Επιστροφή στο Forum : Ε36 Σωστο στησιμο
Γεια σας είμαι καινούργιος στο forum είχα δει το forum από τον ξάδερφο μου Ηλίας-E36 COUPE
η οικογένεια μου έχει μια E36 316 '98 4πορτο είμαι μικρός ακόμα όμως και δεν βιάζομαι για τρελες αλλαγές μέχρι στιγμής ασχολούμαι μονο με την περιποίηση του αυτοκινητου καθάρισμα και αλλα πολλά
αλλα καλο θα ήτανε σε αυτό το thrend να πείτε όλοι την γνώμη σας σχετικά με την σωστή βελτίωση μιας bmw e36 316 είτε σε Μ3 E36 η δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να γίνει μιλάμε για ολοκληρωτική βελτίωση ανάρτηση σασμάν διαφορικό μοτέρ εσωτερικά εξωτερικά τα πάντα olla :original:
άντε θέλω να περνώ γνώμες σιγά σιγά :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
:thumbsup::thumbsup::thanks:
Stunt Mike
18-01-14, 22:49
Αφου εισαι και μικρος ακομη και δεν εχεις ξεκινησει να ριχνεις λεφτα,ας σε προσγειωσουμε αποτομα.....Ετσι οπως ειναι οι τιμες στα Ε36 τωρα,παιρνεις ΕΤΟΙΜΟ αυτο που θες πλεον και δεν ασχολεισαι με μετατροπες...Κρατα και μερικα χρηματα για μαζεματα,γιατι ειναι παλια καροτσα και εχει φαει αρκετο ''ξυλο'' απο τους κατοχους...
ξυλο δεν εχει φαει το αμαξι ηρθε απο γερμανια απο πρωσοπικο μας φιλο και εμεις το εχουμε 9-10 χρονια παντα δουλευε νορμαλ ουτε μπαντες ουτε μεγαλες ταχυτητες ουτε τιποτα μεχρι τωρα εχει ακομα νευρο και εχει πανω του 200.000 χιλιομετρα απο μετατροπες ακομα δεν ασχολουμαι αλλα οταν τελειωσο το σχολειο θα ασχοληθω χεχεχε
τι τσαμπα μηχανικος αυτοκινητων μαθενω? χαχαχα
Stunt Mike
18-01-14, 23:06
Εγω δεν σου'πα για το δικο σου οτι εχει φαει ''ξυλο'',αλλα για ενα αλλο που θα πας να παρεις,αν δεν σε ικανοποιει το 316......Πλεον ακομη και μονος σου να το φτιαξεις,δεν αξιζει τον κοπο να κανεις μετατροπη.Ειδικα αμα εισαι και μηχανικος,θα συμμαζεψεις πιο ευκολα και πιο φτηνα ενα Μ3 ή κατι αλλο που κυκλοφορει σχεδον 20 χρονια στους δρομους.
το επομενο καλοκαιρι που μας ερχεται βγαζω διπλωμα εσυ συμφωνα με την εμπειρια σου τι θα προτινες να παρω? μια οικονομικη λυση
θελω κιαλες γνωμες
Stunt Mike
18-01-14, 23:58
Δεν μπορω να ξερω τα οικονομικα σου,ουτε τι ακριβως θες απο τ'αμαξι σου....Απλως σου απαντησα τι συμβαινει με τις μετατροπες στα Ε36....Σ'ενα χρονο μπορει να'χουν αλλαξει πολλα στην Ελλαδα....Εδω αυριο δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει...
Αφου εισαι και μικρος ακομη και δεν εχεις ξεκινησει να ριχνεις λεφτα,ας σε προσγειωσουμε αποτομα.....Ετσι οπως ειναι οι τιμες στα Ε36 τωρα,παιρνεις ΕΤΟΙΜΟ αυτο που θες πλεον και δεν ασχολεισαι με μετατροπες...
+10000000000000000000 thumb
HLIAS - E36
19-01-14, 03:08
Δυστυχώς ή ευτυχώς έχει δίκιο ο Μιχάλης και μου τα έχει πει κι εμένα όπως και άλλοι πολλοί ακόμα είτε από εδώ μέσα είτε απ' έξω... Σκέψου απλά τα λεφτά που έχω δώσει εγώ ως τώρα και στην ουσία ακόμα 316 έχω, και ψάξε και στο car.gr να δεις τι βρίσκεις με τα ίδια χρήματα...
Και στο έχω πει, δεν αξίζει να φτιάξεις 4πορτο...! Άστο στον πατέρα σου και ξεκίνα τον δικό σου δρόμο...thumb
Ναι αλλα με την καμια δεν συμφερει να παρεις Μ3 και να πληρωνεις στους καραγκιοζηδες 1000 σημα .δεν τους τα δινω..........
κοιτα Ηλια σου το εχω πει και εσενα πριν μερες δεν με ενθουσιαζει και τρελα το 4πορτο αλλα και αυτο ειναι μια καλη αρχη μεχρι να μαζεψω καποια χρηματα ωστε να παρω κατι καλυτερο οτι και να ειναι αυτο
Απο οικονομικα πολυ δυσκολα και γιαυτο δεν θελω τρελα πραγματα ακομα ας τελειωσο το σχολειο πρωτα να παω στρατο να γυρισω να βρω δουλεια η να ανοιξω δικο μου συνεργειο που και αυτο ειναι πολυ δυσκολο και μετα θα δω τι θα παρω
Ηλια να εχω δει ποσα εχεις δωσει στο αμαξι και μπραβο σου εχει βελτιωθει παρα πολυ και αν συνεχισεις ετσι θα γινει ακομα καλυτερο ;) θελω κιαλες γνωμες να γινει μια ομορφη συζητηση
HLIAS - E36
19-01-14, 11:03
Ναι αλλα με την καμια δεν συμφερει να παρεις Μ3 και να πληρωνεις στους καραγκιοζηδες 1000 σημα .δεν τους τα δινω..........
Eννοείται! Το 99% των οχημάτων που κυκλοφορούν όμως δεν είναι δηλωμένα...
Από την άλλη θέλει καλό ψάξιμο γιατί όπως και να το κάνουμε είναι αυτοκίνητο 15ετίας+ και όπως αναφέρθηκε πάνω - κάτω όλα είναι ψιλοσκισμένα... Είναι και ο πιο σημαντικός λόγος που εγώ δεν θέλω να πάρω ένα έτοιμο και να φτιάξω το δικό μου, επειδή θα ξέρω τι έχω στα χέρια μου...thumb
Φυσικά δεν αποκλείω το ενδεχόμενο να βρεθεί ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο από αυτά που πραγματικά αξίζουν γιατί είχαν κάποιον "μερακλή" από πάνω τους...
