PDA

Επιστροφή στο Forum : AURIS D4D ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ



strof
27-01-14, 08:41
Είπαμε, προς το παρόν δεν έχω bmw, γι' αυτό θα σας τα πρίζω με τον κουβά από την Ιαπωνία που φορτώθηκα!
Εκτός των άλλων προβλημάτων, καίει και λάδια!

Σύντομη (?) περιγραφή (όπως το ανάρτησα σε forum TOYOTA):

Εχω ένα auris, μοντέλο 10/11 το οποίο αγόρασα τον 10/12 από Γερμανία με 4.000 χλμ.
Τον ίδιο μήνα του έκανα το πρώτο sevice χωρίς να παρατηρηθεί κάτι.
Τον 10/13, με 13.000 χλμ του έκανα το δεύτερο sevice και παρατηρήθηκε έλλειψη λαδιού. Η στάθμη ήταν στην κάτω ένδειξη του δείκτη. Δηλαδή ένα λίτρο έλλειψη. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν να το παρακολουθήσουμε και κάθε 1.000 χλμ να το πηγαίνω για μέτρηση.
Προχτές στα 900 χλμ το πήγα και διαπιστώθηκε πως έλλειπε 0,5 λίτρο.
Προσπάθησαν να μου πουν μπαρούφες του τύπου "φυσιολογικό" κλπ, όμως ύστερα από απαίτηση μου πήρα τελικά χαρτί όπου αναγράφεται η παρατήρηση. Τους ρώτησα τι κάνουμε τώρα και μου είπαν πως η μαμά TOYOTA θέλει τουλάχιστον ακόμη δύο μετρήσεις.
Τους είπα πως δεν κάνω πολλά χλμ και μέχρι τον 10/14 που λήγει η εγγύηση είναι σχεδόν αδύνατο να έχω κάνει 2000 χλμ.
Μου είπαν πως αφού το πρόβλημα καταγράφηκε από τον 1/14 δεν έχω πρόβλημα με την εγγύηση όποτε κι αν κάνω τα χλμ.
Σε επικοινωνία μου με άλλο εξουσιοδοτημένο μου είπαν πως πρέπει να έχω τελειώσει με τις μετρήσεις τον 6/14 για να προλάβω την εγγύηση.
Η εγγύηση λήγει τον 10/14.
Τι κάνω; Έχει τύχει σε άλλον τόση μεγάλη κατανάλωση σε καινούργιο αυτοκίνητο;
Επίσης, δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά το διάβασα σε άλλο θέμα, το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά σε μικρή επαρχιακή πόλη με σύντομες διαδρομές. Τον τελευταίο καιρό παρατηρώ αύξηση ρελαντί που σημαίνει πως θέλει να κάνει καθαρισμό το dpf και η κατανάλωση μου είναι 7,0l/100 χλμ.
Μήπως τα λάδια τα τραβάει το φίλτρο στην προσπάθειά του να καθαρίσει;

Γενικά ο τρόπος αντιμετώπισης της αντιπροσωπείας είναι ο σωστός; Γιατί μου δημιούργησαν την εικόνα πως δεν πολυ ενδιαφέρονται αφού δεν το πήρα από αυτούς.
Στην αντιπροσωπεία που μίλησα τηλεφωνικά μου είπαν πως αφού δεν κάνω πολλά χλμ, θα έπρεπε η εδώ αντιπροσωπεία να θίξει από τώρα το θέμα στην TOYOTA ΕΛΛΑΣ για να αρχίσουμε από τώρα την διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης (για την οποία δεν μου έχουν πει κουβέντα).

Ptboul
27-01-14, 09:06
Strof με μία σύντομη αναζήτηση, κυρίως σε ξένα φόρα, είδα ότι αρκετοί αναφέρουν τον ίδιο προβλημαστισμό.

