PDA

Επιστροφή στο Forum : LANCIA KAPUTT..



ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
25-01-14, 16:38
Προσεχώς τέλος... για την ιστορική Lancia
Η εταιρία με σήμα το γαλάζιο ελεφαντάκι που σημάδεψε τον χώρο και του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σύντομα θα είναι παρελθόν


O Σέρτζιο Μαρτσιόνε μιλώντας στην La Repubblica έκανε σαφές τις προθέσεις του πως θέλει να «θυσιάσει» το καμάρι του Ιταλικού Group Lancia, προς όφελος του Ιταλικού γκρουπ και της Αμερικανικής Chrysler

Ο Ιταλός Μάνατζερ, αποκάλυψε ότι μετά και την πλήρη εξαγορά της Chrysler από την Fiat, η Ιταλική εταιρεία θα σταματήσει να πουλάει στην Ευρώπη τα αμερικανικά αυτοκίνητα της με το σήμα της Lancia. Όπως δήλωσε ο Μαρτσιόνε λόγο της οικονομικής κρίσης που έχει χτυπήσει την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, όποια εταιρεία είναι ζημιογόνα θα κλείνει, όπως θα συμβεί και για την Lancia. Να τονίσουμε ότι ζημιογόνα για τον Ιταλικό όμιλο είναι και η Alfa Romeo που καταγράφει ζημιές μέχρι και σήμερα, αλλά ούτε λέξη για την «ταμπακιέρα» από τον Ιταλό Μάνατζερ που έσπευσε να τονίσει: «μέχρι τον Απρίλιο θα ανακοινωθούν τα επόμενα μοντέλα της Alfa τα οποίο θα αλλάξουν πλήρως τη σημερινή εικόνα της».

Πλέον η εταιρεία δε θα κατασκευάσει άλλο αυτοκίνητο τονίζοντας ότι το μόνο που θα πωλείται θα είναι το Ypsilon κι αυτό μόνο, στην Ιταλική αγορά.

Ο ισχυρός άντρας του Ιταλικού Group δεν ξέχασε να ευχαριστήσει και την Αμερικανική κυβέρνηση για την συνεισφορά της στο θέμα της εξαγοράς – σωτηρίας δηλαδή- της Chrysler. «Χωρίς την βοήθειά τους δε θα ήμασταν σήμερα εδώ…» είπε χαρακτηριστικά.

Όπως ήταν φυσικό οι δηλώσεις του Μαρτσιόνε προκάλεσαν πληθώρα αντιδράσεων από τους Ιταλούς που παινεύονται τόσα χρόνια για τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους και τώρα βλέπουν ένα δικό τους παιδί να θυσιάζεται για να σωθεί η Αμερικανική Chrysler.

https://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=410284

ghost-rider
25-01-14, 16:46
Την αλφα κ τη λανσια τις εχει κυριολεκτικα καταστρεψει η φιατ.
Και που υπαρχουν δε λεει κατι.
Δυστυχως ειναι υπερβολικα φορτωμενα κ δυσαναλογα ακριβα φιατ.

Μακαρι να γινει κατι κ να ξεφυγει απο το λουκι της φιατ η θρυλικη αλφα.
Για τη λανσια εδω κ χρονια εχει προεξοφληθει το μελλον της.

kplc16
25-01-14, 19:39
Την αλφα κ τη λανσια τις εχει κυριολεκτικα καταστρεψει η φιατ.
Και που υπαρχουν δε λεει κατι.
Δυστυχως ειναι υπερβολικα φορτωμενα κ δυσαναλογα ακριβα φιατ.

Μακαρι να γινει κατι κ να ξεφυγει απο το λουκι της φιατ η θρυλικη αλφα.
Για τη λανσια εδω κ χρονια εχει προεξοφληθει το μελλον της.

Οταν το προβατο φευγει απο το μαντρι....το τρωει ο λυκος. Πλεον ειναι αργα για να φυγουν απο την αγκαλια της fiat. Δεν επρεπε να μπλεξουν με τη fiat.

HLIAS - E36
25-01-14, 19:54
Η Alfa συνεχίζει όμως και διατηρεί τον χαρακτήρα της...thumb Για τη Lancia δεν μπορώ να πω ότι με πειράζει γιατή η φίρμα είναι κατεστραμένη εδώ και χρόνια... Στην Alfa όμως δεν της αξίζει κάτι τέτοιο, ένα όνομα που έχει γράψει ένδοξη ιστορία στον χώρο της αυτοκίνησης και διατηρείται ψηλά...