Στέφανε αυτό που μπορεις να κάνεις (προσωρινά) στο δικό σας είναι να το βελτιώσεις λίγο εμφανησιακά (look M) και να περιοριστείς σ' αυτό γιατί οτιδήποτε παραπέρα είναι άσκοπα έξοδα αν σκοπεύεις να πάρεις στην πορεία ένα άλλο... Είναι προτιμότερο να κάνεις υπομονή (αφού έχεις αυτοκίνητο) και να έχεις αργότερα τα χρήματα να πάρεις στην πορεία ένα έτοιμο Μ3 ή 328 παρά να ξεκινήσεις από την αρχή...thumb
το επομενο καλοκαιρι που μας ερχεται βγαζω διπλωμα εσυ συμφωνα με την εμπειρια σου τι θα προτινες να παρω? μια οικονομικη λυση
κοιτα Ηλια σου το εχω πει και εσενα πριν μερες δεν με ενθουσιαζει και τρελα το 4πορτο αλλα και αυτο ειναι μια καλη αρχη μεχρι να μαζεψω καποια χρηματα ωστε να παρω κατι καλυτερο οτι και να ειναι αυτο
Σόρυ ρε φίλε, αλλά εδώ ακόμα δεν έχεις πάρει δίπλωμα και πρόλαβε να μην σου κάνει το 316;;; Εσύ θα ψωνίζεις με την εμπειρία των άλλων, χωρίς να έχεις ακόμα δικιά σου;;; Και μην ακούσω εγώ οδηγούσα από τα 15 και και και και...Δόξα το θεό υπάρχει αμάξι, άρα θες δε θες θα μάθεις πρώτα να οδηγάς με αυτό. Γιατί πρέπει πρώτα να μάθεις να οδηγάς σωστά, είτε με Lada είτε με Μ3...
Πάρε το δίπλωμά σου με το καλό πρώτα, βγες στους δρόμους, ΜΑΘΕ το μαμά 4πορτο 316, πάρε εμπειρίες και μετά θα δεις τι θες, τι δεν σε καλύπτει στο 316 και άλλα πολλά...δεν έχει νόημα το να δίνεις λεφτά δεξιά και αριστερά χωρίς να έχεις εξαντλήσει αυτό που έχεις.
Σόρυ ρε φίλε, αλλά εδώ ακόμα δεν έχεις πάρει δίπλωμα και πρόλαβε να μην σου κάνει το 316;;; Εσύ θα ψωνίζεις με την εμπειρία των άλλων, χωρίς να έχεις ακόμα δικιά σου;;; Και μην ακούσω εγώ οδηγούσα από τα 15 και και και και...Δόξα το θεό υπάρχει αμάξι, άρα θες δε θες θα μάθεις πρώτα να οδηγάς με αυτό. Γιατί πρέπει πρώτα να μάθεις να οδηγάς σωστά, είτε με Lada είτε με Μ3...
Πάρε το δίπλωμά σου με το καλό πρώτα, βγες στους δρόμους, ΜΑΘΕ το μαμά 4πορτο 316, πάρε εμπειρίες και μετά θα δεις τι θες, τι δεν σε καλύπτει στο 316 και άλλα πολλά...δεν έχει νόημα το να δίνεις λεφτά δεξιά και αριστερά χωρίς να έχεις εξαντλήσει αυτό που έχεις.
ναι φιλε μου δικαιο εχεις και δεν ειπα πως δεν μου κανει το 316 αντιθετος το αγαπω αυτο το αμαξι και οχι δεν θα πω πως οδηγαω απο τα 15 γιατι αυτο δεν σε κανει οδηγο σιγα σιγα μαθενεις να οδηγας και μαθενεις καλυτερα οταν πληρωνεις εσυ τα εξοδα και σιγουρα με το 316 θα ξεκηνισω μεχρι να κατασταλαξω καπου
εγω λεω αφου εχει ανοιχτει το θεμα ας αρχισουμε να γραφουμε αποψεις για φρενα στησιμο οπως εχουν δημιουργηθει για Ζ3 και για Ε46
HLIAS - E36
19-01-14, 13:54
Λοιπόν κατά τη δική μου άποψη και σύμφωνα με τα σχέδια μου για το δικό μου 36άρι η μοναδική αξιόλογη μετατροπή σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι ένα εξ' ολοκλήρου στήσιμο Μ3...!
Απο 'κει και πέρα βέβαια υπάρχουν αμέτρητες λύσεις από απόψεις κινητήρα, φρένων, αμορτισέρ, κλπ κλπ οι οποίες μπορούν να αναλυθούν στην πορεία του θέματος και θα καταθέσω εκεί τις απόψεις μου...thumb
Σαν αυτοκίνητο πάντως δίνει τη δυνατότητα για μεγάλα σχέδια με πολλές προτάσεις μετατροπών και έχει πολλά περιθώρια ανάπτυξης...:thumbsup:
1) αμορτισερ sachs perfomance.
2) ελατηρια γνησια απο m-pack 328 Ε36 με χαμηλωμα 15-10mm.
3) μπαρα θολων μπροστα ac schnitzer γνησια αλουμινου με μπουζονια από e36 m3
4) x-brace μπροστα- κατω από e36 cabrio
5) ενισχυμενα πισω top-mount απο e46 m3 με ενισχυσεις πανω τους απο Ζ3.
6) αποστατες-ροδελες στα εμβολα των μπροστινων αμορτισερ γνησια για m-pack αναρτηση
7) γνησια bump-stop (προσθετοι αποσβεστηρες) μπρος-πισω m-pack
8) ημιμπαρα-ακρομπαρα lemforder
9) συνεμπλοκ απο Μ3 Ε36
10) αντιστρεπτικες και ψαλιδια ''μαμα'' m-pack E36
Τροχοι-λαστιχα
Ζαντες απο m3 e36 γνησιες ασυμμετρες style 24
φρενα
1)μπροστινα απο e46 m3 γνησια τρυπητα αεριζομενα με δισκους 325mm
2)πισω απο e46 328 με τρυπητους δισκους zimmerman 294mm
αυτα απο μενα οσον αφορα στησιμο-φρενα στο δικο μου μεχρι τωρα...thumb
ρε Leo αυτο το Ν6 δεν το καταλαβα
Stunt Mike
19-01-14, 15:03
Η χειροτερη ''καραμελα'' που ακουω εδω και χρονια στην Ελλαδα ειναι η εξης:
''Προτιμω να επενδυσω πανω στο δικο μου 316-318(που φυσικα μεταχειρισμενο πηρε) και να το κανω σιγα σιγα Μ3,παρα να το δωσω και να παρω ενα ετοιμο με λιγοτερα χρηματα,γιατι μπορει να'ναι σκισμενο''
Σε τι θα ειναι σκισμενο ρε παιδια ενα Μ3??Στο τριπτυχο μοτερ-σασμαν-διαφορικο???Δλδ σοβαρα πιστευει καποιος οτι ειναι προτιμοτερο να ψωνισει τα μηχανικα μερη απο μια παλετα,παρα να τα δοκιμασει πανω σ'ενα αμαξι που λειτουργει κανονικα???Θα ειναι τρακαρισμενο το Μ3??Αυτο ειναι κατι που μπορεις πολυ ευκολα να δεις μ'εναν που ξερει τη δουλεια του...Αρα ποιος ο λογος να ξεκινησεις παιρνοντας ενα 316 και να χωνεις χρημα μεχρι να γινει Μ3,ενω μπορεις καλλιστα να το πουλησεις και να παρεις με την διαφορα χρηματων,ενα καλο ετοιμο Μ3 Ε36 απο καποιον που καποτε εχωσε πολλααααα λεφτα για να το κανει ετσι??
