PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποιο Πρόγραμμα;



RallyArt
15-01-14, 14:11
Παιδιά μου έχει μπει η πρίζα να βάλω προγραμματάκι το Μ3τριάκι μου....
Θα ήθελα τις γνώμες σας με βάση τις εμπειρίες σας,
Το εργαλείο έχει ελεύθερο φίλτρο και αγωνιστικούς καταλύτες.
Ακούω γνώμες...

:warriorsmiley::warriorsmiley::warriorsmiley::warr iorsmiley:

Harisp
15-01-14, 14:28
Ace Motorsport!

pilot
15-01-14, 14:41
evolve για να κάνεις σωστή δουλειά..thumb

https://www.evolveautomotive.com/

deepBLUE
15-01-14, 14:54
Οταν πήγαμε στο δυναμόμετρο το μόνο Μ3 που ήταν κοντά στα νούμερα της μαμάς ήταν του doctore .
Δε ξερω αν αυτό λέει κάτι και χωρίς να θέλω να προσβάλλω η να μειώσω κάποιον .

doctore
15-01-14, 15:32
evolve

NickM3CS
15-01-14, 15:44
Οταν πήγαμε στο δυναμόμετρο το μόνο Μ3 που ήταν κοντά στα νούμερα της μαμάς ήταν του doctore .
Δε ξερω αν αυτό λέει κάτι και χωρίς να θέλω να προσβάλλω η να μειώσω κάποιον .

καλησπερα και απο μενα. τι εννοεις με αυτο? :original: αυτο που γνωριζω απο αυτα που εχω διαβασει εδω .... ειναι πως τα προγραμματα δεν δινουν πολλα ...και σε αρκετεσ περιπτωσεις εχει χαλασει την αποδοση του κινητηρα. νομιζω πως υπαρχει και σχετικο tread ... :original:

deepBLUE
15-01-14, 15:47
Δε λέω τίποτε παραπάνω και τίποτε λιγότερο απ αυτά που γράφω .

vagmag
15-01-14, 16:47
evolve για να κάνεις σωστή δουλειά..thumb

https://www.evolveautomotive.com/

Εγώ μόλις εχθές παρέλαβα το κουτάκι της evolve.
Δεν το έχω βάλει ακόμα... υπομονή κάνω μέχρι την άλλη εβδομάδα.
Από την άλλη εμένα είχε πρόγραμμα, που δεν δουλευε πολύ καλά χαμηλά...
Δεν περιμένω περισσότερη δύναμη , αλλά πιο στρωτή λειτουργία.

Φοράω μία CSL look, type, style, copy, κλπ εισαγωγή...

NickM3CS
15-01-14, 17:39
Δε λέω τίποτε παραπάνω και τίποτε λιγότερο απ αυτά που γράφω .

Πολυ γενικο και αοριστο το statement που εκανες. δεν βοηθαει κανεναν ..καλυτερα να μην το εκανες καθολου χαχαα :original:

saulm3
15-01-14, 17:48
Οταν πήγαμε στο δυναμόμετρο το μόνο Μ3 που ήταν κοντά στα νούμερα της μαμάς ήταν του doctore .
Δε ξερω αν αυτό λέει κάτι και χωρίς να θέλω να προσβάλλω η να μειώσω κάποιον .

μικρη παρενθεση {πολυ κοντα ηταν κ του δημητρη απο την ναουσα στα μαμα νουμερα}

deepBLUE
15-01-14, 18:04
καλησπερα και απο μενα. τι εννοεις με αυτο? :original: αυτο που γνωριζω απο αυτα που εχω διαβασει εδω .... ειναι πως τα προγραμματα δεν δινουν πολλα ...και σε αρκετεσ περιπτωσεις εχει χαλασει την αποδοση του κινητηρα. νομιζω πως υπαρχει και σχετικο tread ... :original:

Φίλε μου τι είναι αυτό που σε μπέρδεψε ;
Ρωτάς για πρόγραμμα και σου απαντώ πως σε κάποια δυναμομέτρηση που έγινε με μέλη του φόρουμ το μόνο Μ3 που ήταν κοντά στα νούμερα της μαμάς ήταν του doctore αφήνοντας τον ίδιο να αναφέρει οτι λεπτομέρεια νομίζει μια και γνωρίζει καλύτερα απο μένα το τι εχει κανει στο αμάξι του.
Υπήρχαν και αλλα Μ3 και μαμά αλλά και με κάποιες πιθανές βελτιώσεις τις οποίες όμως δε γνωρίζω αλλά που δεν ήταν τόσο κοντά στα νούμερα που δίνει η εταιρία.
Δεν ήταν ο σκοπός μου να μειώσω το αμάξι κάποιου ούτε να εκθειάσω κάποιου αλλου ,λέω οτι είδα και κατάλαβα.
Λυπάμαι που δε μπορώ να σε βοηθήσω και που έκανα το λάθος να ποστάρω .
Αν θες να με ρωτήσεις τι εχω κάνει στο δικό μου τότε μπορώ να μπώ σε λεπτομέρειες. :)

NickM3CS
15-01-14, 18:07
Φίλε μου τι είναι αυτό που σε μπέρδεψε ;
Ρωτάς για πρόγραμμα και σου απαντώ πως σε κάποια δυναμομέτρηση που έγινε με μέλη του φόρουμ το μόνο Μ3 που ήταν κοντά στα νούμερα της μαμάς ήταν του doctore αφήνοντας τον ίδιο να αναφέρει οτι λεπτομέρεια νομίζει μια και γνωρίζει καλύτερα απο μένα το τι εχει κανει στο αμάξι του.
Υπήρχαν και αλλα Μ3 και μαμά αλλά και με κάποιες πιθανές βελτιώσεις τις οποίες όμως δε γνωρίζω αλλά που δεν ήταν τόσο κοντά στα νούμερα που δίνει η εταιρία.
Δεν ήταν ο σκοπός μου να μειώσω το αμάξι κάποιου ούτε να εκθειάσω κάποιου αλλου ,λέω οτι είδα και κατάλαβα.
Λυπάμαι που δε μπορώ να σε βοηθήσω και που έκανα το λάθος να ποστάρω .
Αν θες να με ρωτήσεις τι εχω κάνει στο δικό μου τότε μπορώ να μπώ σε λεπτομέρειες. :) ευχαριστω τωρα ησουν πιο συγκεκριμενος/σαφης!! να εισαι καλα ... :original:

RallyArt
15-01-14, 20:13
Εγώ μόλις εχθές παρέλαβα το κουτάκι της evolve.
Δεν το έχω βάλει ακόμα... υπομονή κάνω μέχρι την άλλη εβδομάδα.
Από την άλλη εμένα είχε πρόγραμμα, που δεν δουλευε πολύ καλά χαμηλά...
Δεν περιμένω περισσότερη δύναμη , αλλά πιο στρωτή λειτουργία.

Φοράω μία CSL look, type, style, copy, κλπ εισαγωγή...

Μολις εγινες ο καλύτερος μου φίλος!! :D


χεχε, λοιπον περιμενω νεα σου!




Ace Motorsport!


ποιος-ποιο ειναι αυτο Ελλαδα;





evolve για να κάνεις σωστή δουλειά..thumb

https://www.evolveautomotive.com/

Θα δουμε τον φιλαράκο vagmag πρωτα! :p


Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

pilot
15-01-14, 20:18
Οι άνθρωποι στην evolve είναι κορυφή στον S54! Ο ΝικΜ3 φορούσε στο δικό του γνήσια εισαγωγή CSL και κανένας στην Ελλάδα δεν μπόρεσε να κάνει το κλαπέτο να δουλεύει, του είπαν οτι δεν γίνεται..έφερε τον προγραμματιστή της evolve για κάτι ''δουλίτσες'' και του έφτιαξε και το κλαπέτο μέσα σε λίγα λεπτά!

Harisp
15-01-14, 20:41
ποιος-ποιο ειναι αυτο Ελλαδα;






https://www.vrisko.gr/details/61be_253d22h_53fce_f7i60435215b7
Είναι ο γνωστός Καράφλας thumb

doctore
15-01-14, 21:30
Φίλε μου τι είναι αυτό που σε μπέρδεψε ;
Ρωτάς για πρόγραμμα και σου απαντώ πως σε κάποια δυναμομέτρηση που έγινε με μέλη του φόρουμ το μόνο Μ3 που ήταν κοντά στα νούμερα της μαμάς ήταν του doctore αφήνοντας τον ίδιο να αναφέρει οτι λεπτομέρεια νομίζει μια και γνωρίζει καλύτερα απο μένα το τι εχει κανει στο αμάξι του.
Υπήρχαν και αλλα Μ3 και μαμά αλλά και με κάποιες πιθανές βελτιώσεις τις οποίες όμως δε γνωρίζω αλλά που δεν ήταν τόσο κοντά στα νούμερα που δίνει η εταιρία.
Δεν ήταν ο σκοπός μου να μειώσω το αμάξι κάποιου ούτε να εκθειάσω κάποιου αλλου ,λέω οτι είδα και κατάλαβα.
Λυπάμαι που δε μπορώ να σε βοηθήσω και που έκανα το λάθος να ποστάρω .
Αν θες να με ρωτήσεις τι εχω κάνει στο δικό μου τότε μπορώ να μπώ σε λεπτομέρειες. :)