Μήπως έχει να κάνει με το τύπο λαδιού;

Τα ελατήρια των πιστονιών;

Καλό ξεμπέρδεμα, αφού δεν πρόκειται για Bmw αλλά toyota πιστεύω θα ξεμπερδέψεις ανέμακτα και ΥΠΕΥΘΥΝΑ._

Bitz
27-01-14, 09:55
Πετρελαιοκινητηρας ειναι;;

enatos
27-01-14, 11:16
Απίστευτο Toyota και να καίει λάδια...

Ε91
27-01-14, 11:42
Στο Corollaκι μου (από τα πρώτα VVTi, παραγωγή τέλη του 2000), το οποίο το είχα αγοράσει καινούριο από Ελλάδα και το συντηρούσα τακτικά στο επίσημο δίκτυο, όταν εμφάνισε θέμα με κατανάλωση λαδιού, αφού προηγήθηκε η διαδικασία 2-3 μετρήσεων της κατανάλωσης λαδιού, δέχθηκαν, χωρίς πολλά-πολλά, και παρότι ήμουν εκτός εγγύησης (είχα υπερβεί την 6ετία) και είχα περίπου 170.000 km, αλλάξουν τα ελατήρια των βαλβίδων με δικά τους έξοδα.
Όλα αυτά εν έτει 2007.
Άλλες εποχές τότε, αλλά θεωρώ ότι το aftersales της Toyota παραμένει κορυφαίο.
Γνώμη μου, εάν μπορείς, ακολούθησε εμπρόθεσμα (πριν τη λήξη της εγγύησης) τη διαδικασία των μετρήσεων που σου πρότειναν και εφόσον προκύπτει μεγάλη κατανάλωση λαδιού, λογικά θα σε καλύψουν.
ΑΝ δεν κάνω λάθος, η εγγύηση παραμένει 6ετής (3+3 έτη: https://www.toyota.gr/own/after_sales_service/warranty.tmex

tokiko
27-01-14, 11:59
Το πατάς πολύ μου φαίνεται και πετσικάρισαν τα μπιστόνια :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

αυτό δεν είναι το δεύτερο μοτέρ?:hystericalbs1:

PANOS-E60
27-01-14, 12:39
Εάν το after sales της Τoyota δεν το αντιμετωπίσει όπως πρέπει αυτό το θέμα (βασικά είμαι βέβαιος πως θα το κάνουν), τότε ολοι εμείς με τα BMW καλύτερα να ψάξουμε για βαθύ χαντάκι να τα φουντάρουμε ομαδικά, πριν πάθουν το οτιδήποτε. :drive:

:original:

spar@
27-01-14, 13:06
με 0.5 λιτρο τα 1000 πας για αλλαγη μοτερ...
σε βενζινοκινητηρες auris 1.4 εχω ακουσει θεματα με τα εμβολα, και αλλλαγη μπλοκ ή μοτερ, η πρωτη παρτιδα ειχε θεμα με τα εμβολα!
Με τα χιλιομετρα που εχεις δυσκολο να υπαρχει θεμα με τα τσιμουχακια των βαλβιδων, κανε καποια κμ και πηγαινε το ξανα, μην δεχτεις ανοιγμα μοτερ αλλα αλλαγη λογω κμ!
υπαρχει τροπος να ελεγχθει για το τι φταιει, μπορει να υπαρχει καποιο αλλο προβλημα και να εχεις καταναλωση λαδιου!

aristent
27-01-14, 13:07
......
αυτό δεν είναι το δεύτερο μοτέρ?:hystericalbs1:

αυτο που αλλαξε μοτερ ειναι της δουλειας του,ενα Hyundai 2λιτρο!thumb

spar@
27-01-14, 13:08
χιουνται....

aristent
27-01-14, 13:21
χιουνται....