Παλιοτερα συνεφερε η μετατροπη,οταν εκανα εγω το 316-->328 και μου στοιχισε συνολο 14000 ευρω(αγορα 316+μετατροπη),τα 328 ειχαν πανω απο 18-20000 και δεν εβρισκες κι ευκολα,παρα μονο 325....Τωρα,ουτε καν!!Αντε στην καλυτερη να κανεις engine swap απο 316 σε 318ις...Για παραπανω με τιποτα....
Υ.γ Μιλαω για κομπλε μετατροπες,σαν γνησιο 328-Μ3 πχ και οχι μαιμουδιες του τυπου πεταω πανω ενα 328 μοτερ παντρεμενο με 4κυλινδρη μεταδοση-φρενα
1) αμορτισερ sachs perfomance.
2) ελατηρια γνησια απο m-pack 328 Ε36 με χαμηλωμα 15-10mm.
3) μπαρα θολων μπροστα ac schnitzer γνησια αλουμινου με μπουζονια από e36 m3
4) x-brace μπροστα- κατω από e36 cabrio
5) ενισχυμενα πισω top-mount απο e46 m3 με ενισχυσεις πανω τους απο Ζ3.
6) αποστατες-ροδελες στα εμβολα των μπροστινων αμορτισερ γνησια για m-pack αναρτηση
7) γνησια bump-stop (προσθετοι αποσβεστηρες) μπρος-πισω m-pack
8) ημιμπαρα-ακρομπαρα lemforder
9) συνεμπλοκ απο Μ3 Ε36
10) αντιστρεπτικες και ψαλιδια ''μαμα'' m-pack E36
Τροχοι-λαστιχα
Ζαντες απο m3 e36 γνησιες ασυμμετρες style 24
φρενα
1)μπροστινα απο e46 m3 γνησια τρυπητα αεριζομενα με δισκους 325mm
2)πισω απο e46 328 με τρυπητους δισκους zimmerman 294mm
αυτα απο μενα οσον αφορα στησιμο-φρενα στο δικο μου μεχρι τωρα...thumb
Aκριβώς έτσι έχουν τα πράγματα και για μένα!
Και να προσθέσω κάτι που το ξαναείπα. Σίγουρα θα κάνει τεράστια διαφορά στο στήσιμο του αυτοκινήτου, η προσθήκη αρνητικού κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς, που δυστυχώς δεν είναι ρυθμιζόμενο.
Η χειροτερη ''καραμελα'' που ακουω εδω και χρονια στην Ελλαδα ειναι η εξης:
''Προτιμω να επενδυσω πανω στο δικο μου 316-318(που φυσικα μεταχειρισμενο πηρε) και να το κανω σιγα σιγα Μ3,παρα να το δωσω και να παρω ενα ετοιμο με λιγοτερα χρηματα,γιατι μπορει να'ναι σκισμενο''
Σε τι θα ειναι σκισμενο ρε παιδια ενα Μ3??Στο τριπτυχο μοτερ-σασμαν-διαφορικο???Δλδ σοβαρα πιστευει καποιος οτι ειναι προτιμοτερο να ψωνισει τα μηχανικα μερη απο μια παλετα,παρα να τα δοκιμασει πανω σ'ενα αμαξι που λειτουργει κανονικα???Θα ειναι τρακαρισμενο το Μ3??Αυτο ειναι κατι που μπορεις πολυ ευκολα να δεις μ'εναν που ξερει τη δουλεια του...Αρα ποιος ο λογος να ξεκινησεις παιρνοντας ενα 316 και να χωνεις χρημα μεχρι να γινει Μ3,ενω μπορεις καλλιστα να το πουλησεις και να παρεις με την διαφορα χρηματων,ενα καλο ετοιμο Μ3 Ε36 απο καποιον που καποτε εχωσε πολλααααα λεφτα για να το κανει ετσι??
Παλιοτερα συνεφερε η μετατροπη,οταν εκανα εγω το 316-->328 και μου στοιχισε συνολο 14000 ευρω(αγορα 316+μετατροπη),τα 328 ειχαν πανω απο 18-20000 και δεν εβρισκες κι ευκολα,παρα μονο 325....Τωρα,ουτε καν!!Αντε στην καλυτερη να κανεις engine swap απο 316 σε 318ις...Για παραπανω με τιποτα....
Υ.γ Μιλαω για κομπλε μετατροπες,σαν γνησιο 328-Μ3 πχ και οχι μαιμουδιες του τυπου πεταω πανω ενα 328 μοτερ παντρεμενο με 4κυλινδρη μεταδοση-φρενα
+100000!
Stunt Mike
19-01-14, 15:13
Aκριβώς έτσι έχουν τα πράγματα και για μένα!
Και να προσθέσω κάτι που το ξαναείπα. Σίγουρα θα κάνει τεράστια διαφορά στο στήσιμο του αυτοκινήτου, η προσθήκη αρνητικού κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς, που δυστυχώς δεν είναι ρυθμιζόμενο.
Στο Ε36 το καμπερ ρυθμιζεται τοσο μπροστα(περιπου μεχρι 2+μοιρες) οσο και πισω....Με εργοστασιακα πιατελα μιλωντας παντα...μια χαρα ρυθμιζομενο ειναι για συνθηκες δρομου
Στο Ε36 το καμπερ ρυθμιζεται τοσο μπροστα(περιπου μεχρι 2+μοιρες) οσο και πισω....Με εργοστασιακα πιατελα μιλωντας παντα...μια χαρα ρυθμιζομενο ειναι για συνθηκες δρομου
Εγώ εδώ το διάβασα Μικε https://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?995556-The-Definitive-Alignment-Guide-for-your-E36-M3. Δεν ισχύει δλδ ότι σε μη Μ3 γόνατα, το κάμπερ δεν ρυθμίζεται;
Stunt Mike
19-01-14, 15:42
Αυτος εδω,απ'οτι καταλαβα,δεν λεει οτι δεν ρυθμιζεται σε Μ3 ή Non M3...Απλως για να φτασεις τα νουμερα που δινει,σου λεει οτι θελει Top mounts ρυθμιζομενα.Αλλιως ο τυπας ειναι λαθος..Φυσικα και ρυθμιζεται το καμπερ και η συγκλιση στα Ε36,ειτε ειναι Μ3 ειτε οχι...Ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις εχουν.Περιπου 2 μοιρες ειναι το μεγιστο αρνητικο καμπερ που παιρνουν μπροστα.
Ο τύπος λέει ότι σε Ε36 ρυθμίζεται μπρος-πίσω η σύγκλιση και πίσω μόνο το κάμπερ. Η αλήθεια είναι, ότι όταν πήγα για πρώτη για ευθυγράμμιση (σε πολύ καλό όνομα...) και τους ρώτησα για κάμπερ μπροστά, μου είπαν ότι δεν ρυθμίζεται μπροστά το κάμπερ, μόνο πίσω.
