου στην κατηγορια αυτων που θελουν show off και αν βαλουν τα χερια στις τσεπες τους πιανουν τις καλτσες τους.
και κατι τελευταιο :
που κολαει το πολυστροφο που ηθελες με το 328;
εγω δεν βρισκω καποια ομοιοτητα παντως...
Αλλα αυτοκινητα,πιο ''απλα'', δεν εχει αυτος?Γιατι να σου δωσει αυτο για να σε ξεχρεωσει?Μαντρας ειναι.Σιγουρα θα εχει κατι πιο απλο.Μηπως θελει να το ξεφορτωθει για καποιο λογο?Γνωμη μου ειναι να παρεις ενα πιο απλο που στην τελικη αν δεν σου αρεσει θα μπορεσεις να το πουλησεις και να βγαλεις κατι αμεσα γιατι το μ6 δυσκολα φευγει.
Παίδες βάλτε κάτω με νούμερα τα κόστη πιθανών ζημιών για αυτό το αμάξι.
Πχ. Αλλαγή δίσκος-βολάν : ¤3.000,00 κλπ ώστε να έχει μια εικόνα ο άνθρωπος.
για κυκλοφορια...σιγουρα δεν ειναι το αμαξι για σενα, οταν σκεφτεσαι 300ικα τον μηνα.
εφοσον ομως σου χρωσταει...και θες να παρεις τα λεφτα σου και κατι παραπανω...παρτο και δωστο για ανταλλακτικα..
Αλλα αυτοκινητα,πιο ''απλα'', δεν εχει αυτος?Γιατι να σου δωσει αυτο για να σε ξεχρεωσει?Μαντρας ειναι.Σιγουρα θα εχει κατι πιο απλο.Μηπως θελει να το ξεφορτωθει για καποιο λογο?Γνωμη μου ειναι να παρεις ενα πιο απλο που στην τελικη αν δεν σου αρεσει θα μπορεσεις να το πουλησεις και να βγαλεις κατι αμεσα γιατι το μ6 δυσκολα φευγει.
+1 εαν υπαρχει αυτη η δυνατοτητα.....
αν παλι το ολο θεμα ειναι να παρεις κατι,αφου δεν φαινεται να εχεις αλλον τροπο να εισπραξεις τα χαμενα και δεν βλεπεις να του παιρνεις κατι αλλο,παρε το Μ6!!!....οτι παρεις,οπως και να χει,θα μειωσει την ζημια....
αλλα απ'οτι καταλαβα,η "ζυγαρια" γερνει στο να κανεις το κεφι σου,γι'αυτο θελεις να παρεις το Μ6!!!
...αν ομως ο τυπος χρωσταει της Μιχαλους???......μεταβιβαση γιοκ,αν ειναι στο ονομα του......επικινδυνη αποστολη το βλεπω,ασε που δεν εχεις τσεκαρει ακομη το οχημα......
Το αμαξι απο οτι μου ειπαν ειναι στα χαρτια 3 λιτρο, αλλα λεει οτι ειναι Μ6, τωρα το εχω δει μονο εξωτερικα στην μαντρα, δεν το πηρα βολτα, εχει λεβγιε smg και ολο το λοουκ ειναι Μ, τι να πω... ασημενιο ειναι ,χωρις μεταλλικα φυλλα στα τζαμια (βασικα δεν ξερω κ τι εχει η οχι η μ6)
Το πιθανοτερο απο αυτα που μας λες, ειναι το αυτοκινητο να βγηκε τριλιτρο απο το εργοστασιο και να εχει γινει μετατροπη σε Μ6. Αυτα δεν τα καλουν για επανελεγχο οπως τα υποκυβισμενα (που ειναι η αντιθετη περιπτωση, δηλαδη να ειναι γνησιο Μ6 και να το εχουν υποκυβισει στα χαρτια μονο) αλλα σε περιπτωση ελεγχου στο δρομο η πιθανοτητα εντοπισμου του Μ κινητηρα ειναι σχεδον βεβαιη με οτι συνεπειες αυτο συνεπαγεται (ποινικες ευθυνες ακομη και κατασχεση του αυτοκινητου)
Το χειροτερο ομως ειναι οτι οταν εμπλακει ενα τετοιο οχημα σε τροχαιο και μαλιστα σοβαρο με τραυματισμους η θανατο η ασφαλεια θα το ψαξει και ΔΕΝ θα σε καλυψει για την αστικη ευθυνη προς τριτους ακομα και αν δεν εισαι εσυ ο υπαιτιος για το τροχαιο. Εκει εχεις καταστρεψει την ζωη σου
Ωραίος ο τύπος με την μάντρα.. Απο εκει που σου χρωστάει θα βγει κ απο πάνω.. Θα σου πασάρει την μετατροπή που δεν ξέρεις ούτε μάλλον αυτός ξέρει, τι ακριβώς ειναι κ θα του χρωστας κ εσύ επιπλέον χρήματα + οτι θα δώσει κατι που πλέον πουλιέται παρα πολυ δύσκολα!