αυτο δεν ειπα και εγω?:D

spar@
27-01-14, 13:25
αυτο που αλλαξε μοτερ ειναι της δουλειας του,ενα bmw 2λιτρο!thumb

Οχι !!:thumbsup:

aristent
27-01-14, 13:27
να ενωσω τα θεματα???
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=20992

Καλησπέρα σε όλους,
........μοντέλο 116i 136hp f20, καινούργιο.
Και έτσι για ενημέρωση θα σας πω την ιστορία μου....Είχα μία Ζ4 και την αντάλλαξα με την καινούργια σειρά 1. Από την αρχή έκανε έναν παράξενο ήχο άλλα για όσους γνωρίζουν ηταν ο ήχος απο πυράκια. Από την ΒΜW μου είπαν έτσι κάνει. περνάνε τα πρώτα 15.000χλμ (λάθος μου βέβαια) και τι να δω...το αυτοκίνητο ήταν χωρίς λάδια. Η απάντηση τους είναι ότι τα τρώει και ότι είναι φυσιολογικό. κάθε 3000χλμ μισό λιτρο λάδι λενε.
Μετά από λίγο καιρο έβγαινε το μηνύμα ότι ο κινητήρας δεν έχει δύναμη και να σταματήσω την οδήγηση. έκλεινα τον κινητήρα τον άναβα και όλα καλα. το πρόβλημα τελικα ήταν γρανάζι μεταβλητου χρονισμου. και πάλι λέει η bmw φυσιολογικό...η απάντηση εεε ενταξει χάλασε.
Επιπλέον είχε χαλάσει ένα σωληνάκι για το ψυκτικο του κινητήρα με αποτέλεσμα να χάνει τα υγρά του το παγούρι. Η απάντηση της bmw και πάλι εεεε εντάξει χάλασε. Δεν πληρωσα τίποτα γιατι όλα ήταν εντός εγγύησης αλλά για να πω την αλήθεια πλέον φοβάμαι ότι αργότερα θα έχω προβλήματα με το συγκεκριμενο αμάξι.




για να βλεπουμε και τα "εν οικω"......

PANOS-E60
27-01-14, 13:33
να ενωσω τα θεματα???
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=20992




για να βλεπουμε και τα "εν οικω"......

μην τα ενώσεις, γιατί μαντεύω θα έχουν εντελώς διαφορετική κατάληξη ... και δεν θα μας αρέσει καθόλου αυτό. :original:

aristent
27-01-14, 13:45
εννοητε οτι δεν θα τα ενωσω....απλα το εγραψα για να βλεπουμε οτι συμβαινουν τετοια πραγματα και στα "καλυτερα τα σπιτια".:original:

Kostas_1
27-01-14, 14:07
Το ιδιο θεμα (υψηλη καταναλωση λαδιου) αντιμετώπισε φιλος μου με αβενσις ντιζελ - νομιζω 2λιτρο. Ταλαιπωρια μεχρι να το αποδεχθούν (τα ιδια του ελεγαν οτι ειναι φυσιολογικό), τελικά πηραν μετρησεις επι μετρησεων, πρακτικα δεν δεχθηκαν τπτ.

Ζει με το προβλημα

Toyota after sales service ...

nikos e46
27-01-14, 15:18
Τα ίδια προβλήματα τα είχα κι εγώ με το Avensis 2002 μοντ. αγορασμένο από ελλ.αντ.Δέν προλάβαινα να το συμμαζεύω (πολλαπλή εισαγωγής,αισθητήρα vvti,κρεμαργιέρα,συνεμπλόκ κρεμαργιέρας,κολόνα τιμονιού,δισκόπλακες και τέλος κατανάλωση στο λάδι).Όλα μέσα στη εγγύηση και μετά τα τρία χρόνια στην υπερεγγύηση τρέχα γύρευε.Το πούλησα και ησύχασα.

nikos valvetronic
27-01-14, 22:07
Strof ακριβώς στην ίδια θέση με σένα ήρθε ένας πολύ φίλος με corolla 1.6 2002 στην εκπνοή της εγγύησης.Αυτοκίνητο με 100.000 αλλά παρατηρούσε σταθερά ότι από αλλαγή σε αλλαγή έκαιγε περισότερα.Έκανε τις μετρήσεις και του είπαν ότι είναι δικαιολογημένη η κατανάλωση αλλά είναι στο όριο της αποδοχής αλλαγής κινητήρα.Ένας τεχνικός σύμβουλος του είπε λιώστο σε κανα δυο ταξίδια να δούμε τι θα κάψει μήπως και δικαιολογήσουμε αλλαγή μοτέρ.Έτσι και έγινε και του αλλάξανε μπλοκ!