Ακόμα τo TIS, για την ευθυγράμμιση του μπροστινού άξονα, αναφέρει μόνο πως ρυθμίζεται η σύγκλιση, ενώ για την ευθυγράμμιση του πίσω, αναφέρει πως ρυθμίζεται σύγκλιση και κάμπερ...
HLIAS - E36
19-01-14, 19:15
Η χειροτερη ''καραμελα'' που ακουω εδω και χρονια στην Ελλαδα ειναι η εξης:
''Προτιμω να επενδυσω πανω στο δικο μου 316-318(που φυσικα μεταχειρισμενο πηρε) και να το κανω σιγα σιγα Μ3,παρα να το δωσω και να παρω ενα ετοιμο με λιγοτερα χρηματα,γιατι μπορει να'ναι σκισμενο''
Σε τι θα ειναι σκισμενο ρε παιδια ενα Μ3??Στο τριπτυχο μοτερ-σασμαν-διαφορικο???Δλδ σοβαρα πιστευει καποιος οτι ειναι προτιμοτερο να ψωνισει τα μηχανικα μερη απο μια παλετα,παρα να τα δοκιμασει πανω σ'ενα αμαξι που λειτουργει κανονικα???Θα ειναι τρακαρισμενο το Μ3??Αυτο ειναι κατι που μπορεις πολυ ευκολα να δεις μ'εναν που ξερει τη δουλεια του...Αρα ποιος ο λογος να ξεκινησεις παιρνοντας ενα 316 και να χωνεις χρημα μεχρι να γινει Μ3,ενω μπορεις καλλιστα να το πουλησεις και να παρεις με την διαφορα χρηματων,ενα καλο ετοιμο Μ3 Ε36 απο καποιον που καποτε εχωσε πολλααααα λεφτα για να το κανει ετσι??
Παλιοτερα συνεφερε η μετατροπη,οταν εκανα εγω το 316-->328 και μου στοιχισε συνολο 14000 ευρω(αγορα 316+μετατροπη),τα 328 ειχαν πανω απο 18-20000 και δεν εβρισκες κι ευκολα,παρα μονο 325....Τωρα,ουτε καν!!Αντε στην καλυτερη να κανεις engine swap απο 316 σε 318ις...Για παραπανω με τιποτα....
Υ.γ Μιλαω για κομπλε μετατροπες,σαν γνησιο 328-Μ3 πχ και οχι μαιμουδιες του τυπου πεταω πανω ενα 328 μοτερ παντρεμενο με 4κυλινδρη μεταδοση-φρενα
Μια χαρά τα λες Μιχάλη και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...thumb
Σε περίπτωση όμως πλήρους μετατροπής σε τέτοια μοτέρ όπως τα Μ3 υπάρχει και η περίπτωση να βρεθεί ένα αυτοκίνητο που να πωλείται μόνο για ανταλλακτικά είτε τρακαρισμένο είτε όχι και να μεταφερθούν απλά όλα τα απαραίτητα στο δικό σου απλό 316 ή 318 με σκοπό να πετύχεις μια πλήρη μετατροπή χωρίς τρελά ποσά, όπως δηλαδή θα γίνονταν αν έψαχνες κι αγοραζες τα μισά πράγματα από δω, τα άλλα μισά απο 'κει, τα άλλα παραπέρα, κλπ κλπ
Θα μου πεις όμως πως ξέρεις τι κομμάτι θα είναι το μοτέρ, το σασμάν, το διαφορικό, κλπ? Ε, μέχρι ένα σημείο που υπάρχει δυνατότητα μπορούν να ελεγχθούν, μετά είναι και θέμα τύχης...:whistle: Στο κάτω κάτω το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που θα αγόραζες έτοιμο αυτοκίνητο...
Επειδή πρόκειται για αυτοκίνητο 15ετίας+ είναι κομματάκι δύσκολο να μην πετύχεις τρακαρισμένο και δεν αναφέρομαι σε απλά χτυπηματάκια (προφυλακτήρας, φτερό, κλπ) πράγμα που σε κάνει να σκέφτεσαι όπως κι εγώ που κατάφερα και βρήκα μια καλή καρότσα και δεν σκέφτομαι να την δώσω για να πάρω κάτι έτοιμο...thumb
Το κάμπερ στους μπροστινούς τροχούς των εργοστασιακών Ε36 δεν ρυθμίζεται. Μόνο η σύγκλιση-απόκλιση. Πίσω υπάρχει η δυνατότητα και για τα 2.
Εγώ, λοιπόν, έχω 1,5 κάμπερ μπροστά με σύγκλιση 2 και τα ίδια νούμερα πίσω, σύμφωνα με τη συμβουλή του μηχανικού για τα Ε36. Γιατί μου βάζει τόσο σύγκλιση μπροστά? Λογικά, είναι πιο κατευθυντικό και σταθερό στις ευθείες και διαβάζει λιγότερο τις ανωμαλίες του δρόμου. Στις στροφές, όμως, δε χάνω σε αίσθηση και έχω τάσεις υποστροφής? Ρωτάω γιατί δε το έχω δοκιμάσει με απόκλιση 2 μπροστά ας πούμε... Να το τολμήσω ή δεν είναι σωστό setup για δρόμο??
ΥΓ: Λάστιχα 205/55/16 και αναρτήσεις Βilstein B8 Sprint με H&R sport και σινεμπλόκ Μ3.
ρε Leo αυτο το Ν6 δεν το καταλαβα
https://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CD11&mospid=47447&btnr=31_0419&hg=31&fg=10&lang=el
ειναι το νο 11 στο διαγραμμα.(το φοραγανε και τα M-pack).
α καταλαβα .αλλα τι κερδιζεις?
α καταλαβα .αλλα τι κερδιζεις?
ροδελιτσα ειναι και παει πανω στο εμβολο για να μην ''παιζει''...λεπτομερειες..
Εγώ, λοιπόν, έχω 1,5 κάμπερ μπροστά με σύγκλιση 2 και τα ίδια νούμερα πίσω, σύμφωνα με τη συμβουλή του μηχανικού για τα Ε36. Γιατί μου βάζει τόσο σύγκλιση μπροστά? Λογικά, είναι πιο κατευθυντικό και σταθερό στις ευθείες και διαβάζει λιγότερο τις ανωμαλίες του δρόμου. Στις στροφές, όμως, δε χάνω σε αίσθηση και έχω τάσεις υποστροφής? Ρωτάω γιατί δε το έχω δοκιμάσει με απόκλιση 2 μπροστά ας πούμε... Να το τολμήσω ή δεν είναι σωστό setup για δρόμο??
Ναι χάνεις σε αίσθηση και υποστρέφεις. Αλλά Τεο, έχεις υπερβολική σύγκλιση μπροστά. Εργοστασιακά, δίνεται ~0,20 της μοίρας και εσύ έχεις 2??? Και απόκλιση μπορείς να δοκιμάσεις, αλλά μεγέθη της τάξης των 2 μοιρών, είναι τεράστια...
ghost-rider
20-01-14, 10:08
Kαποια μηχανηματα τη συγκλιση τη δινουν σε mm.