Σε ομαδική δυναμομέτρηση που κάναμε, δηλαδή όλοι μαζί στο ίδιο δυναμόμετρο, την ίδια μέρα, τα περισσότερα άλογα τα έβγαλε το δικό μου.
Το αυτοκίνητο μου ήταν εντελώς νορμάλ, με χάρτινο εργοστασιακό φίλτρο, και το μόνο που φορούσε ήταν πρόγραμμα Evolve, 100άρα ΕΚΟ+Torco. Επίσης είχε τα περισσότερα χλμ από όλα τα άλλα αυτοκίνητα. 140.000
Το πρόγραμμα που έστειλα στην Evolve ήταν 6/2002 γιατί δεν είχε γίνει ποτέ update στη BMW ούτε στο DME ούτε στο SMG.
Κατά τη γνώμη μου το S/W της Evolve ήταν τα καλύτερα λεφτά που έχω χαλάσει για το Μ3, εκτός βέβαια από την προληπτική συντήρηση.
Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα.
Παραπάνω άλογα με λιγότερα λεφτά δεν γίνεται.
Αν κανείς θέλει παραπάνω παίρνει και την εισαγωγή της Evolve μαζί με το πρόγραμμα, αλλά η τιμή απογειώνεται.

Ελπίζω να βοήθησα...

vagmag
15-01-14, 22:06
Οι άνθρωποι στην evolve είναι κορυφή στον S54! Ο ΝικΜ3 φορούσε στο δικό του γνήσια εισαγωγή CSL και κανένας στην Ελλάδα δεν μπόρεσε να κάνει το κλαπέτο να δουλεύει, του είπαν οτι δεν γίνεται..έφερε τον προγραμματιστή της evolve για κάτι ''δουλίτσες'' και του έφτιαξε και το κλαπέτο μέσα σε λίγα λεπτά!

Έχω διαβάσει ενα κάρο φόρουμ, ποστ, τοπικ κλπ.... Έτσι κατέληξα εκει...
Θα δούμε τι θα πετύχουμε κ στο δικό μου. Δεν έχω κάνει δυναμομετρηση , δε θα κάνω ούτε μετα .

Πλέον η διαδικασία ειναι εύκολη. Διαβάζεις τον εγκέφαλο με το εξάρτημα που σου δίνουν. Τους στέλνεις στοιχεία . Σου στέλνουν προγραμμα κ έτοιμος .

Σιγουρα ενα custom στο δρομο κ στο δυναμομετρο να ειναι πιο καλη λύση... Αλλα δεν έχω τη διάθεση.

Harisp
15-01-14, 23:06
Αν θες κάτι επώνυμο evolve όπως είπανε τα παιδιά.
Αν θες κάτι ψαγμένο και ελληνικό τότε ο Καράφλας-Ace είναι εγγύηση.
Έχω δει δουλειές του σε Μ3-Μ5 και γαζώνουν...

RallyArt
21-01-14, 18:59
Εγώ μόλις εχθές παρέλαβα το κουτάκι της evolve.
Δεν το έχω βάλει ακόμα... υπομονή κάνω μέχρι την άλλη εβδομάδα.
Από την άλλη εμένα είχε πρόγραμμα, που δεν δουλευε πολύ καλά χαμηλά...
Δεν περιμένω περισσότερη δύναμη , αλλά πιο στρωτή λειτουργία.

Φοράω μία CSL look, type, style, copy, κλπ εισαγωγή...