Vasilis M3
25-01-14, 19:56
Ηλια δεν βγαίνουν πλέον τα Alfa που βγαίναν κάποτε...thumb

HLIAS - E36
25-01-14, 20:21
Εννοείται Βασίλη, το ξέρω πολύ καλά αυτό όμως παρά όλη αυτή την εμπορευματοποίηση που παίζει στις αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια (πχ το ίδιο σασί ή τον ίδιο κινητήρα φοράνε 6-7 μοντέλα) κατά τη γνώμη μου καταφέρνει και διατηρεί κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο στα μοντέλα της...thumb

Εκτός από την διαχρονική κομψότητα και το υπεροχο design, διατηρεί τον σπόρ χαρακτήρα της ακόμα και σήμερα και στις πιο απλές εκδόσεις των μοντέλων της...:thumbsup:

Συγκρινε πχ μία Gullieta με ένα Auris ή Astra ή Megane ή C4...:whistle:

kplc16
25-01-14, 20:27
Εννοείται Βασίλη, το ξέρω πολύ καλά αυτό όμως παρά όλη αυτή την εμπορευματοποίηση που παίζει στις αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια (πχ το ίδιο σασί ή τον ίδιο κινητήρα φοράνε 6-7 μοντέλα) κατά τη γνώμη μου καταφέρνει και διατηρεί κάτι ξεχωριστό και ιδιαίτερο στα μοντέλα της...thumb

Εκτός από την διαχρονική κομψότητα και το υπεροχο design, διατηρεί τον σπόρ χαρακτήρα της ακόμα και σήμερα και στις πιο απλές εκδόσεις των μοντέλων της...:thumbsup:

Συγκρινε πχ μία Gullieta με ένα Auris ή Astra ή Megane ή C4...:whistle:

το καλυτερο μπροστοκουνητο μετα τα vag.Ο γαμπρος μου εχει μια 159 1.9(κουκλαρα) με 21.000 κι εχει γινει κολητος με ολους τους ηλεκτρολογους του Ντεπω. Κουκλι αλλα προβληματικο.

VanVIC
25-01-14, 21:10
H Alfa-Romeo θα συνεχίσει γιατί για τους Ιταλούς σημαίνει πολλά (θά'λεγα οτι είναι η BMW της Ιταλίας), έχει "ιστορία" πίσω της και αυτό θα χρησιμοποιηθεί -ιδιαίτερα απ'το marketing- για να πουλήσει.
Το θέμα είναι οτι το Groupo έχει αποφασίσει να "στριμώξει" την Maserati και σε πιό "χαμηλά" καταναλωτικά στρώματα και θα ακουμπήσει στα όρια της AR.
Δεν υπήρχε "χώρος" και για την Lancia και έτσι κάπως πάρθηκε η απόφαση για την "παυση" της. Πιστευω οτι μιλάμε για "παυση" (pause) γιατί ενδεχομένως να ξαναβρεθούν "συνθήκες" όπου η αναβίωση θα τους (στο groupo) φανεί χρήσιμη.
Εκτός και αγοράσει κάποιος το brand, ικανή την έχω την VAG να τους κάνει τέτοια "πλάκα" ...

EVERGET
26-01-14, 00:01
Έχετε δει τη σημερινή γκάμα της Lancia? Εκτός από τα γνωστά μας Ypsilon και Delta, τα υπόλοιπα 3 μοντέλα είναι....Chrysler. Και πραγματικά είναι αποκρουστικό να βλέπεις ένα Chrysler με τα σήματα της Lancia. Καλύτερα να κλείσει λοιπόν παρά έτσι, πουλώντας μοντέλα με χαρακτήρα άσχετο με την ιστορία και τη φιλοσοφία του brand Lancia. Ακόμη καλύτερα να είχε κλείσει κάπου στις αρχές των '90s, γιατί η μετέπειτα πορεία της ως εταιρία ήταν ανούσια.

Lancia Thema = Chrysler 300

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/01/2012LanciaThema37-1.jpg

Lancia Voyager = Chrysler Voyager (ούτε καν Phedra δεν το λέει για στάχτη στα μάτια...)

https://static.blogo.it/autoblog/lancia-voyager-01/big_LanciaVoyager_002.jpg

Lancia Flavia = Chrysler 200

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/01/f_05_672458_resize-1.jpg

Bazil Van Sinner
26-01-14, 00:40
Μου μυριζει πωληση...

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
26-01-14, 11:02
μην ξεχνατε οτι η αλφα ειναι διακαης πολθος του ομιλου VW...ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΑΡΩΣΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΟΙ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ..

ghost-rider
26-01-14, 13:56
Μακαρι να καταφερουν να την παρουν την αλφα κ να την αφησουν να διεκδικησει τη θεση που της αξιζει.
Η φιατ ειναι πολυ δυνατο φρενο για ολες τις εταιρειες του γκρουπο με μονη εξαιρεση τη φερραρι.