Δεν ξερω πως ακριβως τη μετρανε.
Το 2 που αναφερει πιο πανω ο φιλος ειναι σιγουρα mm.
H συγκλιση πρεπει να παιζει 0,1 η 0,2 δεκατα της μοιρας.
Καμπερ 1,5 ειναι μιαμιση μοιρα η μια μοιρα και 50 λεπτα?
Φανταζομαι ειναι μιαμιση μοιρα(1 μοιρα και 30 λεπτα) που συνεπαγεται 3ποντο χαμηλωμα περιπου(να που ρυθμιζεται κ η καμπερ χαχα!)?
Σωστο ειναι γενικα.
Αυτο που εχω δει γενικα ειναι οτι το αμαξι (σε 46αρι βεβαια) συμπεριφερεται ωραια με ελαχιστη συγκλιση εμπρος ( 1 δεκατο της μοιρας μετρημενο σε Hunter), λιγη περισσοτερη πισω ( 2 με 2,5 δεκατα της μοιρας) και πισω καμπερ κατα 20 περιπου λεπτα της μοιρας αυξημενη σε σχεση με την εμπρος(εγω εμπρος εχω 1 μοιρα και 15 λεπτα. Πισω 1 μοιρα και 30 λεπτα).
Καπου εκει με σταθερο γκαζι επανω στη στροφη φευγεις με τα τεσσερα.
Ουτε μουρη, ουτε ουρα.
Εχουν βοηθησει και οι αντιστρεπτικες σε αυτο βεβαια. Η μπροστα εχει δυο σκαλες ρυθμισης και την εχω στην πιο soft.
Stunt Mike
20-01-14, 11:33
Ρε παιδια μαλλον εχουμε μπερδεψει τον ορο "ρυθμιση" του καμπερ στο Ε36...Εσεις μαλλον περιμενετε να'χει ξεχωριστο μηχανισμο ρυθμισης για το καμπερ μπροστα οπως εχει πισω??Ενω εγω σας λεω απλως οτι,ναι ρυθμιζεται μεχρι 2 μοιρες περιπου.Η 1,5 ερχεται με το χαμηλωμα και η υπολοιπη 0.5 βαζοντας ροδελες πισω απο το αμορτισερ,στη βαση του.Ο πειρος που το συγκρατει ειναι αρκετα μεγαλος (ισως επιτηδες απο τη bmw) για να επιτρεπει κατι τετοιο με ασφαλεια.Ειναι κοινη πρακτικη χροοοονια τωρα στα Ε36.Μην με τρελαινετε...
Ε ναι ρε Μικε, το ίδιο λέμε στην ουσία. Βασικά γίνεται έμμεση ρύθμιση του κάμπερ, όχι όπως πίσω. Ακριβώς ό,τι έλεγε το link του τύπου που έβαλα πριν.
HLIAS - E36
20-01-14, 16:46
Η σύγκλιση μπροστά όμως δεν επηρεάζει το τιμόνι (πχ να τραβάει σε λακούβες) αφού το πέλμα του ελαστικού πατάει ασσύμετρα...?:think:
ghost-rider
20-01-14, 17:14
Καποια στιγμη στο δικο μου την ειχα μηδενισει τη συγκλιση.
Στο turn in ειχα πολυ καλυτερη συμπεριφορα.
Στην πορεια ομως μαλλον δεν ηταν καλυτερο.
Χειροτερη επαναφορα. Δεν ερχοταν τοσο δυνατα κεντρο.
Τωρα ποσο τραβαγε δεν θυμαμαι...
Θυμαμαι ομως οτι θελησα να ξαναδωσω λιγη συγκλιση.
Η σύγκλιση μπροστά όμως δεν επηρεάζει τΒέβαινι (πχ να τραβάει σε λακούβες) αφού το πέλμα του ελαστικού πατάει ασσύμετρα...?
Όσο σύγκλιση - απόκλιση να δώσεις το ίδιο πατάει το λάστιχο. Μη μπερδεύεις με το κάμπερ.
Όσο για το 2 σύγκλιση είναι σε mm... Υποστροφή δεν έχω σχεδον καθόλου. Βέβαια σε αυτό βοηθάνε τα ελατήρια καθώς το χαμηλώνουν αρκετά περισσότερο μπροστά και χρειαζεται αυτό στα 36αρια (40-15 μπρος πίσω είναι τα ελατήρια μου). Επισης, έχω πάντα πιο φρέσκα λάστιχα μπροστά. Αν ηταν και τα 4 ίδια, ίσως να είχα λίγο υποστροφή. Απλα, ρωτάω γνώμες για τη σύγκλιση και αν κάνεις έχει δοκιμάσει με λίγη απόκλιση.
HLIAS - E36
20-01-14, 19:07
Μπροστά κάμπερ αφού δεν ρυθμίζεται... Με αμορτισερ και τις ροδέλες στη βάση του μόνο όπως είπε ο Stunt Mike να φτάσει τις 2 μοίρες... Ή αν γίνεται δουλειά με top mount
Επιπλέον για πίσω μέσω top mount ρυθμίζεται το κάμπερ? Στα 316 δεν υπάρχει αυτό... Γίνεται να δώσω από αλλού γωνία ή θα χρειαστεί μπάξιμο top mount? Για να αποφύγω αυτά: https://www.ebay.com/itm/REAR-LOWER-CONTROL-ARM-CAMBER-KIT-BLUE-for-BMW-E46-E36-Z4-poliuretane-75ShA-/221341615943?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3388fd0747&vxp=mtr
Stunt Mike
20-01-14, 20:48
Αυτος εδω,απ'οτι καταλαβα,δεν λεει οτι δεν ρυθμιζεται σε Μ3 ή Non M3...Απλως για να φτασεις τα νουμερα που δινει,σου λεει οτι θελει Top mounts ρυθμιζομενα.Αλλιως ο τυπας ειναι λαθος..Φυσικα και ρυθμιζεται το καμπερ και η συγκλιση στα Ε36,ειτε ειναι Μ3 ειτε οχι...Ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις εχουν.Περιπου 2 μοιρες ειναι το μεγιστο αρνητικο καμπερ που παιρνουν μπροστα.
Q: Can I get a good Performance Alignment for the Street with stock adjustments?
A: NO! You can not get a good performance alignment for the street with a bone stock E36 M3, or even with a modified suspension, without front camber adjustment . You need some form of front camber adjustment that doesn't come stock.
6ylinder,εγω συμφωνησα μ'αυτα που εγραψε ο τυπας,πλην της παραθεσης που σου'γραψα παραπανω.Εσυ εγραψες οτι ο τυπος λεει,οτι δεν ρυθμιζεται το καμπερ στο Ε36..Τεςπα,εν πασει περιπτωσει δικιο εχουμε και οι 3 μας,πλην οτι θεωρω λαθος που λεει οτι δεν εχεις ευθυγραμμιση επιδοσεων για δρομο με stock suspension...Θεωρω τις 2 μοιρες καμπερ μπροστα,υπεραρκετες για καθημερινη οδηγηση με τυπικα ελαστικα..