HLIAS - E36
27-01-14, 22:20
Μία αξιοπιστία έχει να περηφανεύεται η Toyota και την χάνει κι αυτή σιγά σιγά...:thumbsdown:

fanisk
28-01-14, 00:10
μην τα ενώσεις, γιατί μαντεύω θα έχουν εντελώς διαφορετική κατάληξη ... και δεν θα μας αρέσει καθόλου αυτό. :original:

Δεν θα μας αρεσει που η Toyota θα λυσει το προβλημα και η BMW θα πει "να ριχνετε το λαδι υπο 45 μοιρες γωνια για να μη καει" ? :th_Laie_67-1:

strof
28-01-14, 07:57
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις!
Η αλήθεια είναι ότι πήρα τουοτα για να περάσει η μεταβατική περίοδος (αυτή χωρίς bmw) χωρίς προβλήματα, δεν τα απέφυγα όμως όπως φαίνεται..


Strof με μία σύντομη αναζήτηση, κυρίως σε ξένα φόρα, είδα ότι αρκετοί αναφέρουν τον ίδιο προβλημαστισμό.

Μήπως έχει να κάνει με το τύπο λαδιού;

Τα ελατήρια των πιστονιών;

Καλό ξεμπέρδεμα, αφού δεν πρόκειται για Bmw αλλά toyota πιστεύω θα ξεμπερδέψεις ανέμακτα και ΥΠΕΥΘΥΝΑ._

Πάνο όντως υπάρχουν πολλές εγγραφές για κατανάλωση λαδιού, οι οποίες όμως αφορούν τον ίδιο κινητήρα προ facelift. Το δικό μου όχι μόνο είναι το facelift αλλά και από τα τελευταία με αυτή την καρότσα. Αυτός ο κινητήρας χρησιμοποιείται από το 2000 ΙΔΙΟΣ σε όλα τα corolla και auris μέχρι και σήμερα, τόσο δύσκολο τους ήταν να βρουν το πρόβλημα; Τι να πω..


Πετρελαιοκινητηρας ειναι;;

Ναι Μιχάλη, 1,4 με 90 ολόκληρα άλογα!


Απίστευτο Toyota και να καίει λάδια...

Όπως γράφω και πιο πάνω, δεν είναι καθόλου απίστευτο! Υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές στα ξένα και Ελληνικά forum! Μάλλον είναι απίστευτο πως έχει περάσει στη συνείδηση του Έλληνα πως τα τουοτα δεν χαλάνε.


Στο Corollaκι μου (από τα πρώτα VVTi, παραγωγή τέλη του 2000), το οποίο το είχα αγοράσει καινούριο από Ελλάδα και το συντηρούσα τακτικά στο επίσημο δίκτυο, όταν εμφάνισε θέμα με κατανάλωση λαδιού, αφού προηγήθηκε η διαδικασία 2-3 μετρήσεων της κατανάλωσης λαδιού, δέχθηκαν, χωρίς πολλά-πολλά, και παρότι ήμουν εκτός εγγύησης (είχα υπερβεί την 6ετία) και είχα περίπου 170.000 km, αλλάξουν τα ελατήρια των βαλβίδων με δικά τους έξοδα.
Όλα αυτά εν έτει 2007.
Άλλες εποχές τότε, αλλά θεωρώ ότι το aftersales της Toyota παραμένει κορυφαίο.
Γνώμη μου, εάν μπορείς, ακολούθησε εμπρόθεσμα (πριν τη λήξη της εγγύησης) τη διαδικασία των μετρήσεων που σου πρότειναν και εφόσον προκύπτει μεγάλη κατανάλωση λαδιού, λογικά θα σε καλύψουν.
ΑΝ δεν κάνω λάθος, η εγγύηση παραμένει 6ετής (3+3 έτη: https://www.toyota.gr/own/after_sales_service/warranty.tmex

Επειδή το έχω πάρει από έξω δεν καλύπτει το +3 ο Έλληνας εισαγωγέας, δυστυχώς. Το θέμα είναι τι ορίζεται "μεγάλη" κατανάλωση; Σε forum toyota μου απάντησαν πως το βιβλιαράκι λέει "φυσιολογικό" το 1L/1000 km. Αν είναι μέχρι εκεί η κατάλωση (που μάλλον είναι λιγότερη) δεν θα μου το καλύψουν αφού το λέει το manual!!