Φίλε vag τι έκανες τελικά με το εργαλείο;
Το εβαλες το πρόγραμμα;

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

m3e36
22-01-14, 00:47
Σε ομαδική δυναμομέτρηση που κάναμε, δηλαδή όλοι μαζί στο ίδιο δυναμόμετρο, την ίδια μέρα, τα περισσότερα άλογα τα έβγαλε το δικό μου.
Το αυτοκίνητο μου ήταν εντελώς νορμάλ, με χάρτινο εργοστασιακό φίλτρο, και το μόνο που φορούσε ήταν πρόγραμμα Evolve, 100άρα ΕΚΟ+Torco. Επίσης είχε τα περισσότερα χλμ από όλα τα άλλα αυτοκίνητα. 140.000
Το πρόγραμμα που έστειλα στην Evolve ήταν 6/2002 γιατί δεν είχε γίνει ποτέ update στη BMW ούτε στο DME ούτε στο SMG.
Κατά τη γνώμη μου το S/W της Evolve ήταν τα καλύτερα λεφτά που έχω χαλάσει για το Μ3, εκτός βέβαια από την προληπτική συντήρηση.
Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα.
Παραπάνω άλογα με λιγότερα λεφτά δεν γίνεται.
Αν κανείς θέλει παραπάνω παίρνει και την εισαγωγή της Evolve μαζί με το πρόγραμμα, αλλά η τιμή απογειώνεται.

Ελπίζω να βοήθησα...
Γιατρε δεν γνωριζω αν εβαζες κοντρες με το m3 αλλα σε περιπτωση που εβαζες μηπως ξερεις να μου πεις ποσες καροτσες πηρες αφου εβαλες το συγκεκριμενο προγραμμα?

doctore
22-01-14, 09:43
Γιατρε δεν γνωριζω αν εβαζες κοντρες με το m3 αλλα σε περιπτωση που εβαζες μηπως ξερεις να μου πεις ποσες καροτσες πηρες αφου εβαλες το συγκεκριμενο προγραμμα?

Λίγο δύσκολο να απαντήσω σ' αυτό γιατί θα έπρεπε να έχω κάνει πάτημα με το ίδιο αυτοκίνητο πριν και μετά, και το άλλο αυτοκίνητο να ήταν στην ίδια κατάσταση πριν και μετά.

steliosm46
22-01-14, 19:24
φιλε rallyart και εγώ με evolve μιλαω τελευταία, για προγραμμα alpha-n ομως.. Είναι μια σιγουρη και αξιοπιστη εταιρία αποδεδειγμένα, αλλα μιλάω και εξεταζω και αλλους προγραμματιστες οπως για παραδειγμα εναν προγραμματιστη στην αγγλια ο οποιος φτιαχνει προγραμμα εφαμμιλλο με αυτό της evolve. δεν αποκλειω κανέναν.


https://www.youtube.com/watch?v=_I8SAT-u2-I

ΔημήτρηςΜ3
27-01-14, 11:28
μικρη παρενθεση {πολυ κοντα ηταν κ του δημητρη απο την ναουσα στα μαμα νουμερα}

το εργαλειο πετούσε Τασο !! :thumbsup:
απο οτι γνωρίζω το αμαξι τωρα βρίσκεται Αθηνσ !!

Thomelef
27-01-14, 13:02
Οι άνθρωποι στην evolve είναι κορυφή στον S54! Ο ΝικΜ3 φορούσε στο δικό του γνήσια εισαγωγή CSL και κανένας στην Ελλάδα δεν μπόρεσε να κάνει το κλαπέτο να δουλεύει, του είπαν οτι δεν γίνεται..έφερε τον προγραμματιστή της evolve για κάτι ''δουλίτσες'' και του έφτιαξε και το κλαπέτο μέσα σε λίγα λεπτά!
not true...

το κλαπέτο δεν το βάζουν σε λειτουργία. και του νίκου ήταν μόνιμα ανοιχτό. αυτό που έγινε ήταν ότι το αμάξι το ρυθμίσανε τέλεια, ακόμα και τον μεταβλητό. επίσης του ενεργοποιήσανε τα shift lights στο χειροκίνητο σαζμάν.

η διαφορά του συγκεκριμένου προγραμματιστή, είναι ότι είναι πραγματικός προγραμματιστής και όχι μαστοράκι. αυτό σημαίνει, ότι όχι μόνο στον s54, αλλά σε οποιοδήποτε μοτέρ ασχοληθεί, θα μπορέσει να φτιάξει κορυφή πρόγραμμα.

εδώ θα πάς, θα στο στεγνώσουν, job done...το Μ3 πετάει και ο τάδε προγραμματιστής γ@μ@ει.