Εγω θα τον έβγαζα πωλητή της χρονιάς αυτον τον τύπο!
Τώρα για το τι θα κανεις ειναι καθαρά δικο σου θέμα!!
Sent from my iPhone 4s using Tapatalk
Μπορείς να μας αναφέρεις ποιά μάντρα είναι,
Να ποστάρεις το αμάξι;; Είναι Στο car.gr o μαντράς;
Σε καταλαβαινω απο μια μερια ειναι μεγαλο το δελεαρ με το καλημερα να βρεθεις με ενα //Μ και ποσο μαλλον με ενα Μ6!
Γνωμη μου ειναι να μην το παρεις!
Πρωτα γιατι ειναι μετατρπη αγνωστου ποιοτητας και αξιοπιστιας και επειτα για το κοστος χρησης του! Ουτε και αξιζει να μπεις στον κοπο μεταπωλησης και να φανει και στην εφορια εστω και για μικρο χρονικο διαστημα!
Μαντρας ειναι.....πες του να σου βρει ενα καλο Μ3 ή ενα 330 να το ευχαριστηθει η ψυχη σου που ειναι και πιο προσιτα αυτοκινητα!
Κανα αλλο αυτοκινητο δεν εχει αυτος ο μαντρας να σου κανει/αρεσει ?
Αν ΟΧΙ, παρτο και καλες βολτες.
Δεδομενου πως ειναι μετατροπη (αναρωτιεμαι ποιος θα εκανε μετατροπη σε ενα 630, αλλα anyway) δεν ξερω στην περιπτωση που θελησεις να το πουλησεις μετα αν θα δωσει καποιος πανω απο 10.000 .... (δυστυχως)
https://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_size-to=&seats-to=&gearbox_type=&significant_damage=&radius=®istration-from=%3E2005&airbags-ranged=&seats-from=&category=15&engine_power-to=&engine_size-from=&mileage-from=&make=298&rg=&doors=&price-to=&sort=pra&euroclass=&exterior_color=&variant=®istration-to=&engine_power-from=&hi=&offer_type=sale&mileage-to=&fuel_type=&modified=&number_plate_ending=&drive_type=&model=c12&price-from=&postcode=
Λίγο άκυρο ένα r8 ειναι πιο οικονομικό ; Ζητά ένα τέτοιο !
Καλησπερα, το αμαξι τελικα ειναι 630i με μερικα πραγματα πανω φιλτρο-εξατμιση Μ και φουλ λοουκ m6 εξωτερικα , αλλα απο οτι μου λετε η σειρα 6 γενικα ειναι παρα πολυ ακριβη σε σερβις και ανταλλακτικα
Σαν κοστος δλδ δεν εχει σχεση ουτε με την e92 ουτε με την e46 που ειδα σε αλλο θεμα οτι ουσιαστικα εκτος απο μερικα μεγαλα προβλημματα στο μοτερ, τα αμαξια δεν ζητανε πολλα και δεν ειδα διαφορα στην ψαλιδα κοστους αρα αυτο ειναι μεγαλο μειον για εμενα
γιατι δεν εχει μ3
το 630i εστω και μισο πρωτο σταδιο οδηγικα δεν θα εχει σχεση με το e46 στο γκαζι αλλα θα μπαινει ανετα σε ποιοτητα με το e92
μαντράς είναι ο τύπος, ή μήπως έχει συνεργείο αυτοκινήτων? μήπως βρίσκεται και περιοχή χαριλάου???ρωτάω γιατί υπάρχει ένα ίδιας περίπτωσης στην περιοχή που αναφέρω και είναι πολύ ωραίο.