Το πατάς πολύ μου φαίνεται και πετσικάρισαν τα μπιστόνια :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

αυτό δεν είναι το δεύτερο μοτέρ?:hystericalbs1:

Τις δουλειάς ήταν Μιχάλη που στα 10.000 χλμ έκοψε ιμάντα χρονισμού και τα έκανε όλα σούπα! "Αστοχία υλικού" απεφάνθη η χιουντάι, σε 10 μέρες το είχα πίσω με νέο μοτέρ χωρίς πολλά πολλά. Βέβαια, δεν με αντιμετώπισαν σαν ιδιώτη, η σύμβαση αγοράς του έχει πολλές περισσότερες καλύψεις απ' ότι να το αγόραζα μόνος μου.


με 0.5 λιτρο τα 1000 πας για αλλαγη μοτερ...
σε βενζινοκινητηρες auris 1.4 εχω ακουσει θεματα με τα εμβολα, και αλλλαγη μπλοκ ή μοτερ, η πρωτη παρτιδα ειχε θεμα με τα εμβολα!
Με τα χιλιομετρα που εχεις δυσκολο να υπαρχει θεμα με τα τσιμουχακια των βαλβιδων, κανε καποια κμ και πηγαινε το ξανα, μην δεχτεις ανοιγμα μοτερ αλλα αλλαγη λογω κμ!
υπαρχει τροπος να ελεγχθει για το τι φταιει, μπορει να υπαρχει καποιο αλλο προβλημα και να εχεις καταναλωση λαδιου!

Το θέμα είναι Σπύρο με ποιον τρόπο μπορώ να απαιτήσω κάτι τέτοιο. Θα πρέπει να μιλήσω απ' ευθείας με toyota Ελλάς; Με TOYOTA europe όπως μου είπαν κάποιοι άλλοι;


αυτο που αλλαξε μοτερ ειναι της δουλειας του,ενα Hyundai 2λιτρο!thumb

Με σασμάν από 1,6!


Το ιδιο θεμα (υψηλη καταναλωση λαδιου) αντιμετώπισε φιλος μου με αβενσις ντιζελ - νομιζω 2λιτρο. Ταλαιπωρια μεχρι να το αποδεχθούν (τα ιδια του ελεγαν οτι ειναι φυσιολογικό), τελικά πηραν μετρησεις επι μετρησεων, πρακτικα δεν δεχθηκαν τπτ.

Ζει με το προβλημα

Toyota after sales service ...

Στο ε90 είχα 180.000 χλμ και δεν έκαιγε σταγόνα λάδι! Μπορεί να είχε θέματάκια με προγραμματισμούς εγκεφάλων, προθερμαντήρα και ρουλεμάν εκεντροφόρου αλλά ο κινητήρας σαν κινητήρας αποδείχτηκε διαμάντι!



Τα ίδια προβλήματα τα είχα κι εγώ με το Avensis 2002 μοντ. αγορασμένο από ελλ.αντ.Δέν προλάβαινα να το συμμαζεύω (πολλαπλή εισαγωγής,αισθητήρα vvti,κρεμαργιέρα,συνεμπλόκ κρεμαργιέρας,κολόνα τιμονιού,δισκόπλακες και τέλος κατανάλωση στο λάδι).Όλα μέσα στη εγγύηση και μετά τα τρία χρόνια στην υπερεγγύηση τρέχα γύρευε.Το πούλησα και ησύχασα.