φίλε ράλυ αρτ, λυπάμαι πάρα πολύ για την κλοπή. ελπίζω να έρθουν όλα όπως τα θες φίλε.

turbodog
27-01-14, 13:35
η διαφορά του συγκεκριμένου προγραμματιστή, είναι ότι είναι πραγματικός προγραμματιστής και όχι μαστοράκι. αυτό σημαίνει, ότι όχι μόνο στον s54, αλλά σε οποιοδήποτε μοτέρ ασχοληθεί, θα μπορέσει να φτιάξει κορυφή πρόγραμμα.

εδώ θα πάς, θα στο στεγνώσουν, job done...το Μ3 πετάει και ο τάδε προγραμματιστής γ@μ@ει.


Τα ειπες ολα. Συμφωνω απολυτα


Υ.Γ. εκτος απο το στεγνωμα τραβανε και πεντε εξι μοιρες το αβανς (που στο Dyno ειναι Οκ αλλα στο δρομο που εχει αλλα φορτια παιρνεις τα @@ μου καθως η εργοστασιακη ECU δεν μπορει να διορθωσει οσο χρειαζεται) και πεταει το εργαλειο μεχρι να λιωσει το πιστονι.
Και φυσικα driveability σε partial throttle conditions οπως και οικονομια καυσιμου σε αυτες συνθηκες ουτε κουβεντα.

Το δενουμε στο δυναμομετρο, κοβουμε καυσιμο και δινουμε αβανς, κανουμε τρια τεσσερα πατηματακια με τερμα γκαζι ΜΟΝΟ και μετα εκτυπωση στο χαρουμενο πελατακι μας που μας αφηνει ενα μηνιατικο για την μ@λ@κια που καναμε στο αυτοκινητο του. Χωρις αποδειξη βεβαιως βεβαιως.

stefm5
27-01-14, 13:47
Τα ειπες ολα. Συμφωνω απολυτα


Υ.Γ. εκτος απο το στεγνωμα τραβανε και πεντε εξι μοιρες το αβανς (που στο Dyno ειναι Οκ αλλα στο δρομο που εχει αλλα φορτια παιρνεις τα @@ μου καθως η εργοστασιακη ECU δεν μπορει να διορθωσει οσο χρειαζεται) και πεταει το εργαλειο μεχρι να λιωσει το πιστονι.
Και φυσικα driveability σε partial throttle conditions οπως και οικονομια καυσιμου σε αυτες συνθηκες ουτε κουβεντα.

Το δενουμε στο δυναμομετρο, κοβουμε καυσιμο και δινουμε αβανς, κανουμε τρια τεσσερα πατηματακια με τερμα γκαζι ΜΟΝΟ και μετα εκτυπωση στο χαρουμενο πελατακι μας που μας αφηνει ενα μηνιατικο για την μ@λ@κια που καναμε στο αυτοκινητο του. Χωρις αποδειξη βεβαιως βεβαιως.

η εργοστασιακή ecu δουλεύει με χάρτες όπως και οι αφτερμαρκετ. και μπορεί να διορθώνει όσο θέλεις αρκεί να βρεθούν και να τροποποιηθούν οι συγκεκριμένοι χάρτες. απλά επειδή θέλει γνώσεις, δεν το κάνουν.
επίσης υπάρχουν χάρτες και για partial throttle, αλλά κάποιος πρέπει να ασχοληθεί.

και το συμπέρασμα είναι, τί κάνουμε; πού πάμε για προγραμματισμό;

turbodog
27-01-14, 15:08
η εργοστασιακή ecu δουλεύει με χάρτες όπως και οι αφτερμαρκετ. και μπορεί να διορθώνει όσο θέλεις αρκεί να βρεθούν και να τροποποιηθούν οι συγκεκριμένοι χάρτες. απλά επειδή θέλει γνώσεις, δεν το κάνουν.
επίσης υπάρχουν χάρτες και για partial throttle, αλλά κάποιος πρέπει να ασχοληθεί.

και το συμπέρασμα είναι, τί κάνουμε; πού πάμε για προγραμματισμό;

Η εργοστασιακη ECU μπορει να διορθωσει μεχρι ενα συγκεκριμενο ευρος τιμων. Οταν το παρακανει ο προγραμματιστης με το αβανς και δεν μπορει να διορθωσει στο επιθυμητο, μπορει και να οφειλεται και στην ταχυτητα επεξεργασιας δεδομενων και οχι απαραιτητα του ευρους των τιμων, σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με βεβαιοτητα. Γνωριζω ομως οτι απο ενα σημειο και πανω η εργοστασιακη ECU δεν εχει την δυνατοτητα διορθωσης. Φυσικα παιζει ρολο και η ECU, δεν εχουν ολες την ιδια δυνατοτητα προγραμματισμου.