γνώμη μου είναι να το πάρεις εφόσων μιλάμε για περίπτωση που σου χρωστάει λεφτά. το αν θα το κρατήσεις είναι άλλη κουβέντα, αλλά το αμάξι το παίρνεις χθες και χωρίς σκέψη. πότε έχει πρώτη άδεια στην ελλάδα?
dark knight
11-02-14, 16:40
Το 630 παλευετε σε εξοδα σε σχεση με το Μ6.αν αντεχεις τα παγια εξοδα και αφου σου χρωσταει παρτο
εμενα η γνωμη μου σε λογιστικο επιπεδο,με μια ζωη με χομπυ και οικογενεια, το αυτοκινητο πρεπει να σου κοστιζει το πολυ 10% των εσόδων σου.και κατα την αγορά του και για την συντηρηση του.
το να βαλεις επιταγη το 2014 για να πληρωνεις φορους πολυτελειας και τελη 900 ευρω τον δεκεμβρη και 1000 η ασφαλεια και αλλα 1300 φορο πολυτελειας πρεπει να εισαι ταγκανιγκας και ζητω συγγνωμη αλλα καλυτερα να εκνευριστεις μαζι μου και να το σκεφτεις παρα να κανεις κατι βιαστικα για ενα αυτοκινητο που δεν το γουσταρεις κιολας.
εμενα η γνωμη μου σε λογιστικο επιπεδο,με μια ζωη με χομπυ και οικογενεια, το αυτοκινητο πρεπει να σου κοστιζει το πολυ 10% των εσόδων σου.και κατα την αγορά του και για την συντηρηση του.
το να βαλεις επιταγη το 2014 για να πληρωνεις φορους πολυτελειας και τελη 900 ευρω τον δεκεμβρη και 1000 η ασφαλεια και αλλα 1300 φορο πολυτελειας πρεπει να εισαι ταγκανιγκας και ζητω συγγνωμη αλλα καλυτερα να εκνευριστεις μαζι μου και να το σκεφτεις παρα να κανεις κατι βιαστικα για ενα αυτοκινητο που δεν το γουσταρεις κιολας.
Off...ποιος ειναι ο ταγκανικας?!!
E60_Arkadia
11-02-14, 23:45
Πάρτο,αμαξάρα το 630.Ααααα!!! Περαστικά σου αν το πάρεις...
Αμα σκεφτεσαι τα 300 το μηνα αστο, δεν κανεις για αυτο το αμαξι. Δεν σου κανει αυτο το αμαξι. Ειτε ειναι 630 ειτε Μ6, αμα βγαλει ζημια θα τραβας τα μαλλια σου. Τρελο αλμα απο εταιρικο Yaris σε 630. Οσο καις με το Yaris σε μια βδομαδα, θα καις σε μια βολτα.
Βρες κανα πιο σοβαρο τροπο να παρεις τα λεφτα σου πισω και ασε το μαντρα να το πουλησει.
Σου δινει ενα αμαξι που δεν προκειται να πουλησει, σε ξεχρεωνει, μια χαρα τον βρισκω.
m_power_lunatic
12-02-14, 06:53
Κοιτά μην ειναι κανένα κλεμμένο Μ6 και του έχουνε ΄΄περασεί΄ χαρτια απο κανένα τρακαρισμενου 630i.
dionisisM3
12-02-14, 08:00
Πάρτο ξεκαυλ@@ε καινα 2μηνο και μετά πουλά το σε εμάς :-)
Εντάξει ρε παιδιά είπαμε, δηλαδή κάθε μήνα θα έχει ζημιές 1000 ευρώ το αμάξι; Μην τρελαθούμε.
ένα 630 αν δε το κοπανάς κάθε λίγο σε τοίχους μπαριέρες κλπ και έχεις θέληση να ψάχνεις, συντηρείται σχετικά εύκολα.
προϋπόθεση ότι έχεις να πληρώσεις τα πάγια έξοδα
Η συζητηση και οτι λεμε στο φιλο εδω ειχε και εχει σκοπο να τον βοηθησει και να μεινει στο χωρο για καποιον που τυχον στο μελλον αντιμετωπισει αντιστοιχο δηλημα.
Ξεκινησαμε ομως φιλε μου εχοντας ως δεδομενο οτι πας σε V10 μοτερ και τωρα εχει εννοηθει οτι το αμαξι εχει λουκ Μ αλλα ειναι απλο 3L.
Καπως ετσι εχω κανει προσωπικα πολλες συζητησεις και η καταλληξη οταν το βλεπω ειναι οτι το αμαξι ειναι ΑΠΛΟ με μονο ενα προφυλακτηρα μπροστα ή με μια ζαντα ρεπλικα απο καποιο Μ.....