Stunt Mike
20-01-14, 21:14
Καποια στιγμη στο δικο μου την ειχα μηδενισει τη συγκλιση.
Στο turn in ειχα πολυ καλυτερη συμπεριφορα.
Στην πορεια ομως μαλλον δεν ηταν καλυτερο.
Χειροτερη επαναφορα. Δεν ερχοταν τοσο δυνατα κεντρο.
Τωρα ποσο τραβαγε δεν θυμαμαι...
Θυμαμαι ομως οτι θελησα να ξαναδωσω λιγη συγκλιση.
Με αφορμη αυτο να δωσουμε και καποια info στο θεμα ''στησιμο για Ε36''
Με βαση το οτι μιλαμε παντα γι'αυτοκινητα που χρησιμοποιουνται στο δρομο,δεν θελουμε ακραια νουμερα ευθυγραμμισης.
Τα Ε36 απο το εργοστασιο ερχονται με συγκλιση μπρος-πισω και καμπερ αρνητικο,ενω τα νουμερα ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα στον πισω αξονα.Επισης το Ε36 ειναι φαρδυτερο πισω....Αφηνοντας το set up αναρτησης-αντιστρεπτικων εκτος παιχνιδιου,εχουμε ενα υποστροφικοτατο Ε36,316-328 κι ενα ουδετερο Μ3.
--μπροστινος αξονας-->δινοντας κι αλλη συγκλιση μπροστα εχουμε καλυτερο turn in,αλλα περισσοτερη υποστροφη,πιο αμεσο τιμονι σε αισθηση.Οσο την φερνουμε προς το μηδεν,χανουμε αισθηση-επαναφορα τιμονιου,κερδιζουμε σε πατημα της μουρης,προοδευτικοτητα αντιδρασεων και ''ανοιγμα τροχιας'' σε ντριφτ.Εξου κι εμεις οι ντριφταδες εχουμε πολυ αποκλιση αλλα σε συνδυασμο με τρελά νουμερα τοσο σε καστερ οσο και σε καμπερ.
Δινοντας πολυ καμπερ μπροστα,χανουμε στα φρενα στην ευθεια και σε συνδυασμο με την αποκλιση,εχουμε πολυ νευρικα μουτρα.Προσωπικα πιστευω οτι η εργοστασιακη συγκλιση των bmw ειναι ο ιδανικος συνδυασμος και κακως την πειραζετε οσοι το εχετε μονο για δρομο
---Πισω αξονας-->τα Ε36 εχουν αρκετο καμπερ και συγκλιση.Το πολυ καμπερ δινει σπινιαρισμα στην ευθεια,αλλα καλυτερο στριψιμο..Σε γενικες γραμμες μεχρι 2-2.5 μοιρες πισω ειναι οκ ακομα και για χρονους σε πιστα.Η συγκλιση να παραμενει μαμισια σε δυνατα Ε36 ή να μηδενιζεται σε οποιον θελει λιγο παιχνιδι.Η αποκλιση πισω,δεν δουλευει στα bmw γενικως..Το κανει αρκετα ανεξελεγκτο και θελει ντριφταδικα τιμονια μπροστα για να την εκμεταλλευτεις.
aggelosmk2
20-01-14, 21:37
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/01/plusone2-1.gif
Κρίνοντας απο τα 3 διαφορετικά set up που χα δοκιμάσει την raceland στο 318is
κ απο τα 2 set up που χω κάνει στην φουλ ρυθμιζόμενη μέχρι τώρα στο 328, συμφωνώ απόλυτα.
HLIAS - E36
20-01-14, 23:23
Ωραίος Μιχάλη...!thumb
Μικε δεν παίζει και το το παρακάτω ρόλο στην υποστροφικότητα του Ε36?
Ότι όσο πιέζεται ο εξωτερικός πίσω τροχός σε μία στροφή, τόσο μεταβάλλεται το κάμπερ του (μεγαλώνει) σε σχέση με τον μπροστά, λόγω γεωμετρίας ανάρτησης, οπότε και έχει μεγαλύτερη πρόσφυση πίσω;
Stunt Mike
21-01-14, 09:19
Σαφεστατα και παιζει ρολο αλλα το ιδιο η και περισσοτερο,πιεζεται ο μπροστινος αξονας.Αυτο το προβλημα το αντιμετωπιζουμε πιο πολυ στο ντριφτ εμεις,που η μουρη αποφορτιζεται και πιεζεται περισσοτερο πισω,καμπερωνει και κραταει καλυτερα,οποτε σ'ενα "ασε" του γκαζιου φευγεις με τα μουτρα απεναντι!!Συχνο φαινομενο στα ιαπωνεζικα αυτο.Στα Ε36 φτιαχνουμε ρυθμιζομενες ψαλιδομπαρες πισω για να μηδενιστει το καμπερ
να πουμε και για την ακαμψια του σασι??2-3 οικονομικες λυσεις?
Για χρήση δρόμου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι x-brace και μπάρες θόλων.
x-brace για μένα η πρώτη λύση, καθότι για να πάρεις μπάρες θόλων που θα κάνουν δουλειά πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Kostas Maras
21-01-14, 11:18
Για χρήση δρόμου, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι x-brace και μπάρες θόλων.
x-brace για μένα η πρώτη λύση, καθότι για να πάρεις μπάρες θόλων που θα κάνουν δουλειά πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Φίλε αν μπορείς πρότεινε μας ακριβές μπάρες εμπρός.......σε ευχαριστώ!
Δεν ξέρω κάποια συγκεκριμένη, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι η σωστή μπάρα θόλων πρέπει να είναι μονοκόμματη, χωρίς αρθρώσεις κλπ, μη ρυθμιζόμενη και να έχει μια σεβαστή τιμή...υποθέτω >180¤.
Αν ειναι μονοκομματι ομως, δεν υπαρχει κινδυνος σε περιπτωση ατυχηματος να σου πεταξει και τον αλλο θολο;
Αυτός ο κίνδυνος λένε αποτρέπεται με το να είναι η μπάρα από αλουμίνιο. Μπορεί όμως και όχι...
Το θέμα όμως είναι πότε δουλεύει σωστά η μπάρα και όχι αν μπορεί να προξενήσει αυτό που λες.
Kostas Maras
21-01-14, 12:22
Αν ειναι μονοκομματι ομως, δεν υπαρχει κινδυνος σε περιπτωση ατυχηματος να σου πεταξει και τον αλλο θολο;
Έτσι νομίζω κι εγώ......αλουμινένια με σημεία εκτόνωσης (παράμορφωσης).....σε περίπτωση ατυχήματος.......
Το θέμα όμως είναι πότε δουλεύει σωστά η μπάρα και όχι αν μπορεί να προξενήσει αυτό που λες.
Καλο ειναι να το κοιταμε απο ολες τις σκοπιες thumb
Kostas Maras
21-01-14, 12:56
εγώ φοράω OMP αλουμινένια χωρίς κολλήσεις πουθενά και τα πιατέλα ενσωματώνουν και τα τρία νευράκια που κάνει ο θόλος.......πολύ ελαφριά κατασκευή........τοποθετημένη το 1999 σε τιμή εκείνη την εποχή 50000 δραχμές.........