Κι εγώ αυτό θα κάνω, όταν όμως δώσει η bmw τον 1,6d στη σειρά 3 με ικανοποιητική δύναμη!!!


Strof ακριβώς στην ίδια θέση με σένα ήρθε ένας πολύ φίλος με corolla 1.6 2002 στην εκπνοή της εγγύησης.Αυτοκίνητο με 100.000 αλλά παρατηρούσε σταθερά ότι από αλλαγή σε αλλαγή έκαιγε περισότερα.Έκανε τις μετρήσεις και του είπαν ότι είναι δικαιολογημένη η κατανάλωση αλλά είναι στο όριο της αποδοχής αλλαγής κινητήρα.Ένας τεχνικός σύμβουλος του είπε λιώστο σε κανα δυο ταξίδια να δούμε τι θα κάψει μήπως και δικαιολογήσουμε αλλαγή μοτέρ.Έτσι και έγινε και του αλλάξανε μπλοκ!

Ακριβώς το ίδιο με συμβούλεψαν κι εδώ! Συγκεκριμένα μου είπαν να μην του συμπληρώσουν αυτό το μισό λίτρο που λείπει, κάποια στιγμή να μείνει χωρίς λάδια και αν προλάβω να βγω πριν πάρει φωτιά να τους το πάω!

ΕΡΩΤΗΣΗ για να κατάλαβω τι παίζει και πως να τους αντιμετωπίσω: Σε επισκευή βλάβης εντός εγγύησης, ποιός πληρώνει τα σπασμένα; Ο τοπικός αντιπρόσωπος; Η Τουοτα ελλας; Η μητρική εταιρεία; Ο τοπικός αντιπρόσωπος πληρώνεται για τις εργατοώρες του από την εταιρεία; Δηλαδή του είναι βάρος του εδώ αντιπροσώπου η όλη διαδικασία ή θα βγάλει λεφτά από όλη την υπόθεση;

Ptboul
28-01-14, 08:39
ΕΡΩΤΗΣΗ για να κατάλαβω τι παίζει και πως να τους αντιμετωπίσω: Σε επισκευή βλάβης εντός εγγύησης, ποιός πληρώνει τα σπασμένα; Ο τοπικός αντιπρόσωπος; Η Τουοτα ελλας; Η μητρική εταιρεία; Ο τοπικός αντιπρόσωπος πληρώνεται για τις εργατοώρες του από την εταιρεία; Δηλαδή του είναι βάρος του εδώ αντιπροσώπου η όλη διαδικασία ή θα βγάλει λεφτά από όλη την υπόθεση;

Πας στο εξουσιοδοτημένο, στο φτιάχνει, φεύγεις.

Ο εξουσιοδοτημένος, τιμολογεί και στέλνει το τιμολόγιο στην Toyota Hellas. Η Τoyota Hellas πληρώνεται από τα κεντρικά.

(Έτσι γινόταν στην Merc, οπότε λογικά το ίδιο κάνουν και στην toyota)

strof
28-01-14, 08:51
Οπότε ο εδώ αντιπρόσωπος πληρώνεται κανονικά σαν να ήταν εκτός εγγύησης. Οπότε τους συμφέρει να βγει "χαλασμένο". Οπότε όσο μεγαλύτερη βλάβη, τόσο περισσότερο κέρδος γι' αυτούς. Οπότε γιατί μου τα πρήζουν και δεν αλλάζουν τον κινητήρα να κονομήσουν κιολας; Μήπως παίζει κάτι με στατιστικά "βλαβών εντός εγγύησης" ανά αντιπρόσωπο στο οποίο όλοι θέλουν να μείνουν χαμηλά για να είναι τα καλά παιδιά της μαμά εταιρείας;
Μου έκανε εντύπωση που ο μηχανικός έλεγε στον υπεύθυνο να συμπληρώσουν λάδι για να δουν πόσο ακριβώς λείπει, ενώ ο υπεύθυνος επέμενε και του έλεγε να το "μετρήσει" με το μάτι γιατί δεν μπορούσαν να καλύψουν την δαπάνη του λαδιού. Τελικά δεν μου έβαλαν και το υπολόγισαν με το μάτι...
Την ερχόμενη εβδομάδα έρχομαι Αθήνα με την ευκαιρία να κάνω και τα 1000 χλμ. Αν ακούσετε για auris λαμπαδιασμένο κάπου στις ανηφόρες της Πελασγίας, ξέρετε τίνος θα είναι!