Πιθανον να μην γνωριζεις ολα τα ιδιαιτερα γνωρισματα και χαρ/κα του Μ6 και απλα μας μεταφερεις τη προταση του επαγγελματια μαντρα.....
Για να μπορεσουμε λοιπον να σε βοηθησουμε και να συνεχιστει αυτη η κουβεντα εχοντας μια σωστη βαση καλο θα ηταν να εχουμε μια σειρα απο μερικες φωτο του οχηματος ή καποιου λινκ αν την εχει αναρτημενη καπου.
Το θεμα εξοδων τωρα και συντηρησης οπως σου ειπαν τελευταια τα παιδια προυγουμενος αλλαζει πολυ απο τον Μ σε εναν κινητηρα 2000cc μικροτερο.
Αυτο δε παυει να χαρακτηριζει το μοντελο ως ακριβο ομως.
Δε ξερω την ηλικια σου και τις απαιτησεις που θες να καλυψει το Ε63 αλλα η πιο συνετη κινηση θα ηταν να μιλησεις με τον λογιστη σου ή καποιον στην οικογενεια που ασχολειται με τα φορολογικα σου.
ΠΡΩΤΑ θα βεβαιωθεις οτι θα μπορεσεις να καλυφθεις φορολογικα καινα αντεπεξελθεις εναντι του κρατους και μετα θα ασχοληθεις με το αν μπορεις να το συντηρησεις.
Αυτα στα λεω γιατι αν μπλεξεις με μηχανικους και φανοποιους στη χειροτερη να μν εχεις αμαξι για αρκετο καιρο.Αν μπλεξεις με το κρατος δε θα χεις σπιτι........και μαντιλι να κλαψεις.....
To βασικό είναι τα πάγια του αν μπορείς να τα δίνεις προχώρα , μόνο δες το μην έχει φάει καμία στούκα...
ας πω και εγω την εξυπναδα μου...
ανθρωπος που αγοραζει με δοσεις ( γραμματια, μη το παρει κανεις στραβα,ολα τα αμαξια μου ετσι τα αγορασα) οποιος δηλαδη βαζει γραμματια εχει περιορισμενα οικονομικα ή το κανει για φορολογικους λογους.
Στη δευτερη περιπτωση δεν μου πεφτει λογος,
Στη πρωτη ομως το να μπεις σε κοστη συντηρησης ενος v10 (λαδια βλαβες κλπ) και συναμα στα κοστη συντηρησης για τελη,τεκμηρια , φπδ ,ασφαλεια που αν γινει και καμια στραβη στην αδηλωτη μετατροπη εχει τοση αξια οσο τα ευρω της μονοπολης...
Εεε νομιζω αυτο λεγεται αυτοκτονικος ιδεασμος !!!
Ειδικα αυτη την εποχη ειναι μεγα σφαλμα!!!
GEORGE BMW 316ci
12-02-14, 17:05
Αν αντεχεις φορολογιες και λοιπα οκ αλλα πριν το παρεις σε μηχανικο να το δει οπωσδηποτε γιατι σιγουρα θα εχει φθορες και τα ανταλλακτικα της bmw ειναι ακριβα ακομα και για μενα που εχω ε46 1600
εφόσων δεν γνωρίζουμε την οικονομική κατάσταση του ανθρώπου, ότι και να τον συμβουλέψουμε να κάνει, θα είναι γκάου και εκτός πραγματικότητας. τη σωστή συμβουλή μπορεί να την δώσει κάποιος όταν γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες. αν ο φίλος πεινάει που λέει και ο λόγος, η συμβουλή είναι πάρτο αλλιώς. αν απο την άλλη το φυσάει, του λές πάρτο και κάνε την πλάκα σου και μετά πέτα το κιόλα.
σαν θωμάς, αυτό που έχω να πώ με σιγουριά είναι να το πάρει για τα λεφτά που του χρωστάει. το τι θα το κάνει απο'κει και πέρα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. το λέω αυτό, γιατί ξέρω πολύ καλά τι είναι να σου χρωστάνε και να μην μπορείς να πάρεις τπτ.
Ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο σας, τα περισσοτερα μελη του φορουμ εκτος απο μερικους που δωσαμε επιπολαιες απαντησεις .ουσιαστικα μου μιλησαν σαν να ηταν φιλοι μου ισως και παραπανω θα ελεγα, αυτο δειχνει ποσο αγαπανε το αντικειμενο και το ειδικα τα αμαξια με την προπελα μπροστα, δεν περιμενα τετοια υποδοχη , ευχαριστω ξανα
Στο θεμμα μου τωρα, μιλησα με τον λογιστη μου και ειδα οτι φορολογικα θα εχω παγια εξοδα (Τελη-εισφορες κτλ) περιπου στα 1500 ευρω. Δεν ειναι τοσα πολλα οταν για το μερσεντες δινουμε πανω απο τα μισα αλλα δεν ειναι ουτε καν το μισο αμαξι απο το 630
Ολοι οι ανθρωποι δινουν φορολογικα καποια χρημματα , αυτα τα 400 ευρω ας πουμε για ενα 1600 ειναι το «μηδεν» δλδ δεν το σκεφτομαι 1500 ευρω αλλα 1000 ευρω πανω απο οτι θα εδινα για οτιδηποτε
Εισοδηματικα εχω προηγουμενα εισοδηματα απο παλιες χρονιες και καποιες γονικες δωρεες που μαλλον οριακα καλυπτω το τεκμηριο για τα 3000 κυβικα αν χωρισουμε την αδεια μιση μιση
Βαζοντας στο παιχνιδι ασφαλειες και 1 ετησιο σερβις τον χρονο παω στα 2000+
Αρχικα η συμφωνια ηταν δελεαστικη αλλα οταν πεφτει η σκονη ,υπαρχει προβλημμα
Ειναι κριμα να σου καθεται στα χερια σου τετοιο εργαλειο και να μην μπορεις να το παρεις για δευτερουοντες λογους ακομα και αν εισαι διατεθημενος να κανεις καποιες θυσιες...
Παντως λιγο που ξανα μπηκα στον κοσμο της bmw αν μπορεσω καποια στιγμη θα επιστρεψω ,γιατι ειναι κατι περισσοτερο απο ενα απλο μεσο μεταφορας
Ευχαριστω παρα πολυ για τον χρονο σας, τα περισσοτερα μελη του φορουμ εκτος απο μερικους που δωσαμε επιπολαιες απαντησεις .ουσιαστικα μου μιλησαν σαν να ηταν φιλοι μου ισως και παραπανω θα ελεγα, αυτο δειχνει ποσο αγαπανε το αντικειμενο και το ειδικα τα αμαξια με την προπελα μπροστα, δεν περιμενα τετοια υποδοχη , ευχαριστω ξανα
Στο θεμμα μου τωρα, μιλησα με τον λογιστη μου και ειδα οτι φορολογικα θα εχω παγια εξοδα (Τελη-εισφορες κτλ) περιπου στα 1500 ευρω. Δεν ειναι τοσα πολλα οταν για το μερσεντες δινουμε πανω απο τα μισα αλλα δεν ειναι ουτε καν το μισο αμαξι απο το 630
Ολοι οι ανθρωποι δινουν φορολογικα καποια χρημματα , αυτα τα 400 ευρω ας πουμε για ενα 1600 ειναι το «μηδεν» δλδ δεν το σκεφτομαι 1500 ευρω αλλα 1000 ευρω πανω απο οτι θα εδινα για οτιδηποτε
Εισοδηματικα εχω προηγουμενα εισοδηματα απο παλιες χρονιες και καποιες γονικες δωρεες που μαλλον οριακα καλυπτω το τεκμηριο για τα 3000 κυβικα αν χωρισουμε την αδεια μιση μιση
Βαζοντας στο παιχνιδι ασφαλειες και 1 ετησιο σερβις τον χρονο παω στα 2000+
Αρχικα η συμφωνια ηταν δελεαστικη αλλα οταν πεφτει η σκονη ,υπαρχει προβλημμα
Ειναι κριμα να σου καθεται στα χερια σου τετοιο εργαλειο και να μην μπορεις να το παρεις για δευτερουοντες λογους ακομα και αν εισαι διατεθημενος να κανεις καποιες θυσιες...
Παντως λιγο που ξανα μπηκα στον κοσμο της bmw αν μπορεσω καποια στιγμη θα επιστρεψω ,γιατι ειναι κατι περισσοτερο απο ενα απλο μεσο μεταφορας
Εχεις ξαναέρθει στο κόσμο της bmw αλλα και στο φόρουμ μας και επέστρεψες με αλλο nickname πράγμα που το απαγορεύουν οι κανόνες του φόρουμ ;)
Όμως δε κατάλαβα για πιο λογο επιστρεψεις σε κατι που στο παρελθόν δε σε ικανοποίησε .
Kαι αφου το θρεντ "εκπληρωσε" τον σκοπο του....., κλειδωνει εδω.
:thnx:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.