αν φας γερο κοπανημα εμπρος και μπαρα να μην φορας ολα θα στραβωσουν
HLIAS - E36
21-01-14, 15:15
Μπάρα για πίσω φοράει κανείς? Ξέρουμε περίπου τι τιμές παίζουνε?
Μπαρα θολων μπροστα schnitzer 500 ευρω 1,8 κιλα με πιατελα που αγκαλιαζουν τους θολους, πισω επισης της schnitzer 170 ευρω με μικροτερα πιατελα επισης παναλαφρη αλουμινιου, x-brace απο καμπριο, αναρτηση fk coilover για μ3, hr αντιστρεπτικες πιο χοντρες απο του μ3, ενισχυμενα σινεμπλοκ μπροστα, σινεμπλοκ του μ3 πισω, φρενα μ3 321 με σωληνακια υψηλης πιεσης. Αυτα φοραει το δικο μου! Απιστευτο κρατημα, σφιχτη αισθηση στην οδηγηση και βιδωμενο στον δρομο, χωρις ιχνος ψαρεματος ακομα και στις υψηλες ταχυτητες, μηδαμινη κλιση του αμαξωματος στις στροφες, καμια αισθηση υποστροφης ακομα και σε κλειστα κομματια. Αν αλλαζα κατι αυτο θα ηταν η αναρτηση σε pss9 κι αυτο λογω του οτι δεν κοπαναει στα πολυ λιγα χλμ τοσο οσο η fk. Για μενα ειναι ενας πολυ καλος συνδοιασμος για e36 ο οποιος δεν κουραζει και στα ταξιδια.thumb
HLIAS - E36
21-01-14, 23:03
Μπαρα θολων μπροστα schnitzer 500 ευρω 1,8 κιλα με πιατελα που αγκαλιαζουν τους θολους, πισω επισης της schnitzer 170 ευρω με μικροτερα πιατελα επισης παναλαφρη αλουμινιου, x-brace απο καμπριο, αναρτηση fk coilover για μ3, hr αντιστρεπτικες πιο χοντρες απο του μ3, ενισχυμενα σινεμπλοκ μπροστα, σινεμπλοκ του μ3 πισω, φρενα μ3 321 με σωληνακια υψηλης πιεσης. Αυτα φοραει το δικο μου! Απιστευτο κρατημα, σφιχτη αισθηση στην οδηγηση και βιδωμενο στον δρομο, χωρις ιχνος ψαρεματος ακομα και στις υψηλες ταχυτητες, μηδαμινη κλιση του αμαξωματος στις στροφες, καμια αισθηση υποστροφης ακομα και σε κλειστα κομματια. Αν αλλαζα κατι αυτο θα ηταν η αναρτηση σε pss9 κι αυτο λογω του οτι δεν κοπαναει στα πολυ λιγα χλμ τοσο οσο η fk. Για μενα ειναι ενας πολυ καλος συνδοιασμος για e36 ο οποιος δεν κουραζει και στα ταξιδια.thumb
Μπράβο Μιχάλη! Να το χαίρεσαι το εργαλείο...thumb
Ακριβούτσικες είναι οι μπάρες...:shok: Θα αργήσουν να μπούνε στο δικό μου, προέχουν άλλα μπαξίματα... Μέχρι τον Ιούνιο είναι κανονισμένα...:thumbsup:
Για την pss9 που είπες μην νομίζεις ότι είναι και πολύ "άνετη" σε χαμηλές ταχύτητες... Εγώ που την έχω πάνω σχεδόν 1 μήνα ρυθμισμένη στην 4η σκάλα σκληρότητας μπορώ να πω πως είναι αρκετά σφιχτή... Δεν θα έλεγα ενοχλητική αλλά σκέψου τι θα γίνει έτσι και ανεβάσω τη σκληρότητα!:shok:
Εκτός πόλης και με μπόλικα χιλιόμετρα φαίνεται έντονα η ποιότητα της ανάρτησης βέβαια αφού το αυτοκίνητο είναι τρένο και ακολουθεί πιστά κάθε μου κίνηση και να φανταστείς δεν έχω ασχοληθεί ακόμα με "ψαγμένο" στήσιμο (πχ καμπερ) και δεν έχω και λάστιχα (πίσω έχω κάτι τελειωμένα Pirelli του '07)... Μεγάλη βελτίωση είδα και στο τιμόνι... Γενικά βοηθάει πολύ να γνωρίζεις που πατάει το αυτοκίνητο κάθε στιγμή... Εμένα προσωπικά μου εμπνέει μεγάλη σιγουριά και ακόμα είναι η αρχή, δεν την έχω δουλέψει καλά...:thumbsup:
Όλα αυτά βέβαια αποτελούν καθαρά προσωπική μου άποψη στο θέμα ανάρτησης χωρίς να γνωρίζω το πως θα συμπεριφέρονταν με κάποια άλλη... Η μοναδική εικόνα που έχω είναι από coilover D2 στου Δημήτρη (m3e36) η οποία απορροφά καλύτερα τις λακούβες σε μικρές ταχύτητες όμως όπως υποστηρίζει και ο ίδιος δεν έχει καλό rebound...:thumbsdown:
Γνωμη μου ειναι πως πιο ιδεωδες δειχνει αυτο που εφαρμοσε η ιδια η BMW στα Ζ4, δηλαδη ετσι ...
https://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/Z3%20parts/4_Installed_zps649ab6ca.jpg (https://s5.photobucket.com/user/6066nick/media/Z3%20parts/4_Installed_zps649ab6ca.jpg.html)
Η τριγωνικη μπαρα ομως δεν μπορει να μπει στα Ε36.
Ομως οι ισιες και μονες μπαρες απο θολο σε θολο δεν εχουν αποδειχτει πως ειναι και οτι αποτελεσματικοτερο κι ας ειναι μασιφ, συναρμολογουμενη η' μη.
https://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/Z3%20parts/Image567_zps0ad5994a.jpg (https://s5.photobucket.com/user/6066nick/media/Z3%20parts/Image567_zps0ad5994a.jpg.html)
Οποτε καποιοι κατασκευαστες εχουν στραφει σε διπλες που εχουν στοχο να πετυχουν ενα ιδεατο τριγωνο μιας και ενα πραγματικο δεν δειχνει πως μπορει να εφαρμοστει ετσι οπως εχουν στα Ε36 τα πραγματα οποτε
με αυτον τον τροπο δημιουργουν με τους διπλους σωληνες απο μια γωνια σε καθε θολο αρχικα -οπως κανει και μια τριγωνικη μπαρα- και μετα αναγκαστικα καταληγει σε παραλληλογραμο με εσωτερικα δεσιματα για να πλησιασουν οσο ειναι εφικτο βεβαια
την ακαμψια εστω και ενος ιδεατου τριγωνου που ειναι εν τελει ολοκληρωμενο κατα τα 2/3.