Bitz
28-01-14, 09:12
Ολοι οι ντι φορ ντι της τογιοτα τσιμπανε λαδακι σε ποσοτητα αναλογα με τη χρηση (εντος η' εκτος πολης,δουλεμα κινητηρα σε υψηλες κτλ.) και αν θυμαμαι καλα και ο 1400 και ο 2000 παιρνουν 0-30 και 5-30 φουλ συνθετικο.
Οποτε πρεπει να κοιταξεις και την περιπτωση οτι η καταναλωση λαδιου που εχεις ειναι φυσιολογικη.
:original:

strof
28-01-14, 09:20
Δεν με ενδιαφερει να τσιμπαει λιγο και να συμπληρωνω. Εξαλλου δεν θα το κρατησω πολυ. Περισσοτερο με νοιαζει να εντοπισω αν ειναι βλαβη και να την επιδιορθωσω εντος εγγυησης. Κριμα ειναι να μου ππυν του χρονου πας για τουρμπινα ή ελατηρια.
Λαδια βαζουν αυτα που δινει η toyota, αν τα αλλαξω θα εχω θεμα με την εγγυηση.

individual
28-01-14, 14:49
αν δεν ειχες την δεσμευση να μην αλλαξεις τυπο λαδιου,θα σου ελεγα να βαλεις λιγο πιο ''χοντρα'' λαδια πχ 10-40 και να το παρακολουθουσεις.
δεν νομιζω παντως η τογιοτα να σου απαγορευει να αλλαξεις νουμερο,εαν φυσικα βαλεις λαδια τογιοτα φυσικα.
το 39αρι που ειχα (ντιζελ) στο πρωτο σερβις του ειχα βαλει 5-30 καστρολ,οπου ηταν το ιδανικοτερο με βαση το μανουαλ.
το αποτελεσμα ηταν να τα ''ρουφηξει''μονοκοπανια.
εβαλα μετα 0-40 OMV και δεν εκαψε σταγονα.
στο κολτακι (ντιζελ) που εχω τωρα,παλι το ιδιο...
εκανα 2-3 αλλαγες με διαφορετικα νουμερα,οπου περιλαμβανοντε στο μανουαλ φυσικα
και για να μην πολυλογουμε ''εκατσε η μπιλια'' στο 15-40 και ολα καλα.

spar@
28-01-14, 15:20
0,5 λιτρα στα 900(πες 1000) ειναι 5 λιτρα στα 10.000κμ που ειναι η επομενη αλλαγη, δεν το λες τσιμπαει λιγο λαδακι!
Αν το αυτοκινητο ειχε κμ να κανει υπομονη, το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο ειναι σχεδον καινουριο, οποτε τι να κανεις?
Κανε τα κμ που σου ειπαν, το ξερω οτι ειναι δυσκολο αλλα πρεπει, πηγαινε το να το ξαναδουν, και απαιτησε αλλαγη μοτερ, δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα, αλλα πρεπει να τηρηθει μια συγκεκριμενη διαδικασια.
Οπως συγκεκριμενες διαδικασιες τηρουνται σε ολες τις δουλειες, απαιτησε απλα αλλαγη μπλοκ ή κινητηρα και οχι εμβολων με ελατηρια που θα προσπαθησουν να σου πασσαρουν!
Μπορει και το ξαναλεω να χανονται αλλου τα λαδια αλλα το στατιστικο δειχνει μπλοκ!
Ολα τα αυτοκινητα εχουν αστοχιες αφηστε την αξιοπιστια της τογιοτα κλπ Ολα χαλανε...ΟΛΑ!