Εγω δεν εχω να σου προτεινω καποιον στην Ελλαδα που να κατεχει τον προγραμματισμο οπως θα επρεπε. Υπαρχουν ομως tuners Ελλαδα που αντιπροσωπευουν σοβαρους βελτιωτικους οικους (evolve, APR) και εχουν δειξει εξαιρετικα αποτελεσματα σε αυτοκινητα.
Τωρα πυροτεχνηματα που προγραμματιζονται και κρατανε οσο η λαμψη του διαττοντα αστερα απο τον Μυξα και τον Αστειανακη, τι να σου πω, εγω δεν θα πηγαινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει αντιθετη γνωμη, αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.

stefm5
27-01-14, 15:13
Η εργοστασιακη ECU μπορει να διορθωσει μεχρι ενα συγκεκριμενο ευρος τιμων. Οταν το παρακανει ο προγραμματιστης με το αβανς και δεν μπορει να διορθωσει στο επιθυμητο, μπορει και να οφειλεται και στην ταχυτητα επεξεργασιας δεδομενων και οχι απαραιτητα του ευρους των τιμων, σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με βεβαιοτητα. Γνωριζω ομως οτι απο ενα σημειο και πανω η εργοστασιακη ECU δεν εχει την δυνατοτητα διορθωσης. Φυσικα παιζει ρολο και η ECU, δεν εχουν ολες την ιδια δυνατοτητα προγραμματισμου.

Εγω δεν εχω να σου προτεινω καποιον στην Ελλαδα που να κατεχει τον προγραμματισμο οπως θα επρεπε. Υπαρχουν ομως tuners Ελλαδα που αντιπροσωπευουν σοβαρους βελτιωτικους οικους (evolve, APR) και εχουν δειξει εξαιρετικα αποτελεσματα σε αυτοκινητα.
Τωρα πυροτεχνηματα που προγραμματιζονται και κρατανε οσο η λαμψη του διαττοντα αστερα απο τον Μυξα και τον Αστειανακη, τι να σου πω, εγω δεν θα πηγαινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει αντιθετη γνωμη, αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.

:th_Laie_67-1:
ονόματα φωτογραφία!

turbodog
27-01-14, 15:21
Οποιαδηποτε ομοιοτητα με προσωπα η καταστασεις ειναι εντελως συμπτωματικη thumb

m-power_01
27-01-14, 16:26
Η εργοστασιακη ECU μπορει να διορθωσει μεχρι ενα συγκεκριμενο ευρος τιμων. Οταν το παρακανει ο προγραμματιστης με το αβανς και δεν μπορει να διορθωσει στο επιθυμητο, μπορει και να οφειλεται και στην ταχυτητα επεξεργασιας δεδομενων και οχι απαραιτητα του ευρους των τιμων, σε αυτο δεν μπορω να σου απαντησω με βεβαιοτητα. Γνωριζω ομως οτι απο ενα σημειο και πανω η εργοστασιακη ECU δεν εχει την δυνατοτητα διορθωσης. Φυσικα παιζει ρολο και η ECU, δεν εχουν ολες την ιδια δυνατοτητα προγραμματισμου.

Εγω δεν εχω να σου προτεινω καποιον στην Ελλαδα που να κατεχει τον προγραμματισμο οπως θα επρεπε. Υπαρχουν ομως tuners Ελλαδα που αντιπροσωπευουν σοβαρους βελτιωτικους οικους (evolve, APR) και εχουν δειξει εξαιρετικα αποτελεσματα σε αυτοκινητα.
Τωρα πυροτεχνηματα που προγραμματιζονται και κρατανε οσο η λαμψη του διαττοντα αστερα απο τον Μυξα και τον Αστειανακη, τι να σου πω, εγω δεν θα πηγαινα. Καποιος αλλος μπορει να εχει αντιθετη γνωμη, αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.

Με το mazda που ρυθμιζες Μητσο ;

turbodog
28-01-14, 09:45
Με το mazda που ρυθμιζες Μητσο ;

Εν ετη 2006 που δουλεψε high boost το mazda ειχα φερει LINK παραλληλο απο Αμερικα, και χαρτες απο Flying Miata που τοτε ηταν η Top εταιρεια βελτιωσης στα Mazda.