Απ'το καθολου τριγωνο παντως αυτη η σχεδιαση θεωρω οτι προσφερει περισσοτερη ακαμψια -στις οποιες περιμετρικες πιεσεις δημιουργουνται- απο τις μονες μπαρες που δουλευουν μονο στις πλαγιες πιεσεις που ασκουνται.
https://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/Z3%20parts/1538_Z3racingbar1_zps862aa959.jpg (https://s5.photobucket.com/user/6066nick/media/Z3%20parts/1538_Z3racingbar1_zps862aa959.jpg.html)
+1 για την σνιτζερ μπαρα...και γω αυτη φοραω.(μεταχειρο μου χε στοιχησει 200ε απο αγγλια-ειναι λιγο σπανιες.).
η επομενη αναρτηση μου (αν εχω ακομα το αμαξι) θα ναι γνησια M-pack καινουργια ομως ισως σε συνδιασμο με παχυτερες αντιστρεπτικες.
η χρυση τομη ανεσης-κρατηματος...
ηδη με τα μεταχειρισμενα ελατηρια m-pack εχει βελτιωθει στο τομεα ανεση το αμαξι χωρις να εχω καταλαβει διαφορα στο κρατημα....
υ.γ. σκεφτομαι και για σωληνακια υψηλης καθως λενε οτι εχεις καλυτερη αισθηση στο φρενο...μαι δοκιμη θα με πεισει..:original:
Ομως οι ισιες και μονες μπαρες απο θολο σε θολο δεν εχουν αποδειχτει πως ειναι και οτι αποτελεσματικοτερο κι ας ειναι μασιφ, συναρμολογουμενη η' μη.
https://www.bmwfans.gr/forum/[/URL][/IMG]
Αυτή έχει αρθρώσεις, δεν είναι μονοκόμματη.
Αυτή έχει αρθρώσεις, δεν είναι μονοκόμματη.
Ομως οι ισιες και μονες μπαρες απο θολο σε θολο δεν εχουν αποδειχτει πως ειναι και οτι αποτελεσματικοτερο κι ας ειναι μασιφ, συναρμολογουμενη η' μη.
thumb
Δικιο εχεις την συμπεριελαβα αλλωστε στην περιγραφη, δεν προλαβαινα ομως να βαλω κι αλλες φωτογραφιες και για τις αλλου ειδους μονες, απλα εβαλα μια ως ενδεικτικη.
Θα βαλω ομως μερικες φωτο ακομα απο το διαδικτυο για οσους την θυμουνται , ισως την πιο πολυποθητη μπαρα θολων για ολα τα 6κυλινδρα & Μ3 Ε36 των περασμενων ετων.
Την εργοστασιακη Μ που μπηκε στο Ε36 Μ3 GT.
https://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF99&mospid=47432&btnr=51_2271&hg=51&fg=75&hl=1&lang=el
https://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/M-pack/img2623small_zps93febdd4.jpg (https://s5.photobucket.com/user/6066nick/media/M-pack/img2623small_zps93febdd4.jpg.html)
https://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/M-pack/img2626small_zps4590cad5.jpg (https://s5.photobucket.com/user/6066nick/media/M-pack/img2626small_zps4590cad5.jpg.html)
https://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/M-pack/img2628small_zps296614c1.jpg (https://s5.photobucket.com/user/6066nick/media/M-pack/img2628small_zps296614c1.jpg.html)
https://i5.photobucket.com/albums/y175/6066nick/M-pack/img2630small_zps15e914ba.jpg (https://s5.photobucket.com/user/6066nick/media/M-pack/img2630small_zps15e914ba.jpg.html)
παιδια η μπαρα που βοηθαει?
HLIAS - E36
22-01-14, 15:06
+1 για την σνιτζερ μπαρα...και γω αυτη φοραω.(μεταχειρο μου χε στοιχησει 200ε απο αγγλια-ειναι λιγο σπανιες.).
η επομενη αναρτηση μου (αν εχω ακομα το αμαξι) θα ναι γνησια M-pack καινουργια ομως ισως σε συνδιασμο με παχυτερες αντιστρεπτικες.
η χρυση τομη ανεσης-κρατηματος...
ηδη με τα μεταχειρισμενα ελατηρια m-pack εχει βελτιωθει στο τομεα ανεση το αμαξι χωρις να εχω καταλαβει διαφορα στο κρατημα....
υ.γ. σκεφτομαι και για σωληνακια υψηλης καθως λενε οτι εχεις καλυτερη αισθηση στο φρενο...μαι δοκιμη θα με πεισει..:original:
Λεωνίδα ρίξε μια ματιά για τα σωληνάκια υψηλής:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=460545
παιδια η μπαρα που βοηθαει?
Στην ακαμψία!thumb
Στην ακαμψία!thumb[/QUOTE]
Για δωσε περισοτερες πληροφοριες αν μπορεις για να καταλαβω ακριβως περι τινος προκειται
https://www.ebay.de/itm/BMW-AC-Schnitzer-E36-M3-Carbon-Domstrebe-Original-Strutbrace-/221349292878?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE36&hash=item3389722b4e
Στην ακαμψία!thumb
Για δωσε περισοτερες πληροφοριες αν μπορεις για να καταλαβω ακριβως περι τινος προκειται[/QUOTE]
https://iceal.wikidot.com/streptiki-akampsia-skeletoy
https://www.ebay.de/itm/BMW-AC-Schnitzer-E36-M3-Carbon-Domstrebe-Original-Strutbrace-/221349292878?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE36&hash=item3389722b4e
οι σνιτζερ ανθρακονηματος ειναι πανακριβες....:ranting2:
Kostas Maras
22-01-14, 19:22
κι ειναι ανθρακονημα τι έγινε......ξαφνικά γίναμε ......F1;
κι ειναι ανθρακονημα τι έγινε......ξαφνικά γίναμε ......F1;
Εχει δυο βασικα πλεονεκτηματα εναντι των μεταλλων. Το ενα ειναι πως ειναι πιο ελαφρυ και το αλλο πως ειναι κακος αγωγος της θερμοτητας,
αρα δεν διαστελλεται σε υψηλες θερμοκρασιες πχ αυτες που εχει το μοτερ την ωρα που το "σπαμε" !
Οποτε η θεωρια λεει πως μενει ανεπηρεαστη η ρυθμιση του συστηματος διευθυνσης(καμπερ, συγκλιση κτλ), αυτο στο ποσοστο του παντα...
dark knight
23-01-14, 01:36
πολύ ποιοτικο και ανθεκτικο το ανθρακονημα αλλα να δωσει καποιος για μια μπαρα θολων οσο κοστιζει ένα μτχ 2.800 μοτερ από αγγλια το θεωρω υπερβολή.πιστευω ότι η διαστολή λογω θερμοκρασίας είναι αμελητεα.μην ξεχναμε ότι μεταλλικη είναι και η εργοστασιακη του Μ3 ε46 και πολλες ακριβες αφτερμαρκετ 3 σημειων για ΕΒΟ.
ΜΠΟΤΕΡΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
29-03-18, 14:57
ελλαδα ε36 318is το πολυ για νομιμες καταστασεις..
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.